н\п 1-кс/490/734/2025
11.02.2025
Центральний районний суд м. Миколаєва
Справа № 490/3405/24
У Х В А Л А
про здійснення спеціального досудового розслідування
11 лютого 2025 року слідчий суддя Центрального районного суду м. Миколаєва ОСОБА_1 , присекретарі судовогозасідання ОСОБА_2 ,за участюпрокурора ОСОБА_3 , захисників ОСОБА_4 та ОСОБА_5 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Миколаєві клопотання старшого слідчого СВ УСБУ в Херсонській області ОСОБА_6 , про здійснення спеціального досудового розслідування у кримінальному провадженні №22022230000000237 від 07.07.2022 за підозрою за підозрою ОСОБА_7 та ОСОБА_8 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2ст.28,ч.1ст.111-2 КК України,
ВСТАНОВИВ:
Слідчий слідчого відділу Управління СБ України в Херсонській області звернувся з клопотанням до слідчого судді Центрального районного суду м. Миколаєва в порядку ст.297-2 КПК України про здійснення спеціального досудового розслідування у кримінальному провадженні № 22022230000000237 від 07.07.2022 за підозрами ОСОБА_7 та ОСОБА_8 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2ст.28,ч.1ст.111-2 КК України.
Клопотання мотивує тим, що громадяни України ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , та ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , знаходячись у м. Херсон Херсонської області (більш точне місце та час органом досудового розслідування не встановлено), достеменно проінформовані, що у 2014 році розпочалась збройна агресія рф проти України, а також те, що з 24.02.2022 вона переросла у широкомасштабне вторгнення військ рф на територію суверенної держави, до громадянства якої вони належать, об`єктивно розуміючи зміст загальновідомих подій, про те що збройні формування рф, шляхом вчинення воєнного нападу захопили територію Херсонської області, вчинили умисні дії, спрямовані на допомогу державі-агресору (пособництво), окупаційній адміністрації держави-агресора, з метою завдання шкоди Україні, шляхом підтримки рішень та дій держави-агресора та окупаційної адміністрації держави-агресора, та добровільного збору, підготовки та передачі матеріальних ресурсів чи інших активів представникам окупаційній адміністрації держави-агресора, за наступних обставин.
Так, з початку військової агресії РФ, на територіях, які опинилися в окупації, серед яких була і Херсонська область, у тому числі м. Херсон, за підтримки збройних формувань у невстановлений досудовим розслідуванням час, але не пізніше 01.04.2022, з метою забезпечення окупаційного режиму і виконання на тимчасово окупованих територіях Херсонської області функцій, властивих органам державної влади та органам місцевого самоврядування, представники держави-агресора, функціонально відповідальні за управління тимчасово окупованими територіями на тимчасово окупованій території Херсонської області створили окупаційну адміністрацію, центральним органом влади якої визначено так звану «військово-цивільну адміністрацію» (рос. военно-гражданская администрация, далі - «ВГА») із центром в м. Херсон, а також підпорядковані їй так звані місцеві військово-цивільні адміністрації.
У подальшому, з метою заволодіння власністю українських комунальних та комерційних підприємств, які відповідали за життєзабезпечення населення та, незважаючи на окупацію, продовжували свою діяльність за українським законодавством, під виглядом необхідності надійного та безперервного забезпечення потреб населення, представники окупаційної влади розпочали незаконно створювати на окупованій території Херсонської області, у відповідності до федерального закону від 14.11.2002 №161-ФЗ, так звані державні унітарні підприємства (рос. «государственные унитарные предприятия») комерційні організації, не наділені правом власності на майно, закріплене за ними власником. Майно унітарного підприємства належить на праві власності російської федерації, суб`єкту російської федерації або муніципальному утворенню.
Так, у невстановлений досудовим розслідуванням час, але не пізніше 28.06.2022, представниками окупаційної влади на користь держави-агресора прийнято рішення про примусове протиправне заволодіння матеріальними активами АТ «Херсонгаз» (код ЄДРПОУ: 03355353) та Херсонського промислового майданчика Запорізького ЛВУМГ ТОВ «Оператор ГТС України» (код ЄДРПОУ 42795490).
На виконання зазначеного протиправного рішення, указом голови так званої ВЦА Херсонської області від 28.06.2022 №135-р «рос. О создании государственного унітарного предприятия «Херсоноблгаз», на базі цілісного майнового комплексу АТ «Херсонгаз» (код ЄДРПОУ: 03355353, м. Херсон, вул. Поповича, 3) створено так зване державне унітарне підприємство «Херсоноблгаз» (рос. Государственное унитарное предприятие «Херсоноблгаз»), керівником якого за добровільної згоди призначено ОСОБА_7 , який на момент повномасштабного вторгнення зсрф в України займав посаду першого заступника голови правління АТ «Херсонгаз».
До складу незаконно створеного державного унітарного підприємства «Херсоноблгаз» як відокремлений (рос. обособленный) підрозділ було включено т.зв. Управління магістральних газопроводів (рос. Управление магистральных газопроводов), яке створено на базі майнового комплексу Херсонського промислового майданчика Запорізького ЛВУМГ ТОВ «Оператор ГТС України», розташованого за адресою: м. Херсон, Бериславське шосе, 15, технічним директором, фактично очільником, якого за добровільною згодою призначено громадянина України ОСОБА_8 , який має досвід роботи в сфері газотранспортної системи з 1978 р., у період з 1994 р. по 2025 р. займав посаду начальника Херсонського управління магістральних газопроводів, звільнений у 2016 р. у зв`язку із виходом на пенсію.
Представниками окупаційної адміністрації держави агресора на ОСОБА_7 покладено наступні організаційно-розпорядчі функції: реєстрація за законодавством держави агресора незаконно створеного так званого державного унітарного підприємства «Херсоноблгаз» (рос. государственное унитарное предприятие «Херсоноблгаз»), визначення структури та штату працівників незаконно створеного підприємства; підготовка статуту підприємства; впровадження в обіг національної валюти держави-агресора рф російського рубля на тимчасово окупованій території м. Херсону; спільно з т.зв. Фондом майна Херсонської області здійснити інвентаризацію основних фондів та оборотних активів цілісного майнового комплексу АТ «Херсонгаз» та забезпечити постановку майна на облік; організація збору та передачі матеріальних ресурсів представникам держави агресора рф.
Постановою т.зв. голови ВЦА Херсонської області № 075-р від 07.06.2022 «Про облік суб`єктів господарювання на території Херсонської області» (рос. «Об учете субьектов хозяйствования на територии Херсонской области») для отримання права на здійснення господарської діяльності юридичних осіб, незалежно від організаційно-правової форми, та юридичних осіб - підприємців зобов`язано стати на облік в «Налоговой службе Херсонской области».
Діючи з метою підтримки незаконних рішень окупаційної адміністрації держави агресора ВЦА Херсонської області, перебуваючи на посаді т.зв. т.в.о. директора ДУП «Херсоноблгаз» ОСОБА_7 у невстановлений досудовим розслідуванням час, але не пізніше 22.12.2022 здійснив реєстрацію так званого державного унітарного підприємства «Херсоноблгаз» (рос. государственное унитарное предприятие «Херсоноблгаз») у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб (рос. - «Едином государственном реестре юридических лиц») за №1229500007956 за законодавством Російської Федерації, тобто став на облік в незаконно створеному органі окупаційної влади представниками окупаційної адміністрації країни агресора - так званій Податковій службі Херсонської області (рос. Налоговая служба Херсонской области).
Крім того, у жовтні 2022 року, ОСОБА_8 , діючі як технічний директор т.зв. Управління магістральних газопроводів ДУП «Херсоноблгаз», та ОСОБА_7 , діючи як т.в.о. директора ДУП «Херсоноблгаз», діючи за попередньою змовою та спільно, з метою надання допомоги державі-агресору та окупаційній адміністрації держави-агресора з метою завдання шкоди Україні шляхом добровільного збору, підготовки та передачі матеріальних ресурсів представникам держави-агресора, її збройним формуванням та окупаційній адміністрації держави-агресора, на виконання вказівки представників окупаційній адміністрації держави-агресора про загальну евакуацію, організували незаконне переміщення з території захоплених АТ «Херсонгаз» (код ЄДРПОУ: 03355353, м. Херсон, вул. Поповича, 3) та Херсонського промислового майданчика Запорізького ЛВУМГ ТОВ «Оператор ГТС України» (код ЄДРПОУ 42795490, м. Херсон, Бериславське шосе, 15), на тимчасово окуповану частину лівобережжя - до м. Скадовськ Скадовського району Херсонської області (більш точне місце досудовим розслідуванням не встановлено) товарно-матеріальних цінностей зазначених підприємств, в тому числі транспортних засобів та комп`ютерної техніки.
У подальшому, ОСОБА_7 , діючи за попередньою змовою та спільно з ОСОБА_8 , на виконання розпорядження №198-р від 17.03.2023 т.зв. голови ВЦА Херсонської міської громади Херсонського району Херсонської області «Про передачу в оперативне управління» зазначеному органу окупаційної влади автотранспортної техніки т.зв. ГУП «Херсоноблгаз», як т.в.о. директора ДУП «Херсоноблгаз» видав наказ від 21.03.2023 №29-п «Про передачу транспортних засобів», контроль за виконанням якого поклав на технічного директора т.зв. Управління магістральних газопроводів ДУП «Херсоноблгаз» ОСОБА_8 .
Виконуючи вказівку окупаційного органу влади щодо передачі матеріальних ресурсів, ОСОБА_8 та ОСОБА_7 , діючи умисно, з метою завдання шкоди Україні шляхом добровільного збору, підготовки та передачі матеріальних ресурсів представникам окупаційної адміністрації держави-агресора, у період з 21.03.2023 по 31.03.2023 добровільно здійснили збір та підготовку, а 01.04.2023 добровільно передали на потреби окупаційного органу влади - ВЦА Херсонської міської громади Херсонського району Херсонської області, транспортні засоби на загальну суму 6 000 175,87 грн., які належать на праві власності АТ «Херсонгаз» (код ЄДРПОУ: 03355353), а також транспортні засоби на загальну суму 277 921,36 грн., які належать на праві власності Херсонського промислового майданчика Запорізького ЛВУМГ ТОВ «Оператор ГТС України»(код ЄДРПОУ 42795490).
Отже, ОСОБА_8 і ОСОБА_7 , перебуваючи на території тимчасово окупованій військами держави-агресора Херсонської області, в умовах воєнного стану, діючи з метою завдання шкоди Україні, у період з червня 2022 року по 01.04.2023 (більш точні дати досудовим розслідуванням не встановлено), в порушення норм чинного законодавства України, а саме Законів України «Про національну безпеку України», законодавства України, що регламентує діяльність в нафтогазовій галузі та діяльність газотранспортних систем, вчинили умисні дії, спрямовані на допомогу державі агресору та окупаційної адміністрації, з метою завдання шкоди України шляхом підтримки дій та рішень держави-агресора та окупаційної адміністрації, а також добровільному зборі, підготовки та передачі матеріальних ресурсів АТ «Херсонгаз» та Херсонського промислового майданчика Запорізького ЛВУМГ ТОВ «Оператор ГТС України» представникам окупаційного органу влади.
Обґрунтовуючи необхідність здійснення спеціального досудового розслідування у кримінальному провадженні №22022230000000237 від 07.07.2022, прокурор зазначає про те, що підозри ОСОБА_7 та ОСОБА_8 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст.28, ч.1 ст. 111-2 КК України обґрунтовується сукупністю зібраних в ході розслідування доказів.
Враховуючи, що 03.01.2025 ОСОБА_7 та ОСОБА_8 повідомлено про підозри за ч. 2 ст. 28, ч. 1 ст. 111-1 КК України, а також те, що вони умисно та безпідставно ухиляються від органів слідства, тобто переховуються від органів слідства з метою ухилення від кримінальної відповідальності на тимчасово окупованій території України.
А тому слідчий за погодженням з прокурором звернувся до слідчого судді з клопотанням про проведення спеціального досудового розслідування, яке просить задовольнити.
В судовому засіданні прокурор подане клопотання підтримав в повному обсязі з підстав, передбачених в ньому. Додатково наголосив на тому, що у зв`язку із обґрунтованістю пред`явлених ОСОБА_7 та ОСОБА_8 підозр у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2ст.28, ч.1ст.111-2 КК України, а також доказового підтвердження перебування підозрюваних ОСОБА_7 та ОСОБА_8 на тимчасово окупованій території, та переховування останніх від органів слідства та суду з метою ухилення від кримінальної відповідальності, наявні підстави для здійснення спеціального досудового розслідування (inabsentia).
Захисник ОСОБА_4 в судовому засіданні не заперечував проти задоволення клопотання.
Захисник ОСОБА_5 в судовому засіданні заперечував проти задоволення клопотання.
У зв`язку із перебуванням підозрюваних ОСОБА_7 та ОСОБА_8 на тимчасово окупованій території, слідчий суддя розглядає клопотання про здійснення спеціальногодосудового розслідування за відсутності підозрюваних.
Заслухавши пояснення прокурора та враховуючи думку захисника, дослідивши та перевіривши надані матеріали клопотання, вважаю, що клопотання підлягає задоволенню виходячи з наступного.
Відповідно до ч.ч.1-2 ст.297-1 КПК України, спеціальне досудове розслідування (inabsentia) здійснюється стосовно одного чи декількох підозрюваних згідно із загальними правилами досудового розслідування, передбаченими цим Кодексом, з урахуванням положень цієї глави. Крім того, спеціальне досудове розслідування здійснюється на підставі ухвали слідчого судді у кримінальному провадженні щодо злочинів, передбачених статтями 109, 110, 110-2, 111, 111-1, 111-2, 112, 113, 114, 114-1, 114-2, 115, 116, 118, частиною другою статті 121, частиною другою статті 127, частинами другою і третьою статті 146, статтями 146-1, 147, частинами другою - п`ятою статті 191 (у випадку зловживання службовою особою своїм службовим становищем), статтями 209, 255-258, 258-1, 258-2, 258-3, 258-4, 258-5, 348, 364, 364-1, 365, 365-2, 368, 368-2, 368-3, 368-4, 369, 369-2, 370, 379, 400, 408, 436, 436-1, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447 Кримінального кодексу України, стосовно підозрюваного, крім неповнолітнього, який переховується від органів слідства та суду на тимчасово окупованій території України, на території держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором, з метою ухилення від кримінальної відповідальності та/або оголошений у міжнародний розшук.
З долучених до матеріалів клопотання письмових документів, судом встановлено, що слідчим відділом УСБУ в Херсонській області проводилося досудове розслідування у кримінальному провадженні №22022230000000237 від 07.07.2022.
В межах вказаного кримінального провадження №22022230000000237 від 07.07.2022, 03.01.2025 ОСОБА_7 та ОСОБА_8 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 28, ч. 1 ст. 111-2 КК України, та здійснено виклики, у відповідності до вимог статей 111, 112, ч. 8 ст.135, 278 КПК України, про що опубліковано в газеті КМУ «Урядовий кур`єр» та на сайті Офісу Генерального прокурора України.
На виконання вимог положень ч.2ст.297-4КПКУкраїни судом встановлено, що надані стороною обвинувачення кримінального провадження докази свідчать про наявність обґрунтованих підозр у вчиненні ОСОБА_7 та ОСОБА_8 кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 28, ч. 1 ст.111-2 КК України.
Зокрема, наявність обґрунтованих підозр у вчиненні ОСОБА_7 та ОСОБА_8 кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 28, ч. 1 ст. 111-2 КК України, підтверджується зібраними у кримінальному провадженні доказами, а саме: протоколами огляду від 20.07.2022, 03.08.2022, 27.07.2023 (інформаційний Інтернет ресурс «Мост»: «most.ks.ua»); протоколом огляду від 03.08.2022, 28.07.2023 (інформаційний Інтернет ресурс «Стопкор»: «www.stopkor.org» ), згідно яких встановлено, що окупаційною владою, станом на 30.06.2022, призначено керівником АТ «Херсонгаз» ОСОБА_7 , який є протеже гауляйтера ОСОБА_9 ; протоколами огляду від 03.08.2022 (інформаційний Інтернет ресурс «Война 2022»: «war2022-info.com»), згідно якого встановлено, що окупаційною владою, станом на 10.07.2022, призначено керівником АТ «Херсонгаз» ОСОБА_7 , який пішов на співпрацю з російською окупаційною адміністрацією; протоколом огляду від 27.03.2023 (інформаційний ресурс «Единый государственный реестр юридических лиц российской федерации»: «egrul.nalog.ru») та протоколом огляду від 11.04.2023 (інформаційного ресурсу «Всероссийский бизнес центр»: «vbankcenter.ru»), згідно яких встановлено, що т.зв. «государственное унитарное предприятие «Херсоноблгаз» / ГУП «Херсоноблгаз», ОГНИ 1229500007956, местонахождение юридического лица: Херсонская область, Г.О. Херсонский, г. Херсон, ул. Поповича, д. 3», внесено 22.12.2022 до т.зв. «Единый государственный реестр юридических лиц российской федерации», керівником вказаного т.зв.«ГУП «Херсоноблгаз» являється «гражданин российской федерации ОСОБА_10 , ИНН 950000309966»; протоколом допиту свідка ОСОБА_11 від 18.09.2022; протоколом допиту свідка ОСОБА_12 від 15.08.2023; протоколом допиту свідка ОСОБА_13 від 08.10.2022; протоколом допиту свідка ОСОБА_14 від 28.03.2023; протоколом допиту свідка ОСОБА_15 від 25.06.2023; протоколом допиту свідка ОСОБА_16 від 12.06.2023; протоколом пред`явлення особи для впізнання за фотознімками за участю свідка ОСОБА_11 від 18.09.2022; протоколом пред`явлення особи для впізнання за фотознімками за участю свідка ОСОБА_13 від 08.10.2022; протоколом огляду речей від 15.06.2023; протоколом огляду від 22.06.2023; висновком експерта №СЕ-19/115-24/9013-ПЧ від 23.05.2024; протоколом проведення НСРД зняття інформації з електронних інформаційних систем від 21.08.2024; висновком експерта №СЕ-19/122-24/5645-АВ від 25.10.2024; висновком експерта №СЕ-19/122-24/5647-АВ від 25.10.2024; висновком експерта №СЕ-19/122-24/5648-АВ від 25.10.2024; висновком експерта №СЕ-19/122-24/5644-АВ від 24.10.2024; висновком експерта №СЕ-19/122-24/5646-АВ від 24.10.2024; висновком експерта №СЕ-19/122-24/5641-АВ від 23.10.2024; висновком експерта №СЕ-19/122-24/5638-АВ від 23.10.2024; висновком експерта №СЕ-19/122-24/5642-АВ від 23.10.2024; висновком експерта №СЕ-19/122-24/5643-АВ від 23.10.2024; висновком експерта №СЕ-19/122-24/5640-АВ від 22.10.2024; висновком експерта №СЕ-19/122-24/5635-АВ від 18.10.2024; висновком експерта №СЕ-19/122-24/5634-АВ від 18.10.2024; висновком експерта №СЕ-19/122-24/5639-АВ від 22.10.2024; висновком експерта №СЕ-19/122-24/5633-АВ від 18.10.2024; висновком експерта №СЕ-19/122-24/5632-АВ від 18.10.2024; висновком експерта №СЕ-19/122-24/5637-АВ від 22.10.2024; висновком експерта №СЕ-19/122-24/5636-АВ від 22.10.2024 та іншими матеріалами кримінального провадження у їх сукупності.
У відповідності до положень ч.1 ст.297-4 КПК України, слідчий суддя відмовляє у задоволенні клопотання про здійснення спеціального досудового розслідування, якщо прокурор, слідчий не доведе, що підозрюваний переховується від органів слідства та суду на тимчасово окупованій території України, на території держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором, з метою ухилення від кримінальної відповідальності та/або оголошений у міжнародний розшук, та/або уповноваженим органом прийнято рішення про передачу підозрюваного для обміну як військовополоненого та такий обмін відбувся.
Аналізуючи на предмет доказового підтвердження та оцінюючи посилання прокурора щодо переховування підозрюваних ОСОБА_7 та ОСОБА_8 від органу досудового розслідування з метою ухилення від кримінальної відповідальності, як однієї із обов`язкових підстав для прийняття судом рішення про спеціальне досудове розслідування, то суд з урахуванням представлених стороною обвинувачення доказів, які долучені до матеріалів клопотання, та наданих слідчим в судовому засіданні пояснень, вважає обґрунтовано доведеними та доказово підтвердженими наявність зазначених обставин.
Зокрема, факт переховування підозрюваних ОСОБА_7 та ОСОБА_8 від органу досудового розслідування з метою ухилення від кримінальної відповідальності підтверджується наступним. Так, будучи викликаними для вручення підозри, допиту в якості підозрюваних ОСОБА_7 та ОСОБА_8 у призначений час та місце без поважних причин не з`явились і про причини своєї неявки не повідомили. Повістки про виклик опубліковано в газеті «Урядовий кур`єр», на офіційному веб-сайті Офісу Генерального прокурора та надіслані захиснику підозрюваного.
Згідно оперативної інформації, підозрювані ОСОБА_7 та ОСОБА_8 переховуються від органів слідства та перебувають на території тимчасово окупованого міста Скадовськ, Херсонської області.
Оскільки ОСОБА_7 та ОСОБА_8 перебувають на тимчасово окупованій території, а також переховуються від органів слідства та суду з метою ухилення від кримінальної відповідальності, в порядку ч.6 ст.193 КПК України винесено постанови від 13.01.2025 про оголошення ОСОБА_7 та ОСОБА_8 в розшук.
Постановами старшого слідчого СВ УСБУ в Херсонській області від 24.01.2025 підозрюваних ОСОБА_7 та ОСОБА_8 оголошено в міжнародний розшук.
У зв`язкуіз чимостанньому,в порядкуч.6ст.193КПК України,ухвалами слідчогосуддіЦентрального районногосуду м.Миколаєва від11.02.2025року обрано запобіжні заходи у вигляді тримання під вартою.
Зважаючи на те, що представлені прокурором матеріали досудового розслідування дають достатні та безсумнівні підстави вважати, що підозрювані ОСОБА_7 та ОСОБА_8 умисно переховуються від слідства та суду на території країни-агресора та тимчасово окупованій території України з метою ухилення від кримінальної відповідальності за вчинення ними кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 28, ч. 1 ст. 111-2 КК України, так як притягнути їх до кримінальної відповідальності у загальному порядку, передбаченому чинним кримінальним процесуальним законодавством, неможливо, а тому суд приходить до висновку про наявність правових підстав для здійснення спеціального досудового розслідування у вказаному кримінальному провадженні.
Керуючись вимогами статей 297-1, 297-2,297-3,297-4,297-5,309 КПК України,-
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання - задовольнити.
Здійснювати спеціальне досудове розслідування у кримінальному провадженні №22022230000000237 від 07.07.2022 за підозрою ОСОБА_7 та ОСОБА_8 увчиненнікримінальногоправопорушення,передбаченого ч.2 ст. 28, ч. 1 ст. 111-2 КК України.
У відповідності до положень ч.6 ст. 297-4 КПК України, відомості щодо підозрюваного, стосовно якого слідчим суддею постановлено ухвалу про здійснення спеціального досудового розслідування, невідкладно, але не пізніше 24 годин після постановлення ухвали, внести до Єдиного реєстру досудових розслідувань і опублікувати в засобах масової інформації загальнодержавної сфери розповсюдження та на офіційному веб-сайті Офісу Генерального прокурора.
Копію ухвали вручити учасникам провадження.
Ухвала апеляційному оскарженню не підлягає та набирає законної сили з моменту її проголошення.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Центральний районний суд м. Миколаєва |
Дата ухвалення рішення | 11.02.2025 |
Оприлюднено | 13.02.2025 |
Номер документу | 125064303 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про здійснення спеціального досудового розслідування |
Кримінальне
Центральний районний суд м. Миколаєва
Лященко В. Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні