Ухвала
від 17.02.2025 по справі 554/4445/24
ОКТЯБРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ПОЛТАВИ

Дата документу 17.02.2025Справа № 554/4445/24 Провадження № 1-кс/554/2705/2025

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

17 лютого 2025 року м. Полтава

Слідчий суддя Октябрського районного суду міста Полтави ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю прокурора ОСОБА_3 , підозрюваного ОСОБА_4 , захисника ОСОБА_5 , розглянувши матеріали клопотання старшого слідчого в ОВС слідчого управління Головного управління Національної поліції в Полтавській області ОСОБА_6 про застосування запобіжного заходу у вигляді застави відносно:

ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця м. Лубни Полтавської області, українця,громадянина України, з вищою освітою, одруженого, маючого на утриманні неповнолітнього сина, інваліда 2 групи, працюючого начальником КЕВ м.Полтави, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , раніше не судимого,

який підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст.425 КК України, по матеріалам досудового розслідування №42024172690000009, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 23.02.2024 року,-

В С Т А Н О В И В:

Слідчий звернувся до суду з клопотанням про застосування запобіжного заходу у вигляді застави стосовно ОСОБА_4 . В клопотанні орган досудового розслідування необхідність прийняття такого рішення аргументував наступним.

Слідчим управлінням ГУНП в Полтавській області за процесуального керівництва Полтавської обласної прокуратури здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42024172690000009 від 23.02.2024 за підозрою ОСОБА_4 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 425 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що відповідно до п 1.1. Положення про військове (корабельне) господарство Збройних Сил України, затвердженого наказом Міністерства оборони України від 16.07.1997 №300 Положення про військове (корабельне) господарство Збройних Сил України визначає: основи організації та ведення військового (корабельного) господарства; права та обов`язки посадових осіб військової частини, (корабля) та з`єднання, пов`язані з веденням військового (корабельного) господарства; порядок планування та здійснення контролю господарської діяльності; порядок організації матеріально-технічного, аеродромно-технічного, ветеринарного, торговельно-побутового, квартирно-експлуатаційного, фінансового та іншого забезпечення; порядок приймання і здачі посади та облікової документації особами, на яких покладено ведення військового (корабельного) господарства; порядок створення військового господарства при формуванні та порядок ліквідації його при розформуванні військової частини (з`єднання); порядок вирішення інших питань щодо організації та ведення військового (корабельного) господарства.

Відповідно до п 1.3. Положення про військове (корабельне) господарство Збройних Сил України Положення про військове (корабельне) господарство Збройних Сил України застосовується для всіх військових частин, кораблів, установ, військово-навчальних закладів, організацій та з`єднань Збройних Сил України на мирний та воєнний час при розташуванні у місцях постійної дислокації.

Відповідно до п 2.3. Положення про військове (корабельне) господарство Збройних Сил України командир військової частини (з`єднання) організовує військове (корабельне) господарство та керує ним. Керівництво він здійснює особисто, через штаб, своїх заступників, начальників родів військ та служб.

Відповідно до п 2.4. Положення про військове (корабельне) господарство Збройних Сил України організація та ведення військового (корабельного) господарства (господарська діяльність) включає: планування та організацію роботи служб, підрозділів та об`єктів господарського, технічного і медичного призначення, а також безперервне управління та здійснення контролю за цією роботою.

Відповідно до п. 2.10. Положення про військове (корабельне) господарство Збройних Сил України найважливішими завданнями командирів, начальників та усього особового складу військових частин та з`єднань є: постійний розвиток військового (корабельного) господарства, впровадження наукової організації праці при його веденні, постійне поліпшення матеріально-побутових умов та задоволення культурних потреб військовослужбовців, ощадливі та економні витрати матеріальних засобів і коштів, уміле й ефективне використання техніки при виконанні господарських заходів.

Відповідно до п. 3.1.1. Положення про військове (корабельне) господарство Збройних Сил України посадові особи військової частини і з`єднання, що здійснюють організацію та ведення військового (корабельного) господарства, відповідають за це господарство та виконують свої обов`язки згідно з вимогами Статуту внутрішньої служби Збройних Сил України та цього Положення.

Відповідно до п. 3.1.1. Положення про військове (корабельне) господарство Збройних Сил України командир військової частини (з`єднання) несе особисту відповідальність за організацію матеріального, медичного, ветеринарного, технічного, аеродромно-технічного, торговельно-побутового, квартирно-експлуатаційного та фінансового забезпечення; за забезпечення частини (з`єднання) матеріальними засобами і коштами та організацію їх перевезення, законність та доцільність їх витрачання;

Командир військової частини (з`єднання), яка має права юридичної особи, у межах своїх повноважень та виділених коштів має право укладати господарські угоди або договори та несе повну відповідальність за обґрунтоване і правомірне витрачання (використання) коштів на пов`язану з цими угодами діяльність. Він забезпечує обов`язкове попереднє письмове погодження проектів майбутніх господарських угод (договорів) з начальником фінансової служби та юрисконсультом військової частини (з`єднання). За відсутності згаданих спеціалістів у військовій частині (з`єднанні) проекти угод (договорів) погоджуються з відповідним спеціалістом вищого військового органу.

Разом з цим, відповідно до положення Квартирно-експлуатаційного відділу міста Полтави, затвердженого наказом командувача Сил логістики Збройних Сил України (далі положення), визначено:

п. 1. Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава (далі КЕВ м. Полтава) є державною установою, яка створена з метою організації виконання завдань з питань інженерно-інфраструктурного (квартирно-експлуатаційного) забезпечення військових частин, закладів, установ та організації (військових частин) Збройних Сил України у Полтавській області (зона відповідальності.)

КЕВ м. Полтава підпорядковується Командувачу Сил логістики Збройних Сил України.

п. 1.3 Основними завданнями КЕВ м. Полтава є:

забезпечення військових частин фондами військового містечка та земельними ділянками;

утримання і експлуатація фондів військових містечок, які перебувають в користуванні військових частин та забезпечення цих фондів комунальними послугами та енергоносіями;

відновлення казармено-житлового фонду, комунальних споруд та інженерних мереж;

забезпечення військових частин квартирним майном;

ведення обліку військовослужбовців та осіб звільнених з військової служби в запас або відставку та членів їх сімей які потребують поліпшення житлових умов;

організація забезпечення військовослужбовців та осіб звільнених з військової служби в запас або відставку та членів їх сімей житловими приміщеннями та виплати компенсації за належне для отримання житлові приміщення.

п. 5 КЕВ м. Полтава для здійснення визначених повноважень та виконання завдань має право:

проводити контроль за виробничою і господарською діяльністю квартирно-експлуатаційних служб військових частин і установ дислокованих у зоні її відповідальності, правильною технічною експлуатацією і ремонтом казармено-житлового фонду, комунальних споруд і інженерних мереж та іншого військового майна номенклатури квартирно-експлуатаційної служби;

надавати послуги та проводити відпуск матеріальних цінностей квартирного призначення військовим частинам, установам та іншим юридичним або фізичним особам;

укладати договори, набувати майнові т немайнові права, нести обов`язки, бути позивачем і відповідачем в суді;

уповноважувати посадових (службових) осіб КЕВ м. Полтава діяти від імені КЕВ м. Полтава відповідно до цього положення та довіреності.

п. 6 КЕВ м. Полтава у процесі виконання покладених на нього завдань в межах повноважень взаємодіє з структурними підрозділами Міністерства оборони України, Генерального штабу Збройних Сил України, структурними підрозділами Командування Сил логістики Збройних Сил України, органами державної влади та місцевого самоврядування, громадськими об`єднаннями, підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності.

п. 7 КЕВ м. Полтава очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади у порядку, встановленому чинним законодавством.

Начальник КЕВ м. Полтава підпорядковується безпосередньо командувачу Сил логістики Збройних Сил України і є прямим начальником військовослужбовцям та працівникам КЕВ. Для організації повсякденної діяльності та контролю покладених завдань начальник КЕВ м. Полтава підпорядковується начальнику ІНФОРМАЦІЯ_2 .

п.9 Начальник КЕВ м. Полтава відповідає за:

своєчасне, повне та якісне інженерно-інфраструктурне (квартирно-експлуатаційне) забезпечення військових частин, дислокованих у зоні відповідальності КЕВ м. Полтава та виконання покладених на КЕВ м. Полтава завдань;

фінансове планування потреб інженерно-інфраструктурного (квартирно-експлуатаційного) забезпечення військових частин і ефективне використання бюджетних коштів;

забезпечення військових частин квартирним майном.

п.10 Начальник КЕВ м. Полтава в межах своїх повноважень видає накази, розпорядження, доручення, організовує і контролює їх виконання та здійснює інші заходи, спрямовані на виконання КЕВ м. Полтава покладених на нього завдань і функцій.

07.02.2022 року ОСОБА_4 призначено на посаду начальника Квартирно-експлуатаційного відділу міста Полтава та з цього дня ОСОБА_4 прийняв посаду та приступив до виконання службових обов`язків.

ОСОБА_4 , будучи начальником Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава, достовірно знав та усвідомлював, що повинен неухильно дотримуватись вимог ст. ст. 65, 68 Конституції України, ст. 17 Закону України «Про оборону України», ст. ст. 1, 2, 24 Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу», ст. ст. 11, 16, 49 Статуту внутрішньої служби Збройних Сил України, затвердженого Законом України від 24.03.1999 № 548-XIV, ст. 4 Дисциплінарного статуту Збройних Сил України, затвердженого Законом України від 24.03.1999 № 551-XIV, які зобов`язують його: свято і непорушно додержуватися Конституції та законів України, Військової присяги, неухильно виконувати вимоги військових статутів, накази командирів, захищати суверенітет і територіальну цілісність України, забезпечувати її економічну та інформаційну безпеку, віддано служити українському народу, сумлінно, чесно та зразково виконувати військовий обов`язок, дорожити честю і гідністю військовослужбовця, не допускати негідних вчинків.

Положеннями Статуту внутрішньої служби Збройних Сил України, затвердженого Законом України від 24.03.1999 № 548-XIV, передбачено:

Стаття 58 Командир (начальник) є єдиноначальником і особисто відповідає перед державою за бойову та мобілізаційну готовність довіреної йому військової частини, корабля (підрозділу) за забезпечення охорони державної таємниці; за бойову підготовку, виховання, військову дисципліну, морально-психологічний стан, збереження життя і зміцнення здоров`я особового складу; за внутрішній порядок, стан і збереження озброєння, боєприпасів, бойової та іншої техніки, пального і матеріальних засобів; за всебічне забезпечення військової частини, корабля (підрозділу); за додержання принципів соціальної справедливості. Командир (начальник) відповідно до посади, яку він займає, повинен діяти самостійно і вимагати від підлеглих виконання вимогКонституції України,законів України, статутів Збройних Сил України та інших нормативно-правових актів;

Стаття 59 Командир (начальник) зобов`язаний: знати стан справ у дорученій йому військовій частині, на кораблі (у підрозділі), ділові, морально-психологічні якості безпосередньо підпорядкованих військовослужбовців, бойову та іншу техніку, озброєння, що є в частині, на кораблі (у підрозділі), вміло керувати військовою частиною, кораблем (підрозділом) як у повсякденному житті, так і під час виконання бойових завдань; організовувати та безпосередньо керувати бойовою підготовкою, здійснювати контроль за її ходом, об`єктивно оцінювати досягнуті підлеглими результати, підбивати підсумки й заохочувати кращих, узагальнювати та впроваджувати передовий досвід у практику навчання особового складу, ефективно використовувати навчально-матеріальну базу, спрямовувати кошти та матеріальні засоби на вдосконалення цієї бази;

Відповідно до функціональних обов`язків начальника Квартирно-експлуатаційного відділу міста Полтава ОСОБА_4 , встановлено, що начальник здійснює керівництво КЕВ м. Полтава, організовує та контролює його повсякденну діяльність; організовує інженерно-інфраструктурне (квартирно-експлуатаційне) забезпечення військових частин; представляє КЕВ м. Полтава як юридичну особу в цивільно-правових відносинах; представляє КЕВ м. Полтава у відносинах з іншими органами, підприємствами, установами і організаціями в Україні; організовує роботу КЕВ м. Полтава щодо забезпечення військових частин квартирним майном; організовує оцінку корупційних ризиків у діяльності КЕВ м. Полтава та здійснює відповідні антикорупційні заходи; укладає договори відповідно до чинного законодавства України; виконує інші завдання необхідні для досягнення мети інженерно-інфраструктурного (квартирно-експлуатаційного) забезпечення, в межах відповідальності КЕВ м. Полтава.

У примітці до ст. 425 КК України зазначається, що під військовими службовими особами розуміються військові начальники, а також інші військовослужбовці, які обіймають постійно чи тимчасово посади, пов`язані з виконанням організаційно-розпорядчих або адміністративно-господарських обов`язків, або виконують такі обов`язки за спеціальним дорученням повноважного командування.

Таким чином, ОСОБА_4 , згідно примітки 1 до ст. 425 КК України, є військовим начальником, який обіймає постійно посаду, пов`язану з виконанням організаційно-розпорядчих або адміністративно-господарських обов`язків.

Так, з метою термінового забезпечення новостворених органів управління та військових частин (підрозділів) квартирним майном, на підставі листа за підписом начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 №370/2/2269 від 12.04.2023 року ОСОБА_4 було зобов`язано відповідно до Правил організації фінансового забезпечення військових частин, установ, організацій Збройних Сил України та Державної спеціальної служби транспорту, затверджених наказом Міністерства оборони України від 22.05.2017 № 280 (у редакції наказу Міністерства оборони України від 22.04.2021 № 104) невідкладно провести маркетинговий (ціновий моніторинг) цін ринку товарів щодо закупівлі квартирного майна (ліжок), за результатами моніторингу цін надати до ІНФОРМАЦІЯ_2 детальні розрахунки, які обґрунтовують показники видатків та заявку на бюджетні асигнування для закупівлі армійських ліжок та в подальшому організувати цільове та ефективне використання виділеного фінансового ресурсу.

В подальшому, з метою освоєння бюджетних коштів, без проведення процедури публічних торгів, керуючись постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» між Квартирно-експлуатаційним відділом міста Полтава в особі начальника ОСОБА_4 з однієї сторони та ТОВ «КМГ ГРУП» в особі директора ОСОБА_7 з іншої сторони, 14.04.2023 року укладено Договір № 134 про закупівлю Товарів, робіт або послуг (за кошти Державного бюджету України) про закупівлю 1000 ліжок армійських 2-х ярусних згідно ТУ.

Вказаним договором передбачено, що Постачальник зобов`язується у 2023 році поставити Замовникові, меблі та приспособи різні (Ліжко армійське 2-х ярусне згідно ТУ) ДК 021:2015 39150000-8 (далі- Товар), а Замовник забезпечити приймання та оплату Товару виключно в кількості та за цінами згідно положень Договору.

Договором передбачено:

п.1.2. ціна Товару, його кількість, асортимент визначаються в Специфікації (Додаток № 1), технічні та якісні характеристики, конструктивні, технологічні, експлуатаційні та інші вимоги до Товару в Технічних вимогах (Додаток 2), строки (терміни) виконання Договору;

п. 3.2. ціна цього договору залишається незмінною до повного виконання Сторонами зобов`язань за Договором, крім випадків зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків та відповідного зменшення сторонами ціни Договору;

п. 3.3 вартість тари, упаковки, витрати пов`язані з перевезенням Товару на склад представника Замовника, з її прийманням включено до загальної вартості Товару;

п. 4.1 розрахунки за фактично поставлений Товар проводиться протягом 5 банківських днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Міністерства оборони України за даним кодом видатків) з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленого Рахунку-фактури на відвантажений Товар, підписаний керівником та головним бухгалтером підприємства (якщо посада головного бухгалтера не передбачена штатним розписом, то про це зазначається в Рахунку-фактурі);

п. 5.1.строк поставки Товару визначається Специфікацією, що є невід`ємною частиною цього Договору (Додаток № 1);

п. 5.2. доставка товару здійснюється власними силами Замовника. Місце прийому Товару є склад Продавця, м. Київ, вул. Бориспільська, 19 з обов`язковим дотриманням передбачених нею вимог до асортименту, кількості у межах строку дії договору, визначених у п. 11.1;

п. 5.6. датою виконання зобов`язання по постачанню Продукції є дата підписання представником Замовника Актів приймання-передачі.

п. 11.1 цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 31.12.2023 року.

Невід`ємною частиною цього Договору є:

п. 13.1 Додаток № 1. Специфікація

п.13.2 Додаток № 2. Технічні вимоги (характеристики) до виробу та ескіз на 1 арк.

За результатами укладання вказаного договору № 134 про закупівлю представниками Замовника та Постачальника було передано та отримано на підставі акту приймання-передачі основних засобів № 766 від 20.04.2023 та видаткової накладної № 4 від 14.04.2023 ліжка армійські 2-х ярусні згідно ТУ в загальній кількості 1000 штук.

В подальшому на підставі платіжного доручення № 393 від 18.04.2023 року платником КЕВ міста Полтави з розрахункового рахунку НОМЕР_1 на рахунок отримувача ТОВ «КМГ ГРУП» НОМЕР_2 були перераховані кошти в сумі 5600000 грн.

Однак, згідно висновку судової економічної експертизи № 12/5 від 27.12.2024 року встановлено, що завдання матеріальної шкоди (збитків) Державному бюджету в особі Квартирно-експлуатаційного відділу міста Полтава Міністерства оборони України (код ЄДРПОУ 08377170) внаслідок закупівлі у ТОВ «КМГ ГРУП» (код ЄДРПОУ 45088572) товару (ліжок армійських 2-х ярусних згідно ТУ) з Договором про закупівлю товарів, робіт, послуг (за кошти Державного бюджету України) від 14.04.2023 року № 134, з урахуванням їх ринкової вартості, визначеної у висновку експерта від 12.11.2024 № 326/6, складеного за результатами проведення судової товарознавчої експертизи, документально підтверджується в розмірі 1700000 грн.

Таким чином, ОСОБА_4 , неналежно виконуючи свої посадові обов`язки начальника Квартирно-експлуатаційного відділу міста Полтава, через несумліннеставлення доних,неналежно вчинив діїв межахслужбових обов`язків,як тоговимагають інтересислужби,не передбачаючи,що врезультаті йогоповедінки можебути завданошкоду,хоча повиненбув іміг цепередбачити,а саменевживналежних заходівщодо пошукуальтернативних постачальниківліжок армійських2-хярусних,не забезпечиввжиття реальнихзаходів звивчення середньоринковихцін тавизначення очікуваноївартості наліжка тане забезпечивпроведення належногомоніторингу ринкуцін під час укладення прямого договору № 134 від 14.04.2023 року про закупівлю ліжокз ТОВ«КМГ ГРУП»за цінами, які не відповідають ринковим і є завищеними в результаті чого було спричинено матеріальної шкоди Державному бюджету в особі Квартирно-експлуатаційного відділу міста Полтава Міністерства оборони України на суму 1700000 грн.

В подальшому, з метою термінового забезпечення новостворених органів управління та військових частин (підрозділів) квартирним майном, на підставі листа за підписом начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 № 370/2/3079 від 11.05.2023 року ОСОБА_4 було зобов`язано відповідно до Правил організації фінансового забезпечення військових частин, установ, організацій Збройних Сил України та Державної спеціальної служби транспорту, затверджених наказом Міністерства оборони України від 22.05.2017 № 280 (у редакції наказу Міністерства оборони України від 22.04.2021 № 104) невідкладно провести маркетинговий (ціновий моніторинг) цін ринку товарів щодо закупівлі квартирного майна (ліжок), за результатами моніторингу цін надати до ІНФОРМАЦІЯ_2 детальні розрахунки, які обґрунтовують показники видатків та заявку на бюджетні асигнування для закупівлі армійських ліжок та в подальшому організувати цільове та ефективне використання виділеного фінансового ресурсу.

На виконання вищевказаного листа, 15.05.2023 року з метою освоєння бюджетних коштів, без проведення процедури публічних торгів, керуючись постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» між Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава в особі Начальника ОСОБА_4 з однієї сторони та ТОВ «КМГ ГРУП» в особі директора ОСОБА_7 з іншої сторони укладено Договір № 186 про закупівлю Товарів, робіт або послуг (за кошти Державного бюджету України) про закупівлю 1000 ліжок армійських 2-х ярусних згідно ТУ.

Відповідно вказаним договором передбачено, що Постачальник зобов`язується у 2023 році поставити Замовникові, меблі та при способи різні (Ліжко армійське 2-х ярусне згідно ТУ) ДК 021:2015 39150000-8 (далі- Товар), а Замовник забезпечити приймання та оплату Товару виключно в кількості та за цінами згідно положень Договору.

Договором передбачено:

п.1.2. ціна Товару, його кількість, асортимент визначаються в Специфікації (Додаток № 1), технічні та якісні характеристики, конструктивні, технологічні, експлуатаційні та інші вимоги до Товару в Технічних вимогах (Додаток 2), строки (терміни) виконання Договору;

п. 3.2. ціна цього договору залишається незмінною до повного виконання Сторонами зобов`язань за Договором, крім випадків зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків та відповідного зменшення сторонами ціни Договору;

п. 3.3 вартість тари, упаковки, витрати пов`язані з перевезенням Товару на склад представника Замовника, з її прийманням включено до загальної вартості Товару;

п. 4.1 розрахунки за фактично поставлений Товар проводиться протягом 5 банківських днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Міністерства оборони України за даним кодом видатків) з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленого Рахунку-фактури на відвантажений Товар, підписаний керівником та головним бухгалтером підприємства (якщо посада головного бухгалтера не передбачена штатним розписом, то про це зазначається в Рахунку-фактурі);

п. 5.1.строк поставки Товару визначається Специфікацією, що є невід`ємною частиною цього Договору (Додаток № 1);

п. 5.2. доставка товару здійснюється власними силами Замовника. Місце прийому Товару є склад Продавця, м. Київ, вул. Бориспільська, 19 з обов`язковим дотриманням передбачених нею вимог до асортименту, кількості у межах строку дії договору, визначених у п. 11.1;

п. 5.6. датою виконання зобов`язання по постачанню Продукції є дата підписання представником Замовника Актів приймання-передачі.

п. 11.1 цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 31.12.2023 року.

Невід`ємною частиною цього Договору є:

п. 13.1 Додаток № 1. Специфікація

п.13.2 Додаток № 2. Технічні вимоги (характеристики) до виробу та ескіз на 1 арк.

За результатами укладання вказаного договору № 186 про закупівлю представниками Замовника та Постачальника було передано та отримано на підставі акту приймання-передачі основних засобів № 771 від 18.05.2023 та видаткової накладної № 5 від 15.05.2023 ліжка армійські 2-х ярусні згідно ТУ в загальній кількості 1000 штук.

В подальшому на підставі платіжного доручення № 1 від 16.05.2023 року платником КЕВ міста Полтави з розрахункового рахунку НОМЕР_1 на рахунок отримувача ТОВ «КМГ ГРУП» НОМЕР_2 були перераховані кошти в сумі 5600000 грн.

Однак, згідно висновку судової економічної експертизи № 12/5 від 27.12.2024 року встановлено, що завдання матеріальної шкоди (збитків) Державному бюджету в особі Квартирно-експлуатаційного відділу міста Полтава Міністерства оборони України (код ЄДРПОУ 08377170) внаслідок закупівлі у ТОВ «КМГ ГРУП» (код ЄДРПОУ 45088572) товару (ліжок армійських 2-х ярусних згідно ТУ) з Договором про закупівлю товарів, робіт, послуг (за кошти Державного бюджету України) від 15.05.2023 року № 186, з урахуванням їх ринкової вартості, визначеної у висновку експерта від 12.11.2024 № 326/6, складеного за результатами проведення судової товарознавчої експертизи, документально підтверджується в розмірі 1700000 грн.

Таким чином, ОСОБА_4 , неналежно виконуючи свої посадові обов`язки начальника Квартирно-експлуатаційного відділу міста Полтава, через несумліннеставлення доних,неналежно вчинивдії вмежах службовихобов`язків,як тоговимагають інтересислужби,не передбачаючи,що врезультаті йогоповедінки можебути завданошкоду,хоча повиненбув іміг цепередбачити,а саменевживзаходів щодопошуку альтернативнихпостачальників ліжокармійських 2-хярусних,не забезпечиввжиття реальнихзаходів звивчення середньоринкових цінта визначенняочікуваної вартостіна ліжката незабезпечив проведенняналежного моніторингуринку цін під час укладення прямого договору № 186 від 15.05.2023 року про закупівлю ліжокз ТОВ«КМГ ГРУП»за цінами, які не відповідають ринковим і є завищеними, в результаті чого було спричинено матеріальної шкоди Державному бюджету в особі Квартирно-експлуатаційного відділу міста Полтава Міністерства оборони України на суму 1700000 грн.

В подальшому, з метою термінового забезпечення новостворених органів управління та військових частин (підрозділів) квартирним майном, на підставі листа за підписом начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 № 370/2/3400 від 23.05.2023 року ОСОБА_4 було зобов`язано відповідно до Правил організації фінансового забезпечення військових частин, установ, організацій Збройних Сил України та Державної спеціальної служби транспорту, затверджених наказом Міністерства оборони України від 22.05.2017 № 280 (у редакції наказу Міністерства оборони України від 22.04.2021 № 104) невідкладно провести маркетинговий (ціновий моніторинг) цін ринку товарів щодо закупівлі квартирного майна (ліжок), за результатами моніторингу цін надати до ІНФОРМАЦІЯ_2 детальні розрахунки, які обґрунтовують показники видатків та заявку на бюджетні асигнування для закупівлі армійських ліжок та в подальшому організувати цільове та ефективне використання виділеного фінансового ресурсу.

На виконання вищевказаного листа, 31.05.2023 року з метою освоєння бюджетних коштів, без проведення процедури публічних торгів, керуючись постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» між Квартирно-експлуатаційним відділом міста Полтава в особі начальника ОСОБА_4 з однієї сторони та ТОВ «КМГ ГРУП» в особі директора ОСОБА_7 з іншої сторони укладено Договір № 208 про закупівлю Товарів, робіт або послуг (за кошти Державного бюджету України) про закупівлю 1000 ліжок армійських 2-х ярусних згідно ТУ.

Вищевказаним договором передбачено, що Постачальник зобов`язується у 2023 році поставити Замовникові, меблі та при способи різні (Ліжко армійське 2-х ярусне згідно ТУ) ДК 021:2015 39150000-8 (далі- Товар), а Замовник забезпечити приймання та оплату Товару виключно в кількості та за цінами згідно положень Договору.

Договором передбачено:

п.1.2. ціна Товару, його кількість, асортимент визначаються в Специфікації (Додаток № 1), технічні та якісні характеристики, конструктивні, технологічні, експлуатаційні та інші вимоги до Товару в Технічних вимогах (Додаток 2), строки (терміни) виконання Договору;

п. 3.2. ціна цього договору залишається незмінною до повного виконання Сторонами зобов`язань за Договором, крім випадків зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків та відповідного зменшення сторонами ціни Договору;

п. 3.3 вартість тари, упаковки, витрати пов`язані з перевезенням Товару на склад представника Замовника, з її прийманням включено до загальної вартості Товару;

п. 4.1 розрахунки за фактично поставлений Товар проводиться протягом 5 банківських днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Міністерства оборони України за даним кодом видатків) з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленого Рахунку-фактури на відвантажений Товар, підписаний керівником та головним бухгалтером підприємства (якщо посада головного бухгалтера не передбачена штатним розписом, то про це зазначається в Рахунку-фактурі);

п. 5.1.строк поставки Товару визначається Специфікацією, що є невід`ємною частиною цього Договору (Додаток № 1);

п. 5.2. доставка товару здійснюється власними силами Замовника. Місце прийому Товару є склад Продавця, м. Київ, вул. Бориспільська, 19 з обов`язковим дотриманням передбачених нею вимог до асортименту, кількості у межах строку дії договору, визначених у п. 11.1;

п. 5.6. датою виконання зобов`язання по постачанню Продукції є дата підписання представником Замовника Актів приймання-передачі.

п. 11.1 цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 31.12.2023 року.

Невід`ємною частиною цього Договору є:

п. 13.1 Додаток № 1. Специфікація

п.13.2 Додаток № 2. Технічні вимоги (характеристики) до виробу та ескіз на 1 арк.

За результатами укладання вказаного договору № 208 про закупівлю представниками Замовника та Постачальника було передано та отримано на підставі акту приймання-передачі основних засобів № 772 від 06.06.2023 та видаткової накладної № 9 від 31.05.2023 ліжка армійські 2-х ярусні згідно ТУ в загальній кількості 1000 штук.

В подальшому на підставі платіжного доручення № 693 від 01.06.2023 року платником КЕВ міста Полтави з розрахункового рахунку НОМЕР_1 на рахунок отримувача ТОВ «КМГ ГРУП» НОМЕР_2 були перераховані кошти в сумі 5600000 грн.

Однак, згідно висновку судової економічної експертизи № 12/5 від 27.12.2024 року встановлено, що завдання матеріальної шкоди (збитків) Державному бюджету в особі Квартирно-експлуатаційного відділу міста Полтава Міністерства оборони України (код ЄДРПОУ 08377170) внаслідок закупівлі у ТОВ «КМГ ГРУП» (код ЄДРПОУ 45088572) товару (ліжок армійських 2-х ярусних згідно ТУ) з Договором про закупівлю товарів, робіт, послуг (за кошти Державного бюджету України) від 31.05.2023 року № 208, з урахуванням їх ринкової вартості, визначеної у висновку експерта від 12.11.2024 № 326/6, складеного за результатами проведення судової товарознавчої експертизи, документально підтверджується в розмірі 1700000 грн.

Таким чином, ОСОБА_4 неналежно виконуючи свої посадові обов`язки начальника Квартирно-експлуатаційного відділу міста Полтава, через несумліннеставлення доних,неналежно вчинив діїв межахслужбових обов`язків,як тоговимагають інтересислужби,не передбачаючи,що врезультаті йогоповедінки можебути завданошкоду,хоча повиненбув іміг цепередбачити,а саменевживзаходів щодопошуку альтернативнихпостачальників ліжокармійських 2-хярусних,не забезпечиввжиття реальнихзаходів звивчення середньоринкових цінта визначенняочікуваної вартостіна ліжката незабезпечив проведенняналежного моніторингуринку цін під час укладення прямого договору № 186 від 15.05.2023 року про закупівлю ліжокз ТОВ«КМГ ГРУП»за цінами, які не відповідають ринковим і є завищеними, в результаті чого було спричинено матеріальної шкоди Державному бюджету в особі Квартирно-експлуатаційного відділу міста Полтава Міністерства оборони України на суму 1700000 грн.

Таким чином, ОСОБА_4 підозрюється у недбалому ставленні військової службової особи до військової служби, що спричинило тяжкі наслідки, вчинене в умовах воєнного стану, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 425 КК України.

12.02.2025 року ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст.425 КК України.

З метою запобігання спробам підозрюваного переховуватися від органів досудового розслідування та/або суду; незаконно впливати на свідків у цьому ж кримінальному провадженні, перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином, слідчий просить обрати підозрюваному запобіжний захід у вигляді застави у розмірі 5099 152 грн.

В судовому засіданні прокурор підтримав клопотання, просив задовольнити.

Підозрюваний всудовому засіданнізаперечував протизадоволення клопотання,просив застосувати відносно нього запобіжний заходу у вигляді нічного домашнього арешту.

Захисник в судовому засіданні заперечував проти задоволення вимог клопотання. Зазначив, що підозра не обґрунтована, ризики не доведені. Так, висновок експертизи є необ`єктивним, що підтверджується, зокрема, висновком експерта на замовлення КЕВ, де ринкова середня вартість ліжка в 2023 році складала 5 750 грн. Просив врахувати, що підозрюваний має незадовільний стан здоров`я, постійно лікується, є інвалідом 2 групи, має на утриманні неповнолітню дитину. Саме розмір застави у 80 прожиткових мінімумів забезпечить належну процесуальну поведінку ОСОБА_4 .

Заслухавши прокурора, підозрюваного та його захисника, вивчивши матеріали клопотання, суд приходить до наступного.

Відповідно дост.177КПК Україниметою застосуваннязапобіжного заходує забезпеченнявиконання підозрюваним,обвинуваченим покладенихна ньогопроцесуальних обов`язків,а такожзапобігання спробам: переховуватисявід органівдосудового розслідуваннята/абосуду; знищити,сховати абоспотворити будь-якуіз речейчи документів,які маютьістотне значеннядля встановленняобставин кримінальногоправопорушення; незаконновпливати напотерпілого,свідка,іншого підозрюваного,обвинуваченого,експерта,спеціаліста уцьому жкримінальному провадженні; перешкоджатикримінальному провадженнюіншим чином; вчинити інше кримінальне правопорушення чи продовжити кримінальне правопорушення, у якому підозрюється, обвинувачується. Підставою застосування запобіжного заходу є наявність обґрунтованої підозри у вчиненні особою кримінального правопорушення, а також наявність ризиків, які дають достатні підстави слідчому судді, суду вважати, що підозрюваний, обвинувачений, засуджений може здійснити дії, передбаченічастиною першоюцієї статті. Слідчий, прокурор не мають права ініціювати застосування запобіжного заходу без наявності для цього підстав, передбачених цим Кодексом.

Частиною 1 статті 182 КПК України передбачено, що застава полягає у внесенні коштів у грошовій одиниці України на спеціальний рахунок, визначений в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, з метою забезпечення виконання підозрюваним, обвинуваченим покладених на нього обов`язків, під умовою звернення внесених коштів у доход держави в разі невиконання цих обов`язків. Можливість застосування застави щодо особи, стосовно якої застосовано запобіжний захід у вигляді тримання під вартою, може бути визначена в ухвалі слідчого судді, суду у випадках, передбаченихчастинами третьоюабочетвертою статті 183цього Кодексу.

Згідно ч. 4 ст. 182 КПК України розмір застави визначається слідчим суддею, судом з урахуванням обставин кримінального правопорушення, майнового та сімейного стану підозрюваного, обвинуваченого, інших даних про його особу та ризиків, передбаченихстаттею 177цього Кодексу. Розмір застави повинен достатньою мірою гарантувати виконання підозрюваним, обвинуваченим покладених на нього обов`язків та не може бути завідомо непомірним для нього.

У відповідностідо ч.5ст.182КПК Українирозмір заставивизначається утаких межах: 1) щодо особи, підозрюваної чи обвинуваченої у вчиненні нетяжкого злочину, - від одного до двадцяти розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб;2)щодо особи,підозрюваної чиобвинуваченої увчиненні тяжкогозлочину,-від двадцятидо вісімдесятирозмірів прожитковогомінімуму дляпрацездатних осіб; 3) щодо особи, підозрюваної чи обвинуваченої у вчиненні особливо тяжкого злочину, - від вісімдесяти до трьохсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

У виключних випадках, якщо слідчий суддя, суд встановить, що застава у зазначених межах не здатна забезпечити виконання особою, що підозрюється, обвинувачується у вчиненні тяжкого або особливо тяжкого злочину, покладених на неї обов`язків, застава може бути призначена у розмірі, який перевищує вісімдесят чи триста розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб відповідно.

Яквбачається зч.ч.1,3ст.194КПК Українипід часрозгляду клопотанняпро застосуваннязапобіжного заходуслідчий суддя,суд зобов`язанийвстановити,чи доводятьнадані сторонамикримінального провадженнядокази обставини,які свідчатьпро наявністьобґрунтованої підозриу вчиненніпідозрюваним,обвинуваченим кримінальногоправопорушення; наявність достатніх підстав вважати, що існує хоча б один із ризиків, передбаченихстаттею 177цього Кодексу,і наякі вказуєслідчий,прокурор; недостатністьзастосування більшм`яких запобіжнихзаходів длязапобігання ризикуабо ризикам,зазначеним уклопотанні. Слідчий суддя, суд має право зобов`язати підозрюваного, обвинуваченого прибувати за кожною вимогою до суду або до іншого органу державної влади, визначеного слідчим суддею, судом, якщо прокурор доведе обставини, передбаченіпунктом 1 частини першоїцієї статті, але не доведе обставини, передбаченіпунктами 2та3 частини першоїцієї статті.

Судом встановлено, що 12.02.2025 року ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 425 КК України.

В судовому засіданні сторонами кримінального провадження надані докази, які на думку слідчого судді свідчать про:

- наявність обґрунтованої підозри у вчиненні ОСОБА_4 кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 425 КК України, що є тяжким злочином, підтверджується зібраними в кримінальному провадженні доказами, а саме: договором № 134 від 14.04.2023 року; договором № 186 від 15.05.2023 року; договором № 208 від 31.05.2023 року; висновком судової товарознавчої експертизи № 326/6 від 12.11.2024 року; висновком судової економічної експертизи №12/5 від 27.12.2024 року; іншими доказами у кримінальному провадженні у їх сукупності;

- наявність достатніх підстав вважати, що існують ризики, передбачені статтею 177 цього Кодексу, а саме: підозрюваний може переховуватися від органів досудового розслідування та/або суду; незаконно впливати на свідків у цьому ж кримінальному провадженні, перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином;

- жоден із більш м`яких запобіжних заходів не може запобігти доведеним ризикам.

Суд, у відповідності до ст. 178 КПК України, при вирішенні питання про обрання запобіжного заходу, крім наявності ризиків, зазначених у статті 177 КПК України, враховує дані про особу підозрюваного ОСОБА_4 в їх сукупності, у тому числі: вагомість наявних доказів про вчинення підозрюваним кримінального правопорушення, тяжкість покарання, що йому загрожує у разі визнання його винуватим, вік та стан його здоров`я, міцність соціальних зв`язків в місці його проживання, репутацію, майновий стан.

При визначенні розміру застави, слідчий суддя наряду з положеннями ст.182 КПК України враховує практику Європейського суду з прав людини, відповідно до якої розмір застави повинен визначатися тим ступенем довіри, при якому перспектива втрати застави, буде достатнім стримуючим засобом, щоб відбити у особи, щодо якої застосовано заставу, бажання будь-яким чином перешкодити встановленню істини у кримінальному провадженні.

Оцінивши всукупності тяжкістьпокарання,що загрожує ОСОБА_4 ,дані пройого особу,а такожстан йогоздоров`я,матеріальний стан, слідчий суддя зазначає, що застава не є покаранням чи можливістю відшкодування збитків завданих протиправними діями за рахунок такої застави, а тому її надмірний розмір може перетворити заставу на безальтернативне ув`язнення особи. Саме тому законодавцем заборонено визначати підозрюваному завідомо непомірний розмір застави.

Відповідно до п. 2 ч. 5 ст. 182 КПК України, розмір застави визначається у таких межах: щодо особи, підозрюваної чи обвинуваченої у вчиненні тяжкого злочину, - від двадцяти до вісімдесяти розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Розмір застави визначається слідчим суддею з урахуванням обставин кримінального правопорушення, майнового та сімейного стану підозрюваного, інших даних про його особу та ризиків, передбачених ст. 177 КПК. Розмір застави повинен достатньою мірою гарантувати виконання підозрюваним покладених на нього обов`язків та не може бути завідомо непомірним для нього (ч. 4 ст. 182 КПК).

Отже, з одного боку, розмір застави повинен бути таким, щоб загроза її втрати утримувала б підозрюваного від намірів та спроб порушити покладені на нього обов`язки, а з іншого, не має бути таким, щоб через очевидну неможливість виконання умов цього запобіжного заходу призвело б до подальшого його ув`язнення, яке в останньому випадку перетворилося б на безальтернативне.

Водночас сума застави повинна бути оцінена з врахуванням особи підозрюваного, його активів та взаємовідносин з особами, які мають забезпечити його безпеку, іншими словами, розмір застави повинен визначатися тим ступенем довіри (впевненості), при якому перспектива втрати застави, у випадку відсутності у суді, буде достатнім стримуючим засобом, щоб унеможливити перешкоджання особою встановленню істини у кримінальному провадженні.

Застосовуючи такийпідхід дообставин цієїсправи,слідчий суддявиходить ізобставин кримінальногопровадження,в якомуособі повідомленопро підозруу вчиненнітяжкого кримінальногоправопорушення,розміру збитків,які встановленіна цьомуетапі досудовогорозслідування,майнового тасімейного стану ОСОБА_4 ,в інтересахякого стороноюзахисту булинадано даніпро утриманнянеповнолітньої дитини,дружини-пенсіонерки,дані проособу підозрюваного,у томучислі йоговік,незадовільний станздоров`я,відсутність данихз бокусторони обвинуваченнящодо підтвердженнямайнового станупідозрюваного,а такожвстановлених усудовому засіданніризиків,томусуд приходить до висновку про часткове задоволення клопотання слідчого та необхідність застосування щодо підозрюваного запобіжного заходу у вигляді застави, визначивши її розмір відповідно до ч. 5 ст. 182 КПК України у вигляді 80 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, яка буде співмірною з існуючими в кримінальному провадженні ризиками та в разі її внесення зможе забезпечити належну процесуальну поведінку підозрюваного та виконання ним обов`язків, передбачених ч. 5 ст. 194 КПК України, оскільки можливість її втрати утримуватиме підозрюваного ОСОБА_4 від вчинення відповідних дій.

На підставі викладеного, з урахуванням досліджених матеріалів клопотання та пояснень сторони захисту щодо майнового стану підозрюваного, слідчий суддя приходить до висновку, що відсутні підстави для визначення розміру застави понад межі, встановлені ст.182 КПК України, у зв`язку з чим вважає, що достатнім стримуючим засобом, який здатен забезпечити гарантії належної процесуальної поведінки підозрюваного у даному кримінальному провадженні є застава у розмірі 80 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб в сумі 242 240 грн.00 коп.

Такий розмір застави, на думку суду є справедливим, здатним забезпечити високі стандарти охорони загальносуспільних прав та інтересів в даному кримінальному провадженні, не порушує права підозрюваного.

Окрім цього, слідчий суддя вважає за необхідне відповідно до норм ч. 5 ст. 194 КПК України, покласти на підозрюваного такі обов`язки: прибувати до слідчого, прокурора або суду за першою вимогою; не відлучатися із населеного пункту в якому він проживає без дозволу слідчого, прокурора або суду; повідомляти слідчого, прокурора чи суд, залежно від стадії кримінального провадження, про зміну свого місця проживання; утримуватися від спілкування зі свідками, експертами у даному кримінальному провадженні; здати на зберігання до відповідних органів державної влади власний паспорт (паспорти) для виїзду за кордон, інші документи, що дають право на виїзд з України і в`їзд в Україну.

Щодо клопотання підозрюваного про застосування запобіжного заходу у вигляді нічного домашнього арешту суд зазначає, що домашній арешт є більш тяжким запобіжним заходом, і суд не може в даному випадку виходити за межі клопотання сторони обвинувачення.

Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. ст. 131, 132, 176-178, 182, 193-194,196, 199, 205, 309, 369-372, 395 КПК України, слідчий суддя -

У Х В А Л И В:

Клопотання слідчого задовольнити частково.

Застосувати відносно ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , запобіжний захід у вигляді застави, визначивши її у межах 80 (вісімдесят) розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб у сумі 242 240 (двісті сорок дві тисячі двісті сорок) гривень 00 копійок у національній грошовій одиниці, яка може бути внесена як самим підозрюваним, так і іншою фізичною або юридичною особою (заставодавцем) на наступний депозитний рахунок: отримувач - ТУ ДСАУ в Полтавській області, ЗКПО 26304855, р/рUA 398201720355289002000015950 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172, призначення платежу - застава, № ухвали суду та назва суду, прізвище, ім`я, по - батькові платника застави, сума застави, дата внесення застави.

В задоволенні інших вимог клопотання відмовити.

В задоволенні клопотання підозрюваного про застосування запобіжного заходу у вигляді нічного домашнього арешту відмовити.

Підозрюваний не пізніше п`яти днів з дня обрання запобіжного заходу у вигляді застави зобов`язаний внести кошти на відповідний рахунок або забезпечити їх внесення заставодавцем та надати документ, що це підтверджує, слідчому, прокурору, суду. Зазначені дії можуть бути здійснені пізніше п`яти днів з дня обрання запобіжного заходу у вигляді застави, якщо на момент їх здійснення не буде прийнято рішення про зміну запобіжного заходу. З моменту обрання запобіжного заходу у вигляді застави щодо особи, яка не тримається під вартою, в тому числі до фактичного внесення коштів на відповідний рахунок, а також з моменту звільнення підозрюваного, обвинуваченого з-під варти внаслідок внесення застави, визначеної слідчим суддею, судом в ухвалі про застосування запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою, підозрюваний, обвинувачений, заставодавець зобов`язані виконувати покладені на них обов`язки, пов`язані із застосуванням запобіжного заходу у вигляді застави.

Покласти на підозрюваного ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , строком на два місяці, такі обов`язки: прибувати до слідчого, прокурора або суду за першою вимогою; не відлучатися із населеного пункту в якому він проживає без дозволу слідчого, прокурора або суду; повідомляти слідчого, прокурора чи суд, залежно від стадії кримінального провадження, про зміну свого місця проживання; утримуватися від спілкування зі свідками, експертами у даному кримінальному провадженні; здати на зберігання до відповідних органів державної влади власний паспорт (паспорти) для виїзду за кордон, інші документи, що дають право на виїзд з України і в`їзд в Україну.

У разі невиконання обов`язків заставодавцем, а також, якщо підозрюваний, будучи належним чином повідомленим, не з`явиться за викликом до слідчого, прокурора, слідчого судді, суду без поважних причин чи не повідомить про причини своєї неявки, або якщо порушив інші покладені на нього при застосуванні запобіжного заходу обов`язки, застава звертається в дохід держави та зараховується до спеціального фонду Державного бюджету України й використовується у порядку, встановленому законом для використання коштів судового збору.

Ухвала слідчого судді підлягає негайному виконанню.

Контроль за виконанням ухвали покласти на слідчого, в провадженні якого знаходиться кримінальне провадження.

Ухвала може бути оскаржена до Полтавського апеляційного суду протягом п`яти днів з часу проголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудОктябрський районний суд м.Полтави
Дата ухвалення рішення17.02.2025
Оприлюднено24.02.2025
Номер документу125298789
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про застосування запобіжних заходів застава

Судовий реєстр по справі —554/4445/24

Ухвала від 18.02.2025

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Чуванова А. М.

Ухвала від 18.02.2025

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Чуванова А. М.

Ухвала від 18.02.2025

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Чуванова А. М.

Ухвала від 19.02.2025

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Чуванова А. М.

Ухвала від 17.02.2025

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Чуванова А. М.

Ухвала від 19.02.2025

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Чуванова А. М.

Ухвала від 17.02.2025

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Чуванова А. М.

Ухвала від 07.01.2025

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Чуванова А. М.

Ухвала від 07.01.2025

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Чуванова А. М.

Ухвала від 07.01.2025

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Чуванова А. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні