ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
65119, м. Одеса, просп. Шевченка, 29, тел.: (0482) 307-983, e-mail: inbox@od.arbitr.gov.ua
веб-адреса: http://od.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
про розгляд вимог кредитора
"17" березня 2025 р.м. Одеса Справа № 916/2283/24Господарський суд Одеської області у складі судді Грабован Л.І.,
за участі секретаря судового засідання Васильєвої К.О.,
дослідивши матеріали справи,
за заявою кредитора: Товариства з обмеженою відповідальністю ПІВДЕННА ДИНАСТІЯ
до боржника: Приватного акціонерного товариства Херсонський Хлібокомбінат (73024, м. Херсон, вул. Гімназична, буд. 30; код ЄДРПОУ 00380267)
про визнання банкрутом,
у відкритому судовому засіданні за участю представників сторін та учасників:
від заявника: Товариства з обмеженою відповідальністю МАСТЕР-ПАК: Гнідченко Гліб Геннадійович (приймав участь у судовому засіданні поза межами приміщення суду);
ліквідатор банкрута: арбітражний керуючий Ляшко Олександр Віталійович,
Судове засідання 17.03.2025 р. проведено в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду.
ВСТАНОВИВ:
Ухвалою підготовчого засідання суду від 14.06.2024 р. відкрито провадження у справі про банкрутство Приватного акціонерного товариства Херсонський Хлібокомбінат; визнано вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю ПІВДЕННА ДИНАСТІЯ до ПРАТ Херсонський хлібокомбінат в сумі 3 458 876,41 грн.; введено мораторій на задоволення вимог кредиторів; введено процедуру розпорядження майном боржника ПРАТ Херсонський хлібокомбінат строком на 170 календарних днів до 02 грудня 2024р.; призначено розпорядником майна боржника ПРАТ Херсонський хлібокомбінат арбітражного керуючого Ляшка Олександра Віталійовича.
Ухвалою Господарського суду Одеської області від 16.09.2024 р. визначено розмір та перелік усіх визнаних вимог для внесення розпорядником майна боржника до реєстру вимог кредиторів.
Постановою Господарського суду Одеської області від 06.11.2024 р. Приватне акціонерне товариство Херсонський Хлібокомбінат визнано банкрутом; відкрито відносно Приватного акціонерного товариства Херсонський Хлібокомбінат ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців до 06.11.2025 р. ліквідатором Приватного акціонерного товариства Херсонський Хлібокомбінат призначено арбітражного керуючого Ляшка Олександра Віталійовича.
З метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов`язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, 07.11.2024 р. здійснено офіційне оприлюднення повідомлення про визнання Приватного акціонерного товариства Херсонський Хлібокомбінат банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за №74555 від 07.11.2024 р.
Південне міжобласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України звернулось до Господарського суду Одеської області із заявою (вх. №3-816/24 від 22.11.2024 р.), що сформована у системі "Електронний суд" 22.11.2024 р., з грошовими вимогами до Приватного акціонерного товариства Херсонський Хлібокомбінат, у якій просить суд визнати грошові вимоги до Приватного акціонерного товариства Херсонський Хлібокомбінат в сумі 1 239 839,60 грн., у такій черговості:
4 844,80 грн., що складають витрати по сплаті судового збору перша черга задоволення вимог кредитора;
949 996,00 грн., що складає розмір штрафу, накладеного за Рішенням адміністративної колегії Південного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 23.07.2024 р. № 65/58-р/к Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу у справі № 29-02/2021 четверта черга задоволення вимог кредитора;
284 998,80 грн., що складає розмір пені за прострочення сплати штрафу шоста черга задоволення вимог кредитора.
До заяви з грошовими вимогами до боржника, Південним міжобласним територіальним відділенням Антимонопольного комітету України подано суду копії: рішення адміністративної колегії Південного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 23.07.2024 р. №65/58-р/к «Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу» у справі № 29-02/2021; додатків до Рішення адміністративної колегії Південного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 23.07.2024 р. №65/58-р/к «Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу» у справі № 29-02/2021; електронний супровідний лист від 26.07.2024 р. №65-02/2399е; повідомлення про вручення поштового відправлення №0600946430746; витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань щодо кредитора; роздруківки з сайту системи дистанційного обслуговування «Клієнт-Казначейство» платіжного доручення про сплату судового збору від 12.11.2024 р. №492; доказів, що підтверджують відправлення боржнику та ліквідатору банкрута копій заяви з грошовими вимогами і доданих до неї документами.
Ухвалою Господарського суду Одеської області від 27.11.2024 р. прийнято та призначено до розгляду заяву (вх. №3-816/24 від 22.11.2024 р.), що сформована у системі "Електронний суд" 22.11.2024 р., Південного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України з грошовими вимогами до Приватного акціонерного товариства Херсонський Хлібокомбінат у сумі 1 239 839,60 грн.
27.01.2025 р. до господарського суду надійшов звіт (вх. №2743/25) ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Ляшка Олександра Віталійовича про результати розгляду грошових вимог, зокрема розгляду поточних грошових вимог Південного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України, відповідно до якого, вимоги вказаного кредитора визнані ліквідатором банкрута в повному обсязі та включені до реєстру вимог кредиторів Приватного акціонерного товариства Херсонський Хлібокомбінат в сумі 1 239 839,60 грн., з яких: 4 844,80 грн. (вимоги першої черги); 1 234 994,80 грн. (вимоги шостої черги).
Ухвалою Господарського суду Одеської області від 05.03.2025 р. справу №916/2283/24 про банкрутство Приватного акціонерного товариства Херсонський Хлібокомбінат та заяву (вх. №3-816/24 від 22.11.2024 р.) Південного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України з грошовими вимогами до боржника призначено до розгляду в засіданні господарського суду на "17" березня 2025 р. об 11:30 год., про що повідомлено учасників справи.
Про призначення розгляду справи та заяв кредиторів ліквідатор банкрута арбітражний керуючий Ляшко О.В.; ПРАТ Херсонський Хлібокомбінат; ТОВ ПІВДЕННА ДИНАСТІЯ; АТ Херсонська теплоелектроцентраль; ТОВ ФІТА ТРЕЙД; ТОВ "ТАС ЕВОТЕК"; ТОВ "ТРІУМФ-АГРО ЛТД"; Головне управління Пенсійного фонду України в Херсонській області та Південне міжобласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України були повідомлені шляхом надсилання копії ухвали до електронного кабінету користувача підсистеми Електронний суд, про що свідчить наявна у матеріалах справи довідка про доставку електронного документу.
Відповідно до ч. 5 ст. 6 Господарського процесуального кодексу України, суд направляє судові рішення та інші процесуальні документи учасникам судового процесу до їхніх електронних кабінетів, вчиняє інші процесуальні дії в електронній формі із застосуванням Єдиної судової інформаційно-комунікаційної системи або її окремої підсистеми (модуля), що забезпечує обмін документами, в порядку, визначеному цим Кодексом, Положенням про Єдину судову інформаційно-комунікаційну систему та/або положеннями, що визначають порядок функціонування її окремих підсистем (модулів).
Електронний кабінет - це персональний кабінет (веб-сервіс чи інший користувацький інтерфейс) у підсистемі (модулі) Єдиної судової інформаційно-комунікаційної системи, за допомогою якого особі, яка пройшла електронну ідентифікацію, надається доступ до інформації та сервісів Єдиної судової інформаційно-комунікаційної системи або її окремих підсистем (модулів), у тому числі можливість обміну (надсилання та отримання) документами (в тому числі процесуальними документами, письмовими та електронними доказами тощо) між судом та учасниками судового процесу, а також між учасниками судового процесу. Електронна ідентифікація особи здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису чи інших засобів електронної ідентифікації, які дають змогу однозначно встановити особу.
Відповідно до ч. 5 ст. 242 Господарського процесуального кодексу України, учасникам справи, які не були присутні в судовому засіданні, або якщо судове рішення було ухвалено поза межами судового засідання чи без повідомлення (виклику) учасників справи, копія судового рішення надсилається протягом двох днів з дня його складення у повному обсязі в електронній формі шляхом надсилання до електронного кабінету у порядку, визначеному законом, а в разі відсутності електронного кабінету - рекомендованим листом з повідомленням про вручення.
Відповідно до п. 2 ч. 6 ст. 242 Господарського процесуального кодексу України днем вручення судового рішення є, зокрема, день отримання судом повідомлення про доставлення копії судового рішення до електронного кабінету особи.
Господарським судом, за допомогою Єдиного державного реєстру судових рішень встановлено, що ухвала Господарського суду Одеської області від 05.03.2025 р. була оприлюднені у вказаному Реєстрі, тобто текст ухвал був у вільному доступі через мережу Інтернет, учасники справи та заінтересовані особи мали можливість ознайомитись з процесуальними документами суду.
При цьому, суд вказує, що за змістом ст. 2 Закону України „Про доступ до судових рішень кожен має право на доступ до судових рішень у порядку, визначеному цим Законом. Усі судові рішення є відкритими та підлягають оприлюдненню в електронній формі.
Таким чином, ухвала Господарського суду Одеської області від 10.03.2025 р. була надіслана у відповідності до вимог чинного процесуального законодавства, а тому усі учасники справи були належним чином повідомлені про дату, час та місце розгляду даної справи в підготовчому засіданні.
17.03.2025 р. від Південного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України надійшло клопотання (вх. №8616/25) про розгляд заяви Південного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України за відсутності представника Південного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України.
П. 1 ч. 3 ст. 202 ГПК України передбачено, що якщо учасник справи або його представник були належним чином повідомлені про судове засідання, суд розглядає справу за відсутності такого учасника справи у разі неявки в судове засідання учасника справи (його представника) без поважних причин або без повідомлення причин неявки.
Враховуючи те, що жодних доказів, які унеможливлюють розгляд справи за відсутності учасників справи, які не з`явилися, суду не надано, суд дійшов висновку про можливість розгляду заяви Південного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України з грошовими вимогами до боржника за відсутністю вказаного кредитора (його представників).
Розглянувши матеріали справи, заяву Південного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України з доданими до неї документами, відзив ліквідатора банкрута, суд встановив.
В обґрунтуванні заявлених до визнання поточних грошових вимог, Південним міжобласним територіальним відділенням Антимонопольного комітету України зазначено наступне.
Рішенням адміністративної колегії Південного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України №65/58-р/к від 23.07.2024 р. «Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу» у справі №29-02/2021 дії Приватного акціонерного товариства Херсонський Хлібокомбінат, ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів», ФОП Лебедєвої І.В. та ФОП Смирнової Л.В. визнано порушенням пункту 1 статті 50 та пункту 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Вказаним рішенням визнано, що дії Приватного акціонерного товариства Херсонський Хлібокомбінат вчинило порушення, передбачене п. 1 ст. 50 та п. 4 ч. 2 ст. 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» , у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів під час підготовки до участі у публічних закупівлях, а саме:
ДК021:2015-15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, що проводилась комунальним закладом «Херсонський обласний госпіталь інвалідів та ветеранів війни» Херсонської обласної ради (ідентифікатор закупівлі: UA-2017-11-15-000580-a; оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua/);
ДК021:2015-15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, що проводилась комунальною установою «Районний центр по обслуговуванню закладів освіти Білозерської районної ради Херсонської області» (ідентифікатор закупівлі: UA-2017-11-15-001261-b; оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua/);
ДК021:2015-15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, що проводилась Херсонською обласною клінічною лікарнею (ідентифікатор закупівлі: UA-2017-11-28-002651-с; оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua/);
ДК021:2015-15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, що проводилась Херсонською обласною клінічною лікарнею (ідентифікатор закупівлі: UA-2017-11-28-002651-с; оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua/);
ДК021:2015-15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, що проводилась Комунальним закладом «Херсонський обласний госпіталь інвалідів та ветеранів війни» Херсонської обласної ради (ідентифікатор закупівлі: UA-2017-12-08-001562-с; оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua/);
ДК021:2015-15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, що проводилась Комунальним закладом Херсонської обласної ради «Дніпрянський психоневрологічний будинок-інтернат» (ідентифікатор закупівлі: UA-2017-12-11-002018-c; оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua/);
ДК021:2015-15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, що проводилась Херсонським вищим училищем фізичної культури Херсонської обласної ради (ідентифікатор закупівлі: UA-2017-12-12-004250-c; оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua/);
ДК021:2015-15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, що проводилась Центром по обслуговуванню установ та закладів освіти району Олешківської районної ради Херсонської області (ідентифікатор закупівлі: UA- 2017-12-15-000810-c; оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано на всб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua/);
ДК021:2015-15810000-6 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, що проводилась Відділом освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради (ідентифікатор закупівлі: UA-2017-12-25-000101-a; оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua/);
ДК021:2015-15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, що проводилась Комунальним закладом Херсонської обласної ради «Голопристанський геріатричний пансіонат» (ідентифікатор закупівлі: UA-2017-12-28-000298-с; оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua/);
ДК021:2015-15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, що проводилась Філією Херсонського вищого училища фізичної культури Херсонської обласної ради (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-01-04-001824-a; оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua/);
ДК021:2015-15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, що проводилась Центром по обслуговуванню установ та закладів освіти району Олешківської районної ради Херсонської області (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-01-05-000565-a; оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua/);
ДК021:2015-15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, що проводилась Херсонським ліцеєм Херсонської обласної ради (ідентифікатор закупівлі: -2018-01-05-001362-a; оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua/);
ДК021:2015-15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, що проводилась Комунальним закладом Херсонської обласної ради «Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат» (ідентифікатор закупівлі: -2018-01-25-000426-b; оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua/);
ДК021:2015-15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, що проводилась Комунальною установою «Центр по обслуговуванню установ та закладів освіти району» Олешківської районної ради Херсонської області (ідентифікатор закупівлі: -2018-01-29-000140-b; оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua/);
ДК021:2015-15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, що проводилась Комунальним закладом Херсонської обласної ради «Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат» (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-03-01-000453-c; оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua/);
ДК021:2015-15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, що проводилась Відділом освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради (ідентифікатор закупівлі:-2018-03-29-001313-a; оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua/);
ДК021:2015-15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, що проводилась Комунальним закладом «Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня» Херсонської обласної ради (ідентифікатор закупівлі:-2018-11-20-000136-b; оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua/);
ДК021:2015-15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, що проводилась Комунальним закладом Херсонської обласної ради «Голопристанський геріатричний пансіонат» (ідентифікатор закупівлі:-2018-12-12-001684-a; оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua/);
ДК021:2015-15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, що проводилась Комунальним закладом Херсонської обласної ради «Олешківський дитячий будинок-інтернат» (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-12-002367-c; оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua/);
ДК021:2015-15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, що проводилась Херсонським ліцеєм Херсонської обласної ради (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-17-004085-с; оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua/);
ДК021:2015-15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, що проводилась Філією Херсонського вищого училища фізичної культури Херсонської обласної ради (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-30-000048-b; оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua/);
ДК021:2015-15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, що проводилась Комунальним закладом Херсонської обласної ради «Дніпрянський психоневрологічний будинок-інтернат» (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-01-09-000203-b; оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua/);
ДК021:2015-15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, що проводилась Комунальним закладом Херсонської обласної ради «Дніпрянський психоневрологічний будинок-інтернат» (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-21-001646-a; оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua/);
ДК021:2015-15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, що проводилась Херсонським вищим училищем фізичної культури Херсонської обласної ради (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-08-000027-b; оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua/);
ДК021:2015-15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, що проводилась Комунальним закладом Відділу освіти Новокаховської міської ради (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-20-002981-b; оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua/);
ДК021:2015-15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, що проводилась Управлінням освіти Каховської міської ради (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-21-001249-a; оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua/);
ДК021:2015-15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, що проводилась Комунальним закладом «Навчально-виховний комплекс «Школа гуманітарної праці» Херсонської обласної ради (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-28-000958-b; оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua/);
ДК021:2015-15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, що проводилась Військовою частиною НОМЕР_1 (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-14-000328-a; оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua/);
ДК021:2015-15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, що проводилась Херсонським ліцеєм Херсонської обласної ради (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-15-002770-с; оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua/);
ДК021:2015-15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, що проводилась Комунальним закладом Херсонської обласної ради «Дніпрянський психоневрологічний будинок-інтернат» (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-31-001604-с; оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua/);
За визначені порушення на Приватне акціонерне товариство Херсонський Хлібокомбінат накладено штраф у загальному розмірі 949 996 грн.
З матеріалів заяви Південного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України з грошовими вимогами встановлено, що рішення №65/58-р/к із супровідним листом від 26.07.2024р. №65-02/2399е було направлено засобами поштового зв`язку на адресу Приватного акціонерного товариства Херсонський Хлібокомбінат (73024, м. Херсон, вул. Гімназична, 30) із рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення №0600946430746, яке отримано боржником 16.08.2024 р.
Приватне акціонерне товариство Херсонський Хлібокомбінат не скористалось своїм правом на оскарження в установленому порядку Рішення №65/58-р/к, строк оскарження вказаного рішення сплив 16.10.2024 р., перевірка чи перегляд вказаного рішення не здійснювалось.
У зв`язку з несплатою Приватним акціонерним товариством Херсонський Хлібокомбінат штрафу у встановлений термін, Південним міжобласним територіальним відділенням Антимонопольного комітету України нараховано пеню в розмірі 1,5 % від суми штрафу за кожний день прострочення сплати штрафу, за період з 17.10.2024 р. по 05.11.2024 р. (949 996 x 1,5 x 20:100 = 284 998,80). Відтак, за розрахунком заявника, за 20 днів прострочення сплати штрафу сума пені становить 284 998,80 грн.
Норми права, що підлягають застосуванню.
Відповідно до ч. 1 ст. 3 ГПК України судочинство в господарських судах здійснюється відповідно до Конституції України, цього Кодексу, Кодексу України з процедур банкрутства, Закону України "Про міжнародне приватне право", а також міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України.
Ч. 6 ст. 12 ГПК України передбачено, що Господарські суди розглядають справи про банкрутство (неплатоспроможність) у порядку, передбаченому цим Кодексом для позовного провадження, з урахуванням особливостей, встановлених Кодексом України з процедур банкрутства.
Ч. 1 ст. 2 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що Провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України. Застосування положень Господарського процесуального кодексу України та інших законодавчих актів України здійснюється з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом.
Відповідно до абз. 13 ч. 1 ст. 1 Кодексу України з процедур банкрутства кредитор - юридична або фізична особа, а також контролюючий орган, уповноважений відповідно до Податкового кодексу України здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у межах своїх повноважень, та інші державні органи, які мають вимоги щодо грошових зобов`язань до боржника, а також адміністратор за випуском облігацій, який відповідно до Закону України "Про ринки капіталу та організовані товарні ринки" діє в інтересах власників облігацій, які мають підтверджені у встановленому порядку документами вимоги щодо грошових зобов`язань до боржника; забезпечені кредитори - кредитори, вимоги яких до боржника або іншої особи забезпечені заставою майна боржника; конкурсні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли до відкриття провадження у справі про банкрутство і виконання яких не забезпечено заставою майна боржника; поточні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли після відкриття провадження у справі про банкрутство.
Грошове зобов`язання (борг), згідно абз. 5 ч. 1 ст. 1 Кодексу України з процедур банкрутства це зобов`язання боржника сплатити кредитору певну грошову суму відповідно до цивільно-правового правочину (договору) та на інших підставах, передбачених законодавством України. До грошових зобов`язань належать також зобов`язання щодо сплати податків, зборів (обов`язкових платежів), страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування; зобов`язання, що виникають внаслідок неможливості виконання зобов`язань за договорами зберігання, підряду, найму (оренди), ренти тощо та які мають бути виражені у грошових одиницях. До складу грошових зобов`язань боржника, у тому числі зобов`язань щодо сплати податків, зборів (обов`язкових платежів), страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування, не включаються неустойка (штраф, пеня) та інші фінансові санкції, визначені на дату подання заяви до господарського суду, а також зобов`язання, що виникли внаслідок заподіяння шкоди життю і здоров`ю громадян, зобов`язання з виплати авторської винагороди, зобов`язання перед засновниками (учасниками) боржника - юридичної особи, що виникли з такої участі. Склад і розмір грошових зобов`язань, у тому числі розмір заборгованості за передані товари, виконані роботи і надані послуги, сума кредитів з урахуванням відсотків, які зобов`язаний сплатити боржник, визначаються на день подання до господарського суду заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), якщо інше не встановлено цим Кодексом. При поданні заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) розмір грошових зобов`язань визначається на день подання до господарського суду такої заяви.
Відповідно до ч.ч. 1,2 ст. 41 Кодексу України з процедур банкрутства мораторій на задоволення вимог кредиторів - це зупинення виконання боржником грошових зобов`язань і зобов`язань щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), строк виконання яких настав до дня введення мораторію, і припинення заходів, спрямованих на забезпечення виконання цих зобов`язань та зобов`язань щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), застосованих до дня введення мораторію.
Мораторій на задоволення вимог кредиторів вводиться одночасно з відкриттям провадження у справі про банкрутство, про що зазначається в ухвалі господарського суду. Ухвала є підставою для зупинення вчинення виконавчих дій. Про запровадження мораторію розпорядник майна повідомляє відповідному органу державної виконавчої служби, приватному виконавцю, у якого перебуває виконавче провадження на виконанні.
Ч. 3 ст. 41 Кодексу України з процедур банкрутства визначено, що протягом дії мораторію на задоволення вимог кредиторів: забороняється стягнення на підставі виконавчих та інших документів, що містять майнові вимоги, у тому числі на предмет застави, за якими стягнення здійснюється в судовому або позасудовому порядку відповідно до законодавства, крім випадків перебування виконавчого провадження на стадії розподілу стягнутих з боржника грошових сум (у тому числі одержаних від продажу майна боржника) або перебування майна боржника, яке є предметом забезпечення, на стадії продажу з моменту оприлюднення інформації про продаж, а також у разі виконання рішень у немайнових спорах; забороняється виконання вимог, на які поширюється мораторій; не нараховується неустойка (штраф, пеня), не застосовуються інші фінансові санкції за невиконання чи неналежне виконання зобов`язань із задоволення всіх вимог, на які поширюється мораторій; зупиняється перебіг позовної давності на період дії мораторію; не застосовується індекс інфляції за весь час прострочення виконання грошового зобов`язання, три проценти річних від простроченої суми тощо.
Відповідно до ч. 8 ст. 41 Кодексу України з процедур банкрутства дія мораторію припиняється з дня закриття провадження у справі про банкрутство.
Відповідно до ч. 4 ст. 60 Кодексу України з процедур банкрутства у ліквідаційній процедурі господарський суд розглядає заяви з вимогами поточних кредиторів, які надійшли до господарського суду після офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом. Заяви з вимогами поточних кредиторів розглядаються господарським судом у порядку черговості їх надходження. За результатами розгляду зазначених заяв господарський суд своєю ухвалою визнає чи відхиляє (повністю або частково) вимоги таких кредиторів. Вимоги поточних кредиторів погашаються в порядку черговості, визначеної статтею 64 цього Кодексу.
Згідно зі ст. 1 Закону України Про Антимонопольний комітет України Антимонопольний комітет України є державним органом із спеціальним статусом, метою діяльності якого є забезпечення державного захисту конкуренції у підприємницькій діяльності та у сфері публічних закупівель.
Особливості спеціального статусу Антимонопольного комітету України обумовлюються його завданнями та повноваженнями, в тому числі роллю у формуванні конкурентної політики, визначаються цим Законом, іншими актами законодавства і полягають, зокрема, в особливому порядку призначення та звільнення Голови Антимонопольного комітету України, його заступників, державних уповноважених Антимонопольного комітету України, уповноважених з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, голів територіальних відділень Антимонопольного комітету України, у спеціальних процесуальних засадах діяльності Антимонопольного комітету України, наданні соціальних гарантій, охороні особистих і майнових прав працівників Антимонопольного комітету України на рівні з працівниками правоохоронних органів, в умовах оплати праці.
Відповідно до ст. 3 цього Закону основним завданням Антимонопольного комітету України є участь у формуванні та реалізації конкурентної політики в частині: 1) здійснення державного контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції на засадах рівності суб`єктів господарювання перед законом та пріоритету прав споживачів, запобігання, виявлення і припинення порушень законодавства про захист економічної конкуренції; 2) контролю за концентрацією, узгодженими діями суб`єктів господарювання та дотриманням вимог законодавства про захист економічної конкуренції під час регулювання цін (тарифів) на товари, що виробляються (реалізуються) суб`єктами природних монополій; 3) сприяння розвитку добросовісної конкуренції; 4) методичного забезпечення застосування законодавства про захист економічної конкуренції; 5) здійснення контролю щодо створення конкурентного середовища та захисту конкуренції у сфері публічних закупівель; 6) проведення моніторингу державної допомоги суб`єктам господарювання та здійснення контролю за допустимістю такої допомоги для конкуренції.
Відповідно до п. 7 ч. 5 ст. 14 Закону України Про Антимонопольний комітет України адміністративна колегія територіального відділення Антимонопольного комітету України має, зокрема, повноваження проводити дослідження ринку, визначати межі товарного ринку, а також становище, в тому числі монопольне (домінуюче), суб`єктів господарювання на цьому ринку та приймати відповідні рішення (розпорядження).
Згідно зі ст. 22 Закону України Про Антимонопольний комітет України розпорядження, рішення та вимоги органу Антимонопольного комітету України, голови територіального відділення Антимонопольного комітету України, вимоги уповноважених ними працівників Антимонопольного комітету України, його територіального відділення в межах їх компетенції є обов`язковими для виконання у визначені ними строки, якщо інше не передбачено законом. Невиконання розпоряджень, рішень та вимог органу Антимонопольного комітету України, голови територіального відділення Антимонопольного комітету України, вимог уповноважених ними працівників Антимонопольного комітету України, його територіального відділення тягне за собою передбачену законом відповідальність.
Положеннями ст. 35 Закону України Про захист економічної конкуренції визначено, що розгляд справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції починається з прийняттям розпорядження про початок розгляду справи та закінчується прийняттям рішення у справі.
Статтею 48 Закону України Про захист економічної конкуренції передбачено, що за результатами розгляду справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції органи Антимонопольного комітету України приймають рішення, зокрема, про: визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції; накладення штрафу.
Відповідно до ч. 1 ст. 56 Закону України Про захист економічної конкуренції рішення (витяг з нього за вилученням інформації з обмеженим доступом, а також визначеної відповідним державним уповноваженим Антимонопольного комітету України, головою територіального відділення Антимонопольного комітету України інформації, розголошення якої може завдати шкоди інтересам інших осіб, які брали участь у справі), розпорядження органів Антимонопольного комітету України, голів його територіальних відділень надається для виконання шляхом надсилання або вручення під розписку чи доведення до відома в інший спосіб.
Відповідно до ч. 2 ст. 56 Закону України Про захист економічної конкуренції рішення та розпорядження органів Антимонопольного комітету України, голів його територіальних відділень є обов`язковими до виконання. Рішення та розпорядження органу Антимонопольного комітету України набирають чинності з дня їх прийняття.
Згідно з ч. 3 ст. 56 Закону України Про захист економічної конкуренції особа, на яку накладено штраф рішенням органу Антимонопольного комітету України, сплачує його у двомісячний строк з дня одержання рішення про накладення штрафу. Встановлені у рішенні органу Антимонопольного комітету України зобов`язання, передбачені статтею 48 цього Закону, підлягають виконанню у двомісячний строк з дня одержання рішення органу Антимонопольного комітету України, якщо інше не передбачено законом або цим рішенням.
Строки, передбачені абзацом першим цієї частини, зупиняються на час розгляду судом справи про оскарження рішення органу Антимонопольного комітету України у справі про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, а також на час проведення перевірки чи перегляду рішення у справі про порушення законодавства про захист економічної конкуренції органом Антимонопольного комітету України.
Нарахування пені припиняється з дня сплати штрафу, накладеного рішенням органу Антимонопольного комітету України.
Отже, накладений на відповідача штраф підлягав оплаті у двомісячний строк з дня отримання рішення.
Згідно з ч.ч. 1, 2 ст. 60 Закону України Про захист економічної конкуренції заявник, відповідач, третя особа мають право повністю або частково оскаржити рішення, розпорядження органу Антимонопольного комітету України, передбачені статтями 36 і 48 цього Закону, до господарського суду у двомісячний строк з дня одержання рішення, розпорядження. Зазначений строк не підлягає поновленню.
Рішення, розпорядження Антимонопольного комітету України, адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, державного уповноваженого Антимонопольного комітету України, передбачені частиною першою цієї статті, оскаржуються до господарського суду міста Києва. Рішення адміністративної колегії територіального відділення Антимонопольного комітету України оскаржуються до господарських судів Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя.
Підстави та умови нарахування пені в даному випадку визначаються статтею 56 Закону України Про захист економічної конкуренції, яка встановлює як обов`язковість пені в разі несплати штрафу, так і правила обчислення її розміру та строки нарахування.
Так, згідно з ч. 5 ст. 56 Закону України Про захист економічної конкуренції за кожний день прострочення сплати штрафу стягується пеня у розмірі півтора відсотка від суми штрафу. Розмір пені не може перевищувати розміру штрафу, накладеного відповідним рішенням органу Антимонопольного комітету України.
Відповідно до абз. 3 ч. 5 ст. 56 Закону України Про захист економічної конкуренції нарахування пені зупиняється на час розгляду чи перегляду господарським судом: справи про визнання недійсним рішення органу Антимонопольного комітету України про накладення штрафу; відповідного рішення (постанови) господарського суду.
Відповідно до статті 549 ЦК України, неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов`язання. Штрафом є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми невиконаного або неналежно виконаного зобов`язання. Пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов`язання за кожен день прострочення виконання.
Іншого визначення поняття «пеня» ні Закон України «Про захист економічної конкуренції», ні КУзПБ не містять.
Ст. 73 ГПК України визначено, що доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: 1) письмовими, речовими і електронними доказами; 2) висновками експертів; 3) показаннями свідків.
У відповідності до ч.ч. 1, 3 ст. 74 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками справи.
Згідно ч. 1 ст. 75 ГПК України обставини, які визнаються учасниками справи, не підлягають доказуванню, якщо суд не має обґрунтованих підстав вважати їх недостовірними або визнаними у зв`язку з примусом. Обставини, які визнаються учасниками справи, можуть бути зазначені в заявах по суті справи, поясненнях учасників справи, їх представників.
Відповідно до ст. 76 ГПК України належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.
Ст. 77 ГПК України визначено, що обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування. Докази, одержані з порушенням закону, судом не приймаються.
Положеннями ч.ч. 1, 2 ст. 91 ГПК України визначено, що письмовими доказами є документи (крім електронних документів), які містять дані про обставини, що мають значення для правильного вирішення спору. Письмові докази подаються в оригіналі або в належним чином засвідченій копії, якщо інше не передбачено цим Кодексом. Якщо для вирішення спору має значення лише частина документа, подається засвідчений витяг з нього.
Після відкриття провадження у справі про банкрутство боржник перебуває в особливому правовому режимі, тому щодо боржника норми Кодексу України з процедур банкрутства мають пріоритет у застосуванні у порівнянні з іншими нормами чинного законодавства. При цьому, провадження у справі про банкрутство та судові процедури, які застосовуються до боржника, не схожі на провадження у справах, пов`язаних з розглядом позовних заяв чи скарг на дії органів державної влади.
Господарський суд, діючи в межах повноважень, визначених Кодексом України з процедур банкрутства, жодним чином не підміняє функції державного органу із спеціальним статусом, метою діяльності якого є забезпечення державного захисту конкуренції у підприємницькій діяльності та у сфері публічних закупівель, оскільки у цій справі не приймає рішення щодо накладення штрафу чи пені (відповідальності за порушення антимонопольно-конкурентного законодавства), а встановлює наявність/відсутність підстав і розглядає відповідно до положень статей 59, 60, 64 КУзПБ можливість включення кредиторських вимог до реєстру кредиторів та визначає черговість їх погашення.
Системний аналіз частини першої - третьої статті 41 КУзПБ дає підстави для висновку, що з моменту відкриття провадження у справі про банкрутство та введення мораторію, боржник фактично втрачає право самостійно, на власний розсуд визначати порядок погашення заборгованості за власними зобов`язаннями, а подальше задоволення вимог кредиторів здійснюється в порядку, передбаченому положеннями КУзПБ.
Умови та порядок відновлення платоспроможності боржника - юридичної особи або визнання його банкрутом з метою задоволення вимог кредиторів, а також відновлення платоспроможності фізичної особи встановлено КУзПБ (згідно з його преамбулою).
Провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України. Застосування положень Господарського процесуального кодексу України та інших законодавчих актів України здійснюється з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом (частина 1 статті 2 КУзПБ).
Системний аналіз положень КУзПБ надає підстави для висновку, що провадження у справа про банкрутство є самостійним видом судового провадження і характеризується особливим процесуальним порядком розгляду справ, специфічністю цілей і завдань, особливим суб`єктним складом, тривалістю судового провадження, що істотно відрізняють це провадження від позовного. З моменту порушення стосовно боржника справи про банкрутство він перебуває в особливому правовому режимі, який змінює весь комплекс юридичних правовідносин боржника. Подібні за змістом висновки викладено, зокрема, у постанові Великої Палати Верховного Суду від 12.03.2019 у справі №918/420/16 та постанові Верховного Суду від 22.09.2021 у справі №911/2043/20, ухваленій у складі суддів палати для розгляду справ про банкрутство Касаційного господарського суду.
Штраф як адміністративно-господарська санкція - це грошова сума, що сплачується суб`єктом господарювання до відповідного бюджету у разі порушення ним встановлених правил здійснення господарської діяльності. Перелік порушень, за які з суб`єкта господарювання стягується штраф, розмір і порядок його стягнення визначаються законами, що регулюють податкові та інші відносини, в яких допущено правопорушення (частини 1, 2 статті 241 Господарського кодексу України.
Загальні положення щодо функції Антимонопольного комітету України з накладення штрафів на суб`єктів господарювання - юридичних осіб за порушення антимонопольно-конкурентного законодавства також визначені у главі 28 "Відповідальність суб`єктів господарювання за порушення антимонопольно-конкурентного законодавства", яка входить до розділу V "Відповідальність за правопорушення у сфері господарювання".
Справи про порушення антимонопольно-конкурентного законодавства розглядаються Антимонопольним комітетом України, його територіальними відділеннями у порядку, встановленому законом (стаття 257 Господарського кодексу України).
Хоча штраф і пеня, передбачені зазначеним Законом, за своєю суттю є окремим (самостійним) видом штрафних (економічних) санкцій, однак вони є різновидом відповідальності за правопорушення у сфері господарювання, оскільки включені законодавцем до однієї сфери правового регулювання.
Водночас системний аналіз положень статей 3, 4 Закону України "Про захист економічної конкуренції" та положень статей 7, 8 КУзПБ надає підстави для висновку про те, що Антимонопольний комітет України не наділений законодавцем повноваженнями щодо самостійного визначення кредиторських вимог та позачергового стягнення у процедурах банкрутства щодо боржника тощо. У випадку порушення провадження у справі про банкрутство на Антимонопольний комітет України поширюються положення КУзПБ щодо виявлення кредиторів та черговості задоволення кредиторських вимог у відповідних процедурах банкрутства.
За наявності підстав для стягнення з боржника грошових сум на підставі рішення Антимонопольного комітету України, комітет у такому випадку виступає кредитором (конкурсним або поточним), без надання законодавцем переваг щодо інших кредиторів, а відповідні стягнення здійснюються на підставі рішення господарського суду (рішення, ухвали, постанови) у справі про банкрутство за результатами розгляду заяви про визнання кредиторських вимог та у порядку черговості, визначеної КУзПБ.
Лексико-семантичний аналіз частини 1 статті 59 КУзПБ дає підстави для висновку про те, що законодавцем не передбачено виключень щодо припинення нарахування окремих видів економічної відповідальності, оскільки нарахування штрафу, пені та інших економічних санкцій припиняються за всіма видами заборгованості банкрута в силу прямої вимоги закону. Виключення щодо зазначених нарахувань прямо не передбачені не лише положеннями КУзПБ, але і Законом України "Про захист економічної конкуренції".
Подібних за змістом висновків дійшов Верховний Суд у постановах від 17.02.2025 р. у справі №911/2548/20(911/895/24); від 25.10.2022 у справі №904/11261/15; від 27.06.2023 у справі №922/5238/21 (922/1937/22).
Відтак, з огляду на наявність прямої заборони, передбаченого Кодексом України з процедур банкрутства, а саме введення судом 14.06.2024 р. мораторію на задоволення вимог кредиторів, з цього нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута не допускається, тому, суд дійшов висновку про відсутність підстав для визнання вимог Південного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України до Приватного акціонерного товариства Херсонський Хлібокомбінат в сумі 1 239 839,60 грн., що складаються із 949 996,00 грн. штрафу, накладеного за Рішенням адміністративної колегії Південного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 23.07.2024 р. №65/58-р/к у справі № 29-02/2021 та 284 998,80 грн., що складає розмір пені за прострочення сплати штрафу, оскільки такі нарахування є різновидом економічних санкцій (видом юридичної відповідальності), нарахування яких прямо заборонене Кодексом України з процедур банкрутства.
Враховуючи вищевикладене, господарський суд відхиляє повністю грошові вимоги Південного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України до Приватного акціонерного товариства Херсонський Хлібокомбінат в сумі 949 996,00 грн., що складає розмір штрафу, із задоволенням у четверту чергу вимог кредиторів; в сумі 284 998, 80 грн., що складає розмір пені за прострочення сплати штрафу із задоволенням у шосту чергу вимог кредиторів.
Керуючись ст. ст. 1, 45, 46, 60, Кодексу України з процедур банкрутства, ст. 234 Господарського процесуального кодексу України суд
У Х В А Л И В:
1. Відхилити повністю грошові вимоги Південного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України (65012, м. Одеса, вул. Канатна 83; код ЄДРПОУ: 20992104) до Приватного акціонерного товариства Херсонський Хлібокомбінат (73024, м. Херсон, вул. Гімназична, буд. 30; код ЄДРПОУ 00380267) в сумі 949 996,00 грн., що складає розмір штрафу, із задоволенням у четверту чергу вимог кредиторів; в сумі 284 998,80 грн., що складає розмір пені за прострочення сплати штрафу із задоволенням у шосту чергу вимог кредиторів.
Ухвала набирає законної сили 17 березня 2025 року та може бути оскаржена в апеляційному порядку до Південно-західного апеляційного господарського суду шляхом подачі апеляційної скарги.
Копію ухвали надіслати до електронного кабінету користувача підсистеми "Електронний суд": ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Ляшка О.В.; ПРАТ Херсонський Хлібокомбінат; ТОВ ПІВДЕННА ДИНАСТІЯ; АТ Херсонська теплоелектроцентраль; ТОВ ФІТА ТРЕЙД; ТОВ "ТАС ЕВОТЕК"; ТОВ "ТРІУМФ-АГРО ЛТД"; Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області; Південного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України.
Суддя Л.І. Грабован
Суд | Господарський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 17.03.2025 |
Оприлюднено | 20.03.2025 |
Номер документу | 125945798 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи |
Господарське
Господарський суд Одеської області
Грабован Л.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні