н\п 1-кс/490/733/2025
11.02.2025
Центральний районний суд м. Миколаєва
Справа № 490/3405/24
У Х В А Л А
про обрання запобіжного заходу
11 лютого 2025 року слідчий суддя Центрального районного суду м. Миколаєва ОСОБА_1 , при секретарі судового засідання ОСОБА_2 , за участю прокурора ОСОБА_3 , захисника ОСОБА_4 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Миколаєві клопотання старшого слідчого в ОВС СВ УСБУ в Херсонській області ОСОБА_5 погодженого прокурором, про обрання запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою до підозрюваного
ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, уродженця АР Крим, місто Севастополь, одруженого, пенсіонера, зареєстрованому за адресою: АДРЕСА_1 , раніше не судимого, який перебуває на тимчасово окупованій території,
- у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 28 ч.1 ст.111-2 КК України,
ВСТАНОВИВ:
Слідчим відділом УСБУ в Херсонській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 22022230000000237 від 07.07.2022 за підозрою за підозрою ОСОБА_7 та ОСОБА_6 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 28, ч. 1 ст. 111-2 КК України.
В рамках кримінального провадження № 22022230000000237 слідчий за погодженням з прокурором звернувся до слідчого судді з клопотанням про обрання запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою відносно підозрюваного ОСОБА_6 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого за ч.2 ст.28, ч. 1 ст. 111-2 КК України.
Клопотання мотивує тим, що громадяни України ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , та ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , знаходячись у м. Херсон Херсонської області (більш точне місце та час органом досудового розслідування не встановлено), достеменно проінформовані, що у 2014 році розпочалась збройна агресія рф проти України, а також те, що з 24.02.2022 вона переросла у широкомасштабне вторгнення військ рф на територію суверенної держави, до громадянства якої вони належать, об`єктивно розуміючи зміст загальновідомих подій, про те що збройні формування рф, шляхом вчинення воєнного нападу захопили територію Херсонської області, вчинили умисні дії, спрямовані на допомогу державі-агресору (пособництво), окупаційній адміністрації держави-агресора, з метою завдання шкоди Україні, шляхом підтримки рішень та дій держави-агресора та окупаційної адміністрації держави-агресора, та добровільного збору, підготовки та передачі матеріальних ресурсів чи інших активів представникам окупаційній адміністрації держави-агресора, за наступних обставин.
Так, з початку військової агресії РФ, на територіях, які опинилися в окупації, серед яких була і Херсонська область, у тому числі м. Херсон, за підтримки збройних формувань у невстановлений досудовим розслідуванням час, але не пізніше 01.04.2022, з метою забезпечення окупаційного режиму і виконання на тимчасово окупованих територіях Херсонської області функцій, властивих органам державної влади та органам місцевого самоврядування, представники держави-агресора, функціонально відповідальні за управління тимчасово окупованими територіями на тимчасово окупованій території Херсонської області створили окупаційну адміністрацію, центральним органом влади якої визначено так звану «військово-цивільну адміністрацію» (рос. военно-гражданская администрация, далі - «ВГА») із центром в м. Херсон, а також підпорядковані їй так звані місцеві військово-цивільні адміністрації.
У подальшому, з метою заволодіння власністю українських комунальних та комерційних підприємств, які відповідали за життєзабезпечення населення та, незважаючи на окупацію, продовжували свою діяльність за українським законодавством, під виглядом необхідності надійного та безперервного забезпечення потреб населення, представники окупаційної влади розпочали незаконно створювати на окупованій території Херсонської області, у відповідності до федерального закону від 14.11.2002 №161-ФЗ, так звані державні унітарні підприємства (рос. «государственные унитарные предприятия») комерційні організації, не наділені правом власності на майно, закріплене за ними власником. Майно унітарного підприємства належить на праві власності російської федерації, суб`єкту російської федерації або муніципальному утворенню.
Так, у невстановлений досудовим розслідуванням час, але не пізніше 28.06.2022, представниками окупаційної влади на користь держави-агресора прийнято рішення про примусове протиправне заволодіння матеріальними активами АТ «Херсонгаз» (код ЄДРПОУ: 03355353) та Херсонського промислового майданчика Запорізького ЛВУМГ ТОВ «Оператор ГТС України» (код ЄДРПОУ 42795490).
На виконання зазначеного протиправного рішення, указом голови так званої ВЦА Херсонської області від 28.06.2022 №135-р «рос. О создании государственного унітарного предприятия «Херсоноблгаз», на базі цілісного майнового комплексу АТ «Херсонгаз» (код ЄДРПОУ: 03355353, м. Херсон, вул. Поповича, 3) створено так зване державне унітарне підприємство «Херсоноблгаз» (рос. Государственное унитарное предприятие «Херсоноблгаз»), керівником якого за добровільної згоди призначено ОСОБА_7 , який на момент повномасштабного вторгнення зсрф в України займав посаду першого заступника голови правління АТ «Херсонгаз».
До складу незаконно створеного державного унітарного підприємства «Херсоноблгаз» як відокремлений (рос. обособленный) підрозділ було включено т.зв. Управління магістральних газопроводів (рос. Управление магистральных газопроводов), яке створено на базі майнового комплексу Херсонського промислового майданчика Запорізького ЛВУМГ ТОВ «Оператор ГТС України», розташованого за адресою: м. Херсон, Бериславське шосе, 15, технічним директором, фактично очільником, якого за добровільною згодою призначено громадянина України ОСОБА_6 , який має досвід роботи в сфері газотранспортної системи з 1978 р., у період з 1994 р. по 2025 р. займав посаду начальника Херсонського управління магістральних газопроводів, звільнений у 2016 р. у зв`язку із виходом на пенсію.
Представниками окупаційної адміністрації держави агресора на ОСОБА_7 покладено наступні організаційно-розпорядчі функції: реєстрація за законодавством держави агресора незаконно створеного так званого державного унітарного підприємства «Херсоноблгаз» (рос. государственное унитарное предприятие «Херсоноблгаз»), визначення структури та штату працівників незаконно створеного підприємства; підготовка статуту підприємства; впровадження в обіг національної валюти держави-агресора рф російського рубля на тимчасово окупованій території м. Херсону; спільно з т.зв. Фондом майна Херсонської області здійснити інвентаризацію основних фондів та оборотних активів цілісного майнового комплексу АТ «Херсонгаз» та забезпечити постановку майна на облік; організація збору та передачі матеріальних ресурсів представникам держави агресора рф.
Постановою т.зв. голови ВЦА Херсонської області № 075-р від 07.06.2022 «Про облік суб`єктів господарювання на території Херсонської області» (рос. «Об учете субьектов хозяйствования на територии Херсонской области») для отримання права на здійснення господарської діяльності юридичних осіб, незалежно від організаційно-правової форми, та юридичних осіб - підприємців зобов`язано стати на облік в «Налоговой службе Херсонской области».
Діючи з метою підтримки незаконних рішень окупаційної адміністрації держави агресора ВЦА Херсонської області, перебуваючи на посаді т.зв. т.в.о. директора ДУП «Херсоноблгаз» ОСОБА_7 у невстановлений досудовим розслідуванням час, але не пізніше 22.12.2022 здійснив реєстрацію так званого державного унітарного підприємства «Херсоноблгаз» (рос. государственное унитарное предприятие «Херсоноблгаз») у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб (рос. - «Едином государственном реестре юридических лиц») за №1229500007956 за законодавством Російської Федерації, тобто став на облік в незаконно створеному органі окупаційної влади представниками окупаційної адміністрації країни агресора - так званій Податковій службі Херсонської області (рос. Налоговая служба Херсонской области).
Крім того, у жовтні 2022 року, ОСОБА_6 , діючі як технічний директор т.зв. Управління магістральних газопроводів ДУП «Херсоноблгаз», та ОСОБА_7 , діючи як т.в.о. директора ДУП «Херсоноблгаз», діючи за попередньою змовою та спільно, з метою надання допомоги державі-агресору та окупаційній адміністрації держави-агресора з метою завдання шкоди Україні шляхом добровільного збору, підготовки та передачі матеріальних ресурсів представникам держави-агресора, її збройним формуванням та окупаційній адміністрації держави-агресора, на виконання вказівки представників окупаційній адміністрації держави-агресора про загальну евакуацію, організували незаконне переміщення з території захоплених АТ «Херсонгаз» (код ЄДРПОУ: 03355353, м. Херсон, вул. Поповича, 3) та Херсонського промислового майданчика Запорізького ЛВУМГ ТОВ «Оператор ГТС України» (код ЄДРПОУ 42795490, м. Херсон, Бериславське шосе, 15), на тимчасово окуповану частину лівобережжя - до м. Скадовськ Скадовського району Херсонської області (більш точне місце досудовим розслідуванням не встановлено) товарно-матеріальних цінностей зазначених підприємств, в тому числі транспортних засобів та комп`ютерної техніки.
У подальшому, ОСОБА_7 , діючи за попередньою змовою та спільно з ОСОБА_6 , на виконання розпорядження №198-р від 17.03.2023 т.зв. голови ВЦА Херсонської міської громади Херсонського району Херсонської області «Про передачу в оперативне управління» зазначеному органу окупаційної влади автотранспортної техніки т.зв. ГУП «Херсоноблгаз», як т.в.о. директора ДУП «Херсоноблгаз» видав наказ від 21.03.2023 №29-п «Про передачу транспортних засобів», контроль за виконанням якого поклав на технічного директора т.зв. Управління магістральних газопроводів ДУП «Херсоноблгаз» ОСОБА_6 .
Виконуючи вказівку окупаційного органу влади щодо передачі матеріальних ресурсів, ОСОБА_6 та ОСОБА_7 , діючи умисно, з метою завдання шкоди Україні шляхом добровільного збору, підготовки та передачі матеріальних ресурсів представникам окупаційної адміністрації держави-агресора, у період з 21.03.2023 по 31.03.2023 добровільно здійснили збір та підготовку, а 01.04.2023 добровільно передали на потреби окупаційного органу влади - ВЦА Херсонської міської громади Херсонського району Херсонської області, транспортні засоби на загальну суму 6 000 175,87 грн., які належать на праві власності АТ «Херсонгаз» (код ЄДРПОУ: 03355353), а також транспортні засоби на загальну суму 277 921,36 грн., які належать на праві власності Херсонського промислового майданчика Запорізького ЛВУМГ ТОВ «Оператор ГТС України»(код ЄДРПОУ 42795490).
Отже, ОСОБА_6 і ОСОБА_7 , перебуваючи на території тимчасово окупованій військами держави-агресора Херсонської області, в умовах воєнного стану, діючи з метою завдання шкоди Україні, у період з червня 2022 року по 01.04.2023 (більш точні дати досудовим розслідуванням не встановлено), в порушення норм чинного законодавства України, а саме Законів України «Про національну безпеку України», законодавства України, що регламентує діяльність в нафтогазовій галузі та діяльність газотранспортних систем, вчинили умисні дії, спрямовані на допомогу державі агресору та окупаційної адміністрації, з метою завдання шкоди України шляхом підтримки дій та рішень держави-агресора та окупаційної адміністрації, а також добровільному зборі, підготовки та передачі матеріальних ресурсів АТ «Херсонгаз» та Херсонського промислового майданчика Запорізького ЛВУМГ ТОВ «Оператор ГТС України» представникам окупаційного органу влади.
Прокурор в судовому засіданні клопотання підтримав. Додатково прокурор пояснив, що на сьогоднішній день існує обґрунтована підозра у вчиненні підозрюваним інкримінованого йому кримінального правопорушення, яке належить до категорії особливо тяжких, та за яке передбачено покарання від 10 до 12 років позбавлення волі. Обґрунтованість підозри, на думку прокурора, стверджується зібраними по справі доказами та повністю відповідає вимогам Європейського суду з прав людини щодо поняття «обґрунтованості» та «розумності». Вважає, що в діях підозрюваного наявні ризики, передбачені п.п. 1,3,5 ч.1 ст.177КПКУкраїни для обрання вказаного виду запобіжного заходу. Наразі підозрюваний тривалий час переховується від органів досудового розслідування, прокуратури та суду, вільно пересувається окупованими рф територіями України, звідки має можливість безперешкодно потрапити до території країни-агресора російської федерації.
Жоден інший більш м`який запобіжний захід не зможе запобігти ризикам, передбаченим ст.177 КПК України.
Захисник в судовому засіданні заперечував проти задоволення клопотання.
Заслухавши учасників процесу, дослідивши та перевіривши надані матеріали клопотання, вважаю, що клопотання підлягає задоволенню виходячи з наступного.
Відповідно до ч.1 ст.183 КПК України, тримання під вартою є винятковим запобіжним заходом, який застосовується виключно у разі, якщо прокурор доведе, що жоден із більш м`яких запобіжних заходів не зможе запобігти ризикам, передбаченим статтею 177 цього Кодексу, крім випадків, передбачених частинами шостою та восьмою статті 176 цього Кодексу.
Згідно з ч.1 ст.177КПКУкраїни метою застосування запобіжного заходу є забезпечення виконання підозрюваним, обвинуваченим покладених на нього процесуальних обов`язків, а також запобігання спробам: 1) переховуватися від органів досудового розслідування та/або суду; 2) знищити, сховати або спотворити будь-яку із речей чи документів, які мають істотне значення для встановлення обставин кримінального правопорушення; 3) незаконно впливати на потерпілого, свідка, іншого підозрюваного, обвинуваченого, експерта, спеціаліста у цьому ж кримінальному провадженні; 4) перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином; 5) вчинити інше кримінальне правопорушення чи продовжити кримінальне правопорушення, у якому підозрюється, обвинувачується.
У відповідності до ч.2 ст.177 КПК України, підставою застосування запобіжного заходу є наявність обґрунтованої підозри у вчиненні особою кримінального правопорушення, а також наявність ризиків, які дають достатні підстави слідчому судді, суду вважати, що підозрюваний, обвинувачений, засуджений може здійснити дії, передбачені частиною першою цієї статті. Слідчий, прокурор не мають права ініціювати застосування запобіжного заходу без наявності для цього підстав, передбачених цим Кодексом.
Частиною 6 ст. 193 КПК України встановлено, що слідчий суддя, суд розглядає клопотання про обрання запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою та може обрати такий запобіжний захід за відсутності підозрюваного, обвинуваченого лише у разі доведення прокурором наявності підстав, передбачених статтею177цього Кодексу, а також наявності достатніх підстав вважати, що підозрюваний, обвинувачений виїхав та/або перебуває на тимчасово окупованій території України, території держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором, та/або оголошений у міжнародний розшук. У такому разі після затримання особи і не пізніш як через сорок вісім годин з часу її доставки до місця кримінального провадження слідчий суддя, суд за участю підозрюваного, обвинуваченого розглядає питання про застосування обраного запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою або його зміну на більш м`який запобіжний захід, про що постановляє ухвалу.
У загальнодержавному засобі масової інформації газеті «Урядовий кур`єр» розміщено повідомлення про підозру та виклики ОСОБА_6 , а також на офіційному сайті Офісу Генерального прокурора у рубриці «Повістки про виклик та відомості про здійснення спеціального досудового розслідування», у відповідності до вимог статей 278, ч. 8 ст. 135 КПК України.
Згідно оперативної інформації, підозрюваний ОСОБА_6 переховується від органів слідства та перебуває на території тимчасово окупованого м. Скадовськ, Херсонської області.
03.01.2025 підозрюваного ОСОБА_6 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.28, ч.1 ст. 111-2 КК України.
13.01.2025 постановою старшого слідчого СВ УСБУ в Херсонській області підозрюваного ОСОБА_6 оголошено в розшук.
24.01.2025 постановою старшого слідчого СВ УСБУ в Херсонській області підозрюваного ОСОБА_6 оголошено в міжнародний розшук.
На виконання вимог положень ч.1 ст.194КПКУкраїни судом встановлено, що надані сторонами кримінального провадження докази свідчать про наявність обґрунтованої підозри у вчиненні ОСОБА_6 кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.28, ч.1 ст.111-2 КК України.
Зокрема, наявність обґрунтованої підозри у вчиненні ним вказаних кримінальних правопорушень підтверджується зібраними у кримінальному провадженні доказами, а саме: протоколами огляду від 20.07.2022, 03.08.2022, 27.07.2023 (інформаційний Інтернет ресурс «Мост»: «most.ks.ua»); протоколом огляду від 03.08.2022, 28.07.2023 (інформаційний Інтернет ресурс «Стопкор»: «www.stopkor.org» ), згідно яких встановлено, що окупаційною владою, станом на 30.06.2022, призначено керівником АТ «Херсонгаз» ОСОБА_7 , який є протеже гауляйтера ОСОБА_8 ; протоколами огляду від 03.08.2022 (інформаційний Інтернет ресурс «Война 2022»: «war2022-info.com»), згідно якого встановлено, що окупаційною владою, станом на 10.07.2022, призначено керівником АТ «Херсонгаз» ОСОБА_7 , який пішов на співпрацю з російською окупаційною адміністрацією; протоколом огляду від 27.03.2023 (інформаційний ресурс «Единый государственный реестр юридических лиц российской федерации»: «egrul.nalog.ru») та протоколом огляду від 11.04.2023 (інформаційного ресурсу «Всероссийский бизнес центр»: «vbankcenter.ru»), згідно яких встановлено, що т.зв. «государственное унитарное предприятие «Херсоноблгаз» / ГУП «Херсоноблгаз», ОГНИ 1229500007956, местонахождение юридического лица: Херсонская область, Г.О. Херсонский, г. Херсон, ул. Поповича, д. 3», внесено 22.12.2022 до т.зв. «Единый государственный реестр юридических лиц российской федерации», керівником вказаного т.зв.«ГУП «Херсоноблгаз» являється «гражданин российской федерации ОСОБА_7 , ИНН 950000309966»; протоколом допиту свідка ОСОБА_9 від 18.09.2022; протоколом допиту свідка ОСОБА_10 від 15.08.2023; протоколом допиту свідка ОСОБА_11 від 08.10.2022; протоколом допиту свідка ОСОБА_12 від 28.03.2023; протоколом допиту свідка ОСОБА_13 від 25.06.2023; протоколом допиту свідка ОСОБА_14 від 12.06.2023; протоколом пред`явлення особи для впізнання за фотознімками за участю свідка ОСОБА_9 від 18.09.2022; протоколом пред`явлення особи для впізнання за фотознімками за участю свідка ОСОБА_11 від 08.10.2022; протоколом огляду речей від 15.06.2023; протоколом огляду від 22.06.2023; висновком експерта №СЕ-19/115-24/9013-ПЧ від 23.05.2024; протоколом проведення НСРД зняття інформації з електронних інформаційних систем від 21.08.2024; висновком експерта №СЕ-19/122-24/5645-АВ від 25.10.2024; висновком експерта №СЕ-19/122-24/5647-АВ від 25.10.2024; висновком експерта №СЕ-19/122-24/5648-АВ від 25.10.2024; висновком експерта №СЕ-19/122-24/5644-АВ від 24.10.2024; висновком експерта №СЕ-19/122-24/5646-АВ від 24.10.2024; висновком експерта №СЕ-19/122-24/5641-АВ від 23.10.2024; висновком експерта №СЕ-19/122-24/5638-АВ від 23.10.2024; висновком експерта №СЕ-19/122-24/5642-АВ від 23.10.2024; висновком експерта №СЕ-19/122-24/5643-АВ від 23.10.2024; висновком експерта №СЕ-19/122-24/5640-АВ від 22.10.2024; висновком експерта №СЕ-19/122-24/5635-АВ від 18.10.2024; висновком експерта №СЕ-19/122-24/5634-АВ від 18.10.2024; висновком експерта №СЕ-19/122-24/5639-АВ від 22.10.2024; висновком експерта №СЕ-19/122-24/5633-АВ від 18.10.2024; висновком експерта №СЕ-19/122-24/5632-АВ від 18.10.2024; висновком експерта №СЕ-19/122-24/5637-АВ від 22.10.2024; висновком експерта №СЕ-19/122-24/5636-АВ від 22.10.2024 та іншими матеріалами кримінального провадження у їх сукупності.
Оцінюючи наведені прокурором в судовому засіданні ризики, передбачені ст.177 КПК України, суд вважає, що обґрунтовано доведеним є наявність в діях підозрюваного ризиків передбачених п.п. 1,3,5 ч.1 ст.177 КПК України: а саме: підозрюваний може переховуватися від органів досудового розслідування та суду, оскільки підозрюється у вчиненні особливо тяжкого кримінального правопорушення, відповідальність за який передбачена у виді позбавлені волі від 10 до 12 років, з метою уникнення від кримінальної відповідальності останнього, а у випадку доведення вини у вчиненні кримінального правопорушення, підозрюваному, загрожує реальне позбавлення волі. Також підозрюваний може незаконно впливатинасвідків у цьому кримінальному провадженні, у тому числі і у способи, небезпечні для життя і здоров`я, з метою зміни, спотворення їх показань чи відмови від дачі показань. Крім того, зможе вчинити інше кримінальне правопорушення, оскільки, через свої стійкі зв`язки з представниками рф, перебуваючи на волі, в умовах збройної агресії проти України та ведення бойових дій, може продовжувати умисні дії, спрямовані на допомогу державі-агресору, окупаційній адміністрації державі-агресора, шляхом надання інформації про Збройні Сили України.
Застосовуючи до підозрюваного ОСОБА_6 запобіжний захід у вигляді тримання під вартою суд виходить з того, що останній підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення, яке належить до категорії особливо тяжких та за яке передбачено покарання у вигляді позбавлення волі від 10 до 12 років. В його діях наявні ризики, передбачені ст.177 КПК України, є працездатною особою, дані про тяжкі захворювання відсутні, а відтак відсутні підстави, які б перешкоджали застосуванню до підозрюваного запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою. Жоден інший більш м`який запобіжний захід, на думку суду, не зможе запобігти вищезазначеним ризикам.
Тому з урахуванням обставин справи та долучених до матеріалів клопотання письмових документів, а також враховуючи тяжкість вчиненого кримінального правопорушення та його спрямування на посягання на основи національної безпеки України, суд вважає виправданим та обґрунтованим клопотання про застосування до підозрюваного найжорсткішого за своєю суттю запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою без визначення розміру застави, у зв`язку з наявністю обґрунтованої підозри та з метою уникнення ризиків.
Застосовуючи до підозрюваного ОСОБА_6 запобіжний захід у вигляді тримання під вартою, слідчий суддя вважає за необхідне визначити, що відповідно до ч.4 ст.197 КПК України у разі постановлення слідчим суддею, судом ухвали про обрання запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою стосовно підозрюваного, обвинуваченого на підставі частини шостої статті 193 цього Кодексу строк дії такої ухвали не зазначається.
Відповідно до ч.6 ст.176 КПК України під час дії воєнного стану до осіб, які підозрюються або обвинувачуються у вчиненні злочинів, передбачених статтями 109-114-2, 258-258-5, 260, 261, 437-442 Кримінального кодексу України, за наявності ризиків, зазначених у статті 177 цього Кодексу, застосовується запобіжний захід, визначений пунктом 5 частини першої цієї статті, тобто запобіжний захід у вигляді тримання під вартою.
Також, при обранні запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою стосовно підозрюваного, обвинуваченого, який оголошений у міжнародний розшук, та/або який виїхав, та/або перебуває на тимчасово окупованій території України, території держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором, розмір застави не визначається, що передбачено ч.4 ст.183 КПК України.
Керуючись вимогами статей 176-178,182,183,186,194,196,197,395 КПК України, -
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання - задовольнити.
Обрати стосовно ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , запобіжний захід у вигляді тримання під вартою без визначення розміру застави.
Роз`яснити, що згідно положень ч.6 ст.193 КПК України, після затримання особи і не пізніш як через сорок вісім годин з часу її доставки до місця кримінального провадження слідчий суддя, суд за участю підозрюваного, обвинуваченого розглядає питання про застосування обраного запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою або його зміну на більш м`який запобіжний захід, про що постановляє ухвалу.
Ухвала підлягає негайному виконанню після її проголошення.
Контроль за виконанням ухвали покласти на прокурора.
Ухвала може бути оскаржена до Миколаївського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її проголошення.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Центральний районний суд м. Миколаєва |
Дата ухвалення рішення | 11.02.2025 |
Оприлюднено | 13.02.2025 |
Номер документу | 125064301 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про застосування запобіжних заходів тримання під вартою |
Кримінальне
Центральний районний суд м. Миколаєва
Лященко В. Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні