Іменем України
Постанова
17 березня 2025 рокуСправа № 921/409/24Господарський суд Тернопільської області
у складі судді Чопко Ю.О.
за участю секретаря судового засідання Саловська О.А.
Розглянув матеріали справи
за заявою кредитора Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтертайм Плюс", вул. Жилянська, буд. 47-Д, м. Київ
до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "Клінкер-2000", вул. Медова, буд. 18, м. Тернопіль, 46000
про відкриття провадження у справі про банкрутство
За участі представників:
кредитора: Горьовий В.В., адвокат;
боржника: не з`явився;
арбітражного керуючого: Лозовський В.М., адвокат
Встановив:
Товариство з обмеженою відповідальністю "НАШ ПОЛЮС" звернулося до Господарського суду Тернопільської області із заявою про відкриття провадження у справі про банкрутства до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "Клінкер-2000".
Відповідно до Протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 27.06.2024, для розгляду справи №921/409/24 визначено суддю Чопка Ю.О.
Ухвалою суду від 01.07.2024 заяву про відкриття провадження у справі про банкрутства прийнято до розгляду та підготовче засідання призначено на 15.07.2024.
Ухвалою Господарського суду Тернопільської області від 15.07.2024 відкрито провадження у справі №921/409/24 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Клінкер-2000", вул. Медова, буд. 18, м. Тернопіль, ЄДРПОУ 37773136.
Визнано грошові вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "НАШ ПОЛЮС" до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "Клінкер-2000", вул. Медова, буд. 18, м. Тернопіль, ЄДРПОУ 37773136 в сумі 13 542 900 грн заборгованості, 24 224 грн судового збору та 72 000 грн авансування винагороди арбітражному керуючому.
Введено мораторій на задоволення вимог кредиторів боржника.
Введено процедуру розпорядження майном боржника та призначено розпорядника майна - арбітражного керуючого Гусара Івана Олексійовича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого №143 від 15.04.2013, вул. Патріарха Мстислава Скрипника, 40, офіс 1005, м. Київ).
Призначено попереднє засідання суду на 25.09.2024.
Ухвалою від 25.09.2024 за клопотанням розпорядника майна Гусара І.О. продовжено строк проведення інвентаризації майна Товариства з обмеженою відповідальністю "Клінкер-2000" на 60 днів, до 27.11.2024. Відкладено попереднє засідання на 27.11.2024.
Ухвалою суду від 27.11.2024 попереднє засідання відкладено на 04.12.2024.
Ухвалою від 04.12.2024 здійснено заміну кредитора Товариства з обмеженою відповідальністю "НАШ ПОЛЮС" на його правонаступника - Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтертайм плюс" (код ЄДРПОУ 41344846). Попереднє засідання відкладено на 09.12.2024.
Ухвалою суду від 09.12.2024 попереднє засідання відкладено на 18.12.2024.
Ухвалою від 18.12.2024 визначено розмір та перелік визнаних судом вимог кредитора Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтертайм Плюс", що підлягають внесенню розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів відносно боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "Клінкер-2000" вул. Медова, буд. 18, м. Тернопіль, 46000, ЄДРПОУ 37773136 на суму 24 224 грн судового збору (витрат, пов`язаних з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді), 72 000 грн авансування винагороди арбітражному керуючому перша черга задоволення вимог кредиторів; на суму 13 542 900 грн четверта черга задоволення вимог кредиторів;
Підсумкове засідання суду призначено на 17.02.2025.
Ухвалою суду від 12.02.2025 підсумкове засідання суду призначено на 17.03.2025 з підстав, викладених в ній.
12.03.2025 арбітражний керуючий Гусар І.О. подав до суду клопотання (вх.№1784) про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури та призначення ліквідатором - арбітражного керуючого Гусара І.О. у справі №921/409/24, з підстав, викладених в ньому.
Представник кредитора ТОВ "Інтертайм Плюс" та представник розпорядника майна Гусара І.О в судове засідання прибули, подане клопотання підтримали.
Боржник в судове засідання не з`явився, причини неявки суду не повідомив.
Суд, заслухавши пояснення представників кредитора та розпорядника майна, дослідивши матеріали справи та оцінивши докази в їх сукупності, встановив таке.
Згідно частини 1 статті 12 Кодексу України з процедур банкрутства арбітражний керуючий користуються усіма права розпорядника майна відповідно до законодавства, зокрема має право запитувати та отримувати документи або їх копії від юридичних осіб, органів державної влади, органів місцевого самоврядування та від фізичних осіб за їхньою згодою щодо майна боржника; отримувати інформацію державних реєстрів.
З метою виявлення активів боржника, розпорядником майна боржника було направлено запити (звернення) до відповідних державних органів та установ, що здійснюють державну реєстрацію права власності на певні види майнових прав, а також видають дозвільні документи на певні види господарської діяльності.
З отриманих відповідей вбачається наступне.
Державна інспекція архітектури та містобудування України повідомила, що у Реєстрі будівельної діяльності за ТОВ "Клінкер-2000" інформації та документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, змін до них, їх скасування чи анулювання, а також ліцензій на провадження господарської діяльності з будівництва об`єктів не виявлено (лист №5951/03/18-24 від 19.11.2024);
Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Тернопільській області повідомив, що згідно даних Єдиного державного реєстру транспортних засобів за ТОВ "Клінкер-2000" транспортні засоби не зареєстровані (лист №31/19/3120 від 22.07.2024);
Державне космічне агентство України повідомило про відсутність зареєстрованих унікальних об`єктів космічної діяльності у ТОВ "Клінкер-2000" (лист №4409-3.1 від 22.07.2024);
Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області (лист №33-22-0.2-2708/2-24 від 01.08.2024), Головне управління Держгеокадастру у Тернопільській області (лист №21-19-0.61-3265/2-24 від 02.08.2024), Головне управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області (лист №33-9-0.221-4012/0/2-24 від 31.07.2024), Головне управління Держгеокадастру у Рівненській області (лист №33-17-0.2-4133/2-24 від 30.07.2024), Головне управління Держгеокадастру у Сумській області (лист №33-18-0.222-2517/2-24 від 29.07.2024), Головне управління Держгеокадастру у Черкаській області (лист №33-23-0.2-5135/2-24 від 29.07.2024), Головне управління Держгеокадастру у Житомирській області (лист), Головне управління Держгеокадастру у Чернівецькій області (лист №33-24-0.21-2494/2-24 від 29.07.2024), Головне управління Держгеокадастру у Миколаївській області (лист №33-14-0.32-3416/2-24 від 29.07.2024), Головне управління Держгеокадастру у Закарпатській області (лист №33-7-0.2-3748/2-24 від 26.07.2024), Головне управління Держгеокадастру у Херсонській області (лист №33-21-0.62-2246/2-24 від 26.07.2024), Головне управління Держгеокадастру у Запорізькій області (лист №32-8-0.21-2857/2-24 від 26.07.2024), Головне управління Держгеокадастру у Донецькій області (лист №33-5-0.221-2404/2-24 від 25.07.2024), Головне управління Держгеокадастру у Львівській області (лист №33-13-0.2-3936/2-24 від 30.07.2024), Головне управління Держгеокадастру у Харківській області (лист №33-20-25.1-5231/2-24 від 05.08.2024), Головне управління Держгеокадастру у Полтавській області (лист №33-16-0.221-3672/2-24 від 30.07.2024), Головне управління Держгеокадастру у м. Києві та Київській області (лист №33-10-0.222-7616/2-24 від 07.08.2024) повідомили, що земельних ділянок зареєстрованих за ТОВ "Клінкер-2000" не виявлено.
Головне управління Держприродспоживслужби в Тернопільській області листом №Вих-13/2201-24 від 01.08.2024 повідомило, що згідно бази обліку за ТОВ "Клінкер-2000" сільськогосподарська техніка не реєструвалася.
Тернопільська митниця Державної митної служби України повідомила, що у базі даних митних декларацій, оформлених Тернопільською митницею інформація про здійснення митного оформлення експортних та імпортних операцій ТОВ "Клінкер-2000" відсутня (лист №7.25-1/8.19/4973 від 30.07.2024);
Державної митна служба України повідомила, що за даними інформаційної системи митних органів ТОВ "Клінкер-200" не перебуває на обліку осіб, які під час провадження своєї діяльності є учасниками відносин, що регулюються законодавством України з питань митної справи; відсутня інформація щодо митного оформлення товарів (лист №19-02/19-02-04/14/3440 від 22.07.2024);
Державна служба морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України повідомила, що наявною інформацією, яка міститься у електронних версіях Державного суднового реєстру України і Суднової книги України, відсутні відомості щодо зареєстрованих суден, власником або судновласником, яких є ТОВ "Клінкер-2000" (лист №10498/06-4/15-24 від 26.07.2024);
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних телекомунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв`язку повідомила, що ТОВ "Клінкер-2000" до Реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж не включено, ліцензії на користування радіочастотним спектром України та дозволи на користування ресурсом нумерації не видавалися (лист №06-5009/103 від 25.07.2024);
Тернопільська філія Тернопільського обласного центру зайнятості повідомила, що ТОВ "Клінкер-2000" не зареєстрований як платник страхових внесків та відповідно внески до Фонду не сплачувались (лист №14-3046/1522 від 24.07.2024);
Головне управління статистики у Тернопільській області повідомило, що відомості про наявність у ТОВ "Клінкер-2000" філій та відокремлених підрозділів в базі даних ЄДРПОУ по Тернопільській області відсутні (лист №02-04/1121-24 від 26.07.2024);
ТОВ "Міське бюро технічної інвентаризації" повідомило, що ТОВ "Клінкер-2000" не має зареєстрованого нерухомого майна в м.Тернополі (лист №382/07-2 від 23.07.2024);
Центрально-Західне міжрегіональне Управління Державної служби з питань праці (лист №ПЗ/3.1/6791-24 від 29.07.2024), Південне міжрегіональне Управління Державної служби з питань праці (лист №ПД/2/6711-24 від 29.07.2024), Південно-Східне міжрегіональне Управління Державної служби з питань праці (лист №ПС/1/14080-24 від 06.08.2024), Південно-Західне міжрегіональне Управління Державної служби з питань праці (лист №ПЗ/1/4712-24 від 01.08.2024), Центрально міжрегіональне Управління Державної служби з питань праці (лист №Ц/1/24815-24 від 31.07.2024) повідомили, що транспортні засоби за ТОВ "Клінкер-2000" не зареєстровані.
Управління забезпечення реалізації повноважень у Тернопільській області Регіонального відділення Фонду державного майна України по Івано-Франківській, Чернівецькій та Тернопільській областях повідомило, що згідно з інформацією, яка міститься у Реєстрі державного майна, яке не увійшло до статутних капіталів господарських товариств у процесі приватизації за ТОВ "Клінкер-2000" не обліковується (лист №18-112-01133 від 06.08.2024);
Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку повідомила, що ТОВ "Клінкер-2000" серед власників пакетів голосуючих акцій відсутнє (лист №10/04/14085 від 22.07.2024);
Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області повідомило, що ТОВ "Клінкер-2000" перебуває на обліку з 30.06.2011, страхові внески не сплачувалися та переплата відсутня (лист №1900-0802-8/9494 від 27.02.2025);
Головне управління ДПС у Тернопільській області надало інформацію згідно інформаційного фонду ДПС України, станом на 27.07.2024 про відкриті/закриті рахунки ТОВ "Клінкер-2000" (лист №12664/6/19-00-12-02-03 від 29.04.2024.
Відповідно до Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта за ТОВ "Клінкер-2000" відсутні відомості щодо нерухомого майна та обтяження.
Згідно Витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна за ТОВ "Клінкер-2000" відомості відсутні.
Відповідно до частини 1 статті 48 Кодексу України з процедур банкрутства, протягом 10 днів з дня постановлення ухвали за результатами попереднього засідання господарського суду розпорядник майна письмово повідомляє кредиторів згідно з реєстром вимог кредиторів, уповноважену особу працівників боржника та уповноважену особу засновників (учасників, акціонерів) боржника про місце і час проведення зборів кредиторів та організовує їх проведення.
Розпорядник майна письмово повідомив кредитора, боржника про місце і час проведення зборів кредиторів, що підтверджується відповідними повідомленнями.
У справі №921/409/24 кредитором є Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтертайм Плюс", розмір кредиторських грошових вимог 24 224 грн судового збору (витрат, пов`язаних з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді), 72 000 грн авансування винагороди арбітражному керуючому; 13 542 900 грн.
Частиною 5 статті 48 Кодексу України з процедур банкрутства встановлено, що до компетенції зборів кредиторів належить прийняття рішення, зокрема, про визначення кількісного складу та обрання членів комітету кредиторів; звернення до господарського суду з клопотанням про введення наступної процедури у справі про банкрутство; інші питання, передбачені цим Кодексом, у тому числі віднесені до компетенції комітету кредиторів.
Згідно частин 2 та 6 статті 48 Кодексу України з процедур банкрутства встановлено, що перші збори кредиторів вважаються повноважними, якщо на них присутні кредитори, які мають не менше ніж дві третини голосів. На час дії процедур банкрутства збори кредиторів обирають комітет кредиторів у складі не більше ніж сім осіб. Кредитор, який має 25 і більше відсотків голосів, автоматично включається до складу комітету кредиторів. Якщо загальна кількість кредиторів не перевищує сім осіб, усі кредитори автоматично включаються до складу комітету кредиторів. Під час проведення процедур банкрутства інтереси всіх кредиторів представляє комітет кредиторів, утворений відповідно до цього Кодексу.
Як визначено частиною 7 статті 48 Кодексу України з процедур банкрутства, протокольне рішення зборів кредиторів про утворення та склад комітету кредиторів подається до господарського суду.
10.03.2024 відбулись збори кредиторів ТОВ "Клінкер-2000", на яких вирішено звернутись до Господарського суду Тернопільської області з клопотанням про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та призначення ліквідатором ТОВ "Клінкер-2000" арбітражного керуючого Гусара І.О., що оформлено протокольним рішенням зборів кредиторів ТОВ "Клінкер-2000" за №10/03/2025-1.
Рішення зборів кредиторів про звернення до Господарського суду Тернопільської області з клопотанням про визнання ТОВ "Клінкер-2000" банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури мотивовано відсутністю відомостей про наявність у боржника активів, достатніх для погашення кредиторської заборгованості, а також відсутністю заяв про участь у санації боржника.
Відповідно до статті 49 Кодексу України з процедур банкрутства, у підсумковому засіданні суду у процедурі розпорядження майном боржника здійснюється перехід до наступної судової процедури (процедури санації, ліквідації) або закривається провадження у справі (ч.1).
До закінчення процедури розпорядження майном боржника збори кредиторів приймають одне з таких рішень: схвалити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і затвердження плану санації; подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури (ч.2).
У підсумковому засіданні господарський суд ухвалює одне з таких судових рішень: ухвалу про продовження строку процедури розпорядження майном у межах граничних строків, визначених цим Кодексом; ухвалу про введення процедури санації та затвердження плану санації у разі схвалення плану санації боржника зборами кредиторів та погодження його забезпеченими кредиторами в порядку, встановленому цим Кодексом; постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; ухвалу про закриття провадження у справі про банкрутство (ч.3).
Згідно статті 1 Кодексу України з процедур банкрутства, боржником є юридична особа або фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, неспроможна виконати свої грошові зобов`язання, строк виконання яких настав.
Банкрутство - визнана господарським судом неспроможність боржника відновити свою платоспроможність за допомогою процедури санації та реструктуризації і погасити встановлені у порядку, визначеному цим Кодексом, грошові вимоги кредиторів інакше, ніж через застосування ліквідаційної процедури.
У разі неспроможності суб`єкта господарювання через недостатність його майна задовольнити вимоги кредиторів він може бути оголошений за рішенням суду банкрутом (стаття 205 Господарського кодексу України).
Тому, при винесені постанови про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури суд в обов`язковому порядку повинен з`ясувати актив і пасив боржника.
Таким чином, при винесенні постанови про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури суд повинен з`ясувати наявність або відсутність у боржника ознак банкрутства, зокрема: наявність непогашених, визнаних судом грошових вимог кредиторів; перевищення грошових зобов`язань боржника над його майном (пасиву над активом, порівнявши дані обох величин та встановивши недостатність майна для задоволення вимог кредиторів (неспроможність); незадовільний результат застосування заходів фінансового оздоровлення боржника.
Розмір пасиву боржника підлягає визначенню відповідно до затвердженого судом реєстру вимог кредиторів, затвердженого судом, в порядку вимог Кодексу України з процедур банкрутства. Відомості про актив боржника, мають міститися у звіті арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією) про фінансово - майновий стан божника.
Факт неплатоспроможності боржника підтверджується матеріалами справи, зокрема висновком щодо фінансового стану та про наявність ознак неплатоспроможності ТОВ "Клінкер-2000".
Завданням підсумкового засідання суду полягає у з`ясуванні ознак банкрутства та наявності можливості визначення наступної судової процедури і подальшого здійснення провадження у справі.
Визнаючи боржника банкрутом, суд має встановити його неоплатність, тобто недостатність майна для задоволення вимог кредиторів, у зв`язку з чим з`ясувати його актив і пасив та співставити відомості щодо обох величин. Рішення суду не може ґрунтуватись лише на клопотанні зборів кредиторів.
Розмір пасиву боржника підлягає визначенню відповідно до затвердженого судом в порядку статті 47 КУзПБ реєстру вимог кредиторів. Якщо встановлення пасиву боржника відбувається у попередньому засіданні суду, то остаточна правова оцінка активу і пасиву боржника та можливість відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом надається у підсумковому засіданні суду з огляду на перебування провадження у справі у процедурі розпорядження майном боржника.
Разом із тим, підставою для визнання боржника банкрутом є не саме по собі рішення зборів кредиторів, а неможливість задоволення вимог кредиторів боржника інакше як через застосування щодо нього процедури ліквідації.
Правова позиція викладена у постанові Верховного суду у складі колегії суддів Касаційного господарського суду від 16.02.2022 у справі № 927/885/17.
Враховуючи викладене, суд дійшов до висновку, що відсутність у боржника активів достатніх для здійснення господарської діяльності, наявність непогашеної кредиторської заборгованості, відсутність осіб, зацікавлених у відновленні платоспроможності боржника, - свідчать про ознаки неспроможності боржника відновити свою платоспроможність за допомогою процедури санації і погасити вимоги кредиторів не інакше як через застосування ліквідаційної процедури.
До боржника юридичної особи застосовуються такі судові процедури: розпорядження майном боржника; санація боржника; ліквідація банкрута (стаття 6 Кодексу України з процедур банкрутства).
Як визначено частиною 6 статті 49 Кодексу України з процедур банкрутства з дня визнання господарським судом боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури процедура розпорядження майном та повноваження розпорядника майна припиняються.
Статтею 58 Кодексу України з процедур банкрутства встановлено, що у випадках, передбачених цим Кодексом, господарський суд у судовому засіданні за участю сторін ухвалює постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру. Суд визначає строк, протягом якого ліквідатор зобов`язаний здійснити ліквідацію боржника. Цей строк не може перевищувати 12 місяців. Неявка у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про час і місце такого засідання, не перешкоджає провадженню у справі.
Отже, судом встановлено наявність правових підстав для припинення процедури розпорядження майном.
Враховуючи викладене, у зв`язку з відсутністю обставин, які дають достатні підстави вважати, що платоспроможність боржника може бути відновлена, суд вважає за доцільне визнати ТОВ "Клінкер-2000" банкрутом і відкрити ліквідаційну процедуру.
Згідно статті 60 Кодексу України з процедур банкрутства у постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Кодексом, з числа арбітражних керуючих, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України.
До компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення про звернення до господарського суду з клопотанням про призначення арбітражного керуючого, припинення повноважень арбітражного керуючого та про призначення іншого арбітражного керуючого (пункт 4 частини 8 статті 48 Кодексу України з процедур банкрутства).
Для виконання повноважень ліквідатора ТОВ "Клінкер-2000" комітетом кредиторів запропоновано призначити арбітражного керуючого Гусара І.О.
З огляду на наведене, суд прийшов до висновку припинити повноваження розпорядника майна боржника та призначення ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Гусара І.О.
Статтею 59 Кодексу України з процедур банкрутства встановлено, що з дня ухвали господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури:
господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу, крім укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу у процедурі ліквідації тощо;
строк виконання всіх грошових зобов`язань банкрута вважається таким, що настав;
у банкрута не виникає жодних додаткових зобов`язань, у тому числі зі сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов`язаних із здійсненням ліквідаційної процедури;
припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута;
відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю;
продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Кодексом;
скасовуються арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, та інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається;
припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, члени виконавчого органу (керівник) банкрута звільняються з роботи у зв`язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (органу, уповноваженого управляти майном) майна банкрута (ч.1).
Таким чином, оскільки зборами кредиторів ухвалено рішення про перехід до ліквідаційної процедури та призначення ліквідатором боржника арбітражного керуючого Гусара І.О. та подано відповідне клопотання до суду, то відповідно до положень ч. 3 ст. 49 Кодексу України з процедур банкрутства за результатами підсумкового засідання суд ухвалює постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.
Згідно частини 3 статті 59 Кодексу України з процедур банкрутства з метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов`язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, господарський суд здійснює офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-порталі судової влади України.
Постанова про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури набирає законної сили з моменту її прийняття, оскарження постанови не зупиняє провадження у справі про банкрутство (частини 4, 5 статті 9 Кодексу України з процедур банкрутства).
Керуючись ст.ст. 1, 2, 49, 58, 59, 60 Кодексу України з процедур банкрутства, ст.ст. 3, 7, 11, 12 Господарського процесуального кодексу України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1.Припинити процедуру розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю "Клінкер-2000", вул. Медова, буд. 18, м. Тернопіль, ЄДРПОУ 37773136.
2.Визнати банкрутом Товариства з обмеженою відповідальністю "Клінкер-2000", вул. Медова, буд. 18, м. Тернопіль, ЄДРПОУ 37773136.
3.Відкрити ліквідаційну процедуру Товариства з обмеженою відповідальністю "Клінкер-2000", вул. Медова, буд. 18, м. Тернопіль, ЄДРПОУ 37773136 строком на 12 місяців.
4.Припинити повноваження розпорядника майна Товариства з обмеженою відповідальністю "Клінкер-2000" - арбітражного керуючого Гусара Івана Олексійовича.
5.Призначити ліквідатором банкрута Товариства з обмеженою відповідальністю "Клінкер-2000", вул. Медова, буд. 18, м. Тернопіль, ЄДРПОУ 37773136 - арбітражного керуючого Гусара Івана Олексійовича (свідоцтво арбітражного керуючого №143 від 15.04.2013).
6.Оприлюднити на офіційному веб-порталі судової влади України повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури у встановленому законодавством порядку.
7.Припинити повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, члени виконавчого органу (керівник) банкрута звільняються з роботи у зв`язку з банкрутством боржника, а також припиняються повноваження власника (органу, уповноваженого управлінням майном) майна банкрута.
8.Строк виконання всіх грошових зобов`язань банкрута вважається таким, що настав.
9.Припинити з 17.03.2025 нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута.
10.Скасувати арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, та інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.
11.Протягом 15 днів з дня призначення ліквідатора відповідні посадові особи банкрута зобов`язані передати бухгалтерську та іншу документацію, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору.
12.Зобов`язати ліквідатора по завершенню всіх ліквідаційних заходів надати суду документально підтверджений звіт про виконану роботу в ході здійснення ліквідаційної процедури та ліквідаційний баланс.
13.Постанова набирає законної сили з моменту її прийняття.
14.Постанова може бути оскаржена в строк і порядок, передбачені ст.ст.256, 257 Господарського процесуального кодексу України.
15.Копію постанови надіслати:
- до електронного кабінету в електронній формі із застосуванням ЄСІТС в порядку, визначеному ГПК України: банкруту, кредитору та ліквідатору Гусару І.О.;
- рекомендованою кореспонденцією з повідомленням про вручення поштового відправлення:
- Головному управлінню ДПС у Тернопільській області, вул. Білецька, 1, м. Тернопіль;
- Сектору з питань банкрутства Головного управління юстиції у Тернопільській області, вул. Грушевського, 8, м. Тернопіль;
- державному реєстратору Відділу державної реєстрації юридичних та фізичних осіб - підприємців управління державної реєстрації Тернопільської міської ради, бул. Шевченка, 3, м. Тернопіль,
- Відділу державної виконавчої служби у м. Тернополі Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції , вул. Князя Острозького, 14, м. Тернопіль;
- Тернопільському міськрайонному суду Тернопільської області, вул. Котляревського, 34, м. Тернопіль.
Учасники справи можуть отримати інформацію у справі на офіційній сторінці Господарського суду Тернопільської області - https://te.court.gov.ua/sud5022.
Повний текст постанови складено та підписано "19" березня 2025 року.
СуддяЮ.О. Чопко
Суд | Господарський суд Тернопільської області |
Дата ухвалення рішення | 17.03.2025 |
Оприлюднено | 21.03.2025 |
Номер документу | 125982391 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи |
Господарське
Господарський суд Тернопільської області
Чопко Ю.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні