ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА
01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
14 вересня 2010 року 11:55 № 12/437
Окружний адміністратив ний суд міста Києва у складі г оловуючого судді Федорчука А.Б. при секретарі судового за сідання Гальченко О.В. розгл янувши у відкритому судовому засіданні адміністративну с праву
за позовом ОСОБА_1
до
третя особа Головного управління зем ельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської м іської державної адміністра ції)
ПП «ГЄОС»
Відділ землевпорядкування Деснянського району м. Києва
Центр державного земельно го кадастру Держкомзему Укра їни
про зобов'язання вчинити певні дії
за участю представників ст орін:
від позивача: ОСОБА _1, пасп. СН НОМЕР_1 від 04.12.97 р .
від відповідача: не з' явив ся
від третьої особи-1: не з' яв ився
від третьої особи-2: не з' яв ився
від третьої особи-3: Глуще нко З.В., дов. № 960 від 08.09.2010 р.
На підставі ч. 3 ст. 160 КАС Ук раїни в судовому засіданні 14.0 9..2010 року о 11 год. 55 хв. проголошен о вступну та резолютивну час тини постанови. Виготовлення постанови у повному обсязі в ідкладено, про що повідомлен о сторін після проголошення вступної та резолютивної час тини постанови в судовому за сіданні.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Позивач ОСОБА_1 зверну вся з позовом до Головного уп равління земельних ресурсів виконавчого органу Київрад и (КМДА), третя особа - ПП «ГЄО С»про зобов' язання Головне управління земельних ресурс ів виконавчого органу Київра ди (КМДА) видати ОСОБА_1 дер жавний акт на право власност і на земельну ділянку (загаль ною площею 0,07 га за адресою А ДРЕСА_1) відповідно до рішен ня Київської міської ради «П ро приватизацію земельних ді лянок для будівництва і обсл уговування жилих будинків, г осподарських будівель і спор уд»від 12.02.2004 р. № 49/1259.
Позовні вимоги обґрунтова но тим, що рішенням Київської міської ради «Про приватиза цію земельних ділянок для бу дівництва і обслуговування ж илих будинків, господарських будівель і споруд»від 12.02.2004 р. № 49/1259 відповідно до ст.ст. 81, 116, 121 Зем ельного кодексу України Пози вачу передано у приватну вла сність земельну ділянку зага льною площею 0,07 га за адресою АДРЕСА_1.
В липні 2005 р. Позивач звернув ся до начальника відділу зем левпорядкування головного з емлевпорядника Деснянськог о району з метою отримання ак та про право власності на зем ельну ділянку. Як зазначає По зивач, що на протязі трьох рок ів не може отримати державни й акт на право власності на зе мельну ділянку відповідно до рішення Київської міської р ади «Про приватизацію земель них ділянок для будівництва і обслуговування жилих будин ків, господарських будівель і споруд»від12.02.2004 р. №49/1259.
В судовому засіданні Позив ач позовні вимоги підтримав повністю та просив суд задов ольнити адміністративний по зов у повному обсязі та проси ть зобов' язати державний зе мельний кадастр Держкомзем У країни зобов' язати видати П озивачу акт на землю.
Відповідачем позовні вимо ги заперечувалися роблячи по силання на те, що листом від 17.11 .2009 р. №53150 гр. ОСОБА_1 звернувс я із заявою про виготовлення державного акту на земельну ділянку на АДРЕСА_1, яка пе редана до КП «Київський інст итут земельних відносин». Мі ж гр. ОСОБА_1 та комунальни м підприємством був укладени й договір на складання техні чної документації із землеус трою щодо виготовлення держа вного акту на право власност і на зазначену земельну діля нку. Станом на 05.07.2010 р. технічна д окументація до Головного упр авління земельних ресурсів н е надходила.
Представники третьої осо би -1 в судове засідання не з' явився хоча був належним чин ом повідомлений про судовий розгляд справи, відповідно д о вимог статей 35, 37 Кодексу адмі ністративного судочинства У країни. Заперечень проти поз ову до суду не надавав.
Ухвалю Окружного адмініст ративного суду міста Києва в ід 01.03.2010 р. залучено до участі у с праві в якості третьої особи без самостійних вимог Відді л землевпорядкування Деснян ського району м. Києва (третя о соба - 2).
Представник третьої особи -2 проти заявленого позову зап еречує роблячи посилання, що на час розгляду справи в судо вому засіданні Позивачем не надано технічної документац ії на виготовлення акту на пр аво власності.
Ухвалю Окружного адмініст ративного суду міста Києва в ід 19.03.2010 р. залучено до участі у с праві в якості третьої особи без самостійних вимог Центр державного земельного кадас тру Держкомзему України (тре тя особа - 3).
Представник третьої особ и - 3 в судове засідання з' яв ився, проти позову заперечує роблячи посилання на те, що По зивач не звертався до Центр д ержавного земельного кадаст ру Держкомзему України для в идачі акту на земельну ділян ку в разі отримання Київсько ю міською філією Центру ДЗК в сіх необхідних документів (п ередбачених чинним законода вством України) для проведен ня державної реєстрації прав о на земельну ділянку, Філія з дійснить державну реєстраці ю відповідно до вимог законо давства України.
Розглянувши подані докуме нти і матеріали, заслухавши п ояснення представників стор ін, всебічно і повно з' ясува вши всі фактичні обставини, н а яких ґрунтується позов, об' єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адмін істративний суд міста Києва, -
ВСТАНОВИВ:
У відповідності до дого вору дарування житлового буд инку від 05.01.1998 р. Позивачу було п одаровано житловий будинок п о АДРЕСА_1.
Рішенням Київської місько ї ради «Про приватизацію зем ельних ділянок для будівницт ва і обслуговування жилих бу динків, господарських будіве ль і споруд»від 12.02.2004 р. № 49/1259, Пози вачу передано у приватну вла сність земельну ділянку зага льною площею 0,07 га за адресою АДРЕСА_1.
У відповідності п. 2.2 вищезаз наченого рішення Київської м іської ради власників земель них ділянок зобовязано зверн утися до Головного управлінн я земельних ресурсів виконав чого органу Київради (Київсь кої міської державної адміні страції) стосовно складання державних актів на право при ватної власності.
Позивач 20.06.2007 р. звернувся лис том до Головного управління земельних ресурсів виконавч ого органу Київради із заяво ю про видачу державного акту на право власності на земель ну ділянку.
На адресу Позивача було нап равлено Лист від 10.07.2007 р. за підп исом начальника відділу земл евпорядкування - Головного землевпорядника Деснянсько го району міста Києва - для виг отовлення державного акту на земельну ділянку Позивачу н еобхідно укласти договір з К П «Київський інститут земель них відносин».
У відповідності до Договор у №746 від 21.08.2009 р. укладеного між П озивачем та КП «Київський ін ститут земельних відносин», останній бере на себе зобовя зання щодо виконання комплек су проекно-вишуканих робіт п о встановленню в натурі (на мі сцевості) зовнішніх меж земе льної ділянки по АДРЕСА_1.
Як зазначає Відповідач в су довому засіданні, станом на 05. 07.2010 р. технічна документація д о Головного управління земел ьних ресурсів не надходила, а отже не можливо підготувати та видати Акт на землю без нал ежного оформлення документа ції.
Згідно з п. 1.4. Інструкції "Про порядок складання, видачі, ре єстрації і зберігання держав них актів на право власності на земельну ділянку і право п остійного користування земе льною ділянкою та договорів оренди землі", затвердженої н аказом Державного Комітету У країни по земельних ресурсах від 4 травня 1999 р. N 43, Державний ак т на право власності на земел ьну ділянку видається на під ставі рішення Київської місь кої ради.
Відповідно до Положення пр о Головне управління земельн их ресурсів, затвердженого Р озпорядженням КМДА № 1137 від 07.06.2 002р., Головне управління земел ьних ресурсів є виконавчим о рганом Київ міської ради (КМД А) та на нього покладаються фу нкції здійснення землеустро ю.
Згідно з п.7.9. Порядку набуття права на землю юридичними ос обами та громадянами у м. Києв і, затвердженого рішенням Ки ївради № 313/1747 від 14.03.2002 р. після при йняття рішення про передачу земельної ділянки у власніст ь здійснюється перенесення ї ї меж в натуру (на місцевість) та виготовлення акту про пра во власності. Відповідно до п . 7.10. Порядку Управління земель них ресурсів проводить вигот овлення правовстановлюючог о документу на земельну діля нку та його державну реєстра цію.
Як зазначає Відповідач, що с таном на 05.07.2010 р. технічна докум ентація до Головногоуправлі ння земельних ресурсів не на дходила.
Відповідач зазначає, що піс ля надходження належним чино м розробленої технічної доку ментації із землеустрою щодо виготовлення державного акт у на право власності на земел ьну ділянку та роздрукованих державних актів на право вла сності на земельну ділянку, Г оловне управління земельних ресурсів виконавчого органу Київськогої міської ради за безпечить у вказаній чергово сті: підписання актів началь ником Головного управління з емельних ресурсів, передачу їх на розгляд міському голов і, реєстрацію і видачу докуме нтів.
Представник третьої особи - 3, зазначає, що у відповідно сті до Порядку державної реє страції прав на земелю регул юється Земельним кодексом Ук раїни, постановою Кабінету М іністрів України від 17.07.2003 р. №1088 «Про створення єдиної систе ми державної реєстрації земе льних ділянок, нерухомого ма йна та прав на них у складі дер жавного земельного кадастру », а також Інструкцією про пор ядок складання, видачі, реєст рації і зберігання державних актів на право власності на з емельну ділянку і право пост ійного користування земельн ою ділянкою та договорів оре нди землі, затвердженого нак азом Держкомзему від 04.05.1999 р. №43 я кий зареєстровано в Міністер стві юстиції України 04.06.2003 р. за № 641/7962, а отже забезпечення ство рення і функціонування автом атизованної системи державн ого земельного кадастру покл адено на Центр державного зе мельного кадастру.
Представник третьої особи зазначає, що Позивач не зверт ався до Центру державного зе мельного кадастру Держкомзе му України з заявою про підго тування та видачу державного Акту на землю, а тому підстав для задоволення позову не вб ачає.
Враховуючи, що Позивачем не надано Суду доказів про звер енення та надання технічної документації Відповідачу та третій особі -3, підстави для з адоволення позовних вимог у Суду відсутні.
Відповідно до ч. 1 ст. 104 Кодекс у адміністративного судочин ства України особа, яка вважа є, що порушено її права, свобод и чи інтереси у сфері публічн о - правових відносин, має пр аво на звернення до адмініст ративного суду з адміністрат ивним позовом.
Згідно ч. 1 ст. 71 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які в она посилається як на підста ву своїх вимог і заперечень.
Відповідно до ст. 2 Кодексу а дміністративного судочинст ва України, завданням адміні стративного судочинства є за хист прав, свобод та інтересі в фізичних осіб, прав та інтер есів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів д ержавної влади, органів місц евого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, і нших суб'єктів при здійсненн і ними владних управлінських функцій на основі законодав ства, в тому числі на виконанн я делегованих повноважень. Д о адміністративних судів мож уть бути оскаржені будь-які р ішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноваже нь, крім випадків, коли щодо та ких рішень, дій чи бездіяльно сті Конституцією чи законами України встановлено інший п орядок судового провадження .
Згідно з ч. 1 ст. 6 Кодексу адмі ністративного судочинства У країни, кожному гарантується право на захист його прав, сво бод та інтересів незалежним і неупередженим судом.
Відповідно до ч. 1 ст.11 Кодекс у адміністративного судочин ства України, розгляд і виріш ення справ в адміністративни х судах здійснюються на заса дах змагальності сторін та с вободи в наданні ними суду св оїх доказів і у доведенні пер ед судом їх переконливості.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодекс у адміністративного судочин ства України, кожна сторона п овинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимог и та заперечення, крім випадк ів, встановлених статтею 72 цьо го Кодексу.
Згідно з ч. 2 ст. 71 Кодексу адмі ністративного судочинства У країни, в адміністративних с правах про протиправність рі шень, дій чи бездіяльності су б' єкта владних повноважень обов' язок щодо доказування правомірності свого рішенн я, дій чи бездіяльності покла дається на відповідача, якщо він заперечує проти адмініс тративного позову.
Суд, повно та всебічно розгл янувши матеріали справи та д ослідивши всі наявні в матер іалах справи докази, керуючи сь внутрішнім переконання ді йшов висновку, що позовні вим оги позивача не підлягають задоволенню.
Керуючись статтями 69, 70, 71 та 158- 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
В задоволенні позовн их вимог відмовити.
Згідно ст.ст. 185-186 КАС У країни сторони та інші особи , які беруть участь у справі ма ють право оскаржити в апеляц ійному порядку Постанову пов ністю або частково. Скарга пр о апеляційне оскарження пода ється протягом 10 днів з дня пр оголошення, скарга подається до апеляційного суду через с уд першої інстанції.
Згідно ст. 254 КАС України П останова, якщо інше не встано влено КАС України, набирає за конної сили після закінчення строку подання заяви про апе ляційне оскарження, якщо так у заяву не було подано.
Суддя А.Б. Федорчук
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 14.09.2010 |
Оприлюднено | 30.11.2010 |
Номер документу | 12487680 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Федорчук А.Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні