Постанова
від 24.02.2025 по справі 320/7646/25
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУДСправа № 320/7646/25 Суддя (судді) першої інстанції: Панченко Н.Д.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 лютого 2025 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

Головуючого судді Коротких А.Ю.,

суддів Сорочка Є.О.,

Чаку Є.В.,

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Фабрика смаку" на рішення Київського окружного адміністративного суду від 18 лютого 2025 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Фабрика смаку" до Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України, треті особи - Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ", Товариство з обмеженою відповідальністю "Партнер Юкрейн" про визнання протиправними та скасування рішення,-

В С Т А Н О В И В :

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фабрика смаку" звернулось до Київського окружного адміністративного суду з позовом до Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України, треті особи - Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ", Товариство з обмеженою відповідальністю "Партнер Юкрейн", в якому просило визнати протиправним та скасувати рішення Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України (вул. Ялтинська, буд. 11, м. Київ, 02099; ідентифікаційний код юридичної особи: 23311317) про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» переможцем публічної закупівлі, що оголошена за ідентифікатором № UA-2025-01-22-001247-a, та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з Товариством з обмеженою відповідальністю «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ», оформлене протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України від 13.02.2025 року № 195.

Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 18 лютого 2025 року в задоволенні позову відмовлено повністю.

Не погоджуючись із прийнятим рішенням суду, Товариство з обмеженою відповідальністю "Фабрика смаку" звернулось з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нову постанову, якою позов задовольнити повністю. Свої вимоги апелянт мотивує тим, що судом першої інстанції при постановленні оскаржуваного рішення неповно досліджено обставини, що мають значення для справи та неправильно застосовано норми матеріального права.

21 лютого 2025 року через систему «Електронний суд» надійшов відзив від Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України, в якому відповідач просить апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Фабрика смаку" на рішення Київського окружного адміністративного суду від 18 лютого 2025 року залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін.

Сторони були належним чином повідомлені про дату апеляційного розгляду справи - 24 лютого 2025 року, проте у судове засідання не з`явилися. За таких обставин колегія суддів, керуючись п. 2 ч. 1 ст. 311 КАС України, вирішила перейти до розгляду справи в порядку письмового провадження за наявними у ній матеріалами.

Дослідивши матеріали справи, колегія суддів дійшла висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції, 22.01.2025 року Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України (далі - Замовник, Відповідач) оголосив спрощену закупівлю за кодом ДК 021:2015: 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні» (Повсякденні набори сухих продуктів (раціони 1-3)).

Відповідно до пунктів 1.1.-1.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затвердженого протоколом уповноваженої особи № 37 від 22.01.2025 року (далі за текстом - Оголошення), повне найменування, категорія, місцезнаходження, код ЄДРПОУ: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України, категорія замовника: ІІІ, відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099, 23311317.

Згідно з пунктом 2.1. Оголошення назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код ДК 021:2015: 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні» (Повсякденні набори сухих продуктів (раціони 1-3)).

Оголошення розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 року № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі - Особливості № 1275) (пункт 3 Оголошення).

Інформація про закупівлю розміщена в електронній системі закупівель «Рrоzorro» за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-01-22-001247-a.

Унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-01-22-001247-a.

За наслідками електронного аукціону учасниками процедури закупівлі подано остаточну пропозицію в розмірі (в порядку за збільшенням ціни):

1) ТОВ «МАРКЕТПРОМ» - 37 701 000,00 грн.; 2) ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» - 38 189 519,00 грн; 3) ТОВ «ПАРТНЕР ЮКРЕЙН» - 38 189 520,00 грн; 4) ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» - 41 099 400,00 грн.

Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України від 10.02.2025 року № 156, відхилено пропозицію ТОВ «МАРКЕТПРОМ» на закупівлю по предмету закупівлі «Код ДК 021:2015: 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні» (Повсякденні набори сухих продуктів (раціони 1-3)), номер оголошення в електронній системі закупівель UA 2025-01-22-001247-a, на підставі пункту 2 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У зв`язку з відхиленням тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «МАРКЕТПРОМ» було розкрито тендерну пропозицію наступного учасника процедури закупівлі ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ», яким запропоновано найбільш економічно вигідну пропозицію з числа учасників, які залишились після відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «МАРКЕТПРОМ».

Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою 13.02.2025 року Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України від 13.02.2025 року № 195, Замовником визначено ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» переможцем спрощеної закупівлі по предмету закупівлі «Код ДК 021:2015: 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні» (Повсякденні набори сухих продуктів (раціони 1-3))», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-01-22-001247-a, а також прийнято рішення і висловлено намір укласти договір з ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» по предмету закупівлі «Код ДК 021:2015: 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні» (Повсякденні набори сухих продуктів (раціони 1-3))», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-01-22-001247-a.

У той же час, позивач вважає відповідне рішення передчасним та таким, що вчинене з порушенням вимог законодавства про публічні закупівлі.

Так, позивач зазначає, що ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» в порушення вимог Додатку 3 до Оголошення на підтвердження відповідності запропонованого товару не надав у складі пропозиції гарантійний лист про відповідність запропонованого ним товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, визначеним у цьому Додатку. Такий гарантійний лист повинен містити: повне найменування запропонованого Учасником товару - предмету закупівлі та його складових частин згідно з комплектацією у розрізі раціонів, із зазначенням по кожній позиції: найменування державного/галузевого стандарту/технічних умов виробника, найменування виробника та країну походження, що і стало підставою для звернення до суду.

Надаючи правову оцінку обставинам справи, колегія суддів зазначає наступне.

Загальні правові засади планування, порядок формування обсягів та особливостей здійснення закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення для забезпечення потреб сектору безпеки і оборони, а також інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, а також порядок здійснення державного і демократичного цивільного контролю у сфері оборонних закупівель визначені Законом України Про оборонні закупівлі від 17.07.2020 року №808-ІХ (далі-Закон №808).

Частиною першою статті 30 Закону №808 встановлено, що особливості здійсненні оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених цієї статтею.

Такі Особливості були затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 року №1275, пунктом 4 яких передбачено, що державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів, робіт і послуг оборонного призначення, інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у період дії правового режиму воєнного стану відповідно до цих особливостей.

Відповідно до частини четвертої статті 3 Закону №922 відносини, пов`язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.

Частиною дев`ятою цієї ж статті визначено, що особливості здійснення закупівель, визначених цим Законом, для гарантованого забезпечення потреб оборони (крім товарів, робіт і послуг, що підлягають закупівлі відповідно до угод у порядку, визначеному пунктом 6 частини п`ятої цієї статті) Міністерством оборони України та його розвідувальним органом, Міністерством внутрішніх справ України, Службою безпеки України, Національною гвардією України, Національною поліцією України, Державною прикордонною службою України, Службою зовнішньої розвідки України, Державною службою спеціального зв`язку та захисту інформації України, Державною спеціальною службою транспорту, Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Управлінням державної охорони України та іншими військовими формуваннями та/або частинами в особливий період, у період проведення операції об`єднаних сил, антитерористичної операції, у період введення надзвичайного стану встановлюються окремим законом.

Таким чином, законодавством з питань публічних закупівель у сфері оборони на період дії правового режиму воєнного стану є виключно Закон №808, Закон №922 та Особливості.

Частиною другою статті 2 Закону №808 встановлено, що закупівля товарів, робіт і послуг здійснюється державними замовниками відповідно до Закону України Про публічні закупівлі з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом.

Частиною першою статті 3 Закону №808 визначено, що оборонні закупівлі здійснюються на основі таких принципів: своєчасність та відповідність прийнятим рішенням щодо захисту національних інтересів України, забезпечення потреб безпеки і оборони; послідовність прийняття та виконання рішень щодо розроблення, закупівлі товарів, робіт і послуг оборонного призначення, систематичність їх виконання; конкурентність; ефективність використання коштів, результативність; відкритість та прозорість (крім відомостей, що становлять державну таємницю і розголошення яких може завдати шкоди національній безпеці); запобігання корупції, зловживанням та дискримінації; цілісність, узгодженість, системність планування та фінансування оборонних закупівель, урахування пріоритетів і обмежень, встановлених державними програмами у сферах національної безпеки і оборони.

Відповідно до частин першої, четвертої та шостої статті 16 Закону №808 придбання державними замовниками товарів, робіт і послуг може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких закупівель: 1) закрита закупівля: переговори; поетапні переговори; 2) торги з обмеженою участю; 3) спрощені торги із застосуванням електронної системи закупівель.

Спрощені торги із застосуванням електронної системи закупівель здійснюються державним замовником у порядку та на умовах, визначених розділом I, статтею 23 розділу II і розділом III цього Закону.

Оборонні закупівлі на період дії правового режиму воєнного стану здійснюються державним замовником у порядку та на умовах, визначених розділом IV цього Закону.

Згідно з статтею 24 Закону №808 спрощені торги із застосуванням електронної системи закупівель - це процедура, що застосовується державним замовником під час дії особливого періоду в Україні або у період введення надзвичайного стану, або у період проведення антитерористичної операції, або у період здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації у Донецькій та Луганській областях, у разі якщо відомості про закупівлю товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони не становлять державної таємниці.

Спрощені торги із застосуванням електронної системи закупівель здійснюються у порядку, передбаченому для проведення відкритих торгів Законом України Про публічні закупівлі, з урахуванням особливостей, встановлених статтею 23 та розділами I, III цього Закону.

Відповідно до положень статті 25 Закону №808 у разі прийняття державним замовником рішення про проведення спрощених торгів із застосуванням електронної системи закупівель відбір учасників здійснюється у порядку, визначеному цим Законом.

Оголошення про проведення відбору розміщується державним замовником в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня після прийняття рішення про закупівлю.

Період для подання цінових пропозицій визначається державним замовником та не може становити менше шести робочих днів з дати розміщення оголошення про проведення відбору на офіційному веб-сайті уповноваженого органу з питань закупівель.

В оголошенні про проведення відбору обов`язково зазначаються: 1) найменування державного замовника, його код ЄДРПОУ, юридична та фактична адреса, електронна адреса; 2) найменування предмета закупівлі, код відповідно до державного класифікатора, що діє на день проведення закупівлі; 3) технічні, якісні та кількісні характеристики і вимоги до предмета закупівлі з урахуванням вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону України Про публічні закупівлі; 4) очікувана вартість предмета закупівлі із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість; 5) кількість товару та місце його поставки, місце, в якому мають бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяг, строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) дата і час закінчення періоду подання цінових пропозицій; 7) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у відсотках або грошових одиницях (не менше 1 відсотка очікуваної вартості товару, роботи, послуги) та формула, що буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки (у разі їх обрання державним замовником); 8) перелік критеріїв та методика оцінки цінової пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв; 9) розмір, строк, вид та умови повернення чи неповернення забезпечення цінової пропозиції (у разі якщо державний замовник вимагає його надання); 10) розмір, строк, вид та умови надання, умови повернення чи неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо державний замовник вимагає його надання); 11) прізвище, ім`я та по батькові, посада однієї чи кількох посадових осіб державного замовника, уповноважених здійснювати зв`язок з учасниками відбору; 12) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відбору відповідно до статті 16 Закону України Про публічні закупівлі та до частини другої статті 22 цього Закону (за наявності), вимоги, встановлені статтею 17 Закону України Про публічні закупівлі, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників відбору визначеним критеріям і вимогам згідно із законодавством; 13) у разі закупівлі робіт - інформація відповідно до вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону України Про публічні закупівлі; 14) необхідність надання одиниці товару (на вимогу державного замовника); 15) інша необхідна інформація залежно від предмета закупівлі.

Одночасно з розміщенням оголошення про проведення відбору державний замовник також оприлюднює проект договору про закупівлю.

Відповідно до приписів частин першої-другої статті 30 Закону №808 особливості здійсненні оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених цієї статтею.

Оборонні закупівлі на період дії правового режиму воєнного стану здійснюються на основі принципів, визначених статтею 3 цього Закону.

Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 року №1275 (далі Особливості) державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів, зокрема, у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України Про публічні закупівлі, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.

У Додатку 2 до Особливостей наведена інформація, яка включається до оголошення про закупівлю.

Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об`єднаних територіальних громад визначені Законом України Про публічні закупівлі від 25.12.2015 року №922-VIII (далі-Закон №922).

Відповідно до положень частини першої статті 10 Закону №922 замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій (п.2).

Частиною другою статті 14 Закону №922 визначено, що спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів: 1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 3) подання пропозицій учасниками; 4) проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону; 5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника; 6) визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю; 7) розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону.

Згідно з частиною третьою статті 14 Закону №922 в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов`язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.

В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.

Згідно з частинами десятою-тринадцятою статті 14 Закону №922 розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 цього Закону.

Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.

Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п`ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.

За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця.

Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю замовник оприлюднює в електронній системі закупівель.

У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.

Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.

У даному випадку у межах закупівлі за ідентифікатором UA-2025-01-22-001247-a відповідно до п. 2.3, 10 Оголошення інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладено у Додатку 3 до Оголошення.

У Додатку 3 до Оголошення визначено, що на підтвердження відповідності запропонованого товару, учасник повинен надати у складі пропозиції гарантійний лист Учасника про відповідність запропонованого ним товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, визначеним у цьому Додатку. Такий гарантійний лист повинен містити: повне найменування запропонованого Учасником товару предмету закупівлі та його складових частин згідно з комплектацією у розрізі раціонів, із зазначенням по кожній позиції: найменування державного/галузевого стандарту/технічних умов виробника, найменування виробника та країну походження. При цьому, у Додатку 3 до Оголошення також визначено, що цукор кристалічний білий першої категорії повинен відповідати ДСТУ 4623:2023 «Цукор. Технічні умови»; ДСТУ 4623:2023 «Цукор. Технічні умови». Поправка № 1 (ІПС № 5-2024).

Судом першої інстанції встановлено, що учасником ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» на вимоги технічної специфікації надано ряд документів у складі пропозиції, зокрема: гарантійний лист від 03.02.2025 року № 03-02/25-2; гарантійний лист від 05.02.2025 року № 05-02/14-19; гарантійний лист від 05.02.2025 року №05-02/25/41.

У гарантійному листі ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» від 05.02.2025 року №05-02/25/41 щодо цукру зазначено: виробник ТОВ «АРГО МІКС», країна виробника Україна, норма якості ДСТУ 4623:2023.

У гарантійному листі ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» від 03.02.2025 року № 03-02/25-2 в інформації про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі в позначенні нормативного документа, що передбачає відповідний стандарт щодо цукру зазначено: ДСТУ 4623:2023 «Цукор. Технічні умови»; ДСТУ 4623:2023 «Цукор. Технічні умови». Поправка № 1 (ІПС № 5-2024).

У даному випадку ДСТУ 4623:2023 Цукор. Технічні умови та ДСТУ 4623:2023 Цукор. Технічні умови. Поправка № 1 (ІПС № 5-2024) мають однаковий шифр документа ДСТУ 4623:2023.

Тому будь-які зміни/поправки до ДСТУ не змінюють номеру та шифру ДСТУ та є його невід`ємною складовою.

Таким чином, судом першої інстанції правильно встановлено, що учасником ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» не порушені вимоги технічної специфікації, а саме: Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до Оголошення.

Відповідно до ч. 16 ст. 25 Закону України «Про оборонні закупівлі» державний замовник протягом трьох робочих днів з дня завершення аукціону розглядає цінову пропозицію учасника відбору, визнану електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, та інші документи і протягом одного робочого дня оприлюднює протокол з недоліками, виявленими під час розгляду цінової пропозиції.

За результатами розгляду цінових пропозицій у порядку, визначеному цією частиною, за умови відсутності будь-яких недоліків, державний замовник приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю та оприлюднює його протягом одного робочого дня після прийняття рішення.

Реалізуючи відповідні повноваження, Замовником відповідно до протоколу від 13.02.2025 року № 195 прийняте рішення Уповноваженою особою Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України, Замовником визначено ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» переможцем спрощеної закупівлі по предмету закупівлі «Код ДК 021:2015: 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні» (Повсякденні набори сухих продуктів (раціони 1-3))», а також прийняте рішення і висловлений намір укласти договір з ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» по предмету закупівлі «Код ДК 021:2015: 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні» (Повсякденні набори сухих продуктів (раціони 1-3))».

Враховуючи викладене, судом першої інстанції правильно встановлено відсутність підстав для відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ».

Доводи апеляційної скарги зазначених вище висновків суду першої інстанції не спростовують і не дають підстав для висновку, що судом першої інстанції при розгляді справи неправильно застосовано норми матеріального права, які регулюють спірні правовідносини, чи порушено норми процесуального права.

Відповідно до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 325, 328 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В :

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Фабрика смаку" залишити без задоволення, а рішення Київського окружного адміністративного суду від 18 лютого 2025 року - без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її ухвалення та оскарженню не підлягає.

Головуючий суддя: Коротких А.Ю.

Судді: Сорочко Є.О.

Чаку Є.В.

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.02.2025
Оприлюднено27.02.2025
Номер документу125445617
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо здійснення публічних закупівель, з них закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони

Судовий реєстр по справі —320/7646/25

Постанова від 24.02.2025

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Коротких Андрій Юрійович

Ухвала від 21.02.2025

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Коротких Андрій Юрійович

Ухвала від 21.02.2025

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Коротких Андрій Юрійович

Ухвала від 21.02.2025

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Коротких Андрій Юрійович

Ухвала від 20.02.2025

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Коротких Андрій Юрійович

Рішення від 18.02.2025

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панченко Н.Д.

Ухвала від 17.02.2025

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панченко Н.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні