П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
Справа №384/786/24
пров. № 3/384/7/2025
18 лютого 2025 року с-ще Вільшанка
Суддя Вільшанського
районного суду
Кіровоградської області Сорокіна О.О.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні у залі суду в смт. Вільшанка Кіровоградської області справи про притягнення ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця смт. Вільшанка Вільшанського району Кіровоградської області, громадянина України, не працюючого, жителя АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1
- до адміністративної відповідальності за вчинення адміністративних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 130, ч. 5 ст. 126 КУпАП,
в с т а н о в и в
До Вільшанського районного суду Кіровоградської області надійшли матеріали про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ч. 2 ст. 130 КУпАП.
Згідно з протоколом автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 25 грудня 2024 року головуючим суддею для розгляду вказаної справи (унікальний номер судової справи: 384/784/24, номер провадження: 3/384/504/2024) визначено суддю Сорокіну О.О.
Крім того, до Вільшанського районного суду Кіровоградської області надійшли матеріали про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ч. 5 ст. 126 КУпАП.
Згідно з протоколом автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 25 грудня 2024 року головуючим суддею для розгляду вказаної справи (унікальний номер судової справи: 384/786/24, номер провадження: 3/384/505/2024) визначено суддю Сорокіну О.О.
Згідно з ч. 2 ст. 36 КУпАП якщо особа, яка вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених.
Кодекс України про адміністративні правопорушення не містить спеціальних норм, що передбачають порядок об`єднання справ про адміністративне правопорушення, які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою).
17 липня 1997 року Україна ратифікувала Європейську Конвенцію про захист прав і основоположних свобод людини від 04 листопада 1950 року, чим визнала її дію в національній правовій системі, а також обов`язковість рішень Європейського суду з прав людини, які стосуються тлумачення та застосування норм Конвенції.
Частиною 1 ст. 17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини" визначено, що суди застосовують при розгляді справ Конвенцію та практику Європейського суду з прав людини як джерело права.
Згідно з практикою Європейського Суду з прав людини, деякі справи про адміністративні правопорушення, за своєю суттю мають кримінальний характер та повністю підпадають під гарантії ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (п. п. 21-22 рішення у справі «Надточій проти України» від 15 травня 2008 року, заява №7460/03).
Враховуючи те, що нормами КУпАП не передбачено об`єднання справ про адміністративні правопорушення в одне провадження, доходжу висновку, що в даному випадку правомірним буде застосувати аналогію закону і керуватися правовими нормами кримінального процесуального закону, які регламентують об`єднання матеріалів проваджень в одне провадження.
Відповідно до ч. 1 ст. 334 КПК України матеріали кримінального провадження можуть об`єднуватися в одне провадження або виділятися в окреме провадження ухвалою суду, на розгляді якого вони перебувають, згідно з правилами, передбаченими ст. 217 цього Кодексу.
Згідно з ч. 1 ст. 217 КПК України у разі необхідності в одному провадженні можуть бути об`єднані матеріали досудових розслідувань щодо декількох осіб, підозрюваних у вчиненні одного кримінального правопорушення, або щодо однієї особи, підозрюваної у вчиненні кількох кримінальних правопорушень.
Враховуючи викладене, зважаючи на те що ОСОБА_1 вчинив адміністративні правопорушення, передбачені ч. 2 ст. 130 та ч. 5 ст. 126 КУпАП, справи про які одночасно розглядаються Вільшанським районним судом Кіровоградської області, вважаю за доцільне вищевказані справи об`єднати в одне провадження для спільного розгляду.
На підставі викладеного, керуючись ст. 36 КУпАП,
п о с т а н о в и в
Об`єднати в одне провадження матеріали справи №384/784/24 (провадження №3/384/6/2025) про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_2 за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 130 КУпАП, з матеріалами справи 384/786/24 (провадження №3/384/7/2025) про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_2 за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 126 КУпАП.
Об`єднаній справі присвоїти №384/786/24 (провадження №3/384/7/2025).
Постанова оскарженню не підлягає.
Суддя О.О. Сорокіна
Суд | Вільшанський районний суд Кіровоградської області |
Дата ухвалення рішення | 18.02.2025 |
Оприлюднено | 20.02.2025 |
Номер документу | 125261248 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення на транспорті, в галузі шляхового господарства і зв’язку Керування транспортним засобом особою, яка не має відповідних документів на право керування таким транспортним засобом або не пред’явила їх для перевірки, або стосовно якої встановлено тимчасове обмеження у праві керування транспортними засобами |
Адмінправопорушення
Вільшанський районний суд Кіровоградської області
Сорокіна О. О.
Адмінправопорушення
Вільшанський районний суд Кіровоградської області
Сорокіна О. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні