Справа № 2-1649
2010 р.
Р І Ш Е Н Н Я
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27 квітня 2010 року м. Свердловськ
Свердловській міський суд Луганської області в складі :
одноособово судді: Ал ександриної І.О.,
при секретарі: Радч енко Л.О.,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні в залі суд ових засідань Свердловськог о міського суду в місті Сверд ловську Луганської області ц ивільну справу за позовом О СОБА_1 до Управління Пен сійного Фонду України в м. Све рдловську Луганської област і про визнання дій неправомі рними і зобов' язання вчинит и певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернулася до суд у з позовом і в обґрунтування своїх вимог зазначає, що вона , ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, в ідповідно до статті 1 Закону У країни № 2195-ІУ від 18 листопада 200 4 року «Про соціальний захист дітей війни», є дитиною війни .
Згідно зі статтею 6 зазначен ого Закону з 1 січня 2006 року поз ивачці повинна виплачуватис ь щомісячна соціальна допомо га у розмірі 30 % мінімальної пе нсії за віком. У 2006 - 2010 роках їй та ка допомога не виплачувалась , збільшення пенсії проведен о не було.
Верховна Рада України свої м Законом України № 3235-ІУ від 20.12 .05 року «Про Державний бюджет України на 2006 рік», стаття 77 та с таття 110, та Законом України № 48 9-V від 19.12.2006 року «Про Державний б юджет України на 2007 рік», статт я 71, пункт 12, призупинила дію ст атті 6 Закону України «Про соц іальний захист дітей війни».
Однак Конституційний суд У країни своїм рішенням № 6-рп/2007 від 9 липня 2007 року по справі № 1 - 29/2007, керуючись статтями 147,150, 152 К онституції України та стат тями 45, 51, 61, 63, 65 Закону України «Пр о Конституційний суд України », вирішив:
Пункт 1. Визнати такими, що не відповідають Конституції України і є неконституційн ими, положення Закону Україн и «Про Державний бюджет Укра їни на 2007 рік», пункт 12 статті 71, я ким зупинено дію статті 6 Зако ну України № 2195-ІУ від 18 листопа да 2004 року «Про соціальний зах ист дітей війни.
Пункт 3. Положення статті 71 За кону України «Про Державний бюджет України на 2007 рік» № 489-V в ід 19.12.2006 року визнані неконстит уційними.
Пункт 5. Рішення Конституцій ного суду в цій справі має пре юдиціальне значення для судд ів загальної юрисдикції при розгляді ними позовів у зв'яз ку з правовідносинами, які ви никли внаслідок дій положень статей зазначених законів, щ о визнані неконституційними .
Пункт 6. Рішення Конституцій ного суду є обов'язковим до ви конання на території України , остаточним і не може бути оск аржене. Відповідно до частин и 2 статті 3 Закону України «Пр о соціальний захист дітей ві йни», державні соціальні гар антії дітям війни, встановле ні цим законом, не можуть бути обмежені або скасовані інши ми нормативно-правовими акта ми. Згідно частини 2 статті 19 та частини 3 статті 22 Конституц ії України, органи державно ї влади та органи місцевого с амоврядування, їх посадові о соби зобов'язані діяти на під ставі в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Ко нституцією та законами Укр аїни. При прийнятті нових зак онів або внесенні змін до чин них законів не допускається звуження змісту та обсягу іс нуючих прав і свобод.
Таким чином, зважаючи на вищ евикладене, позивачка вважає , що невиплата їй соціальної д опомоги, передбаченої статте ю 6 Закону України «Про соціал ьний захист дітей війни», є пр отиправною і такою, що супере чить Конституції та зако нам України. На цей час діє нор ма про сплату 30% мінімальної п енсії встановлена ст..6 ЗУ «Про соціальний захист дітей вій ни».
Розмір соціальної допомог и, відповідно до статті 6 «Про соціальний захист дітей війн и», становить 30 % мінімальної п енсії за віком. Мінімальна пе нсія за віком, відповідно до с татті 28 Закону України «Про за гальнообов'язкове державне п енсійне страхування», встано влюється у розмірі прожитков ого мінімуму для осіб, які втр атили працездатність.
У порушення Наказу Президе нта № 569 "Про Концепцію формува ння системи безкоштовної пра вової допомоги в Україні" при виконавчому комітеті м. Свер дловськ немає безкоштовної ю ридичної консультації де б в она змогла отримати цю інфор мацію, скласти позив та отрим ати усі необхідні консультац ії з приводу порушення її пра в.
Позивачка звернулась до Управління Пенсійного фон ду у м. Свердловська та отрима ла відповідь з відмовою у пер ерахунку та з підтвердженням того, що строк звернення до су ду повинен рахуватися з моме нту, коли вона отримала відмо ву, а значить дізналась, що Пен сійний фонд продовжує порушу вати рішення Конституційног о суду України. Згідно норм ЦК України строк звернення за з ахистом своїх прав та відшко дування шкоди встановлено у 3-х річний термін.
Позивачка вважає, що її зако нні права було обмежено шлях ом прийняття окремих неконст итуційних положень норматив но-правових актів вищої сили , Законів України, крім того, п ро належні їй як дитині війни виплати її повідомлено не бу ло, тому про факт продовження порушення її прав їй стало ві домо лише після отримання ві дповіді з ПФ.
Той факт, що УПФ не донесло ц ю важливу інформацію до насе лення через офіційні повідом лення є бездіяльністю посадо вих осіб, покриттям важливої інформації та бездіяльністю органу місцевого самоврядув ання по інформуванню населен ня з прийняття важливих зако нодавчих рішень.
Той факт, що Управління пенсійного фонду у м. Свердло вськ. знаючи, що Конституційн ий суд прийняв таке рішення н е звернулось до громадян з пи сьмовими повідомленнями та н е перерахувало виплати самос тійно є бездіяльністю посадо вих осіб, покриттям важливої інформації, використанням п осадовими особами службових повноважень та незаконною і противоправною діяльністю.
Отже, про грубе порушення св оїх прав: що на момент винесен ня рішення Конституційним су дом триває з 01.06.2006 року і досі, і п орушується і у 2009 та 2010 роках поз ивачці стало відомо тільки п ісля отримання відповіді над аної їй Управлінням пенс ійного фонду у м. Свердловськ 09.03.2010 р. №800/Ш-14.
У зв' язку з викладеним поз ивачка просить зобов'язати Управління Пенсійного фон ду України м. Свердловську Лу ганської області провести пе рерахунок її пенсії у відпов ідності до ст.6 «Про соціальни й захист дітей війни» та збіл ьшити її на 30% з 1 січня 2006 року і д алі безстроково та нарахуват и на її користь недоплачену ї й, як дитині війни, щомісячну д ержавну соціальну допомогу з 1 січня 2006 року з урахуванням п опередніх виплат, стягнути з відповідача на її користь сп лачені судові витрати.
Позивачка ОСОБА_1 у судо ве засідання не з' явилася, н адавши суду заяву з прохання м розглянути справу за її від сутності, позовні вимоги під тримує у повному обсязі.
Представник відповідача у судове засідання не з' явив ся, надав суду заперечення, де просить суд розглянути спра ву у їх відсутність, позов не в изнає, також у запереченні вк азує, що пунктом 10 Положення п ро Пенсійний фонд встановлен о, що кошти Пенсійного фонду У країни використовуються вик лючно за призначенням і вилу ченню не підлягають. В бюджет Пенсійного фонду України, як ий затверджується Кабінетом Міністрів України, не включе но витрати на виплату підвищ ення до пенсії дітям війни. Вр аховуючи, що механізм реаліз ації положень ст..6 Закону Укра їни «Про соціальний захист д ітей війни» відсутній, то вир ішити питання про реалізацію вказаного положення можливо лише внесенням змін до Закон у України «Про соціальний за хист дітей війни». До внесенн я таких змін правових підста в для призначення та виплати підвищення пенсії відповідн о до ст.6 Закону України «Про с оціальний захист дітей війни » Управлінням Пенсійног о фонду України в м. Свердловс ьку Луганської області немає . Просить відмовити позивачу у задоволенні позовних вимо г.
Дослідивши матеріали спра ви, суд вважає позов частково обґрунтованим та таким, що пі длягає частковому задоволен ню з наступних підстав.
Відповідно до ст.6 Закону Ук раїни „Про соціальний захист дітей війни”, дітям війни пен сії або щомісячне довічне гр ошове утримання чи державна соціальна допомога, що випла чується замість пенсії, підв ищуються на 30 відсотків мінім альної пенсії за віком.
Згідно ст. 28 Закону України „ Про загальнообов' язкове де ржавне пенсійне страхування ” мінімальний розмір пенсії за віком за наявності у чолов іків 25, а у жінок - 20 років стра хового стажу встановлюється у розмірі прожиткового міні муму для осіб, які втратили пр ацездатність, визначеного за коном.
Згідно паспорту на ім' я ОСОБА_1 (а.с.4-5) убачається, що в она народилася ІНФОРМАЦІЯ _1 і є громадянкою України.
Судом встановлено, що позив ач має статус дитини війни, що підтверджується посвідченн ям НОМЕР_1 виданим Свердло вським УПСЗН Луганської обла сті 14.03.1996 року (а.с.6-7).
Згідно положень ст.ст.3, 11 та 1 5 ЦПК України кожна особа має п раво в порядку, встановленом у цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх поруш ених, невизнаних або оспорюв аних прав, свобод чи інтересі в.
Суд розглядає цивільні спр ави не інакше як за звернення м фізичної чи юридичної осіб , поданим відповідно до цього Кодексу, в межах заявлених ви мог і на підставі доказів сто рін та інших осіб, які беруть у часть у справі.
Відповідно до ч.1 ст.60 ЦПК Укр аїни, кожна сторона зобов' я зана довести ті обставини, на які вона посилається як на пі дставу своїх вимог і запереч ень, крім випадків, встановле них ст.61 цього Кодексу.
Згідно довідки Управлінн я Пенсійного Фонду України в м. Свердловську Луганської області (а.с.10) надбавка до пенс ії, призначена згідно із зако ном України «Про соціальний захист дітей війни» у 2007 році ОСОБА_1 не нараховувалась т а не виплачувалась, з січня 2008 р оку виплачувалась у розмірі 47,00 грн., з квітня 2008 року - у розм ірі 48,10 грн., з липня 2008 року - у р озмірі 48,20 грн., з жовтня 2008 року - у розмірі 49,80 грн.
З листа Управління Пенс ійного Фонду України в м. Свер дловську Луганської області на ім' я ОСОБА_1 (а.с.9) убача ється, що Пенсійним Фондом Ук раїни в м. Свердловську позив ачці було відмовлено у випла ті щомісячної соціальної доп омоги в розмірі 30% мінімальної пенсії за віком як дитиній ві йни у 2007-2010 роках за відсутністю на це юридичних підстав.
Статтею 110 Закону України „П ро державний бюджет на 2006 рік" в становлено, що пільги дітям в ійни, передбачені статтею 6 За кону України "Про соціальний захист дітей війни" у 2006 році з апроваджуються поетапно, за результатами виконання бюдж ету у першому півріччі, у поря дку, визначеному Кабінетом М іністрів України за погоджен ням з Комітетом Верховної Ра ди України з питань бюджету.
Проте у 2006 році, в порядку виз наченому Законом України „Пр о державний бюджет на 2006 рік", К абінетом Міністрів України н е впроваджувався порядок над ання пільг, передбачений ста ттею 6 Закону України «Про соц іальний захист дітей війни», тому підвищення пенсії не пр овадилося.
Розглядаючи позовні вимог и щодо визнання неправомірни ми дії Управління Пенсій ного Фонду України в м. Свердл овську в частині невиплати п озивачці державної соціальн ої допомоги до пенсії, як дити ні війни за 2007 рік, і зобов'язан ня Управління Пенсійног о Фонду України в м. Свердловс ьку Луганської області нарах увати і виплатити на її корис ть недоплачену як дитині вій ни щомісячну державну соціал ьну допомогу за 2007 рік, суд вваж ає ці вимоги підлягаючими ча стковому задоволенню з насту пних підстав:
Статтею 62 Закону України «П ро державний бюджет України на 2007 рік» від 19 грудня 2006 року, що набрав чинності з 01 січня 2007 ро ку (із змінами від 15 березня 2007 р оку), був затверджений прожит ковий мінімум на одну особу, я ка втратила працездатність - з 1 січня - 380 грн., з 1 квітня - 406 гр н. Крім цього цією статтею пер едбачено, що для визначення м інімального розміру пенсії з а віком відповідно до абзацу першого частини 1 статті 28 Зак ону України «Про загальнообо в'язкове державне пенсійне с трахування» з 01 жовтня 2007 року застосовується прожитковий мінімум для осіб, які втратил и працездатність, визначений абзацом 5 частини першої цієї статті, збільшений на 1 відсот ок, що складає відповідно 410,06 г рн., 415,11 грн.
Статтею 71 Закону України «П ро державний бюджет на 2007 рік» дія ст. 6 Закону України «Про с оціальний захист дітей війни » була зупинена.
Рішенням Конституційног о Суду України від 09 липня 2007 року № 6-рп/2007 положення статті 71 Закону України «Про державн ий бюджет на 2007 рік», якими була зупинена дія статті 6 Закону У країни «Про соціальний захис т дітей війни» визнанні таки ми, що не відповідають Конс титуції України.
Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що дії відповідач а в частині невиплати позива чці державної соціальної до помоги до пенсії, як дитині в ійни у період з 09 липня 2007 року по 31 грудня 2007 року є неправомірними, тому суд вва жає зобов' язати відповідач а перерахувати та виплатити позивачці доплату до пенсії у розмірі 30 відсотків мінімал ьної пенсії за віком як дитин і війни з 09 липня 2007 року по 31 грудня 2007 року з урахува нням підвищення прожитковог о мінімуму на одну особу.
Розглядаючи позовні вимог и про визнання дій відповіда ча неправомірними та зобов'я зання здійснити підвищення п енсії як дитині війни за 2008 рік суд виходить з нас тупного.
Законом України «Про Держа вний бюджет України на 2008 рік т а про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 28.12.2007 р. внесено зміни до Зак ону України «Про соціальний захист дітей війни», зокрема ст.6 вказаного Закону після вн есення змін передбачалось, щ о дітям війни до пенсії або що місячного довічного грошово го утримання чи державної со ціальної допомоги, що виплач ується замість пенсії, випла чується підвищення у розмірі надбавки, встановленої для у часників війни.
Однак, рішенням Конститу ційного Суду України № 10-рп/2 008 від 22.05.2008 року положення пункт у 28 розділу II «Внесення змін до деяких законодавчих актів У країни» Закону України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до д еяких законодавчих актів Укр аїни» від 28.12.2007 року щодо внесен ня змін до Закону України «Пр о соціальний захист дітей ві йни» визнані такими, що не від повідають Конституції У країни.
Ухвалою суду від 27.04.2010 року пр овадження по даній справі в ч астині визнання дій відповід ача неправомірними та зобов' язання здійснити підвищення пенсії як дитині війни за пер іод з 22.08.2008 року по 31.12.2008 року було закрито на підставі ч.2 ст.205 ЦПК України, оскільки є рішення с уду, що набрало законної сили , постановлене з приводу спор у між тими самими сторонами, п ро той самий предмет і з тих са мих підстав.
Також суд при розгляді вимо г позивача в частині визнання неправомірними дій Управління Пенсійного Ф онду України в м. Свердловськ у в частині невиплати позива чу державної соціальної допо моги до пенсії, як дитині війн и у період з 01.01.2006 року по 08.07.2007 рок у включно та з 01.01.2008 року по 21.05.2008 р оку включно, і зобов'язання Управління Пенсійного Фон ду України в м. Свердловську Луганської області нарахува ти і виплатити на її користь н едоплачену позивачу як дитин і війни щомісячну державну с оціальну допомогу з 1.01.2006 року п о 08.07.2007 року включно та з 01.01.2008 року по 21.05.2008 року включно вважає їх необґрунтованими і такими, щ о не підлягають задоволенню, оскільки дії відповідач а з 1.01.2006 року по 08.07.2007 року вкл ючно та з 01.01.2008 року по 21.05.2008 року в ключно є правомірними, ви плати позивачці щомісячної с оціальної допомоги як дитині війни здійснені у порядку та розмірі, визначеному діючим на момент виплати законодав ством України, і тільки з 09.07.2007 р оку та з 22.05.2008 року рішеннями Ко нституційного суд України бу ла відновлена дія статті 6 Зак ону України «Про соціальний захист дітей війни», у зв' яз ку з чим суд вважає в цій части ні позовних вимог позивачці відмовити за необґрунтовані стю.
Розглядаючи позовні вимог и щодо визнання дій УПФУ в м. С вердловську неправомірними в частині невиплати позивач ці щомісячної державної соці альної допомоги згідно із За коном України „Про соціальни й захист дітей війни” з 01 .01.2009 року , суд вважає їх об ґрунтованими та такими, що пі длягають задоволенню з насту пних підстав. Право позивача на отримання щомісячного пі двищення до пенсії з 01.01.2009 року підтверджується б езпосередньо вимогами ст.6 За кону України «Про соціальний захист дітей війни», які за це й період були чинними.
Відповідно до ст.6 Закону Ук раїни „Про соціальний захист дітей війни”, дітям війни пен сії або щомісячне довічне гр ошове утримання чи державна соціальна допомога, що випла чується замість пенсії, підв ищуються на 30 відсотків мінім альної пенсії за віком.
Згідно зі ст.54 Закону Україн и „Про державний бюджет Укра їни на 2009 рік” у 2009 році встановл ено прожитковий мінімум на о дну особу та для тих, хто відно ситься до основних соціальни х і демографічних груп насел ення, в розмірах, що діяли у гр удні 2008 року. Розміри державни х соціальних гарантій на 2009 рі к, що визначаються залежно ві д прожиткового мінімуму, вст ановлюються відповідними за конами України, цим законом т а нормативно-правовими актам и Кабінету Міністрів України .
Статтею 71 Закону України „П ро державний бюджет України на 2009 рік” Кабінету Міністрів надано право у 2009 році встанов лювати розміри соціальних ви плат, які відповідно до закон одавства визначаються залеж но від розміру мінімальної з аробітної плати, в абсолютни х сумах асигнувань, передбач ених за відповідними бюджетн ими програмами. Вказана норм а передбачає встановлення в абсолютних сумах розмірів ли ше тих виплат, вихідним крите рієм розрахунку яких є розмі р мінімальної заробітної пла ти. Відповідно, її дія не пошир юється на спірні відносини, о скільки розмір зазначених со ціальних виплат згідно із за коном „Про соціальний захист дітей війни” залежить від ро зміру мінімальної пенсії за віком.
За чинним законодавством р озмір мінімальної пенсії за віком визначається лише за п равилами, передбаченими част иною першою статті 28 Закону Ук раїни «Про загальнообов' яз кове державне пенсійне страх ування», іншого нормативно-п равового акту, який би визнач ав цей розмір або встановлюв ав інший розмір, немає.
Враховуючи вказані положе ння частини першої статті 28 За кону України «Про загальнооб ов' язкове державне пенсійн е страхування» та положення ст.6 Закону України „Про соціа льний захист дітей війни”, як ою встановлено право особи з і статусом «дитина війни» на отримання щомісячного підви щення до пенсії у розмірі 30 ві дсотків мінімальної пенсії з а віком, суд вважає, що відпові дач зобов' язаний призначит и, нарахувати та виплатити по зивачці підвищення до пенсії на 30 відсотків мінімальної пе нсії за віком, виходячи з міні мального розміру пенсії за в іком, встановленого у січні-г рудні 2009 року, січні - березні 2010 року.
На час розгляду цієї справи судом розмір мінімальної пе нсії за віком згідно ст.28 Зако ну України „Про загальнообов ' язкове державне пенсійне с трахування” дорівнює прожит ковому мінімуму встановлени х для осіб, що втратили працез датність.
Відповідно до ст.2 ч.1 Закону У країни „Про прожитковий міні мум” від 15 липня 1999 року, прожит ковий мінімум застосовуєтьс я для встановлених розмірів мінімальної заробітної плат и та мінімальної пенсії за ві ком.
Статтею 147 Конституції У країни передбачено, що єдини м органом конституційної юри сдикції в Україні є Констит уційний Суд України. Лише Конституційний Суд Україн и вирішує питання про відпов ідність законів та інших пра вових актів Конституції України і дає офіційне тлума чення Конституції Украї ни та законів України.
Статтею 152 Конституції У країни передбачено, що закон и, інші правові акти або їх окр емі положення, що визнані нек онституційними, втрачають чи нність з дня ухвалення Конс титуційним Судом України р ішення про їх неконституційн ість.
Згідно з ст. 19 Конституції України органи державної в лади та органи місцевого сам оврядування, їх посадові осо би зобов'язані діяти лише на п ідставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України. Наве дене свідчить, що відповідач повинен був здійснювати нар ахування та виплату позивачу підвищення до пенсії після в инесення Конституційним суд ом рішення від 22.05.2008 року № 10-рп/20 08.
Відповідно до ст. 8 Кон ституції України в Україні визнається і діє принцип вер ховенства права. Конститу ція України має найвищу юри дичну силу. Закони та інші нор мативно-правові акти приймаю ться на основі Конституції України і повинні відповід ати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії . Звернення до суду для захист у конституційних прав і своб од людини і громадянина безп осередньо на підставі Конс титуції України гарантуєт ься.
Суттю положень ст. 46 Ко нституції України є те, що г ромадяни мають право на соці альний захист, що включає пра во на забезпечення їх у разі п овної, часткової або тимчасо вої втрати працездатності, в трати годувальника, безробіт тя з незалежних від них обста вин, а також у старості та в ін ших випадках, передбачених з аконом. Пенсії, інші види соц іальних виплат та допомоги, щ о є основним джерелом існува ння, мають забезпечувати рів ень життя, не нижчий від прожи ткового мінімуму, встановлен ого законом
Згідно ст. 55 Конститу ції України кожному гарант ується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльн ості органів державної влади , органів місцевого самовряд ування, посадових і службови х осіб.
На вимогу п.2 Постанови Пленуму Верховного Суду Укр аїни від 01.11.1996 року № 9 «Про заст осування Конституції Ук раїни при здійсненні правосу ддя», оскільки Конституція України, як зазначено в її с т. 8, має найвищу юридичну силу , а її норми є нормами прямої д ії, суди при розгляді справ ма ють оцінювати зміст будь-яко го закону чи іншого норматив но-правового акта з точки зор у його відповідності Конст итуції і в усіх необхідних випадках застосовувати Ко нституцію як акт прямої дії . Судові рішення мають ґрунту ватись на Конституції, а т акож на чинному законодавств і, яке не суперечить їй.
Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що дії відповідач а - Управління Пенсійного фонду України в м. Свердловсь ку Луганської області в част ині невиплати позивачці держ авної соціальної допомоги д о пенсії, як дитині війни за п еріод з 09 липня 2007 року по 31 грудня 2007 року та з 01 січня 2009 рок у є неправомірними, тому суд вважає зобов' язати Уп равління Пенсійного фонду України в м. Свердловську Луг анської області перерахуват и та виплатити на користь поз ивачки підвищення до пенсії у розмірі 30 відсотків мінімал ьної пенсії за віком, як дитин і війни, з 09 липня 2007 року по 31 грудня 2007 року та з 01 січня 2009 ро ку з урахуванням фактич но здійснених виплат.
Відповідно до вимог ст.88 ЦПК України і на підставі постан ови КМУ від 21 грудня 2005 року №1258 “ Про затвердження порядку опл ати витрат з інформаційно-те хнічного забезпечення розгл яду цивільних справ та їх роз мірів”, суд вважає за необхід не стягнути з відповідача У правління Пенсійного фонд у України в м. Свердловську Лу ганської області на користь позивача сплачені витрати на інформаційно-технічне забез печення розгляду цивільної с прави у сумі 18 грн. 50 коп. З г ідно п.34 ст.4 Декрету КМУ «Про де ржавне мито» відповідач звіл ьнений від сплати судового з бору, у зв' язку з чим сума спл аченого позивачем судового з бору 8,50 грн. не підлягає стягне нню з відповідача.
На підставі ст.ст. 8, 19, 46, 55 , 147, 152 Конституції України, Постанови Пленуму Верховног о Суду України від 01.11.1996 року № 9 « Про застосування Конститу ції України при здійсненні правосуддя», Закону України « Про соціальний зах ист дітей війни» від 19.12.2006 року № 489-V, Рішення Конституційно го Суду України № 6-рп/2007 від 09 л ипня 2007 року, Рішення Консти туційного Суду України № 10-р п/2008 від 22 травня 2008 року, Закону У країни « Про Державн ий бюджет України на 2006 рік», За кону України « Про Де ржавний бюджет України на 2007 р ік», Закону України « Про Державний бюджет Україн и на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих акті в України», Закону України « Про державний бюджет України на 2009 рік», Закону Укра їни « Про прожиткови й мінімум», Закону України «П ро загальнообов'язкове держа вне пенсійне страхування», Декрету КМУ «Про державне мито», керуючись ст. ст.3, 10-11, 15, 60, 61, 79, 81, 88 та 212-215 ЦПК України , суд, -
В И Р І Ш И В:
Позов ОСОБА_1 до Упр авління Пенсійного Фонду У країни в м. Свердловську Луга нської області про визнання дій неправомірними і зобов' язання вчинити певні дії зад овольнити частково.
Визнати неправомірними дії Управління Пенсійно го фонду України в м. Свердлов ську Луганської області щодо невиплати ОСОБА_1 підвище ння до пенсії за віком, як дити ні війни, за період з 09 липня 2007 р оку по 31 грудня 2007 року та з 01 січ ня 2009 року.
Зобов' язати Управлін ня Пенсійного фонду Україн и в м. Свердловську Лугансько ї області нарахувати та випл атити ОСОБА_1 підвищення д о пенсії у розмірі 30 відсотків мінімальної пенсії за віком , як дитині війни, за період з 09 липня 2007 року по 31 грудня 2007 року та з 01 січня 2009 року з урахуванн ям здійснених виплат.
У позові ОСОБА_1 до У правління Пенсійного фонд у України в м. Свердловську Лу ганської області про визнанн я неправомірними дії Управ ління Пенсійного фонду Укр аїни в м. Свердловську Луганс ької області щодо невиплати йому підвищення до пенсії за віком, як дитині війни, за пер іод з 01.01.2006 року по 08.07.2007 року включ но, з 01.01.2008 року по 21.05.2008 року включ но відмовити за необґрунтова ністю.
Стягнути з Управління Пенсійного фонду України в м. Свердловську Луганської о бласті на користь ОСОБА_1 сплачені витрати на ін формаційно-технічне забезпе чення розгляду цивільної спр ави у розмірі 18 гривень 50 к опійок.
Рішення суду набирає зак онної сили після закінчення строку подання заяви про апе ляційне оскарження, якщо зая ву про апеляційне оскарження не було подано.
Рішення суду набирає закон ної сили після закінчення ст року подання заяви про апеля ційне оскарження, якщо заяву про апеляційне оскарження н е було подано. Заява про апеля ційне оскарження рішення суд у першої інстанції подається сторонами протягом десяти д нів з дня проголошення рішен ня, апеляційна скарга на ріше ння суду першої інстанції до Апеляційного суду Лугансько ї області подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарж ення через суд першої інстан ції.
СУДДЯ
Суд | Свердловський міський суд Луганської області |
Дата ухвалення рішення | 27.04.2010 |
Оприлюднено | 03.12.2010 |
Номер документу | 12511108 |
Судочинство | Цивільне |
Цивільне
Ізяславський районний суд Хмельницької області
Янішевська Оксана Станіславівна
Цивільне
Доманівський районний суд Миколаївської області
Якименко Людмила Михайлівна
Цивільне
Свердловський міський суд Луганської області
Александрина Ірина Олексіївна
Цивільне
Свердловський міський суд Луганської області
Александрина Ірина Олексіївна
Цивільне
Тисменицький районний суд Івано-Франківської області
Хоминець Марія Миколаївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні