Україна
Донецький окружний адміністративний суд
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
28 січня 2025 року Справа№200/7883/24
Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Кошкош О.О., розглянувши за правилами спрощеного (письмового) позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Південно-східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці, треті особи Комунальне некомерційне підприємство "Павлоградська лікарня інтенсивного лікування" Павлоградської міської ради, Приватне акціонерне товариство "ДТЕК Павлоградвугілля" про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинити певні дії
ВСТАНОВИВ:
Адвокат Галкін Вячеслав Леонідович (ідентифікаційний код НОМЕР_1 ) в інтересах ОСОБА_1 (ідентифікаційний код НОМЕР_2 , АДРЕСА_1 ) звернувся через підсистему "Електронний суд" до Донецького окружного адміністративного суду з позовом (з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог) до Південно-східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці (код ЄДРПОУ 44729283, 49064, м.Дніпро, вул.Коксохімічна, 1), третя особа Комунальне некомерційне підприємство "Павлоградська лікарня інтенсивного лікування" Павлоградської міської ради (код ЄДРПОУ 01984174, 51400, Дніпропетровська обл., місто Павлоград, вул. Дніпровська, будинок 541) про визнання протиправною бездіяльності щодо нескладання інформаційної довідки про умови праці на ОСОБА_1 при підозрі у нього хронічного професійного захворювання (отруєння) за професією електрослюсар підземний з повним робочим днем в шахті; зобов`язання Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби України з питань праці відповідно до пункту 84 Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 17.04.2019 року за № 337, скласти інформаційну довідку про умови праці на ОСОБА_1 при підозрі у нього хронічного професійного захворювання (отруєння) за професію електрослюсар підземний з повним робочим днем в шахті. В обґрунтуванням зазначено, що у зв`язку із погіршенням стану здоров`я позивач звернувся до медичного закладу. КНП "Павлоградська лікарня інтенсивного лікування" Павлоградської міської ради до Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці направлено запит на складення санітарно-гігієнічної характеристики умов праці працівника при підозрі у нього хронічного професійного захворювання (отруєння) ОСОБА_1 від 18.06.2024 № 105, який надійшов до Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці 26.06.2024 (вхідний № 16832/ПС/1-24). На запити Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці роботодавцем - ПрАТ "ДТЕК Павлоградвугілля" не виконано припис щодо надання необхідних документів за встановленою формою згідно з додатком 15 Порядку, що призводить до бездіяльності відповідача.
19 листопада 2024 року ухвалою суду позовну заяву залишено без руху. У встановлений судом недоліки позовної заяви усунуті.
На підтвердження сплати судового збору у розмірі 986,40 грн надана квитанція від 19.11.2024.
09 грудня 2024 року ухвалою суду відкрито провадження в адміністративній справі та призначено розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).
20 грудня 2024 року ухвалою суду залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача ПрАТ "ДТЕК Павлоградвугілля".
20 грудня 2024 року ухвалою суду зобов`язано Приватне акціонерне товариство "ДТЕК Павлоградвугілля" (ЄДРПОУ 00178353, 51400 м. Павлоград, в. Соборна, б. 76) у строк до п`яти днів з дня отримання ухвали надати суду пояснення відносно отримання та/або виконання припису керівника Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці від 04 липня 2024 року щодо надання необхідних документів стосовно ОСОБА_1 для складення санітарно-гігієнічної характеристики за встановленою формою згідно з додатком 15 Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 337 та надати відповідні докази.
Копія ухвали надіслана на адресу ПАТ "ДТЕК Павлоградвугілля" рекомендованим листом з повідомлення про вручення (трек відправлення Укрпошти 0600996989566). Лист вручено 02.01.2025
Станом на 28.01.2025 вимоги ухвали від 20.12.2024 ПАТ "ДТЕК Павлоградвугілля" не виконані.
Південно-східним міжрегіональним управлінням Державної служби з питань праці надано відзив, в якому повідомлено, що роботодавцю позивача надіслано припис 04.07.2024 на електронну адресу підприємства ПАТ "ДТЕК Павлоградвугілля". Аналогічні вимоги продубльовано в листах від 30.07.2024, 12.09.2024, 18.12.2024. Не надання ПАТ "ДТЕК Павлоградвугілля" відповідних документів унеможливлю виконання відповідачем пунктів 71 та 77 Порядку в частині проведення вивчення та аналізу документів, та складання санітарно-гігієнічних характеристик (інформаційних довідок) умова праці. Щодо посилання позивача на п.84 Порядку, відповідач зауважив, що застосування цієї норми є недоречним, оскільки підприємство, на якому працював ОСОБА_1 не ліквідовано, тобто інформація щодо особи може бути наявна на підприємстві. Трудова книжка не містить заявника не містить відомостей щодо найменування шахти, на якій працював позивач на території Дніпропетровської області. Також повідомляє, що на виконання вимог п.82 Порядку на адресу відповідача від Східного міжрегіонального управління Державної служби України з питань праці надійшла інформаційна довідка від 26.08.2024 про умови праці при підозрі в особи хронічного професійного захворювання за період роботи на підприємствах Донецької області. Ця довідка підлягає направленню разом із довідкою, складання якої є неможливим за певних умов (відсутність відповідної інформації від роботодавця позивача). Просив відмовити у задоволені позовних вимог.
Позивачем надана відповідь на відзив, в якій зазначено, що не складання санітарно-гігієнічної характеристики протягом 45 днів з моменту отримання відповідного запиту є таким, що порушує вимоги п.79 Порядку. Просив вимоги задовольнити.
Відповідач подав заперечення в якому просив відмовити у задоволені позовних вимог.
Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази, суд встановив таке.
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 згідно записів у трудовій книжці НОМЕР_3 у період з 12.09.2022 по 17.04.2024 працював на посаді «електрослюсар підземний» дільниці монтажно-демонтажних робіт з повним робочим днем в шахті в ПрАТ «ДТЕК Павлоградвугілля» Виробничого структурного підрозділу «Шахтоуправління Тернівське».
18 червня 2024 року Комунальним некомерційним підприємством «Павлоградська лікарня інтенсивного лікування» складено запит (вих.№105) на складання санітарно-гігієнічної характеристики умов праці працівника ( ОСОБА_1 ) при підозрі у нього хронічного професійного захворювання (отруєння).
04 липня 2024 року Південно-Східним міжрегіональним управлінням Державної служби питань праці складено припис, який адресовано ПрАТ «ДТЕК Павлоградвугілля» (51400, м.Павлоград, вул.Соборна, 76, forpzpu@dtek.com) щодо надання роботодавцем документів, що необхідні для складення санітарно-гігієнічної характеристики умов праці (інформаційної довідки) на працівника ( ОСОБА_1 , 1979 р.н.) при підозрі в нього хронічного професійного захворювання (отруєння) відповідно до Закону України «Про охорону праці» (статті 13, 17, 22, 26), постанови Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2015 року № 96 «Про затвердження Положення про Державну службу України з питань праці».
На запит Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби питань праці від 04.07.2024 №ПС/3.1/1505-ЦА-24 Східним міжрегіональним управлінням Державної служби України з питань праці у відповідності до вимог п.п.81, 85 Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 року за № 337 підготовлена та надіслана Інформаційна довідка умов праці ОСОБА_1 , 1979 р.н на підприємствах, що розташовані на території Донецької області, а саме по ВП. «Шахта «Центральна» ДП «Торецьквугілля» .
Південно-Східним міжрегіональним управлінням Державної служби питань праці складені листи (від 18.12.2024, від 12.09.2024, від 30.07.2024), які адресовані ПрАТ «ДТЕК Павлоградвугілля» щодо необхідності надання відповідних документів на виконання раніше поданих приписів.
На адвокатський запит Південно-Східним міжрегіональним управлінням Державної служби питань праці повідомлено, що роботодавцем позивача не виконані приписи управління, що призводить до не складання довідок.
Вважаючи, що управлінням допущена протиправна бездіяльність, позивач звернувся до суду.
Надаючи правову оцінку обставинам справи, суд зазначає таке.
Порядок розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 року за № 337 (далі Порядок № 337) визначає процедуру проведення розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, що сталися з особами, визначеними частиною першою статті 35 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування».
Вимоги цього Порядку поширюються на всіх юридичних і фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та осіб, зазначених у пункті 1 цього Порядку.
На підставі пункту 70 Порядку № 337 у разі підозри наявності в працівника хронічного професійного захворювання (отруєння) з метою встановлення діагнозу складається санітарно-гігієнічна характеристика умов праці (далі - санітарно-гігієнічна характеристика), що є одним з документів, з урахуванням якого вирішується питання про зв`язок хронічного професійного захворювання (отруєння) з впливом шкідливих і небезпечних факторів виробничого середовища, важкості та напруженості трудового процесу (далі - виробничі фактори).
Як визначено пунктом 71 Порядку № 337 санітарно-гігієнічна характеристика складається лікарем з гігієни праці територіального органу Держпраці за фактичним місцезнаходженням підприємства (установи, організації), де працює хворий, на запит керівника закладу охорони здоров`я, що забезпечує надання вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги, за поданням лікаря-профпатолога із залученням (у разі потреби) голови та членів комісії закладу охорони здоров`я, який проводить періодичні медичні огляди.
Відповідно до пункту 72 Порядку № 337 запит щодо складення санітарно-гігієнічної характеристики заклад охорони здоров`я згідно з додатком 13 протягом трьох робочих днів після виявлення у працівника підозри на хронічне професійне захворювання (отруєння) надає керівнику територіального органу Держпраці за фактичним місцезнаходженням підприємства (установи, організації), де працює (працював) хворий.
Копії запиту надсилаються: територіальному органу Пенсійного фонду України за фактичним місцезнаходженням підприємства (установи, організації), де працює (працював) хворий; роботодавцю.
Згідно з пунктом 74 Порядку № 337 для складення санітарно-гігієнічної характеристики керівник територіального органу Держпраці надсилає припис роботодавцю для надання необхідних документів за встановленою формою згідно з додатком 15.
Строк надання документів не повинен перевищувати 15 робочих днів з часу отримання зазначеного припису.
У разі потреби зазначений строк може бути продовжено за згодою керівника територіального органу Держпраці з метою проведення роботодавцем додаткових лабораторних, інструментальних, хронометражних та інших вимірювань (досліджень) умов праці, необхідних для складення санітарно-гігієнічної характеристики.
Завірені в установленому порядку та узгоджені з територіальним органом Пенсійного фонду України матеріали подаються до територіального органу Держпраці разом із супровідним листом.
На підставі пункту 78 Порядку № 337 протягом п`яти робочих днів з дня проведення обстеження об`єкта складається відповідний акт згідно з додатком 18 у трьох примірниках, що зберігаються: у територіальному органі Держпраці; на підприємстві (в установі, організації), де працює (працював) хворий; у територіальному органі Пенсійного фонду України.
Акт в усіх зазначених організаціях зберігається протягом строку, визначеного типовими та галузевими переліками видів документів, затверджених відповідно до законодавства.
Акт підписується головою та всіма членами комісії. У разі незгоди із змістом акта член комісії підписує його з відміткою про наявність окремої думки, яку викладає письмово та додає до акта як його невід`ємну частину.
З актом ознайомлюють працівника, робоче місце якого обстежувалося, або уповноважену ним особу, що засвідчується їх підписами. У разі відмови їх від підпису акт підписується свідками. Працівник або його уповноважена особа мають право обґрунтувати свою відмову.
Відповідно до пункту 79 Порядку № 337 територіальний орган Держпраці протягом п`яти робочих днів після складення та підписання акта всіма членами комісії готує санітарно-гігієнічну характеристику згідно з додатком 16.
Строк складення санітарно-гігієнічної характеристики не повинен перевищувати 45 днів з моменту отримання відповідного запиту. Вимоги до інформації, яка зазначається в санітарно-гігієнічній характеристиці шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища, важкості та напруженості трудового процесу, визначені у додатку 12.
Згідно з пунктом 80 Порядку № 337 санітарно-гігієнічна характеристика підписується лікарем з гігієни праці та затверджується керівником територіального органу Держпраці. Особи, які підписали акт обстеження умов праці, а також ті, що склали санітарно-гігієнічну характеристику, несуть відповідальність за достовірність зазначеної у них інформації щодо умов праці та трудового процесу згідно з вимогами законодавства.
На підставі пункту 81 Порядку № 337 на непрацюючих пенсіонерів або осіб, які не працюють, лікарем з гігієни праці територіального органу Держпраці складається інформаційна довідка про умови праці працівника у разі підозри в нього хронічного професійного захворювання (отруєння) (далі - інформаційна довідка) згідно з додатком 14 на підставі даних про умови праці на їх робочих місцях у разі збереження цих робочих місць на підприємстві (в установі, організації), де вони раніше працювали, а у разі їх відсутності - отриманих на підставі наукових досліджень (розробок), характеристики виробничих факторів на аналогічних виробництвах. У разі проведення обстеження підприємства (установи, організації) для складення інформаційної довідки - зазначене обстеження проводиться за участю представника територіального органу Пенсійного фонду України, профспілки, працівника або уповноваженої особи від працівника.
У разі коли працівник працював на кількох підприємствах (в установах, організаціях), санітарно-гігієнічна характеристика складається територіальним органом Держпраці, який здійснював державний нагляд (контроль) за останнім підприємством (установою, організацією), де працював працівник, з додаванням у разі потреби інформаційних довідок від інших територіальних органів Держпраці, які здійснювали державний нагляд (контроль) за підприємствами (установами, організаціями), де він працював раніше (пункт 82 Порядку № 337).
Як визначено пунктом 83 Порядку № 337 якщо на час складання санітарно-гігієнічної характеристики працівник не підпадав під вплив шкідливих виробничих факторів, що могли викликати хронічне професійне захворювання (отруєння), ураховується його попередня робота, пов`язана з дією шкідливих виробничих факторів незалежно від стажу роботи на (останньому) підприємстві (в установі, організації). У такому разі санітарно-гігієнічна характеристика складається територіальним органом Держпраці, який здійснював державний нагляд (контроль) за підприємством (установою, організацією), де були умови для розвитку хронічного професійного захворювання (отруєння).
Відповідно до пункту 84 Порядку № 337 у разі виникнення підозри на хронічне професійне захворювання (отруєння) після припинення контакту працівника із шкідливими виробничими факторами (пізній силікоз, деякі онкологічні захворювання тощо), а також у разі неможливості отримання даних про його умови праці (ліквідація підприємства (установи, організації), цеху, дільниці, робочого місця або в разі тривалої зупинки виробничого процесу, відсутності даних в архівах підприємства (установи, організації) та територіального органу Держпраці, робота за кордоном тощо) інформаційна довідка складається на підставі даних трудової книжки та гігієнічної характеристики умов праці на аналогічних робочих місцях або типових санітарно-гігієнічних характеристик умов праці за результатами наукових досліджень в аналогічних професійних групах.
Згідно з пунктом 85 Порядку № 337 санітарно-гігієнічна характеристика складається територіальним органом Держпраці у чотирьох примірниках та надсилається: закладу охорони здоров`я, який надіслав запит щодо її отримання; робочому органу Фонду; підприємству (установі, організації), де працює (працював) працівник.
Санітарно-гігієнічна характеристика зберігається протягом строку, визначеного типовими та галузевими переліками видів документів, затверджених відповідно до законодавства.
Як визначено пунктом 86 Порядку № 337 санітарно-гігієнічна характеристика може бути використана протягом п`яти років, якщо умови праці працівника за цей час не змінилися, що підтверджується довідкою роботодавця (особи) або відповідного територіального органу Держпраці (пункт 86 Порядку № 337).
На підставі пункту 87 Порядку № 337 облік санітарно-гігієнічних характеристик та інформаційних довідок ведеться територіальними органами Держпраці в журналі за формою згідно з додатком 17.
Відповідно до пункту 88 Порядку № 337 у разі незгоди із санітарно-гігієнічною характеристикою заявник має право оскаржити її в судовому порядку.
Під час розгляду справи судом встановлено, що у період з 12.09.2022 по 17.04.2024 ОСОБА_1 працював на посаді «електрослюсар підземний» дільниці монтажно-демонтажних робіт з повним робочим днем в шахті в ПрАТ «ДТЕК Павлоградвугілля» Виробничого структурного підрозділу «Шахтоуправління Тернівське» (код ЄДРПОУ 00178353). Записи про трудову діяльність починаючи з 18.04.2024 трудова книжка не містить.
Згідно з даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань місцезнаходженням ПрАТ «ДТЕК Павлоградвугілля» (код ЄДРПОУ 00178353) є: Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул.Соборна, буд.76.
Тобто, враховуючи, що підозра на хронічне професійне захворювання у позивача виникла після припинення контакту працівника із шкідливими виробничими факторами, та у зв`язку з неможливістю отримання даних про його умови праці від підприємства, відповідач повинен скласти інформаційну довідку про умови праці, керуючись вимогами пункту 84 Порядку № 337 - на підставі даних трудової книжки та гігієнічної характеристики умов праці на аналогічних робочих місцях або типових санітарно-гігієнічних характеристик умов праці за результатами наукових досліджень в аналогічних професійних групах.
Безпідставними є доводи відповідача, що відповідно до п. 84 Порядку № 337 відповідач виготовляє інформаційну довідку тільки в разі ліквідації підприємства (цеху, робочого місця), оскільки вказаною нормою визначена також підстава неможливість отримання даних про умови праці робітника. А ліквідація підприємства, цеху, дільниці, відсутність даних в архівах підприємства, зупинка виробничого процесу є одними з підстав, при наявності яких працівник не може отримати дані про умови праці.
Суд не приймає доводи відповідача про неможливість складання інформаційної довідки про умови праці позивача, оскільки відсутні дані щодо умов праці на аналогічних робочих місцях, або типових санітарно-гігієнічних характеристик умов праці за результатами наукових досліджень в аналогічних професійних групах та архівні дані, з огляду на таке.
Пунктом 1 Положення про Південно-східне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці є територіальним органом Державної служби України з питань праці, що їй підпорядковується.
Повноваження Міжрегіонального управління поширюються на територію Кіровоградської, Дніпропетровської та Запорізької областей.
Відповідно до підпункту 1 пункту 3 Положення основними завданням Міжрегіонального управління окрім іншого є реалізація державної політики у сфері загальнообов`язкового державного соціального страхування в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб.
Пунктом 4 Положення визначено, що Міжрегіональне управління відповідно до покладених на нього завдань, зокрема: здійснює контроль за якістю проведення атестації робочих місць за умовами праці (п.п.7), здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням робочими органами виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України (управління у Кіровоградській, Дніпропетровській та Запорізькій областях, відділення в районах і містах обласного значення) законодавства про загальнообов`язкове державне соціальне страхування в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб (п.п.11), здійснює контроль за своєчасністю та об`єктивністю розслідування нещасних випадків на виробництві, їх документальним оформленням і веденням обліку, виконанням заходів з усунення причин нещасних випадків (п.п.12); здійснює державний нагляд (контроль) у сфері гігієни праці, у тому числі нагляд (контроль) за: факторами виробничого середовища та виробничих операцій, наявність та виконання яких можуть шкодити здоров`ю працівників; виконанням заходів щодо запобігання виникненню професійних захворювань; дотриманням вимог санітарних норм та правил; своєчасним здійсненням профілактичних заходів, спрямованих на попередження шкідливої дії факторів виробничого середовища і трудового процесу, збереження здоров`я працівників, наявністю обов`язкових медичних оглядів працівників (п.п.14); забезпечує складення санітарно гігієнічних характеристик умов праці для подальшого визначення зв`язку захворювання з умовами праці (п.п.26); проводить: розслідування та веде облік аварій і нещасних випадків, які підлягають спеціальному розслідуванню, аналізує їх причини, готує пропозиції щодо запобігання таким аваріям і випадкам; технічне розслідування обставин та причин виникнення аварій, пов`язаних із використанням газу в побуті, а також видає за результатами таких розслідувань обов`язкові до виконання органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, громадянами рішення; розслідування обставин та причин виникнення гострих і хронічних професійних захворювань та отруєнь, моніторинг стану умов праці та здоров`я працівників як складову державного соціально гігієнічного моніторингу (п.п.27).
Пунктом 6 Положення передбачено, що Міжрегіональне управління для виконання покладених на нього завдань має право, зокрема: залучати спеціалістів органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, вчених, представників організацій роботодавців, профспілок та інших інститутів громадянського суспільства, а також підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до компетенції Міжрегіонального управління (п.п.1); отримувати в установленому законодавством порядку від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності та їх посадових осіб інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для виконання покладених завдань (п.п.2), користуватися відповідними інформаційними базами даних державних органів, органів місцевого самоврядування, державною системою урядового зв`язку, іншими технічними засобами (п.3).
Згідно з пунктом 7 Положення Міжрегіональне управління під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє в установленому порядку з територіальними органами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, місцевими державними адміністраціями, органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами, організаціями на відповідній території з питань, віднесених до його компетенції.
Таким чином, відповідач наділений великим обсягом повноважень для виконання покладених на нього завдань, однак, у ситуації з позивачем відповідач не вчинив дій, що сприяли отриманню необхідної інформації та оформленню спірної довідки.
З огляду на вищевикладене, суд дійшов висновку, що на відповідача як на орган, який здійснював державний нагляд (контроль) за останнім підприємством, на якому працював позивач, Порядком № 337 покладено обов`язок виконати вимоги цього Порядку, зокрема, скласти відповідно до пункту 84 Порядку № 337 інформаційну довідку про умови праці на позивача при підозрі у нього хронічного професійного захворювання (отруєння) за професією «електрослюсар підземний» з повним робочим днем в шахті.
Не виконання відповідачем своїх обов`язків, створює для особи негативні наслідки.
З огляду на викладене позовні вимоги підлягають задоволенню.
Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Зважаючи на вищевикладене, враховуючи те що вимоги задоволені, суд дійшов висновку про стягнення з відповідача за рахунок бюджетних асигнувань на користь позивача судовий збір в розмірі 968,96 грн.
На підставі наведеного, керуючись ст. ст. 32, 139, 243 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов ОСОБА_1 до Південно-східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці, треті особи Комунальне некомерційне підприємство "Павлоградська лікарня інтенсивного лікування" Павлоградської міської ради, Приватне акціонерне товариство "ДТЕК Павлоградвугілля" про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинити певні дії задовольнити.
Визнати протиправною бездіяльність Південно-східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці щодо нескладання інформаційної довідки про умови праці на ОСОБА_1 при підозрі у нього хронічного професійного захворювання (отруєння) за професією електрослюсар підземний з повним робочим днем в шахті.
Зобов`язати Південно-Східне міжрегіональне управління Державної служби України з питань праці (код ЄДРПОУ 44729283, 49064, м.Дніпро, вул.Коксохімічна, 1) відповідно до пункту 84 Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 17.04.2019 року за № 337, скласти інформаційну довідку про умови праці на ОСОБА_1 (ідентифікаційний код НОМЕР_2 , АДРЕСА_1 ) при підозрі у нього хронічного професійного захворювання (отруєння) за професію електрослюсар підземний з повним робочим днем в шахті.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Південно-східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці (код ЄДРПОУ 44729283, 49064, м.Дніпро, вул.Коксохімічна, 1) на користь ОСОБА_1 (ідентифікаційний код НОМЕР_2 , АДРЕСА_1 ) судовий збір в розмірі 968 (дев`ятсот шістдесят вісім) грн 96 коп.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Апеляційна скарга на рішення суду першої інстанції подається безпосередньо до Першого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або справа розглянута в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Суддя О.О. Кошкош
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.01.2025 |
Оприлюднено | 31.01.2025 |
Номер документу | 124775071 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Кошкош О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні