Ухвала
від 11.04.2025 по справі 18/257
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

адреса юридична: вул. Капітана Володимира Кісельова, 1, м. Полтава, 36000, адреса для листування: вул. Капітана Володимира Кісельова, 1, м. Полтава, 36607, тел. (0532) 61 04 21, E-mail inbox@pl.arbitr.gov.ua, https://pl.arbitr.gov.ua/sud5018

Код ЄДРПОУ 03500004

УХВАЛА

11.04.2025 Справа № 18/257

Суддя Господарського суду Полтавської області Киричук О.А., розглянувши клопотання керуючої санацією Тищенко О.І. про витребування доказів у справі

за заявою Головного управління Державної податкової служби у Полтавській області

до публічного акціонерного товариства "Бурова компанія "Букрос", м.Полтава

про визнання банкрутом

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою господарського суду від 21.11.2017 року введено процедуру санації публічного акціонерного товариства "Бурова компанія "Букрос".

18.12.2018 року ухвалою суду арбітражну керуючу Тищенко О.І. призначено керуючим санацією даного підприємства.

В ході процедури санації ПАТ "Бурова компанія "Букрос" на адресу господарського суду надійшло клопотання (вх.№ 4526 від 04.04.2024), в якому керуюча санацією Тищенко О.І. просить витребувати:

Інформацію із інформаційної бази Державного реєстру фізичних осіб платників податків про Кулія Валерія Микитовича, РНОКПП НОМЕР_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 - довідку про джерела отримання доходів, суми нарахованих та/або отриманих доходів, суми нарахованих та/або сплачених податків за останні десять років (в період із 01.01.2014 по поточну дату).

В обґрунтування поданого клопотання зазначаються наступні обставини.

ОБСТАВИНИ, ЯКІ МОЖЕ ПІДТВЕРДИТИ ЦЕЙ ДОКАЗ, АБО АРГУМЕНТИ, ЯКІ ВІН МОЖЕ СПРОСТУВАТИ.

Виконати рішення Ради національної безпеки і оборони (РНБО) України, керуючись роз`ясненнями, що викладені в листі Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції від 11.03.2025 №8730/9163-1-25/15, здійснити керуючим санацією в межах справи №18/257 про банкрутство ПАТ БК «БУКРОС» заходи щодо ВСТАНОВЛЕННЯ НАЯВНОСТІ ФІЗИЧНИХ та юридичних ОСІБ СЕРЕД КРЕДИТОРІВ та КІНЦЕВИХ БЕНЕФІЦІАРНИХ ВЛАСНИКІВ БОРЖНИКІВ, які підпадають під обмежувальні заходи визначені РНБО України для вжиття передбачених чинним законодавством заходів щодо блокування активів.

ОСОБА, У ЯКОЇ НЕОБХІДНО ВИТРЕБУВАТИ ЦІ ДОКАЗИ:

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ, код 43005393 , в особі Філії (відокремлений підрозділ) ДПС України ГУ ДПС У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (ВП: 44057192), 36014, Полтавська обл., місто Полтава, ВУЛИЦЯ ЄВРОПЕЙСЬКА, будинок 4 (0 532) 56 50-00, poltava.official@tax.gov.ua

ПІДСТАВИ, З ЯКИХ ВИПЛИВАЄ, ЩО ЦЕЙ ДОКАЗ МАЄ ВІДПОВІДНА ОСОБА.

Державний реєстр фізичних осіб платників податків (скорочено ДРФОПП або ДРФО) автоматизований банк даних, який створений для забезпечення єдиного державного обліку фізичних осіб, які зобов`язані сплачувати податки, збори, інші обов`язкові платежі до бюджетів та внески до державних цільових фондів у порядку і на умовах, що визначаються законодавчими актами України. Дія Реєстру визначена Законом України від 22 грудня 1994 року № 320/94-ВР «Про Державний реєстр фізичних осіб - платників податків та інших обов`язкових платежів», Законом України від 2 грудня 2010 року № 2755-17 «Податковий кодекс України» та Наказом Міндоходів від 10 грудня 2013 року № 779 «Про затвердження Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 26 грудня 2013 року за № 2211/24743.

Реєстр формується Державною податковою адміністрацією України та складається з інформаційного фонду, що міститься у базі даних Державної податкової адміністрації України.

До нього включаються такі дані: індивідуальні ідентифікаційні номери фізичних осіб платників податків та інших обов`язкових платежів, що зберігаються за ними протягом усього життя; загальні відомості про фізичних осіб-платників; інформація про сплату фізичними особами податків та інших обов`язкових платежів.

Статтею 70 Податкового кодексу України передбачено, що до інформаційної бази Державного реєстру фізичних осіб платників податків включаються дані про фізичних осіб, зокрема про ДЖЕРЕЛА ОТРИМАННЯ ДОХОДІВ, суми нарахованих та/або отриманих доходів, суми нарахованих та/або сплачених податків. Документ сформований в системі «Електронний суд» 04.04.2025 6 Порядок отримання відомостей з Державного реєстру визначено розділом X Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб платників податків, затвердженого наказом Мінфіну від 29.09.2017 № 822, надалі ПРОЛОЖЕННЯ, згідно з яким відомості з Державного реєстру є документом, який безоплатно надається контролюючим органом за зверненням фізичної особи платника податків (його представника) щодо отримання відомостей з Державного реєстру та свідчить про наявність або відсутність відомостей про таку особу в Державному реєстрі. П.2 розділу V ПОЛОЖЕННЯ визначено, що відомості з Державного реєстру використовуються контролюючими органами виключно для здійснення контролю за дотриманням податкового законодавства України та є інформацією з обмеженим доступом, крім відомостей про взяття на облік фізичних осіб - підприємців та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність.

ПРИЧИНИ НЕМОЖЛИВОСТІ САМОСТІЙНОГО ОТРИМАННЯ ЦЬОГО ДОКАЗУ

25 березня 2025 за вих. №02-44/2410 керуючий санацією звернувся до ГУ ДПС у Полтавській області із запитом про надання інформації з Державного реєстру фізичних осіб платників податків про джерела/суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку та військового збору фізичної особи ОСОБА_1 .

02 квітня 2025 року отримана відповідь ГУ ДПС у Полтавській області вих. №9338/6/16-31-12-03-09, відмовлено в наданні інформації. Обґрунтована положеннями Закону України «Про захист персональних даних» та інших нормативних документів. При цьому зазначено, що надати інформацію можливо за рішенням суду.

В ході процедури санації ПАТ "Бурова компанія "Букрос" на адресу господарського суду надійшло клопотання (вх. № 4543 від 04.04.2024 ), в якому керуюча санацією Тищенко О.І. просить витребувати:

Інформацію у АТ «ІДЕЯБАНК» чи подавав ОСОБА_2 до АТ «ІДЕЯБАНК» інформацію (офіційні документи), необхідну для здійснення належної перевірки та первинного фінансового моніторингу дотримання вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення при здійснені зазначених платежів. Пояснення АТ «ІДЕЯ БАНК» які саме джерела надходження готівкових коштів зазначав ОСОБА_2 . Пояснення АТ «ІДЕЯ БАНК» про письмові пояснення ОСОБА_2 щодо суті та мети операцій при отриманні такої значної суми готівкових коштів (від кого надходили кошти, з чим були пов`язані такі операції, їх кількість, з якою метою обготівковувались кошти та в які періоди). Належним чином засвідчені копії документів при проведені первинного фінансового моніторингу АТ «ІДЕЯ БАНК» при здійснені зазначених платежів ОСОБА_2

ОБСТАВИНИ, ЯКІ МОЖЕ ПІДТВЕРДИТИ ЦЕЙ ДОКАЗ, АБО АРГУМЕНТИ, ЯКІ ВІН МОЖЕ СПРОСТУВАТИ.

Виконати рішення Ради національної безпеки і оборони (РНБО) України, керуючись роз`ясненнями, що викладені в листі Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції від 11.03.2025 №8730/9163-1-25/15, здійснити керуючим санацією в межах справи №18/257 про банкрутство ПАТ БК «БУКРОС» заходи щодо ВСТАНОВЛЕННЯ НАЯВНОСТІ ФІЗИЧНИХ та юридичних ОСІБ СЕРЕД КРЕДИТОРІВ та КІНЦЕВИХ БЕНЕФІЦІАРНИХ ВЛАСНИКІВ БОРЖНИКІВ, які підпадають під обмежувальні заходи визначені РНБО України для вжиття передбачених чинним законодавством заходів щодо блокування активів. ОСОБА, У ЯКОЇ НЕОБХІДНО ВИТРЕБУВАТИ ЦІ ДОКАЗИ:

ОСОБА_2 , РНОКПП НОМЕР_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , місце реєстрації: АДРЕСА_1 , паспорт серії НОМЕР_2 , виданий 25 березня 1998 року Октябрським РВ ПМУ УМВС України в Полтавській області Октябрським РВ ПРУ УМВС України в Полтавській області.

ПІДСТАВИ, З ЯКИХ ВИПЛИВАЄ, ЩО ЦЕЙ ДОКАЗ МАЄ ВІДПОВІДНА ОСОБА. Готівкові касові платежі здійснені саме ОСОБА_2 через АТ «ІДЕЯ БАНК»

ПРИЧИНИ НЕМОЖЛИВОСТІ САМОСТІЙНОГО ОТРИМАННЯ ЦЬОГО ДОКАЗУ

25 березня 2025 року керуючий санацією ПАТ БК «БУКРОС» Тищенко О.І. звернулася із запитом арбітражного керуючого вих. №02-44/2409 до АТ «ІДЕЯ БАНК». Зокрема, зазначила наступне. П.п.4 та 5 ч.2 ст.8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (прийнятого 06.12.2019, публікація 28.12.2019) зі змінами та доповненнями, надалі Закон, визначено, що суб`єкт первинного фінансового моніторингу (всі суб`єкти господарювання, що надають фінансові послуги на території України) зобов`язаний: 4) здійснювати належну перевірку нових клієнтів, а також існуючих клієнтів; 5) забезпечувати моніторинг фінансових операцій клієнта (у тому числі таких, що здійснюються в інтересах клієнта) на предмет відповідності таких фінансових операцій наявній у суб`єкта первинного фінансового моніторингу інформації про клієнта, його діяльність та ризик, включаючи в разі необхідності інформацію про джерело коштів, пов`язаних з фінансовою(ими) операцією(ями); П.п.7 та 8 ч.6 ст.11 Закону також визначено, що 7. Суб`єкт первинного фінансового моніторингу має право витребувати, а клієнт, представник клієнта зобов`язані подати інформацію (офіційні документи), необхідну (необхідні) для здійснення належної перевірки, а також для виконання таким суб`єктом первинного фінансового моніторингу інших вимог законодавства у сфері запобігання та протидії. 8. Суб`єкт первинного фінансового моніторингу відповідно до законодавства зобов`язаний на підставі офіційних документів або інформації, отриманої з офіційних та/або надійних джерел (якщо інше не передбачено цим Законом), здійснювати верифікацію.

На виконання доручення Міністерства юстиції України від 10.03.2025 № 34332/1659- 4-25/21.2 щодо рішення Ради національної безпеки і оборони України, СХІДНИМ МІЖРЕГІОНАЛЬНИМ УПРАВЛІННЯМ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ листом від 11.03.2025 вих. №8730/9163-1-25/15.1 до відома арбітражних керуючих доведена інформація про те, що відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про санкції» (далі Закон), з метою захисту національних інтересів, національної безпеки, суверенітету і територіальної цілісності України, протидії терористичній діяльності, а також запобігання порушенню, відновлення порушених прав, свобод та законних інтересів громадян України, суспільства та держави можуть застосовуватися спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (далі - санкції). Частиною третьою статті 5 Закону визначено, що рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходяться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб`єктів, які здійснюють терористичну діяльність (персональні санкції), передбачених пунктами 1,2-21,23-25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України та вводиться в дію указом Президента України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту видання указу Президента України і є обов`язковим до виконання. Указом Президента України від 05 лютого 2025 року № 67/2025 уведено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 05 лютого 2025 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (https://www.president.gov.ua/documents/672025- 53713). Указом Президента України від 05 лютого 2025 року № 68/2025 уведено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 05 лютого 2025 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (https://www.president.gov.ua/documents/682025- 53717). Так, одними з видів обмежувальних заходів, застосованих до фізичних та юридичних осіб, визначених вказаними рішеннями Ради національної безпеки і оборони України, є блокування активів тимчасове позбавлення права користуватися та розпоряджатися активами, що належать фізичній або юридичній особі, а також активами, щодо яких така особа може прямо чи опосередковано (через інших фізичних осіб) вчиняти дії, тотожні за змістом здійсненню права розпорядження ними та зупинення виконання економічних та фінансових зобов`язань, у зв`язку з чим, під час виконання арбітражними керуючими відповідних повноважень у справах про банкрутство, необхідним є ВСТАНОВЛЕННЯ НАЯВНОСТІ ЗАЗНАЧЕНИХ ФІЗИЧНИХ та юридичних ОСІБ СЕРЕД КРЕДИТОРІВ та КІНЦЕВИХ БЕНЕФІЦІАРНИХ ВЛАСНИКІВ БОРЖНИКІВ для вжиття передбачених чинним законодавством заходів.

В провадженні господарського суду Полтавської області перебуває справа про банкрутство №18/257 ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА БУРОВА КОМПАНІЯ «БУКРОС» на стадії процедури санації. Обов`язки керівника керуючого санацією ПАТ БК «БУКРОС» покладені на арбітражного керуючого Тищенко О.І.

ПАТ БК «БУКРОС» має на балансі газові та нафтові свердловини, відповідно має стратегічне значення для країни. Відновлення платоспроможності ПАТ БК «БУКРОС» є головною метою. Дане підприємство потребує особливої уваги щодо можливих терористичних дій з боку агресора рф. На виконання рішення Ради національної безпеки і оборони (РНБО) України, керуючись роз`ясненнями, що викладені в листі Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції від 11.03.2025 №8730/9163-1-25/15, керуючий санацією в межах справи №18/257 про банкрутство ПАТ БК «БУКРОС» здійснює заходи щодо ВСТАНОВЛЕННЯ НАЯВНОСТІ ФІЗИЧНИХ та юридичних ОСІБ СЕРЕД КРЕДИТОРІВ та КІНЦЕВИХ БЕНЕФІЦІАРНИХ ВЛАСНИКІВ БОРЖНИКІВ, які підпадають під обмежувальні заходи визначені РНБО України для вжиття передбачених чинним законодавством заходів щодо блокування активів.

Так матеріали справи про банкрутство ПАТ БК «БУКРОС» №18/257 господарського суду Полтавської області містять відомості щодо ряду платежів фізичної особи ОСОБА_2 , РНОКПП НОМЕР_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , місце реєстрації: АДРЕСА_1 , паспорт серії НОМЕР_2 , виданий 25 березня 1998 року Октябрським РВ ПМУ УМВС України в Полтавській області Октябрським РВ ПРУ УМВС України в Полтавській області в період із 01.09.2020 по 17.09.2020 на загальну суму 2 572 588,70 грн. За наслідками внесення готівкових коштів у значному розмірі та здійснення ряду платежів через АТ «ІДЕЯ БАНК» ОСОБА_2 набув статусу нового кредитора у справі про банкрутство ПАТ БК «БУКРОС».

ОСОБА_2 є кредитором та заінтересованою особою щодо боржника ПАТ БК «БУКРОС», а також є 1. Головою Наглядової Ради ПАТ БК «БУКРОС», 2. батьком мажоритарної акціонерки ПАТ БК «БУКРОС» ОСОБА_3 , 3. міноритарним акціонером ПАТ БК «БУКРОС».

Ухвалою господарського суду Полтавської області від 18.07.2006 по справі №18/257 порушено провадження у справі про банкрутство Відкритого акціонерного товариства Бурової компанії "Букрос". Ухвалою господарського суду Полтавської області від 21.11.2017 по справі №18/257 введено процедуру санації ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА БУРОВА КОМПАНІЯ "БУКРОС" строком на дванадцять місяців. Керуючим санацією ПАТ БК "Букрос" призначено арбітражного керуючого Авраменка І.М. Ухвалою господарського суду Полтавської області від 18.12.2018 керуючим санацією призначений арбітражний керуючий Тищенко О.І. Процедура санації відбувається у відповідності до Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (в редакції чинній до 19.01.2013 року), надалі Закон про банкрутство.

Керуючий санацією просила АТ «ІДЕЯ БАНК»: 1. Повідомити чи подавав ОСОБА_2 до АТ «ІДЕЯ-БАНК» інформацію (офіційні документи), необхідну для здійснення належної перевірки та первинного фінансового моніторингу дотримання вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення при здійснені зазначених платежів. 2. Повідомити: які саме ДЖЕРЕЛА НАДХОДЖЕННЯ ГОТІВКОВИХ КОШТІВ зазначав ОСОБА_2 . 3. Повідомити про письмові пояснення ОСОБА_2 щодо суті та мети операцій при отриманні такої значної суми готівкових коштів (від кого надходили кошти, з чим були пов`язані такі операції, їх кількість, з якою метою обготівковувались кошти та в які періоди). 4. Надати належним чином засвідчені копії документів при проведені первинного фінансового моніторингу АТ «ІДЕЯ БАНК» при здійснені зазначених платежів ОСОБА_2

04 квітня 2025 Укрпошта надійшла відповідь АТ «ІДЕЯ БАНК» від 31.03.2025 вих. № Вих. Л-БТ-2025/1117. Керуючись Законом України «Про банк та банківську діяльність» інформація арбітражним керуючим надається стосовно підприємстваборжника (в даному випадку щодо ПАТ БК «БУКРОС»). Щодо інформації стосовно фізичних осіб згідно закону про інформацію може бути надана виключно за рішенням суду.

Суд, розглянувши вищезазначені клопотання про витребування доказів зазначає наступне.

Пунктом 4 Розділу "Прикінцеві та перехідні положення" КУзПБ установлено, що з дня введення в дію цього Кодексу подальший розгляд справ про банкрутство здійснюється відповідно до положень цього Кодексу незалежно від дати відкриття провадження у справі про банкрутство, крім справ про банкрутство, які на день введення в дію цього Кодексу перебувають на стадії санації, провадження в яких продовжується відповідно до Закону про банкрутство. Перехід до наступної судової процедури та подальше провадження у таких справах здійснюється відповідно до цього Кодексу.

Пунктом 1-1 Розділу Прикінцеві та Перехідні положення Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011р. № 4212-VI, що набрав чинності з 19.01.2013р.) передбачено, що положення цього Закону застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких порушено після набрання чинності цим Законом.

За таких обставин, встановивши обставини порушення щодо боржника справи про банкрутство ухвалою господарського суду Полтавської області від 18 липня 2006 року та введення процедури санації згідно ухвали господарського суду Полтавської області від 21 листопада 2017 року у справі 18/257, застосуванню щодо боржника - Публічного акціонерного товариства "Бурова Компанія "Букрос", підлягають положення Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції, до 19.01.2013 р. (далі - Закон про банкрутство).

Відповідно до ч. 4 ст. 3-1 Закону про банкрутство арбітражний керуючий має право:

Скликати збори і комітет кредиторів та брати в них участь з правом дорадчого голосу;

звертатися до господарського суду у випадках, передбачених цим Законом;

отримувати винагороду в розмірі та порядку, передбачених цим Законом;

залучати для забезпечення виконання своїх повноважень на договірних засадах інших осіб та спеціалізовані організації з оплатою їх діяльності за рахунок боржника, якщо інше не встановлено цим Законом чи угодою з кредиторами;

запитувати і отримувати документи або їх копії від підприємств, установ, організацій, об`єднань, а від громадян - за їх згодою;

отримувати з державного реєстру застав інформацію про майно боржника, яке є предметом застави;

подавати до господарського суду заяву про дострокове припинення своїх обов`язків;

виконувати інші дії відповідно до закону.

Керуючий санацією, звертаючись з зазначеними вище клопотаннями про витребування доказів вказує на необхідність виконання рішення Ради національної безпеки і оборони (РНБО) України, керуючись роз`ясненнями, що викладені в листі Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції від 11.03.2025 №8730/9163-1-25/15.

В клопотаннях зазначено, що витребування доказів пов`язане зі здійсненням керуючим санацією в межах справи №18/257 про банкрутство ПАТ БК «БУКРОС» заходів щодо встановлення наявності фізичних та юридичних осіб серед кредиторів та кінцевих бенефіціарних власників боржників, які підпадають під обмежувальні заходи визначені РНБО України для вжиття передбачених чинним законодавством заходів щодо блокування активів.

Як зазначається в листі Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції від 11.03.2025 №8730/9163-1-25/15 одними з видів обмежувальних заходів, застосованих до фізичних та юридичних осіб, визначених вказаними рішеннями Ради національної безпеки і оборони України, є блокування активів - тимчасове позбавлення права користуватися та розпоряджатися активами, що належать фізичній або юридичній особі, а також активами, щодо яких така особа може прямо чи опосередковано (через інших фізичних осіб) вчиняти дії, тотожні за змістом здійсненню права розпорядження ними та зупинення виконання економічних та фінансових зобов`язань, у зв`язку з чим, під час виконання арбітражними керуючими відповідних повноважень у справах про банкрутство, необхідним є встановлення наявності зазначених фізичних та юридичних осіб серед кредиторів та кінцевих бенефіціарних власників боржників для вжиття передбачених чинним законодавством заходів.

Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про санкції», з метою захисту національних інтересів, національної безпеки, суверенітету і територіальної цілісності України, протидії терористичній діяльності, а також запобігання порушенню, відновлення порушених прав, свобод та законних інтересів громадян України, суспільства та держави можуть застосовуватися спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (далі - санкції).

Частиною третьою статті 5 Закону України «Про санкції» визначено, що рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходяться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб`єктів, які здійснюють терористичну діяльність (персональні санкції), передбачених пунктами 1,2-21,23-25 частини першої статті 4 Закону України «Про санкції», приймається Радою національної безпеки та оборони України та вводиться в дію указом Президента України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту видання указу Президента України і є обов`язковим до виконання.

Указом Президента України від 05 лютого 2025 року № 67/2025 уведено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 05 лютого 2025 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (https://www.president.gov.ua/documents/672025- 53713).

Указом Президента України від 05 лютого 2025 року № 68/2025 уведено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 4 лютого 2025 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)".

Відповідно до статті 5 Закону України "Про санкції" Рада національної безпеки і оборони України вирішила:

1. Підтримати внесені Службою безпеки України пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій).

2. Застосувати персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) до фізичних осіб згідно з додатком.

В додатку до рішення Ради національної безпеки і оборони України від 4 лютого 2025 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)", введеного в дію Указом Президента України від 5 лютого 2025 року № 67/2025 визначені фізичні особи, до яких застосовуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції).

Кулій Валерій Микитович не є особою до якого застосовуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) відповідно до зазначеного рішення Ради національної безпеки і оборони України від 4 лютого 2025 року.

За даних обставин, суд не вбачає підстав для задоволення клопотань керуючого санацією про витребування доказів.

Керуючись Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", статтями 81, 234 235, 242 Господарського процесуального кодексу України суд,-

УХВАЛИВ:

В задоволенні клопотань про витребування доказів (вх.№ 4526 від 04.04.2024, вх. № 4543 від 04.04.2024 ) відмовити.

Повний текст ухвали підписано 11.04.25.

Ухвала набирає законної сили після її підписання та не підлягає оскарженню (ст.ст. 235, 255 ГПК України).

Суддя Киричук О.А.

СудГосподарський суд Полтавської області
Дата ухвалення рішення11.04.2025
Оприлюднено15.04.2025
Номер документу126568802
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —18/257

Ухвала від 12.05.2025

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Киричук О.А.

Ухвала від 07.05.2025

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Радіонова Олена Олександрівна

Ухвала від 07.05.2025

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Радіонова Олена Олександрівна

Ухвала від 06.05.2025

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Киричук О.А.

Ухвала від 05.05.2025

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Радіонова Олена Олександрівна

Ухвала від 05.05.2025

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Радіонова Олена Олександрівна

Ухвала від 05.05.2025

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Радіонова Олена Олександрівна

Ухвала від 01.05.2025

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Киричук О.А.

Ухвала від 11.04.2025

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Киричук О.А.

Ухвала від 09.04.2025

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Радіонова Олена Олександрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні