Герб України

Ухвала від 28.02.2025 по справі 552/1555/25

Київський районний суд м. полтави

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД м. ПОЛТАВИ

Справа №552/1555/25

Провадження № 1-кс/552/502/25

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28.02.2025 слідчий суддя Київського районного суду м. Полтави ОСОБА_1

за участю секретаря ОСОБА_2

розглянувши клопотання старшого детектива Підрозділу детективів Територіального управління БЕБ у Полтавській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів,

В С Т А Н О В И В:

Старший детектив Підрозділу детективів Територіального управління БЕБ у Полтавській області ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням, погодженим прокурором відділу Полтавської обласної прокуратури ОСОБА_4 , в якому просить надати дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів, з можливістю вилучення оригіналів документів щодо проведеної закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 за ідентифікатором ІНФОРМАЦІЯ_2 : «Мобільна установка для подрібнення гілок, Причеп тракторний самосвальний 2 ПТС-4 або еквівалент, Причіпний піскорозкидувач вантажопідйомність 4 т., Причіпний піскорозкидувач вантажопідйомність 1 т., Щелепний ковш на телескопічний навантажувач, Косарка ротаційна (навісне обладнання для тракторів)»

Клопотання обґрунтував тим, що детективами підрозділу детективів Територіального управління БЕБ у Полтавській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 12024170000000588 від 09.08.2024 за ч. 4 ст. 191 КК України, відносно службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), які переслідуючи корисливі мотиви, зловживаючи своїм службовим становищем, діючи за попередньою змовою з посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_2 ), вчинили незаконні дії, які полягали у протиправному привласненні бюджетних коштів, в умовах дії військового стану, під час проведення закупівлі та поставки спеціальної техніки, що завдало Державі матеріальної шкоди у великих розмірах.

Процесуальне керівництво досудовим розслідуванням здійснюється прокурорами Полтавської обласної прокуратури.

27.12.2024 року постановою прокурора відділу Полтавської обласної прокуратури ОСОБА_4 , підслідність кримінального вказаного кримінального провадження визначена за Територіальним управлінням БЕБ у Полтавській області.

В ході проведення досудового розслідування, співробітниками УСР в Полтавській області ДСР Національної поліції України здійснено збір та перевірку інформації щодо службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 , які зловживаючи своїм службовим становищем, за попередньою змовою з посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », вчиняють привласнення бюджетних коштів, в умовах дії військового стану, під час закупки та поставки спеціальної техніки

Проведеним моніторингом системи електронних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за посиланням « ІНФОРМАЦІЯ_4 » встановлено, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 , на протязі липня 2024 року, у ході прийняття рішення за процедурою публічної закупівлі, організатором та замовником якої виступало ІНФОРМАЦІЯ_5 , згідно з наступним ідентифікатором: ІНФОРМАЦІЯ_2 «Мобільна установка для подрібнення гілок , Причеп тракторний самосвальний 2 ПТС-4 або еквівалент, Причіпний піскорозкидувач вантажопідйомність 4 т, Причіпний піскорозкидувач вантажопідйомність 1 т, Щелепний ковш на телескопічний навантажувач, Косарка ротаційна (навісне обладнання для тракторів)» за предметом «ДК 021:2015:34390000-7: Приладдя до тракторів» з очікуваною вартістю закупівлі 9 242 500,00 грн., являючись замовниками згідно з Законом України «Про публічні закупівлі», маючи на меті заволодіння бюджетними коштами, діючи за попередньою домовленістю із суб`єктом господарювання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », у порушення вимог наказу ІНФОРМАЦІЯ_6 № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі», без проведення процедури моніторингу вартості на ціновому ринку уклали договір з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » про закупівлю приладдя до тракторів за завищеною ціною, чим заволоділи бюджетними коштами у великих розмірах.

В ході проведення тендеру пропозицію надав лише один учасник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » з остаточною пропозицією в 9 168 000,00 грн. внаслідок чого, 24.06.2024 його визнано переможцем та 03.07.2024 опубліковано договір № 165 від 02.07.2024 про закупівлю з наступним предметом договору та вартістю кожного приладдя в специфікації вищевказаного договору, а саме: Подрібнювач гілок АМ-200ТР-К 3 шт. (495 000 грн. за од. з ПДВ), Причіп тракторний самоскидний 2ПТС-4 1 шт. (315 000 грн. за од. з ПДВ), Піскосолерозкидач PRONAR T 131 3 шт. (1 449 000 грн. за од. з ПДВ), Піскорозкидач PRONAR KCT07 3 шт. (783 000 грн за од. з ПДВ), Ківш щелепний Promin 1 шт. (275 000 грн. за од. з ПДВ), Косарка ротаційна WIRAX Z 069-1,65 3 шт. (93 000 грн. за од. з ПДВ) на загальну суму 9 168 000 грн. з ПДВ.

Під час аналітично-пошукових заходів, у тому числі моніторингу офіційних веб порталів мережі Інтернет, установлено, що єдиним виробником подрібнювача гілок «АМ-200ТР-К» є компанія «APRAL», на сайті якого за посиланням ІНФОРМАЦІЯ_7 , вартість вищевказаного обладнання за одиницю становить від 255 000 грн.; імпортерами Піскосолерозкидача « ІНФОРМАЦІЯ_8 » є ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_3 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_4 ), вартість яких станом на 19.07.2024 за од. коштує 1 150 000 грн. з ПДВ в ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » та 943 750 грн. без ПДВ 20% (1 131 000 грн. з ПДВ) в ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 »; « ІНФОРМАЦІЯ_11 » також імпортують вищевказані ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_4 ), а також торгова фірма « ІНФОРМАЦІЯ_12 » на сайті якої за посиланням ІНФОРМАЦІЯ_13 встановлена ціна в 488 000 грн.; косарка ротаційна « ІНФОРМАЦІЯ_14 » є в наявності у великого переліку сайтів маючи діапазон цін від 41 800 грн до 52 857 грн.

Враховуючи вищевказане, шляхом проведення моніторингу ринку цін на вказані товари, можливий збиток місцевому бюджету, внаслідок придбання спецтехніки, становить: по придбанню подрібнювача гілок «АМ-200ТР-К» за 3 од. обладнання - 492 000 грн., по придбанню піскосолерозкидача «PRONAR T 131» за 3 од. обладнання - 897 000 грн.; по придбанню піскорозкидача «PRONAR KCT07» за 3 од. обладнання - 885 000 грн.; по придбанню косарки ротаційної « ІНФОРМАЦІЯ_14 » за 3 од. обладнання - 120 000 грн. Загальна сума можливої переплати становить 2 394 000 грн. без врахування вартості доставки вищевказаного обладнання.

Таким чином, є достатні підстави вважати, що ціни на товар та очікувана вартість встановлена ІНФОРМАЦІЯ_5 по закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 «Мобільна установка для подрібнення гілок, Причеп тракторний самосвальний 2 ПТС-4 або еквівалент, Причіпний піскорозкидувач вантажопідйомність 4 т., Причіпний піскорозкидувач вантажопідйомність 1 т, Щелепний ковш на телескопічний навантажувач, Косарка ротаційна (навісне обладнання для тракторів)» з очікуваною вартістю закупівлі 9 242 500,00 грн. з ПДВ, значно завищені.

Проведеним оглядом банківського рахунку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » встановлено, що останні придбали спецтехніку, яка в подальшому, відповідно до договору №165 про закупівлю від 02.07.2024 та специфікації була поставлена до ІНФОРМАЦІЯ_5 за значно завищеними цінами, зокрема: подрібнювачі гілок «АМ-200ТР-К» придбані у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » на суму 987 660,00 грн з ПДВ; піскорозкидач «PRONAR KCT07» та піскосолерозкидач «PRONAR T 131» придбані у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » на суму 1 797 403,26 грн. з ПДВ та 3 306 904,2 грн. з ПДВ відповідно; прицеп тракторний та ківш щелепний придбані у ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » на суму 200 000,00 грн. з ПДВ та 350 000,00 грн. з ПДВ відповідно.

Крім того, проведеним оглядом інформації, отриманої від ІНФОРМАЦІЯ_17 встановлено, що у 2024 році ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » здійснив імпорт піскосолерозкидача «PRONAR T 131» в кількості 3 (трьох) одиниць з наступними VIN-кодами: НОМЕР_5 , НОМЕР_6 , НОМЕР_7 на суму 1 561 524 грн. з ПДВ та доставкою, які в подальшому придбало ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».

Вказані піскосолерозкидачі «PRONAR T 131» в кількості 3 (трьох) одиниць з наступними VIN-кодами: НОМЕР_5 , НОМЕР_6 , НОМЕР_7 були поставлені, відповідно до договору №165 про закупівлю від 02.07.2024 та специфікації, до ІНФОРМАЦІЯ_5 , що підтверджується протоколом огляду від 30.10.2024 за місцем знаходження ІНФОРМАЦІЯ_18 за адресою: АДРЕСА_1 , в ході якого було встановлено поставлену спецтехінку відповідно до ідентифікаційних ознак VIN-кодів: НОМЕР_5, НОМЕР_6, НОМЕР_7.

Відповідно до специфікації до договору №165 про закупівлю від 02.07.2024, ІНФОРМАЦІЯ_5 придбало «PRONAR T 131» в кількості 3 (трьох) одиниць з наступними VIN-кодами: НОМЕР_5 , НОМЕР_6 , НОМЕР_7 , на суму 4 347 000,00 грн.

В ході проведення досудового розслідування, 10.10.2024 року, на підставі ухвали слідчого судді Октябрського районного суду м. Полтави від 14.08.2024, проведено тимчасовий доступ до речей та документів (оригіналів документів стосовно проведеної закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 , договору №165 про закупівлю від 02.07.2024, специфікації до нього та інших документів), в ході якого представниками в ІНФОРМАЦІЯ_5 , надали копії зазначених документів.

Таким чином, представники в ІНФОРМАЦІЯ_5 , не виконали ухвалу суду.

В подальшому, 19.11.2024 слідчим суддею Октябрського районного суду м. Полтави, постановлено ухвалу про тимчасовий доступ до речей та документів (оригіналів документів стосовно проведеної закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 , договору №165 про закупівлю від 02.07.2024, специфікації до нього та інших документів), які перебувають у володінні постачальника сипецтехніки - ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».

16.12.2024 року представниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », відправлено копії зазначених документів, які направлені поштовим зв`язком. Таким чином, представниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », не виконано ухвалу суду.

24.12.2024 року, на підставі ухвали слідчого судді Октябрського районного суду м. Полтави від 12.12.2024, проведено обшук у приміщеннях ІНФОРМАЦІЯ_5 , в ході якого оригіналів документів стосовно проведеної закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 , не відшукано.

Крім того встановлено, що 15.11.2024 між ІНФОРМАЦІЯ_5 в особі начальника ОСОБА_5 та АО « ІНФОРМАЦІЯ_19 » в особі партнера ОСОБА_6 укладено договір № 406 про надання послуг з адвокатської діяльності зі строком дії до 31.12.2024.

29.01.2024 між адвокатом ОСОБА_7 та АО « ІНФОРМАЦІЯ_19 » в особі керуючого партнера ОСОБА_8 укладено договір про надання правової допомоги №29/01 зі строком дії до 31.12.2024.

27.09.2024 та 10.10.2024, на підставі актів-приймання передачі документів, від ІНФОРМАЦІЯ_5 в особі першого заступника начальника управління ОСОБА_9 до адвоката ОСОБА_10 передані оригінали документів стосовно проведеної закупівлі з ідентифікатором ІНФОРМАЦІЯ_2 : «Мобільна установка для подрібнення гілок, Причеп тракторний самосвальний 2 ПТС-4 або еквівалент, Причіпний піскорозкидувач вантажопідйомність 4 т., Причіпний піскорозкидувач вантажопідйомність 1 т., Щелепний ковш на телескопічний навантажувач, Косарка ротаційна (навісне обладнання для тракторів), зокрема Договір № 165 від 02.07.2024 про закупівлю та всі виготовлені документи на виконання вказаного Договору.

11.02.2025 за вх. №674/23.14/11-33-25 до ТУ БЕБ у Полтавській області надійшла відповідь на запит від АО « ІНФОРМАЦІЯ_19 », в якій зазначено про те, що договори про надання послуг з адвокатської діяльності №7 від 29.01.2024, № 406 від 15.11.2024 укладені між ІНФОРМАЦІЯ_1 та АО « ІНФОРМАЦІЯ_19 », а також договір про надання правової допомоги №29/01 від 29.01.2024, укладений між АО « ІНФОРМАЦІЯ_19 » та адвокатом ОСОБА_7 , на сьогодні є припиненими, у зв`язку із закінченням терміну їх дії. У розпорядженні АО « ІНФОРМАЦІЯ_19 » документи стосовно закупівлі з ідентифікатором ІНФОРМАЦІЯ_2 , відсутні.

17.02.2025 за вх. №763/23.14/11-33-25 до ТУ БЕБ у Полтавській області надійшла відповідь на запит від адвоката ОСОБА_7 , в якій зазначено про те, що документи стосовно закупівлі з ідентифікатором ІНФОРМАЦІЯ_2 , направлені для проведення експертизи.

17.02.2025 за вх. №766/23.14/11-33-25 до ТУ БЕБ у Полтавській області надійшла відповідь на запит від ІНФОРМАЦІЯ_1 , в якій зазначено про те, що документи стосовно закупівлі з ідентифікатором ІНФОРМАЦІЯ_2 перебувають на вивченні у адвокатів, які співпрацюють з Управлінням.

Також встановлено, що 13.09.2024 року за заявою адвоката ОСОБА_7 , ННЦ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » Полтавським відділенням проведено товарознавчу експертизу (висновок №961 від 03.10.2024). Відповідно до примітки висновку №961 від 03.10.2024, документи надані на дослідження, повертаються ініціатору проведення експертизи - адвокату ОСОБА_7 .

З метою встановлення фактичного місцязнаходження оригіналів документів стосовно закупівлі з ідентифікатором ІНФОРМАЦІЯ_2 , 24.02.2024 проведено допит в якості свідка начальника ІНФОРМАЦІЯ_21 ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_22 , який посилаючись на ст. 18 КПК України та ст. 63 Конституції України, відмовився від дачі показань.

Таким чином, за результатами проведених слідчих (розшукових) дій у кримінальному упровадженні встановлено, що представниками ІНФОРМАЦІЯ_1 , вчиняються умисні дії, спрямовані на приховування зазначеної документації, слідів злочину з метою уникнення від притягнення до відповідальності за вчинення кримінального правопорушення, що свідчить про створення перешкод розслідуванню кримінального провадження, що може негативно вплинути на хід досудового розслідування і встановлення істини у кримінальному провадженні.

За таких обставин, в органу досудового розслідування виникла необхідність провести слідчу (розшукову) дію - тимчасовий доступ до речей і документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса: АДРЕСА_2 .

Для встановлення обставин, що мають значення для кримінального провадження, в тому числі шляхом проведення судових товарознавчих та економічних експертиз, а також встановлення винних осіб, першочергове значення мають оригінали документації щодо проведеної закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 за ідентифікатором ІНФОРМАЦІЯ_2 : «Мобільна установка для подрібнення гілок, Причеп тракторний самосвальний 2 ПТС-4 або еквівалент, Причіпний піскорозкидувач вантажопідйомність 4 т., Причіпний піскорозкидувач вантажопідйомність 1 т., Щелепний ковш на телескопічний навантажувач, Косарка ротаційна (навісне обладнання для тракторів)», зокрема: договору №165 про закупівлю від 02.07.2024, додаткових угод, специфікацій, запитів до суб`єктів господарської діяльності щодо ринкових цін на аналогічні товари чи інші документи на підставі яких визначено ціну на товар, а також відповідей на запити; документації щодо відповідності товару; заявок постачальникам; платіжних доручень; товаро-транспортних накладних; актів прийому передачі транспортних засобів (спецтехніки); документів, що стосуються подальшого руху товарів; наказів/розпоряджень чи інших рішень щодо реалізації (передачі, списання) товарів, отриманих від суб`єктів господарської діяльності; видаткових накладних; документів, що стосуються процедури узгодження, в тому числі зміни обсягу та вартості реалізованого товару; тендерної документації, пропозицій учасників та додатків до них інших документів, що підтверджують напрями та обсяги використання бюджетних коштів; протоколів (наказів) уповноваженої на проведення тендеру; звітної документації в повному обсязі; оборотно-сальдових відомостей (карток аналітичного обліку), журналів ордери помісячно за субрахунками та у їх розрізі (із зазначенням залишків на початок та кінець періоду, номенклатури, руху за операціями у грошовому та кількісному показниках) у розгорнутому вигляді по рахункам бюджетного обліку стосовно операцій з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; первинних бухгалтерських документів (банківських виписок, рахунків тощо), згідно яких на розрахункові рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » відбувалося перерахування коштів з розрахункових рахунків ІНФОРМАЦІЯ_1 по розрахункам за надані роботи (послуги); актів проведених перевірок контролюючими органами ( ІНФОРМАЦІЯ_23 та її підрозділами, ІНФОРМАЦІЯ_24 та її підрозділами) та відділом внутрішнього аудиту; статуту (положення) ІНФОРМАЦІЯ_1 , наказів про призначення на посаду, а також посадових інструкцій начальника, заступників, головного бухгалтера, фахівця з публічних закупівель (уповноваженої особи) ІНФОРМАЦІЯ_1 , інформації про проходження тестування уповноваженої особи відповідно до ч. 8 ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі», рішення міської ради на виділення грошових коштів на проведення даної закупівлі, звернення начальника ІНФОРМАЦІЯ_25 на виділення грошових коштів на закупівлю вище вказаного товару, особових справ: ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_5 .

Таким чином, документи, які перебувають у володінні замовника послуг з поставки спецтехніки, відповідно до договору №165 про закупівлю від 02.07.2024, необхідні для проведення судових товарознавчих та економічних експертиз та дають можливість для досудового розслідування встановити важливі обставини у кримінальному провадженні, а також підтвердити чи спростувати факти відношення певних осіб до вчинення злочину. У даному випадку є необхідність у вилученні саме оригіналів документів, а не їх копій, оскільки для підтвердження їх можливої підробки певними особами, в межах провадження призначатиметься також судово-почеркознавча експертиза.

Крім того, на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України, клопотання просив розглядати без виклику осіб, у володінні яких вона знаходиться.

Від детектива надійшла заява про розгляд клопотання за його відсутності, клопотання просив задовольнити.

Дослідивши матеріали клопотання приходжу до наступного.

Згідно ч.1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу.

Стаття 163 КПК України передбачає, що слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю. Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Оскільки є підстави вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення необхідної інформації, а також з метою забезпечення її збереження у тому вигляді, у якому вона знаходяться на момент розгляду клопотання, на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України, клопотання необхідно розглядати без виклику осіб у володіння яких вона знаходиться.

Надані до слідчого судді матеріали містять дані, які дають достатні підстави вважати, що до Єдиного реєстру досудових розслідувань №12024170000000 від 09.08.2024 було внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 191 КК України (а.с.10).

Згідно матеріалів клопотання, в ході досудового розслідування встановлено, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 , зловживаючи своїм службовим становищем, за попередньою змовою з посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », вчиняють привласнення бюджетних коштів, в умовах дії військового стану, під час закупки та поставки спеціальної техніки ( а.с.15-86).

Для встановлення обставин, що мають значення для кримінального провадження, в тому числі шляхом проведення судових товарознавчих та економічних експертиз, а також встановлення винних осіб, досудовому слідстві необхідний доступ до оригіналів документації щодо проведеної закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 за ідентифікатором ІНФОРМАЦІЯ_2 спеціальної техніки: «Мобільна установка для подрібнення гілок, Причеп тракторний самосвальний 2 ПТС-4 або еквівалент, Причіпний піскорозкидувач вантажопідйомність 4 т., Причіпний піскорозкидувач вантажопідйомність 1 т., Щелепний ковш на телескопічний навантажувач, Косарка ротаційна (навісне обладнання для тракторів)», які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса: АДРЕСА_2 .

За результатами проведених слідчих (розшукових) дій у кримінальному упровадженні встановлено, що представниками ІНФОРМАЦІЯ_1 , вчиняються умисні дії, спрямовані на приховування зазначеної документації, слідів злочину з метою уникнення від притягнення до відповідальності за вчинення кримінального правопорушення, що свідчить про створення перешкод розслідуванню кримінального провадження, що може негативно вплинути на хід досудового розслідування і встановлення істини у кримінальному провадженні.

Враховуючи неможливість отримати відомості в інший спосіб, наявність достатніх підстав вважати, що вказана інформація має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, є джерелом доказів, може бути використана під час проведення досудового розслідування, необхідна для проведення судових експертиз, необхідно надати тимчасовий доступ до інформації що перебуває у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса: АДРЕСА_2 .

Крім того, враховуючи конкретні обставини, викладені в клопотанні, обґрунтування детектива в необхідності доступу, вважаю достатнім визначити строк дії ухвали 30 днів.

Керуючись ст. 159-166 КПК України, -

У Х В А Л И В :

Надати дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів, з можливістю вилучення оригіналів документів щодо проведеної закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 за ідентифікатором ІНФОРМАЦІЯ_2 : «Мобільна установка для подрібнення гілок, Причеп тракторний самосвальний 2 ПТС-4 або еквівалент, Причіпний піскорозкидувач вантажопідйомність 4 т., Причіпний піскорозкидувач вантажопідйомність 1 т., Щелепний ковш на телескопічний навантажувач, Косарка ротаційна (навісне обладнання для тракторів)», зокрема: договору №165 про закупівлю від 02.07.2024, додаткових угод, специфікацій, запитів до суб`єктів господарської діяльності щодо ринкових цін на аналогічні товари чи інші документи на підставі яких визначено ціну на товар, а також відповідей на запити; документації щодо відповідності товару; заявок постачальникам; платіжних доручень; товаро-транспортних накладних; актів прийому передачі транспортних засобів (спецтехніки); документів, що стосуються подальшого руху товарів; наказів/розпоряджень чи інших рішень щодо реалізації (передачі, списання) товарів, отриманих від суб`єктів господарської діяльності; видаткових накладних; документів, що стосуються процедури узгодження, в тому числі зміни обсягу та вартості реалізованого товару; тендерної документації, пропозицій учасників та додатків до них інших документів, що підтверджують напрями та обсяги використання бюджетних коштів; протоколів (наказів) уповноваженої на проведення тендеру; звітної документації в повному обсязі; оборотно-сальдових відомостей (карток аналітичного обліку), журналів ордери помісячно за субрахунками та у їх розрізі (із зазначенням залишків на початок та кінець періоду, номенклатури, руху за операціями у грошовому та кількісному показниках) у розгорнутому вигляді по рахункам бюджетного обліку стосовно операцій з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; первинних бухгалтерських документів (банківських виписок, рахунків тощо), згідно яких на розрахункові рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » відбувалося перерахування коштів з розрахункових рахунків ІНФОРМАЦІЯ_1 по розрахункам за надані роботи (послуги); актів проведених перевірок контролюючими органами ( ІНФОРМАЦІЯ_23 та її підрозділами, ІНФОРМАЦІЯ_24 та її підрозділами) та відділом внутрішнього аудиту; статуту (положення) ІНФОРМАЦІЯ_1 , наказів про призначення на посаду, а також посадових інструкцій начальника, заступників, головного бухгалтера, фахівця з публічних закупівель (уповноваженої особи) ІНФОРМАЦІЯ_1 , інформації про проходження тестування уповноваженої особи відповідно до ч. 8 ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі», рішення міської ради на виділення грошових коштів на проведення даної закупівлі, звернення начальника УЖКГ до міської ради м. Полтави на виділення грошових коштів на закупівлю вище вказаного товару, особових справ: ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_5 .

Виконання ухвали про тимчасовий доступ доручити: детективам Підрозділу детективів ТУ БЕБ у Полтавській області: ОСОБА_3 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 .

Строк дії ухвали - 30 днів з дня її ухвалення.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКиївський районний суд м. Полтави
Дата ухвалення рішення28.02.2025
Оприлюднено05.12.2025
Номер документу125500878
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —552/1555/25

Ухвала від 17.09.2025

Кримінальне

Полтавський апеляційний суд

Нізельковська Л. В.

Ухвала від 25.06.2025

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

Ухвала від 20.06.2025

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

Ухвала від 20.06.2025

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

Ухвала від 28.02.2025

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні