Ухвала
від 10.02.2025 по справі 910/12313/24
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01054, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 334-68-95, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

м. Київ

10.02.2025Справа № 910/12313/24За заявою Акціонерного товариства комерційний банк "ПриватБанк" (01001, м. Київ, вул. Грушевського, 1Д, ідентифікаційний номер 14360570)

до Приватного підприємства "Вектор" (03035, м. Київ, вул. Урицького, 41, ідентифікаційний номер 31520838)

про банкрутство

Суддя Яковенко А.В.

Представники учасників: не з`явилися.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

У жовтні 2024 року Акціонерне товариство Комерційний банк "Приватбанк" звернулося до Господарського суду міста Києва про відкриття провадження у справі про банкрутство Приватного підприємства "Вектор" у зв`язку з наявною непогашеною заборгованістю.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 16.10.2024 № 910/12313/24 заяву Акціонерного товариства Комерційний банк "Приватбанк" прийнято до розгляду, підготовче засідання призначено на 09.12.2024, зобов`язано Приватне підприємство "Вектор" у строк до 12.11.2024 (включно) надати суду належним чином засвідчені копії правоустановчих документів, зокрема статут підприємства, відзив на заяву про відкриття провадження у справі про банкрутство з додатками, складений відповідно до ст. 36 Кодексу України з процедур банкрутства.

06.12.2024 до суду надійшло клопотання арбітражного керуючого Глеваського В.В. про проведення засідання 09.12.2024 без його участі.

06.12.2024 до Господарського суду міста Києва надійшла заява арбітражного керуючого Седлецького О.В. про участь у справі про банкрутство.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 09.12.2024 відкрито провадження у справі про банкрутство Приватного підприємства "Вектор" (03035, м. Київ, вул. Урицького, 41, ідентифікаційний номер 31520838). Визнано грошові вимоги Акціонерного товариства Комерційний банк "Приватбанк" (01001, м. Київ, вул. Грушевського, 1Д, ідентифікаційний номер 14360570) до Приватного підприємства "Вектор" (03035, м. Київ, вул. Урицького, 41, ідентифікаційний номер 31520838) в розмірі 5 302 273,37 грн. Введено мораторій на задоволення вимог кредиторів. Введено процедуру розпорядження майном Приватного підприємства "Вектор" (03035, м. Київ, вул. Урицького, 41, ідентифікаційний номер 31520838). Оприлюднено на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України повідомлення № 74871 від 17.12.2024 про відкриття провадження у справі про банкрутство Приватного підприємства "Вектор" (03035, м. Київ, вул. Урицького, 41, ідентифікаційний номер 31520838). Призначено розпорядником майна Приватного підприємства "Вектор" (03035, м. Київ, вул. Урицького, 41, ідентифікаційний номер 31520838) арбітражного керуючого Глеваського Віталія Васильовича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого № 1724 від 20.03.2015). Визначено дату проведення попереднього судового засідання на 10.02.2025.

21.01.2025 до суду надійшов проміжний звіт розпорядника майна станом на 01.01.2025.

03.02.2025 до Господарського суду міста Києва надійшло повідомлення по справі від Солом`янської районної в м. Києві державної адміністрації.

04.02.2025 до суду надійшло клопотання розпорядника майна арбітражного керуючого Глеваського В.В. про зобов`язання керівника боржника вчинити дії.

07.02.2025 до Господарського суду міста Києва надійшло клопотання розпорядника майна про долучення до матеріалів справи документів, складених за результатами проведення інвентаризації майна Приватного підприємства «Вектор».

У судове засідання, призначене на 10.02.2025, представники учинків справи не з`явилися, хоча про дату, час і місце його проведення були повідомлені належним чином.

Дослідивши клопотання розпорядника майна арбітражного керуючого Глеваського В.В. про зобов`язання керівника боржника вчинити дії, судом встановлено наступне.

Відповідно до ст. 44 Кодексу України з процедур банкрутства розпорядник майна з дня свого призначення виконує комплекс повноважень, зокрема, проводить інвентаризацію майна, аналізує фінансовий стан господарської діяльності боржника.

Так, виконуючи повноваження розпорядника майна ПП «Вектор» арбітражним керуючим В.В. Глеваським надіслано запити до керівника боржника:

- запит вих. № 12/12/24-27 від 12 грудня 2024 року з проханням надати докази, що підтверджують існування/відсутність дебіторської заборгованості ПП «Вектор» (код ЄДРПОУ 31520838);

- запит вих. № 12/12/24-28 від 12 грудня 2024 року з проханням надати інформацію про кількість працівників ПП «Вектор» станом на 09.12.2024, дату порушення провадження у справі про банкрутство та надати інформацію про заборгованість із виплати заробітної плати (за наявності);

- запит вих. № 12/12/24-29 від 12 грудня 2024 року з проханням надати належним чином засвідчені копії статутних та фінансових документів ПП «Вектор»;

- запит вих. № 12/12/24-30 від 12 грудня 2024 року з проханням узгодити порядок проведення інвентаризації майна ПП «Вектор» та надати докази, що підтверджують вжиття заходів для охорони майна боржника;

- запит вих. № 20/12/22-31 від 20 грудня 2022 року з проханням узгодити порядок розгляду заяв з кредиторськими вимогами ПП «Вектор».

Не отримавши відповідь від керівника боржника на запити, надіслано повторно до керівника ПП «Вектор» Боброва Е.Ю. наступні запити:

- запит (повторно) вих. № 07/01/25-1 від 07 січня 2025 року з проханням надати докази, що підтверджують існування/відсутність дебіторської заборгованості ПП «Вектор» (код ЄДРПОУ 31520838);

- запит (повторно) вих. № 07/01/25-2 від 07 січня 2025 року з проханням надати інформацію про кількість працівників ПП «Вектор» станом на 09.12.2024, дату порушення провадження у справі про банкрутство та надати інформацію про заборгованість із виплати заробітної плати (за наявності);

- запит (повторно) вих. № 07/01/25-3 від 07 січня 2025 року з проханням надати належним чином засвідчені копії статутних та фінансових документів ПП «Вектор»;

- запит (повторно) вих. № 07/01/25-4 від 07 січня 2025 року з проханням узгодити порядок проведення інвентаризації майна ПП «Вектор» та надати докази, що підтверджують вжиття заходів для охорони майна боржника;

- запит (повторно) вих. № 07/01/25-5 від 07 січня 2025 року з проханням узгодити порядок розгляду заяв з кредиторськими вимогами ПП «Вектор».

Будь-яких документів або пояснень від керівника боржника розпорядником майна арбітражним керуючим Глеваським В.В. отримано не було.

Відповідно до п. 4 розділу І Положення про інвентаризацію активів та зобов`язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 02.09.2014 № 879, проведення інвентаризації забезпечується власником (власниками) або уповноваженим органом (посадовою особою), який здійснює керівництво підприємством відповідно до законодавства та установчих документів (далі - керівник підприємства), який створює необхідні умови для її проведення, визначає об`єкти, періодичність та строки проведення інвентаризації, крім випадків, коли проведення інвентаризації є обов`язковим. У цих випадках визначені на підприємстві строки проведення інвентаризації не можуть перевищувати строків, визначених цим Положенням.

Відповідно до п. 5 розділу І Положення про інвентаризацію активів та зобов`язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 02.09.2014 № 879, інвентаризація проводиться з метою забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності підприємства. Під час інвентаризації активів і зобов`язань перевіряються і документально підтверджуються їх наявність, стан, відповідність критеріям визнання і оцінка. При цьому забезпечуються:

- виявлення фактичної наявності активів та перевірка повноти відображення зобов`язань, коштів цільового фінансування, витрат майбутніх періодів;

- установлення лишку або нестачі активів шляхом зіставлення фактичної їх наявності з даними бухгалтерського обліку;

- виявлення активів, які частково втратили свою первісну якість та споживчу властивість, застарілих, а також матеріальних та нематеріальних активів, що не використовуються, невикористаних сум забезпечення;

- виявлення активів і зобов`язань, які не відповідають критеріям визнання.

Відповідно до п. 1 розділу ІІ Положення про інвентаризацію активів та зобов`язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 02.09.2014 № 879, для проведення інвентаризації на підприємстві розпорядчим документом керівника підприємства створюється інвентаризаційна комісія з представників апарату управління підприємства, бухгалтерської служби (представників аудиторської фірми, централізованої бухгалтерії, суб`єкта підприємницької діяльності - фізичної особи, яка здійснює ведення бухгалтерського обліку на підприємстві на договірних засадах) та досвідчених працівників підприємства, які знають об`єкт інвентаризації, ціни та первинний облік (інженери, технологи, механіки, виконавці робіт, товарознавці, економісти, бухгалтери). Інвентаризаційну комісію очолює керівник підприємства (його заступник) або керівник структурного підрозділу підприємства, уповноважений керівником підприємства.

У тих випадках, коли бухгалтерський облік ведеться безпосередньо керівником підприємства, інвентаризаційну комісію очолює керівник підприємства самостійно.

За рішенням керівника підприємства до складу інвентаризаційної комісії можуть бути включені члени ревізійної комісії господарського товариства.

У разі проведення інвентаризації за судовим рішенням або на підставі належним чином оформленого документа органу, який відповідно до закону має право вимагати проведення такої інвентаризації, посадові особи відповідного органу (за їх згодою) можуть бути присутні при проведенні інвентаризації.

Інвентаризація проводиться повним складом інвентаризаційної комісії (робочої інвентаризаційної комісії) та у присутності матеріально відповідальної особи.

Аналіз фінансово-господарського стану боржника, а також виявлення ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства здійснюються згідно з Методичними рекомендаціями щодо виявлення ознак неплатоспроможності підприємства та ознак дій з приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства, затвердженими наказом Міністерства економіки України від 19.01.2006 р. № 14 (далі - Методичні рекомендації).

Про обов`язковість застосування Методичних рекомендацій при проведенні аналізу фінансово-господарського стану боржника зазначено в п. 1 Порядку проведення аналізу фінансово-господарського стану суб`єктів господарювання щодо наявності ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 10.09.2020 р. № 3105/5.

Пунктом 1.1. Методичних рекомендацій передбачено, що їх розроблено з метою визначення однозначних підходів при оцінці фінансового-господарського стану підприємств на предмет наявності ознак приховуваного, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства.

Відповідно до п. 2.2. Методичних рекомендацій основними джерелами інформації для проведення аналізу фінансово-господарського стану боржника, а також виявлення ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства є:

- установчі документи підприємства (засновницький договір, статут), а також довідку про включення до ЄДРПОУ, свідоцтво про державну реєстрацію, реєстр власників акцій (за наявності),

- баланс підприємства (форма № 1), для суб`єктів малого підприємництва - форма № 1-м);

- звіт про фінансові результати (форма № 2), для суб`єктів малого підприємництва - форма № 2-м),

- звіт про рух грошових коштів (форма № 3),

- звіт про власний капітал (форма № 4),

- примітки до річної фінансової звітності (форма № 5),

- звіт про наявність та рух основних фондів, амортизацію (знос) (форма № 11-ОЗ),

- обстеження технологічних інновацій промислового підприємства (форма № 1-інновація),

- звіт про фінансові результати і дебіторську та кредиторську заборгованість (форма № 1-Б),

- звіт з праці (форма № 1-ПВ),

- звіт про стан умов праці, пільги та компенсації за роботу зі шкідливими умовами праці (форма № 1-ПВ (умови праці)),

- звіт про використання робочого часу (форма № 3-ПВ),

- звіт про виробництво промислової продукції (форма № 1П-НПП) та іншу інформацію, необхідну для проведення аналізу.

Відповідно до ч. 1 ст. 12-1 Кодексу України з процедур банкрутства запит арбітражного керуючого - це письмове або у формі електронного документа звернення арбітражного керуючого, призначеного господарським судом розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором, керуючим реструктуризацією, керуючим реалізацією, до органу державної влади, органу місцевого самоврядування, їх посадових та службових осіб, підприємств, установ, у тому числі банків, небанківських надавачів платіжних послуг, емітентів електронних грошей, депозитарних установ та інших професійних учасників ринків капіталу, організацій незалежно від форми власності та підпорядкування, громадських об`єднань, фізичних осіб про надання інформації, копій документів, необхідних арбітражному керуючому для здійснення повноважень у справі про банкрутство (неплатоспроможність) щодо боржника, а також членів сім`ї боржника - фізичних осіб, визначених абзацом другим частини п`ятої статті 116 цього Кодексу, стосовно якого арбітражний керуючий здійснює повноваження розпорядника майна керуючого санацією, ліквідатора, керуючого реструктуризацію або керуючого реалізацією.

До запиту арбітражного керуючого додається посвідчена арбітражним керуючим копія судового рішення про призначення його у справі про банкрутство (неплатоспроможність) розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором, керуючим реструктуризацією або керуючим реалізацією. Вимагати від арбітражного керуючого надання разом із запитом арбітражного керуючого інших документів забороняється.

Відповідно до ч. 2 ст. 12-1 Кодексу України з процедур банкрутства орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їх посадові та службові особи, керівники підприємств, установ, у тому числі банків, небанківських надавачів платіжних послуг, емітентів електронних грошей, депозитарних установ та інших професійних учасників ринків капіталу, організацій, громадських об`єднань, фізичні особи, яким направлено запит арбітражного керуючого, зобов`язані не пізніше десяти робочих днів з дня отримання запиту надати арбітражному керуючому відповідну інформацію, у тому числі таку, що становить банківську таємницю, таємницю надавача платіжних послуг або емітента електронних грошей, крім таємної та/або службової інформації та копій документів, у яких міститься таємна та/або службова інформація, копії документів.

У разі якщо запит арбітражного керуючого стосується надання значного обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту арбітражного керуючого може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням причин такого продовження, про що арбітражному керуючому письмово повідомляється не пізніше п`яти робочих днів з дня отримання запиту арбітражного керуючого.

Задоволення запиту арбітражного керуючого може бути здійснено шляхом надання відповідної інформації, копій документів у формі електронного документа.

У разі якщо задоволення запиту арбітражного керуючого передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як десять сторінок, арбітражний керуючий зобов`язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк. Розмір таких витрат не може перевищувати граничних норм витрат на копіювання та друк, встановлених відповідно до законодавства.

Відповідно до ч. 3 ст. 12-1 Кодексу України з процедур банкрутства відмова в наданні інформації на запит арбітражного керуючого, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання недостовірної інформації тягнуть за собою відповідальність згідно із законом, крім випадків відмови в наданні таємної та/або службової інформації.

Відповідно до абз. 7 ч. 7 ст. 44 Кодексу України з процедур банкрутства у процедурі розпорядження майном боржник зобов`язаний забезпечити розпоряднику майна можливість безпосереднього доступу до інформації, що зберігається у базах даних (у тому числі електронних), які використовуються посадовими особами боржника для ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку, а також для формування бухгалтерської, статистичної та податкової звітності, та/або забезпечити можливість розпоряднику майна ознайомитися з такою інформацією в інший спосіб з можливістю друкувати та/або копіювати документи, необхідні для здійснення повноважень розпорядника майна, з урахуванням вимоги частини четвертої статті 10 цього Кодексу.

З огляду на визначену Кодексом України з процедур банкрутства обов`язковість проведення інвентаризації майна боржника, враховуючи, що розпоряднику майна необхідні запитувані документи та інформація для проведення аналізу фінансово-господарського стану Приватного підприємства «Вектор», суд задовольняє частково клопотання розпорядника майна арбітражного керуючого Глеваського В.В. про зобов`язання керівника боржника вчинити дії з урахуванням наступного.

Частиною 1 статті 2 Кодексу України з процедур банкрутства визначено, що провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.

Відповідно до ч. 1 ст. 326 Господарського процесуального кодексу України судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, - і за її межами.

Частиною 2 статті 326 Господарського процесуального кодексу України визначено, що невиконання судового рішення є підставою для відповідальності, встановленої законом.

Згідно з ч. 1 ст. 327 Господарського процесуального кодексу України виконання судового рішення здійснюється на підставі наказу, виданого судом, який розглядав справу як суд першої інстанції.

Вимоги до виконавчого документа встановлені статтею 4 Закону України "Про виконавче провадження".

Відповідно до ч. 3 ст. 327 Господарського процесуального кодексу України наказ, судовий наказ, а у випадках, встановлених цим Кодексом, - ухвала суду є виконавчими документами. Наказ, судовий наказ, ухвала суду мають відповідати вимогам до виконавчого документа, встановленим законом.

Згідно з ч. 10 ст. 112 Господарського процесуального кодексу України ухвала про забезпечення доказів (крім забезпечення доказів шляхом допиту свідків, призначення експертизи, огляду доказів) є виконавчим документом та виконується негайно в порядку, встановленому для виконання судових рішень.

Відповідно до ч. 3 ст. 134 Господарського процесуального кодексу України ухвала про тимчасове вилучення доказів для дослідження судом є виконавчим документом, підлягає негайному виконанню та має відповідати вимогам до виконавчого документа, встановленим законом.

Згідно з ч. 5 ст. 135 Господарського процесуального кодексу України ухвала про стягнення штрафу є виконавчим документом та має відповідати вимогам до виконавчого документа, встановленим законом. Стягувачем за таким виконавчим документом є Державна судова адміністрація України.

Відповідно до ч. 1 ст. 144 Господарського процесуального кодексу України ухвала господарського суду про забезпечення позову є виконавчим документом та має відповідати вимогам до виконавчого документа, встановленим законом. Така ухвала підлягає негайному виконанню з дня її постановлення незалежно від її оскарження і відкриття виконавчого провадження.

Згідно з ч. 2 ст. 193 ухвала про затвердження мирової угоди є виконавчим документом та має відповідати вимогам до виконавчого документа, встановленим Законом України "Про виконавче провадження".

Отже, Господарським процесуальним кодексом України визначено вичерпний перелік ухвал, які є виконавчими документами та відповідно мають відповідати вимогам до виконавчого документа, встановленим Законом України "Про виконавче провадження".

У свою чергу, Кодекс України з процедур банкрутства також не містить положення щодо постановлення ухвали, яка є виконавчим документом, про зобов`язання посадових осіб боржника вчинити дії (у тому числі організувати проведення інвентаризації майна боржника та надати розпоряднику майна документи та інформацію, необхідну для проведення аналізу фінансово-господарського стану боржника). З-поміж іншого, суд зазначає, що ухвала за результатами розгляду вказаного клопотання розпорядника майна про зобов`язання керівника боржника вчинити дії не є вжиттям заходу забезпечення вимог кредиторів у розумінні статті 40 Кодексу України з процедур банкрутства.

За таких обставин, клопотання розпорядника майна в частині оформлення ухвали суду за результатом розгляду вказаного клопотання у вигляді виконавчого документа задоволенню не підлягає.

Керуючись ст.ст. 12, 44 Кодексу України з процедур банкрутства, ст.ст. 232, 234 Господарського процесуального кодексу України, суд -

УХВАЛИВ:

1. Задовольнити частково клопотання розпорядника майна арбітражного керуючого Глеваського В.В. про зобов`язання керівника боржника вчинити дії.

2. Зобов`язати керівника Приватного підприємства «Вектор» Боброва Едуарда Юрійовича (03035, місто Київ, вулиця Урицького, будинок 41, код ЄДРПОУ 30622396) надати розпоряднику майна (арбітражному керуючому) Приватного підприємства «Вектор» Глеваському Віталію Васильовичу (09117, Київська область, місто Біла Церква, Торгова Площа, 10) наступні документи:

- установчі документи боржника;

- документи, які підтверджують право власності на рухоме та нерухоме майно, належне боржнику;

- документи, які підтверджують право користування рухомим та нерухомим майном;

- договори, угоди, контракти, укладені боржником протягом трьох років до порушення провадження у справі про банкрутство боржника;

- внутрішні та звітні документи боржника, а саме: документи бухгалтерської, податкової та статистичної звітності за останні 3 роки;

- баланси підприємства (форма № 1) за2021, 2022, 2023 роки, останній звітній період 2024 року та станом на 09.12.2024;

- звіт про фінансові результати (форма № 2) за 2021, 2022, 2023 роки, останній звітній період 2024 року та станом на 09.12.2024;

- звіт про рух грошових коштів (форма № 3) за 2021, 2022, 2023 роки, останній звітній період 2024 року та станом на 09.12.2024;

- звіт про власний капітал (форма № 4) за 2021, 2022, 2023 роки, останній звітній період 2024 року та станом на 09.12.2024;

- примітки до річної фінансової звітності (форма № 5) за 2021, 2022, 2023 роки, останній звітній період 2024 року та станом на 09.12.2024;

- звіт про наявність та рух основних фондів, амортизацію (знос) (форма № 11-ОЗ) за 2021, 2022, 2023 роки, останній звітній період 2024 року та станом на 09.12.2024;

- обстеження технологічних інновацій промислового підприємства (форма № 1- інновація) за 2021, 2022, 2023 роки, останній звітній період 2024 року та станом на 09.12.2024;

- звіт про фінансові результати і дебіторську та кредиторську заборгованість (форма № 1-Б) за 2021, 2022, 2023 роки, останній звітній період 2024 року та станом на 09.12.2024;

- звіт з праці (форма № 1-ПВ) за 2021, 2022, 2023 роки, останній звітній період 2024 року та станом на 09.12.2024;

- звіт про стан умов праці, пільги та компенсації за роботу зі шкідливими умовами праці (форма № 1-ПВ (умови праці)) за 2021, 2022, 2023 роки, останній звітній період 2024 року та станом на 09.12.2024;

- звіт про використання робочого часу (форма № 3-ПВ) за 2021, 2022, 2023 роки, останній звітній період 2024 року та станом на 09.12.20224

- звіт про виробництво промислової продукції (форма № 1П-НПП) за 2021, 2022, 2023 роки, останній звітній період 2024 року та станом на 09.12.2024;

- перелік відкритих рахунків у банківських установах та відомості про грошові кошти, що знаходяться на цих рахунках, та виписки із банківських установ за останні три роки;

- перелік майна, що належить боржнику, його місцезнаходження (адреса) та заходи, які були прийняті для його збереження;

- перелік заставного майна, його місцезнаходження (адреса) та копії договорів застави (іпотеки);

- копії чинних договорів поруки, укладених боржником;

- повний перелік кредиторів станом на 09.12.2024 (назва кредитора, ідентифікаційний код, сума заборгованості, підстава виникнення заборгованості) із розділенням кредиторів на поточних та конкурсних;

- перелік дебіторів станом на 09.12.2024 (назва дебітора, ідентифікаційний код, сума заборгованості, підстава виникнення заборгованості);

- акти звірок з дебіторами та кредиторами;

- угоди про спільну діяльність, оренду майна, дольову участь у інших суб`єктах господарювання;

- дозволи, ліцензії, сертифікати, отримані боржником;

- відомості про будь-які обтяження або заборони щодо відчуження майна/майнових прав, належних боржнику;

- відомості про наявність ризиків, пов`язаних з втратою належного боржнику майна: судові спори про витребування майна із власності боржника; судові рішення, винесені відносно майна боржника (звернення стягнення, витребування тощо); дії державних органів (державної виконавчої служби, ДПІ, органів МВС тощо), направлені на відчуження належного боржнику майна; будь-які інші дії, направлені на знищення/пошкодження/відчуження майна боржника;

- відомості про внутрішню структуру підприємства, перелік структурних підрозділів, філій, представництв;

- відомості про фактичну чисельність працівників підприємства, затверджений штатний розклад;

- список працівників, їх кількість та кваліфікація;

- довідку про наявність чи відсутність заборгованості боржника по заробітній платі станом на дату надання відповіді;

- відомості про видані довіреності, в тому числі нотаріально завірені;

- найменування і ідентифікаційний код підприємств, в яких боржник є засновником (учасником), відомості про розмір належної боржнику частку в статутному капіталі таких підприємств;

- відомості про організацію і функціонування служби охорони підприємства (договори із відповідними підприємствами), перелік матеріально відповідальних осіб і осіб, відповідальних за техніку безпеки, пожежну безпеку, копії відповідних наказів.

- правовстановлюючі документи на все рухоме та нерухоме майно та інформацію, підтверджену відповідними документами, щодо перебування майна в іпотеці чи заставі;

- інформацію, підтверджену відповідними документами, щодо проведення інвентаризації за 2021, 2022 та 2023 роки та її результатів;

- повідомити та надати відповідні документи, щодо заходів, які вживаються з метою охорони майна боржника (договори охорони майна боржника, договори відповідального зберігання, у разі наявності, та ін.).

- перелік майна боржника, яке є предметом застави;

- перелік вимог кредиторів, які забезпечені заставою майна боржника, в разі його наявності;

- кількість найманих працівників боржника, в тому числі за трудовими та цивільно-правовими договорами на момент отримання запиту;

- заборгованість щодо заробітної плати, авторської винагороди, аліментів, а також щодо відшкодування шкоди, заподіяної життю та здоров`ю громадян, за даними обліку боржника;

- в разі наявності заборгованості перед працівниками, також надати перелік працівників з ідентифікуючими ознаками (прізвище, ім`я, по батькові, посада, серія та номер паспорту, дата видачі та орган, що видав паспорт, РНОКПП особи, адреса місця реєстрації).

- копії господарських договорів, укладених боржником за період з 09.12.2021 по 09.12.2024 з метою проведення їх аналізу;

- копії господарських договорів, укладених боржником після порушення провадження у справі № 910/12313/24;

- виписки з банківських рахунків боржника за період з 09.12.2021 по 09.12.2024;

- копії договорів та інших документів, пов`язаних з майновими діями боржника, які були вчинені ПП «Вектор» після порушення справи про банкрутство та протягом трьох років, що передували порушенню справи про банкрутство, а саме:

- договори про відчуження майна ПП «Вектор» в період з 09.12.2021 по 09.12.2024;

- договори про придбання майна ПП «Вектор» в період з 09.12.2021 по 09.12.2024.

3. Копію ухвали направити учасникам справи, у тому числі керівнику боржника.

Ухвала набирає законної сили в порядку ст. 235 Господарського процесуального кодексу України та не підлягає оскарженню окремо від рішення суду.

Повний текст ухвали складено 21.02.2025

Суддя А.В. Яковенко

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення10.02.2025
Оприлюднено26.02.2025
Номер документу125390843
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи

Судовий реєстр по справі —910/12313/24

Постанова від 21.04.2025

Господарське

Господарський суд міста Києва

Яковенко А.В.

Ухвала від 21.04.2025

Господарське

Господарський суд міста Києва

Яковенко А.В.

Ухвала від 10.02.2025

Господарське

Господарський суд міста Києва

Яковенко А.В.

Ухвала від 10.02.2025

Господарське

Господарський суд міста Києва

Яковенко А.В.

Ухвала від 09.12.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Яковенко А.В.

Ухвала від 16.10.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Яковенко А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні