Справа № 463/212/25
Провадження № 1-кс/463/443/25
У Х В А Л А
про тимчасовий доступ до речей і документів
24 січня 2025 року слідчий суддя Личаківського районного суду м.Львова ОСОБА_1 , з участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м.Львові клопотання детектива Підрозділу детективів (на правах самостійного Управління) Територіального управління БЕБ у Львівській області ОСОБА_3 погодженого прокуроромвідділу наглядуза додержаннямзаконів органамиБюро економічноїбезпеки УкраїниЛьвівської обласноїпрокуратури ОСОБА_4 про надання тимчасового доступу до речей та документів у кримінальному провадженні, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 72024142200000016 від 31.10.2024 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.212 КК України,
в с т а н о в и в :
детектив Підрозділу детективів (на правах самостійного Управління) Територіального управління БЕБ у Львівській області ОСОБА_3 за погодженням прокурора відділунагляду задодержанням законіворганами Бюроекономічної безпекиУкраїни Львівськоїобласної прокуратури ОСОБА_4 звернувся до слідчого судді Личаківського районного суду м.Львова з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 72024142200000016 від 31.10.2024 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.212 КК України.
Просить надати тимчасовий доступ до оригіналів документів з можливістю їх вилучення, а саме: господарських, бухгалтерських, фінансових, звітних, статистичних та інших документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ( НОМЕР_1 ), за звітний (податковий) період 2020-2022 роки, що перебувають у володінні Товариства з обмеженою відповідальність « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ( НОМЕР_1 ), за адресою: АДРЕСА_1 або за іншим фактичним місцезнаходженням ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ( НОМЕР_1 ).
Клопотання мотивує необхідністю використання документів, як доказів у кримінальному провадженні, а також з метою повного та об`єктивного досудового розслідування даного кримінального провадження.
За вказаним фактом детективами Підрозділу детективів Територіального управління БЕБ у Львівській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 72024142200000016 від 31.10.2024 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.212 КК України.
Зважаючи на вимоги ч.2 ст.163 КПК України, вважаю можливим розглядати клопотання без виклику представників осіб, у володінні яких можуть знаходитись речі та документи, тимчасовий дозвіл на доступ до яких та можливість їхнього вилучення просить детектив.
Крім цього, клопотання розглянуто без участі детектива, який подав заяву про розгляд клопотання у його відсутності та просить задовольнити подане клопотання.
Відповідно до ч.4 ст.107 КПК України, у разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.
Згідно з ч.5 ст.163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.
Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів(ч.6 ст.163 КПК України).
Відповідно до ч.7 ст.163 КПК України слідчий суддя в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.
Зважаючи на те, що органом досудового розслідування проводяться слідчі дії у кримінальному провадженні за № 72024142200000016 від 31.10.2024 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.212 КК України, документи, що перебувають у володінні Товариства зобмеженою відповідальність« ІНФОРМАЦІЯ_1 » мають важливе значення для встановлення обставин по справі, а тому, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання детектива слід задовольнити.
Керуючись ст.ст.107, 131, 160, 162-166 КПК України, слідчий суддя, -
п о с т а н о в и в :
клопотання детектива Підрозділу детективів (на правах самостійного Управління) Територіального управління БЕБ у Львівській області ОСОБА_3 погодженого прокуроромвідділу наглядуза додержаннямзаконів органамиБюро економічноїбезпеки УкраїниЛьвівської обласноїпрокуратури ОСОБА_4 про надання тимчасового доступу до речей та документів у кримінальному провадженні, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 72024142200000016 від 31.10.2024 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.212 КК України - задовольнити.
Надати детективу Підрозділу детективів (на правах самостійного Управління) Територіального управління БЕБ у Львівській області ОСОБА_3 та іншим детективам, які входять в групу слідчих у вказаному кримінальному провадженні та прокурорам групи прокурорів у вказаному кримінальному провадженні, тимчасовий доступ до оригіналів документів з можливістю їх вилучення, в тому числі господарських, бухгалтерських, фінансових, звітних, статистичних та інших документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ( НОМЕР_1 ), за звітний (податковий) період 2020-2022 роки,а саме:
-наказу (рішення, протоколу) про призначення ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_2 ) на посаду керівника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ( НОМЕР_1 );
-наказу про призначення ОСОБА_6 (РНОКПП НОМЕР_3 ) на посаду головного бухгалтера ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ( НОМЕР_1 );
-посадової інструкції ОСОБА_6 , з якою вона ознайомлена;
-статуту ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ( НОМЕР_1 ) в редакції станом на 01.01.2020 року та 31.12.2021 року;
-штатного розпису товариства за 2020, 2021, 2022, 2023 та 2024 роки, із зазначенням посади та П.І.Б. особи, яка займає вказану посаду та його контактного номеру мобільного телефону;
-списку працівників товариства, які в період 2020-2024 років були звільнені з товариства, із зазначенням їх П.І.Б, посади, номеру мобільного телефону, підстави та дати звільнення;
-податкових декларації з податку на прибуток підприємства з усіма додатками за звітний податковий період 2020-2021 рік (1 квартал, півріччя, три квартали та рік) та уточнюючими розрахунками податкових зобов`язань у разі їх наявності та з квитанціями № 1 та № 2;
-податкових декларацій з податку на додану вартість з усіма додатками за 2020-2021 роки (з 1 по 12 місяць) у разі їх наявності, з квитанціями № 1 та № 2;
-податкових декларацій платника єдиного податку четвертої групи з усіма додатками за 2020-2021 роки (з 1 по 12 місяць) у разі їх наявності, з квитанціями № 1 та № 2;
-фінансової звітності малого підприємства станом на 31.03.2020 року, 30.06.2020 року, 30.09.2020 року, 31.12.2020 року, 31.03.2021 року, 30.06.2021 року, 30.09.2021 року та 31.12.2021 року, щодо балансу (форма № 1-м), з квитанціями № 1 та № 2;
-звіту про фінансові результати (форма № 2-м) станом на 31.03.2020 року, 30.06.2020 року, 30.09.2020 року, 31.12.2020 року, 31.03.2021 року, 30.06.2021 року, 30.09.2021 року та 31.12.2021 року з квитанціями № 1 та № 2;
-статистичної звітності форми № 9-сг (річна) «Звіт про використання добрив і пестицидів»;
-оборотно-сальдових відомостей по рахункам: 20 «Запаси» та рахунків другого підряду (субрахунків) 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209); 26 «Готова продукція»; 28 «Товари» та рахункам другого підряду (субрахункам): 281, 282, 283, 284, 285 та 286; 31 «Рахунки в банках» та рахункам другого підряду (субрахункам) 311); 36 «Розрахунки з покупцями та замовниками» та рахункам другого підряду (субрахункам) 361, 362, 363, 364); 37 «Розрахунки з різними дебіторами» та рахункам другого підряду (субрахункам) 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379); 63 «Розрахунки з постачальниками та підрядниками» та рахункам другого підряду (субрахункам) 631, 632, 633); 67 «Розрахунки з учасниками» та рахункам другого підряду (субрахункам) 671, 672, 673, 674, 675); 68 «Розрахунки за іншими операціями» та рахункам другого підряду (субрахункам) 680, 681, 682, 683, 684, 685); 79 «Фінансові результати» та рахункам другого підряду (субрахункам) 791, 792, 793), за 2020-2022 рік;
-аналізу рахунків: 20 «Запаси» та рахунків другого підряду (субрахунків) 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209); 26 «Готова продукція»; 28 «Товари» та рахункам другого підряду (субрахункам): 281, 282, 283, 284, 285 та 286; 31 «Рахунки в банках» та рахункам другого підряду (субрахункам) 311); 36 «Розрахунки з покупцями та замовниками» та рахункам другого підряду (субрахункам) 361, 362, 363, 364); 37 «Розрахунки з різними дебіторами» та рахункам другого підряду (субрахункам) 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379); 63 «Розрахунки з постачальниками та підрядниками» та рахункам другого підряду (субрахункам) 631, 632, 633); 67 «Розрахунки з учасниками» та рахункам другого підряду (субрахункам) 671, 672, 673, 674, 675); 68 «Розрахунки за іншими операціями» та рахункам другого підряду (субрахункам) 680, 681, 682, 683, 684, 685); 79 «Фінансові результати» та рахункам другого підряду (субрахункам) 791, 792, 793), за 2020-2022 роки; карток рахунків: 20 «Запаси» та рахунків другого підряду (субрахунків) 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209); 26 «Готова продукція»; 28 «Товари» та рахункам другого підряду (субрахункам): 281, 282, 283, 284, 285 та 286; 31 «Рахунки в банках» та рахункам другого підряду (субрахункам) 311); 36 «Розрахунки з покупцями та замовниками» та рахункам другого підряду (субрахункам) 361, 362, 363, 364); 37 «Розрахунки з різними дебіторами» та рахункам другого підряду (субрахункам) 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379); 63 «Розрахунки з постачальниками та підрядниками» та рахункам другого підряду (субрахункам) 631, 632, 633); 67 «Розрахунки з учасниками» та рахункам другого підряду (субрахункам) 671, 672, 673, 674, 675); 68 «Розрахунки за іншими операціями» та рахункам другого підряду (субрахункам) 680, 681, 682, 683, 684, 685); 79 «Фінансові результати» та рахункам другого підряду (субрахункам) 791, 792, 793), за 2020-2022 роки;
-договорів № 10-з від 16.09.2020 року та № 2-з від 28.10.2020 року з усіма додаткам, розрахунками, специфікаціями, додатковими угодами, сертифікатами тощо, які укладені з ПП « ОСОБА_7 » ( НОМЕР_4 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ( НОМЕР_5 );
-договорів (купівлі продажу, зберігання, надання послуг, оренди (суборенди), тощо) з усіма додаткам, розрахунками, специфікаціями, додатковими угодами, тощо, які укладені з ПП « ОСОБА_7 » ( НОМЕР_4 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ( НОМЕР_5 ) в період 2020-2021 роки;
-накладних, податкових накладних та видаткових накладених, які оформлювались (виписувались/отримувались) та реєструвались по взаємовідносинам з ПП « ОСОБА_7 » ( НОМЕР_4 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ( НОМЕР_5 ) в період 2020-2021 роки;
-товарно-транспортних накладних згідно яких перевозились добрива органічні універсальні від ПП « ОСОБА_7 » ( НОМЕР_4 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ( НОМЕР_5 ) в адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ( НОМЕР_1 ) в період 2020-2021 роки;
-банківських виписок, платіжних інструкцій (доручень), чеків, квитанцій, згідно яких в адресу ПП « ОСОБА_7 » ( НОМЕР_4 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ( НОМЕР_5 ) в період 2020-2021 роки перераховувались грошові кошти на добрива органічні Універсальні;
-актів прийому-передачі (товарів, робіт (послуг), згідно яких від ПП « ОСОБА_7 » ( НОМЕР_4 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ( НОМЕР_6 ) в адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ( НОМЕР_1 ) передані добрива органічні Універсальні;
-довіреностей виписаних в період 2020-2021 років на отримання ТМЦ від ПП « ОСОБА_7 » ( НОМЕР_4 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ( НОМЕР_5 ) в тому числі і добрив органічних Універсальних;
-листів (переписки), яка велась ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ( НОМЕР_1 ) з ПП « ОСОБА_7 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в період 2020-2021 років з приводу постачання товарів (добрив органічних універсальних) та проведення розрахунків за них;
-реєстрів виданих та отриманих податкових накладних в період 2020-2021 ріки;
-актів звірок взаємних розрахунків в односторонньому порядку за 2020, 2021 та 2022 рік з ПП « ОСОБА_7 » ( НОМЕР_4 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ( НОМЕР_5 );
-актів інвентаризації розрахунків з дебіторами і кредиторами за 2020, 2021 та 2022 р.;
-інвентаризаційних описів оборотних активів станом на 31.03.2020 року, 30.06.2020 року, 30.09.2020 року, 31.12.2020 року, 31.03.2021 року, 30.06.2021 року, 30.09.2021 року та 31.12.2021 року;
-інвентаризаційних описів запасів станом на 31.03.2020 року, 30.06.2020 року, 30.09.2020 року, 31.12.2020 року, 31.03.2021 року, 30.06.2021 року, 30.09.2021 року та 31.12.2021 року;
-інвентаризаційних описів товарно-матеріальних цінностей прийнятих (зданих) на відповідальне зберігання станом на 31.03.2020 року, 30.06.2020 року, 30.09.2020 року, 31.12.2020 року, 31.03.2021 року, 30.06.2021 року, 30.09.2021 року та 31.12.2021 року;
-інвентаризаційних описів товарів на складі станом на 31.03.2020 року, 30.06.2020 року, 30.09.2020 року, 31.12.2020 року, 31.03.2021 року, 30.06.2021 року, 30.09.2021 року та 31.12.2021 року;
-актів списання товарів за 2020, 2021 та 2022 рік;
-актів оприбутковування товарів за 2020, 2021 та 2022 рік;
-звіряльні відомості результатів інвентаризації запасів за 2020, 2021 та 2022 рік;
-протоколів інвентаризаційних комісій (про проведення інвентаризації) за 2020, 2021 та 2022 рік;
-наказів про результати проведення інвентаризації за 2020, 2021 та 2022 рік;
-актів внесення добрив органічних Універсальних в період 2020-2022 років, які придбані у ПП « ОСОБА_7 » ( НОМЕР_4 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ( НОМЕР_5 );
-книг складського обліку за 2020-2022 роки;
-помісячних звітів комірника (матеріально відповідальної особи) з приводу списання органічних добрив зі складу товариства в період 2020-2022 роки;
-відомостей щодо кількості внесення добрив органічних Універсальних на 1 га землі в період 2020-2022 роки з зазначенням їх виду та дати внесення;
-відомостей щодо балансу використання та руху добрив органічних універсальних в період 2020-2021 роки, в їх асортименті і кількості;
-відомостей щодо загальних площ земельних ділянок, які використовувались ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ( НОМЕР_1 ) в їх фінансово-господарській діяльності в період 2020-2022 роки з зазначенням їх цільового призначення, права користування та площ;
-відомостей щодо місць зберігання добрив органічних універсальних, які були придбані ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ( НОМЕР_1 ) в період 2020-2021 роки у ПП « ОСОБА_7 » ( НОМЕР_4 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ( НОМЕР_5 ),
що перебувають у володінні Товариства з обмеженою відповідальність « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ( НОМЕР_1 ), за адресою: АДРЕСА_1 .
Обов`язок надати тимчасовий доступ до вищевказаних документів покладається на уповноважених осіб Товариства з обмеженою відповідальність « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
Строк дії ухвали 1 (один) місяць з дня її постановлення.
У разіневиконання ухвалипро тимчасовийдоступ доречей ідокументів,у відповідностідо вимогч.1ст.166КПК України,слідчий суддяза клопотаннямдетектива Підрозділу детективів Територіального управління БЕБ у Львівській області має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених вище документів.
Контроль за виконанням ухвали покласти на детектива Підрозділу детективів (на правах самостійного Управління) Територіального управління БЕБ у Львівській області ОСОБА_3 .
Ухвала оскарженню не підлягає. Заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Личаківський районний суд м.Львова |
Дата ухвалення рішення | 24.01.2025 |
Оприлюднено | 27.01.2025 |
Номер документу | 124649845 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Личаківський районний суд м.Львова
Грицко Р. Р.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні