ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
19 лютого 2025 рокуЛьвівСправа № 500/3844/22 пров. № А/857/5010/23
Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі колегії суддів:
судді-доповідача -Глушка І. В.суддів -Довгої О. І. Запотічного І. І.
розглянувши у порядку письмового провадження в м. Львові заяву ОСОБА_1 про встановлення судового контролю за виконанням постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду від 19 травня 2023 року у справі №500/3844/22 за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Тернопільського міськрайонного суду, Державної судової адміністрації України, Територіального управління Державної судової адміністрації України у Тернопільській області про визнання протиправним та скасування наказу, зобов`язання до вчинення дій, -
ВСТАНОВИВ:
Постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 19 травня 2023 року рішення Тернопільського окружного адміністративного суду від 27 січня 2023 року у справі №500/3844/22 скасовано.
Адміністративний позов ОСОБА_1 задоволено. Визнано протиправним та скасовано Наказ Тернопільського міськрайонного суду Тернопільської області № 208-К від 25.07.2022 «Про припинення збереження середнього заробітку ОСОБА_1 ».
Зобов`язано Державну судову адміністрацію України забезпечити Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Тернопільській області бюджетними асигнуваннями для здійснення видатків з виплати суддівської винагороди ОСОБА_1 у відповідності до вимог статті 135 Закону України від 02.06.2016 №1402-УІІІ "Про судоустрій і статус суддів", починаючи з 19.07.2022.
Зобов`язано Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Тернопільській області нарахувати та виплатити ОСОБА_1 суддівську винагороду у відповідності до вимог статті 135 Закону України від 02.06.2016 №1402-УІІ1 «Про судоустрій і статус суддів», починаючи з 19.07.2022, із урахуванням виплачених сум та із проведенням відрахування загальнообов`язкових платежів.
Рішення суду в частині забезпечення коштами для здійснення видатків з виплати суддівської винагороди, нарахування та виплати суддівської винагороди ОСОБА_1 звернено до негайного виконання у межах суми стягнення за один місяць.
12 квітня 2024 року Восьмим апеляційним адміністративним судом зареєстровано заяву ОСОБА_1 про встановлення судового контролю за виконанням судового рішення, яка подана безпосередньо до суду апеляційної інстанції.
Тернопільським окружним адміністративним судом у відповідь на ухвалу Восьмого апеляційного адміністративного суду від 22 квітня 2024 року про витребування матеріалів адміністративної справи листом від 24 квітня 2024 року надано інформацію про надіслання матеріалів адміністративної справи для розгляду касаційної скарги у Верховний Суд.
Вирішуючи питання щодо можливості розгляду Восьмим апеляційним адміністративним судом поданої ОСОБА_1 заяви про встановлення судового контролю за виконанням судового рішення, суд апеляційної інстанції виходить з наступного.
Судовий контроль за виконанням судових рішень в адміністративних справах здійснюється згідно з положеннямистатті 382 Кодексу адміністративного судочинства України.
Так, частиною першою цієї статті, в редакції на час подання заяви, визначено, що суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.
У подальшому Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення положень про судовий контроль за виконанням судових рішень" від 21.11.2024 №4094-IX (далі -Закон №4094-IX)Кодекс адміністративного судочинства Українидоповнено статтею 381-1, згідно з якою судовий контроль за виконанням судових рішень в адміністративних справах здійснює суд, який розглянув справу як суд першої інстанції. Суд може здійснювати судовий контроль за виконанням судового рішення у порядку, встановленому статтями287, 382-382-3 і383цьогоКодексу.
Згідно розділу ІІ Прикінцеві та перехідні положення Закону №4094-IX, цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, крім пункту 4 розділу I цього Закону, який набирає чинності з дня введення в діюЗакону України "Про лікарські засоби" від 28 липня 2022 року № 2469-IX. Справи у судах першої, апеляційної та касаційної інстанцій, провадження у яких відкрито до набрання чинності цим Законом, розглядаються з урахуванням особливостей, що діють після набрання чинності цим Законом. Закон №4094-IX набрав чинності 19.12.2024.
Також з урахуванням частини третьоїст.3 Кодексу адміністративного судочинства України провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.
Так, відповідно до частини першоїстатті 382 Кодексу адміністративного судочинства України у діючій редакції, суд, який розглянув адміністративну справу як суд першої інстанції і ухвалив судове рішення, за письмовою заявою особи, на користь якої ухвалено судове рішення і яка не є суб`єктом владних повноважень, або за власною ініціативою може зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.
Таким чином, системний аналіз наведених правових норм свідчить на користь висновку, що після 19 грудня 2024 року контроль за виконанням судових рішень в адміністративних справах здійснює виключно суд, який розглянув справу як суд першої інстанції. Тобто, в даному випадку судом, який може зобов`язати суб`єкта владних повноважень подати звіт, є Тернопільський окружний адміністративний суд. Іншого порядку розгляду зазначеної заяви діюча редакція процесуального закону не передбачає.
Із врахуванням вищевикладених обставин, відповідно до ч. 2 розд. ІІ "Прикінцевих та перехідних положень" Закону № 4094-IX, суд апеляційної інстанції приходить до висновку, що заяву ОСОБА_1 про встановлення судового контролю за виконанням судового рішення в справі № 500/3844/22 слід направити разом із наявними у суді апеляційної інстанції матеріалами адміністративної справи для розгляду до Тернопільського окружного адміністративного суду.
Керуючисьстаттями 3, 321, 325, 328, 381-1, 382 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
У Х В А Л И В:
Заяву ОСОБА_1 про встановлення судового контролю за виконанням постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду від 19 травня 2023 року у справі №500/3844/22 разом з наявними у суді апеляційної інстанції матеріалами адміністративної справи №500/3844/22 направити для розгляду до Тернопільського окружного адміністративного суду.
Ухвала набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає.
Суддя-доповідач І. В. Глушко судді О. І. Довга І. І. Запотічний
Суд | Восьмий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.02.2025 |
Оприлюднено | 24.02.2025 |
Номер документу | 125311903 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо проходження служби, з них |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Глушко Ігор Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Глушко Ігор Володимирович
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Осташ Андрій Васильович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Глушко Ігор Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Глушко Ігор Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Глушко Ігор Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Глушко Ігор Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні