Герб України

Ухвала від 02.04.2025 по справі 766/1684/25

Херсонський окружний адміністративний суд

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

Справа №766/1684/25

н/п 1-кс/766/2872/25

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02.04.2025 року слідчий суддя Херсонського міського суду Херсонської області ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання сторони кримінального провадження №42025232010000009 від 30.01.2025 року, першого заступника керівника Херсонської окружної прокуратури ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів та їх вилучення, -

В С Т А Н О В И В:

В провадження слідчого судді Херсонського міського суду Херсонської області ОСОБА_1 , надійшло клопотання сторони кримінального провадження №42025232010000009 від 30.01.2025 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, першого заступника керівника Херсонської окружної прокуратури ОСОБА_3 , про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , за адресою АДРЕСА_1 , (система дистанційного обслуговування "Клієнт казначейства Казначейство) а саме:

- договору №3-П від 27.05.2021 «Капітальний ремонт та оснащення обладнанням для відділення неврологічної педології на базі КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ХОР за адресою: АДРЕСА_2 », договору №8-П від 11.08.2021 та договору №14-П від 01.12.2021 (дефектних актів, акти виконаних робіт КБ2в, відомості ресурсів КБ3, актів прихованих робіт, проектно-сметну документацію, авторський проект, договорів укладених із особою яка здійснювала технічний нагляд за виконанням договору, відомості щодо оплати робіт за даними договорами).

- копії завантажених до системи дистанційного обслуговування "Клієнт казначейства - Казначейство документів, що підтверджують факт проведення платіжних операцій відповідно до договорів №3-П від 27.05.2021, №8-П від 11.08.2021, №14-П від 01.12.2021, в тому числі архівних копій документів що стали підставами для проведення транзакцій за договором №3-П від 27.05.2021 а саме:.

- 05.07.2021 здійснено переказ в сумі 657 351.60 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 207004545;

- 31.08.2021 здійснено переказ в сумі 421 706.56 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 211729365;

- 31.08.2021 здійснено переказ в сумі 528 290.24 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 211832895;

- 28.10.2021 здійснено переказ в сумі 1 693 173.27 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 217367338;

- 28.10.2021 здійснено переказ в сумі 106 952.73 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 217367350;

- 29.11.2021 здійснено переказ в сумі 21 393.44 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 220463198;

- 29.11.2021 здійснено переказ в сумі 1 002 132.16 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 220636899;

- 30.12.2021 здійснено переказ в сумі 10 416 705.00 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 225270378;

- 30.12.2021 здійснено переказ в сумі 1 152 617.08 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 225411693;

За договором №8-П від 11.08.2021 а саме:

- 31.08.2021 здійснено переказ в сумі 970 697.00 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 211790883;

- 29.11.2021 здійснено переказ в сумі 1 246 542.32 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 220574137;

- 30.12.2021 здійснено переказ в сумі 1 018 418.68 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 225542986;

За договором №14-П від 01.12.2021 а саме:

- 14.12.2021 здійснено переказ в сумі 1 042 952.40 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 222422441;

- 29.12.2021 здійснено переказ в сумі 1 992 322.60 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 225161594.

Мотивуючи клопотання, прокурор вказує, що слідчим відділенням Херсонського районного управління поліції здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №42025232010000009 від 30.01.2025 за ознаками кримінального правопорушення, передбачених ч.3 ст.191 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що службові особи ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 »" в період 2021 року уклали ряд договорів з ІНФОРМАЦІЯ_3 про виконання робіт по будівництву об`єктів, при цьому, в ході вказаного будівництва здійснювалась оплата за роботи, які фактично не виконувались, що може свідчити про можливе привласнення службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_3 та ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 »" бюджетних коштів.

Вказаний факт зареєстровано у Єдиному реєстру досудових розслідувань за №42025232010000009 від 30.01.2025 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст. 191 КК України.

В ході досудового розслідування встановлено, що виконавцем будівельних робіт по об`єктам:

- ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Капітальний ремонт та оснащення обладнанням для відділення неврологічної патології на базі КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ХОР за адресою: АДРЕСА_2 » (CPV за ДК 021:2015 - 45215000-7: Будівництво закладів охорони здоров?я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)»

- ДСТУ БД. 1.1-1:2013 «Капітальний ремонт поліклінічно-діагностичного відділення КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ХОР за адресою: АДРЕСА_3 » (CPV за ДК 021:2015 - 45215000-7: Будівництво закладів охорони здоров?я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень).

- ДСТУ БД 1.1-1:2013 «Капітальний ремонт хірургічного відділення на базі КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ХОР за адресою: АДРЕСА_4 » (CPV за ДК 021:2015 - 45215000-7: Будівництво закладів охорони здоров?я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)

є ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » код ЄРДПОУ НОМЕР_1 , відповідно до договорів які укладені на проведення капітальних ремонтів строк виконання будівельних робіт сплинув в кінці 2022 року.

За результатами закупівлі між ІНФОРМАЦІЯ_3 , в особі директора Департаменту ОСОБА_4 та ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 »", в особі директора ОСОБА_5 , укладено договір №3-П від 27.05.2021 про виконання робіт. Відповідно до умов вказаного Договору договірна ціна складає 24 613 450 грн., в тому числі ПДВ 2 624 011 грн.

Опрацюванням Єдиного веб-порталу використання публічних коштів « ІНФОРМАЦІЯ_6 » встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_3 , на виконання договору №3-П від 27.05.2021, з липня по грудень 2021 року здійснено оплату на загальну суму 16 000 322 грн., отримувач ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 ».

За результатами закупівлі між ІНФОРМАЦІЯ_3 , в особі директора Департаменту ОСОБА_4 та ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 »", в особі директора ОСОБА_5 , укладено договір №8-П від 11.08.2021 про виконання робіт.

Опрацюванням Єдиного веб-порталу використання публічних коштів « ІНФОРМАЦІЯ_6 » встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_3 , на виконання договору №8-П від 11.08.2021, за період з серпня по грудень 2021 року здійснено оплату на загальну суму 3 235 658 грн., отримувач ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 »".

За результатами закупівлі між ІНФОРМАЦІЯ_3 , в особі виконуючого обов`язки директора Департаменту ОСОБА_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », в особі директора ОСОБА_5 , укладено договір №14-П від 01.12.2021 про виконання робіт. Відповідно до умов вказаного Договору договірна ціна складає 4 229 260 грн., в тому числі ПДВ 704 876 грн.

Опрацюванням Єдиного веб-порталу використання публічних коштів « ІНФОРМАЦІЯ_6 » встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_3 , на виконання договору №14-П від 01.12.2021, протягом грудня 2021 року здійснено оплату на загальну суму 3 035 275 грн., отримувач ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 »"

Згідно умов вказані договори набирають чинності з моменту його укладання та в частині зобов`язань щодо будівництва об?єкта і діє до 31.12.2022 року.

На даний час фактично виконавцю робіт ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 » було сплачено загально по трьом об`єктам 22 271 255 грн.

03.02.2025 року було проведено огляд поліклінічно-діагностичного відділення, відділення неврологічної патології, хірургічного відділення за адресою АДРЕСА_2 , під час огляду встановлено, що в приміщеннях відділень наявні сліди ремонтних робіт які не завершені на момент огляду, в приміщеннях наявне будівельне сміття, а також будівельні матеріали та інструменти. Під час огляду в приміщенні хірургічного відділення виявлено чоловіка ОСОБА_7 , який виконував роботи з вкладання плитки на підлогу та стінки. Тим самим проведеним оглядом встановлено, що фактично роботи з капітального ремонту не завершено, а приміщення в експлуатацію не здані.

Під час досудового розслідування проаналізувавно інформацію з веб-порталу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » встановлено що між ІНФОРМАЦІЯ_3 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 " (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за договором №3-П від 27.05.2021 здійснено проплату на загальну суму 16 000 322,08 грн., за договором №8-П від 11.08.2021. здійснено проплату на загальну суму 3 235 658,00 грн., за договором договір №14-П від 01.12.2021 здійснено проплату на загальну суму 3 035 275,00 грн.

Так, в ході проведення досудового розслідування встановити місце знаходження оригіналів/копій (завірених належним чином) договору №3-П від 27.05.2021 «Капітальний ремонт та оснащення обладнанням для відділення неврологічної педології на базі КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ХОР за адресою: АДРЕСА_2 », договору №8-П від 11.08.2021 та договору №14-П від 01.12.2021 дефектних актів, актів виконаних робіт КБ2в, відомості ресурсів КБ3, актів прихованих робіт, проектно-сметну документацію, авторський проект, договорів укладених із особою яка здійснювала технічний нагляд за виконанням договору, відомості щодо оплати робіт за даними договорами не надалось за можливе.

В ході проведення досудового розслідування встановлено, що відповідно наказу ІНФОРМАЦІЯ_7 № 277 від 24.09.2024 «Про затвердження Правил використання системи дистанційного обслуговування "Клієнт казначейства - Казначейство"» призначенням системи дистанційного обслуговування "Клієнт казначейства - Казначейство є дистанційна взаємодія та інформаційний обмін між клієнтами та органами Казначейства у процесі казначейського обслуговування шляхом надання клієнтам віддаленого доступу мережею "Інтернет" з використанням засобів криптографічного захисту інформації Казначейства до інформаційних ресурсів Казначейства.

Система дистанційного обслуговування "Клієнт казначейства - Казначейство є складовою єдиної інформаційно-комунікаційної системи Казначейства та відноситься до інформаційних ресурсів спеціального призначення. В системі дистанційного обслуговування "Клієнт казначейства - Казначейство обробляється відкрита та конфіденційна інформація.

Казначейство, як власник системи дистанційного обслуговування "Клієнт казначейства - Казначейство, забезпечує її функціонування, технічну підтримку, модернізацію та захист інформації в порядку та на умовах визначених договором, на підставі якого надається доступ до системи дистанційного обслуговування "Клієнт казначейства - Казначейство, Правилами, та у відповідності до вимог законодавства у сфері захисту інформації та електронних довірчих послуг та медодичними рекомендаціями відповідно до наказу №213 від 19.07.2019 ІНФОРМАЦІЯ_7 «Про внесення змін до Методичних рекомендацій щодо переліку підтвердних документів для реєстрації бюджетних зобов`язань та проведення платежів», відповідно до яких до актів виконаних робіт КБ-2в додаються наступні документи а саме:

Капітальне будівництво (КЕКВ, КККБ) №3130:

- договір;

- договір підряду (контракт). Для перехідних об`єктів - додатковий договір до договору підряду (контракт) на виконання робіт у поточному році;

- зведення витрат;

- зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва; об`єктний кошторис;

- локальний кошторис;

- дозвіл на виконання будівельних робіт

- дефектний акт;

- проектно-кошторисна документація;

- позитивний висновок комплексної державної експертизи;

- акт приймання-виконання підрядних робіт (ф. КБ-2в) та довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (ф. КБ-3);

- рахунок (у разі здійснення попередньої оплати);

- накладна / товарно-транспортна накладна (якщо умови договору передбачають оплату після отримання товару) при придбанні будівельних матеріалів, обладнання, конструкцій тощо;

- документи, що підтверджують здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти відповідно до законодавства у сфері державних закупівель;

- інші документи, передбачені нормативно-правовими актами.

З метою отримання ряду документів які представляють інтерес у досудового розслідування по об`єктам капітального ремонту і обладнання відділень КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ХОР, до ІНФОРМАЦІЯ_3 та ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 », здійснено відповідні запити. За результатами розгляду вищевказаних запитів отримано відповіді про неможливість надання відповідних копій документів та інформації у зв`язку з втратою останніх під час окупації міста Херсон.

У зв`язку з вищевказаним з метою необхідності проведення ряду судових експертиз зокрема судово-економічної та судової будівельно-технічної експертизи, у органу досудового розслідування виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до речей і документів а саме: договору №3-П від 27.05.2021 «Капітальний ремонт та оснащення обладнанням для відділення неврологічної педології на базі КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ХОР за адресою: АДРЕСА_2 », договору №8-П від 11.08.2021 та договору №14-П від 01.12.2021 (дефектних актів, акти виконаних робіт КБ2в, відомості ресурсів КБ3, актів прихованих робіт, проектно-сметну документацію, авторський проект, договорів укладених із особою яка здійснювала технічний нагляд за виконанням договору, відомості щодо оплати робіт за даними договорами) в тому числі архівних копій документів що стали підставами для проведення транзакцій за договором №3-П від 27.05.2021 а саме:.

- 05.07.2021 здійснено переказ в сумі 657 351.60 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 207004545;

- 31.08.2021 здійснено переказ в сумі 421 706.56 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 211729365;

- 31.08.2021 здійснено переказ в сумі 528 290.24 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 211832895;

- 28.10.2021 здійснено переказ в сумі 1 693 173.27 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 217367338;

- 28.10.2021 здійснено переказ в сумі 106 952.73 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 217367350;

- 29.11.2021 здійснено переказ в сумі 21 393.44 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 220463198;

- 29.11.2021 здійснено переказ в сумі 1 002 132.16 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 220636899;

- 30.12.2021 здійснено переказ в сумі 10 416 705.00 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 225270378;

- 30.12.2021 здійснено переказ в сумі 1 152 617.08 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 225411693;

За договором №8-П від 11.08.2021 а саме:

- 31.08.2021 здійснено переказ в сумі 970 697.00 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 211790883;

- 29.11.2021 здійснено переказ в сумі 1 246 542.32 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 220574137;

- 30.12.2021 здійснено переказ в сумі 1 018 418.68 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 225542986;

За договором №14-П від 01.12.2021 а саме:

- 14.12.2021 здійснено переказ в сумі 1 042 952.40 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 222422441;

- 29.12.2021 здійснено переказ в сумі 1 992 322.60 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 225161594.

Дана інформація має суттєве значення по справі та може бути використаною як доказ того, що особа вчинила кримінальне правопорушення.

Посилаючись на викладені обставини, прокурор просить клопотання задовольнити.

В судове засідання слідчий не з`явився, надав до суду заяву, зі змісту якої вбачається, що клопотання підтримує в повному обсязі та просить розглянути клопотання за його відсутності, додаткових пояснень до клопотання не має.

Обґрунтовуючи внесене клопотання слідчий зазначив, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Відповідно до ч. 6 ст.163КПК України слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Враховуючи доводи клопотання слідчого, слідчий суддя приходить до висновку про достатність підстав для надання тимчасового доступу до вищевказаних речей та документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , за адресою АДРЕСА_1 , оскільки є достатні підстави вважати, що вказані речі та документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а іншими способами їх довести неможливо.

На підставі викладеного і керуючись ст.ст. 131, 132, 159-166 КПК України слідчий суддя, -

П О С Т А Н О В И В:

Клопотання задовольнити.

Надати першому заступнику керівника Херсонської окружної прокуратури ОСОБА_3 , прокурорам Херсонської окружної прокуратури ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 та слідчим СВ Херсонського РУП ГУНП в Херсонській області: т.в.о. слідчого СВ Херсонського РУП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_11 , старшому слідчому СВ Херсонського РУП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_12 , т.в.о. заступника начальника СВ Херсонського РУП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_13 , слідчому СВ Херсонського РУП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_14 дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , розташованого за адресою АДРЕСА_1 , (система дистанційного обслуговування "Клієнт казначейства Казначейство), а саме:

- договору №3-П від 27.05.2021 «Капітальний ремонт та оснащення обладнанням для відділення неврологічної педології на базі КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ХОР за адресою: АДРЕСА_2 », договору №8-П від 11.08.2021 та договору №14-П від 01.12.2021 (дефектних актів, акти виконаних робіт КБ2в, відомості ресурсів КБ3, актів прихованих робіт, проектно-кошторисну документацію, авторський проект, договорів укладених із особою яка здійснювала технічний нагляд за виконанням договору, відомості щодо оплати робіт за даними договорами).

- копії завантажених до системи дистанційного обслуговування "Клієнт казначейства - Казначейство документів, що підтверджують факт проведення платіжних операцій відповідно до договорів №3-П від 27.05.2021, №8-П від 11.08.2021, №14-П від 01.12.2021, в тому числі архівних копій документів що стали підставами для проведення транзакцій за договором №3-П від 27.05.2021 а саме:

- 05.07.2021 здійснено переказ в сумі 657 351.60 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 207004545;

- 31.08.2021 здійснено переказ в сумі 421 706.56 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 211729365;

- 31.08.2021 здійснено переказ в сумі 528 290.24 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 211832895;

- 28.10.2021 здійснено переказ в сумі 1 693 173.27 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 217367338;

- 28.10.2021 здійснено переказ в сумі 106 952.73 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 217367350;

- 29.11.2021 здійснено переказ в сумі 21 393.44 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 220463198;

- 29.11.2021 здійснено переказ в сумі 1 002 132.16 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 220636899;

- 30.12.2021 здійснено переказ в сумі 10 416 705.00 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 225270378;

- 30.12.2021 здійснено переказ в сумі 1 152 617.08 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 225411693;

За договором №8-П від 11.08.2021 а саме:

- 31.08.2021 здійснено переказ в сумі 970 697.00 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 211790883;

- 29.11.2021 здійснено переказ в сумі 1 246 542.32 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 220574137;

- 30.12.2021 здійснено переказ в сумі 1 018 418.68 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 225542986;

За договором №14-П від 01.12.2021 а саме:

- 14.12.2021 здійснено переказ в сумі 1 042 952.40 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 222422441;

- 29.12.2021 здійснено переказ в сумі 1 992 322.60 грн. (Платник: ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Отримувач: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 "; № трансакції: 225161594

Визначити строк дії ухвали тривалістю шістдесят днів, який обраховувати з дня постановлення ухвали слідчим суддею.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддяОСОБА_1

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.04.2025
Оприлюднено07.04.2025
Номер документу126335910
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —766/1684/25

Ухвала від 29.05.2025

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Черниш О. Л.

Ухвала від 22.04.2025

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Черниш О. Л.

Ухвала від 25.04.2025

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Черниш О. Л.

Ухвала від 02.04.2025

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 27.02.2025

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 27.02.2025

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 19.02.2025

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 12.02.2025

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Черниш О. Л.

Ухвала від 12.02.2025

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Черниш О. Л.

Ухвала від 11.02.2025

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Черниш О. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні