Рішення
від 24.03.2025 по справі 580/11241/24
ЧЕРКАСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 березня 2025 року справа № 580/11241/24 м. Черкаси Черкаський окружний адміністративний суд у складі судді Л.В.Трофімової розглянув адміністративну справу №580/11241/24 за позовом комунального некомерційного підприємства «Черкаська обласна стоматологічна поліклініка Черкаської обласної ради» (вул.Грузиненка 6/1, м.Черкаси, 18009, ЄДРПОУ 02005616) до Головного управління ДПС у Черкаській області (вул. Хрещатик 235, м. Черкаси, 18002, код ЄДРПОУ 44131663) про визнання протиправним та скасування індивідуального акта, ухвалив рішення.

І. ПРОЦЕДУРА/ПРОЦЕСУАЛЬНІ ДІЇ

12.11.2024 вх. №53191/24 позивач у позовній заяві просить: визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Черкаській області від 26.07.2024 №0108330403 форми «Н» про нарахування штрафу за платежем ПДВ у сумі 268394.54 грн.

22.01.2025 суд прийняв позовну заяву до розгляду та відкрив провадження у справі, розгляд справи вирішив здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи (у письмовому провадженні).

ІІ. ДОВОДИ ПОЗИВАЧА

В обгрунтуванні позиції зазначено, що 02.07.2024 отриманий акт перевірки від 27.06.2024, проте відповідач не врахував п.120-1.1 ст.120 Кодексу №2755 щодо реєстрації ПН, шо не надається покупцю на постачання послуг для операцій, що звільнені від оподаткування та без урахування висновків ВС у справах №816/1488/17, №807/68/18, №808/3250/17, №340/1857/19. У поясненнях 30.12.2024 позивач стверджує: податкові накладні (ПН) КНП «Черкаська обласна стоматологічна поліклініка Черкаської обласної ради» складені для операцій, що звільнені від оподаткування/які оподатковуються за нульовою ставкою. За приписами п.12 Порядку №1307 у разі постачання товарів/послуг за підсумком операцій у графі отримувач - зазначається неплатник, а у рядку ІПН 100000000000, код 02 - не належить наданню отримувачу; код 903 - у разі здійснення операцій з постачання, що звільнені від оподаткування. З 16.09.1998 КНП включне до Реєстру неприбуткових установ та організацій. Позивач наголошує про не застосування п.52-1 підрозділу 10 розділу ХХ Кодексу №2755.

ІІІ. ДОВОДИ ВІДПОВІДАЧА

14.02.2025 вх.№7824/25 у відзиві відповідач просить відмовити у задоволенні вимог. КНП «Черкаська обласна стоматологічна поліклініка Черкаської обласної ради» не надано документів, що підтверджують форс - мажорні обставини у частині виконання податкового обов`язку. Під час проведення камеральної перевірки відповідач використав наявну інформацію в ІКС «Податковий блок». Покликання позивача на висновки ВС у справі №816/1488/17, №807/68/18, №808/3250/17, №340/1857/19 є безпідставними, позаяк змінилось правове регулювання спірних правовідносин - п.120-1.1 ст.120-1 Кодексу доповнений новим абзоцом.

ІV. ОБСТАВИНИ СПРАВИ

Відповідно до рішення від 22.11.2022 №2223014600172 змінена КНП «Черкаська обласна стоматологічна поліклініка Черкаської обласної ради» попередня ознака неприбутковості 0031 - бюджетні установи на 0048 інші юридичні особи, діяльність яких відповідає вимогам, встановленим п.133.4 ст.133 Кодексу №2755.

На підставі пп.20.1.4 п.20.1 ст.20 розділу І, п.75.1 ст.75 , п. 76.2 розділу ІІ Кодексу №2755 проведена камеральна перевірки дотримання позивачем порядку реєстрації ПН в ЄРПН.

Відповідно до акта камеральної перевірки від 27.06.2024 № 7696/23-00-04-03-04/02005616 «Про результати камеральної перевірки порушення граничних строків реєстрації податкових накладних» зафіксоване порушення граничних строків реєстрації 391 ПН в ЄРПН, визначений п.201.10 ст.201 Кодексу №2755 та п.120-1.1 ст.120, із визначенням відповідальності згідно з п.89, 90 підрозділу 2 розділу ХХ Перехідні положення Кодексу №2755 за затримку реєстрації ПН/РК за період 02.2022-12.2022, 01.2023-12.2023, 01.2024-05.2024.

12.07.2024 №187/01-22 надані заперечення на акт камеральної перевірки.

31.07.2024 отриманий позивачем лист від 24.07.2024 №16063/6/2300-04-03-10 у відповідь на розгляд заперечень - висновки акта залишені без змін.

26.07.2024 відповідно до податкового повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Черкаській області №0108330403 форми «Н» нарахуваний штраф за платежем ПДВ у сумі 268394.54 грн.

16.10.2024 електронною пощтою отримане рішення ДПС України від 16.10.2024 №31048/6/99-00-06-03-01-06 про залишення скарги платника податків без задоволення- рішення відповідача без змін.

Розглянувши подані документи і матеріали, перевіривши повідомлені доводи, аргументи учасників щодо обставин справи, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів сукупно, суд дійшов висновку, що у задоволенні позову належить відмовити з огляду на таке.

V. НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ СПІРНИХ ПРАВОВІДНОСИН

Спірні правовідносини, що виникли між сторонами, регулюються Конституцією України, Податковим кодексом України (Кодекс №2755), який регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Відповідно до ст. 67 Конституції України кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку та розмірах, встановлених законом. Згідно з ст. 68 Конституції України кожен зобов`язаний неухильно додержуватися Конституції України, законів України. У ст. 92 Конституції України визначено, що виключно законами України встановлюються, зокрема, система оподаткування, податки і збори.

Відповідно до пп.2 п.180.1 ст.180 Кодексу №2755 для цілей оподаткування платником податку на додану вартість є будь-яка особа, що зареєстрована або підлягає реєстрації як платник податку.

Згідно з пп. 14.1.178 п. 14.1 ст. 14 Кодексу №2755 податок на додану вартість - непрямий податок, який нараховується та сплачується відповідно до норм розділу V цього Кодексу.

Відповідно до п. 183.10 ст. 183 Кодексу №2755 будь-яка особа, яка підлягає обов`язковій реєстрації як платник податку, і у випадках та в порядку, передбачених цією статтею, не подала до контролюючого органу реєстраційну заяву, несе відповідальність за ненарахування або несплату цього податку на рівні зареєстрованого платника без права нарахування податкового кредиту та отримання бюджетного відшкодування.

Згідно з п.185.1 ст.185 Кодексу №2755 об`єктом оподаткування є операції платників податку з: а) постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; б) постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу; в) ввезення товарів на митну територію України; г) вивезення товарів за межі митної території України; е) постачання послуг з міжнародних перевезень пасажирів і багажу та вантажів залізничним, автомобільним, морським і річковим та авіаційним транспортом.

Згідно із ст.75 Кодексу №2755 предметом камеральної перевірки може бути своєчасність подання податкових декларацій (розрахунків) та/або своєчасність реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно з п.201.1 ст. 201 Кодексу №2755 на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Під час здійснення операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені. У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом (п. 201.10 ст. 201 Кодексу №2755).

Відповідно до п.120-1.1 ст.120-1 Кодексу №2755 порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції з постачання товарів/послуг, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість; податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції, що оподатковуються за нульовою ставкою; податкової накладної, складеної відповідно до пункту 198.5 статті 198 цього Кодексу у разі здійснення операцій, визначених підпунктами "а" - "г" цього пункту, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до статті 199 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до абзацу одинадцятого пункту 201.4 статті 201 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 і 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі: 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів; 20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів; 50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

Законом України від 12 січня 2023 року № 2876-IX «Про внесення змін до розділу XX «Прикінцеві положення» Податкового кодексу України щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування» (набрав чинності 08 лютого 2023 року) підрозділ 2 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу №2755 доповнений пунктами 89 та 90, якими на період дії воєнного стану збільшені строки реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування та зменшені розміри штрафних санкцій за їх порушення.

Відповідно до пункту 89 підрозділу 2 розділу XX Кодексу №2755 тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється з урахуванням таких граничних строків: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до 5 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 18 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

Відповідно до пункту 90 підрозділу 2 розділу XX Кодексу №2755 тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, штраф за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого для пункту 89 цього розділу для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлюється у розмірі: 2 відсотки суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів; 5 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 15 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів; 25 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

Конституційний Суд України у рішенні від 13 травня 1997 року № 1-зп/1997 зазначив: стаття 58 Конституції України 1996 року закріплює один з найважливіших загальновизнаних принципів сучасного права - закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі. Це означає, що вони поширюють свою дію тільки на ті відносини, які виникли після набуття законами чи іншими нормативно-правовими актами чинності. Закріплення названого принципу на конституційному рівні є гарантією стабільності суспільних відносин, у тому числі відносин між державою і громадянами, породжуючи у громадян впевненість у тому, що їхнє існуюче становище не буде погіршене прийняттям більш пізнього закону чи іншого нормативно-правового акта.

Згідно з п. 8 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №1307 (далі Порядок №1307) під час складання податкових накладних, особливості заповнення яких викладені в пунктах 10 15 Порядку №1307, у верхній лівій частині таких накладних у графі «не підлягає наданню отримувачу (покупцю) з причини» робиться помітка «X» та зазначається відповідний тип причини, зокрема: « 02» складена на постачання неплатнику податку; « 07» складена на операції з вивезення товарів за межі митної території України. Згідно з п. 12 Порядку №1307 у разі постачання товарів/послуг покупцю, який не зареєстрований як платник податку, та у разі складання податкової накладної за щоденним підсумком операцій у графі «Отримувач (покупець)» зазначається «неплатник», а у рядку «індивідуальний податковий номер покупця» проставляється умовний Індивідуальний податковий номер (далі ІПН) « 100000000000», рядок «Податковий номер платника податку або серія (за наявності) та номер паспорта» не заповнюється. У разі здійснення операцій з вивезення за межі митної території України у митному режимі експорту окремих видів товарів складається окрема податкова накладна. У випадку здійснення таких операцій платником ПДВ, який відповідає вимогам, визначеним п.п. «а» п.п. 97.2 п. 97 підрозд. 2 розд. ХХ «Перехідні положення» Кодексу №2755, у другий частині порядкового номера податкової накладної зазначається код « 7».

Відповідно до п.192.1 ст.192 Кодексу №2755 складені платником податку розрахунки коригування до податкових накладних, складених до 1 лютого 2015 року, розрахунки коригування до податкових накладних, що не підлягали наданню отримувачу (покупцю) - платнику податку, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних постачальником (продавцем). Зазначене не поширюється на розрахунки коригування, що передбачають зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику (зменшення податкового зобов`язання постачальника та податкового кредиту отримувача), складені після 1 липня 2015 року до податкових накладних, складених до 1 липня 2015 року на отримувача (покупця) - платника податку, які підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних отримувачем (покупцем) товарів/послуг. Відповідно до п.201.10 ст.201 Кодексу №2755 податкові накладні, що не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

VІ. ОЦІНКА СУДУ

Підстави для виникнення, зміни і припинення податкового обов`язку, порядок і умови його виконання встановлюються Кодексом №2755 або законами з питань митної справи (п.37.1 ст.37). Податковим обов`язком визнається обов`язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи (п.36.1 ст.36 Кодексу №2755). Під час встановлення податку обов`язково визначаються такі елементи: платники податку; об`єкт оподаткування; база оподаткування; ставка податку; порядок обчислення податку; податковий період; строк та порядок сплати податку; строк та порядок подання звітності про обчислення і сплату податку (ст.7 Кодексу №2755).

Відповідно до п.14.1.60 ст.14 Кодексу №2755 єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Платник податку має право, зокрема: реалізовувати через електронний кабінет права та обов`язки, передбачені цим Кодексом та які можуть бути реалізовані в електронній формі засобами електронного зв`язку (п.17.1.14 ст.17 Кодексу №2755).

Відповідно до п.2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Тлумачення положення «без урахування податку на додану вартість» необхідно розуміти як необхідність вирахування суми податку на додану вартість із загальної суми із здійснення операцій з постачання товарів, в іншому випадку вказане правове положення не матиме застосування, оскільки відповідні норми стосуються осіб, що не є платниками податку на додану вартість та відповідно не пов`язані з жодним іншим податком на додану вартість, окрім того, що сплачується ними під час придбання товарів (послуг).

Згідно з наказом МФУ від 29.07.2022 №223 затверджений Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обовязків, визначених у пп.69.1 п.69 підрозділу 10 розділу ХХ перехідні положення Кодексу №2755, проте матеріали справи не містять доказів звернення позивача до відповідача про неможливість виконання обов`язку з реєстрації ПН в ЄРПН під час дії режиму воєнного стану.

VІІ. ВИСНОВКИ СУДУ

Відповідно до ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Відповідно до ч.5 ст.242 КАС України під час вибору і застосування норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Верховний Суд у справі № 160/10740/23 висновує: податкове правопорушення у вигляді несвоєчасної реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних є триваючим порушенням, початком якого є наступний день за останнім (граничним) днем реєстрації податкової накладної, а припиняється таке порушення в день фактичної реєстрації податкової накладної. Зменшений розмір штрафних санкцій може бути застосований лише щодо податкових накладних, складених та зареєстрованих несвоєчасно після набрання чинності Законом №2876-IX або до накладних, строк реєстрації яких не скінчився станом на день набрання чинності цим Законом (08 лютого 2023 року). З 27 травня 2022 року припинили застосовуватися положення законодавства щодо мораторію (зупинення) застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на період дії воєнного, надзвичайного стану та/або на період дії карантину, які поширювалися на правовідносини, що врегульовувались пунктом 52-1 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу №2755.

Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін (твердження позивача щодо операцій, що звільнені від оподаткування/які оподатковуються за нульовою ставкою), оцінивши докази суб`єкта владних повноважень на підтвердження правомірності індивідуального акта та докази, надані позивачем, ураховуючи те, що ст.195 Кодексу №2755 визначає операції, що підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою (вивезення товарів за межі митної території України), ст.196 Кодексу №2755 визначає операції, що не є об`єктом оподаткування, ст.197 Кодексу №2755 визначає операції, звільнені від оподаткування (проте позивач помилково ототожнює різні механізми), суд доходить висновку, що індивідуальний акт - ППР Головного управління ДПС у Черкаській області від 26.07.2024 №0108330403 форми «Н» про нарахування штрафу за платежем ПДВ у сумі 268394.54 грн є правомірним щодо несвоєчасної реєстрації 391 документа в ЄРПН згідно з додатком до ППР - розрахунком штрафу з урахуванням кількості днів порушення та застосованого розміру 10%, 2% до обсягу постачання за період 02.2022-12.2022, 01.2023-12.2023, 01.2024-05.2024, тому суд доходить висновку про необгрунтованість адміністративного позову.

VІІІ. РОЗПОДІЛ СУДОВИХ ВИТРАТ

Вирішуючи питання розподілу судових витрат, суд зазначає про таке. Згідно з частиною першою статті 132 КАС України судові витрати складаються з судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи. Оскільки спір вирішений не на користь позивача, то судові витрати не розподіляються згідно ст.139 КАС України.

Керуючись ст. 2, 5-16, 90, 139, 242-246, 255, 293, 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

У задоволенні адміністративного позову відмовити повністю.

Рішення набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, що може бути подана протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку повністю або частково за правилами, встановленими статтями 293, 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України до Шостого апеляційного адміністративного суду у зв`язку із початком функціонування модулів ЄСІТС з урахуванням підпунктів 15.1, 15.5 пункту 15 частини 1 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України відповідно до рішення ВРП від 17.08.2021 №1845/О/15-21.

Копію рішення направити сторонам справи:

позивач: [ЄДРПОУ 00709431, 19901, вул. Свободи 36, селище Чорнобай, Золотоніський район, Черкаська область];

відповідач: Головне управління ДПС у Черкаській області [ЄДРПОУ ВП 44131663, вул. Хрещатик 235, м.Черкаси, 18001].

Рішення суду складене 24.03.2025.

Суддя Лариса ТРОФІМОВА

СудЧеркаський районний суд Черкаської області
Дата ухвалення рішення24.03.2025
Оприлюднено27.03.2025
Номер документу126102494
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них

Судовий реєстр по справі —580/11241/24

Ухвала від 07.05.2025

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Ухвала від 24.04.2025

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Ухвала від 25.03.2025

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Лариса ТРОФІМОВА

Рішення від 24.03.2025

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Лариса ТРОФІМОВА

Ухвала від 22.01.2025

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Лариса ТРОФІМОВА

Ухвала від 13.11.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Лариса ТРОФІМОВА

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні