Постанова
від 25.11.2010 по справі 4/98-10
ХАРКІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ХАРКІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙН ИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"24" листопада 2010 р. Справа № 4/98-10

Колегія суддів у с кладі:

головуючий суддя Лакіз а В.В., суддя Білоусова Я .О. , суддя Пуль О.А.

при секретарі Сємєровій М .С.

за участю представників с торін:

позивача - Коваленко В.М. з а довіреністю №107/02 від 19.01.2010 року ;

відповідача - Суярова В.В. за довіреністю №4 від 18.05.2010 року;

розглянувши у відкритому с удовому засіданні у приміщен ні Харківського апеляційног о господарського суду апеляц ійну скаргу позивача (вх. №3 682 С/2-6) на рішення господарсь кого суду Сумської області в ід 07.10.10р. у справі № 4/98-10

за позовом Державного управління охорони навколиш нього природного середовища в Сумській області, м. Суми,

до Сумського обласног о територіального відділенн я Антимонопольного комітету України, м. Суми,

про визнання недійсним рішення,

та за зустрічним позовом Сумського обласного терито ріального відділення Антимо нопольного комітету України , м. Суми,

до Державного управлін ня охорони навколишнього при родного середовища в Сумські й області, м. Суми,

про стягнення 17000,00 грн.

ВСТАНОВИЛА:

Рішенням господарськог о суду Сумської області від 07. 10.2010р. (суддя Лугова Н.П.) у задово ленні первісного позову щодо визнання недійсним рішення адміністративної колегії Су мського обласного територіа льного відділення Антимоно польного комітету України в ід 29.04.2010р. № 21 у справі № 03-06/64-2009р. пр о накладення на Державне упр авління охорони навколишньо го природного середовища в Сумській області штрафних с анкцій в сумі 17 000,00 грн. - відмов лено. Зустрічний позов задо волено. Стягнуто з Державног о управління охорони навколи шнього природного середови ща в Сумській області на кор исть Сумського обласного те риторіального відділення А нтимонопольного комітету Ук раїни штраф у розмірі 17 000,00 грн . до загального фонду Держав ного бюджету України на рах унки відкриті в управліннях Державного казначейства Ук раїни за місцем знаходженн я платника податків за кодо м бюджетної класифікації д оходів 21081100, символ звітності 106. Стягнуто з Державного упра вління охорони навколишньог о природного середовища в С умській області в доход дер жавного бюджету м. Суми 170,00 грн . - державного мита та 236,00 грн. в итрат на інформаційно-техніч не забезпечення судового про цесу.

Позивач за первісним позов ом (надалі - позивач) з рішення м місцевого господарського с уду не погодився та звернувс я до Харківського апеляційно го господарського суду з апе ляційною скаргою, в якій прос ить зупинити нарахування пен і на час розгляду судом справ и. Скасувати рішення суду пер шої інстанції по первісному позову щодо визнання недійс ним рішення адміністративно ї колегії Сумського обласног о територіального відділен ня Антимонопольного коміте ту України від 29.04.2010р. № 21 у спра ві № 03-06/64-2009р. про накладення на Державне управління охорони навколишнього природного с ередовища в Сумській облас ті штрафних санкцій в сумі 170 00,00 грн. Рішення господарськог о суду Сумської області по зу стрічному позову щодо стягне ння з Державного управління охорони навколишнього приро дного середовища в Сумській області штрафних санкцій у р озмірі 17000,00 грн. скасувати. Прий няти рішення та надати відпо відну довідку про повернення Державному управлінню охо рони навколишнього природно го середовища в Сумській о бласті сплаченого державног о мита в сумі 125,50 грн. з апеляцій ної скарги та 85,00 грн. по первіс ному позову та коштів, сплаче них за інформаційно-технічн е забезпечення судового проц есу в сумі 236,00 грн. В обґрунтува ння апеляційної скарги зазн ачив, що в Сумській області за реєстровано шість суб' єкті в господарювання, які за свої ми статутними повноваженням и мають право надавати платн і послуги у сфері охорони нав колишнього природного серед овища і вибір послуг за якіст ю і ціною є виключним правом з амовника. Також посилається на те, що вартість послуг (конс ультацій) визначена спільним наказом Мінекоресурсів та М інекономіки від 15.03.2002 року №110/73 « Про затвердження розмірів пл ати за надання послуг терито ріальними органами Мінекоре сурсів України», а перелік ци х платних послуг визначено п остановою Кабінету Міністрі в України від 26.10.2010 року №1430 «Про затвердження Переліку платн их послуг екологічного харак теру, які можуть надаватись о рганами Мінекоресурсів». Так ож посилається на інші обста вини викладені в апеляційній скарзі (а.с.3-а.с.11 т. 2).

Представник позивача в суд овому засіданні вимоги апеля ційної скарги підтримав в по вному обсязі.

Представник відповідача з а первісним позовом (надалі - в ідповідача) проти задоволенн я апеляційної скарги запереч ував з підстав наведених у ві дзиві на апеляційну скаргу. П росить рішення господарсько го суду Сумської області зал ишити без змін, а апеляційну с каргу без задоволення. Зокре ма зазначив, що позивачем при наданні послуг не були врахо вані положення спільного нак азу Мінекоресурсів та Мінеко номіки від 15.03.2002 року №110/73 «Про за твердження розмірів плати за надання послуг територіальн ими органами Мінекоресурсів України»стосовно встановле ння оплати в залежності від с кладності робіт, що призвело до зловживання монопольним (домінуючим) становищем у виг ляді встановлення таких цін чи інших умов реалізації тов ару (послуг), які неможливо бул о б встановити за умов існува ння значної конкуренції на р инку. Вважає безпідставним п осилання Управління на прото кол узгодження договірної ці ни, оскільки останній не міст ить інформації про обсяг та с кладність відповідної консу льтації, якої також не містят ь як договір про надання посл уг (консультацій) так і акт вик онаних робіт. Також посилаєт ься на інші обставини виклад ені у відзиві на апеляційну с каргу.

Розглянувши матеріали спр ави, вислухавши пояснення пр едставників сторін, дослідив ши наявні докази по справі, ко легія суддів встановила.

В ході проведення планової перевірки Державного управл іння охорони навколишнього п риродного середовища в Сумсь кій області (надалі - Управлін ня) на предмет дотриманн я вимог законодавства про за хист економічної конкурен ції на ринках платних по слуг екологічного характе ру, територіальним відділенн ям було встановлено, що Управ лінням з замовників кон сультацій з питань підготовк и документів для одержання дозволів на виробництво, збе рігання, транспортування, в икористання, захоронення, зн ищення та утилізацію отруйни х речовин, у тому числі токсич них промислових відходів, продуктів біотехнології та інших біологічних аге нтів (надалі - консультація ) стягується економічно необґрунтований розмір плат и, який не базується на обсязі та складності наданих посл уг, як то передбачено спіль ним наказом Міністерства е кології та природних ресурс ів України та Міністерства е кономіки та з питань європей ської інтеграції України від 15.03.2002 №110/73 „Про затвердження роз мірів плати за надання послу г територіальними органами М іністерства екології та прир одних ресурсів України". У зв'язку з наявністю в зазна чених діях ознак порушення к онкуренційного законодавст ва адміністративною колегі єю Сумського обласного те риторіального відділення А нтимонопольного комітету Ук раїни листом від 07.10.2009 № 01-26/2844 Упр авлінню було надано обов' яз кові для розгляду рекомендац ії щодо припинення не правомірних дій у місячний т ермін.

Листом від 03.11.2009 №2585/02 Управлін ня повідомило територіальне відділення про розгляд зазн ачених Рекомендацій, пр и цьому останнім не надано до казів встановлення розміру п лати на вказані послуги в зал ежності від обсягів та склад ності, як то передбачено спіл ьним наказом Міністерства ек ології та природних ресурсів України та Міністерства еко номіки та з питань європейсь кої інтеграції України від 15 .03.2002 №110/73, у зв'язку з чим розпоряд женням адміністративної кол егії територіального відділ ення від 31.12.2009 № 84 було розпочато розгляд справи № 03-06/64-2009.

За результатами розгляду А дміністративною колегією С умського обласного територ іального відділення Антимо нопольного комітету Україн и було прийнято рішення № 21 від 29.04.2010р. «Про порушення зако нодавства про захист економ ічної конкуренції»згідно я кого було визнано, що Держав не управління охорони навкол ишнього природного середов ища в Сумській області є суб ' єктом господарювання, що з аймав монопольне (домінуюче ) становище на ринку послуг з надання консультацій з пита нь підготовки документів дл я одержання дозволів на виро бництво, зберігання, транспо ртування, використання, захо ронення, знищення та утиліза цію отруйних речовин, у том у числі токсичних промислов их відходів, продуктів біот ехнології та інших біологіч них агентів в територіальни х межах Сумської області пр отягом 2008, 2009 років з часткою 1 00%.

Визнано дії позивача, що по лягали у встановленні та ст ягненні з замовників протяг ом 2008 та 2009 років необґрунтован ого розміру плати за надані послуги екологічного харак теру без урахування обсягі в та складності наданих пос луг, порушенням, передбачени м пунктом 2 ст.50, ч.1 та п.1 ч.2 ст.13 З акону України «Про захист ек ономічної конкуренції»у ви гляді зловживання монополь ним (домінуючим) становищем н а ринку послуг з надання кон сультацій з питань підготов ки документів для одержання дозволів на виробництво, збе рігання, транспортування, ви користання, захоронення, зн ищення та утилізацію отруйн их речовин, у тому числі ток сичних промислових відході в, продуктів біотехнології т а інших біологічних агентів , що призвели до ущемлення інт ересів споживачів в частині встановлення таких цін реал ізації товару (послуги з над ання консультацій), які немож ливо було б встановити за умо в існування значної конкурен ції на ринку.

Відповідно до ст. 52 вказано го Закону, за вчинене поруше ння законодавства про захист економічної конкуренції, за значене у п.2 резолютивної ч астини вказаного рішення на Управління було накладено штраф в розмірі 17 000 грн. 00 коп .

Колегія суддів дослідивши матеріали справи, перевірив ши доводи апеляційної скарги та заперечень на неї, правиль ність застосування місцевим господарським судом при при йнятті оскаржуваного рішенн я норм процесуального та мат еріального права приходить д о висновку про задоволення а пеляційної скарги виходячи з наступного.

Постановою Кабінету Мініс трів України від 26.10.2001 року №1430 « Про затвердження переліку пл атних послуг екологічного ха рактеру, які можуть надавати ся територіальними органами Міністерства екології та пр иродних ресурсів»до перелік у віднесено надання консульт ацій з питань: підготовки док ументів для одержання дозво лів на виробництво, зберіган ня, транспортування, викорис тання, захоронення, знищення та утилізацію отруйних речо вин, у тому числі токсичних пр омислових відходів, продукті в біотехнології та інших біо логічних агентів.

Спільним наказом Міністер ства екології та природних р есурсів України та Міністерс тва економіки та з питань євр опейської інтеграції Україн и N 110/73 від 15.03.2002 року зареєстрова но в Міністерстві юстиції Ук раїни 1 квітня 2002 р. за N 323/6611 «Про затвердження розмірів плати за надання послуг територіа льними органами Міністерств а екології та природних ресу рсів України»за надання конс ультацій територіальними ор ганами Міністерства еколог ії та природних ресурсів Укр аїни з питань підготовки док ументів для одержання дозво лів на виробництво, зберіган ня, транспортування, викорис тання, захоронення, знищення та утилізацію отруйних ре човин, у тому числі токсичних промислових відходів, проду ктів біотехнології та інши х біологічних агентів встан овлена плата від 170 - 340 грн. у зал ежності від обсягів і складн ості.

Як встановлено пунктом 1.5. На казу Міністерства екології т а природних ресурсів України №46 від 30.01.2002 року, зареєстровано го в Міністерстві юстиції Ук раїни 18 березня 2002 р. за N 260/6548, роз міри плати за надання плат них послуг екологічного хара ктеру визначаються Міністе рством екології та природ них ресурсів разом з Міністе рством економіки та з питань європейської інтеграції.

Відповідно до пункту 2.1. нав еденого Наказу, платні послу ги екологічного характеру на даються згідно з договором, я кий укладається сторонами. Р озділом 3 Наказу (оплата робіт з надання послуг), встановлен о, що для проведення оплати вартості послуг бухгалте рія відповідного територіал ьного органу Мінекоресурс ів виписує замовнику рахунок -фактуру. Робота з надання пла тних послуг екологічного ха рактеру вважається виконан ою після підписання обома ст оронами акта про її виконанн я. Якщо послуги надаються бе з укладення договору за пис ьмовим зверненням юридични х та фізичних осіб, то відміт ка про виконання роботи з над ання платних послуг здійснює ться у Журналі обліку надани х платних послуг екологічног о характеру уповноваженою ос обою замовника послуг.

Згідно статті 1 Закону Украї ни «Про захист економічної к онкуренції»суб'єкт господар ювання - юридична особа не залежно від організаційно-п равової форми та форми власн ості чи фізична особа, що зд ійснює діяльність з виробн ицтва, реалізації, придбанн я товарів, іншу господарську діяльність, у тому числі яка здійснює контроль над іншою юридичною чи фізичною особо ю; група суб'єктів господарюв ання, якщо один або декілька з них здійснюють контроль на д іншими. Суб'єктами господа рювання визнаються також ор гани державної влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративн о-господарського управління та контролю в частині їх діял ьності з виробництва, реаліз ації, придбання товарів чи ін шої господарської діяльнос ті.

Отже, в розумінні ст.1 Закону України «Про захист економі чної конкуренції»позивач в частині надання платних по слуг - є суб' єктом господарю вання.

Відповідно до частин 1-3 стат ті 12 Закону України «Про захис т економічної конкуренції», суб'єкт господарювання займ ає монопольне (домінуюче) ст ановище на ринку товару, якщо : на цьому ринку у нього немає жодного конкурента, не зазна є значної конкуренції внасл ідок обмеженості можливосте й доступу інших суб'єктів гос подарювання щодо закупівлі с ировини, матеріалів та збуту товарів, наявності бар'єрів для доступу на ринок інших с уб'єктів господарювання, ная вності пільг чи інших обстав ин. Монопольним (домінуючим) вважається становище суб'єкт а господарювання, частка я кого на ринку товару перев ищує 35 відсотків, якщо він не д оведе, що зазнає значної конк уренції. Монопольним (доміну ючим) також може бути визнане становище суб'єкта господа рювання, якщо його частка н а ринку товару становить 35 аб о менше відсотків, але він не зазнає значної конкуренц ії, зокрема внаслідок порівн яно невеликого розміру часто к ринку, які належать конкуре нтам.

Частина 1 статті 13 наведеног о Закону передбачає, що зловж иванням монопольним (доміную чим) становищем на ринку є ді ї чи бездіяльність суб'єкта господарювання, який займа є монопольне (домінуюче) стан овище на ринку, що призвели а бо можуть призвести до недоп ущення, усунення чи обмеженн я конкуренції, або ущемлення інтересів інших суб'єктів го сподарювання чи споживачів, які були б неможливими за ум ов існування значної конкуре нції на ринку. Згідно пункту 1 частини 2 наведеної статті зл овживанням монопольним (домі нуючим) становищем на ринку, з окрема, визнається встановле ння таких цін чи інших умов придбання або реалізації товару, які неможливо було б встановити за умов існува ння значної конкуренції на р инку;

Пунктом 2 частини 1 статті 50 З акону України «Про захист ек ономічної конкуренції»визн ачено, що порушенням законод авства про захист економічно ї конкуренції є зловживання монопольним (домінуючим) ста новищем.

Відповідно до матеріалів с прави, протягом досліджуван ого періоду в рамках розгля ду відповідачем справи № 03-06/64-2 009р., в межах Сумської області мали змогу надавати послуги екологічного характеру 6 су б' єктів господарювання, а с аме:

1. ОСОБА_1

2. ТОВ НВЦ «Екос»

3. Науковий центр приклад них екологічних досліджень СумДУ 4. АТЗТ «Важкоавтомат ика»

5. ОСОБА_2

6. Північно - Східний науко вий центр НАН і МОН України

Як свідчать матеріали спра ви, фактично протягом 2008, 2009 рок ів зазначеними суб' єктами господарювання платні посл уги з надання консультацій з питань підготовки документі в для одержання дозволів на в иробництво, зберігання, тран спортування, використання, з ахоронення, знищення та ути лізацію отруйних речовин, у тому числі токсичних проми слових відходів, продуктів біотехнології та інших біол огічних агентів не надавали сь, що підтверджується листа ми вищевказаних суб' єктів господарювання (листами О СОБА_1 від 12.04.2010р. № 01/04, ТОВ НВЦ « Екос» від 09.04.2010р. № 04/1, Наукового центру прикладних екологіч них досліджень від 15.04.2010р. № 9, А ТЗТ «Важкоавтоматика»від 21.0 4.2010р. № 1-126-8/08, ОСОБА_2 від 14.04.2010р. № 15, Північно - Східного науко вого центру НАН і МОН України від 16.04.2010р. № 142).

Наведені обставини стали п ідставою для визнання Держав ного управління охорони навк олишнього природного серед овища в Сумській області су б' єктом господарювання, що займав монопольне (доміную че) становище на ринку послуг з надання консультацій з пит ань підготовки документів д ля одержання дозволів на вир обництво, зберігання, трансп ортування, використання, зах оронення, знищення та утиліз ацію отруйних речовин, у то му числі токсичних промисло вих відходів, продуктів біо технології та інших біологі чних агентів в територіальн их межах Сумської області п ротягом 2008, 2009 років з часткою 100%, у відповідності до до ч.2 с т.12 Закону України «Про захис т економічної конкуренції» .

Однак погодитись з таким ви сновком не можна з огляду на т е, що аналізуючи зміст листів суб' єктів господарювання н аданих на вимогу ТВ Антимоно польного комітету України ви пливає, що ТОВ НВЦ «ЕКОС»та АТ ЗТ «Важкоавтоматика»не нада ють послуги з надання запиту ваних консультацій, Наукови й центр прикладних екологіч них досліджень зазначає, що н адання консультаційних посл уг не є пріоритетним напрямк ом центру, ОСОБА_2 зазначи в, що здійснює тільки підгото вку дозвільних документів.

Тобто наведені листи свідч ать про те, що більшість з опит уваних суб' єктів господар ювання не надавали ці консул ьтативні послуги тому, що не з аймаються цим видом діяльнос ті, інші повідомляють про від сутність надання таких консу льтацій.

Частиною 2 резолютивної час тини рішення відповідача, ви знано дії позивача, що поляга ли у встановленні та стягне нні з замовників протягом 2008 та 2009 років необґрунтованого розміру плати за надані пос луги екологічного характеру без урахування обсягів та с кладності наданих послуг, п орушенням, передбаченим пунк том 2 ст.50, ч.1 та п.1 ч.2 ст.13 Закону України «Про захист економі чної конкуренції»у вигляді зловживання монопольним (д омінуючим) становищем на рин ку послуг з надання консуль тацій з питань підготовки до кументів для одержання дозв олів на виробництво, зберіга ння, транспортування, викори стання, захоронення, знищен ня та утилізацію отруйних р ечовин, у тому числі токсичн их промислових відходів, про дуктів біотехнології та інш их біологічних агентів, що п ризвели до ущемлення інтерес ів споживачів в частині вста новлення таких цін реалізаці ї товару (послуги з надання к онсультацій), які неможливо було б встановити за умов існ ування значної конкуренції на ринку.

Як свідчать матеріали спра ви вартість зазначеної посл уги позивачем встановлювал ась на наступному рівні: у 2008 р оці - 255 грн., у 2009р. - 300 грн., що сві дчить про те, що позивачем не б ули перевищені розміри оплат и встановлені Спільним нак азом Міністерства екології т а природних ресурсів України та Міністерства економіки т а з питань європейської інте грації України N 110/73 від 15.03.2002 рок у зареєстровано в Міністерст ві юстиції України 1 квітня 20 02 р. за N 323/6611 «Про затвердження р озмірів плати за надання пос луг територіальними органам и Міністерства екології та п риродних ресурсів України»з а надання консультацій терит оріальними органами Мініст ерства екології та природних ресурсів України з питань пі дготовки документів для оде ржання дозволів на виробницт во, зберігання, транспортува ння, використання, захоронен ня, знищення та утилізацію отруйних речовин, у тому числ і токсичних промислових відх одів, продуктів біотехнолог ії та інших біологічних аге нтів (від 170 - 340 грн.)

Посилання відповідача на т е, що Управлінням не були вста новлені обсяги оплати в зале жності від обсягів і складно сті не можуть бути прийняті с удом до уваги, оскільки, як вже було зазначено раніше позив ачем за досліджуваний період була встановлена оплата за н адання консультацій в межах встановлених Спільним наказ ом Міністерства екології та природних ресурсів України т а Міністерства економіки та з питань європейської інтегр ації України N 110/73, і при цьому в самому нормативному акті не було встановлено та не навед ено, яким чином та за якою мето дикою повинен здійснюватис ь розрахунок складності та о бсягів, на кого покладається розробка та затвердження та кої методики.

Відповідно до Положення пр о Державне управління охорон и навколишнього природ ного середовища в областях, м істах Києві та Севастополі з атвердженого Наказом Міністерства охорони навколишнього приро дного середовища України 19.12.200 6 N 548 зареєстрованого в Мініст ерстві юстиції України 13 лю того 2007 року за N 119/13386, Державне управління охорони навкол ишнього природного середов ища в областях, містах Києв і та Севастополі (далі - Упра вління) є територіальним органом Міністерства охор они навколишнього природног о середовища України і вход ить до сфери його управлінн я.

Управління в межах своїх п овноважень забезпечує реал ізацію державної політики в галузі охорони навколишнь ого природного середовища, раціонального використання , відтворення та охорони при родних ресурсів, поводження з відходами (крім поводженн я з радіоактивними відходами ), забезпечення екологічної та у межах своєї компетенці ї радіаційної безпеки на від повідній території. Управ ління у своїй діяльності к ерується Конституцією та за конами України, постановами Верховної Ради України, акта ми Президента України, Кабін ету Міністрів України, прийн ятими відповідно до Конститу ції та законів України, наказ ами Мінприроди, а також цим По ложенням.

Згідно наведеного Положен ня розробка та затвердження Методик оплати консультацій них послуг не належить до пра в чи обов' язків Управління. Крім того частиною 2 наведен ого Положення встановлено як ими нормативними актами нале жить керуватись Управлінню в своїй діяльності.

Посилання відповідача на т е, що питання щодо надання пл атних послуг, зокрема, центра льними та місцевими органами виконавчої влади, додатково врегульовано Методикою визн ачення собівартості платни х адміністративних послуг, затвердженою постановою Ка бінету Міністрів України в ід 27.01.2010р. № 66 (набрала чинності з 08.02.2010р.), відповідно до якої п овноваження по проведенню р озрахунків собівартості пл атних адміністративних пос луг покладено на центральні органи виконавчої влади, в т ому числі на Міністерство ох орони навколишнього природ ного середовища України, не приймається судом до уваги о скільки вона набрала чинност і 08.02.2010 року, а предметом дослід ження територіального відді лення Антимонопольного комі тету України є 2008, 2009 роки. В той ж е час прийняття такої Методи ки свідчить про неврегульова ність цих правовідносин в до сліджуваний період.

Слід також зазначити, що при вирішенні питання про наявн ість у діях позивача ознак зловживання монопольним (до мінуючим) становищем на ринк у відповідачем не з' ясован о та не відображено в оскаржу ваному рішенні, яким чином та кі дії Управління призвели а бо можуть призвести до ущем лення інтересів споживачів і отже, у територіального ві дділення АМК у прийнятті осп орюваного рішення та у попер едньої судової інстанцій у п рийнятті оскаржуваного судо вого рішення не було достатн іх правових підстав для ква ліфікації дій Управління за ознаками частини першої та п.2 частини 2 статті 13 та пунк ту 2 статті 50 Закону України « Про захист економічної конк уренції», а відтак і для за стосування до позивача штра фу на підставі статті 52 Закону .

Враховуючи вищевикладене, колегія суддів вважає висно вок місцевого господарськог о суду про відмову у задоволе нні первісного позову та зад оволення зустрічних позовни х вимог таким, що не відповіда є обставинам справи, в зв' яз ку з чим рішення суду підляга є скасуванню, а вимоги позива ча за первісним позовом зад оволенню, з визнанням недійс ним рішення адміністративн ої колегії Сумського обласн ого територіального відділ ення Антимонопольного комі тету України від 29.04.2010р. № 21 у спр аві № 03-06/64-2009р. про накладення на Державне управління охорони навколишнього природного с ередовища в Сумській облас ті штрафних санкцій в сумі 17 000 грн. 00 коп. В задоволенні ж зу стрічного позову належить ві дмовити.

Керуючись статтями 99, 101, пун ктом 2 статті 103, пунктом 3 части ни 1 статті 104, статтею 105 Господа рського процесуального коде ксу України, колегія суддів, -

ПОСТАНОВИЛА:

Апеляційну скаргу Дер жавного управління охорони н авколишнього природного сер едовища в Сумській області задовольнити.

Рішення господарськог о суду Сумської області від 07. 10.2010 року по справі № 4/98-10 скасува ти та прийняти нове рішення, я ким визнати недійсним рішен ня адміністративної колегі ї Сумського обласного тери торіального відділення Анти монопольного комітету Укра їни від 29.04.2010р. № 21 у справі № 03-06/64- 2009р. про накладення на Державн е управління охорони навколи шнього природного середови ща в Сумській області штраф них санкцій в сумі 17000 грн. 00 коп

В задоволенні зустрічно го позову відмовити.

Стягнути з Сумського обла сного територіального відді лення Антимонопольного комі тету України (40024, м.Суми, вул. Хар ківська, 30/1, код 21119343) на користь Д ержавного управління охоро ни навколишнього природного середовища в Сумській обла сті (40030, м.Суми, пров. Громадянс ький, 1, код 05524083, р/р 35224003000020 в ГУДКУ в Сумській області, МФО 837013) 85 грн. 00 коп. державного мита, 236грн. в итрат на інформаційно-техніч не забезпечення судового про цесу за подання позовної зая ви та 127,50грн. державного мита з а подання апеляційної скарги .

Зобов' язати господарськи й суд Сумської області видат и відповідний наказ.

Постанова набирає законно ї сили з дня її прийняття і мож е бути оскаржена в касаційно му порядку до Вищого господа рського суду України протяго м двадцяти днів.

Повний текст постанови скл адено 29.11.2010 року.

Головуючий суддя Лакіза В.В.

Суддя Білоусова Я.О.

Суддя Пуль О.А.

СудХарківський апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення25.11.2010
Оприлюднено06.12.2010
Номер документу12613862
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —4/98-10

Ухвала від 26.08.2010

Господарське

Господарський суд Сумської області

Кіяшко Віктор Іванович

Ухвала від 09.08.2010

Господарське

Господарський суд Сумської області

Лугова Наталія Петрівна

Ухвала від 01.11.2010

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Білоусова Я.О.

Ухвала від 18.01.2010

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Баула Л.П.

Ухвала від 02.03.2010

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Баула Л.П.

Ухвала від 09.02.2010

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Баула Л.П.

Судовий наказ від 10.03.2011

Господарське

Господарський суд Сумської області

Лугова Наталія Петрівна

Судовий наказ від 28.02.2011

Господарське

Господарський суд Сумської області

Лугова Наталія Петрівна

Судовий наказ від 28.02.2011

Господарське

Господарський суд Сумської області

Лугова Наталія Петрівна

Судовий наказ від 28.02.2011

Господарське

Господарський суд Сумської області

Лугова Наталія Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні