ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
10 квітня 2025 року м. Дніпросправа № 160/20827/24
Третій апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого - судді Олефіренко Н.А. (доповідач),
суддів: Божко Л.А., Дурасової Ю.В.,
розглянувши в порядку письмового провадження в залі судового засідання Третього апеляційного адміністративного суду в м. Дніпрі апеляційну скаргу Приватного підприємства "Кривбастех" на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 07.01.2025 ( суддя Сластьон А.О.) в адміністративній справі №160/20827/24 за позовом Приватного підприємства "Кривбастех" до Головногоуправління ДПС у Дніпропетровській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними рішень та зобов`язання вчинити певні дії,-
ВСТАНОВИВ:
ПП «КРИВБАСТЕХ» до суду звернулося з вимогами визнати протиправними та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкових накладних Головного управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області: №40810/30948954/2 від 01.07.2024, №40816/30948954/2 від 01.07.2024, №40815/30948954/2 від 01.07.2024, №87661/30948954/2 від 25.12.2023.
Позивач просив зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкові накладні: №2 від 06.07.2022 в сумі у 5 640 000.00 грн., у т.ч. ПДВ 940 000 грн.; №3 від 05.08.2022 в сумі 6 160 000.0 грн., у т.ч. ПДВ 1026 666,66 грн.; №2 від 24.08.2022 в сумі 2 338 434.00 грн., у т.ч. ПДВ 389739,00 грн.; №3 від 07.12.2022 в сумі 831 000,00 грн., у т.ч. ПДВ 138 500,00 грн., які сформовані ПП «КРИВБАСТЕХ» датою подання їх на реєстрацію.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 10 вересня 2024 року адміністративний позов Приватного Підприємства «КРИВБАСТЕХ» до Головного управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними рішень та зобов`язання вчинити певні дії в частині вимоги про визнання протиправним та скасування рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкових накладних від №87661/30948954/2 від 25.12.2023, а також вимоги щодо зобов`язання зареєструвати податкову накладну від 07.12.2022 №3 залишено без розгляду.
Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 07 січня 2025 року відмовлено у задоволенні вимог позову.
З апеляційною скаргою звернувся позивач, на обґрунтування якої зазначив про те, що з метою підтвердження інформації, зазначеної в податкових накладних, та прийняття рішення про їх реєстрацію подав письмові пояснення разом з усіма необхідними документами, в т.ч. додаткові (після отримання повідомлення контролюючого органу), які підтверджують реальність здійснення господарських операцій за спірними податковими накладними.
У відзиві на апеляційну скаргу відповідачі просять апеляційну скаргу залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції без змін.
Враховуючи, що рішення суду першої інстанції ухвалено в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у порядку письмового провадження), суд апеляційної інстанції в порядку п.3 ч.1 ст.311 КАС України розглядає справу без виклику учасників справи (в порядку письмового провадження) за наявними у справі матеріалами, оскільки справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.
Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги у їх сукупності, колегія суддів дійшла висновку, що апеляційну скаргу необхідно залишити без задоволення з таких підстав.
Апеляційним переглядом справи встановлено, що для здійснення господарської діяльності позивачем орендується нежитлове приміщення, що розташовано за адресою: Закарпатська обл., Мукачевського р-н, с.Павшино, вул. А.Волошина, 13, на підтвердження чого до матеріалів справи долучено Договір оренди № 01/07 від 01 липня 2022 року.
Також для здійснення господарської діяльності підприємством було отримано: Ліцензію №2013027647, Дозвіл № 4369, Дозвіл № 4368.19.32, Дозвіл № 4370.19.32 виданий Головним Управлінням Держпраці у Київській області. Строк дії вищевказаних дозволів становить з 10.12.2019 року по 10.12.2024року.
На виконання вимог ст.187 та ст.201 Податкового кодексу України, Приватним підприємством «КРИВБАСТЕХ» з настанням першої події «постачання послуг», було складено і направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкові накладні:
№2 від 24.08.2022, на загальну суму 2 338 434, 00 грн в т.ч. пдв на суму 389739, 00 грн;
№3 від 05.08.2022, на загальну суму 5 640 000, грн в т.ч. пдв на суму 1026666, 67 грн;
№2 від 06.07.2022 на загальну суму 5 640 000, грн в т.ч. пдв на суму 940 000, 00 грн.
Відповідно до наявних в матеріалах справи квитанцій від 19.08.2022, 15.08.2023, 15.08.2023 податкові накладні №2 від 24.08.2022, №3 від 05.08.2022 та № 2 від 06.07.2022 прийнято, однак реєстрацію зупинено з підстав того, що ПН складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Позивачу запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН (т.1 ас37-40).
У червні 2024 року на виконання п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, позивачем було надано копії документів та пояснення щодо реєстрації податкових накладних №2 від 24.08.2022, №3 від 05.08.2022 та № 2 від 06.07.2022, реєстрацію яких було зупинено.
За результатами розгляду наданих позивачем пояснень та документів, Комісією ГУ ДПС у Дніпропетровській області прийнято рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних:
-від 17.06.2024 №11242287/30948954, яким відмовлено в реєстрації податкової накладної від 06.07.2022 №2;
-від 17.06.2024 №11242288/30948954, яким відмовлено в реєстрації податкової накладної від 24.08.2022 №2;
-від 17.06.2024 №11242289/30948954, яким відмовлено в реєстрації податкової накладної від 05.08.2022 №3.
Підставою для відмови в реєстрації податкових накладних в кожному з трьох оскаржуваних рішень зазначено надання платником податку копій докуметів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
За результатами адміністративного оскарження, скарги позивача залишено без задоволення.
Приймаючи рішення про відмову у задоволені вимог позову, суд першої інстанції зазначив, що оскаржувані рішення №40810/30948954/2 від 01.07.2024; №40816/30948954/2 від 01.07.2024; №40815/30948954/2 від 01.07.2024 не містять приписів вчинити обов`язкові дії позивачу та не створюють жодних правових наслідків у вигляді виникнення, зміни чи припинення прав позивача, а тому не є рішеннями суб`єкта владних повноважень (актами індивідуальної дії) у розумінні положень ст. 19 Кодексу адміністративного судочинства України та, відповідно, не порушують права, свободи та інтереси позивача у сфері публічно-правових відносин.
Переглядаючи оскаржуване судове рішення в межах підстав доводів та вимог апеляційної скарги, перевіряючи дотримання судом першої інстанції норм процесуального права при встановленні фактичних обставин у справі та правильність застосування ним норм матеріального права, колегія суддів дійшла висновку, що апеляційна скарга задоволенню не підлягає з таких підстав.
За правилами абзацу першого пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Відповідно до абзаців першого та другого пункту 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів / послуг платник податку - продавець товарів / послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів / послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
На виконання означених вимог податкового законодавства ПП «КРИВБАСТЕХ» у липень-серпень 2022 року склало і подало на реєстрацію до ЄРПН спірні податкові накладні.
За змістом пункту 201.16 ПК України реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Механізм зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів визначено Порядком № 1165 (в редакції, чинній станом на дату зупинення реєстрації спірних податкових накладних).
Відповідно до пункту 7 Порядку № 1165 У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування (крім податкової накладної/розрахунку коригування, у яких відображена операція з вивезення за межі митної території України товарів, до яких застосовується режим експортного забезпечення відповідно до вимог статті 19-2 Закону України "Про зовнішньоекономічну діяльність") встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Відповідно до пункту 8 Порядку № 1165 платник податку отримує інформацію щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, через електронний кабінет.
Пункт 10 Порядку № 1165 передбачає, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
Абзац другий пункту 25 Порядку № 1165 встановлює, що комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном (пункт 26 Порядку № 1165).
Механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначено Порядком прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим наказом Міністерства фінансів України 12 грудня 2019 року № 520 (Порядок № 520).
Відповідно до пункту 2 Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС.
Пункт 4 Порядку № 520 встановлює, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 12 січня 2023 року № 19 «Зміни до Порядку прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», який набрав чинності з 08 березня 2023 року (тобто вже був чинний під час прийняття оскаржуваного у цій справі рішення), пункт 9 Порядку № 520 викладено у наступній редакції:
«Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.
За результатами розгляду поданих письмових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку:
або приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу, за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку;
або направляє повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та / або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (далі - Повідомлення), за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку з пропозицією щодо надання платником податку додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування;
або приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі у разі надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства, та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу, за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.
Платник податку має право подати до контролюючого органу додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Повідомлення.
Додаткові письмові пояснення та копії документів, зазначені в абзаці шостому цього пункту, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимоги Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06 червня 2017 року № 557, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 серпня 2017 року за № 959/30827 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 01 червня 2020 року № 261).
За результатами розгляду поданих додаткових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем їх отримання, приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.
Якщо платник податку не надав додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі протягом 5 робочих днів, що настають за днем граничного строку їх подання, визначеного абзацом шостим цього пункту».
Пункт 10 Порядку № 520, з 08 березня 2023 року, також було викладено у новій редакції: «Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
ненадання / часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, при отриманні Повідомлення;
та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства».
Відповідно до пункту 12 Порядку № 520 рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.
Згідно з квитанціями від 15.08.2023 року № 9312648590 реєстрація податкової накладної від 05.08.2022 року №3 (т1 ас37), від 15.08.2023 року № 9312649046 реєстрація податкової накладної від 24.08.2022 року №2 (т1 ас39) була зупинена на підставі пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України. За змістом квитанції податкова накладна/розрахунок коригування відповідає вимогам пункту 1 критеріїв ризиковості платника податків, від 19.08.2022 року №9162986764 реєстрація податкової накладної від 06.07.2022 року №2 (т1 ас40) була зупинена на підставі пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України. За змістом квитанції податкова накладна/розрахунок коригування відповідає вимогам пункту 7 критеріїв ризиковості платника податків.
Платнику податку (Товариству) запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
З матеріалів справи встановлено, що згідно з рішеннями від 17.06.2024 №11242289/30948954 (т1ас182), від 17.06.2024 №11242288/30948954 (т1ас184), 17.06.2024 №11242287/30948954 (т1ас183) Комісії ДПС у Дніпропетровській області відмовлено у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних у зв`язку з неподанням позивачем копій документів та додаткових пояснень.
Не погоджуючись з цим рішенням, позивач подав до відповідача скарги від 24.06.2024 року, в яких просив скасувати попередньо прийня рішення та зареєструвати спірні податкові накладні.
Рішеннями Комісії з питань розгляду скарг від 01.07.2024 року №40816/30948954/2, №40810/30948954/2, №40815/30948954/2 (т1 ас179-181)залишено скарги без задоволення, а рішення Комісії ДПС - без змін з посиланням на таку підставу, як не надання платником податку копій первинних документів.
Відповідно до абзацу першого пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України (у редакції, що діяла на момент виникнення спірних правовідносин) при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до податкової накладної до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня (абзац п`ятий пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України).
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин (абзац десятий пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України).
Відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України (в редакції Закону № 2245-VIII від 07.12.2017).
Пунктом 13 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №117 (Порядок №117), встановлено, що у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються, зокрема критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.
За результатами розгляду відповідних пояснень та підтверджуючих документів відповідними комісіями контролюючих органів приймається рішення про реєстрацію податкової накладної або про відмову у такій реєстрації.
Підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства (пункт 21 Порядку № 117).
Згідно з пунктом 56.1 статті 56 Податкового кодексу України рішення, прийняті контролюючим органом, можуть бути оскаржені в адміністративному або судовому порядку.
Рішення контролюючого органу, оскаржене в судовому порядку, не підлягає адміністративному оскарженню.
Процедура адміністративного оскарження вважається досудовим порядком вирішення спору (абзаци другий, третій пункту 56.18 статті 56 Податкового кодексу України).
Порядок та особливості оскарження рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних встановлені в пункті 56.23 цієї статті.
Так, відповідно до положень підпунктів 56.23.1 та 56.23.2 пункту 56.23 скарга на рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних подається до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, і розглядається в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, за участі уповноваженої особи центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Відповідно до пункту 1 Порядку розгляду скарг на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №117, розгляд скарг на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється комісією ДФС з питань розгляду скарг, яка є постійно діючим колегіальним органом ДФС, за участю уповноваженої особи Мінфіну.
Згідно з пунктом 13 цього Порядку за результатами розгляду скарги комісія ДФС з питань розгляду скарг приймає одне з таких рішень: задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії контролюючого органу про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; залишає скаргу без задоволення та рішення комісії контролюючого органу про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін; залишає скаргу без розгляду.
Звертаючись до суду з адміністративним позовом та обґрунтовуючи позовні вимоги, позивач фактично не погоджувався з рішеннями від 17.06.2024 року про відмову у реєстрації спірних податкових накладних.
Разом з тим, позивач в цій адміністративній справі не оскаржує рішення від 17.06.2024 року №11242289/30948954 (т1ас182), від 17.06.2024 №11242288/30948954 (т1ас184), 17.06.2024 №11242287/30948954 (т1ас183), а просить скасувати рішення Комісії з питань розгляду скарг Державної фіскальної служби України №9300/39331864/2 від 04.06.2018 про результати розгляду його скарги на рішення від 16.05.2018 №703474/39331864.
Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що правових підстав для задоволення позовних вимог ПП «КРИВБАСТЕХ» до ГУ ДПС у Дніпропетровській області Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень від 01.07.2024 року №40816/30948954/2, №40810/30948954/2, №40815/30948954/2 (т1 ас179-181) немає, оскільки цими рішеннями вирішувався спір в досудовому порядку та не створює юридичного наслідку для позивача, а визнання цього рішення протиправним та його скасування не призведе до відновлення порушеного права.
Отже, з аналізу наведених встановлено, що ПП «КРИВБАСТЕХ» не заявило вимогу про скасування рішення про відмову в реєстрації спірних податкових накладних, від вирішення якої залежало, чи підлягає захисту право, на порушення якого позивач посилається, тому рішення суду першої інстанції слід залишити без змін.
З огляду на викладене, суд першої інстанції правильно і повно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків рішення суду, а тому підстав для скасування рішення колегія суддів не знаходить і вважає, що апеляційну скаргу на нього слід залишити без задоволення.
Керуючись ст.ст. 243, 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 328 КАС України, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Приватного підприємства "Кривбастех" залишити без задоволення.
Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 07.01.2025 в адміністративній справі №160/20827/24 залишити без змін.
Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили 10 квітня 2025 року та касаційному оскарженню не підлягає, крім випадків, передбачених пунктом другим частини п`ятої статті 328 КАС України.
Повне судове рішення складено 14 квітня 2025 року.
Головуючий - суддяН.А. Олефіренко
суддяЛ.А. Божко
суддяЮ. В. Дурасова
Суд | Північно-західний апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 10.04.2025 |
Оприлюднено | 18.04.2025 |
Номер документу | 126664184 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Третій апеляційний адміністративний суд
Олефіренко Н.А.
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Сластьон Анна Олегівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Сластьон Анна Олегівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Сластьон Анна Олегівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Сластьон Анна Олегівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Сластьон Анна Олегівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні