Ухвала
від 01.04.2025 по справі 640/33606/21
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа№640/33606/21

У Х В А Л А

про передачу справи до іншого адміністративного суду

01 квітня 2025 року

Львівський окружний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючої судді Гулкевич І.З., судді Грень Н.М., судді Кондратюк Ю.С., за участю: представника відповідача Сов`як Д.О., представників третіх осіб Ігнатової А.О., Погрібняка О.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 , ОСОБА_2 до Кабінету Міністрів України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Федерація професійних спілок України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Міністерство охорони здоров`я України про визнання протиправним та нечинним пункти рішення,-

встановив:

До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулись ОСОБА_1 , ОСОБА_2 із позовом до Кабінету Міністрів України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Федерація професійних спілок України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Міністерство охорони здоров`я України, в якому просять суд:

визнати протиправними і нечинними підпункти 22, 23 пункту 3; пункт 41-6 постанови Кабінету Міністрів України №1236 від 09.12.2020 внесені відповідно до постанов Кабінету Міністрів України Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України №1236 від 09.12.2020 №1066 від 11.10.2021, №1096 від 20.10.2021.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 23.12.2021 було прийнято до розгляду адміністративну справу та призначено підготовче засідання у адміністративній справі.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 02.11.2022 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті.

На виконання Закону України Про внесення зміни до пункту 2 розділу II Прикінцеві та перехідні положення Закону України Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду та відповідно до Порядку передачі судових справ, нерозглянутих Окружним адміністративним судом міста Києва, затвердженого наказом Державної судової адміністрації України від 16.09.2024 №399 передано судові справи Львівському окружному адміністративному суду

Відповідно до протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 21 лютого 2025 року для розгляду справи №640/33606/21 визначено колегію суддів у складі головуючої судді Гулкевич І.З. та суддів Грень Н.М., Кондратюк Ю.С.

Ухвалою від 26.02.2025 прийнято справу до провадження та призначено до розгляду в загальному позовному провадженні.

В судовому засіданні поставилось на обговорення питання про передачу справи за підсудністю до Київського окружного адміністративного суду.

В судовому засіданні представник відповідача щодо передачі справи за підсудністю до Київського окружного адміністративного суду поклалась на думку суду.

В судовому засіданні представник третьої особи (Міністерства охорони здоров`я України) щодо передачі справи за підсудністю до Київського окружного адміністративного суду поклалась на думку суду.

В судовому засіданні представник третьої особи (Федерації професійних спілок України) щодо передачі справи за підсудністю до Київського окружного адміністративного суду поклався на думку суду.

При прийнятті ухвали, колегія суддів виходила з наступного.

15.12.2022 набрав чинності Закон України Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду № 2825-IX від 13.12.2022.

Статтями 1, 2, 3 цього Закону постановлено ліквідувати Окружний адміністративний суд міста Києва. Утворити Київський міський окружний адміністративний суд із місцезнаходженням у місті Києві. Постановлено, що територіальна юрисдикція Київського міського окружного адміністративного суду поширюється на місто Київ.

Пунктом 2 розділу II Прикінцеві та перехідні положення Закону України Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду установлено, що не розглянуті Окружним адміністративним судом міста Києва адміністративні справи, які були передані до Київського окружного адміністративного суду та розподілені між суддями до набрання чинності Законом України Про внесення зміни до пункту 2 розділу II Прикінцеві та перехідні положення Закону України Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду щодо забезпечення розгляду адміністративних справ, розглядаються та вирішуються Київським окружним адміністративним судом.

Інші адміністративні справи, які не розглянуті Окружним адміністративним судом міста Києва, у тому числі ті, що передані до Київського окружного адміністративного суду до набрання чинності Законом України Про внесення зміни до пункту 2 розділу II Прикінцеві та перехідні положення Закону України Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду щодо забезпечення розгляду адміністративних справ, але не розподілені між суддями (крім справ, підсудність яких визначена частиною першою статті 27, частиною третьою статті 276, статтями 289-1, 289-4 Кодексу адміністративного судочинства України), передаються на розгляд та вирішення іншим окружним адміністративним судам України шляхом їх автоматизованого розподілу між цими судами з урахуванням навантаження, за принципом випадковості та відповідно до хронологічного надходження справ у порядку, визначеному Державною судовою адміністрацією України. Справи, підсудність яких визначена частиною першою статті 27, частиною третьою статті 276, статтями 289-1, 289-4 Кодексу адміністративного судочинства України, до початку роботи Київського міського окружного адміністративного суду розглядаються та вирішуються Київським окружним адміністративним судом.

Згідно з ст. 27 Кодексу адміністративного судочинства України адміністративні справи з приводу оскарження нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України, міністерства чи іншого центрального органу виконавчої влади, Національного банку України чи іншого суб`єкта владних повноважень, повноваження якого поширюються на всю територію України, крім випадків, визначених цим Кодексом, адміністративні справи з приводу оскарження рішень Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та рішень у сфері державної допомоги суб`єктам господарювання, адміністративні справи за позовом Антимонопольного комітету України у сфері державної допомоги суб`єктам господарювання, адміністративні справи, відповідачем у яких є дипломатичне представництво чи консульська установа України, їх посадова чи службова особа, а також адміністративні справи про оскарження актів, дій чи бездіяльності органу, що здійснює дисциплінарне провадження щодо прокурорів, та про скасування реєстрації політичної партії вирішуються окружним адміністративним судом, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ.

Як вбачається із змісту позовної заяви, позивачі просять визнати протиправними і нечинними підпункти 22, 23 пункту 3; пункт 41-6 постанови Кабінету Міністрів України №1236 від 09.12.2020 внесені відповідно до постанов Кабінету Міністрів України Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України №1236 від 09.12.2020 №1066 від 11.10.2021, №1096 від 20.10.2021 .

Отже, позивачі оскаржують нормативно-правовий акт суб`єкта владних повноважень, повноваження якого поширюються на всю територію України.

Таким чином, відповідно до Прикінцеві та перехідні положення Закону України Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду справа підсудна Київському окружному адміністративному суду.

Передачу справ з одного суду до іншого суду визначають положення ст. 29 КАС України. Вказаною нормою законодавець не врегулював питання передачі справ за правилами предметної підсудності. Тому, виходячи із приписів ч. 6 ст. 7 КАС України щодо застосування судом закону за аналогією, правила щодо передачі адміністративного позову з одного суду до іншого суду в даному випадку мають визначатись з урахуванням норм, які визначають передачу справ за виключною підсудністю.

Пунктом 2 частини 1 статті 29 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що суд передає адміністративну справу на розгляд іншого адміністративного суду, якщо при відкритті провадження у справі суд встановить, що справа належить до територіальної юрисдикції (підсудності) іншого суду.

Отже враховуючи зазначене, суд вважає за необхідне передати адміністративну справу № 826/33606/21 на розгляд Київському окружному адміністративному суду.

Відповідно до частини 1 статті 30 Кодексу адміністративного судочинства України спори між адміністративними судами щодо підсудності не допускаються.

На підставі наведеного та керуючись статтями 27, 29, 243, 248, 256 КАС України, суд, -

постановив:

адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 , ОСОБА_2 до Кабінету Міністрів України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Федерація професійних спілок України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Міністерство охорони здоров`я України про визнання протиправним та нечинними підпункти 22, 23 пункту 3; пункт 41-6 постанови Кабінету Міністрів України №1236 від 09.12.2020 внесені відповідно до постанов Кабінету Міністрів України Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України №1236 від 09.12.2020 №1066 від 11.10.2021, №1096 від 20.10.2021., - передати на розгляд до Київського окружного адміністративного суду (01133, м. Київ, бульвар Лесі Українки, 26a).

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання.

Ухвала може бути оскаржена. Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до Шостого апеляційного адміністративного суду.

Головуючий суддя Гулкевич І.З.

Суддя Грень Н.М.

Суддя Кондратюк Ю.С.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.04.2025
Оприлюднено03.04.2025
Номер документу126262847
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них транспорту та перевезення пасажирів

Судовий реєстр по справі —640/33606/21

Ухвала від 01.04.2025

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулкевич Ірена Зіновіївна

Ухвала від 14.03.2025

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулкевич Ірена Зіновіївна

Ухвала від 13.03.2025

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулкевич Ірена Зіновіївна

Ухвала від 07.03.2025

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулкевич Ірена Зіновіївна

Ухвала від 26.02.2025

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулкевич Ірена Зіновіївна

Ухвала від 02.11.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Качур І.А.

Ухвала від 23.12.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Качур І.А.

Ухвала від 23.11.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Качур І.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні