17.01.2025
Справа №359/2975/15-к
Провадження №1-в/359/62/2025
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
17 січня 2025 року м. Бориспіль
Бориспільський міськрайонний суд Київської області в складі:
головуючого судді ОСОБА_1 ,
за участі секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Борисполі без технічної фіксації подання начальника Бориспільського районного управління поліції ГУНП в Київській області ОСОБА_3 про встановлення адміністративного нагляду відносно ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , судимого 28.05.2020 року Бориспільським міськрайонним судом Київської області за ч. 3 ст. 185 КК України, із застосуванням ч. 4 ст. 70 та ч. 1 ст. 71 КК України до 5-ти років 2-х місяців позбавлення волі, із зарахуванням у строк відбування покарання період перебування в установах попереднього ув`язнення з 06.07.2015 року по 18.04.2016 року, -
в с т а н о в и в:
До Бориспільського міськрайонного суду Київської області надійшло вищезазначене подання начальника Бориспільського районного управління поліції ГУНП в Київській області ОСОБА_3 про встановлення адміністративного нагляду ОСОБА_5 .
Подання мотивоване тим, що 07.07.2023 року з місць позбавлення волі звільнився ОСОБА_5 . Після звільнення на шлях виправлення не став. Ніде не працевлаштувався. Періодично зловживає спиртними напоями. Так, 11.09.2024 року ОСОБА_5 був притягнений до адміністративної відповідальності за порушення вимог ч. 2 ст. 178 КУпАП. Після скоєння правопорушення гр. ОСОБА_5 був попереджений, що у випадку, якщо він не припинить порушувати громадський порядок та права інших громадян, за ним буде встановлено адміністративний нагляд. 09.01.2025 року гр. ОСОБА_5 був притягнений до адміністративної відповідальності за скоєння правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 182 КУпАП, після чого знову був попереджений про можливість встановлення за ним адміністративного нагляду. 09.01.2025 року ОСОБА_5 був притягнений до адміністративної відповідальності за скоєння правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 175-1КУпАП, після чого вкотре був попереджений про можливість встановлення за ним адміністративного нагляду. Ці правопорушення підтверджують те, що ОСОБА_5 на шлях виправлення не став, і може повторно вчиняти кримінальні правопорушення. Останній неодноразово попереджався, що відносно нього може бути встановлений адміністративний нагляд. Однак належних висновків не зробив. На підставівикладеного начальника Бориспільського районного управління поліції ГУНП в Київській області просив вирішити питання про встановлення ОСОБА_5 адміністративного нагляду терміном 1 рік та застосувати до останнього наступні обмеження: заборонити вихід з будинку чи квартири за місцем проживання з 22-00 год. до 06-00год. наступного дня; заборонити відвідувати кафе, бари, ресторани, де спиртні напої реалізуються на розлив; зобов`язати прибувати на реєстрацію кожного вівторка кожного місяця до Бориспільський РУП ГУНП в Київській області; заборонити виїзд за межі м. Києва та Київської області без дозволу керівництва Бориспільського РУП ГУНП в Київській області.
В судове засідання учасники провадження не з`явилися, повідомлені належним чином про час та місце розгляду справи. Неявка останніх не перешкоджає розгляду.
Фіксування судового засідання за допомогою технічних засобів у відповідності до ч.4 ст.107 КПК України не здійснювалось у зв`язку із неприбуття в судове засідання учасників процесу в даному кримінальному провадженні.
Дослідивши наявні в поданні матеріали, суд вважає за необхідне його задовольнити та встановити відносно ОСОБА_5 адміністративний нагляд із відповідними обмеженнями.
Згідност.1 Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі»адміністративний нагляд - це система тимчасових примусових профілактичних заходів спостереження і контролю за поведінкою окремих осіб, звільнених з місць позбавлення волі, що здійснюється органами Національної поліції.
Відповідно дост. 2 Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі»адміністративний нагляд встановлюється з метою запобігання вчиненню злочинів окремими особами, звільненими з місць позбавлення волі, і здійснення виховного впливу на них.
Частиною 1статті 6Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі»встановлено, що адміністративний нагляд встановлюється у визначеномустаттею 5 цього Законупорядку, терміном від одного року до двох років і не може перевищувати термінів, передбачених законом для погашення або зняття судимості.
Так, розгляд подання здійснюється за місцем проживання ОСОБА_5 у відповідності до ст. 158 КВК України, ст.ст. 5, 6, 10 Закону України "Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі".
З матеріалів подання вбачається, що 07.07.2023 року з місць позбавлення волі звільнився гр. ОСОБА_5 . Після звільнення на шлях виправлення не став. Ніде не працевлаштувався. Періодично зловживає спиртними напоями.
Так, 11.09.2024 року ОСОБА_5 був притягнений до адміністративної відповідальності за порушення вимог ч. 2 ст. 178 КУпАП. Після скоєння правопорушення ОСОБА_5 був попереджений, що у випадку, якщо він не припинить порушувати громадський порядок та права інших громадян, за ним буде встановлено адміністративний нагляд.
09.01.2025 року гр. ОСОБА_5 був притягнений до адміністративної відповідальності за скоєння правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 182 КУпАП, яке вчинив 04.01.2025 року, після чого знову був попереджений про можливість встановлення за ним адміністративного нагляду.
09.01.2025 року ОСОБА_5 також був притягнений до адміністративної відповідальності за скоєння правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 175 і КУпАП та повторно був попереджений про можливість встановлення за ним адміністративного нагляду.
Ці правопорушення підтверджують те, що ОСОБА_5 на шлях виправлення не став, і може повторно вчиняти кримінальні правопорушення.
ОСОБА_5 неодноразово попереджався, що відносно нього може бути встановлений адміністративний нагляд. Однак належних висновків не зробив.
Відповідно до п. «в» ст. 3 Закону України "Про адміністративний нагляд за особами звільненими з місць позбавлення волі" адміністративний нагляд встановлюється щодоосіб засуджених до позбавлення волі за тяжкі, особливо тяжкі злочини або засуджених два і більше разів до позбавлення волі за умисні злочини, якщо вони після відбування покарання або умовно-дострокового звільнення від відбування покарання, незважаючи на попередження органів Національної поліції, систематично порушують громадський порядок і права інших громадян, вчиняють інші правопорушення.
З огляду на викладене та відповідно до зазначених вимог закону, суд вважає за необхідне встановити відносно ОСОБА_5 адміністративний нагляд терміном 1 рік із застосуванням у відповідності до ст. 10 зазначеного Закону наступних обмежень: не виходити з будинку чи квартири за місцем проживання з 22-00 год. до 06-00год. наступного дня; не відвідувати кафе, бари, ресторани, де спиртні напої реалізуються на розлив; прибувати на реєстрацію кожного вівторка кожного місяця до Бориспільський РУП ГУНП в Київській області; не виїжджати за межі м. Києва та Київської області без дозволу керівництва Бориспільського РУП ГУНП в Київській області.
Саме такі заходи в порядку встановлення адміністративного нагляду, на думку суду, є достатніми для належного контролю поведінки ОСОБА_5 з метою недопущення вчинення ним новим правопорушень.
Враховуючи зазначене та керуючись ст.ст. 3, 5, 6, 10 Закону України Про адміністративний нагляд за особами звільненими з місць позбавлення волі , ст. 158 КВК України, суд, -
у х в а л и в :
Клопотання начальника Бориспільського районного управління поліції ГУНП в Київській області ОСОБА_6 про встановлення адміністративного нагляду відносно ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , - задовольнити.
Встановити відносно ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 - адміністративний нагляд терміном 1 (один) рік.
Застосувати до ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , наступні обмеження:
- заборонити вихід з будинку чи квартири за місцем проживання з 22-00 год. до 06-00год. наступного дня;
- заборонити відвідувати кафе, бари, ресторани, де спиртні напої реалізуються на розлив;
- зобов`язати прибувати на реєстрацію кожного вівторка кожного місяця до Бориспільський РУП ГУНП в Київській області;
- заборонити виїзд за межі м. Києва та Київської області без дозволу керівництва Бориспільського РУП ГУНП в Київській області.
Ухвала суду може бути оскаржена до Київського апеляційного суду протягом 7 днів з дня проголошення судового рішення шляхом подання апеляції через Бориспільський міськрайонний суд Київської області.
Суддя ОСОБА_1
Суд | Бориспільський міськрайонний суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 17.01.2025 |
Оприлюднено | 27.01.2025 |
Номер документу | 124664309 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Справи в порядку виконання судових рішень у кримінальних провадженнях про установлення, припинення адміністративного нагляду |
Кримінальне
Бориспільський міськрайонний суд Київської області
Вознюк С. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні