Постанова
від 29.01.2025 по справі 620/10971/24
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУДСправа № 620/10971/24 Суддя (судді) першої інстанції: Соломко І.І.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 січня 2025 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Ганечко О.М.,

суддів Василенка Я.М.,

Кузьменка В.В.,

розглянувши у письмовому провадженні апеляційну скаргу Чернігівської міської ради на рішення Чернігівського окружного адміністративного суду від 17 вересня 2024 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Альянс міжрегіонального співробітництва" до Чернігівської міської ради, про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії,

У С Т А Н О В И В :

Товариство з обмеженою відповідальністю «Альянс міжрегіонального співробітництва» звернулось суду з позовом до Чернігівської міської ради про визнання протиправною бездіяльність відповідача щодо не прийняття рішення по суті за заявами позивача від 15.05.2024 № 22 про надання в оренду, строком на п`ять років, земельних ділянок з кадастровими номерами 7410100000:02:024:0093, 7410100000:02:024:0094, 7410100000:02:024:0095, на яких розташовані об`єкти нерухомості, належних позивачу, за адресою: м. Чернігів, вулиця Мартина Небаби, 106; зобов`язання відповідача, на пленарному засіданні міської ради, у встановленому законодавством порядку, розглянути по суті заяви позивача від 15.05.2024 №22 про надання в оренду, строком на п`ять років, земельних ділянок з кадастровими номерами 7410100000:02:024:0093, 7410100000:02:024:0094, 7410100000:02:024:0095.

В обґрунтування позову зазначено, що позивачу, на праві власності, належать об`єкти нерухомого майна за адресою: м. Чернігів, вулиця Мартина Небаби, 106, у зв`язку з чим, позивач звернувся до відповідача із заявами про надання в оренду строком на п`ять років земельних ділянок з кадастровими номерами 7410100000:02:024:0093, 7410100000:02:024:0094, 7410100000:02:024:0095. Однак, відповідачем за результатами розгляду заяв позивача не прийнято жодного обґрунтованого рішення ані про надання земельної ділянки позивачу в оренду, ані про відмову, чим, на думку позивача, допущена протиправна бездіяльність.

Рішенням Чернігівського окружного адміністративного суду від 17 вересня 2024 року позов задоволено повністю.

Визнано протиправною бездіяльність Чернігівської міської ради щодо не прийняття рішення по суті за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «Альянс міжрегіонального співробітництва» від 15.05.2024 № 22 про надання в оренду, строком на п`ять років, земельних ділянок за кадастровими номерами 7410100000:02:024:0093, 7410100000:02:024:0094, 7410100000:02:024:0095, що знаходяться за адресою: м. Чернігів, вулиця Мартина Небаби, 106.

Зобов`язано Чернігівську міську раду на пленарному засіданні міської ради, у встановленому законодавством порядку, розглянути по суті заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «Альянс міжрегіонального співробітництва» від 15.05.2024 № 22 про надання в оренду, строком на п`ять років, земельних ділянок з цільовим призначенням: для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості за кадастровими номерами 7410100000:02:024:0093, 7410100000:02:024:0094, 7410100000:02:024:0095, на яких розміщено 3/10 (три десятих) частки об`єктів нерухомості, загальною площею 284,5 кв.м., яка знаходиться за адресою: місто Чернігів, вулиця Мартина Небаби, 106.

Не погоджуючись із зазначеним рішенням суду, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нову постанову, якою у задоволенні позовних вимог відмовити у повному обсязі, при цьому, посилаючись на неповне з`ясування всіх обставин справи та порушення судом першої інстанції норм матеріального права, що призвело до неправильного вирішення спору.

Ухвалами Шостого апеляційного адміністративного суду від 28.11.2024 відкрито апеляційне провадження та призначено апеляційну скаргу до розгляду в порядку письмового провадження на 29.01.2025.

Дану справу розглянуто в порядку письмового провадження, оскільки, відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 311 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції може розглянути справу без повідомлення учасників справи (в порядку письмового провадження) за наявними у справі матеріалами, якщо справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів, у разі подання апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції, які ухвалені в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у порядку письмового провадження).

Виконуючи вимоги процесуального законодавства, колегія суддів ухвалила продовжити строк розгляду апеляційної скарги, згідно норм ст. 309 КАС України.

Дослідивши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга відповідача не підлягає задоволенню, з огляду на таке.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції, ТОВ «Альянс міжрегіонального співробітництва» є юридичною особою з 08.02.2006 за основним видом діяльності КВЕД 71.11- діяльність у сфері архітектури, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру. (а.с. 17-22)

Позивачу на праві власності належать об`єкти нерухомого майна, зокрема: 3/10 частки (що становить 284,5 кв.м. площі), та земельні ділянки площею 0,0235 га, кадастровий номер 7410100000:02:024:0093; площею 0,0049 га, кадастровий номер 7410100000:02:024:0094; площею 0,0057 га, кадастровий номер 7410100000:02:024:0095, за адресою Чернігівська область, місто Чернігів, вулиця Мартина Небаби, 106, що підтверджується договором купівлі-продажу 3/10 частки об`єктів нерухомості від 12.05.2021, посвідченого Красногором О.В., приватним нотаріусом Чернігівського міського нотаріального округу за реєстровим № 2850, та зареєстрованого у Державного реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, що підтверджується витягом від 20.05.2021 № 257494595. (а.с. 33-39)

Цільове призначення земельних ділянок - 11.02: Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості.

15.05.2024, позивач звернувся до Чернігівської міської ради з проханням надати в оренду строком на 5 років земельні ділянки за кадастровими номерами 7410100000:02:024:0093; 7410100000:02:024:0094; 7410100000:02:024:0095 (далі-спірні земельні ділянки).

Листом від 20.05.2024 № 810/24/вих, Управління земельних ресурсів Чернігівської міськради повідомило позивача, що питання передачі в оренду земельних ділянок по вул. Мартина Небаби, 106 кадастровий номер 7410100000:02:024:0093 (площею 0,0235 га); кадастровий номер 7410100000:02:024:0094 (площею 0,0049 га); кадастровий номер 7410100000:02:024:0095 (площею 0,0057 га) буде винесено на розгляд сесії міської ради із земельних питань.

Вказане питання включено в проект рішення 40 сесії 8 скликання, яка відбулася 28 травня 2024 року (пункт 5 з підпунктами). Проте, в подальшому відповідні питання зняті з розгляду (питання 26 протоколу засідання постійної комісії Чернігівської міської ради з питань архітектури, будівництва та регулювання земельних відносин від 22 травня 2024 року № 35 (40 (позачергова) сесія 8 скликання) та пункт 26 порядку денного пропозицій постійних комісій міської ради до порядку денного та проектів рішень, що вносяться на розгляд пленарного засідання міської ради (40 (позачергова) сесія 8 скликання) від 28 травня 2024 року), що підтверджується проектом рішення 40 (позачергової) сесії 8 скликання «Про затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічних документацій із землеустрою, вилучення і передачу в оренду земельних ділянок юридичним і фізичним особам», яка відбулася 28 травня 2024 року та протоколом засідання постійної комісії Чернігівської міської ради з питань архітектури, будівництва та регулювання земельних відносин від 22 травня 2024 року № 35 (40 (позачергова) сесія 8 скликання); пропозицією постійних комісій міської ради до порядку денного та проектів рішень, що вносяться на розгляд пленарного засідання міської ради (40 позачергова сесія 8 скликання) від 28 травня 2024 року.

Питання щодо надання в оренду спірних земельних ділянок включено в проект рішення 41 сесії 8 скликання «Про затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічних документацій із землеустрою, вилучення і передачу в оренду земельних ділянок юридичним і фізичним особам», яка відбулася 10 липня 2024 року (пункт 29 з підпунктами).

Проте, в подальшому, зазначені питання зняті з розгляду на підставі протоколу засідання постійної комісії Чернігівської міської ради з питань архітектури, будівництва та регулювання земельних відносин від 05 липня 2024 року № 36 (41 (позачергова) сесія 8 скликання) (54 питання) та пропозицій постійних комісій міської ради до порядку денного та проектів рішень, що вносяться на розгляд пленарного засідання міської ради (41 (позачергова) сесія 8 скликання) від 10 липня 2024 року (54 і питання порядку денного), що підтверджується проєктом рішення 41 (позачергової) сесії 8 скликання «Про затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічних документацій із землеустрою, вилучення і передачу в оренду земельних ділянок юридичним і фізичним особам», яка відбулася 10 липня 2024 року; протоколом засідання постійної комісії Чернігівської міської ради з питань архітектури, будівництва та регулювання земельних відносин від 05 липня 2024 року № 36 (41 (позачергова) сесія 8 скликання); пропозицією постійних комісій міської ради до порядку денного та проектів рішень, що вносяться на розгляд пленарного засідання міської ради (41 (позачергова) сесія 8 скликання) від 10 липня 2024 року.

На час звернення до суду з позоом, рішення відповідачем не прийнято.

Наведене і стало підставою для звернення до суду.

Суд першої інстанції, задовольняючи позовні вимоги, виходив з того, що заяви позивача стосувалися вирішення земельних питань, тому вони повинні бути розглянуті на пленарному засіданні міської ради з прийняттям відповідного рішення, у даному випадку, має місце триваюча протиправна бездіяльність відповідача, яка полягає у неприйнятті рішення за наслідками розгляду поданих позивачем заяв, позаяк, Чернігівська міська рада не прийняла жодного рішення з числа тих, які повинна була ухвалити за законом.

Натомість, апелянт вважає вказані висновки суду першої інстанції помилковими та необґрунтованими, позаяк згідно Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень. Рішення ради приймаються на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків передбачених цим законом. У свою чергу, підготовлені проекти відповідних рішень про надання в оренду земельних ділянок, що є предметом спору, водночас під час голосування на пленарних засіданнях депутатами Чернігівської міської ради не набрали необхідної кількості голосів, тому у зв`язку із відсутністю кворуму, Рада не могла розглянути заяви позивача, хоча вжито всіх вичерпних заходів та включено питання до порядку денного.

З урахуванням наведеного, колегія суддів вважає за необхідне зазначити таке.

Згідно із п. п. «а», «в» ч. 1 ст. 12 Земельного кодексу України (далі - ЗК України), до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин належить: розпорядження землями комунальної власності, територіальних громад; надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу.

Відповідно до норм ч. ч. 1 та 2 ст. 116 ЗК України, громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

За змістом ч. 5 ст. 116 ЗК України, земельні ділянки, які перебувають у власності чи користуванні громадян або юридичних осіб, передаються у власність чи користування за рішенням органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування лише після припинення права власності чи користування ними в порядку, визначеному законом.

Частиною першою статті 122 ЗК України, передбачено, що сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Відповідно до ч. ч. 1-2 ст. 93 ЗК України, право оренди земельної ділянки - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для провадження підприємницької та іншої діяльності.

Земельні ділянки можуть передаватися в оренду громадянам та юридичним особам, іноземцям і особам без громадянства, міжнародним об`єднанням і організаціям, а також іноземним державам.

Відповідно до частини одинадцятої статті 120 ЗК України, якщо об`єкт нерухомого майна (жилий будинок (крім багатоквартирного), інша будівля або споруда), об`єкт незавершеного будівництва розміщений на земельній ділянці державної або комунальної власності, що не перебуває у користуванні, набувач такого об`єкта нерухомого майна зобов`язаний протягом 30 днів з дня державної реєстрації права власності на такий об`єкт звернутися до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування з клопотанням про передачу йому у власність або користування земельної ділянки, на якій розміщений такий об`єкт, що належить йому на праві власності, у порядку, передбаченому статтями 118,123 або128 цього Кодексу.

Орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування відповідно до повноважень, визначених статтею 122цього Кодексу, зобов`язаний передати земельну ділянку у власність або користування набувачу в порядку, встановленому цим Кодексом.

Пропущення строку подання клопотання, зазначеного в абзаці першому цієї частини, не може бути підставою для відмови набувачу (власнику) такого об`єкта у передачі йому у власність або користування земельної ділянки, на якій розміщений такий об`єкт.

Порядок надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування, в тому числі на умовах оренди, врегульовано статтями 123 та 124 ЗК України.

Стаття 123 ЗК України, встановлює порядок надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування. За змістом частини першої-третьої якої надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.

Особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки. У клопотанні зазначаються орієнтовний розмір земельної ділянки та її цільове призначення. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування та розмір земельної ділянки, письмова згода землекористувача, засвідчена нотаріально (у разі вилучення земельної ділянки). Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування земельної ділянки вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, а також генеральних планів населених пунктів, іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Відмова органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у наданні земельної ділянки у користування або залишення клопотання без розгляду можуть бути оскаржені до суду (частина шістнадцята статті 123 ЗК України).

Порядок передачі земельних ділянок в оренду встановлений статтею 124 ЗК України. Згідно зазначеної статті, передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними статтею 122 цього Кодексу.

Це положення узгоджується з вимогами частини другої статті 16 Закону України від 06.10.1998 № 161-XIV «Про оренду землі», згідно з якою, укладення договору оренди земельної ділянки із земель державної або комунальної власності здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування - орендодавця, прийнятого у порядку, передбаченому Земельним кодексом України, або за результатами аукціону.

Передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється за результатами проведення земельних торгів, крім випадків, встановлених частинами другою, третьою статті 134 цього Кодексу (частина 2 статті 124 Земельного кодексу України).

Передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, громадянам, юридичним особам, визначеним частинами другою, третьою статті 134 цього Кодексу, здійснюється в порядку, встановленому статтею 123 цього Кодексу (частина 3 статті 124 Земельного кодексу України).

Тож, з наведеного слідує, що передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, при цьому, під час розгляду даного спору в суді першої інстанції було досліджено, що за даних обставин, позивач 15.05.2024 звернувся до відповідача із заявами та відповідним пакетом документів про надання йому в оренду спірних земельних ділянок.

Відповідно до приписів п. 34 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.

Згідно з ч. ч. 1-3 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень. Рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом. При встановленні результатів голосування до загального складу сільської, селищної, міської ради включається сільський, селищний, міський голова, якщо він бере участь у пленарному засіданні ради, і враховується його голос.

Колегія суддів, з урахуванням норм, наведених вище, висновує, що розгляд та вирішення заяви позивача повинно відбуватись у встановленому порядку, тобто на пленарному засіданні ради із прийняттям відповідного рішення, в межах закону та дискреції органу, оскільки саме такий спосіб прийняття рішення про надання земельної ділянки в оренду, передбачений законодавством, водночас, саме способом волевиявлення ради, яка здійснює право власності від імені відповідної територіальної громади, з регулювання земельних відносин, є прийняття рішення сесією.

Тобто, відповідач, отримавши заяву позивача щодо надання земельних ділянок в оренду, повинен був розглянути її та прийняти за результатом розгляду відповідне рішення, проте, як встановлено судовим розглядом справи, на пленарних засіданнях Чернігівської міської ради відповідні рішення не прийняті, оскільки не набрали необхідної кількості голосів, що визнається і самим відповідачем.

Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що заяви позивача повинні були бути розглянуті на пленарному засіданні міської ради з прийняттям одного з відповідних рішень про передачу або відмову в передачі земельних ділянок в оренду, що вказує на бездіяльність відповідача, яка полягає у неприйнятті рішення за наслідками розгляду поданих позивачем заяв.

Відсутність належним чином оформленого рішення Чернігівської міської ради про передачу в оренду земельної ділянки чи відмову у такій передачі у формі рішення, свідчить про те, що уповноважений орган Чернігівська міська рада не прийняла жодного рішення з числа тих, які повинна була ухвалити за законом, при цьому, на переконання колегії суддів, включення в проект рішення сесії пункту про надання ТОВ «Альянс міжрегіонального співробітництва» в оренду спірних земельних ділянок та неприйняття такого рішення (через зняття питання з розгляду, чи відсутність кворуму), вказує лише про неналежне виконання відповідачем вимог Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та ЗК України, однак, не може позбавляти зацікавлену особу (позивача) в отриманні рішення по заяві та у разі відсутності належного реагування, оскаржити таку бездіяльність/дії/рішення в судовому порядку.

Щодо доводів апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що відсутність кворуму чи зняття з розгляду спірного питання, не стосується позивача, є внутрішньоорганізаційними питаннями Ради, та не є належною підставою для висновку про необґрунтованість позовних вимог.

Відтак, належним способом захисту, необхідним для поновлення прав позивача, є визнання протиправною бездіяльності відповідача та зобов`язання Чернігівську міську раду на пленарному засіданні міської ради, у встановленому законодавством порядку, розглянути по суті заяву від 15.05.2024 № 22 про надання в оренду ТОВ «Альянс міжрегіонального співробітництва» строком на п`ять років земельних ділянок за кадастровим номером 7410100000:02:024:005 (площею 0,0235 га), кадастровим номером 7410100000:02:024:0094 (площею 0,0049 га кадастровим номером 7410100000:02:024:0095 (площею 0,0057 га), що знаходяться і адресою: м. Чернігів, вулиця Мартина Небаби, 106, з цільовим призначенням: для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості, прийнявши рішення, з урахуванням правової оцінки, наданої судом рішенні.

З урахуванням наведеного, колегія суддів вважає цілком обґрунтованим висновок суду першої інстанції про те, що позовні вимоги підлягають задоволенню, а доводи апеляційної скарги відповідача не спростовують висновків суду першої інстанції та не є підставою для скасування чи зміни оскаржуваного рішення суду першої інстанції.

Згідно з приписами ч. 1 ст. 315 КАС України, за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін.

У відповідності до ст. 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Колегія суддів вважає, що судом першої інстанції правильно встановлено обставини справи та прийнято судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, доводи апеляційної скарги не знайшли свого підтвердження під час апеляційного розгляду, з огляду на що, рішення суду першої інстанції підлягає залишенню без змін.

Керуючись ст. ст. 243, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 328 - 331 КАС України, суд,

П О С Т А Н О В И В :

Апеляційну скаргу Чернігівської міської ради - залишити без задоволення.

Рішення Чернігівського окружного адміністративного суду від 17 вересня 2024 року - залишити без змін.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена з підстав, визначених п. 2 ч. 5 ст. 328 КАС України.

Головуючий суддя О.М. Ганечко

Судді Я.М. Василенко

В.В. Кузьменко

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.01.2025
Оприлюднено03.02.2025
Номер документу124781074
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них

Судовий реєстр по справі —620/10971/24

Постанова від 29.01.2025

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Ухвала від 28.11.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Ухвала від 28.11.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Ухвала від 28.10.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Ухвала від 18.10.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Рішення від 17.09.2024

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Соломко І.І.

Ухвала від 19.08.2024

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Соломко І.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні