Герб України

Рішення від 10.03.2025 по справі 480/872/25

Сумський окружний адміністративний суд

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

10 березня 2025 року Справа № 480/872/25

Сумський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Прилипчука О.А.,

розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу №480/872/25

за позовом Заступника керівника Шосткинської окружної прокуратури Сумської області Зайцева Ігоря Анатолійовича в інтересах держави

до Управління освіти Шосткинської міської ради,

третя особа - Комунальна організація (установа, заклад) «Шосткинський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 7 «Горобинка» Шосткинської міської ради Сумської області»

про зобов`язання вчинити дії,-

В С Т А Н О В И В:

До Сумського окружного адміністративного суду звернувся заступник керівника Шосткинської окружної прокуратури Сумської області Зайцев Ігор Анатолійович в інтересах держави з позовною заявою до Управління освіти Шосткинської міської ради, третя особа - Комунальна організація (установа, заклад) «Шосткинський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 7 «Горобинка» Шосткинської міської ради Сумської області», в якій з урахуванням уточнення позовних вимог просить:

- зобов`язати управління освіти Шосткинської міської ради Сумської області вжити заходів для оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку площею 1,16 га під будівлею та спорудами комунальної організації (установи, закладу) «Шосткинський дошкільний навчальний заклад (ясласадок) № 7 «Горобинка» Шосткинської міської ради Сумської області», що знаходиться за адресою: вул. Свемовська, 3А, м. Шостка.

В обгрунтування позовних вимог зазначено, що Шосткинською окружною прокуратурою вивчено інформацію виконавчого комітету Шосткинської міської ради № 01-28/5164 від 27.12.2024 та надані додатки. Встановлено, що на підставі рішення виконавчого комітету Шосткинської міської ради № 16 від 02.02.1999 «Про затвердження актів приймання-передачі об`єктів соцсфери» прийнято у комунальну власність міської ради будівлі і споруди дитячого садку № 27 («Шосткинський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 7 «Горобинка» Шосткинської міської ради Сумської області»), які закріплені за управлінням освіти Шосткинської міської ради.

До Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців 31.08.2004 внесено запис № 16331200000000022 про державну реєстрацію комунальної організації «Шосткинський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 7 «Горобинка» Шосткинської міської ради Сумської області», за адресою: вул. Дзержинського, 3А (вул. Свемовська, 3А) в м. Шостка.

Відповідно до п. 1.4 Статуту комунальної організації «Шосткинський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 7 «Горобинка» Шосткинської міської ради Сумської області» (далі Статут) власником дошкільного навчального закладу № 7 є територіальна громада м. Шостки в особі Шосткинської міської ради Сумської області.

Управління освіти Шосткинської міської ради здійснює координацію діяльності закладів освіти, зміцнення їх матеріальної бази, забезпечення розвитку освітнього, науково-технічного потенціалу з урахуванням національно-культурних, соціально-економічних, екологічних, демографічних та інших особливостей громади. Є головним розпорядником бюджетних коштів, які виділяються з бюджетів всіх рівнів на утримання закладів та установ дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти. Узагальнює пропозиції щодо обсягів бюджетного фінансування закладів освіти, які перебувають у комунальній власності, аналізує та контролює їх використання. Здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю закладів освіти (п. п. 3.1.6, 3.2.14, 3.2.15 Положення про управління освіти Шосткинської міської ради, затвердженого рішенням Шосткинської міської ради від 15.09.2020).

За даними управління освіти Шосткинської міської ради дошкільний навчальний заклад користується земельною ділянкою площею 1,16 га, на якій розташовані будівлі та споруди закладу, яка знаходиться у комунальній власності Шосткинської міської об`єднаної територіальної громади.

Відповідно до витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки та даних управління, вартість зазначеної земельної ділянки становить 2225808 грн.

Відповідно до ст. 80 Закону України "Про освіту" до майна закладів освіти та установ, організацій, підприємств системи освіти належать: нерухоме та рухоме майно, включаючи будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, обладнання, транспортні засоби, службове житло тощо; майнові права, включаючи майнові права інтелектуальної власності на об`єкти права інтелектуальної власності, зокрема інформаційні системи, об`єкти авторського права та/або суміжних прав; інші активи, передбачені законодавством. Майно закладів освіти та установ, організацій, підприємств системи освіти належить їм на правах, визначених законодавством.

Тобто земельна ділянка, якою користується комунальна організація «Шосткинський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 7 «Горобинка» Шосткинської міської ради Сумської області» має перебувати у неї на праві постійного користування.

Згідно ст. ст. 124, 125, 126 Земельного кодексу України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Однак, в порушення вимог земельного законодавства та положень Закону України «Про освіту» правовстановлюючі документи на земельну ділянку, яку використовує дошкільний навчальний заклад не оформлено, державну реєстрацію права постійного користування не проведено.

Відсутність правовстановлюючих документів на земельну ділянку під дошкільним навчальним закладом створює передумови для зловживань щодо розпорядження зазначеною земельною ділянкою, ризики для нормального функціонування закладу та навчального процесу, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей.

Вказані порушення свідчать про допущену бездіяльність з боку компетентних органів щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку комунальної організації «Шосткинський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 7 «Горобинка» Шосткинської міської ради Сумської області»

Статтею 66 Закону України «Про освіту» передбачено, що районні, міські ради відповідають за реалізацію державної політики у сфері освіти та забезпечення якості освіти на відповідній території, забезпечення доступності дошкільної, загальної середньої освіти, позашкільної освіти; планують та забезпечують розвиток мережі закладів дошкільної, загальної середньої освіти, позашкільної освіти.

Таким чином, Управління освіти Шосткинської міської ради являючись суб`єктом, який здійснює управління комунальною організацію «Шосткинський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 7 «Горобинка» Шосткинської міської ради Сумської області», відповідає за його матеріально - технічне забезпечення, виконує повноваження у земельній сфері щодо надання земельних ділянок у користування, здійснює контроль за додержанням земельного законодавства та законодавства в галузі освіти, не виконав покладені на нього вищезазначеними нормами повноваження, не вжив необхідних дій для оформлення права постійного користування земельною ділянкою, на якій знаходиться дошкільний навчальний заклад, допускаючи протиправну бездіяльність.

Враховуючи вищезазначене, позивач звернувся до суду і просить зобов`язати управління освіти Шосткинської міської ради Сумської області вжити заходів для оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку площею 1,16 га під будівлею та спорудами комунальної організації (установи, закладу) «Шосткинський дошкільний навчальний заклад (ясласадок) № 7 «Горобинка» Шосткинської міської ради Сумської області», що знаходиться за адресою: вул. Свемовська, 3А, м. Шостка.

Ухвалою суду від 17.02.2025 відкрито провадження в даній справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) та встановлено відповідачу 15-денний строк з дня вручення даної ухвали для подання відзиву на позовну заяву.

Відповідач подав до суду заяву про визнання позову (а.с. 54).

Третя особа у встановлений судом строк пояснень не надала.

Дослідивши матеріали адміністративної справи та зібрані по справі докази в їх сукупності, проаналізувавши зміст норм матеріального і процесуального права, які врегульовують спірні відносини, суд виходить з наступних підстав та мотивів.

Судом встановлено, що на підставі рішення виконавчого комітету Шосткинської міської ради № 16 від 02.02.1999 «Про затвердження актів приймання-передачі об`єктів соцсфери» прийнято у комунальну власність Шосткинської міської ради будівлі і споруди дитячого садку № 27 («Шосткинський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 7 «Горобинка» Шосткинської міської ради Сумської області»), які закріплені за управлінням освіти Шосткинської міської ради (а.с. 8-9).

До Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців 31.08.2004 внесено запис № 16331200000000022 про державну реєстрацію комунальної організації «Шосткинський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 7 «Горобинка» Шосткинської міської ради Сумської області», за адресою: вул. Дзержинського, 3А (вул. Свемовська, 3А) в м. Шостка (а.с. 20).

Відповідно до п. 1.4 Статуту комунальної організації «Шосткинський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 7 «Горобинка» Шосткинської міської ради Сумської області» (далі Статут) власником дошкільного навчального закладу № 7 є територіальна громада м. Шостки в особі Шосткинської міської ради Сумської області (а.с. 10-17).

Відповідно до п. 1.8 зазначеного Статуту заклад є юридичною особою, має печатку і штамп встановленого зразка, ідентифікаційний номер, фінансування здійснюється централізованою бухгалтерією управління освіти Шосткинської міської ради.

Відповідно до п. 1.9 Статуту головною метою закладу є забезпечення реалізації прав громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.

Керівництво закладом здійснює його завідувач, який призначається і звільняється з посади управлінням освіти відповідно до чинного законодавства України. Завідувач закладу здійснює керівництво і контроль за діяльністю дошкільного закладу, відповідає за реалізацію завдань дошкільної освіти, розпоряджається в установленому порядку майном закладу та його коштами, відповідає за дотримання фінансової дисципліни та збереження матеріально-технічної бази (п. п. 8.1, 8.3 Статуту).

Управління освіти Шосткинської міської ради здійснює координацію діяльності закладів освіти, зміцнення їх матеріальної бази, забезпечення розвитку освітнього, науково-технічного потенціалу з урахуванням національно-культурних, соціально-економічних, екологічних, демографічних та інших особливостей громади. Є головним розпорядником бюджетних коштів, які виділяються з бюджетів всіх рівнів на утримання закладів та установ дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти. Узагальнює пропозиції щодо обсягів бюджетного фінансування закладів освіти, які перебувають у комунальній власності, аналізує та контролює їх використання. Здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю закладів освіти (п. п. 3.1.6, 3.2.14, 3.2.15 Положення про управління освіти Шосткинської міської ради, затвердженого рішенням Шосткинської міської ради від 15.09.2020).

Відповідно до довідки Управління освіти Шосткинської міської ради № 01-29/1335 від 26.12.2024 на балансі управління освіти Шосткинської міської ради обліковується будівля інв. № 101313307, яка розтпшована за адресою: м. Шостка, вул. Свемовська, 3А (а.с. 18).

Листом № 0-18-0.99.5-3100/15-24 від 19.12.2024 на лист Шосткинської окружної прокуратури Управлінням забезпечення реалізації державної політики у сфері земельних відносин Головного управління Держгеокадастру у Сумській області повідомлено, що будь-які відомості про земельну ділянку, на якій розміщені будівлі та споруди Шосткинського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №7 «Горобинка» Шосткинської міської ради Сумської області за адресою: м. Шостка вул. Свемівська, 3А у Державному земельному кадастрі відсутні, сама земельна ділянка несформована, її площа та межі не визначені, правовстановлюючі документи на неї відсутні. Згідно вимог діючого земельного законодавства сформовані земельні ділянки підлягають державній реєстрації у Державному земельному кадастрі. Земельна ділянка вважається сформованою з моменту присвоєння їй кадастрового номеру. Земельна ділянка може бути об`єктом цивільних прав виключно з моменту її формування та державної реєстрації права власності на неї (а.с. 27).

Вважаючи, що відсутність правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій знаходиться дошкільний навчальний заклад, порушує передбачені державою принципи раціонального й ефективного використання та охорони земель та призводить до неефективного управління земельними ресурсами та землекористування, створює передумови до зловживань щодо розпорядження зазначеною земельною ділянкою, ризики для нормального функціонування дошкільного навчального закладу, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей, а також те, що наявність акту на право постійного користування земельною ділянкою дозволить покращити роботу дошкільного навчального закладу, привести її до вимог діючого законодавства та те, що управлінням освіти Шосткинської міської ради упродовж тривалого часу не здійснено належних та достатніх дій і заходів щодо оформлення права постійного користування земельною ділянкою, на якій знаходиться дошкільний навчальний заклад, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд враховує наступне.

Відповідно до ст. ст. 6, 19 Конституції України органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі та в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 78 Закону «Про освіту» визначено, що фінансування закладів, установ і організацій системи освіти здійснюється за рахунок коштів відповідних бюджетів, а також інших джерел, не заборонених законодавством. Фінансування дошкільної та позашкільної освіти здійснюється за рахунок коштів державного та/або місцевих бюджетів, а також за рахунок інших джерел, не заборонених законодавством.

Держава може сприяти розвитку дошкільної та позашкільної освіти шляхом надання відповідних освітніх субвенцій.

Відповідно до ст. 80 зазначеного Закону до майна закладів освіти та установ, організацій, підприємств системи освіти належать: нерухоме та рухоме майно, включаючи будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, обладнання, транспортні засоби, службове житло тощо; майнові права, включаючи майнові права інтелектуальної власності на об`єкти права інтелектуальної власності, зокрема інформаційні системи, об`єкти авторського права та/або суміжних прав; інші активи, передбачені законодавством. Майно закладів освіти та установ, організацій, підприємств системи освіти належить їм на правах, визначених законодавством.

Відповідно до ст. 63 Закону України «Про освіту» від 23.05.1991 земельні ділянки державних навчальних закладів, установ та організацій системи освіти передаються їм у постійне користування відповідно до Земельного кодексу України.

Статтею 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров`я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права. Від імені та в інтересах територіальних громад правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об`єктами права комунальної власності здійснюють органи місцевого самоврядування.

Частиною 2 статті 18 Закону України «Про освіту» від 23.05.1991 передбачено, що навчальні заклади, засновані на загальнодержавній або комунальній власності, мають статус державного навчального закладу.

З урахуванням викладеного, земельна ділянка, якою користується комунальна організація «Шосткинський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 7 «Горобинка» Шосткинської міської ради Сумської області» має перебувати у неї на праві постійного користування.

Згідно ст. ст. 124, 125, 126 Земельного кодексу України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Однак, в порушення вимог земельного законодавства та положень Закону України «Про освіту» правовстановлюючі документи на земельну ділянку, яку використовує дошкільний навчальний заклад не оформлено, державну реєстрацію права постійного користування не проведено.

Статтею 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.

Відповідно до ст. 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать: власні (самоврядні) повноваження щодо управління закладами освіти, охорони здоров`я, культури, фізкультури і спорту, оздоровчими закладами, молодіжними центрами, які належать територіальним громадам або передані їм, молодіжними підлітковими закладами за місцем проживання, організація їх матеріально-технічного та фінансового забезпечення.

Статтею 33 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачено повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у сфері регулювання земельних відносин, а саме: власні - 1) підготовка і внесення на розгляд ради пропозицій щодо встановлення ставки земельного податку, розмірів плати за користування природними ресурсами, вилучення (викупу), а також надання під забудову та для інших потреб земель, що перебувають у власності територіальних громад; та делеговані - 8) підготовка висновків щодо надання або вилучення в установленому законом порядку земельних ділянок, що проводиться органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування; 9) організація і здійснення землеустрою, погодження проектів землеустрою; 10) здійснення державного контролю за використанням та охороною земель у межах та порядку, встановлених законом.

Приписами п. 34 ч.1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання: вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.

Статтею 12 Земельного кодексу України визначені повноваження сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин, до яких віднесено розпорядження землями комунальної власності, територіальних громад, надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності, передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб та інші.

Відповідно до ч. 1 ст. 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної та комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Згідно із ст. 122 Земельного кодексу України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Порядок надання земельних ділянок комунальної власності у користування визначений ст. 123 Земельного кодексу України.

Відповідно до ст. 92 Земельного кодексу України право постійного користування земельною ділянкою це право володіння та користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній або комунальній власності без встановлення строку.

Згідно ст. 126 Земельного кодексу України право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

Статтею 3 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» встановлено, що державна реєстрація прав є обов`язковою.

Відомості про права на нерухоме майно та їх обтяження підлягають внесенню до Державного реєстру прав.

Речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що підлягають державній реєстрації відповідно до цього Закону, виникають з моменту такої реєстрації.

З наведеного вбачається, що обов`язковою умовою фактичного використання земельної ділянки є наявність правовстановлюючих документів на земельну ділянку, оформлених у відповідності до вимог закону. При цьому, відсутність правовстановлюючих документів порушує передбачені державою принципи раціонального та ефективного використання, охорони земель і призводить до неефективного управління земельними ресурсами та землекористуванням.

Проте, в порушення вказаних норм законодавства до тепер правовстановлюючі документи на земельну ділянку під комунальною організацію «Шосткинський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 7 «Горобинка» Шосткинської міської ради Сумської області» не оформлені.

Відповідно до ст. 14 Закону України «Про освіту» від 23.05.1991 місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування здійснюють державну політику в галузі освіти і в межах їх компетенції: забезпечують розвиток мережі навчальних закладів та установ, організацій системи освіти, зміцнення їх матеріальної бази, господарське обслуговування.

Положеннями ст. 19 Закону України «Про дошкільну освіту» передбачено, що районні державні адміністрації, органи місцевого самоврядування в системі дошкільної освіти в межах їх компетенції забезпечують реалізацію державної політики у сфері дошкільної освіти на відповідній території, у тому числі розвиток мережі закладів дошкільної освіти всіх форм власності відповідно до потреб населення, враховуючи інтереси дітей з особливими освітніми потребами, поліпшення матеріально-технічної бази та господарське обслуговування комунальних закладів дошкільної освіти; виконують функції засновника закладів дошкільної освіти на відповідній території; створюють умови для одержання дітьми, у тому числі з особливими освітніми потребами, дошкільної освіти; створюють умови для розвитку закладів дошкільної освіти усіх форм власності; здійснюють інші повноваження відповідно до Конституції України, законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про освіту», цього Закону та положень про них.

Статтею 66 Закону України «Про освіту» передбачено, що районні, міські ради відповідають за реалізацію державної політики у сфері освіти та забезпечення якості освіти на відповідній території, забезпечення доступності дошкільної, загальної середньої освіти, позашкільної освіти; планують та забезпечують розвиток мережі закладів дошкільної, загальної середньої освіти, позашкільної освіти.

Таким чином, управління освіти Шосткинської міської ради являючись суб`єктом, який здійснює управління комунальною організацію «Шосткинський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 7 «Горобинка» Шосткинської міської ради Сумської області», відповідає за його матеріально - технічне забезпечення, виконує повноваження у земельній сфері щодо надання земельних ділянок у користування, здійснює контроль за додержанням земельного законодавства та законодавства в галузі освіти, не виконав покладені на нього вищезазначеними нормами повноваження, не вжив необхідних дій для оформлення права постійного користування земельною ділянкою, на якій знаходиться дошкільний навчальний заклад, допускаючи протиправну бездіяльність.

Так, питання надання дошкільному навчальному закладу земельної ділянки на праві постійного користування на розгляд сесії міської ради не виносилися, відповідні рішення не приймалися, дозвіл на виготовлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, замовлення проекту відводу земельної ділянки та виготовлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, технічна документація із землеустрою не виготовлялась, правовстановлюючі документи на вказану земельну ділянку не оформлювались.

Враховуючи вищезазначене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обгрунтоуваними і підлягають задоволенню.

Керуючись ст.ст. 90, 139, 143, 241-246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Заступника керівника Шосткинської окружної прокуратури Сумської області Зайцева Ігоря Анатолійовича в інтересах держави до Управління освіти Шосткинської міської ради, третя особа - Комунальна організація (установа, заклад) «Шосткинський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 7 «Горобинка» Шосткинської міської ради Сумської області» про зобов`язання вчинити дії задовольнити.

Зобов`язати Управління освіти Шосткинської міської ради Сумської області вжити заходів для оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку площею 1,16 га під будівлею та спорудами комунальної організації (установи, закладу) «Шосткинський дошкільний навчальний заклад (ясла садок) № 7 «Горобинка» Шосткинської міської ради Сумської області», що знаходиться за адресою: вул. Свемовська, 3А, м. Шостка.

Рішення може бути оскаржено до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги на рішення суду протягом тридцяти днів з дня складення судового рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя О.А. Прилипчук

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.03.2025
Оприлюднено12.03.2025
Номер документу125697059
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (у тому числі прав на земельні ділянки)

Судовий реєстр по справі —480/872/25

Рішення від 10.03.2025

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

Ухвала від 17.02.2025

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

Ухвала від 03.02.2025

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні