Постанова
від 23.01.2025 по справі 761/31412/23
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД

Апеляційне провадження: Доповідач - Кафідова О.В.

22-ц/824/2978/2025

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ Справа № 761/31412/23

23 січня 2025 року Київський апеляційний суд у складі колегії суддів Судової палати з розгляду цивільних справ:

головуючого судді - Кафідової О.В.

суддів - Оніщука М.І.

- Шебуєвої В.А.

при секретарі - Смолко А.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні цивільну справу за апеляційною скаргою Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району міста Києва» на рішення Шевченківського районного суду м. Києва від 08 травня 2024 року, ухвалене під головуванням судді Фролової І. В. у цивільній справі за позовом ОСОБА_1 до комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району міста Києва» про зобов`язання здійснити перерахунок коштів за житлово-комунальні послуги, -

в с т а н о в и в:

У серпні 2023 року ОСОБА_1 звернулася до суду з вищезазначеним позовом, у якому просила:

- зобов`язати комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району міста Києва» виконати за період із 11 липня 2020 року по 11 липня 2023 року перерахунок розміру оплати за житлово-комунальні послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій за адресою: АДРЕСА_1 , виключивши з розміру оплати вартість ненаданих послуг на загальну суму 5 341,34 грн;

- зобов`язати комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району міста Києва» виконати за період із11 липня 2020 року по 11 липня 2023 року перерахунок розміру оплати за житлово-комунальні послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій за адресою: АДРЕСА_1 , виключивши з розміру оплати вартість послуг неналежної якості на загальну суму 4 641,03 грн.

В обґрунтування заявлених вимог позивач посилається на те, що вона є власницею квартири АДРЕСА_2 . Відповідач, у свою чергу, є компанією, яка надає послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкової території за вказаною адресою.

Протягом останніх трьох років відповідач або взагалі не надає послуги з утримання будинку, або надає їх неналежної якості, хоча оплату за нібито їх виконання постійно виставляє в щомісячних платіжках.

З огляду на це, вона зверталася до відповідача з відповідними зверненнями та скаргами щодо незадовільного надання послуг з обслуговування багатоквартирного будинку АДРЕСА_3 , проте останній так і не відреагував на її звернення та скарги, а послуги з управління та обслуговування будинку продовжує надавати неналежним чином або ж не надавати взагалі.

10 липня 2023 року вона звернулася до КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району міста Києва» з заявою про проведення перевірки відповідності якості надання послуг з управління/обслуговування багатоквартирного будинку АДРЕСА_3 .

11 липня 2023 року трьома співвласниками будинку було проведено обстеження будинку та його прибудинкової території, за результатами якої складено та підписано Акт-претензію про неналежне надання або ненадання послуг.

17 липня 2023 року відповідач отримав і зареєстрував поданий нею лист разом із Актом-претензією від 11.07.2023 року.

10 серпня 2023 року на її поштову адресу від КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району міста Києва» надійшла відповідь на заяву від 10.07.2023 року щодо ініціювання проведення перевірки відповідності надання послуг з управління/обслуговування багатоквартирного будинку. Проте вказує, що подана нею заява не потребувала будь-якої відповіді зі сторони комунального підприємства, адже її суть полягала у необхідності прибуття представників комунального підприємства 11.07.2023 року, згідно строку встановленого ч. 5 ст. 27 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», для проведення відповідної перевірки якості наданих/ненаданих послуг.

Враховуючи викладене, з огляду на бездіяльність (відсутність будь-яких дій та пропозицій) КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району міста Києва» щодо врегулювання зазначеної ситуації, виникла необхідність у зверненні до суду з вказаним позовом.

Рішенням Шевченківського районного суду м. Києва від 08 травня 2024 року позовну заяву ОСОБА_1 до комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району міста Києва» про зобов`язання здійснити перерахунок коштів за житлово-комунальні послуги задоволено.

Зобов`язано комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району міста Києва» виконати за період з 11 липня 2020 р. по 11 липня 2023 р. перерахунок розміру оплати за житлово-комунальні послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій за адресою: АДРЕСА_1 , виключивши з розміру оплати вартість ненаданих послуг на загальну суму: 5 341,34 грн.

Зобов`язано комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району міста Києва» виконати за період з 11 липня 2020 р. по 11 липня 2023 р. перерахунок розміру оплати за житлово-комунальні послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій за адресою: АДРЕСА_1 , виключивши з розміру оплати вартість послуг неналежної якості на загальну суму: 4 641,03 грн.

Рішення суду першої інстанції мотивовано тим, що оскільки відповідач не надав у встановлений законом строк (до 24.07.2023 року включно), відповідь на Акт-претензію позивача від 11.07.2023 року, то суд вважав, що такий починаючи з 25.07.2023 року вважається таким, що визнаний комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району міста Києва».

Отже, враховуючи той факт, що Акт-претензія від 11.07.2023 року визнаний відповідачем, то починаючи з 25.07.2023 року КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району міста Києва» зобов`язане здійснити усім споживачам багатоквартирного будинку АДРЕСА_3 перерахунок вартості за житлово-комунальні послуги, за весь період їх ненадання, надання не в повному обсязі або невідповідної якості.

Перерахунок коштів за житлово-комунальні послуги повинен бути здійснений за період з 11 липня 2020 року по 11 липня 2023 рік, тобто за період, який зазначається в Акті-претензії від 11.07.2023 р. Останнім днем закінчення місячного терміну здійснення перерахунку є 25 серпня 2023 року.

Суд погодився з розрахунками позивача про суми, які підлягають виключенню з розміру оплати, за ненадані послуги по складовим тарифу.

Не погоджуючись з таким рішенням суду першої інстанції, 23 вересня 2024 року КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району міста Києва» подало апеляційну скаргу, в якій просить рішення першої інстанції скасувати.

Апеляційну скаргу обґрунтовує тим, що оскаржуване рішення суду першої інстанції є незаконним, необґрунтованим та таким, що прийняте з порушенням норм матеріального та процесуального права з огляду на наступне.

Так, ОСОБА_1 є неналежним позивачем у справі, оскільки в квартирі АДРЕСА_2 вона здійснює нотаріальну діяльність, а тому споживачем житлово-комунальних послуг є самозайнята особа нотаріус Діброва О. С.

Також звертає увагу, що відповідач не є управителем будинку, оскільки відсутнє рішення співвласників щодо обрання його таким, а за вказаною адресою він здійснює лише забезпечення надання послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.

В акт-претензії, на яку посилається позивачу та яка покладена в основу судового рішення, відсутня інформація про те, в чому полягало ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості комунальної послуги або послуги з управління багатоквартирним будинком, дата (строк) її ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості, а також інша інформація, з якої можливо встановити зазначені обставини.

Зазначає, що послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій споживачам будинку АДРЕСА_3 надавалися безперебійно та на підставі критеріїв якості, встановлених чинним законодавством, фактичне споживання житлово-комунальними послугами підтверджено відсутністю претензій з боку споживачів, оформлених відповідно до законодавчо визначених вимог та наданих позивачу чи/або виконавцю послуг.

В судове засідання з`явився представник позивача ОСОБА_1 адвокат Купченко В.В., який заперечував проти задоволення апеляційної скарги та просив рішення суду першої інстанції залишити без змін.

Представник Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району міста Києва» адвокат Джумурат Володимир Михайлович, який підтримав доводи апеляційної скарги та просив її задовольнити.

Заслухавши доповідь судді-доповідача, вивчивши матеріали справи, перевіривши доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з таких підстав.

Відповідно до вимог ст. 263 ЦПК України судове рішення повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права із дотриманням норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин, на які сторони посилаються як на підставу своїх вимог і заперечень, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.

Рішення суду першої інстанції вказаним вимогам закону відповідає.

Як встановлено судом та вбачається з матеріалів справи, комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району міста Києва» надаються послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкової території в багатоквартирному будинку АДРЕСА_3 .

Позивач, як власниця квартири АДРЕСА_2 зверталася до відповідача з відповідними заявами та скаргами щодо незадовільного надання послуг з обслуговування багатоквартирного будинку № 7 за вказаною адресою.

19 квітня 2023 року ОСОБА_1 на електронну поштову адресу відповідача ( ІНФОРМАЦІЯ_1 ) надіслала запит про надання інформації, у якому зазначалося, що у зв`язку з аварійним станом вхідної групи та будинку в цілому, через незадовільне надання послуг по прибиранню та поточному обслуговуванню, виникла необхідність в ознайомленні з діючим розрахунком тарифу на утримання та фінансовими витратами та надходженнями за останні 3 (три) роки по будинку АДРЕСА_3 .

Листом від 25.04.2023 року № Д-255 КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району міста Києва» надала відповідь на звернення від 19.04.2023 року, додавши до свого листа: інформаційні довідки про доходи та витрати на послуги з утримання будинку за 2020 р., 2021 р., 2022 р.; кошторис витрат на управління багатоквартирним будинком; вартість та структуру послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.

10 липня 2023 року позивач звернулася до КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району міста Києва» з заявою про проведення перевірки відповідності якості надання послуг з управління/обслуговування багатоквартирного будинку (зареєстровано за вх. № 77 від 10.07.2023 року).

Зазначеною заявою ОСОБА_1 , як співвласниця багатоквартирного будинку АДРЕСА_3 , ініціювала проведення перевірки відповідності якості надання комунальних послуг та послуг з управління вказаним будинком.

Представники відповідача не з?явилися, у зв?язку з чим, позивачем та двома іншими співвласниками багатоквартирного будинку АДРЕСА_3 , було проведено обстеження будинку та прибудинкової території, за результатами якої складено та підписано Акт-претензію про неналежне надання або ненадання послуг від 11.07.2023 року.

17 липня 2023 року КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району міста Києва» було отримано і зареєстровано лист позивача разом з Актом-претензією від 11.07.2023 року, оригінал якого додавався до листа (зареєстровано за вхідним № Д-255/1 від 17 липня 2023 року).

10 серпня 2023 року на поштову адресу ОСОБА_1 надійшов лист КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району міста Києва» № 20 від 20.07.2023 року на зареєстровану заяву №77 від 10.07.2023 року. Зазначеним листом комунальне підприємство надало відповідь на заяву ОСОБА_1 від 10 липня 2023 року щодо ініціювання проведення перевірки відповідності надання послуг з управління/обслуговування багатоквартирного будинку.

Частиною першою статті 15 ЦК України визначено право кожної особи на захист свого цивільного права в разі його порушення, невизнання або оспорення.

Відповідно до частини першої статті 16 ЦК України кожна особа має право звернутись до суду за захистом свого особистого або майнового права та інтересу.

За змістом положень частини першої статті 13 ЦПК України суд розглядає справи не інакше як за зверненням особи, поданим відповідно до цього Кодексу, в межах заявлених нею вимог і на підставі доказів, поданих учасниками справи або витребуваних судом у передбачених цим Кодексом випадках.

Між позивачем та відповідачем склалися відносини у сфері житлово-комунальних послуг, які регулюються положеннями Закону України «Про житлово-комунальні послуги».

10 грудня 2017 року набув чинності Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 09.11.2017 №2189-VІІІ.

Відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», до житлово-комунальних послуг належать:

1) житлова послуга - послуга з управління багатоквартирним будинком.

Послуга з управління багатоквартирним будинком включає:

- забезпечення утримання спільного майна багатоквартирного будинку, зокрема прибирання внутрішньобудинкових приміщень та прибудинкової території, якщо прибудинкова територія, за даними Державного земельного кадастру, знаходиться у власності або користуванні співвласників багатоквартирного будинку відповідно до вимог законодавства, виконання санітарно-технічних робіт, обслуговування внутрішньобудинкових систем (крім обслуговування внутрішньобудинкових систем, що використовуються для надання відповідної комунальної послуги у разі укладення індивідуальних договорів з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем про надання такої послуги, за умовами яких обслуговування таких систем здійснюється виконавцем), утримання ліфтів тощо;

- купівлю електричної енергії для забезпечення функціонування спільного майна багатоквартирного будинку;

- поточний ремонт спільного майна багатоквартирного будинку;

інші додаткові послуги, які можуть бути замовлені співвласниками багатоквартирного будинку;

2) комунальні послуги - послуги з постачання та розподілу природного газу, постачання та розподілу електричної енергії, постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, управління побутовими відходами.

Відповідно до частини першої статті 7 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» споживач має право:

1) одержувати своєчасно та належної якості житлово-комунальні послуги згідно із законодавством і умовами укладених договорів;

2) без додаткової оплати одержувати від виконавця житлово-комунальних послуг інформацію про ціни/тарифи, загальну вартість місячного платежу, структуру ціни/тарифу, норми споживання та порядок надання відповідної послуги, а також про її споживчі властивості;

3) на відшкодування збитків, завданих його майну, шкоди, заподіяної його життю або здоров`ю внаслідок неналежного надання або ненадання житлово-комунальних послуг та незаконного проникнення в належне йому житло (інший об`єкт нерухомого майна);

4) на усунення протягом строку, встановленого договорами про надання житлово-комунальних послуг або законодавством, виявлених недоліків у наданні житлово-комунальних послуг;

5) на зменшення у встановленому законодавством порядку розміру плати за житлово-комунальні послуги у разі їх ненадання, надання не в повному обсязі або зниження їхньої якості;

6) на неоплату вартості комунальних послуг (крім постачання теплової енергії) у разі їх невикористання (за відсутності приладів обліку) за період тимчасової відсутності в житловому приміщенні (іншому об`єкті нерухомого майна) споживача та інших осіб понад 30 календарних днів, за умови документального підтвердження відповідно до умов договорів про надання комунальних послуг;

7) отримувати від управителя, виконавців комунальних послуг штраф у розмірі, визначеному договорами про надання відповідних житлово-комунальних послуг, за перевищення нормативних строків проведення аварійно-відновних робіт;

8) на перевірку кількості та якості житлово-комунальних послуг у встановленому законодавством порядку;

9) складати та підписувати акти-претензії у зв`язку з порушенням порядку надання житлово-комунальних послуг, зміною їхніх споживчих властивостей та перевищенням строків проведення аварійно-відновних робіт;

10) без додаткової оплати отримувати від виконавця відповідної послуги чи іншої уповноваженої на розподіл комунальної послуги особи детальний розрахунок розподілу обсягу спожитих комунальних послуг між споживачами багатоквартирного будинку;

11) без додаткової оплати отримувати інформацію про проведені управителем, виконавцем комунальної послуги нарахування плати за житлово-комунальні послуги (з розподілом за періодами та видами нарахувань) та отримані від споживача платежі;

12) у встановленому законодавством порядку відключитися від систем централізованого теплопостачання та постачання гарячої води;

13) розірвати договір про надання комунальної послуги, попередивши про це виконавця відповідної комунальної послуги не менш як за два місяці до дати розірвання договору, за умови допуску виконавця для здійснення технічного припинення надання відповідної послуги. Це право не поширюється на договір про постачання теплової енергії, укладений зі споживачами у багатоквартирному будинку, крім випадку розірвання такого договору колективним споживачем.

Згідно з пунктами 1, 5, 8 частини другої статті 8 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» виконавець комунальної послуги зобов`язаний: забезпечувати своєчасність надання, безперервність і відповідну якість комунальних послуг згідно із законодавством та умовами договорів про їх надання, у тому числі шляхом створення системи управління якістю відповідно до національних або міжнародних стандартів; розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги споживачів, у визначених законом випадках - управителів, і проводити відповідні перерахунки розміру плати за комунальні послуги в разі їх ненадання, надання не в повному обсязі, несвоєчасно або неналежної якості, а також в інших випадках, визначених договором про надання комунальних послуг; своєчасно реагувати на виклики споживачів, підписувати акти-претензії, вести облік вимог (претензій) споживачів у зв`язку з порушенням порядку надання житлово-комунальних послуг.

Відповідно до частин 1-5 статті 27 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» у разі ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості комунальних послуг споживач має право викликати виконавця комунальних послуг (його представника) для перевірки кількості та/або якості наданих послуг.

У разі ненадання, надання неналежної якості послуги з управління багатоквартирним будинком споживач має право викликати управителя для перевірки якості наданих послуг.

Порядок перевірки якості надання комунальних послуг та якості послуги з управління багатоквартирним будинком встановлюється Кабінетом Міністрів України, якщо інше не передбачено законом.

За результатами перевірки якості надання комунальних послуг або якості послуг з управління багатоквартирним будинком складається акт-претензія, який підписується споживачем та виконавцем комунальної послуги або управителем (щодо послуги з управління багатоквартирним будинком).

Виконавець комунальної послуги або управитель (щодо послуги з управління багатоквартирним будинком) зобов`язаний прибути на виклик споживача у строки, визначені в договорі про надання послуги, але не пізніше ніж протягом однієї доби з моменту отримання повідомлення споживача.

Акт-претензія складається виконавцем комунальної послуги або управителем (щодо послуги з управління багатоквартирним будинком) та споживачем і повинен містити інформацію про те, в чому полягало ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості комунальної послуги або послуги з управління багатоквартирним будинком, дату (строк) її ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості, а також іншу інформацію, що характеризує ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі або неналежної якості.

У разі неприбуття виконавця комунальної послуги або управителя (щодо послуги з управління багатоквартирним будинком) в установлений строк або необґрунтованої відмови підписати акт-претензію такий акт підписується споживачем, а також не менш як двома споживачами відповідної послуги, які проживають (розташовані) в сусідніх будівлях (у приміщеннях - якщо послуга надається у багатоквартирному будинку), і надсилається виконавцю комунальної послуги або управителю (щодо послуги з управління багатоквартирним будинком) рекомендованим листом.

Виконавець комунальної послуги або управитель (щодо послуги з управління багатоквартирним будинком) протягом п`яти робочих днів вирішує питання щодо задоволення вимог, викладених в акті-претензії, або видає (надсилає) споживачу обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензії. У разі ненадання виконавцем (управителем) відповіді в установлений строк претензії споживача вважаються визнаними таким виконавцем (управителем).

З огляду на те, що Акт-претензію від 11.07.2023 було отримано КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району міста Києва» 17 липня 2023 року вх. № Д-255/1, то п`ятиденний строк для вирішення питання щодо задоволення вимог, викладених в акті-претензії, або надання споживачу обґрунтованої письмової відповіді про відмову в її задоволенні, закінчився 24.07.2023.

Враховуючи, що відповідач не надав у встановлений законом строк відповідь на Акт-претензію від 11.07.2023 року, то суд першої інстанції дійшов обґрунтованого висновку про визнання управителем - КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району міста Києва» відповідного акту починаючи з 25.07.2023 року.

В судовому засіданні представник відповідача підтвердив, що вони отримали відповідний Акт-претензію, проте у передбачений законом строк свого представника для проведення перевірки викладених в акті претензій не направили.

Крім того, представник позивача не надав своїх заперечень щодо наведених позивачем розрахунків сум, які підлягали виключенню з розміру оплати, за ненадані послуги по складовим тарифу.

Оскільки, формою контролю споживача за якісними та кількісними показниками житлово-комунальних послуг є акт-претензія, а єдиними підставами для перерахунку вартості послуги з управління багатоквартирним будинком є її ненадання, надання не в повному обсязі або зниження її якості, то суд першої інстанції встановивши фактичні обставини справи дійшов обґрунтованого висновку про задоволення заявлених позивачем вимог з підстав їх обґрунтованості та доведеності.

Колегія суддів не вбачає порушень судом першої інстанції норм матеріального і процесуального права.

Аналізуючи питання обсягу дослідження доводів заявника та їх відображення у судового рішенні, питання вичерпності висновку суду першої інстанції, колегія суддів вважає, що у справі, що розглядається, сторонам надано вмотивовану відповідь на всі істотні питання, що виникають при кваліфікації спірних відносин, як у матеріально-правовому, так і у процесуальному сенсах, а доводи, викладені у апеляційній скарзі не спростовують обґрунтованих та правильних висновків суду першої інстанції.

Що стосується посилань представника позивача про те, що апеляційна скарга подана з пропущенням строку на апеляційне оскарження, проте питання щодо поновлення відповідачу строку на апеляційне оскарження рішення суду першої інстанції судом апеляційної інстанції не вирішувалось, то колегія суддів зазначає наступне.

Оскаржуване рішення Шевченківського районного суду м. Києва ухвалено 08 травня 2024 року, його повний текст виготовлено 15 серпня 2024 року, оприлюднено в Єдиному державному реєстрі судових рішень 27 серпня 2024 року, а апеляційна скарга подана 23 вересня 2024 року.

Тобто, відповідач не пропустив процесуальний строк на апеляційне оскарження рішення суду першої інстанції.

Згідно з пунктом 1 частиною першою статті 374 ЦПК України суд апеляційної інстанції за результатами розгляду апеляційної скарги має право залишити судове рішення без змін, а скаргу без задоволення.

Відповідно до частин першої статті 375 ЦПК України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Враховуючи наведене, колегія суддів вважає за необхідне залишити апеляційну скаргу без задоволення, а рішення Шевченківського районного суду м. Києва від 08 травня 2024 року- без змін, оскільки підстави для скасування судового рішення відсутні.

Керуючись статтями 268, 367, 374, 375, 381-384, 389 ЦПК України, суд,-

п о с т а н о в и в :

Апеляційну скаргуКомунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району міста Києва» залишити без задоволення.

Рішення Шевченківського районного суду м. Києва від 08 травня 2024 року залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дня її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду протягом 30 днів з дня складення повної постанови шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.

Повний текст постанови складено 24 січня 2025 року

Головуючий: Судді:

СудКиївський апеляційний суд
Дата ухвалення рішення23.01.2025
Оприлюднено27.01.2025
Номер документу124669709
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із житлових відносин, з них

Судовий реєстр по справі —761/31412/23

Постанова від 23.01.2025

Цивільне

Київський апеляційний суд

Кафідова Олена Василівна

Ухвала від 27.11.2024

Цивільне

Київський апеляційний суд

Кафідова Олена Василівна

Ухвала від 18.11.2024

Цивільне

Київський апеляційний суд

Кафідова Олена Василівна

Ухвала від 18.11.2024

Цивільне

Київський апеляційний суд

Кафідова Олена Василівна

Ухвала від 04.10.2024

Цивільне

Київський апеляційний суд

Кафідова Олена Василівна

Рішення від 08.05.2024

Цивільне

Шевченківський районний суд міста Києва

Фролова І. В.

Рішення від 08.05.2024

Цивільне

Шевченківський районний суд міста Києва

Фролова І. В.

Ухвала від 05.09.2023

Цивільне

Шевченківський районний суд міста Києва

Фролова І. В.

Ухвала від 04.09.2023

Цивільне

Шевченківський районний суд міста Києва

Фролова І. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні