Харківський окружний ад міністративний суд
61004 м. Харків вул. Мар'їнс ька, 18-Б-3
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
Харків
08.11.2010 р. № 2-а- 10574/10/2070
Суддя Харківського окружного адміністративног о суду Супрун Ю.О., розглянувши у порядку письмового провад ження справу за адміністрати вним позовом Товариства з об меженою відповідальністю "Ен ергетична індустрія" до Держ авної податкової інспекції у Дарницькому районі м. Києва, т ретя особа - Державна податко ва інспекція в Комінтернівсь кому районі м. Харкова, про зоб ов'язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И В:
Позивач, директор То вариства з обмеженою відпові дальністю "Енергетична індус трія" Громило Г.В., звернув ся до суду з адміністративни м позовом до Державної подат кової інспекції у Дарницьком у районі м. Києва, третя особа - Державна податкова інспекц ія у Комінтернівському район і м. Харкова, в якому просить с уд:
- визнати дії посадових осіб Державної податкової інспек ції у Дарницькому районі м. Ки єва з невизнання узгоджених належним чином та своєчасно 22 грудня 2008 року, 27 липня 2009 року т а 06 листопада 2009 року наданих п одатковому органу деклараці й на прибуток Товариства з об меженою відповідальністю "Ен ергетична індустрія" податко вою звітністю за минулі звіт ні періоди: за 11 місяців 2008 року , 1-е півріччя 2009 року та три квар тали 2009 року, а також встановле ння факту неподання (несвоєч асного подання) декларацій з податку на прибуток Товарис тва з обмеженою відповідальн істю "Енергетична індустрія" датами 09 листопада 2009 року та 21 грудня 2009 року та несвоєчасне направлення повідомлення пр о це платника податку 16 листоп ада 2009 року та 24 грудня 2009 року пр отиправними;
- покласти на Державну подат кову інспекцію у Дарницькому районі м. Києва обов'язок вчин ити дії з відновлення стану в заєморозрахунків за особови м рахунком платника податку Товариства з обмеженою відпо відальністю "Енергетична інд устрія" з державним бюджетом відповідного коду класифіка ції за даним видом податку, як ий існував до моменту вчинен ня протиправних дій;
- покласти відшкодування су дових витрат у вигляді сплач еного позивачем судового збо ру за подання адміністративн ого позову до Окружного адмі ністративного суду м. Києва с умою 3,40 грн. та 1 000,00 грн. оплати по слуг адвоката на відповідача - Державну податкову інспекц ію у Дарницькому районі м. Киє ва.
В обґрунтування позовних в имог зазначено, що Товариств о з обмеженою відповідальніс тю "Енергетична індустрія" (ко д ЄДРПОУ 35618393, м. Харків, вул. Моло дої Гвардії, буд. 15/17) має підтве рджений статус платника пода тку на прибуток підприємств за ставкою 25 відсотків до об'є кта оподаткування. Позивач в важає, що дії посадових осіб п ублічного органу вчинені під час виконання ними свого тру дового (службового) обов'язку повністю необґрунтованими і не заснованими на фактичних обставинах, а саме:
- відсутності жодної правов ої підстави для їх практично го запровадження,
- правильного та повного офо рмлення і заповнення деклара цій на прибуток підприємства за 11 місяців 2008 року, 1-е піврічч я та три квартали 2009 року;
- належного та своєчасного у згодження (шляхом декларуван ня поданням на паперових нос іях безпосередньо до контрол юючого органу) самостійно ви значеного платником податко вого зобов'язання з прибутку ;
- грубого порушення порядку , процедури і правил передбач ених нормами матеріального п рава спеціального закону та підзаконних актів в сфері оп одаткування податком на приб уток підприємств та норм пря мої дії Конституції України, внаслідок чого порушене цим и діями право і охоронюваний законом інтерес платника по датку на прибуток підприємст в підлягає відновленню шляхо м визнання їх протиправними в судовому порядку та поклад анням обов'язку на публічний орган вчинити певні дії.
Відповідач - Державна подат кова інспекція у Дарницькому районі м. Києва - надав до суду заперечення на позов, в яких з азначено, що Товариству з обм еженою відповідальністю "Ене ргетична індустрія" було над іслано декларацію з податку на прибуток підприємства за 11 місяців 2008 року, декларацію з податку на прибуток підприє мства за півріччя 2009 року та де кларацію з податку на прибут ок підприємства за 9 місяців 20 09 року, але згідно пп.4.1.2 п.4.1 ст.4 За кону України від 21.12.2000 року № 2181-Ш "Про порядок погашення зобов 'язань платників податків пе ред бюджетами та державними цільовими фондами" (із змінам и і доповненнями) не визнана я к податкова звітність, оскіл ьки:
- декларація з податку на пр ибуток підприємства за 11 міся ців 2008 року заповнена з поруше нням порядку її подання, у над аній декларації не зазначено обов'язкових реквізитів згі дно п.3.1 Наказу Державної пода ткової адміністрації Україн и від 29.03.2003 року № 143 "Про затвердж ення форми декларації податк у на прибуток підприємства т а порядок її складання" (із змі нами та доповненнями);
- декларація з податку на пр ибуток підприємства за піврі ччя 2009 року не визнана як подат кова звітність, оскільки вон а подана не за встановленою ф ормою, яка затверджена Наказ ом Державної податкової адмі ністрації України від 29.03.2003 рок у № 143 "Про затвердження форми д екларації податку на прибуто к підприємства та порядок її складання" (із змінами та допо вненнями), а саме: "у деклараці ї зазначаються усі передбаче ні в ній показники. Якщо будь-я кий рядок декларації не запо внюється через відсутність о перації (суми), то такий рядок прокреслюється, крім випадкі в, прямо визначених у деклара ції";
- декларація з податку на пр ибуток підприємства за 9 міся ців 2009 року не визнана як подат кова звітність, оскільки зап овнена з порушенням порядку її подання, затвердженого На казом Державної податкової а дміністрації України від 29.03.200 3 року № 143 "Про затвердження фор ми декларації податку на при буток підприємства та порядо к її складання" (із змінами та доповненнями), а саме: п.1.6. "дост овірність даних підтверджує ться підписами керівника і г оловного бухгалтера та засві дчується печаткою підприємс тва".
Таким чином платнику було з апропоновано подати звітну п одаткову декларацію з податк у на прибуток підприємства з а 11 місяців 2008 року, декларацію з податку на прибуток підпри ємства за півріччя 2009 року та д екларацію з податку на прибу ток підприємства за 9 місяців 2009 року відповідно до чинного законодавства.
Відповідач вважає позовні вимоги Товариства з обмежен ою відповідальністю "Енергет ична індустрія" безпідставни ми, а дії Державної податково ї інспекції - правомірними.
Представник позивача - Това риства з обмеженою відповіда льністю "Енергетична індустр ія" - в судове засідання не з' явився, про дату, час та місце судового розгляду повідомле ний належним чином, надав суд у заяву про розгляд справи бе з участі представника позива ча за наявними у справі матер іалами.
Представник відповідача - Д ержавної податкової інспекц ії у Дарницькому районі м. Киє ва - у судове засідання не з' явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлявс я повістками з поштовими пов ідомленнями. У відповідності до ст. 35 КАС України відповіда ч є належно повідомлений про дату, час та місце судового за сідання, його відсутність в с удовому засідання не перешко джає розгляду справи, слід ро зглянути справу за наявними в ній матеріалами.
Представник третьої особи - Державної податкової інспе кції в Комінтернівському рай оні м. Харкова - у судове засід ання не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи пов ідомлявся повістками з пошто вими повідомленнями. У відпо відності до ст. 35 КАС України т ретя особа є належно повідом леною про дату, час та місце су дового засідання. Відсутніст ь в судовому засідання предс тавника третьої особи не пер ешкоджає розгляду справи, сл ід розглянути справу за наяв ними в ній матеріалами.
Згідно п.10 ч.1 ст.3 КАС України р озгляд і вирішення адміністр ативної справи здійснюється в порядку письмового провад ження без виклику осіб, які бе руть участь у справі, та прове дення судового засідання на основі наявних у суду матері алів.
Згідно до ч.1 ст. 41 КАС України у разі неявки у судове засіда ння всіх осіб, які беруть учас ть у справі, чи якщо відповідн о до положень цього Кодексу р озгляд справи здійснюється з а відсутності осіб, які берут ь участь у справі (у тому числі при розгляді справи в порядк у письмового провадження), фі ксування судового засідання за допомогою звукозаписувал ьного технічного засобу не з дійснюється.
Дослідивши матеріали адмі ністративної справи, судом в становлено наступне.
Згідно свідоцтва про держа вну реєстрацію юридичної осо би серії А01 № 343404 Товариство з об меженою відповідальністю "Ен ергетична індустрія" зареєст ровано Дарницькою районною у м. Києві державною адміністр ацією 24.12.2007 року за № 1 065 107 0003 010404.
Як вбачається з довідки АА № 217394 з Єдиного державного реєст ру підприємств та організаці й України, Товариство з обмеж еною відповідальністю "Енерг етична індустрія" зареєстров ано за адресою: м. Харків, Ком інтернівський район, вул. Мол одої гвардії, б.15/17.
Державна податкова інспек ція у Дарницькому районі м. Ки єва листом від 15.09.2010 року за № 33833/9 /10-008 повідомила, що Товариство з обмеженою відповідальніст ю "Енергетична індустрія" (код ЄДРПОУ 35618393) з 01.02.2010 року перебува є на обліку в Державній подат ковій інспекції в Комінтерні вському районі м. Харкова (61036, м . Харків, вул. Чорноморська, 3).
У зв'язку із зміною місцезна ходження Товариства з обмеже ною відповідальністю "Енерге тична індустрія", ухвалою Окр ужного адміністративного су ду м. Києва від 07.07.2010 року зазнач ену справу передано на розгл яд до Харківського окружного адміністративного суду.
Відповідно до Декларації з податку на прибуток підприє мства від 22.12.2008 року Товариства з обмеженою відповідальніст ю "Енергетична індустрія" за 11 місяців 2008 року валовий дохід від усіх видів діяльності ск лав 9 692 046 грн., у тому числі: доход и від продажу товарів (робіт, п ослуг) - 9 574 414 грн., приріст баланс ової вартості запасів - 117 632 грн .; скоригований валовий дохід склав 9 692 046 грн.; валові витрати склали 9 784 397 грн., у тому числі: ви трати на придбання товарів (р обіт, послуг) (крім 85 % витрат ві д вартості товарів (робіт, пос луг), придбаних у офшорних) - 9 772 2 33 грн., витрати на оплату праці - 8 865 грн., сума страхового збору (внесків) до фондів державног о загальнообов'язкового стра хування - 3 294 грн., сума податків , зборів (обов'язкових платежі в) (крім суми страхового збору (внесків) до фондів державног о загальнообов'язкового стра хування) - 5 грн.
Відповідно до Декларації з податку на прибуток підприє мства від 27.07.2009 року Товариства з обмеженою відповідальніст ю "Енергетична індустрія" вал овий дохід від усіх видів дія льності склав 22 821 326 грн., у тому ч ислі: доходи від продажу това рів (робіт, послуг) - 22821326 грн.; ско ригований валовий дохід скла в 22 821 326 грн.; валові витрати скла ли 22816071 грн., у тому числі: витрат и на придбання товарів (робіт , послуг) (крім 85 % витрат від вар тості товарів (робіт, послуг), придбаних у офшорних) - 22 774 863 грн ., убуток балансової вартості запасів - 30 711 грн., витрати на оп лату праці - 7 623 грн., сума страхо вого збору (внесків) до фондів державного загальнообов'язк ового страхування - 2 840 грн., сум а податків, зборів (обов'язков их платежів) (крім суми страхо вого збору (внесків) до фондів державного загальнообов'язк ового страхування) - 34 грн.; скор иговані валові витрати склал и 22 816 071 грн.; об'єкт оподаткуванн я склав 6 255 грн.
Як вбачається з додатку К1/1 д о рядків 01.2, 01.5, 04.2, 04.10, 04.12 та 07 деклара ції розрахунок приросту (убу тку) балансової вартості зап асів на початок звітного пер іоду склав 64 589 грн. (з них зберіг аються на складах 64 543 грн.), на кі нець звітного періоду 33 878 грн. (з них зберігаються на склада х 33 805 грн.), приріст/убуток склал и 30 711 грн. (з них зберігаються на складах 30 738 грн.).
Відповідно до Декларації з податку на прибуток підприє мства від 06.11.2009 року Товариства з обмеженою відповідальніст ю "Енергетична індустрія" вал овий дохід від усіх видів дія льності склав 24 592 126 грн., у тому ч ислі: доходи від продажу това рів (робіт, послуг) - 24592126 грн.; ско ригований валовий дохід скла в 24 592 126 грн.; валові витрати скла ли 24588001 грн., у тому числі: витрат и на придбання товарів (робіт , послуг) (крім 85 % витрат від вар тості товарів (робіт, послуг), придбаних у офшорних) - 24 502 444 грн ., убуток балансової вартості запасів - 64 547 грн., витрати на оп лату праці - 14 905 грн., сума страхо вого збору (внесків) до фондів державного загальнообов'язк ового страхування - 5 553 грн., сум а податків, зборів (обов'язков их платежів) (крім суми страхо вого збору (внесків) до фондів державного загальнообов'язк ового страхування) - 316 грн., інш і витрати - 236 грн.; скориговані валові витрати склали 24 588 001 грн .; об'єкт оподаткування склав 4 125 грн.
Як вбачається з додатку К1/1 д о рядків 01.2, 01.5, 04.2, 04.10, 04.12 та 07 деклара ції розрахунок приросту (убу тку) балансової вартості зап асів на початок звітного пер іоду склав 64 589 грн. (з них зберіг аються на складах 64 543 грн.), на кі нець звітного періоду 42 грн., п риріст/убуток склали 64 547 грн. (з них зберігаються на складах 64 543 грн.).
Державною податковою інсп екцією у Дарницькому районі м. Києва керівнику Товариств а з обмеженою відповідальніс тю "Енергетична індустрія" на дсилався лист від 09.11.2009 року за № 48641/10-28-005, яким запропоновано по дати звітну податкову деклар ацію з податку на прибуток пі дприємства за 9 місяців 2009 року у зв'язку з тим, що подана декл арація заповнена з порушення м порядку її подання, затверд женого Наказом Державної под аткової адміністрації від 29.03 .2003 року № 143 "Про затвердження фо рми декларації податку на пр ибуток підприємства та поряд ок її складання" (із змінами і доповненнями), а саме: п.1.6. "дост овірність даних підтверджує ться підписами керівника і г оловного бухгалтера та засві дчується печаткою підприємс тва".
На зазначений лист Товарис тво з обмеженою відповідальн істю "Енергетична індустрія" направило відповідь до Держ авної податкової інспекції у Дарницькому районі м. Києва в ід 02.12.2009 року за № 0212-09/2, з якого вба чається, що Товариство з обме женою відповідальністю "Енер гетична індустрія" категорич но не погоджується з діями по садових осіб Державної подат кової інспекції у Дарницьком у районі м. Києва та публічно р озповсюдженими висновками з приводу невизнання податков ої звітності Товариства з об меженою відповідальністю "Ен ергетична індустрія" з подат ку на прибуток підприємства за 9 місяців 2009 року, а їх посила ння в правове обґрунтування вчинених по відношенню до пл атника податків дій чи безді яльності вважає не застосова ними належним нормам матеріа льного права в сфері публічн их адміністративних та подат кових правовідносин, а також такими, що порушують права і о хоронювані законом інтереси суб'єкта господарювання - пла тника податків. Також Товари ство з обмеженою відповідаль ністю "Енергетична індустрія " повідомило, що має наміри не подавати (повторно) нову декл арацію з податку на прибуток підприємства за 9 місяців 2009 ро ку (разом зі сплатою відповід ного штрафу), так як для цього відсутні жодні правові підст ави, а скористається своїм пр авом на оскарження рішення п одаткового органу в порядку апеляційного узгодження за п риписами ст.4 (Порядок подання податкової декларації та ви значення суми податкових зоб ов'язань) Закону України "Про п орядок погашення зобов'язань платників податків перед бю джетами та державними цільов ими фондами".
У відповідь на лист Товарис тва з обмеженою відповідальн істю "Енергетична індустрія" від 02.12.2009 року за № 0212-09/2 Державна п одаткова інспекція у Дарниць кому районі м. Києва направил а лист від 28.12.2009 року за № 57476/10/28-005, в я кому пропонує керівнику Това риства з обмеженою відповіда льністю "Енергетична індустр ія" подати нову податкову зві тність відповідно до чинного законодавства.
Відповідно до повідомленн я-виклику Державної податков ої інспекції у Дарницькому р айоні м. Києва від 10.12.2009 року за № 53390/10/15-105 керівника Товариства з обмеженою відповідальністю "Енергетична індустрія" було викликано до Державної пода ткової інспекції у Дарницько му районі м. Києва до 21.12.2009 року д ля погодження акту по факту н еподання (несвоєчасного пода ння) декларацій з податку на п рибуток.
Державною податковою інсп екцією у Дарницькому районі м. Києва 21.12.2009 року складений Ак т про результати невиїзної д окументальної перевірки сво єчасності подання податково ї звітності № 6429, якою встановл ено порушення Товариством з обмеженою відповідальністю "Енергетична індустрія" п.п.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України від 21.12.2000 р оку № 2181 "Про порядок погашення зобов'язань платників подат ків перед бюджетами та держа вними цільовими фондами" зі з мінами і доповненнями, п.16.4 ст.1 6 Закону України від 28.12.1994 року № 334/94-ВР "Про оподаткування приб утку підприємств" зі змінами та доповненнями платником п одатку на прибуток не подана (несвоєчасно подана):
- декларація з податку на пр ибуток за 11 місяців 2008 року, гра ничний строк подання 22.12.2008 року ;
- декларація з податку на пр ибуток за 1 півріччя 2009 року, гр аничний строк подання 10.08.2009 рок у;
- декларація з податку на пр ибуток за 9 місяців 2009 року, гра ничний строк подання 09.11.2009 року .
Відповідно до п.п. 5 п. 4.1.2 ст.4 За кону України "Про порядок пог ашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондам и" податкова звітність, отрим ана контролюючим органом від платника податків як п одаткова декларація, що зап овнена ним всупереч правила м, зазначеним у затверджен ому порядку її заповнення, може бути не визнана таким контролюючим органом як пода ткова декларація, якщо в ні й не зазначено обов'язкови х реквізитів, її не підписан о відповідними посадовими ос обами, не скріплено печатко ю платника податків. У цьом у випадку, якщо контролюючи й орган звертається до плат ника податків з письмовою пр опозицією надати нову пода ткову декларацію з виправл еними показниками (із зазнач енням підстав неприйняття по передньої), то такий платник податків має право: надати та ку нову декларацію разом зі сплатою відповідного штраф у; оскаржити рішення податко вого органу в порядку апеляц ійного узгодження.
Згідно п.п. 1 п. 4.1.4 ст. 4 Закону Ук раїни "Про порядок погашення зобов'язань платників подат ків перед бюджетами та держа вними цільовими фондами" под аткові декларації подаютьс я за базовий податковий (звіт ний) період, що дорівнює:
а) календарному місяцю (у тому числі при сплаті місячних авансових внесків), - протягом 20 календарних днів, наступни х за останнім календарним дн ем звітного (податкового) міс яця;
б) календарному кварт алу або календарному півріч чю (у тому числі при сплаті к вартальних або піврічних ава нсових внесків), - протягом 40 ка лендарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) кварт алу (півріччя);
в) календарн ому року, крім випадків, пере дбачених підпунктом "г" підпу нкту 4.1.4 цього пункту, - протяго м 60 календарних днів за остан нім календарним днем звітног о (податкового) року;
г) кал ендарному року для платників податку на доходи фізичних о сіб (прибуткового податку з громадян), - до 1 квітня року, наступного за звітним.
Згідно п. 7 Порядку заповнен ня та подання податкової дек ларації з податку на додану в артість, який затверджений н аказом Державної податкової адміністрації України від 30.0 5.1997 року № 166 "Про затвердження ф орми податкової декларації т а Порядку її заповнення і под ання" передбачено, порядок пр оведення перевірки податков их декларацій в податковому органі:
7.1. Податкові декларації при ймаються без попередньої пер евірки зазначених у них пока зників.
7.2. Зареєстровані в податков ій інспекції (адміністрації) декларації підлягають докум ентальній невиїзній (камерал ьній) перевірці.
7.3. За результатами перевірк и робиться відповідний запис у розділі IV податкової деклар ації та складається Акт про р езультати документальної не виїзної (камеральної) переві рки податкової декларації з податку на додану вартість з а формою, визначеною в додатк у 2 до цього Порядку
7.4. Документальну невиїзну (к амеральну) перевірку даних, з аявлених у податковій звітно сті з податку на додану варті сть, податковий орган провод ить протягом 30 днів, наступних за днем отримання податково ї декларації.
За наявності достатніх під став уважати, що розрахунок с уми бюджетного відшкодуванн я було зроблено з порушенням норм податкового законодавс тва, податковий орган має пра во протягом такого самого ст року провести позапланову ви їзну (документальну) перевір ку платника для визначення д остовірності нарахування та кого бюджетного відшкодуван ня.
В ході розгляду справи судо м встановлено, зазначені дії відповідачем своєчасно не в жито.
З матеріалів справи вбачає ться, що позивачем - Товариств ом з обмеженою відповідальні стю "Енергетична індустрія" - р ішення податкового органу в порядку апеляційного узгодж ення не оскаржувалося.
В частині позовних вимог що до покладення на Державну по даткову інспекцію у Дарницьк ому районі м. Києва обов'язку в чинити дії з відновлення ста ну взаєморозрахунків за особ овим рахунком платника подат ку Товариства з обмеженою ві дповідальністю "Енергетична індустрія" з державним бюдже том відповідного коду класиф ікації за даним видом податк у, який існував до моменту вчи нення протиправних дій, суд п риходить до висновку про зад оволення цієї вимоги в части ні невизнання узгоджених нал ежним чином та своєчасно под аних декларацій з податку на прибуток підприємства Товар иства з обмеженою відповідал ьністю "Енергетична індустрі я", поданих 22.12.2010 року та 27.07.2009 року податковому органу.
Щодо позовних вимог директ ора Товариства з обмеженою в ідповідальністю "Енергетичн а індустрія" про стягнення з в ідповідача витрат оплати пос луг адвоката у сумі 1000,00 грн., суд зазначає наступне.
Витрати, пов'язані з правово ю допомогою стороні в адміні стративній справі, на корист ь якої ухвалено судове рішен ня і яка не є суб'єктом владних повноважень здійснюється ві дповідно до Постанови Кабіне ту Міністрів України від 27 кві тня 2006 р. N 590 "Про граничні розмір и компенсації витрат, пов'яза них з розглядом цивільних та адміністративних справ, і по рядок їх компенсації за раху нок держави".
Відповідно до ст.90 КАС Украї ни, витрати, пов'язані з оплато ю допомоги адвоката або іншо го фахівця в галузі права, які надають правову допомогу за договором, несуть сторони, кр ім випадків надання безоплат ної правової допомоги, перед бачених законом. Граничний р озмір компенсації витрат на правову допомогу встановлює ться законом.
Витрати, пов'язані з оплатою допомоги фахівця в галузі пр ава, повинні бути підтвердже ні документально, а саме: угод ою між адвокатом та клієнтом , квитанцією про оплату послу г адвоката, довіреністю.
Позивач до матеріалів спра ви не долучив жодного докуме нту, який би підтверджував на дання правової допомоги фахі вцем у галузі права, тому суд п риходить до висновку про від мову у задоволенні вимоги по зивача щодо компенсації опла ти послуг адвоката в сумі 1 000,00 г рн.
Таким чином, суд приходить д о висновку у задоволенні поз овних вимог щодо визнання ді й посадових осіб Державної п одаткової інспекції у Дарниц ькому районі м. Києва з невизн ання узгоджених належним чин ом та своєчасно декларацій з податку на прибуток підприє мства Товариства з обмеженою відповідальністю "Енергетич на індустрія", поданих 22.12.2010 рок у та 27.07.2009 року податковому орга ну, противоправними.
Розподіл судових витрат зд ійснити відповідно до ст. 94 КА С України.
В іншій частині позовних ви мог відмовити.
Керуючись наказом Державн ої податкової адміністрації України від 30.05.1997 року № 166 "Про за твердження форми податкової декларації та Порядку її зап овнення і подання", Постаново ю Кабінету Міністрів України від 27 квітня 2006 р. N 590 "Про граничн і розміри компенсації витрат , пов'язаних з розглядом цивіл ьних та адміністративних спр ав, і порядок їх компенсації з а рахунок держави", Законом Ук раїни "Про порядок погашення зобов'язань платників подат ків перед бюджетами та держа вними цільовими фондами" від 21.12.2000 року № 2181, ст.ст. 3, 4, 8, 17, 19, 41, 50, 94, 161-167, 186 Кодексу адміністративного с удочинства України, Харківсь кий окружний адміністративн ий суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відп овідальністю "Енергетична ін дустрія" до Державної податк ової інспекції у Дарницькому районі м. Києва, третя особа - Д ержавна податкова інспекція в Комінтернівському районі м. Харкова, про зобов'язання вч инити певні дії - задовольн ити частково.
Визнати дії посадових осіб Державної податкової інспек ції у Дарницькому районі м. Ки єва з невизнання узгоджених належним чином та своєчасно декларацій з податку на приб уток підприємства Товариств а з обмеженою відповідальніс тю "Енергетична індустрія", по даних 22.12.2010 року та 27.07.2009 року пода тковому органу, противоправн ими.
Зобов'язати Державну подат кову інспекцію у Дарницькому районі м. Києва вчинити дії з відновлення стану взаємороз рахунків за особовим рахунко м платника податку Товариств а з обмеженою відповідальніс тю "Енергетична індустрія" з д ержавним бюджетом відповідн ого коду класифікації за дан им видом податку, який існува в до моменту вчинення протип равних дій, в частині невизна ння узгоджених належним чино м та своєчасно декларацій з п одатку на прибуток підприємс тва Товариства з обмеженою в ідповідальністю "Енергетичн а індустрія", поданих 22.12.2010 року та 27.07.2009 року податковому орган у.
Стягнути з Державного бюдж ету України на користь Товар иства з обмеженою відповідал ьністю "Енергетична індустрі я" (код ЄДРПОУ 35618393, 61001, м. Харків, ву л. Молодої Гвардії, 15/17) суму суд ового збору у розмірі 1 (одна) г ривня 70 копійок.
В іншій частині позовних ви мог відмовити.
Постанова може бути оскарж ена до Харківського апеляцій ного адміністративного суду .
Апеляційна скарга подаєть ся до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ух валив оскаржуване судове ріш ення протягом десяти днів з д ня її проголошення, у разі зас тосування судом частини трет ьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апел яційна скарга подається прот ягом десяти днів з дня отрима ння копії постанови.
Апеляційна скарга, подана п ісля закінчення строків, вст ановлених законом, залишаєть ся без розгляду, якщо суд апел яційної інстанції за заявою особи, яка її подала не знайде підстав для поновлення стро ку, про що постановляється ух вала.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про ваджені або набрання законно ї сили рішенням за наслідкам и апеляційного провадження.
Повний текст постанови виг отовлений 12 листопада 2010 року.
Суддя Супр ун Ю.О.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.11.2010 |
Оприлюднено | 03.12.2010 |
Номер документу | 12574806 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Супрун Ю.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні