ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про прийняття справи до провадження
26 лютого 2025 року ЛуцькСправа № 826/8992/15
Волинський окружний адміністративний суд у складі судді Каленюк Ж.В., одержавши адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Державної податкової служби України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача Головне управління Державної податкової служби у м. Києві про визнання протиправним та скасування наказу, поновлення на посаді та стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу,
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 звернулася з позовом до Міністерства доходів і зборів України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача Державна податкова інспекція у Святошинському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві про визнання протиправним та скасування наказу Міністерства доходів і зборів України від 15 квітня 2015 року №536-о про звільнення ОСОБА_1 з посади першого заступника начальника Державної податкової інспекції у Святошинському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві; поновлення на посаді першого заступника начальника Державної податкової інспекції у Святошинському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві та стягнення з Міністерства доходів і зборів України середнього заробітку за час вимушеного прогулу.
Ухвалою судді Окружного адміністративного суду міста Києва від 19 травня 2015 року відкрито провадження у справі; призначено судовий розгляд справи на 10 червня 2015 року о 11:15 год; залучено до участі у спраі третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - Державну податкову інспекцію у Святошинському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві; витребувано від позивача: власне письмове підтвердження того, що у провадженні судів України або іншого органу, який в межах своєї компетенції вирішує спір, немає справи зі спору між тими ж сторонами, про той же предмет і з тих же підстав та немає рішення цих органів з такого спору, а також всі докази, якими позивач обґрунтовує позовні вимоги; витребувано від відповідача в строк до 01 червня 2015 року належним чином завірену копію доповідної записки від 14 квітня 2015 року №935/99-99-04-01-02-18, належним чином завірену копію особової справи ОСОБА_1 , довідку-розрахунок середнього заробітку ОСОБА_1 (із зазначенням розміру середньоденної заробітної плати).
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 10 червня 2015 року провадження у справі №826/8992/15 зупинено до вирішення Конституційним Судом України подань сорока семи народних депутатів України щодо конституційності положень частин 3 і 6 статті 1; частин 1, 2, 3, 4 і 8 статті 3; пункту 2 частини 5 статті 5; пункту 2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про очищення влади»; Верхового суду України щодо конституційності пункту 6 частини 1, пункту 2 частини 2, пункту 13 частини 2, частини 3 статті 3 Закону України «Про очищення влади» та Служби зовнішньої розвідки України щодо офіційного тлумачення положень пункту 7 частини 1, пункту 3 частини 2 статті 3, частини 3 статті 4, підпункту 1 пункту 2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про очищення влади» у взаємозв`язку з положеннями частини 2 статті 1 цього Закону, положень статті 19 Конституції України у взаємозв`язку з положеннями її статею 64 та зазначеними положеннями цього Закону.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 28 жовтня 2019 року поновлено провадження у справі №826/8992/15; подальший розгляд справи ухвалено здійснювати одноособово за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 05 грудня 2019 року замінено у справі №826/8992/15 відповідача - Міністерство доходів і зборів України на правонаступника - Державну податкову службу України, а третю особу - Державну податкову інспекцію у Святошинському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві на правонаступника - Головне управління ДПС у м. Києві.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 14 грудня 2021 року витребувано у Головного управління ДПС у м. Києві довідку про заробітну плату позивача за два останні місяці (повні) перед звільненням з урахуванням коефіцієнтів коригування та відповідно до кількості днів вимушеного прогулу, відповідно до змін в законодавстві щодо оплати праці працівників податкових органів, на підставі пункту 10 Порядку обчислення середньої заробітної плати, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 лютого 1995 року №100.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 06 жовтня 2022 року у справі №826/8992/15 замінено третю особу - Головне управління Державної податкової служби у м. Києві на її правонаступника - Головне управління Державної податкової служби у м. Києві як відокремлений підрозділ Державної податкової служби.
Станом на 15 грудня 2022 року день набрання чинності Законом України від 13 грудня 2022 року №2825-IX «Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду» (далі - Закон №2825-IX) адміністративну справу №826/8992/15 Окружним адміністративним судом міста Києва розглянуто не було.
Статтями 1, 2 розділу І Закону №2825-IX ліквідовано Окружний адміністративний суд міста Києва. Утворено Київський міський окружний адміністративний суд із місцезнаходженням у місті Києві.
Відповідно до частини третьої статті 29 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) у разі ліквідації або припинення роботи адміністративного суду справи, що перебували у його провадженні, невідкладно передаються до суду, визначеного відповідним законом або рішенням про припинення роботи адміністративного суду, а якщо такий суд не визначено - до суду, що найбільш територіально наближений до суду, який ліквідовано або роботу якого припинено.
Пунктом 2 розділу ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону №2825-IX (в редакції Закону України від 16 липня 2024 року №3863-IX «Про внесення зміни до пункту 2 розділу II «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду» щодо забезпечення розгляду адміністративних справ» (далі - Закон №3863-ІХ)) установлено, що з дня набрання чинності цим Законом Окружний адміністративний суд міста Києва припиняє здійснення правосуддя.
До початку роботи Київського міського окружного адміністративного суду справи, підсудні окружному адміністративному суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, розглядаються та вирішуються Київським окружним адміністративним судом, крім випадку, передбаченого абзацом четвертим цього пункту.
Не розглянуті Окружним адміністративним судом міста Києва адміністративні справи, які були передані до Київського окружного адміністративного суду та розподілені між суддями до набрання чинності Законом України «Про внесення зміни до пункту 2 розділу II «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду» щодо забезпечення розгляду адміністративних справ», розглядаються та вирішуються Київським окружним адміністративним судом.
Інші адміністративні справи, які не розглянуті Окружним адміністративним судом міста Києва, у тому числі ті, що передані до Київського окружного адміністративного суду до набрання чинності Законом України «Про внесення зміни до пункту 2 розділу II «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду» щодо забезпечення розгляду адміністративних справ», але не розподілені між суддями (крім справ, підсудність яких визначена частиною першою статті 27, частиною третьою статті 276, статтями 289-1, 289-4 КАС України), передаються на розгляд та вирішення іншим окружним адміністративним судам України шляхом їх автоматизованого розподілу між цими судами з урахуванням навантаження, за принципом випадковості та відповідно до хронологічного надходження справ у порядку, визначеному Державною судовою адміністрацією України. Справи, підсудність яких визначена частиною першою статті 27, частиною третьою статті 276, статтями 289-1, 289-4 Кодексу адміністративного судочинства України, до початку роботи Київського міського окружного адміністративного суду розглядаються та вирішуються Київським окружним адміністративним судом.
Після початку роботи Київського міського окружного адміністративного суду Київський окружний адміністративний суд та інші окружні адміністративні суди України завершують розгляд та вирішення переданих їм справ.
Судом апеляційної інстанції щодо всіх справ, підсудних окружному адміністративному суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, та переданих на розгляд та вирішення іншим окружним адміністративним судам України відповідно до цього Закону, є Шостий апеляційний адміністративний суд.
На виконання вимог Закону №3863-ІХ наказом Державної судової адміністрації України від 16 вересня 2024 року №399 затверджений Порядок передачі судових справ, не розглянутих Окружним адміністративним судом міста Києва (ОАСК) (далі Порядок №399).
Як визначено пунктом 10 Порядку №399, розподіл судових справ, які не розглянуті ОАСК та передані до КОАС, але не розподілені між суддями, передаються на розгляд та вирішення судам (крім судових справ, підсудність яких визначена частиною першою статті 27, частиною третьою статті 276, статтями 289-1, 289-4 Кодексу адміністративного судочинства України) шляхом їх автоматичного розподілу між цими судами з урахуванням навантаження за принципом випадковості та відповідно до хронологічного надходження справ.
Відповідно до пункту 19 Порядку №399 відповідальною особою протягом семи робочих днів після отримання результатів автоматизованого розподілу судових справ на підставі протоколу формується перелік судових справ у електронній формі із застосуванням КЕП за формою, визначеною у додатку до Порядку, про визначені суди із зазначенням єдиних унікальних номерів судових справ.
Згідно із переліком судових справ за формою додатку 3 до Порядку №399 адміністративна справа №826/8992/15 передана на розгляд Волинського окружного адміністративного суду (https://court.gov.ua/gromadjanam/perelik_rozpodil/).
21 лютого 2025 року вказана справа зареєстрована у Волинському окружному адміністративному суді та за результатами автоматизованого розподілу справи між суддями визначено склад суду (суддя Каленюк Ж.В.) для розгляду цієї справи.
За приписами частини другої статті 30 КАС України адміністративна справа, передана з одного адміністративного суду до іншого в порядку, встановленому статтею 29 цього Кодексу, повинна бути прийнята до провадження адміністративним судом, до якого вона надіслана.
Отже, справу №826/8992/15 необхідно прийняти до провадження.
Суд звертає увагу, що провадження у цій справі було відкрито до набрання чинності 15 грудня 2017 року Законом України від 03 жовтня 2017 року №2147-VIII «Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів», яким КАС України було викладено у новій редакції та визначено форми адміністративного судочинства України.
Зважаючи на ухвалу Окружного адміністративного суду міста Києва від 28 жовтня 2019 року, справа підлягає розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у ній матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше.
Ураховуючи наявність у справі заперечення на позовну заяву, письмових пояснень третьої особи, з метою забезпечення реалізації процесуальних прав, суд встановлює учасникам справи строк для подання інших заяв по суті справи, заяв та клопотань.
Керуючись статтями 29, 30, 248, 262 КАС України, суд
УХВАЛИВ:
Прийняти до провадження адміністративну справу №826/8992/15 за позовом ОСОБА_1 до Державної податкової служби України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача Головне управління Державної податкової служби у м. Києві про визнання протиправним та скасування наказу, поновлення на посаді та стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу.
Судовий розгляд справи здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін суддею одноособово.
Встановити учасникам справи п`ятнадцятиденний строк з дня отримання цієї ухвали для подання до суду пояснень, заяв та клопотань.
Повідомити учасників справи, що інформацію у справі, яка розглядається, вони можуть отримати за такою веб-адресою сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет: https://court.gov.ua/sud0370/.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та не може бути оскаржена окремо від рішення суду.
Суддя Ж.В. Каленюк
Суд | Волинський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.02.2025 |
Оприлюднено | 03.03.2025 |
Номер документу | 125473722 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо звільнення з публічної служби, з них |
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Каленюк Жанна Василівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні