Ухвала
від 24.01.2025 по справі 554/8447/23
ОКТЯБРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ПОЛТАВИ

Дата документу 24.01.2025Справа № 554/8447/23 Провадження № 1-кс/554/1919/2025

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

24 січня 2025 року м.Полтава

Октябрський районний суд м. Полтави в складі: слідчого судді ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , підозрюваного ОСОБА_4 , захисників ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання слідчого відділу розслідування злочинів у сфері службової та господарської діяльності СУ ГУНП в Полтавській області майор поліції ОСОБА_7 , погоджене прокурором відділу процесуального керівництвау кримінальних провадженнях слідчих територіального управління Державного бюро розслідувань Полтавської обласної прокуратури ОСОБА_8 , про відсторонення від посади

ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця с.Мокіївка Лубенського району Полтавської області, українця, громадянина України, одруженого, з вищою освітою, зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , раніше не судимого,

який підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України, по матеріалам досудового розслідування внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12023170580000307 від 07.07.2023 р.,-

В С Т А Н О В И В:

Слідча звернулася до суду з вказаним клопотанням, в обґрунтування якого вказувала, що Слідчим управлінням ГУНП в Полтавській області за процесуального керівництва Полтавської обласної прокуратури здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 12023170580000307 від 07.07.2023 за підозрою ОСОБА_4 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що рішенням Чорнухинської селищної ради Лубенського району Полтавської області № 6 від 19.11.2020, ОСОБА_4 , затверджено на посаду заступника Чорнухинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

Відповідно до функціональних обов`язків заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради (комунальна та інвестиційна сфера), затверджених розпорядженням Чорнухинського селищного голови № 36 від 22.05.2019, ОСОБА_4 забезпечує реалізацію державної політики в галузях містобудування і архітектури, будівництва, житлово-комунального та шляхового господарства, газифікації, енергетики, землекористування, охорони природи і раціонального використання природних ресурсів, цивільного захисту та взаємодії з правоохоронними органами; координує роботу будівельних організацій та підприємств, які здійснюють роботи згідно укладених договорів; керує підготовкою проектів розпоряджень селищного голови, рішень виконавчого комітету та сесій ради з питань, що відносяться до його повноважень.

Окрім цього, ОСОБА_4 здійснює контроль за станом благоустрою та озелененням прибудинкових територій незалежно від форми власності, охороною зелених насаджень та водоймищ, за утриманням прибудинкових територій в належному санітарно-технічному стані; здійснює впорядкування парків, скверів, місць відпочинку громадян, пляжу; встановлення дитячих майданчиків та металевих конструкцій в населених пунктах територіальної громади; бере участь в обстеженні зелених насаджень на території громади.

Таким чином, ОСОБА_4 постійно займає посаду пов`язану з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій в органі місцевого самоврядування, отже відповідно до ч.3 ст.18 та примітки до ст.364 КК України, є службовою особою.

У ході досудового розслідування встановлено, що рішенням Чорнухинської селищної ради Лубенського району Полтавської області № 302 від 08.09.2022 затверджено «Тимчасовий порядок видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Чорнухинської селищної ради» (далі Тимчасовий порядок).

Відповідно до пункту IV Тимчасового порядку комісія з обстеження зелених насаджень, яка створена згідно з рішенням виконавчого комітету Чорнухинської селищної ради визначає стан зелених насаджень, розташованих на земельній ділянці та складає акт обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню за формою, що затверджена наказом Мінрегіону від 12.05.2009 № 127 «Про затвердження Методики визначення відновної вартості зелених насаджень».

Згідно пункту ХV Тимчасового порядку дрова паливні передаються до закладів соціальної сфери Чорнухинської селищної ради. За результатами виконаних заходів з проведення видалення зелених насаджень заявник надає до виконавчого комітету Чорнухинської селищної ради звіт щодо виконаних заходів з проведення видалення зелених насаджень з додаванням копії акту прийому-передачі дров паливних до закладів соціальної сфери Чорнухинської селищної ради.

У зв`язку з цим, рішенням виконавчого комітету Чорнухинської селищної ради №59 від 31.08.2022 створено комісію з питань визначення стану зелених насаджень та їх відновної вартості на території Чорнухинської селищної об`єднаної територіальної громади (далі Комісія), головою якої призначено ОСОБА_4 .

20 вересня 2022 року комісією проведено огляд і складено акт № 40 обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню на території обслуговування Чорнухинської селищної ради Чорнухинської ТГ (Чорнухинської територіальної громади - далі Чорнухинської ТГ) від 20.09.2022. Зокрема Комісією, у тому числі ОСОБА_4 , оглянуто зелені насадження праворуч польової дороги в напрямку від с.Загребелля до с. Крутий Берег та встановлено, що дерева в кількості 473 (чотириста сімдесят три) знаходяться в захисній зоні ліній електропередач несуть загрозу працівникам-енергетикам, наносять великі збитки обслуговуючій організації. Зелені насадження в захисній зоні проходження лінії електропередач в напрямку від с. Загребелля до межі земель належних Круто Березькій громаді підлягають видаленню, в повному обсязі, без врахування їх відновної вартості.

Вказані вище зелені насадження знаходяться на земельних ділянках сільськогосподарського призначення, поза межами населеного пункту та є полезахисними лісосмугами.

Відповідно до ч. 3 ст. 28 ЗУ «Про благоустрій населених пунктів», Постанови КМУ №1045 від 01.08.2006, якою затверджено «Порядок видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах» видалення зелених насаджень здійснюється на підставі дозволу (ордеру) (далі Ордер) на видалення зелених насаджень за формою, що затверджена наказом Мінрегіона від 12.05.2009 № 127 «Про затвердження Методики визначення відновної вартості зелених насаджень» (пункт VII Тимчасового порядку).

Рішенням виконавчого комітету Чорнухинської селищної ради від 28.11.2022 № 98 «Про видалення зелених насаджень на території Чорнухинської територіальної громади в новій редакції», а саме п.3, п.п. 3.12, 3.13, 3.14 Положення про комісію з питань визначення стану зелених насаджень та їх відновної вартості на території Чорнухинської селищної територіальної громади заступнику Чорнухинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради (комунальна та інвестиційна сфера) ОСОБА_4 доручено видати ордер на право видалення зелених насаджень згідно акта № 40 визначення стану зелених насаджень від 20 вересня 2022 року:

- директору Товариства з обмеженою відповідальністю «СМ ПРОМЕКСПОРТ» (далі - ТОВ «СМ ПРОМЕКСПОРТ») ОСОБА_9 - 236 (двісті тридцять шість);

- ФОП ОСОБА_10 - 237 (двісті тридцять сім) зелених насаджень.

Пунктом 4 вказаного рішення передбачено дров`яну деревину використати на опалення адміністративних приміщень, шкіл, клубів, ФАПів, бібліотек на території обслуговування Чорнухинської селищної ради Чорнухинської територіальної громади.

На підставі рішення виконавчого комітету Чорнухинської селищної ради від 28.11.2022 № 98 «Про видалення зелених насаджень на території Чорнухинської територіальної громади в новій редакції» 29.11.2022 заступником Чорнухинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради (комунальна та інвестиційна сфера) ОСОБА_4 видано два ордери на видалення зелених насаджень, якими, згідно з актом обстеження зелених насаджень з видалення дерев, кущів, газонів, квітників № 40 складеним 20.09.2022, дозволяється видалити зелені насадження на території Мелехівського старостинського округу праворуч польового шляху с. Загребелля - с. Крутий Берег, вздовж двох високовольтних ліній електропередач ФОП ОСОБА_10 в кількості 237 дерев, зазначених в акті №40 та ТОВ «СМ ПРОМЕКСПОРТ» в кількості 236 дерев, зазначених в акті №40.

У подальшому, виконавчим комітетом Чорнухинської селищної ради в особі селищного голови ОСОБА_11 укладено два договори від 29.11.2022, а саме: з ФОП ОСОБА_10 , в особі ОСОБА_10 та ТОВ «СМ ПРОМЕКСПОРТ» в особі директора ОСОБА_9 (далі - договори).

Загальними положеннями вказаних договорів визначено, що виконавець зобов`язується, в порядку та на умовах, визначених в договорі, виконати за завданням Замовника з використанням свого спеціального обладнання, а Замовник зобов`язується в порядку та на умовах, визначених цим договором, прийняти виконані роботи по видаленню зелених насаджень, які перевищують вікові межі та знаходяться в аварійному стані, фаутні та заражені омелою, також дерева, що ростуть в охоронній зоні повітряних ліній електропередач, з подальшим розпиленням дерев на частини та проведенням робіт з благоустрою території Чорнухинської селищної ради Лубенського району Полтавської області.

Виконавець виконує роботи визначені договором згідно підписаного сторонами графіку (пункт 3.1 договорів).

Пунктом 4.1.1 договорів визначено, що Виконавець зобов`язаний виконати роботи в обсягах і в строки, передбачені цим договором і згідно графіку за допомогою наявної у нього спеціальної техніки, та здати роботу Замовнику.

Виконавець зобов`язаний після завершення робіт по видаленню зелених насаджень подати Замовникові на підписання Акт здавання-приймання виконаної роботи (пункт 4.1.4 договорів).

Вказані договори вважаються укладеними і набирають чинності з моменту їх підписання сторонами та діють до 31.12.2022 (пункт 7.1 договорів).

Так, ОСОБА_4 , будучи достовірно обізнаним із Тимчасовим порядком, рішенням виконавчого комітету Чорнухинської селищної ради від 28.11.2022 № 98 «Про видалення зелених насаджень на території Чорнухинської територіальної громади в новій редакції», шляхом недбалого ставлення до своїх обов`язків, не проконтролював постачання дров`яної деревини до закладів соціальної сфери Чорнухинської селищної ради, не проконтролював складання актів здавання-приймання виконаних робіт до вказаних договорів від 29.11.2022 та актів приймання-передачі деревини.

При цьому, відповідно до пункту 2.1 вказаних договорів за виконані роботи по спилюванню дерев Замовник розраховується з Виконавцем відходами видалених зелених насаджень, які залишилися внаслідок виконаних робіт.

Вартість виконаних робіт відповідає вартості відходів видалених зелених насаджень (пункт 2.2 договорів).

Відповідно до абзацу 6 розділу «Пояснення вжитих термінів» Інструкції щодо заповнення форми звітності № 1-ТПВ «Звіт про поводження з твердими побутовими відходами», затвердженої наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 19.09.2006 №308 відходи зеленого господарства - це рослинні рештки, трава, листя, гілки дерев, які утворюються при догляді за зеленими насадженнями прибудинкових територій та зелених насаджень загального користування.

Під час досудового розслідування проведено огляди земельних ділянок в захисній зоні проходження лінії електропередач в напрямку від с. Загребелля до с. Крутий Берег Чорнухинської територіальної громади, під час яких встановлено обсяги спиляної дров`яної деревини, а саме 1154 м3.

Водночас установлено, що на виконання умов договорів від 29.11.2022 деревина дров`яна непромислового призначення породи «Тополя» до адміністративних приміщень, шкіл, клубів, ФАПів, бібліотек на території обслуговування Чорнухинської селищної ради Чорнухинської ТГ не поставлялась.

Відповідно до висновку експерта Полтавського відділення Національного наукового центру «Інститут судових експертиз ім. Засл. проф. М.С. Бокаріуса» № 3694, складеного 20.12.2023 за результатами проведення судової товарознавчої експертизи (далі - висновок експерта № 3694), ринкова вартість деревини дров`яної непромислового призначення породи «Тополя» об`ємом 1152 кубічні метри станом на 29.11.2022, становить 832896,00 гривень.

Відповідно до висновку експерта Полтавського відділення Національного наукового центру «Інститут судових експертиз ім. Засл. проф. М.С. Бокаріуса» №896, складеного 08.10.2024 за результатами проведення судової економічної експертизи шкода завдана Чорнухинській територіальні громаді становить 832896,00 гривень.

Встановлено, що за таких умов та наданих повноважень ОСОБА_4 з 29.11.2022 по 06.07.2023 перебуваючи на своєму робочому місці, будучи ознайомленим із рішенням виконавчого комітету Чорнухинської селищної ради від 28.11.2022 № 98, неналежно виконував свої службові обов`язки щодо перевірки об`ємів спиляної дров`яної деревини, її обліку та подальшої поставки до адміністративних приміщень, шкіл, клубів, ФАПів, бібліотек на території обслуговування Чорнухинської селищної ради Чорнухинської ТГ.

Як результат неналежного виконання ОСОБА_4 своїх службових обов`язків, що виразилися у несумлінному ставленні до них, встановлено, що ним не було проконтрольовано поставлення на облік деревини дров`яної непромислового призначення породи «Тополя» об`ємом 1152 кубічні метри, внаслідок чого Чорнухинській селищній раді Лубенського району Полтавської області, завдано збитки на суму 832 896,00 гривень (вісімсот тридцять дві тисячі вісімсот дев`яносто шість).

22.01.2025 слідчим слідчого управління Головного управління Національної поліції у Полтавській області повідомлено про підозру: ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця с.Мокіївка Лубенського району Полтавської області, громадянина України, зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , раніше не судимого, у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України.

Вищевказані обставиниу своїйсукупності даютьпідстави підозрювати ОСОБА_4 у службовійнедбалості,тобто неналежному виконанні службовою особою своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що спричинило тяжкі наслідки, що підтверджуються наступними матеріалами кримінального провадження, а саме:

- довідкою від 10.06.2024 Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області про результати участі залученного спеціаліста;

- висновком експерта Полтавського відділення ННЦ «ІСЕ ім. Засл. проф. М.С. Бокаріуса» судової товарознавчої експертизи № 3694 від 20.12.2023;

- висновком експерта Полтавського відділення ННЦ «ІСЕ ім. Засл. проф. М.С. Бокаріуса» судової економічної експертизи № 896 від 08.10.2024;

- висновком експерта Українського науково-дослідного інститутут спеціальної техніки та судових експертиз СБ України в УСБУ в Полтавській області за результатами проведення судової почеркознавчої експертизи № 307/1 від 05.12.2023;

- протоколами огляду МП;

- іншими доказами у кримінальному провадженні у їх сукупності.

Слідчою зазначається, що вчинення злочину, в якому підозрюється ОСОБА_4 , стало можливим у зв`язку із його перебуванням на посаді заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради (комунальна та інвестиційна сфера) Чорнухинської селищної ради та відповідно до повноважень, він після повідомлення про підозру може здійснювати подальше керівництво у даному структурному підрозділі органу місцевого самоврядування, здійснювати тиск на свідків, які є його підлеглими.

Таким чином, не відсторонення ОСОБА_4 від посади заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради (комунальна та інвестиційна сфера) Чорнухинської селищної ради надасть йому можливість відвідувати Чорнухинську селищну раду та підпорядковані йому структурні підрозділи, матиме змогу спілкування з іншими особами, які могли здійснювати сприяння йому у скоєнні вказаного злочину, та доведення до них обставин кримінального провадження, з метою впливу на їх показання, тобто впливати на показання інших працівників.

При цьому, відповідно до ч. 5 ст. 65-1 Закону України «Про запобігання корупції» особа, якій повідомлено про підозру у вчиненні нею злочину у сфері службової діяльності, підлягає відстороненню від виконання повноважень на посаді в порядку, визначеному законом.

Слідча у клопотанні зазначила, що перебуваючи на займаній посаді, ОСОБА_4 може незаконно впливати на свідків у кримінальному провадженні, злочин у якому він підозрюється безпосередньо пов`язаний із виконанням ним службових обов`язків, тому необхідно відсторонити останнього від займаної посади.

Прокурор у судовому засіданні підтримав клопотання та просив клопотання задовольнити з підстав, викладених у клопотанні.

Підозрюваний та його захисники з клопотанням слідчого не погодились. Просили відмовити у його задоволенні.

Заслухавши доводи прокурора, захисників та підозрюваного, дослідивши матеріали клопотання, суд вважає, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до положеньст.131 КПК Українивідсторонення від посади є заходом забезпечення кримінального провадження.

Стаття 43 Конституції Українипередбачає, кожен громадянин має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає, тому будь-які обмеження щодо реалізації цього права, в тому числі і відсторонення від посади під час кримінального провадження, повинно здійснюватись виключно з підстав та у порядку, передбаченомуКПК України.

Відповідно до вимогст. 154 КПК Українивідсторонення від посади може бути здійснено щодо особи, яка підозрюється або обвинувачується у вчиненні злочину.

Відсторонення від посади здійснюється на підставі рішення слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження на строк не більше двох місяців.

Спеціальними умовами відсторонення від посади є: наявність в особи процесуального статусу підозрюваного, обвинуваченого; перебування його на посаді. Слід також зазначити, що відсторонення від посади це тимчасове, вимушене недопущення особи, яка перебуває у певних службових відносинах з органами державної влади та місцевого самоврядування, підприємствами, установами чи організаціями, до виконання своїх функціональних обов`язків з підстав і в порядку, передбаченихКПК України.

Відповідно дост. 155 КПК Українипрокурор, слідчий за погодженням з прокурором має право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування або суду під час судового провадження із клопотанням про відсторонення особи від посади. Із клопотанням про відсторонення особи від посади до органів державної влади, зазначених участині третій статті 154цього Кодексу, має право звернутися прокурор, а про відсторонення від посади Голови Національного агентства з питань запобігання корупції, його заступника - Генеральний прокурор або заступник Генерального прокурора - керівник Спеціалізованої антикорупційної прокуратури.

Як передбачено вимогами ч. 2ст. 157 КПК України, при вирішенні питання про відсторонення від посади слідчий суддя, суд зобов`язаний врахувати такі обставини: правову підставу для відсторонення від посади; достатність доказів, які вказують на вчинення особою кримінального правопорушення; наслідки відсторонення від посади для інших осіб.

Згідно ч.5ст. 65 Закону України «Про запобігання корупції»- особа, якій повідомлено про підозру у вчиненні нею злочину у сфері службової діяльності, підлягає відстороненню від виконання повноважень на посаді в порядку, визначеному законом.

Судом встановлено, що 22.01.2025 року ОСОБА_4 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України.

Відповідно до матеріалів зазначеного кримінального провадження встановлено, що ОСОБА_4 працює заступником селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради (комунальна та інвестиційна сфера) Чорнухинської селищної ради .

В даному випадку суд приходить до висновку, що існують правові підстави для відсторонення ОСОБА_4 від посади. Відсторонення підозрюваного від посади є необхідним для належного забезпечення кримінального провадження, дотримання завдань кримінального провадження, передбаченихст. 2 КПК України,та загальних засад кримінального провадження, передбаченихст.7 КПК України.

У матеріалах провадження містяться достатні дані, які переконують слідчого суддю у тому, що підозрюваний міг вчинити інкриміновані йому злочини, висунута підозра є обґрунтованою.

При цьому, слідчим суддею лише перевіряється наявність вагомих доказів, що можуть свідчити про вчинення підозрюваним кримінального правопорушення. Питання щодо доведеності чи недоведеності вини підозрюваного не є предметом розгляду клопотання .

В ході розгляду клопотання встановлено, що ОСОБА_12 обґрунтовано підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України , за яке передбачено покарання у виді позбавленням волі на строк від двох до п`яти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років та зі штрафом від двохсот п`ятдесяти до семисот п`ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або без такого.

Суд вважає, що прокурором доведено такі потреби досудового розслідування, як відсторонення підозрюваного ОСОБА_4 від посади, оскільки не відсторонення останнього від займаної посади надасть йому можливість відвідувати Чорнухинську селищну раду та підпорядковані йому структурні підрозділи, матиме змогу спілкування з іншими особами, які могли здійснювати сприяння йому у скоєнні вказаного злочину, та доведення до них обставин кримінального провадження, з метою впливу на їх показання, тобто впливати на показання інших працівників.

Таким чином, враховуючи вищевикладене та те, що перебуваючи на займаній посаді, ОСОБА_4 матиме можливість перебувати на робочому місці, тим самим матиме змогу спілкування з іншими особами, які могли здійснювати сприяння йому у скоєнні вказаного злочину, та доведення до них обставин кримінального провадження, з метою впливу на їх показання, тобто впливати на показання інших працівників. При цьому злочин, у якому підозрюється ОСОБА_13 , безпосередньо пов`язаний із виконанням ним службових обов`язків, тому необхідно відсторонити останнього від займаної посади.

Суд приходить до висновку, що потреби досудового розслідування виправдовують такий вид втручання в право підозрюваного на працю, як відсторонення від посади, і буде сприяти досягненню завдань у даному кримінальному провадженні.

Строк відсторонення від посади не може перевищувати одного місяців.

Враховуючи викладене, керуючись ст. ст. 154, 156 - 157, 309 КПК України, -

УХВАЛИВ :

Клопотання слідчої - задовольнити.

Відсторонити підозрюваного ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця с.Мокіївка Лубенського району Полтавської області, громадянина України, зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , раніше не судимого, від посади заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради (комунальна та інвестиційна сфера) Чорнухинської селищної ради строком на 1 місяць.

Копію ухвали вручити сторонам кримінального провадження та направити за місцем роботи підозрюваного.

Контроль за виконанням ухвали покласти на слідчого та прокурора.

Ухвала підлягає негайному виконанню.

Ухвала може бути оскаржена до Полтавського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення.

Повний текст ухвали виготовлено 24 січня 2025 року

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудОктябрський районний суд м.Полтави
Дата ухвалення рішення24.01.2025
Оприлюднено29.01.2025
Номер документу124695206
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про відсторонення від посади

Судовий реєстр по справі —554/8447/23

Ухвала від 24.01.2025

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Черняєва Т. М.

Ухвала від 24.01.2025

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Черняєва Т. М.

Ухвала від 24.01.2025

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Черняєва Т. М.

Ухвала від 24.01.2025

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Черняєва Т. М.

Ухвала від 13.08.2024

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Черняєва Т. М.

Ухвала від 13.08.2024

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Черняєва Т. М.

Ухвала від 13.08.2024

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Черняєва Т. М.

Ухвала від 13.08.2024

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Черняєва Т. М.

Ухвала від 13.08.2024

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Черняєва Т. М.

Ухвала від 08.07.2024

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Тімошенко Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні