Справа № 462/6611/24
провадження 1-кс/462/616/25
У Х В А Л А
11 квітня 2025 року Слідчий суддя Залізничного районного суду міста Львова ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого СВ відділу поліції № 1 ЛРУП №2 ГУ НП у Львівській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів,
В С Т А Н О В И В:
11.11.2022 року внесено відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12022141390000902 та розпочато досудове розслідування за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 358 КК України.
Старший слідчий СВ відділу поліції № 1 ЛРУП №2 ГУ НП у Львівській області ОСОБА_3 , за погодженням з прокурором, звернулася до слідчого судді з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, покликаючись на те, що 10.11.2020 з письмовою заявою у ВП № 1 ЛРУП № 2 ГУ НП у Львівській області звернувся ОСОБА_4 , в якій повідомив про те, що керівниками та працівниками бухгалтерії закладів, де надаються послуги харчування, що розташовані на території Залізничного району у м. Львова, за попередньою змовою групою осіб було вчинено підроблення документів.
Під час проведення досудового розслідування отримано довідку ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності ІНФОРМАЦІЯ_1 та ІНФОРМАЦІЯ_2 за період з 01.01.2023 по 31.10.2024 із якої вбачається, що між відділом освіти в особі начальника відділу освіти ОСОБА_5 (Замовник) та ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в особі директора ОСОБА_6 (Підрядник) було укладено договір підряду №226к/23 від 26.12.2023 на «Проведення невідкладних аварійно-відновлювальних робіт з відновлення експлуатаційної придатності і виведення із аварійного стану окремих конструкційних елементів будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) « ІНФОРМАЦІЯ_4 » Львівської міської ради за адресою: АДРЕСА_1 постраждалих внаслідок ракетного удару зі сторони країни-агресора російської федерації 15.08.2023».
Відтак, підрядником ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за період, що підлягав ревізії, відповідно до умов вищевказаного договору, згідно з даними бухгалтерського обліку відділу освіти та згідно представлених в ході ревізії довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати ф.№КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт ф. №КБ-2в, було виконано невідкладних аварійно-відновлювальних робіт з відновлення експлуатаційної придатності і виведення із аварійного стану окремих конструкційних елементів будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ЛМР для Замовника у грудні 2023 року та квітні 2024 року на загальну суму 5055045,60грн, які оплачено Замовником повністю.
Обстеженням фактично виконаних робіт на об`єкті встановлено, що Підрядником на об`єкті заактовано робіт із монтажу покрівельного покриття з профільованого листа в кількості 659,0 кв.м, при цьому фактично виконано робіт в кількості 614,0 кв.м або на 45,0 кв.м. менше.
Також, ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » заактовано робіт із утеплення перекриттів мінеральною ватою із улаштуванням прокладної пароізоляції та дощатих перекриттів горища (КР8-36-3, КР4-20-2, КР7-23-3) в кількості 516,0 кв.м, а фактично виконано робіт на площі 457,0 кв.м або на 59,0 кв.м. менше (без використання бітумної мастики).
Крім цього, на об`єкті Підрядником заактовано та списано, однак фактично не використано під час робіт: толі гідроізоляційної під мауерлати в кількості 97,92 кв.м, поковок в кількості 540,0 кг, скоб будівельних в кількості 224,0 штук.
Під час виконання робіт із заміни водовідвідної системи ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » завищено обсяги виконаних робіт із улаштування жолобів підвісних на 5,0м, навішування водостічних труб в кількості 41,2м, зайво списано тримачів ринв в кількості 46,0 шт, колін в кількості 45,0 шт, тримачів труби в кількості 102,0 шт та 1,0 шт лійки водостічної.
З врахуванням вищенаведеного, не виконання ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » зазначеного вище обсягу робіт призвело до завищення їх вартості та зайвого використання бюджетних коштів (КПКВК 0117451, КЕКВ 2240) в загальній сумі 367166,40 грн, чим недотримано вимоги п. 6.2 та п.6.16 Настанови №281 та п.1 ст.877 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № 435-IV, п.1, 2 ст.193 Господарського кодексу України від 16.01.2003 № 436-IV та умов договору №№226к/23 від 26.12.2023. Відповідно до ст. 22 ЦКУ та ст. 224, 225 ГКУ вказані порушення є збитками,завданими місцевому бюджету.
Враховуючи зазначене, на даний час в органу досудового розслідування виникла необхідність в отриманні документів, котрі підтверджують факт виконання робіт по об`єкту «Проведення невідкладних аварійно-відновлювальних робіт з відновлення експлуатаційної придатності і виведення із аварійного стану окремих конструкційних елементів будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) « ІНФОРМАЦІЯ_4 » Львівської міської ради за адресою: АДРЕСА_1 постраждалих внаслідок ракетного удару зі сторони країни-агресора російської федерації 15.08.2023» з метою проведення в подальшому експертиз та підтвердження чи спростування факту внесення неправдивих відомостей у документи щодо проведення підрядних робіт по вищевказаному об`єкту.
Беручи до уваги вищевикладене та враховуючи те, що в матеріалах даного кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вищевказані документи (інформація) мають суттєве значення для встановлення важливих обставин в ході проведення досудового розслідування, а тому необхідно отримати тимчасовий доступ до вказаних документів (інформації) та провести їх вилучення в приміщенні ІНФОРМАЦІЯ_1 та ІНФОРМАЦІЯ_5 , яке знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 , а тому просить клопотання задовільнити.
Слідчий суддя постановив розглядати клопотання без участі слідчого, яка зазначила у клопотанні про те, що просить розгляд такого проводити у її відсутності, а також у відсутності представника ІНФОРМАЦІЯ_1 та ІНФОРМАЦІЯ_5 , оскільки існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів.
Розглянувши матеріали клопотання, вважаю, що його слід задовольнити, оскільки стороною кримінального провадження доведено наявність достатніх підстав вважати, що отримання доступу до вказаних документів має істотне значення для встановлення обставин кримінального правопорушення, а також надасть можливість встановити осіб, причетних до вчинення даного кримінального правопорушення, що в подальшому дозволить проводити подальші слідчі дії з метою прийняття законного і обгрунтованого рішення, а іншими способами довести ті обставини, які передбачається довести за допомогою документів, до яких слідчий просить надати тимчасовий доступ - неможливо.
Враховуючи наведене, вважаю, що старшому слідчому СВ відділу поліції № 1 ЛРУП №2 ГУ НП у Львівській області ОСОБА_3 слід надати дозвіл на тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 та ІНФОРМАЦІЯ_5 , яке знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 , з можливістю їх вилучення.
Керуючись ст. 159-166 КПК України,
П О С Т А Н О В И В:
клопотання задовольнити.
Надати дозвіл старшому слідчому СВ відділу поліції № 1 ЛРУП №2 ГУ НП у Львівській області ОСОБА_3 на тимчасовий доступ до документів, а саме: тендерної документації, договорів підряду, договірної ціни, календарного графіку виконання робіт, додатків до нього, договір на виконання робіт, актів виконаних робіт ф-КБ-2в, КБ-3, проектно-кошторисної документації, відомостей ресурсів, локального кошторису, розрахунку загальновиробничих витрат до локального кошторису, дефектних актів, наказів, розпорядження щодо закріплення відповідальної особи для здійснення технагляду при виконанні робіт; відомостей загальних об`ємів, виконаних об`ємів, залишку об`ємів робіт, якими було визначено фактично виконані роботи, документи про здійснення оплати за виконанні роботи по об`єкту «Проведення невідкладних аварійно-відновлювальних робіт з відновлення експлуатаційної придатності і виведення із аварійного стану окремих конструкційних елементів будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) « ІНФОРМАЦІЯ_4 » Львівської міської ради за адресою: АДРЕСА_1 постраждалих внаслідок ракетного удару зі сторони країни-агресора російської федерації 15.08.2023» та інших документів щодо виконання робіт на вказаному об`єкті, з можливістю їх вилучення у приміщенні ІНФОРМАЦІЯ_1 та ІНФОРМАЦІЯ_5 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), яке знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 .
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів, має право постановити ухвалу про проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Строк дії ухвали два місяці з дня постановлення.
Ухвала складена у двох примірниках, один знаходиться в матеріалах судового провадження, а другий наданий стороні кримінального провадження, якій надано право на доступ до документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя:
Оригінал ухвали.
Суд | Золочівський районний суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 11.04.2025 |
Оприлюднено | 16.04.2025 |
Номер документу | 126576661 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Залізничний районний суд м.Львова
Боровков Д. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні