Ухвала
від 10.02.2025 по справі 688/4742/23
ШЕПЕТІВСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа 688/4742/23

№ 1-кс/688/394/25

Ухвала

про накладення арешту на майно

10 лютого 2025 року м. Шепетівка

Слідчий суддя Шепетівського міськрайонного суду Хмельницької області ОСОБА_1 , за участю секретаря судових засідань ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , слідчого ОСОБА_4 , розглянувши у відкритомусудовому засіданніклопотання слідчого відділення розслідування злочинів, скоєних проти життя та здоров`я особи слідчого відділу Шепетівського РУП ГУНП в Хмельницькій області ОСОБА_5 , подане в рамках кримінального провадження №42023242250000082 від 25.09.2023 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 191, ч. 1 ст. 366, ч. 1 ст. 209 КК України, про арешт майна,

встановив:

Слідчий відділення розслідування злочинів, скоєних проти життя та здоров`я особи слідчого відділу Шепетівського РУП ГУНП в Хмельницькій області ОСОБА_5 , за погодженням з прокурором Шепетівської окружної прокуратури ОСОБА_3 , звернувся із клопотанням про арешт майна.

В обґрунтуванняклопотання слідчийзазначив, що товариство з обмеженою відповідальністю «Кайлас-К» (далі по тексту ТОВ «Кайлас-К») засновано на підставі протоколу № 1 зборів засновників від 02.06.2011 року (ідентифікаційний код юридичної особи: 37749053).

ОСОБА_6 , якого цього ж числа призначено на посаду директора ТОВ «Кайлас-К», маючи повноваженнявирішувати усіпитання діяльностіта діятивід іменітовариства,і згідноз п.п.6.13,6.14Статуту ТОВ«Кайлас-К»,здійснюючи керівництвойого поточноюдіяльністю назасадах єдиноначальствав межахкомпетенції іправ, виконуючи організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції за спеціальним повноваженням, відповідно до ч. 3 ст. 18 КК України мав статус службової особи.

Директор ТОВ «Кайлас-К» ОСОБА_6 мав право, в тому числі, представляти товариство у його стосунках з іншими юридичними та фізичними особами, без доручення здійснювати всі інші дії від імені товариства, видавати накази, розпорядження та вказівки з питань господарської діяльності товариства, відкривати рахунки, в тому числі в іноземній валюті, в установах банків та інших кредитно-фінансових установах, надавати довіреності від імені товариства, підписувати фінансово-господарській документи, заключати контракти та оформляти депозити під кредит або заставу.

Рішенням дев`ятої позачергової сесії Грицівської селищної ради VІІ скликання № 4 від 20.07.2018 року п. 4 затверджено субвенцію, виділену з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури Грицівської об`єднаної територіальної громади в сумі 2123600 грн, спрямувавши її частину на фінансування погодженого Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України переліку проектів, серед яких проект «Розроблення містобудівної документації (генерального плану, плану зонування) смт. Гриців та с. Корпилівка» в сумі 181834 грн.

На виконаннявищевказаних програмта річного плану закупівель, Грицівською селищною радою Шепетівського району проведено закупівлю UA-2018-12-13-002265-c, за результатами якої між Грицівською селищною радою в особі селищного голови ОСОБА_7 , яка діяла на підстав Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», та ТОВ «Кайлас-К» в особі директора ОСОБА_6 , який діяв на підставі Статуту, 13.12.2018 року укладено договір № 1/18/215 на виконання робіт з розроблення містобудівної документації ( генерального плану, плану зонування) селища Гриців та села Корпилівка Шепетівського району Хмельницької області.

Згідно з п. 1.1 вказаного договору виконавець (ТОВ «Кайлас-К») зобов`язувався виконати роботи з розроблення містобудівної документації (генерального плану, плану зонування) селища Гриців та села Корпилівка Грицівської селищної ради Шепетівського району Хмельницької області, а замовник (Грицівська селищна рада) - прийняти та оплатити виконанні роботи.

Роботи, передбачені п. 1.1 зазначеного вище договору, повинні бути виконані в 4 (чотири) етапи.

Зокрема, 1-й етап, вартість якого становила 50200,31 грн, включав у себе підготовку завдання на розроблення генерального плану, складання опитувальних листів та форм анкет для збирання вихідних даних, необхідних для розроблення генерального плану, та мав бути виконаний протягом 1 місяця з моменту надання замовником вихідних даних та документів, необхідних для виконання робіт поданому етапу, що передбачено пунктом 4.1 вказаного договору.

2-й етап, вартість якого становила 83667,18 грн, включав у себе обстеження територій, комплексну оцінка територій, розроблення пропозицій щодо встановлення режиму забудови територій, передбачений для перспективи містобудівної діяльності, в тому числі для розміщення об`єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури, комплексний благоустрій та озеленення території, містобудівні заходи щодо поліпшення стану навколишнього середовища та мав бути виконаний упродовж 2 місяців з моменту здійснення замовником оплати за 1-й етап, що передбачено пунктом 4.2. вказаного договору.

3-й етап, вартість якого становила 33466,87 грн, включав у себе оформлення пояснювальної записки та графічних матеріалів, випуск генерального плану та мав бути виконаний упродовж 3 місяців з моменту здійснення замовником оплати за 2-й етап, що передбачено пунктом 4.3. вказаного договору.

4-й етап, вартість якого становила 14498,67 грн, включав у себе визначення проблемних та перспективних територій населеного пункту, визначення планувальних обмежень; проведення поділу території населеного пункту по зонах, випуск плану зонування територій та мав бути виконаний протягом 60 робочих днів з моменту здійснення замовником оплати за 3-й етап, що передбачено пунктом 4.4. вказаного договору.

Згідно додатку № 1 до договору № 1/18/215, загальна вартість робіт з розроблення містобудівної документації (генеральний план, план зонування) смт. Гриців та с. Корпилівка Грицівської селищної ради становить 181833,03 грн.

Пунктом 5 договору визначено, що оплата здійснюється замовником за кожен етап виконання робіт окремо. Замовник зобов`язаний оплатити виконані роботи за кожний етап виконання робіт окремо. Строк виконання договору - 31.12.2018 року.

На виконання договору № 1/18/215 від 13.12.2018 року ТОВ «Кайлас-К» повинно було виконати роботи, передбачені кошторисом (додаток № 1 до вказаного договору), складеним та підписаним ОСОБА_6 .

У грудні 2018 року (більшточної датипід часдосудового розслідуваннявстановити невдалося) ОСОБА_6 , будучи обізнаним з вищенаведеними положенням договору, оскільки він підписаний ним особисто, маючи єдиний злочинний умисел, спрямований на заволодіння чужим майном - коштами державного бюджету, з корисливих мотивів, перебуваючи у невстановленому досудовим розслідуванням місці, склав та власноручно підписав офіційні документи - акти прийому-передачівиконаних робіт№ 1/18/215/1,№ 1/18/215/2,№ 1/18/215/3та № 1/18/215/4 до договору № 1/18/215 від 13.12.2018 року, в яких зазначив відомості, що не відповідають дійсності, а саме факти виконання кожного з чотирьох етапів зазначеного договору та фактичної передачі замовнику відповідної виготовленої документації, достовірно знаючи, що їх не виконано, чим вчинив службове підроблення.

У подальшому, ОСОБА_6 , спільно із невстановленою на даний час досудовим розслідування службовою особою Грицівської селищної ради Шепетівського району Хмельницької області, матеріали щодо якої виділені в окреме провадження, передав підроблені акти прийому-передачі виконаних робіт № 1/18/215/1, № 1/18/215/2, № 1/18/215/3 та № 1/18/215/4 для підпису замовнику робіт.

Окрім того, досудовим розслідуванням також встановлено, що ОСОБА_6 , будучи службовою особою ТОВ «Кайлас-К», перебуваючи у невстановленому досудовим розслідуванням місці, у грудні 2018 року (більшточної датипід часдосудового розслідуваннявстановити невдалося) склав та власноручно підписав офіційні документи - акти прийому-передачівиконаних робіт№ 1/18/215/1,№ 1/18/215/2,№ 1/18/215/3та №1/18/215/4 до договору № 1/18/215 від 13.12.2018 року, в яких зазначив відомості, що не відповідають дійсності, а саме факти виконання кожного з чотирьох етапів зазначеного договору та фактичної передачі замовнику відповідної виготовленої документації, достовірно знаючи, що їх не виконано, чим вчинив службове підроблення.

Продовжуючи свою злочинну діяльність, ОСОБА_6 , спільно із невстановленою на даний час досудовим розслідування службовою особою Грицівської селищної ради Шепетівського району, матеріали щодо якої виділені в окреме провадження, передав підроблені акти прийому-передачі виконаних робіт № 1/18/215/1, № 1/18/215/2, № 1/18/215/3 та № 1/18/215/4 для підпису замовнику робіт Грицівській селищній раді в особі її голови ОСОБА_7 .

У подальшому, невстановлена службова особа Грицівської селищної ради, матеріали кримінального провадження щодо якої виділені в окреме провадження, достовірно знаючи, що жодного етапу робіт, передбачених вказаним вище договором фактично не виконано, за попередньою змовою із ОСОБА_6 , перебуваючи в приміщенні Грицівської селищної ради Шепетівського району, яке розташоване по вул. Шевченка, 2, в смт Гриців Шепетівського району Хмельницької області, 14.12.2018 року внесла завідомо неправдиві відомості в графу «Селищний голова» в акті прийому передачі виконаних робіт № 1/18/215/1, а саме: поставила у ній свій підпис від імені ОСОБА_7 та скріпила гербовою печаткою селищної ради, тим самим засвідчивши факт виконання першого етапу, передбаченого договором № 1/18/215.

Окрім цього, невстановлена службова особа Грицівської селищної ради, матеріали кримінального провадження щодо яких виділені в окреме провадження, достовірно знаючи, що жодного етапу робіт, передбачених вказаним вище договором фактично не виконано, за попередньою змовою із ОСОБА_6 , перебуваючи в приміщенні Грицівської селищної ради Шепетівського району, яке розташоване по вул. Шевченка, 2, в смт Гриців Шепетівського району Хмельницької області, 17.12.2018 року внесла завідомо неправдиві відомості в графу «Селищний голова» в акті прийому передачі виконаних робіт № 1/18/215/2, а саме: поставила у ній свій підпис від імені ОСОБА_7 та скріпила гербовою печаткою селищної ради, тим самим засвідчивши факт виконання другого етапу, передбаченого Договором № 1/18/215.

Також, невстановлена службова особа Грицівської селищної ради, матеріали кримінального провадження щодо яких виділені в окреме провадження, достовірно знаючи, що жодного етапу робіт, передбачених вказаним вище договором фактично не виконано, за попередньою змовою із ОСОБА_6 , перебуваючи в приміщенні Грицівської селищної ради Шепетівського району, яке розташоване по вул. Шевченка, 2, в смт Гриців Шепетівського району Хмельницької області, 19.12.2018 року внесла завідомо неправдиві відомості в графу «Селищний голова» в акті прийому передачі виконаних робіт № 1/18/215/2, а саме: поставила у ній свій підпис від імені ОСОБА_7 та скріпила гербовою печаткою селищної ради, тим самим засвідчивши факт виконання третього етапу, передбаченого Договором № 1/18/215.

Окрім того, невстановлена службова особа Грицівської селищної ради, матеріали кримінального провадження щодо яких виділені в окреме провадження, достовірно знаючи, що жодного етапу робіт, передбачених вказаним вище договором фактично не виконано, за попередньою змовою із ОСОБА_6 , перебуваючи в приміщенні Грицівської селищної ради Шепетівського району, яке розташоване по вул. Шевченка, 2, в смт Гриців Шепетівського району Хмельницької області, 20.12.2018 року внесла завідомо неправдиві відомості в графу «Селищний голова» в акті прийому передачі виконаних робіт № 1/18/215/2, а саме, поставила у ній свій підпис від імені ОСОБА_7 та скріпила гербовою печаткою селищної ради, тим самим засвідчивши факт виконання четвертого етапу, передбаченого договором № 1/18/215.

Після службового підроблення актів прийому-передачі виконаних робіт № 1/18/215/1, № 1/18/215/2, № 1/18/215/3 та № 1/18/215/4, невстановлена службова особа Грицівської селищної ради, матеріали кримінального провадження щодо якої виділені в окреме провадження, за попередньою змовою з ОСОБА_6 , з метою заволодіння чужим майном - коштами державного бюджету, з корисливих мотивів, склала реєстр № 266 актів виконаних робіт по Грицівській селищній раді від 20.12.2018 року (виконавець ТОВ «Кайлас-К» згідно договору № 1/18/215 від 13.12.2018, який у подальшому власноручно підписала від імені ОСОБА_7 у графі «Грицівський селищний голова», скріпила гербовою печаткою селищної ради та передала головному бухгалтеру Грицівської селищної ради ОСОБА_8 , яка не була обізнана про злочинні наміри ОСОБА_6 та невстановленою службовою особою Грицівської селищної ради, матеріали кримінального провадження щодо якої виділені в окреме провадження, для здійснення відповідних оплат.

На підставі підроблених ОСОБА_6 , спільно з невстановленою службовою особою Грицівської селищної ради, матеріали кримінального провадження щодо якої виділені в окреме провадження, а саме офіційних документів - актів прийому-передачі виконаних робіт № 1/18/215/1, № 1/18/215/2, № 1/18/215/3, № 1/18/215/4, а також реєстру № 266 актів виконаних робіт по Грицівській селищній раді від 20.12.2018 (виконавець ТОВ «Кайлас-К» згідно договору № 1/18/215 від 13.12.2018 року, на підставі розпорядження про видалення коштів спеціального фонду місцевих бюджетів з рахунка № 51528111500725 від 20.12.2018 року № 259 Грицівською селищною радою безпідставно проведено оплату послуг за договором № 1/18/215 від 13.12.2018 року на загальну суму 181833,03 гривень, яку перераховано на рахунок № НОМЕР_1 , який відкритий у в ПАТ «АКЦЕНТ-БАНК» на ТОВ «Кайлас-К».

Отже, ОСОБА_6 заволодів бюджетними коштами на загальну суму 181833, 03 гривень, якими розпорядився на власний розсуд.

Окрім того, досудовим розслідуванням встановлено, що ОСОБА_6 , будучи службовою особою ТОВ «Кайлас-К», перебуваючи у невстановленому досудовим розслідуванням місці, у грудні 2018 року (більшточної датипід часдосудового розслідуваннявстановити невдалося) склав та власноручно підписав офіційні документи - акти прийому-передачівиконаних робіт№ 1/18/215/1,№ 1/18/215/2,№ 1/18/215/3та №1/18/215/4 до договору № 1/18/215 від 13.12.2018 року, в яких зазначив відомості, що не відповідають дійсності, а саме факти виконання кожного з чотирьох етапів зазначеного договору та фактичної передачі замовнику відповідної виготовленої документації, достовірно знаючи, що їх не виконано, чим вчинив службове підроблення.

Продовжуючи свою злочинну діяльність, ОСОБА_6 , спільно із невстановленою на даний час досудовим розслідування службовою особою Грицівської селищної ради Шепетівського району, матеріали щодо якої виділені в окреме провадження, передав підроблені акти прийому-передачі виконаних робіт № 1/18/215/1, № 1/18/215/2, № 1/18/215/3 та № 1/18/215/4 для підпису замовнику робіт.

Після службового підроблення актів прийому-передачі виконаних робіт № 1/18/215/1, № 1/18/215/2, № 1/18/215/3 та № 1/18/215/4, невстановлена службова особа Грицівської селищної ради, матеріали кримінального провадження щодо якої виділені в окреме провадження, за попередньою змовою з ОСОБА_6 , з метою заволодіння чужим майном - коштами державного бюджету, з корисливих мотивів, склала реєстр № 266 актів виконаних робіт по Грицівській селищній раді від 20.12.2018 року (виконавець ТОВ «Кайлас-К» згідно договору № 1/18/215 від 13.12.2018 року, який у подальшому власноручно підписала від імені ОСОБА_7 у графі «Грицівський селищний голова», скріпила гербовою печаткою селищної ради та передала головному бухгалтеру Грицівської селищної ради ОСОБА_8 , яка не була обізнана про злочинні наміри ОСОБА_6 та невстановленою службовою особою Грицівської селищної ради, матеріали кримінального провадження щодо якої виділені в окреме провадження, для здійснення відповідних оплат.

На підставі підроблених ОСОБА_6 , спільно з невстановленою службовою особою Грицівської селищної ради, матеріали кримінального провадження щодо якої виділені в окреме провадження, а саме офіційних документів - актів прийому-передачі виконаних робіт № 1/18/215/1, № 1/18/215/2, № 1/18/215/3, № 1/18/215/4, а також реєстру № 266 актів виконаних робіт по Грицівській селищній раді від 20.12.2018 року (виконавець ТОВ «Кайлас-К» згідно договору № 1/18/215 від 13.12.2018 року, на підставі розпорядження про видалення коштів спеціального фонду місцевих бюджетів з рахунка № 51528111500725 від 20.12.2018 року № 259 Грицівською селищною радою безпідставно проведено оплату послуг за договором № 1/18/215 від 13.12.2018 року на загальну суму 181833, 03 гривень, яку перераховано на рахунок № НОМЕР_1 , який відкритий у в ПАТ «АКЦЕНТ-БАНК» на ТОВ «Кайлас-К».

У такий спосіб, вчинивши кримінальне правопорушення, передбачене ч. 3 ст. 191 КК України, що виразилось у заволодінні чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчинене за попередньою змовою групою осіб, ОСОБА_6 , достовірно розуміючи, що грошові кошти на загальну суму 181833, 03 гривень отримані ним внаслідок вчинення вказаного кримінального правопорушення, усвідомлюючи суспільно-небезпечний та протиправний характер своїх дій, керуючись корисливим мотивом, спрямованим на незаконне збагачення, діючи умисно, перебуваючи у невстановленому у ході досудового розслідування місці, маючи у розпорядженні доступ до банківського рахунку № НОМЕР_1 , який відкритий у в ПАТ «АКЦЕНТ-БАНК» на ТОВ «Кайлас-К», з метою легалізації (відмивання) майна (грошових коштів), одержаного злочинним шляхом, здійснив із ним наступні фінансові операції: 26.12.2018 року оплатив товари на суму 403,99 гривень; 27.12.2018 року оплатив товари на суму 502,64 гривень; 27.12.2018 року здійснив оплату за виконання підготовчих, польових та камеральних робіт згідно договору від 09.02.2015 року на суму 50500 гривень; 27.12.2018 року оплатив послуги згідно договору від 10.05.2016 року на суму 40420 гривень; 28.12.2018 року перерахував кошти на інший рахунок підприємства на суму 1600 гривень; 28.12.2018 року перерахував кошти на інший рахунок підприємства на суму 1100 гривень; 29.12.2018 року видав готівкові кошти в сумі 8000 гривень; 29.12.2018 року видав готівкові кошти в сумі 4000 гривень; 29.12.2018 року видав готівкові кошти в сумі 8000 гривень.

Отже, ОСОБА_6 з моменту отримання, шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчинене за попередньою змовою групою осіб на загальну суму 181833, 03 гривень, в період часу з 27.12.2018 року по 29.12.2018 року скористався грошовими коштами з вказаного рахунку в сумі 114526, 63 гривень, у такий спосіб легалізував (відмив) майно (грошові кошти), які одержав злочинним шляхом, здійснивши вищевказані фінансові операції, а грошові кошти в сумі 67 306, 4 гривень, які він протиправно набув, залишив у своєму володінні.

У встановленому законом порядку 06.02.2025 року ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженцю та жителю АДРЕСА_1 , раніше не судимому, повідомлено про підозру у вчинені кримінальних правопорушень передбачених, ч. 3 ст. 191, ч. 1 ст. 366, ч. 1 ст. 209 КК України.

Вжитими заходами встановлено, шо ОСОБА_6 , володіє наступним майном: нежитлове приміщення за адресою: АДРЕСА_2 , площею 4,9 кв. м.; квартира, житлове приміщення за адресою: АДРЕСА_3 , загальною площею 71,6 кв. м., житловою площею 40,2 кв. м.

З метоюпроведення повного,всебічного таоб`єктивного досудовогорозслідування увказаному кримінальномупровадженні,виникла об`єктивнанеобхідність накластиарешт навищевказане майно,яке належитьна правівласності ОСОБА_6 із заборонною власникавідчужувати,розпоряджатись та користуватисьвказаним майном.

Прокурор ОСОБА_3 в судовому засіданні клопотання підтримала і вказала, що в останньому абзаці мотивувальної частини клопотання, здійснено описку, а тому просить суд накласти арешт з метою забезпечення арешту майна.

Слідчий ОСОБА_4 в судовому засіданні клопотання підтримав.

Заслухавши думку прокурора та слідчого, вивчивши та дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя приходить до наступного висновку.

У провадженні слідчого відділу Шепетівського РУП ГУНП в Хмельницькій області перебувають матеріали кримінального провадження відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань №42023242250000082 від 25.09.2023 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 191, ч. 1 ст. 366, ч. 1 ст. 209 КК України.

Згідно з ч.1 ст.170 КПК Україниарештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину.

Арешт майна допускається з метою конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи (п.3 ч.2 ст.170 КПК України).

Відповідно до ч.5 ст.170 КПК України, у випадку, передбаченому пунктом 3 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно підозрюваного, обвинуваченого, засудженого або юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, за наявності достатніх підстав вважати, що суд у випадках, передбачених Кримінальним кодексом України, може призначити покарання у виді конфіскації майна або застосувати до юридичної особи захід кримінально-правового характеру у виді конфіскації майна.

Згідно з вимогами ч.10 ст.170 КПК Україниарешт може бути накладений у встановленому цим Кодексом порядку на рухоме чи нерухоме майно, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковій формі, в тому числі кошти та цінності, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, видаткові операції, цінні папери, майнові, корпоративні права, щодо яких ухвалою чи рішенням слідчого судді, суду визначено необхідність арешту майна.

Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.

Арешт майна допускається з метою забезпечення: 1) збереження речових доказів; 2) спеціальної конфіскації; 3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; 4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.

Слідчий просить накласти арешт на: нежитлове приміщення за адресою: м. Кам`янець Подільський, вул. Годованця (Садова), буд. 13Б, прим. 5К, площею 4,9 кв.м.; квартиру, житлове приміщення за адресою: АДРЕСА_3 , загальною площею 71,6 кв.м., житловою площею 40,2 кв.м., які належить на праві власності ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , заборонивши останньому відчужувати, користуватись та розпоряджатись даним майном.

Відповідно до сталої практики Європейського суду з прав людини напрацьовано три критерії, які слід оцінювати на предмет сумісності заходу втручання в право особи на мирне володіння майном із гарантіями статті 1 Першого протоколу, а саме: чи є втручання законним; чи переслідує воно «суспільний» «публічний» інтерес; чи є такий захід (втручання в право на мирне володіння майном) пропорційним визначеним цілям. Якщо хоча б одного із цих критеріїв не додержано, Європейський суд з прав людини констатує у такому випадку порушення статті 1 Першого протоколу.

У рішенні Європейського суду з прав людини від 07.06.2007 року у справі «Смирнов проти Росії» було висловлено правову позицію про те, що при вирішенні питання про можливість утримання державою речових доказів належить забезпечувати справедливу рівновагу між, з одного боку, суспільним інтересом та правомірною метою, а з іншого боку - вимогами охорони фундаментальних прав особи. Для утримання речей державою у кожному випадку має існувати очевидна істотна причина.

Враховуючи вищенаведене, вказане у клопотанні майно може підлягати конфіскації, оскільки ОСОБА_6 , підозрюється у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 191, ч. 1 ст. 366, ч. 1 ст. 209 КК України, санкція одного з яких дає достатні підстави вважати, що суд може призначити покарання у виді конфіскації майна, а тому слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання про накладення арешту є підставним та підлягає до задоволення.

При цьому, слідчий суддя роз`яснює, що згідно ст. 174 КПК України, підозрюваний, обвинувачений, їх захисник, законний представник, інший власник або володілець майна, представник юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково. Таке клопотання під час досудового розслідування розглядається слідчим суддею, а під час судового провадження - судом. Арешт майна також може бути скасовано повністю чи частково ухвалою слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження за клопотанням підозрюваного, обвинуваченого, їх захисника чи законного представника, іншого власника або володільця майна, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, якщо вони доведуть, що в подальшому застосуванні цього заходу відпала потреба або арешт накладено необґрунтовано.

Керуючись вимогами статей107,170-173,309,395 КПК УкраїниКПК України, слідчий суддя, -

ухвалив:

Клопотання слідчого відділення розслідування злочинів, скоєних проти життя та здоров`я особи слідчого відділу Шепетівського РУП ГУНП в Хмельницькій області ОСОБА_5 , подане в рамках кримінального провадження №42023242250000082 від 25.09.2023 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 191, ч. 1 ст. 366, ч. 1 ст. 209 КК України, про арешт майна, - задовольнити.

Накласти арешт на:

- нежитлове приміщення за адресою: АДРЕСА_2 , площею 4,9 кв.м.;

- квартиру, житлове приміщення за адресою: АДРЕСА_3 , загальною площею 71,6 кв.м., житловою площею 40,2 кв.м.,

заборонивши відчужувати, розпоряджатися та користуватися даним майном на час досудового розслідування ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Роз`яснити підозрюваному, обвинуваченому, їх захисникам, законним представникам, іншим власникам або володільцям майна, представнику юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково до слідчого судді Шепетівського міськрайонного суду Хмельницької області.

Ухвала про арешт майна виконується негайно слідчим, прокурором.

Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Хмельницького апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення. Якщо ухвалу суду постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, то строк апеляційного оскарження для такої особи обчислюється з дня отримання нею копії судового рішення.

Слідчий суддя ОСОБА_9

СудШепетівський міськрайонний суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення10.02.2025
Оприлюднено13.02.2025
Номер документу125072409
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —688/4742/23

Ухвала від 13.02.2025

Кримінальне

Шепетівський міськрайонний суд Хмельницької області

Огороднік І. В.

Ухвала від 10.02.2025

Кримінальне

Шепетівський міськрайонний суд Хмельницької області

Огороднік І. В.

Ухвала від 10.02.2025

Кримінальне

Шепетівський міськрайонний суд Хмельницької області

Огороднік І. В.

Ухвала від 31.01.2025

Кримінальне

Шепетівський міськрайонний суд Хмельницької області

Огороднік І. В.

Ухвала від 17.01.2025

Кримінальне

Шепетівський міськрайонний суд Хмельницької області

Огороднік І. В.

Ухвала від 17.01.2025

Кримінальне

Шепетівський міськрайонний суд Хмельницької області

Огороднік І. В.

Ухвала від 21.11.2023

Кримінальне

Шепетівський міськрайонний суд Хмельницької області

Березюк О. Г.

Ухвала від 21.11.2023

Кримінальне

Шепетівський міськрайонний суд Хмельницької області

Березюк О. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні