Ухвала
від 18.11.2010 по справі 2-а-3966/09/0270
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа: № 2-а-3966/09/0270 Головуючий у 1-й ін станції: Мультян МБ

Суддя-доповідач: Желтобрю х І.Л.

У Х В А Л А

Іменем України

"18" листопада 2010 р. м. Київ

Київський апеляційни й адміністративний суд у скл аді:

головуючого - судді Желтобрюх І.Л.,

суддів Безименної Н.В., Мам чура Я.С.,

розглянувши в порядку пись мового провадження в залі су ду в м.Києві апеляційні скарг и Крижопільської міжрайонно ї держаної податкової інспек ції та Споживчого товариства «Каріна»на постанову Вінниц ького окружного адміністрат ивного суду від 27 жовтня 2009 рок у у справі за адміністративн им позовом Споживчого товари ства «Каріна»до Крижопільсь кої міжрайонної державної по даткової інспекції про скасу вання рішень про застосуванн я фінансових санкцій, -

в с т а н о в и в :

У вересні 2009 року Спожи вне товариство «Каріна»звер нулося до суду з позовом у яко му просило скасувати рішення про застосування штрафних с анкцій від 30.04.2009р. № 0000302350, від 13.07.2009р. №0000462350.

Постановою Вінницького ок ружного адміністративного с уду від 27 жовтня 2009 року вказан ий позов задоволено частково , а саме: визнано протиправним та скасовано рішення про зас тосування штрафних санкцій № 0000462350 від 13.07.2009р.

В апеляційній скарзі відпо відач, посилаючись на поруше ння судом першої інстанції н орм матеріального права, про сить скасувати постанову Він ницького окружного адмініст ративного суду від 27 жовтня 2009 року та прийняти нову, якою ві дмовити у задоволені позову.

В апеляційній скарзі позив ач, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального права, просит ь скасувати постанову Вінниц ького окружного адміністрат ивного суду від 27 жовтня 2009 рок у та прийняти нову, якою задов ольнити позовні вимоги.

Справа розглядається апел яційним судом в порядку пись мового провадження у відпові дності до п. 2 ч. 1 ст. 197, 41, 42 КАС Укра їни.

Розглянувши наявні в справ і матеріали та перевіривши д оводи апеляції наявними в ма теріалах справи письмовими д оказами, колегія суддів вваж ає, що апеляційна скарга не пі длягає задоволенню з наступн их підстав

Як вбачається з матеріалів справи, 13.04.2009 року посадовими о собами відповідача було пров едено перевірку дотримання С поживчим товариство «Каріна » порядку проведення розраху нків за товари (послуги), вимог регулювання обігу готівки, н аявності торгових патентів і ліцензій. Перевірка прово дилась в магазині, що знаходи ться за адресою: вул. Леніна, 56, с. Шарапанівка, Вінницька обл асть, в присутності продавця Данилюка О.М.

За результатами перевірки складено Акт «525/02/32/23/32213213 від 13.04.2009р .

08.07.2009 року посадовими особам и відповідача було проведено перевірку дотримання позива чем порядку проведення розра хунків за товари (послуги), вим ог регулювання обігу готівки , наявності торгових патенті в і ліцензій. Перевірка прово дилась в магазині, що знаходи ться за адресою: вул. Леніна, 36, с. Заболотне, Вінницька облас ть.

За наслідками перевірки по датковою інспекцією складен о акт від 08.07.2009 року.

З матеріалів справи вбачає ться, що в приміщенні магазин у два суб'єкти господарюванн я здійснюють підприємницьку діяльність у сфері торгівлі : підакцизними товарами (алко гольними напоями та тютюнови ми виробами) та продуктами ха рчування відповідно, а прода ж зазначених товарів проводи ться в одному торговому залі одним продавцем, в обов'язки я кого входить занесення відпо відних записів в розрахунков і книжки кожного із суб'єктів господарювання окремо.

СТ "Каріна" здійснювало розд рібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими вироб ами, що підтверджується відп овідною ліцензією №027206, що була наявна в місці продажу зазна чених товарів.

Торгівлю продуктами харчу вання в магазині по вул. Ленін а, 36 в с. Заболотному здійснює і нший суб'єкт господарської д іяльності - фізична особа-під приємець ОСОБА_1

Однак, технічна конструкці я за допомогою якої розмежов уються місця здійснення розр ахунків СТ "Каріна" та ФОП ОС ОБА_1 в приміщенні магазину відсутні.

При проведенні перевірки п озивача вказані обставини не враховано та включено в суму , на яку виявлено невідповідн ість готівкових коштів, сумі коштів згідно розрахункових документів, вартість пачки ц укерок "Есферо".

Доказів на підтвердження т ого, на яких підставах до суми невідповідності включено ва ртість товару, який на реаліз ації в СТ "Каріна" не перебуває , відповідачем не надано, факт здійснення позивачем в пере віряємому об'єкті торгівлі п родуктами харчування належн ими засобами доказування не підтверджено.

Відповідно до п.4 ст. 10 Закону України "Про державну податк ову службу в Україні", державн і податкові інспекції в райо нах, містах без районного под ілу, районах у містах, міжрайо нні та об'єднані державні под аткові інспекції здійснюють у межах свої повноважень кон троль за законністю валютних операцій, додержанням устан овленого порядку розрахункі в із споживачами з використа нням електронних контрольно -касових апаратів, товарно-ка сових книг, лімітів готівки в касах та її використанням дл я розрахунків за товари, робо ти і послуги.

Частиною першою ст.15 Закону України "Про застосування ре єстраторів розрахункових оп ерацій у сфері торгівлі, гром адського харчування та послу г" встановлено, що контроль за додержанням суб'єктами підп риємницької діяльності поря дку проведення розрахунків з а товари (послуги), інших вимог цього закону здійснюють орг ани державної податкової слу жби України шляхом проведенн я планових або позапланових перевірок згідно із законода вством України.

Відповідно до п.2 Методичних рекомендацій щодо оформленн я матеріалів перевірок за до триманням суб'єктами господа рювання порядку проведення р озрахунків за товари (послуг и), вимог з регулювання обігу г отівки, наявності торгових п атентів і ліцензій, затвердж ених Наказом ДПА від 12.08.2008р. №534 в акті перевірки має бути чітк о викладений зміст порушення з посиланням на законодавчі та нормативно-правові акти, в имоги яких порушено.

Відповідно до п 4 вказаних Р екомендацій описова частина має містити інформацію про п роведену розрахункову опера цію, а саме факт проведення ро зрахункової операції за това ри (послуги) із застосуванням (без застосування) РРО (розрах ункової книжки) при продажу т оварів (послуг), назви товарів (послуг), суму такої операції в гривнях, факт роздрукуванн я відповідного розрахунково го документа, що підтверджує виконання розрахункової опе рацій.

Відповідно до п. 6 Рекоменда цій у розділі акта «Висновок перевірки»відображається у загальнений перелік виявлен их перевіркою порушень закон одавства з посиланням на пун кти, частини та статті законо давчих та нормативно-правови х актів, порушення вимог яких встановлено під час перевір ки.

Враховуючи викладене, коле гія суддів вважає, що відпові дачем не відображено в Акті п еревірки фактичних обставин справи та зроблені невірні в исновки щодо невідповіднос ті суми наявних грошових кош тів на місці проведення розр ахунків загальній сумі прода жу.

Щодо рішення про застосу вання фінансових санкцій №00003 02350 від 30.04.2009 року, колегія суддів зазначає наступне.

Відповідно до ч.1 ст. 11-1 Закону України "Про державну податк ову службу в Україні" планово ю виїзною перевіркою вважаєт ься перевірка платника подат ків щодо своєчасності, досто вірності, повноти нарахуванн я та сплати ним податків та зб орів (обов'язкових платежів), я ка передбачена у плані робот и органу державної податково ї служби і проводиться за міс цезнаходженням такого платн ика податків чи за місцем роз ташування об'єкта права влас ності, стосовно якого провод иться така планова виїзна пе ревірка.

Колегія суддів не приймає д о уваги твердження СТ «Карін а»позивача про ненадання пла тнику податків зазначених ви ще документів, або їх надання з порушенням вимог, встановл ених ч. 11-1 Закону України "Про д ержавну податкову службу в У країні", як на підставу недопу щення посадових осіб податко вого органу до перевірки оск ільки позивач допустив ревіз орів-інспекторів ДПА у Вінни цькій області до проведення перевірки магазину, фактично засвідчивши відсутність спо ру на даному етапі пов'язаних з проведенням перевірки пра вовідносин.

Відповідно до абз. 3 ч. 4 ст. 11 За кону України «Про державне р егулювання виробництва та об ігу спирту етилового, коньяч ного і плодового, алкогольни х напоїв та тютюнових виробі в» алкогольні напої та тютюн ові вироби, які виробляються в Україні, а також такі, що імп ортуються в Україну, познача ються марками акцизного збор у в порядку, визначеному зако нодавством.

Відповідно до ч.2 ст. 17 вказан ого Закону виробництва та об ігу спирту етилового, коньяч ного і плодового, алкогольни х напоїв та тютюнових виробі в" визначено, що зберігання, тр анспортування, реалізації фа льсифікованих алкогольних н апоїв та тютюнових виробів, а лкогольних напоїв та тютюнов их виробів без марок акцизно го збору встановленого зразк а або з підробленими марками акцизного збору - 100 відсотків вартості товару, але не менше 1700 гривень.

Посилання СТ «Каріна» на те , що марка акцизного збору на п ляшці горілки "Гвардійський трофей" була частково відкле єною, а не відсутньою, як то за значено в акті перевірки, не з найшли свого підтвердження в матеріалах справи.

Враховуючи викладене, кол егія суддів погоджується з в исновком суду першої інстанц ії про необґрунтованість поз овних вимог СТ «Каріна»в цій частині.

Відповідно до ч.1 ст.200 КАС Укр аїни, суд апеляційної інстан ції залишає апеляційну скарг у без задоволення, а постанов у або ухвалу суду - без змін, я кщо визнає, що суд першої інст анції правильно встановив об ставини справи та ухвалив су дове рішення з додержанням н орм матеріального та процесу ального права.

На підставі викладеного та , керуючись ст.ст.160, 198, 200, 205, 206 КАС Ук раїни, Київський апеляційний адміністративний суд, -

у х в а л и в :

Апеляційні скарги Криж опільської міжрайонної держ аної податкової інспекції та Споживчого товариства «Карі на»залишити без задоволення , а постанову Вінницького окр ужного адміністартивнго суд у від 27 жовтня 2009 року - без змі н.

Ухвала набирає законної си ли з моменту її проголошення , але може бути оскаржена до Ви щого адміністративного суду України в порядку і строки, в изначені ст. 212 КАС України.

Головуючий суддя І. Л. Желтобрюх

Судді: Н.В. Безименна

Я.С . Мамчур

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.11.2010
Оприлюднено06.12.2010
Номер документу12608557
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-3966/09/0270

Ухвала від 18.11.2010

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Желтобрюх І.Л.

Постанова від 27.10.2009

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Мультян М.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні