Господарський суд волинської області
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
пр. Волі, 54а, м. Луцьк, 43010, тел./факс 72-41-10
E-mail: inbox@vl.arbitr.gov.ua Код ЄДРПОУ 03499885
УХВАЛА
02 квітня 2025 року Справа № 903/36/25 Господарський суд Волинської області у складі судді Слободян О.Г., за участю секретаря судового засідання Лівандовського Т.Г.,
прокурора відділу Волинської обласної прокуратури Рішка А.В.,
представників відповідача 2: Климука А.Я., Пичохи С.О.,
представника відповідача 3: Гаврилюк М.О.,
розглянувши у судовому засіданні матеріали справи
за позовом Керівника Ковельської окружної прокуратури Волинської області в інтересах держави
до відповідачів: 1) Ковельської районної державної (військової) адміністрації;
2) Луківської селищної ради;
3) Головного управління Держгеокадастру у Волинській області;
4) Товариства з обмеженою відповідальністю "АГРІХОЛ"
третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача, Регіональний офіс водних ресурсів у Волинській області
про скасування розпоряджень, наказів, рішень, державної реєстрації земельної ділянки та визнання недійсним договору оренди
встановив: керівник Ковельської окружної прокуратури Волинської області звернувся до суду з позовом в інтересах держави до Ковельської районної державної (військової) адміністрації, Луківської селищної ради, Головного управління Держгеокадастру у Волинській області та ТОВ "АГРІХОЛ", в якому просить:
- залучити до участі у справі на стороні позивача як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, Регіональний офіс водних ресурсів у Волинській області;
- визнати незаконним та скасувати розпорядження Турійської районної державної (військової) адміністрації від 21.08.2013 №246 в частині надання дозволу на проведення інвентаризації земель та земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності в межах Турійського району щодо земельної ділянки з кадастровим номером: 0725582900:09:002:1284, площею 22, 1539 га;
- визнати незаконним та скасувати розпорядження Ковельської районної державної (військової) адміністрації від 10.12.2013 №376 в частині затвердження технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель та земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності на території Турійського району щодо земельної ділянки з кадастровим номером: 0725582900:09:002:1284, площею 22, 1539;
- визнати незаконним та скасувати п. 17 додатку до акту приймання-передачі від 27.09.2018, затвердженого наказом Головного управління Держгеокадастру у Волинській області №3-1035/15-18-СГ Про передачу земельних ділянок державної власності у комунальну власність;
- визнати незаконним та скасувати п. 42 рішення Луківської селищної ради від 17.10.2018 №36/8 Про прийняття у комунальну власність Луківської селищної ради державної власності земельних ділянок сільськогосподарського призначення в частині прийняття у комунальну власність земельної ділянки з кадастровим номером 0725582900:09:002:1284 площею 22,1539 га.;
- визнати недійсним договір оренди земельної ділянки кадастровим номером 0725582900:09:002:1284 площею 22,1539 га від 10.11.2020, укладений між Луківською селищною радою Ковельського району та ТОВ АГРІХОЛ;
- усунути перешкоди державі в особі Ковельської районної державної (військової) адміністрації у здійснення права користування та розпорядження землями водного фонду, шляхом скасування державної реєстрації земельної ділянки з кадастровим номером 0725582900:09:002:1284 площею 22,1539 га в Державному земельному кадастрі;
- усунути перешкоди державі в особі Ковельської районної державної (військової) адміністрації у користуванні та розпорядженні землями водного фонду, шляхом скасування державної реєстрації права комунальної власності на земельну ділянку з кадастровим номером 0725582900:09:002:1284 площею 22,1539 га у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно;
- усунути перешкоди державі в особі Ковельської районної державної (військової) адміністрації у користуванні та розпорядженні землями водного фонду, шляхом скасування державної реєстрації права оренди ТОВ АГРІХОЛ на земельну ділянку з кадастровим номером 0725582900:09:002:1284 площею 22,1539 га у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.
Також, просить стягнути з відповідачів 19379грн. 20коп. витрат по сплаті судового збору.
Обгрунтовуючи позовні вимоги, прокурор зазначає, що Ковельською окружною прокуратурою при виконанні повноважень, визначених статтею 131-1 Конституції України та статтею 23 Закону України Про прокуратуру, встановлено порушення інтересів держави під час використання земель державної форми власності, зокрема земель водного фонду.
Опрацюванням відомостей розміщених у Публічній кадастровій карті України та технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель сільськогосподарського призначення встановлено, що у комунальній власності Луківської селищної ради перебуває земельна ділянка з кадастровим номером 0725582900:09:002:1284 площею 22,1539 га, категорія земель землі сільськогосподарського призначення (склад угідь пасовища).
Наказом Головного управління Держгеокадастру у Волинській області від 27.09.2018 №3-1035/15-18-СГ та Акту приймання-передачі земельних ділянок сільськогосподарського призначення із державної у комунальну власність від 27.09.2018 спірна земельна ділянка передана у комунальну власність Луківської селищної ради (п. 17 додатку до акту приймання-передачі від 27.09.2018). Рішенням Луківської селищної ради від 17.10.2018 №36/8 Про прийняття у комунальну власність Луківської селищної ради з державної власності земельних ділянок сільськогосподарського призначення вказану земельну ділянку прийнято у комунальну власність (номер 42 додатку до вказаного рішення).
На підставі вищевказаного наказу та рішень Луківської селищної ради від 19.09.2018 №35/12 та від 17.10.2018 №36/8 вказана земельна ділянка 26.11.2018 зареєстрована за Луківською селищною радою на праві комунальної власності (запис про речове право 29165333).
Таким чином, з 26.11.2018 земельна ділянка з кадастровим номером 0725582900:09:002:1284 площею 22,1539 га перебуває у комунальній власності.
10.11.2020 на підставі протоколу земельних торгів від 10.11.2020, між Луківською селищною радою та Товариством з обмеженою відповідальністю АГРІХОЛ укладено договір оренди земельної ділянки з кадастровим номером 0725582900:09:002:1284 площею 22,1539 га.
Згідно умов вказаного договору оренди земельна ділянка надана в оренду для ведення товарного сільськогосподарського виробництва терміном на 7 років (до 10.11.2027).
Разом з тим, встановлено, що частина земельної ділянки з кадастровим номером 0725582900:09:002:1284 належить до земель водного фонду та повинна перебувати у державній власності.
Передача землі у комунальну власність призвела до вилучення частини земельної ділянки водного фонду, зміни категорії землі на землі сільськогосподарського призначення та, з урахуванням розміщення на ній об`єкта водного господарства інженерної інфраструктури міжгосподарської меліоративної системи державної власності - магістрального каналу та гідротехнічної споруди, незаконного вибуття частини земельної ділянки із державної власності в комунальну, а також неправомірного передачу земельної ділянки в оренду для ведення товарного сільськогосподарського виробництва.
Ухвалою суду від 10.01.2025 відкрито провадження у справі та постановлено справу розглядати за правилами загального позовного провадження. Підготовче засідання призначено 05.02.2025. Залучено до участі у справі третьою особою, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача, Регіональний офіс водних ресурсів у Волинській області
27.01.2025 представник відповідача 3 - Головного управління Держгеокадастру у Волинській області надіслав на адресу суду відзив на позовну заяву (вх. №01-87/162/25), в якому заперечив проти позову та просив суд відмовити у задоволенні позовних вимог прокурора у повному обсязі.
27.01.2025 представник відповідача 3 надіслав на адресу суду клопотання (вх.№01-87/165/25), в якому просив суд застосувати строки позовної давності до позовних вимог керівника Ковельської окружної прокуратури в інтересах держави.
27.01.2025 представник відповідача 3 також надіслав на адресу суду клопотання (вх.№01-87/163/25), в якому просив суд залишити позовну заяву без розгляду.
30.01.2025 відповідач 1- Ковельська районна державна (військова) адміністрація надіслала на адресу суду заяву (вх.№01-87/231/25), в якій просила суд закрити провадження по справі в частині позовних вимог, заявлених до Ковельської районної військової (державної) адміністрації.
31.01.2025 відповідач 2- Луківська селищна рада надіслала на адресу суду клопотання (вх.№01-87/253/25), в якому просила суд зупинити провадження у справі №903/36/25 до внесення змін до Державного реєстру прав на нерухоме майно.
31.01.2025 від керівника Ковельської окружної прокуратури Волинської області надійшла заява про забезпечення позову (вх.№01-87/246/25).
Ухвалою суду від 03.02.2025 задоволено заяву керівника Ковельської окружної прокуратури Волинської області про забезпечення позову.
03.02.2025 Керівник Ковельської окружної прокуратури Волинської області надіслав на адресу суду відповідь на відзив відповідача 3 (вх.№01-87/295/25), в якій не погодився з доводами Головного управління Держгеокадастру у Волинській області, викладеними у відзиві та просив суд відхилити їх з підстав їх необґрунтованості.
03.02.2025 Керівник Ковельської окружної прокуратури Волинської області також надіслав на адресу суду відзив (заперечення на клопотання відповідача 3 про застосування строків позовної давності) (вх.№01-87/296/24), в якому просив відмовити у задоволенні заяви (клопотання) Головного управління Держгеокадастру у Волинській області про застосування строків позовної давності у зв`язку з його необґрунтованістю.
Крім цього, 03.02.2025 Керівник Ковельської окружної прокуратури Волинської області надіслав на адресу суду відзив (на клопотання відповідача про залишення без розгляду) (вх.№01-87/298/25), в якому зазначив, що у даній справі наявні підстави для представництва інтересів держави саме прокурором, оскільки інший суб`єкт владних повноважень, який згідно вимог чинного законодавства міг би захистити інтереси держави відсутній.
У вказаному відзиві прокурор просить суд відмовити у задоволенні заяви (клопотання) Головного управління Держгеокадастру у Волинській області про залишення позовної заяви керівника Ковельської окружної прокуратури без розгляду.
05.02.2025 відповідач 2- Луківська селищна рада повторно надіслала на адресу суду клопотання (вх.№01-87/253/25), в якому просила суд зупинити провадження у справі №903/36/25 до внесення змін до Державного реєстру прав на нерухоме майно.
Ухвалою суду від 05.02.2025 відкладено підготовче засідання на 18.02.2025.
10.02.2025 на адресу суду від Волинської обласної прокуратури надійшло клопотання (вх.№01-87/396/25) про закриття провадження у справі, в якій прокурор зазначив, що після відкриття судом провадження у справі Ковельською районною військовою адміністрацією прийнято розпорядження від 28.01.2025 № 23 "Про внесення змін до розпоряджень голови Турійської районної державної адміністрації від 21.08.2013 № 246 та від 10.12.2013 № 276", яким виключено спірну земельну ділянку із переліку площ, щодо яких надано дозвіл на проведення інвентаризації (розпорядження Турійської районної державної адміністрації від 21.08.2013 № 246) та затверджено матеріали інвентаризації. (розпорядження Турійської районної державної адміністрації від 10.12.2013 № 376).
Наведене свідчить про те, що відповідачем-1 у добровільному порядку після звернення прокурором з позовом до суду усунуто виявлені порушення, шляхом внесення відповідних змін до оспорюваних розпоряджень, що вказує на відсутність предмета спору в частині позовних вимог за пунктами 3 та 4 прохальної частини позовної заяви, які були звернуті до Ковельської районної військової адміністрації.
У вказаному клопотанні Волинська обласна прокуратура просить суд:
- закрити провадження у справі № 903/36/25 в частині позовних вимог за пунктами 3 та 4 прохальної частини позовної заяви, які були звернуті до Ковельської районної військової адміністрації;
- повернути Волинській обласній прокуратурі 4844грн. 80 грн. судового збору, сплаченого за відповідними позовними вимогами щодо яких подано клопотання про закриття провадження у справі.
10.02.2025 на адресу суду від Волинської обласної прокуратури також надійшло заперечення на клопотання про зупинення провадження у справі (вх.№01-87/397/25), в якому прокурор зазначив, що накладання частини спірної земельної ділянки з кадастровим номером 0725582900:09:002:1284 сільськогосподарського призначення на землі водного фонду не відноситься до визначення "помилка у Державному земельному кадастрі".
Намагання Луківської селищної ради вчинити дії, пов`язані із виправленням "помилки" у відомостях про земельну ділянку з кадастровим номером 0725582900:09:002:1284 на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок у натурі або матеріалів інвентаризації земель, не є підставою для зупинення провадження у справі.
Прокурор у вказаній заяві просив суд відмовити у задоволенні клопотання Луківської селищної ради про зупинення провадження у справі № 903/36/25.
12.02.2025 відповідач 3 - Головне управління Держгеокадастру у Волинській області надіслав на адресу суду заперечення (вх. №01-87/162/25), в якому не погодився з доводами прокурора зазначеними у відповіді на відзив та просив суд відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі.
12.02.2025 Луківська селищна рада (відповідач 2) надіслала на адресу суду клопотання (вх.№01-87/467/25) про скасування заходів забезпечення позову, в якому зазначила, що у зв`язку з прийняттям Рішення Луківської селищної ради №49/4 від 24.01.2025 Про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельної ділянки Луківською селищною радою та ФОП Камельчук С.В. було укладено угоду №І-22 на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельної ділянки.
На підставі вищевказаного договору відбудеться зменшення площі земельної ділянки з кадастровим номером: 0725582900:09:002:1284 (із збереженням кадастрового номеру), вилученням частини земельної ділянки водного фонду (в подальшому з вибуттям цієї частини земельної ділянки у державну власність). Це дасть змогу не допустити скасування державної реєстрації речового права, а також розірвання договору оренди, укладеного між Луківською селищною радою Ковельського району та ТОВ АГРІХОЛ.
Зазначає, що Луківською селищною радою листом від 21.07.2020р. №656/3.4/2-20 (копія додається) повідомлялось Ковельське міжрайонне управління водного господарства, що у зв`язку з відсутністю бюджетних коштів на належне утримання, обслуговування то ремонт інженерної інфраструктури водогосподарських об`єктів, які пропонувались для передачі у комунальну власність територіальної громади, на теперішній час не в змозі прийняти та свій баланс. Також, пропонувалось при підготовці документів по передачі вищевказаних об`єктів розробити відповідну технічну документацію. Тобто, Луківська селищна рада приймала всі необхідні і належні заходи для узаконення розміщення водних об`єктів на території Луківської громади.
У вказаному клопотанні Луківська селищна рада просила суд скасувати заходи забезпечення позову, застосовані відповідно до ухвали про забезпечення позову від 03.02.2025 р № 903/36/25.
Ухвалою суду від 18.02.2025 відмовлено у клопотанні Луківської селищної ради про скасування заходів забезпечення позову, застосованих відповідно до ухвали Господарського суду Волинської області про забезпечення позову від 03.02.2025 у справі №903/36/25.
Ухвалою суду від 18.02.2025 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті 11.03.2025.
У судовому засіданні 11.03.2025, що відбулося за участю прокурора відділу Волинської обласної прокуратури Рішка А.В. та представника відповідача Головного управління Держгеокадастру у Волинській області Кушнікової К.М., судом оголошено перерву до 20.03.2025.
Ухвалою суду від 11.03.2025 постановлено повідомити учасників справи, що судове засідання буде продовжено 20.03.2025.
20.03.2025 на адресу суду від Луківської селищної ради надійшло клопотання від 20.03.2025 про долучення доказів, в якому остання просить долучити до матеріалів справи №903/36/25 копію технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості); переглянути питання про скасування заходів забезпечення позову застосовані відповідно до ухвали про забезпечення позову від 03.02.2025 р № 903/36/25.
20.03.2025 від представника відповідача 4 - ТОВ «Агріхол» надійшло пояснення по справі.
Також 20.03.2025 Волинська обласна прокуратура подала до суду заперечення на пояснення відповідача 4, в якому просить відхилити доводи відповідача 4 ТОВ «Агріхол», викладені у письмових поясненнях по справі №903/36/25.
Згідно з довідкою про неможливість проведення судового засідання від 20.03.2025 у зв`язку із тимчасовою непрацездатністю судді Слободян О.Г., судове засідання, яке було призначено 20.03.2025 об 11год. 00хв. у справі № 903/36/25, не відбулося.
Ухвалою суду від 24.03.2025 призначено розгляд справи по суті 02 квітня 2025 року.
28.03.2025 на адресу суду від Луківської селищної ради надійшло клопотання в якому відповідач-2 просить суд повернутись зі стадії розгляду по суті справи №903/36/25 до стадії підготовчого провадження у вказаній справі; визнати поважними причини неподання Луківською селищною радою у строк, встановлений ст. 80 ГПК України доказів по справі №903/36/25.
Клопотання про повернення на стадію підготовчого провадження мотивоване необхідністю залучення до матеріалів справи і вивчення доказів, необхідних для справедливого та неупередженого вирішення спору, поява яких мала місце вже після закриття підготовчого провадження у справі. Луківська селищна рада зазначає, що має намір
подати додаткові докази, які матимуть суттєве значення для розгляду справи з огляду на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж спірної земельної ділянки в натурі (на місцевості) шляхом відокремлення земель водного фонду.
Відповідач-4 також просить врахувати суд, що дана технічна документація не була подана у встановлений законом строк, згідно ст. 80 ГПК України у зв`язку з необхідністю додаткового часу на виготовлення технічної документації спірної земельної ділянки ФОП Камельчук С.В. і була надана замовнику Луківській селищній раді 19.03.2025. Під час підготовчого засідання Луківською селищною радою було подано клопотання про скасування запобіжних заходів від 06.02.2025 по справі №903/36/25, проте ухвалою від 18.02.2025 суд відмовив у його задоволенні та зазначив, що Луківській селищній раді не заборонено виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості).
01.04.2025 Волинська обласна прокуратура надіслала суду заперечення на клопотання відповідача-2, в якому просила: відмовити у задоволенні клопотання відповідача 2 Луківської селищної ради про повернення справи № 903/36/25 до стадії підготовчого провадження; залишити без розгляду клопотання відповідача 2 Луківської селищної ради
про долучення до справи № 903/36/25 письмових доказів технічної документації із
землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки 0725582900:09:002:1284 в натурі від 14.03.2025; відмовити у задоволенні клопотання відповідача 2 - Луківської селищної ради про скасування заходів забезпечення позову, застосованих відповідно до ухвали Господарського суду Волинської області про забезпечення позову від 03.02.2025 у справі № 903/36/25.
У судовому засіданні 02.04.2025 представники відповідача-2 підтримали клопотання про повернення до стадії підготовчого провадження у даній справі та просили його задовольнити.
Прокурор відділу Волинської обласної прокуратури заперечив щодо клопотання відповідача 2 Луківської селищної ради.
Представник відповідача-3 не заперечив щодо переходу до стадії підготовчого провадження у даній справі.
Розглянувши клопотання відповідача 2 Луківської селищної ради про повернення до стадії підготовчого провадження у даній справі та визнання поважними причини неподання Луківською селищною радою у строк, встановлений ст. 80 ГПК України доказів суд зазначає наступне.
Частинами 1, 2 статті 2 ГПК України визначено, що завданням господарського судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів, пов`язаних зі здійсненням господарської діяльності, та розгляд інших справ, віднесених до юрисдикції господарського суду, з метою ефективного захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб, держави. Суд та учасники судового процесу зобов`язані керуватися завданням господарського судочинства, яке превалює над будь-якими іншими міркуваннями в судовому процесі.
У відповідності до положень ч.1 ст.12 ГПК України господарське судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим кодексом, у порядку наказного провадження, позовного провадження (спрощеного або загального).
Згідно зі ст.15 ГПК України, суд визначає в межах, встановлених цим Кодексом, порядок здійснення провадження у справі відповідно до принципу пропорційності, враховуючи: завдання господарського судочинства; забезпечення розумного балансу між приватними й публічними інтересами; особливості предмета спору; ціну позову; складність справи; значення розгляду справи для сторін, час, необхідний для вчинення тих чи інших дій, розмір судових витрат, пов`язаних із відповідними процесуальними діями, тощо.
Відповідно до ч.1 ст.194 ГПК України, завданням розгляду справи по суті є розгляд та вирішення спору на підставі зібраних у підготовчому провадженні матеріалів.
Норми Господарського процесуального кодексу України не містять прямої вказівки на можливість суду на стадії розгляду справи по суті приймати рішення про повернення до розгляду справи у підготовчому провадженні та продовження підготовчого засідання, проте суд вважає, що за будь-яких обставин при здійсненні правосуддя слід керуватись завданням господарського судочинства, яке превалює над будь-якими іншими міркуваннями в судовому процесі, тому у разі виникнення необхідності суд вправі вчинити таке повернення, не допускаючи відмови у реалізації цієї дії виключно з підстав відсутності окремої процесуальної норми, тобто уникаючи проявів надмірного формалізму.
В постанові Касаційного господарського суду Верховного Суду від 16.12.2022 по справі № 910/7103/21 зазначено, що відповідно до практики Верховного Суду, яку колегія суддів враховує на підставі частини 4 статті 236 Господарського процесуального кодексу України, суди першої інстанції за наявності певних обставин можуть прийняти рішення про повернення до стадії підготовчого провадження після його закриття для вчинення тих чи інших процесуальних дій, які можуть бути реалізовані лише на стадії підготовчого провадження.
Подібні висновки викладені у постановах Верховного Суду від 16.12.2021 у справі № 910/7103/21, від 02.10.2019 у справі № 916/2421/18, від 03.10.2019 у справі №902/271/18, від 16.12.2021 у справі № 910/7103/21, від 07.03.2023 у справі №904/1252/22, від 30.08.2023 у справі № 910/10477/22 та в ухвалі Верховного Суду від 22.06.2021 у справі № 923/525/20.
Разом з тим такі обставини мають бути вагомими, оскільки можливість повернення до стадії підготовчого провадження з будь-яких підстав нівелює саме значення стадій господарського процесу: як підготовчого провадження, так і стадії розгляду справи по суті.
Крім того, відповідно до ч.5 ст.80 Господарського процесуального кодексу України у випадку визнання поважними причин неподання учасником справи доказів у встановлений законом строк суд може встановити додатковий строк для подання вказаних доказів.
Суд за заявою учасника справи поновлює пропущений процесуальний строк, встановлений законом, якщо визнає причини його пропуску поважними, крім випадків, коли цим Кодексом встановлено неможливість такого поновлення (ч.1 ст.119 ГПК України).
Враховуючи обставини даної справи, подані сторонами докази, заслухавши пояснення учасників справи, забезпечення можливості реалізації сторонами своїх процесуальних прав, дотримання засад рівності всіх учасників процесу перед законом і судом, принципу змагальності в судочинстві, суд вважає за можливе повернутися до стадії підготовчого провадження у даній справи, визнає поважними причини пропуску строку подання Луківською селищною радою доказів та долучає до матеріалів справи копію технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості).
У судовому засіданні ухвалою суду від 02.04.2025 клопотання Луківської селищної ради від 20.03.2025 про скасування заходів забезпечення позову у справі №903/36/25 задоволено. Скасовано заходи забезпечення позову, вжиті ухвалою Господарського суду Волинської області від 03 лютого 2025 року у справі №903/36/25.
Згідно ч.ч.1-3 ст.120 ГПК суд викликає учасників справи у судове засідання або для участі у вчиненні процесуальної дії, якщо визнає їх явку обов`язковою. Суд повідомляє учасників справи про дату, час і місце судового засідання чи вчинення відповідної процесуальної дії, якщо їх явка є не обов`язковою. Виклики і повідомлення здійснюються шляхом вручення ухвали в порядку, передбаченому цим Кодексом для вручення судових рішень.
Керуючись ст. 80, 120, 183, 234 Господарського процесуального кодексу України, суд
у х в а л и в :
1. Задовольнити клопотання Луківської селищної ради про повернення зі стадії розгляду справи по суті до стадії підготовчого провадження.
2. Повернутися до стадії підготовчого провадження.
3. Визнати поважними причини пропуску строку подання Луківською селищною радою доказів та долучити до матеріалів справи копію технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості).
4. Підготовче засідання призначити 15 квітня 2025 року о 12:00 год.
5. Явку учасників справи у підготовче судове засідання визнати на їх розсуд.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та оскарженню не підлягає.
Суддя О. Г. Слободян
| Суд | Господарський суд Волинської області |
| Дата ухвалення рішення | 02.04.2025 |
| Оприлюднено | 07.04.2025 |
| Номер документу | 126377088 |
| Судочинство | Господарське |
| Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин, з них щодо припинення права користування земельною ділянкою, з них щодо визнання незаконним акта, що порушує право власності на земельну ділянку |
Господарське
Господарський суд Волинської області
Слободян Оксана Геннадіївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні