Рішення
від 09.04.2025 по справі 640/19644/18
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

09 квітня 2025 рокум. Ужгород№ 640/19644/18 Суддя Закарпатського окружного адміністративного суду Скраль Т.В., розглянувши в письмовому провадженні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «ФАНейр» (03151, м. Київ, пр. Повітрофлотський,66, код ЄДРПОУ 41973574) до Державної авіаційної служби України (01135, м. Київ, пр. Перемоги, 14, код ЄДРПОУ 37536026) про визнання протиправною та скасування постанови, -

ВСТАНОВИВ:

23 листопада 2018 року Товариство з обмеженою відповідальністю «ФАНейр» звернулося до суду з позовною заявою до Державної авіаційної служби України, якою просить визнати протиправним рішення Державної авіаційної служби України та скасувати постанову Державної авіаційної служби України № 000217 від 02.11.2018 р. про накладення штрафу за правопорушення у галузі цивільної авіації на Товариство з обмеженою відповідальністю «ФАНейр».

19 грудня 2018 року ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва відкрито провадження по даній справі за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін.

Законом України від 13 грудня 2022 року № 2825-IX «Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду» (далі - Закон № 2825-IX) ліквідовано вказаний адміністративний суд. Так, відповідно до пункту 2 Прикінцевих та перехідних Закону № 2825-IX з дня набрання чинності цим Законом Окружний адміністративний суд міста Києва припиняє здійснення правосуддя. Інші адміністративні справи, які не розглянуті Окружним адміністративним судом міста Києва, у тому числі ті, що передані до Київського окружного адміністративного суду до набрання чинності Законом України «Про внесення зміни до пункту 2 розділу II «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду» щодо забезпечення розгляду адміністративних справ», але не розподілені між суддями (крім справ, підсудність яких визначена частиною першою статті 27, частиною третьою статті 276, статтями 289-1, 289-4 Кодексу адміністративного судочинства України), передаються на розгляд та вирішення іншим окружним адміністративним судам України шляхом їх автоматизованого розподілу між цими судами з урахуванням навантаження, за принципом випадковості та відповідно до хронологічного надходження справ у порядку, визначеному Державною судовою адміністрацією України. Справи, підсудність яких визначена частиною першою статті 27, частиною третьою статті 276, статтями 289-1, 289-4 Кодексу адміністративного судочинства України, до початку роботи Київського міського окружного адміністративного суду розглядаються та вирішуються Київським окружним адміністративним судом.

На виконання вимог Закону № 3863-ІХ наказом ДСА України від 16 вересня 2024 року № 399 затверджено Порядок передачі судових справ, нерозглянутих Окружним адміністративним судом міста Києва (далі - Порядок № 399).

Пунктом 22 Порядку № 399 встановлено, що на підставі отриманих примірників протоколу та переліку судових справ відповідальною особою протягом семи робочих днів після завершення автоматизованого розподілу судових справ передаються судові справи до судів, визначених за результатами автоматизованого розподілу.

На виконання положень Закону № 2825-IX та відповідно до Порядку № 399 справу передано на розгляд до Закарпатського окружного адміністративного суду.

04 березня 2025 зазначена справа надійшла до Закарпатського окружного адміністративного суду, що підтверджується штампом вхідної кореспонденції суду на супровідному листі, та за результатом автоматизованого розподілу судової справи між суддями передана для розгляду судді Скраль Т.В..

07 березня 2025 року ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду прийнято до свого провадження адміністративну справу № 640/19644/18. Розгляд справи призначено за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (без виклику) сторін. Судовий розгляд справи по суті відбудеться 09 квітня 2025 року.

1. Позиції сторін.

Заявлені позовні вимоги позивач обґрунтовує тим, що при прийнятті оскаржуваного рішення Відповідачем не було враховано, що ТОВ «ФАНейр» та ТОВ «ДАРТ» - це різні юридичні особи та різні українські експлуатанти. При цьому, юридична особа ТОВ «ФАНейр» не здійснювала і не здійснює експлуатацію ПС Boing 737-500, зав. №25737 на умовах будь-яких договорів оренди, суборенди чи лізингу та не зверталось до Державіаслужби з заявкою на реєстрації та/або перереєстрацію ПС Boing 737-500, зав. №25737. Вказані ТОВ «ФАНейр» обставини, підтверджуються відкритими відомостями Реєстру цивільних повітряних суден України, за даними якого ТОВ «ФАНейр» не значиться експлуатантом ПС Boing 737-500, зав. №25737. В тому числі, вищенаведені обставини безпосередньо підтверджуються відомостями, викладеними в Протоколі від 19.10.2018 р. про правопорушення в галузі цивільної авіації та Постанові №000217 серія АБ від 02.11.2018 р. про накладення на ТОВ «ФАНейр», де вказано, що повітряне судно Boeing 737-500, зав. №25737 реєструвалось експлуатантом юридичною особою - ТОВ «ДАРТ». За таких обставин, протокол про правопорушення у галузі цивільної авіації фактично складено на неналежного Суб`єкта і справа про правопорушення у галузі цивільної авіації розглянута Державіаслужбою стосовно неналежного суб`єкта.

05 лютого 2019 року відповідачем подано до суду відзив на позовну заяву, в якому просять у задоволенні позову відмовити. В обґрунтування зазначають, що товариством з обмеженою відповідальністю «ДАРТ» 21.03.2016 було подано до Державіаслужби заявку на реєстрацію повітряного судна Boeing 737-548, заводський номер № 25737 (вих. № 1351 від 21.03.2018). Відповідно до норм ПК України, Положення № 520, Наказу № 636 Державіаслужбою було опрацьовано заявку Позивача, перевірено наявність всіх необхідних документів та 25.03.2016 видано ТОВ «ДАРТ» Реєстраційне посвідчення повітряного судна № РП 4325. Разом з тим, 11.09.2018 на адресу Державіаслужби надійшла заява від адвоката Перепелинської Олени Сергіївни, в якій вона повідомляє, що ТОВ «ДАРТ» разом із заявкою на реєстрацію повітряного судна Boeing 737-500, заводський номер № 25737, було подано недостовірну інформацію, а саме підроблений дозвіл від власника повітряного судна щодо передачі його в суборенду від 21.03.2016. На підтвердження вищезазначеного, адвокатом у додатках до заяви було надано заяву від Андрюса Пауласкаса - директора компанії AviaAM Leasing Bermuda Ltd. та власника повітряного судна Boeing 737-500, заводський номер № 25737, від 21.06.2018, в якій він заявляє, що «...ніколи раніше не бачив цих документів, я не проставляв свій підпис на цих документах та не давав нікому дозволу підписувати ці документи від мого імені чи від імені компанії AviaAM Leasing Bermuda Ltd.». З огляду на вищевикладене, за результатами опрацювання та розгляду документів, які надійшли від адвоката Перепелинської О.С., державним інспектором з авіаційного нагляду за льотною придатністю повітряних суден департаменту льотної придатності Державіаслужби Стороженко JI.I. виявлено порушення ТОВ «ДАРТ» пункту 4.4.3 Наказу № 636 та додатку № 5 до нього, а саме надання до Державіаслужби недостовірної інформації.

14 лютого 2019 року позивачем подано до суду відповідь на відзив, в якій зазначають, що відповідач не надав суду належних та достовірних доказів щодо того, що ТОВ «ФАНейр» експлуатував ПС Boeing 737-500, зав. №25737 на умовах будь-яких договорів оренди, суборенди чи лізингу. Висновку почеркознавчої експертизи з метою встановлення оригінальності підпису директора компанії AviaAM В08 Ltd Андрюса Паулаускаса фахівцями експертних почеркознавчих досліджень не надано. Згідно ст. 17 КПК України, діє презумпція невинуватості та забезпечення доведеності вини. Тому, зауваження Державіаслужби щодо підробки підпису позивачем чи іншими особами не є коректним з точки зору чинного законодавства України. Тим більше, покладення неперевірених фактів в основу Постанови №000217 серія АБ від 02.11.2018 р. про накладення на ТОВ «ФАНейр» штрафу у розмірі 119 000,00 грн за правопорушення у галузі цивільної авіації, є незаконним.

28 лютого 2019 року відповідачем подано заперечення на відповідь на відзив, в яких зазначають, що Державіаслужба при складанні протоколу про правопорушення в галузі цивільної авіації від 19.10.2018 № 003161 серії АА та винесені постанови від 02.11.2018 № 000217 серії АБ керувалася виключно встановленими фактами та наявними матеріалами справи, в тому числі поясненнями позивача, а тому діяла на підставі, в межах та у спосіб передбачений чинним законодавством.

Відповідно до статті 229 частини 4 КАС України у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

2. Обставини, встановлені судом.

Судом встановлено, що 19 жовтня 2018 року Державною авіаційною службою України складено протокол про правопорушення у галузі цивільної авіації №003161 серія АА, (а.с. 10).

Як вбачається з протоколу, перевіркою встановлено надання недостовірної інформації ТОВ «ДАРТ» до Державної авіаційної служби України, а саме письмового дозволу власника повітряного судна Boing 737-500, заводський номер 25737, на передачу в суборенду від 21.06.2016 року, що є порушенням пункту 4.3.2 Авіаційних правил України, частина 47 Правил реєстрації цивільних повітряних суден в Україні, затверджених наказом Мінінфраструктури від 25.10.2012 року №636, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України за №1926/22238 та додатку 4 до них.

22 жовтня 2018 року Товариством з обмеженою відповідальністю «ФАНейр» подано до Департаменту льотної придатності Державної авіаційної служби України заперечення на правопорушення, встановлені в протоколі №003161 серія АА про правопорушення в галузі цивільної авіації, в яких зазначено, що ним не здійснюється експлуатація повітряного судна Boing 737-500, заводський номер 25737, на умовах будь-яких договорів оренди, суборенди, лізингу, у зв`язку з чим просив закрити провадження у справі з підстав відсутності правопорушення у галузі цивільної авіації, що викладені в Протоколі №003161 серія АА про правопорушення в галузі цивільної авіації від 19 жовтня 2018 року, (а.с. 11-12).

02 листопада 2018 року постановою Державної авіаційної служби України про накладання штрафу за правопорушення у галузі цивільної авіації №000217 серія АБ на Товариство з обмеженою відповідальністю «ФАНейр» накладено штраф у сумі 119 000,00 грн, (а.с. 9).

Вважаючи постанову відповідача протиправною, позивач звернувся до суду з даним позовом.

3. Мотиви суду та норми права, застосовані судом.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини першої статті 11 Повітряного кодексу України (у редакції чинній на момент спірних правовідносин) нормативно-правове регулювання у сфері цивільної авіації здійснюється шляхом прийняття в установленому порядку нормативно-правових актів та прийняття уповноваженим органом з питань цивільної авіації авіаційних правил України, що регулюють діяльність цивільної авіації та використання повітряного простору України; центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері транспорту, приймає нормативно-правові акти, спрямовані на формування державної політики у сфері цивільної авіації, крім авіаційних правил України, визначених частиною п`ятою цієї статті.

Згідно з частиною другою статті 11 Повітряного кодексу України авіаційні правила України підлягають обов`язковому виконанню всіма юридичними та фізичними особами на території України та суб`єктами авіаційної діяльності України за її межами.

Відповідно до частини п`ятої статті 11 Повітряного кодексу України авіаційні правила України встановлюють: види, форми сертифікатів та інших документів, що видаються уповноваженим органом з питань цивільної авіації; строки дії зазначених документів; детальний порядок та умови отримання, анулювання, припинення дії та відмови, у тому числі щодо видачі зазначених документів; вимоги до суб`єктів та об`єктів авіаційної діяльності, наявності у суб`єктів авіаційної діяльності систем управління безпекою польотів та систем управління якістю; правила та порядок виконання польотів; правила та порядок аеронавігаційного обслуговування; правила, порядок, обсяг і критерії оцінки, проведення перевірок, інспектування та аудиту, їх види, прийнятні методи визначення відповідності.

Згідно з пунктом 1.3 розділу I Авіаційних правил України, Частина 47 «Правила реєстрації цивільних повітряних суден в Україні», затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 25.10.2012 №636, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 16 листопада 2012 року за №1926/22238 (надалі - Авіаційні правила, чинній на момент виникнення спірних правовідносин), власник повітряного судна - юридична або фізична особа, право власності якої на повітряне судно підтверджене відповідними документами; держава реєстрації - держава, у реєстрі повітряних суден якої зареєстровано повітряне судно; експлуатант - юридична або фізична особа, яка експлуатує чи пропонує послуги з експлуатації повітряних суден.

Відповідно до пунктів 2.1-2.8 розділу II Авіаційних правил, цивільне повітряне судно може бути зареєстроване лише в одному реєстрі; державний реєстр цивільних повітряних суден України ведеться уповноваженим органом з питань цивільної авіації; реєстрація повітряного судна у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України визначає його національну належність до України; реєстрація повітряного судна у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України не є свідченням права власності на повітряне судно будь-якої юридичної або фізичної особи; реєстрація повітряного судна у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України означає, що уповноважений орган з питань цивільної авіації здійснює контроль за льотною придатністю та експлуатацією цього повітряного судна; до реєстраційного посвідчення заноситься інформація про повітряне судно та власника повітряного судна на підставі заявки на реєстрацію (перереєстрацію) повітряного судна і документів, передбачених цими Правилами, наданих до уповноваженого органу з питань цивільної авіації; з дня реєстрації цивільного повітряного судна у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України всі записи, зроблені раніше стосовно цього судна у реєстрах повітряних суден інших держав, Україною не визнаються; якщо повітряне судно не виключено з Державного реєстру цивільних повітряних суден України, занесення його до реєстру повітряних суден іншої держави Україною не визнається.

Згідно з пунктом 3.1 розділу III Авіаційних правил, зокрема повітряне судно може бути зареєстровано у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України за умови, якщо воно: є власністю юридичної особи України або фізичної особи - резидента; отримується експлуатантом України в оренду чи у лізинг у власника-нерезидента; перереєстрація повітряного судна здійснюється за умови: зміни власника повітряного судна; зміни найменування/прізвища, ім`я, по батькові власника та (або) місцезнаходження/місця проживання власника повітряного судна; зміни реєстраційного знака повітряного судна; зміни позначення повітряного судна виробником; продовження договору оренди чи лізингу повітряного судна з власником-нерезидентом; зміни українського експлуатанта повітряного судна, яке орендується або береться в лізинг юридичною або фізичною особою України у нерезидента; на підставі заявки на перереєстрацію повітряного судна та відповідних документів, що надані заявником до уповноваженого органу з питань цивільної авіації, виконується перереєстрація повітряного судна у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України та видається нове реєстраційне посвідчення повітряного судна.

Відповідно до пункту 4.1 розділу IV Авіаційних правил, заявник подає до уповноваженого органу з питань цивільної авіації заявку на реєстрацію (перереєстрацію) повітряного судна в Державному реєстрі цивільних повітряних суден України на офіційному бланку заявника (за наявності). Заявка без повного комплекту документів не приймається.

Згідно з підпунктом 4.3.2. пункту 4.3 розділу IV Авіаційних правил, до заявки на реєстрацію повітряного судна, що орендується або береться в лізинг юридичною або фізичною особою України у власника-нерезидента з метою експлуатації українським експлуатантом, додають такі документи: документи, що підтверджують право власності на повітряне судно (надаються у вигляді нотаріально засвідчених копій, легалізованих в установленому законодавством порядку, якщо зазначені документи викладені іноземною мовою, то вони надаються разом з перекладом українською або російською мовою відповідно до законодавства України); договір оренди або лізингу повітряного судна. Якщо повітряне судно береться в суборенду - письмовий дозвіл власника повітряного судна на передачу його в суборенду (надаються у вигляді оригіналів або нотаріально засвідчених копій, якщо зазначені документи викладені іноземною мовою, то вони надаються разом з перекладом українською або російською мовою відповідно до законодавства України); акт приймання-передавання повітряного судна від власника (орендаря) повітряного судна до українського експлуатанта (надається у вигляді оригіналу або нотаріально засвідченої копії, якщо зазначений документ викладено іноземною мовою, то він надається разом з перекладом українською або російською мовою відповідно до законодавства України); документ про виключення повітряного судна з реєстру держави попередньої реєстрації або документ від авіаційної влади держави виробника повітряного судна, що повітряне судно не було зареєстроване (для нового повітряного судна) (надається у вигляді оригіналу або може бути надано електронним повідомленням від авіаційної влади відповідної держави до уповноваженого органу з питань цивільної авіації); оригінал документа про сплату державних зборів; копію платіжного доручення про сплату збору за першу реєстрацію повітряного судна з відміткою банку про дату виконання платіжного доручення (при першій реєстрації в Україні); оригінал схеми розташування державного і реєстраційного знаків на повітряному судні з описом елементів його зовнішнього фарбування, що затверджена власником повітряного судна і узгоджена з уповноваженим органом з питань цивільної авіації; дві кольорові фотокартки повітряного судна: вид зліва і справа з нанесеними державними і реєстраційними знаками. Мінімальний розмір фотокартки - 10 х 15 см (надаються після отримання сповіщення про надання державного і реєстраційного знаків).

Відповідно до частин третьої восьмої статті 39 Повітряного кодексу України цивільному повітряному судну, внесеному до Державного реєстру цивільних повітряних суден України, надаються державний та реєстраційний знаки та видається реєстраційне посвідчення згідно з авіаційними правилами України.

Повітряне судно може бути зареєстроване за умови, що воно: є власністю юридичної особи України або фізичної особи - резидента; отримується експлуатантом України в оренду чи у лізинг у нерезидента.

Уповноважений орган з питань цивільної авіації може відмовити в реєстрації цивільного повітряного судна у разі, якщо повітряне судно не відповідає вимогам щодо льотної придатності, охорони навколишнього природного середовища або інших обмежень, встановлених уповноваженим органом з питань цивільної авіації.

З дня внесення цивільного повітряного судна до Державного реєстру цивільних повітряних суден України всі записи, зроблені раніше щодо цього судна у реєстрах повітряних суден інших держав, Україною не визнаються.

У разі якщо повітряне судно не виключено з Державного реєстру цивільних повітряних суден України, внесення його до реєстру повітряних суден іншої держави Україною не визнається.

Цивільні повітряні судна підлягають перереєстрації у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України у випадках, передбачених авіаційними правилами України.

Не підлягають реєстрації у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України: повітряні судна, зліт яких здійснюється за допомогою ніг пілота (дельтаплани, параплани, мотопараплани тощо); метеорологічні радіозонди та кулі-пілоти, що використовуються виключно для метеорологічних потреб; безпілотні некеровані аеростати без корисного вантажу; безпілотні повітряні судна, максимальна злітна вага яких не перевищує 20 кілограмів і які використовуються для розваг та спортивної діяльності. Ці повітряні судна підлягають обліку в організаціях, зазначених у частині дев`ятій статті 4 цього Кодексу.

Між Компанією Castron Operations Limited, як Орендодавцем, та Товариством з обмеженою відповідальністю «ДАРТ», як Орендарем, укладено Договір оренди літака без екіпажу від 21 березня 2016 року DRT 21/03/2016 (надалі - Договір), (а.с. 47-85).

Відповідно до Розділу 2 Договору Орендодавець здає літак Boeing 737-548, серійний номер виробника 25737, Орендарю в оренду, а Орендар приймає літак в оренду від Орендодавця, починаючи від дати доставки, на термін.

Відповідно до Розділу 1 Договору, зокрема дата закінчення строку припадає через 12 (дванадцять) місяців після дати доставки. Дата закінчення строку може бути згодом змінена за взаємною згодою обох Сторін.

Власником літака відповідно до договору є компанія AviaAM Leasing Bermuda Ltd.

ТОВ «ДАРТ» (ЄДРПОУ 25203037) видано реєстраційне посвідчення повітряного судна №РП4325 на літак Boing 737-500, заводський номер 25737 зі строком дії до 21 березня 2017 року, (а.с. 87).

Підставою для прийняття оскарженої постанови є заява адвоката Перепелинської Олени Сергіївни від 06 серпня 2018 року, в якій вона повідомила, що ТОВ «ДАРТ» разом із заявкою на реєстрацію повітряного судна Boing 737-500, заводський номер 25737, було подано недостовірну інформацію, а саме підроблений дозвіл від власника повітряного судна щодо передачі його в суборенду від 21 березня 2016 року.

Як вбачається з Розділу 14 Договору, власник повітряного судна, даним Договором надає компанії ТОВ «ДАРТ» право проведення реєстрації повітряного судна 737-548 с/н 25737 в Україні.

Власник повітряного судна компанія AviaAM Leasing Bermuda Ltd., даним договором надала компанії Castron Operations Limited виключне право передати в оренду повітряне судно 737-548 с/н 25737 ТОВ «ДАРТ»

Відповідно до розділу 5 (v) Договору, Орендодавець має повноваження і законне право на здачу літака в оренду Орендарю відповідно до умов цього Договору.

У зв`язку з наведеним, що обов`язок підготувати та надати документи за Договором оренди, в тому числі Дозволу від власника повітряного судна, покладено на компанію Castron Operations Limited, тому, позивач не несе відповідальність за достовірність та справжність документів.

За таких обставин, постанова Державної авіаційної служби України про накладення штрафу за правопорушення у галузі цивільної авіації № 000217 серія АБ від 02 листопада 2018 року є протиправною і підлягає скасуванню.

Відповідно до статті 77 частини 1 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до статті 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Таким чином, суд приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають до задоволення.

Відповідно до частини першоїстатті 139 КАС Українипри задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Позивач при поданні адміністративного позову сплатив судовий збір у розмірі 1 785,00 грн, що підтверджується платіжним дорученням № 1347 від 21 листопада 2018 року та квитанцією про сплату від 06 грудня 2018 року № 14391, (а.с. 3, 21).

Таким чином, вказана сума судових витрат підлягає стягненню на користь позивача.

Керуючись статтями 9, 14, 242-246, 255, 295 КАС України, суд, -

УХВАЛИВ:

1. Позов Товариства з обмеженою відповідальністю «ФАНейр» до Державної авіаційної служби України про визнання протиправною та скасування постанови задовольнити.

2. Визнати протиправною та скасувати постанову Державної авіаційної служби України про накладення штрафу за правопорушення у галузі цивільної авіації № 000217 серія АБ від 02 листопада 2018 року.

3. Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ФАНейр» (03151, м. Київ, пр. Повітрофлотський,66, код ЄДРПОУ 41973574) за рахунок бюджетних асигнувань Державної авіаційної служби України (01135, м. Київ, пр. Перемоги, 14, код ЄДРПОУ 37536026) судові витрати у вигляду сплаченого судового збору в розмірі 1 785,00 грн (одна тисяча сімсот вісімдесят п`ять гривень 00 коп.).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Повний текст рішення виготовлений та підписаний 09 квітня 2025 року.

СуддяТ.В.Скраль

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.04.2025
Оприлюднено11.04.2025
Номер документу126480509
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них

Судовий реєстр по справі —640/19644/18

Рішення від 09.04.2025

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Скраль Т.В.

Ухвала від 07.03.2025

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Скраль Т.В.

Ухвала від 18.04.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

Ухвала від 13.02.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

Ухвала від 19.12.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

Рішення від 30.11.2018

Цивільне

Київський районний суд м.Харкова

Зуб Г. А.

Ухвала від 27.11.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

Ухвала від 05.11.2018

Цивільне

Київський районний суд м.Харкова

Зуб Г. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні