Ухвала
від 12.02.2025 по справі 209/1149/25
ДНІПРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОДЗЕРЖИНСЬКА

Справа № 209/1149/25

Провадження № 2-аз/209/1/25

У Х В А Л А

про передачу за підсудністю

12 лютого 2025 року м. Кам`янське

Дніпровський районний суд м.Дніпродзержинська Дніпропетровської області в особі головуючої судді Левицької Н.В., розглянувши матеріали заяви про забезпечення позову у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Управління патрульної поліції Дніпропетровській області Департаменту патрульної поліції, третя особа Дніпровський відділ державної виконавчої служби у м. Кам`янське Кам`янського району Дніпропетровської області Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Одеса) про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії,-

ВСТАННОВИВ:

11.02.2025 ОСОБА_1 звернувся до Дніпровського районного суду м. Дніпродзержинська Дніпропетровської області з позовом, у якому просить:

поновити строк на подання позовної заяви до Управління патрульної поліції в Дніпропетровській області Департамент патрульної поліції Департамент патрульної поліції, третя особа: Дніпровський відділ державної виконавчої служби у місті Кам?янське Кам?янського району Дніпропетровськоїобласті Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Одеса) про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії;

визнати протиправними дії Управління патрульної поліції в Дніпропетровській області Департаменту патрульної поліції щодо зазначення в постанові про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване не в автоматичному режимі серії ЕНА №3617225 від 06.12.2024 року дати набрання чинності 15 грудня 2024 року та прийняття рішення на підставі частини другої статті 308 Кодексу України про адміністративні правопорушення, у порядку примусового виконання цієї постанови органами державної виконавчої служби стягнути з правопорушника подвійний розмір штрафу в сумі 850 грн;

зобов`язати Управління патрульної поліції в Дніпропетровській області Департаменту патрульної поліції подати до Дніпровського відділу державної виконавчої служби у місті Кам?янське району Дніпропетровської області Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Одеса) письмову заяву про повернення постанови про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване не в автоматичному режимі серії ЕНА №3617225 від 06.12.2024 року про стягнення з ОСОБА_1 штрафу в розмірі 850 гривень;

стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Управління патрульної поліції в Дніпропетровській області Департамент патрульної поліції на користь ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , яка зареєстрована за адресою: АДРЕСА_1 , судові витрати зі сплати судового збору.

Одночасно з позовною заявою позивач подала заяву про забезпечення позову, у якій ОСОБА_1 просить суд вжити заходи забезпечення позову шляхом зупинення примусового стягнення у виконавчому провадженні №76977301 від 27.01.2025 року, яке здійснюється державним виконавцем Дніпровського відділу державної виконавчої служби у м. Кам`янське Кам`янського району Дніпропетровської області Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Одеса) про стягнення з ОСОБА_1 на користь ДПП УПП в Дніпропетровській області штрафу в розмірі 850 грн до завершення розгляду даної справи судом та набрання рішення суду законної сили.

Перевіривши та проаналізувавши заяву про забезпечення позову та додані до неї матеріали, суддею встановлено, що заяву про забезпечення позову слід передати за підсудністю до Дніпровського окружного адміністративного суду з наступних підстав.

Відповідно до вимог п. 2 ч. 1 ст.5КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень.

Згідно положень ст.124Конституції України юрисдикція судів поширюється на будь-який юридичний спір та будь-яке кримінальне обвинувачення. У передбачених законом випадках суди розглядають також інші справи.

Відповідно до п. 3 ч. 1 ст.4 КАС України, адміністративний суд - суд, до компетенції якого цим Кодексом віднесено розгляд і вирішення адміністративних справ.

Відповідно п. 1 ч. 1 ст.19КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема спорах фізичних чи юридичних осіб із суб`єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження.

Частиною 1 статті 20КАС України визначено, що місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні: 1) адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності; 2) адміністративні справи, пов`язані з виборчим процесом чи процесом референдуму, щодо: оскарження рішень, дій чи бездіяльності дільничних виборчих комісій, дільничних комісій з референдуму, членів цих комісій; уточнення списку виборців; оскарження дій чи бездіяльності суб`єктів у сфері медіа, підприємств, установ, організацій, їх посадових та службових осіб, творчих працівників суб`єктів у сфері медіа, що порушують законодавство про вибори та референдум; оскарження дій чи бездіяльності кандидата у депутати сільської, селищної ради, кандидатів на посаду сільського, селищного голови, їх довірених осіб; 3) адміністративні справи, пов`язані з перебуванням іноземців та осіб без громадянства на території України, щодо: примусового повернення в країну походження або третю країну іноземців та осіб без громадянства; примусового видворення іноземців та осіб без громадянства за межі України; затримання іноземців або осіб без громадянства з метою їх ідентифікації та (або) забезпечення примусового видворення за межі території України; продовження строку затримання іноземців або осіб без громадянства з метою їх ідентифікації та (або) забезпечення примусового видворення за межі території України; затримання іноземців або осіб без громадянства до вирішення питання про визнання їх біженцями або особами, які потребують додаткового захисту в Україні, або особами без громадянства; затримання іноземців або осіб без громадянства з метою забезпечення їх передачі відповідно до міжнародних договорів України про реадмісію; 4) адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби щодо виконання ними рішень судів у справах, визначених пунктами 1-3 частини першої цієї статті; 5) адміністративні справи щодо оскарження рішень Національної комісії з реабілітації у правовідносинах, що виникли на підставі Закону України «Про реабілітацію жертв репресій комуністичного тоталітарного режиму 1917-1991 років»; 6) адміністративні справи за позовними заявами територіального центру комплектування та соціальної підтримки з приводу тимчасового обмеження громадян України у праві керування транспортним засобом під час мобілізації.

Окружним адміністративним судам підсудні всі адміністративні справи, крім визначених частинами першою та третьою цієї статті.

Частинами першою та другою статті 150 КАС України передбачено, що суд за заявою учасника справи або з власної ініціативи має право вжити визначені цією статтею заходи забезпечення позову.

Згідно ч. 1 ст. 153 КАС України заява прозабезпечення позовуподається:

1)до поданняпозовної заяви-до суду,до якогомає бутиподано позовза правиламипідсудності,встановленими цимКодексом;

2)одночасно зпред`явленням позову-до суду,до якогоподається позовза правиламипідсудності,встановленими цимКодексом;

3) після відкриття провадження у справі - до суду, у провадженні якого перебуває справа.

Відповідно до ч.1 ст.154 Кодексу адміністративного судочинства України, заява про забезпечення позову розглядається судом, у провадженні якого перебуває справа або до якого має бути поданий позов, не пізніше двох днів з дня її надходження, без повідомлення учасників справи.

Ухвалою Дніпровського районного суду м.Дніпродзержинська Дніпропетровської області від 12 лютого 2025 року справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Управління патрульної поліції Дніпропетровській області Департаменту патрульної поліції, третя особа Дніпровський відділ державної виконавчої служби у м. Кам`янське Кам`янського району Дніпропетровської області Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Одеса) про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії - передано на розгляд за підсудністю до Дніпровського окружного адміністративного суду.

Відповідно до п. 2 ч. 1 ст.29КАС України суд передає адміністративну справу на розгляд іншого адміністративного суду, якщо при відкритті провадження у справі суд встановить, що справа належить до територіальної юрисдикції (підсудності) іншого суду.

Згідно ч. 8 ст.29КАС України передача адміністративної справи з одного суду до іншого на підставі відповідної ухвали, яка підлягає оскарженню, здійснюється не пізніше наступного дня після закінчення строку на оскарження такої ухвали, а в разі подання апеляційної скарги - після залишення її без задоволення.

Враховуючи те, що заява про забезпечення позову подана заявником разом з позовом, який передано за підсудністю до Дніпровського окружного адміністративного суду, суд приходить до висновку, що на розгляд останнього підлягає передачі і заява про забезпечення позову у цій справі.

Відповідно до частин 1, 2 статті 30 КАС України, спори між адміністративними судами щодо підсудності не допускаються.

Адміністративна справа, передана з одного адміністративного суду до іншого в порядку, встановленому статтею 29 цього Кодексу, повинна бути прийнята до провадження адміністративним судом, до якого вона надіслана.

Керуючись ст. ст. 2, 5, 19, 20, 29, 30, 243, 248, 150-154, 294, 295 КАС України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Заяву про забезпечення позову у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Управління патрульної поліції Дніпропетровській області Департаменту патрульної поліції, третя особа Дніпровський відділ державної виконавчої служби у м. Кам`янське Кам`янського району Дніпропетровської області Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Одеса) про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії передати на розгляд за підсудністю до Дніпровського окружного адміністративного суду (49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Академіка Чекмарьова, 5).

Копію ухвали надіслати позивачу.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та може бути оскаржена до Третього апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів, у порядку встановленому ст.295 КАС України.

Передача адміністративної справи з одного суду до іншого на підставі відповідної ухвали, яка підлягає оскарженню, здійснюється не пізніше наступного дня після закінчення строку на оскарження такої ухвали, а в разі подання апеляційної скарги - після залишення її без задоволення.

Суддя: Наталія ЛЕВИЦЬКА

СудДніпровський районний суд м.Дніпродзержинська
Дата ухвалення рішення12.02.2025
Оприлюднено14.02.2025
Номер документу125113370
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяЗаява про забезпечення (скасування забезпечення) позову або доказів

Судовий реєстр по справі —209/1149/25

Ухвала від 09.05.2025

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Озерянська Світлана Іванівна

Ухвала від 09.05.2025

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Озерянська Світлана Іванівна

Ухвала від 18.04.2025

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Озерянська Світлана Іванівна

Ухвала від 31.03.2025

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Озерянська Світлана Іванівна

Ухвала від 28.03.2025

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Озерянська Світлана Іванівна

Ухвала від 12.02.2025

Адміністративне

Дніпровський районний суд м.Дніпродзержинська

Левицька Н. В.

Ухвала від 12.02.2025

Адміністративне

Дніпровський районний суд м.Дніпродзержинська

Левицька Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні