Справа № 206/3817/23
Провадження № 1-кс/206/212/25
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
18.02.2025м. Дніпро
Слідчий суддя Самарського районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в місті Дніпро клопотання старшого слідчого в ОВС СУ ГУНП в Луганській області майора поліції ОСОБА_3 , погоджене прокурором Луганської спеціалізованої прокуратури у сфері оборони Східного регіону ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до документів, які містять охоронювану законом таємницю та здійснення їх виїмки у кримінальному провадженню, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань від 17.08.2023 під №42023132610000268 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 28 ч. 1 ст. 364, ч. 2 ст. 28 ч. 1 ст. 366 КК України,
В С Т А Н О В И В:
Старша слідчав ОВССУ ГУНПв Луганськійобласті,майор поліції ОСОБА_3 ,звернулася дослідчого суддііз зазначенимвище клопотанням,яке обґрунтованотим,що слідчими слідчого управління Головного управління Національної поліції в Луганській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42023132610000268 від 17.08.2023 р. за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 28 ч. 1 ст. 364, ч. 2 ст. 28 ч. 1 ст. 366 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що відповідно до п. 2 ч. 5 ст. 37 Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу», зняттю з військового обліку військовозобов`язаних у відповідних районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки підлягають громадяни України, в тому числі, за рішенням ІНФОРМАЦІЯ_1 .
Відповідно до п. 3 ч. 6 ст. 37 Закону виключенню з військового обліку у відповідних районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки (військовозобов`язаних та резервістів ІНФОРМАЦІЯ_2 - у Центральному управлінні або регіональних органах ІНФОРМАЦІЯ_2 , військовозобов`язаних та резервістів ІНФОРМАЦІЯ_3 - у відповідному підрозділі ІНФОРМАЦІЯ_3 підлягають громадяни України, які визнані військово-лікарськими комісіями непридатними до військової служби з виключенням з військового обліку.
Відповідно до п. 60 Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов`язаних та резервістів (Постанова КМ України від 30 грудня 2022 р. № 1487) медико-соціальні експертні комісії повідомляють у семиденний строк відповідним районним (міським) територіальним центрам комплектування та соціальної підтримки, органам ІНФОРМАЦІЯ_4 , підрозділам ІНФОРМАЦІЯ_3 про призовників, військовозобов`язаних та резервістів, яких визнано особами з інвалідністю, та про зміну групи інвалідності.
Згідно розробленої злочинної схеми, службові особи Луганського комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та підпорядкованих йому підрозділів, зловживаючи своїми службовими становищем, з метою одержання неправомірної вигоди, діючи всупереч інтересам служби, складають, видають завідомо неправдиві офіційні документи щодо наявності у військовозобов`язаних осіб групи інвалідності.
У подальшому зазначені документи спрямовуються до територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки та слугують підставою для визнання військовозобов`язаних осіб непридатними до військової служби та виключення із військового обліку, що у свою чергу завдає істотної шкоди державним інтересам в умовах воєнного стану.
Наказом ІНФОРМАЦІЯ_6 від 30 липня 2012 року № 577 «Про затвердження форм первинної облікової документації, що використовується в медико-соціальних експертних комісіях», затверджено форми № 157/о «Акт огляду медико-соціальною експертною комісією» та № 157-5/о «Журнал протоколів засідань медико-соціальної експертної комісії», у яких відображаються перебіг засідань комісії.
Разом з цим, на виконання Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу», Закону України «Про оборону України», Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Постанови Кабінету Міністрів України від 07.12.2016 року № 921 «Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов`язаних», Наказу ІНФОРМАЦІЯ_7 від 14.08.2008 року № 402 «Про Затвердження Положення про військово-лікарську експертизу в Збройних Силах України», та з метою якісного проведення медичних оглядів військовозобов`язаних, за відповідним рішенням можуть створюватися позаштатні військово-лікарські комісії.
Так, при ІНФОРМАЦІЯ_8 створено позаштатну військово-лікарську комісію яка фактично реалізує свої повноваження в одному приміщенні із службові особи Луганського комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_5 », в сусідніх кабінетах.
25.01.2024 на підставі ухвали слідчого судді Самарського районного суду міста Дніпропетровська у приміщенні Луганського комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_5 », вилучено медичну документацію на 72 особи з формою № 157/о «Акт огляду медико-соціальною експертною комісією».
Аналізом вилученої медичної документації з приміщення ОМСЕК та інформації вилученої у операторів мобільного зв`язку встановлено, що 8 осіб із 72 не перебували у місті розташування лікувального закладу, документи якого про проходження лікування, потім стали підставою надання групи інвалідності, а саме такі особи: ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_9 РНОКПП НОМЕР_1 , ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_10 РНОКПП НОМЕР_2 , ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_11 РНОКПП НОМЕР_3 , ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_12 РНОКПП НОМЕР_4 , ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_13 РНОКПП НОМЕР_5 , ОСОБА_10 ІНФОРМАЦІЯ_14 РНОКПП НОМЕР_6 , ОСОБА_11 ІНФОРМАЦІЯ_15 РНОКПП НОМЕР_7 , ОСОБА_12 , ІНФОРМАЦІЯ_16 РНОКПП НОМЕР_8 .
На підставі наданих зазначеними громадянами даних щодо звернень до лікарів, результатів обстежень та проходження стаціонарних лікувань, комісією Луганського комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_5 » прийняті рішення про встановлення інвалідності, які з урахуванням встановлених обставин, викликають сумніви щодо їх об`єктивності.
З метою встановлення інформації чи є ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_9 РНОКПП НОМЕР_1 , ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_10 РНОКПП НОМЕР_2 , ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_11 РНОКПП НОМЕР_3 , ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_12 РНОКПП НОМЕР_4 , ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_13 РНОКПП НОМЕР_5 , ОСОБА_10 ІНФОРМАЦІЯ_14 РНОКПП НОМЕР_6 , ОСОБА_11 ІНФОРМАЦІЯ_15 РНОКПП НОМЕР_7 , ОСОБА_12 , ІНФОРМАЦІЯ_16 РНОКПП НОМЕР_8 клієнтами банку, спрямовано запит до АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_17 ».
Відповідно до отриманої інформації від АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » за вих. вих. № 20.1.0.0.0/7-241129/30698, встановлено, що запитувана інформація може бути розкрита з письмового дозволу її власника або за рішенням суду.
У зв`язку з викладеними обставинами, на теперішній час існує необхідність в проведенні перевірки щодо фактичного місця перебування ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , які проходили лікування в КНП « ІНФОРМАЦІЯ_18 » та КНП « ІНФОРМАЦІЯ_19 » за період часу з 24.02.2022 по 25.01.2024.
На цей час слідчим шляхом встановлюються та перевіряються фактичні дані, що мають суттєве значення у кримінальному провадженні, а саме щодо:
- встановлення інформації про те, чи є ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_9 РНОКПП НОМЕР_1 , ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_10 РНОКПП НОМЕР_2 , ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_11 РНОКПП НОМЕР_3 , ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_12 РНОКПП НОМЕР_4 , ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_13 РНОКПП НОМЕР_5 , ОСОБА_10 ІНФОРМАЦІЯ_14 РНОКПП НОМЕР_6 , ОСОБА_11 ІНФОРМАЦІЯ_15 РНОКПП НОМЕР_7 , ОСОБА_12 , ІНФОРМАЦІЯ_16 РНОКПП НОМЕР_8 клієнтами банку.
- встановлення осіб які здійснювали зняття або перерахування грошових коштів із банківських карток ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 якщо вони являються клієнтами банку;
- адреса знаходження банкоматів, із використанням яких здійснювалось зняття готівкових коштів із банківських карток ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 якщо вони являються клієнтами банку;
- осіб, яким надавалось право користуватись та розпоряджатись банківськими картками ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , якщо вони являються клієнтами банку, які відповідно до п. 1 п. 2 ст. 7 Закону України «Про доступ до публічної інформації» відносяться до категорії інформації з обмеженим доступом, тобто є конфіденційними та є такими що містять персональні дані осіб, що знаходяться в базі персональних даних.
У зв`язку з чим, у кримінальному провадженні виникла необхідність у зверненні до суду з клопотанням про тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (МФО НОМЕР_9 ) та здійснення їх виїмки щодо інформації чи є клієнтами банку: ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_9 РНОКПП НОМЕР_1 , ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_10 РНОКПП НОМЕР_2 , ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_11 РНОКПП НОМЕР_3 , ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_12 РНОКПП НОМЕР_4 , ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_13 РНОКПП НОМЕР_5 , ОСОБА_10 ІНФОРМАЦІЯ_14 РНОКПП НОМЕР_6 , ОСОБА_11 ІНФОРМАЦІЯ_15 РНОКПП НОМЕР_7 , ОСОБА_12 , ІНФОРМАЦІЯ_16 РНОКПП НОМЕР_8 , та здійснення виїмки інформації щодо клієнтів банку.
На підставі викладеного, слідча просить надати дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю та перебувають у володінні АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (МФО НОМЕР_10 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 .
Слідчий надала заяву, в якій просить задовольнити подане клопотання, розгляд справи провести без її участі.
Представник АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » у судове засідання не викликався в порядку ч. 2 ст. 163 КПК України, що не перешкоджає розгляду справи.
Дослідивши клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, додатки до цього клопотання, слідчий суддя вважає за можливе задовольнити клопотання, виходячи з наступного.
Відповідно до ч.1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає в наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходиться такі речі і документи, можливості ознайомитись з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Відповідно до ч. 2 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Згідно ст.163КПКУкраїни слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей та документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Згідно до положень ч. 6 ст.163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей та документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах та документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Так, слідчим суддею встановлено, що звертаючись із зазначеним клопотанням до суду, в якості доказів до клопотання надано: копію витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань від 17.08.2023 кримінального провадження під № 42023132610000268 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 28 ч. 1 ст. 364, ч. 2 ст. 28 ч. 1 ст. 366 КК України, копію повідомлення про вчинення кримінального правопорушення від 17.08.2023 р., копії медичних документів; копії протоколів огляду від 24 вересня 2024 р. та інші матеріали кримінального провадження.
Дослідивши вищезазначені докази в судовому засіданні, з урахуванням дотримання принципів рівності, змагальності та диспозитивності, суд приходить до висновку про те, що дане клопотання підлягає задоволенню, оскільки запитувана інформація має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 28, ч.1 ст. 364, ч. 2 ст. 28, ч.1 ст. 366 КК України, а відомості, які містяться в запитуваних документах, можуть бути використані як докази.
Також слідчим доведено, що отримання вищезазначеної інформації іншим шляхом, крім за ухвалою суду, неможливо.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 159, 160-165, 300, 309,369-372КПКУкраїни слідчий суддя,-
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання старшого слідчого в ОВС СУ ГУНП в Луганській області майора поліції ОСОБА_3 , погоджене прокурором Луганської спеціалізованої прокуратури у сфері оборони Східного регіону ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до документів, які містять охоронювану законом таємницю та здійснення їх виїмки у кримінальному провадженню, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань від 17.08.2023 під № 42023132610000268 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 28 ч. 1 ст. 364, ч. 2 ст. 28 ч. 1 ст. 366 КК України задовольнити.
Надати дозвіл начальнику відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Луганській області майору поліції ОСОБА_13 , старшому слідчому в ОВС відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Луганській області майору поліції ОСОБА_3 , заступнику начальника відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Луганській області підполковнику поліції ОСОБА_14 , старшому слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Луганській області майору поліції ОСОБА_15 , старшому слідчому в ОВС відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Луганській області капітану поліції ОСОБА_16 , старшому слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Луганській області капітану поліції ОСОБА_17 , старшому слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Луганській області підполковнику поліції ОСОБА_18 , слідчому відділу розслідування злочинів загально кримінальної спрямованості СУ ГУНП в Луганській області лейтенанту поліції ОСОБА_19 , слідчому відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності СУ ГУНП в Луганській області майору поліції ОСОБА_20 , слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Луганській області майору поліції ОСОБА_21 , дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю та які перебувають у володінні АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (МФО НОМЕР_10 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 , з можливістю ознайомитись з ними, зробити копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку), а саме до:
- інформації чи є ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_9 РНОКПП НОМЕР_1 , ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_10 РНОКПП НОМЕР_2 , ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_11 РНОКПП НОМЕР_3 , ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_12 РНОКПП НОМЕР_4 , ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_13 РНОКПП НОМЕР_5 , ОСОБА_10 ІНФОРМАЦІЯ_14 РНОКПП НОМЕР_6 , ОСОБА_11 ІНФОРМАЦІЯ_15 РНОКПП НОМЕР_7 , ОСОБА_12 , ІНФОРМАЦІЯ_16 РНОКПП НОМЕР_8 клієнтами банку АТ « ІНФОРМАЦІЯ_20 »;
- банківських рахунків клієнтів банку: ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_9 РНОКПП НОМЕР_1 , ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_10 РНОКПП НОМЕР_2 , ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_11 РНОКПП НОМЕР_3 , ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_12 РНОКПП НОМЕР_4 , ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_13 РНОКПП НОМЕР_5 , ОСОБА_10 ІНФОРМАЦІЯ_14 РНОКПП НОМЕР_6 , ОСОБА_11 ІНФОРМАЦІЯ_15 РНОКПП НОМЕР_7 , ОСОБА_12 , ІНФОРМАЦІЯ_16 РНОКПП НОМЕР_8 ;
- документів в яких міститься інформація про рух грошових коштів по розрахунковим рахункам таких клієнтів банку: ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_9 РНОКПП НОМЕР_1 , ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_10 РНОКПП НОМЕР_2 , ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_11 РНОКПП НОМЕР_3 , ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_12 РНОКПП НОМЕР_4 , ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_13 РНОКПП НОМЕР_5 , ОСОБА_10 ІНФОРМАЦІЯ_14 РНОКПП НОМЕР_6 , ОСОБА_11 ІНФОРМАЦІЯ_15 РНОКПП НОМЕР_7 , ОСОБА_12 , ІНФОРМАЦІЯ_16 РНОКПП НОМЕР_8 у друкованому та електронному вигляді, з зазначенням номерів платіжних документів, часу, дати та адреси платежу, даних платника за період з 24.02.2022 по 25.01.2024;
- платіжних документів з відомостями: про підписантів платіжних документів, з зазначенням особи якою накладено електронний підпис, дати та часу за період з 24.02.2022 по 25.01.2024;
- заяв на зняття готівкових грошових коштів (переведення на депозит, корпоративний рахунок), чеків, видаткових касових ордерів на отримання готівки, доручень та інших документів щодо отримання грошових коштів з рахунків клієнтів банку: ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_9 РНОКПП НОМЕР_1 , ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_10 РНОКПП НОМЕР_2 , ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_11 РНОКПП НОМЕР_3 , ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_12 РНОКПП НОМЕР_4 , ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_13 РНОКПП НОМЕР_5 , ОСОБА_10 ІНФОРМАЦІЯ_14 РНОКПП НОМЕР_6 , ОСОБА_11 ІНФОРМАЦІЯ_15 РНОКПП НОМЕР_7 , ОСОБА_12 , ІНФОРМАЦІЯ_16 РНОКПП НОМЕР_8 за період з 24.02.2022 по 25.01.2024;
- відомостей про банкомати або інші пристрої, за допомогою яких здійснювались зняття готівкових коштів із діючих банківських рахунків ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_9 РНОКПП НОМЕР_1 , ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_10 РНОКПП НОМЕР_2 , ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_11 РНОКПП НОМЕР_3 , ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_12 РНОКПП НОМЕР_4 , ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_13 РНОКПП НОМЕР_5 , ОСОБА_10 ІНФОРМАЦІЯ_14 РНОКПП НОМЕР_6 , ОСОБА_11 ІНФОРМАЦІЯ_15 РНОКПП НОМЕР_7 , ОСОБА_12 , ІНФОРМАЦІЯ_16 РНОКПП НОМЕР_8 із зазначенням банківської установи, дати та часу знаття та адреси розташування даного банкомату, за період з 24.02.2022 по 25.01.2024;
- фото (відео) осіб, які здійснювали зняття готівкових коштів із діючих банківських рахунків ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_9 РНОКПП НОМЕР_1 , ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_10 РНОКПП НОМЕР_2 , ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_11 РНОКПП НОМЕР_3 , ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_12 РНОКПП НОМЕР_4 , ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_13 РНОКПП НОМЕР_5 , ОСОБА_10 ІНФОРМАЦІЯ_14 РНОКПП НОМЕР_6 , ОСОБА_11 ІНФОРМАЦІЯ_15 РНОКПП НОМЕР_7 , ОСОБА_12 , ІНФОРМАЦІЯ_16 РНОКПП НОМЕР_8 з банкоматів із зазначенням: дати, часу та адреси (номеру) банкомату, за період з 24.02.2022 по 25.01.2024;
- виписок з номерами телефонів, з яких проходило з`єднання, вхід до електронного кабінету системи дистанційного обслуговування, з зазначенням часу і дати проведення вказаних з`єднань, а також інформації щодо «ІР -адрес» з яких відбувалося управління рахунком клієнтів банку: ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_9 РНОКПП НОМЕР_1 , ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_10 РНОКПП НОМЕР_2 , ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_11 РНОКПП НОМЕР_3 , ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_12 РНОКПП НОМЕР_4 , ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_13 РНОКПП НОМЕР_5 , ОСОБА_10 ІНФОРМАЦІЯ_14 РНОКПП НОМЕР_6 , ОСОБА_11 ІНФОРМАЦІЯ_15 РНОКПП НОМЕР_7 , ОСОБА_12 , ІНФОРМАЦІЯ_16 РНОКПП НОМЕР_8 .
Строк дії ухвали про дозвіл на тимчасовий доступ до документів та інформації становить 2 (два) місяця з дня її винесення, тобто до 18.04.2025.
Ухвала підлягає виконанню одноразово.
Перед початком виконання ухвали слідчого судді особі, яка зазначена в ухвалі як володілець речей і документів, а за її відсутності - іншій присутній особі, повинна бути пред`явлена ухвала і надана її копія.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до документів та їх тимчасового вилучення слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів, має право постановити ухвалу про проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає і заперечення проти ухвали можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Самарський районний суд м.Дніпропетровська |
Дата ухвалення рішення | 18.02.2025 |
Оприлюднено | 25.02.2025 |
Номер документу | 125349236 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Самарський районний суд м.Дніпропетровська
Нестеренко Т. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні