Справа № 569/2339/25
1-кс/569/1381/25
УХВАЛА
про тимчасовий доступ до речей і документів
18 лютого 2025 року м. Рівне
Слідча суддя Рівненського міського суду Рівненської області ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчої відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності СУ Головного управління Національної поліції в Рівненській області майора поліції ОСОБА_3 , про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні №42024180000000064 від 04.10.2024 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191, ч. 1 ст. 240-1 КК України, -
В С Т А Н О В И Л А:
Слідча відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності СУ Головного управління Національної поліції в Рівненській області майор поліції ОСОБА_3 звернулась до Рівненського міського суду із клопотанням, яке погоджене прокурором Рівненської обласної прокуратури ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів.
В обґрунтування клопотання слідча зазначила, що 13.05.2024 КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Рівненської міської ради (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) оголошено закупівлю ІНФОРМАЦІЯ_2 за предметом - спорудження (виготовлення, доставка, встановлення) надгробків та подальший благоустрій могил захисників та захисниць України (ДК 021:2015 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (45112714-3 Благоустрій кладовищ).
За результатами проведення процедури закупівлі, 31.05.2024 між фізичною особою підприємцем ОСОБА_5 (Виконавець) (РНОКПП НОМЕР_2 ) (далі ФОП ОСОБА_5 ) та КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Рівненської міської ради (Замовник) у особі директора ОСОБА_6 , укладено Договір про надання послуг № 296/24, а саме: спорудження (виготовлення, доставка, встановлення) надгробків та подальший
благоустрій 166 могил захисників та захисниць України (ДК 021:2015 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (45112714-3 Благоустрій кладовищ).
Фінансування виконання умов договору здійснюється за рахунок коштів бюджету ІНФОРМАЦІЯ_3 на підставі міської соціальної програми «Соціальний захист захисників та захисниць України та членів їх сімей» на 2024-2026 роки.
Ціна договору 27999998,54 без ПДВ. Строк дії договору до 31.12.2024.
Відповідно до Додатку № 1 Специфікації, кількість пам`ятників, які передбачено встановити 166, ціна за одиницю без ПДВ 168 674,69 грн.
Надання Послуг здійснюється за рахунок сил та матеріалів Виконавця без залучення до надання Послуг інших осіб.
В ході виконання умов Договору, укладено Додаткові угоди, зокрема Додаткову угоду № 5, відповідно до якої зменшено обсяг предмета договору та визначено суму договору 27372667,20 грн.
Відповідно до інформації із сайту ІНФОРМАЦІЯ_4 встановлено, що станом на 26.12.2024 КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Рівненської міської ради здійснено повну оплату вартості наданих послуг для ФОП ОСОБА_5 .
Разом з цим, встановлено, що ринкова вартість за одиницю надгробку становить не більше 150 000 грн без ПДВ, що свідчить про завищення вартості предмету договору (166 надгробків) під час проведення закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 .
Таким чином, встановлено, що внаслідок завищення вартості предмету договору про надання послуг № 296/24, завдано матеріальної шкоди на загальну суму понад 3000000 грн.
Також встановлено, що ФОП ОСОБА_5 станом на 13.05.2024, а саме дату оголошення закупівлі, не мала досвіду та не займалася виготовленням надгробків та благоустроєм могил.
Основний вид діяльності ФОП ОСОБА_5 станом на травень 2024 року: Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна.
Лише у вересні 2024 року ФОП ОСОБА_5 додала додатковий вид діяльності, а саме: Різання, оброблення та оздоблення декоративного та будівельного каменю.
Також встановлено,що фактично ОСОБА_5 не малана метіукладати тавиконувати умовиДоговору пронадання послуг№ 296/24,оскільки самостійно нездійснює господарськоїдіяльності якфізична особа-підприємець,всі фінансово-господарські операціїздійснює їїсин ОСОБА_7 , працівник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ).
Крім цього, ФОП ОСОБА_5 не маючи у наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах до закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 , для участі у тендері 10.05.2024 формально уклала із ОСОБА_8 договори оренди обладнання для виготовлення надгробків, а саме № 21, № 22, № 23, № 24 та договір оренди нежитлового приміщення № 38 (цеху по переробці базальту) за адресою: АДРЕСА_1 .
Крім цього, ФОП ОСОБА_5 10.05.2024 для участі у тендері уклала із ОСОБА_9 договір № 1566 про оренду транспортного засобу спеціалізованого вантажного фургону та № 39 про оренду будівлі (цеху по виробництву меблів), який мала б використовувати як склад за адресою: АДРЕСА_2 .
Вказані факти свідчать про обізнаність щодо проведення процедури закупівлі та вимог до учасників до оголошення проведення закупівлі.
В ході досудового розслідування встановлено, що фактично виготовлення надгробків та благоустрій могил за Договором про надання послуг № 296/24 від 31.05.2024, здійснювала ПРИВАТНА ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА " ІНФОРМАЦІЯ_6 " (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), керівником якої є ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , юридична та фактична адреса: АДРЕСА_1 , основний вид діяльності: Різання, оброблення та оздоблення декоративного та будівельного каменю (виготовлення пам`ятників).
Також встановлено, що фактично господарську діяльність ОСОБА_10 " здійснює син ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , а саме ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , який з метою заволодіння бюджетними коштами шляхом завищення об`ємів та вартості наданих послуг по Договору про надання послуг № 296/24 від 31.05.2024 вступив у змову із ОСОБА_11 та ОСОБА_7 , та спонукав останнього до укладання Договору по спорудженню надгробків та благоустрою могил захисників та захисниць України від імені ФОП ОСОБА_5 для уникнення від відповідальності та прикриття своєї незаконної діяльності.
Вказані особи діючи за попередньою змовою із службовими особами КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Рівненської міської організували укладання Договору про надання послуг № 296/24 за завищеною вартістю та внесення завідомо неправдивих відомостей до актів передання-приймання наданих послуг, в частині завищення об`ємів та вартості наданих послуг, що призвело до заволодіння бюджетними коштами та спричинення матеріальної шкоди (збитків) місцевому бюджету.
Слідча у клопотанні вказала, що в ході проведення досудового розслідування, з метою з`ясування питань, що мають значення для кримінального провадження, виникла необхідність у отриманні тимчасового доступу до документів, які перебувають володінні службових осіб АТ " ІНФОРМАЦІЯ_9 ": (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 , юридична адреса: АДРЕСА_3 ), з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, вилучення речей і документів, за період з 01.01.2024 по даний час.
Слідча у судове засідання не з`явилась, однак подала до суду заяву в якій клопотання підтримала та просила суд провести розгляд без її участі.
З урахуванням заяви дізнавача, відповідно до ч.4 ст.107 КПК України, фіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних засобів не здійснювалась.
Згідно із ч.2ст.163 КПК Українислідчий суддя розглядає клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів без виклику особи, у володінні якої знаходяться речі чи документи.
Дослідивши надані матеріали клопотання в судовому засіданні, слідча суддя дійшла висновку, що клопотання підлягає до задоволення.
Згідно положень ч.2 ст.159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Відповідно ст.163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Слідча усвоєму клопотаннідовела достатньопідстав вважати,що документи,які знаходяться у володінні АТ " ІНФОРМАЦІЯ_9 ": (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 , юридична адреса: АДРЕСА_3 ), мають істотне значення у даному кримінальному провадження, оскільки в них містяться відомості, що підтверджують або спростовують вчинення кримінального правопорушення.
За наведених обставин, суд вважає клопотання слідчого обґрунтованим, наведені у ньому обставини свідчать про наявні усі підстави для його задоволення.
На підставі вищенаведеного та керуючись ст.ст. 159, 162-164 КПК України, слідча суддя,-
У Х В А Л И Л А:
Клопотання задовольнити.
Надати дозвіл слідчим, що входять до складу слідчої групи, яка здійснює досудове розслідування у кримінальному провадженні за № 42024180000000064 від 04.10.2024, а саме: старшому слідчому відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності СУ ГУ НП в Рівненській області ОСОБА_12 , слідчому відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності СУ ГУ НП в Рівненській області ОСОБА_3 та слідчому відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності ГУНП в Рівненській області ОСОБА_13 , заступнику начальника відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності СУ ГУНП ОСОБА_14 , дозвіл на тимчасовий доступ до документів, які знаходяться у володінні АТ " ІНФОРМАЦІЯ_9 ": (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 , юридична адреса: АДРЕСА_3 ), з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, вилучення речей і документів, за період з 01.01.2024 по даний час, щодо:
1)Здійснення фінансових операцій по всіх наявних банківських рахунках ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) в тому числі по рахунку: НОМЕР_6 , а саме:
-відомості прорух коштіввсіх відкритих/закритихбанківських рахунків(надходження,перерахунок,зняття,залишок таінші)із вказанням датита часуоперації,суми,змісту операції,підстави операції,із зазначенням реквізитів отримувача тавідправника коштів, повні анкетні дані їх власників або ж юридичних осіб з зазначенням їх місця реєстрації, якщо зняття готівки здійснювалось через банкомати, вказати адреси місць знаходження цих банкоматів, якщо через касирів відділень банку, то вказати адреси таких відділень;
-матеріали фото-відео фіксації здійснення операцій зняття грошових коштів з вищевказаних банківських рахунків та з інших наявних рахунків, що здійснені за допомогою банкоматів;
-історії доступу до систем « ІНФОРМАЦІЯ_10 », « ІНФОРМАЦІЯ_11 » по вищевказаних банківських рахунків, та проведених із вказаних систем платежів, змін налаштувань системи із вказанням IP адрес;
-юридична (банківська) справа по вище зазначених суб`єктах;
-копії документів: заяви, копій паспортів, доручень, договорів, повідомлень про відкриття рахунку, інших документів, які надавались банку при відкритті банківських рахунків вищевказаних суб`єктів (подальшій зміні поточних даних та користування рахунком);
-оригінали документів: платіжні доручення, платіжні інструкції, грошові чеки, а також меморіальні ордери, які свідчать про надходження та використання коштів по банківських рахунках вищевказаних суб`єктах;
-копії документів про встановлення та обслуговування системи «Банк-Клієнт», протоколи обміну інформацією, LOG-файли, копії документів про передачу магнітних носіїв з файлами, копії журналів, тощо, з 01.01.2024 по даний час, ІР-адреси та МАС-адреси комп`ютерів, з яких відбувалося з`єднання з системою;
-копії документів: електронних платіжних документів по рахунках отриманих по каналах системи «Банк-Клієнт» і підписаних електронним цифровим підписом службових осіб, а також інша інформація та документи, щодо операцій по банківських рахунках вказаних суб`єктів, які перебувають у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », IP-адреси.
Зобов`язати АТ " ІНФОРМАЦІЯ_9 ", надати інформацію також (додатково) на електронному носієві інформації оптичному диску.
Ухвала залишається в силі протягом двох місяців з дня її постановлення.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідча суддя Рівненського міського суду ОСОБА_15
Суд | Рівненський міський суд Рівненської області |
Дата ухвалення рішення | 18.02.2025 |
Оприлюднено | 03.03.2025 |
Номер документу | 125501267 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Рівненський міський суд Рівненської області
Крижова О. Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні