П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
22 квітня 2025 р.м. ОдесаСправа № 420/18845/24
Головуючий в 1 інстанції: Бойко О.Я. Дата і місце ухвалення: 28.02.2025р., м. Одеса Колегія суддів П`ятого апеляційного адміністративного суду
у складі:
головуючого Ступакової І.Г.
суддів Бітова А.І.
Лук`янчук О.В.
розглянувши в порядку письмового провадження в місті Одесі адміністративну справу за апеляційною скаргою Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 28 лютого 2025 року по справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області про визнання дій протиправними, скасування рішення та зобов`язання вчинити дії, -
В С Т А Н О В И Л А :
В червні 2024 року ОСОБА_1 звернулася до Одеського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області, в якому просила суд:
-визнати протиправними дії та скасувати рішення ГУ ПФУ в Івано-Франківській області №155250028552 від 20.05.2024р. про відмову у призначенні ОСОБА_1 пенсії за віком відповідно до статті 26 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування»;
-зобов`язати ГУ ПФУ в Івано-Франківській області зарахувати ОСОБА_1 до загального трудового стажу роботи періоди навчання з 01.09.1981р. по 21.07.1982р. в Вілейському технічному училищі №124 приладобудування, період роботи на Вілейському заводі «Зеніт» на посаді фрезерувальника ІІ розряду з 22.07.1982р. по 13.07.1983р., період роботи в КЛПУ «Донецький обласний госпіталь для ветеранів війни м.Мар`їнки» з 01.11.1995р. по 18.11.2015р.;
-зобов`язати ГУ ПФУ в Івано-Франківській області призначити ОСОБА_1 пенсію за віком відповідно до ст.26 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» з 13.05.2024р.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначала, що вона має статус внутрішньо переміщеної особи та, при досягненні 60-річного віку, 13.05.2024р. звернулася до ГУ ПФУ в Івано-Франківській області із заявою про призначення пенсії за віком на підставі ст.26 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування». Однак, рішенням №155250028552 від 20.05.2024р. відповідач відмовив позивачу в призначенні пенсії з посиланням на відсутність необхідного страхового стажу (31 рік). Таке рішення позивач вважає незаконним та зазначала, що до її страхового стажу територіальним органом ПФУ протиправно не зараховано період навчання з 01.09.1981р. по 21.07.1982р. в Вілейському технічному училищі №124 приладобудування, період роботи на Вілейському заводі «Зеніт» на посаді фрезерувальника ІІ розряду з 22.07.1982р. по 13.07.1983р., період роботи в КЛПУ «Донецький обласний госпіталь для ветеранів війни м.Мар`їнки» з 01.11.1995р. по 18.11.2015р., які підтверджено наданими ОСОБА_1 довідками. При цьому, трудову книжку не надано орану ПФУ, так як вона була втрачена під час окупації м.Мар??їнки. В порушення вимог Порядку підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.1993р. №637, ГУ ПФУ в Івано-Франківській області не врахувало наданих заявником доказів спірних періодів роботи та не виконало покладеного на нього обов`язку щодо всебічного, повного та об`єктивного розгляду всіх поданих документів.
Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 28 лютого 2025 року позов задоволено частково.
Визнано протиправними дії та скасовано рішення ГУ ПФУ в Івано-Франківській області №155250028552 від 20.05.2024р. про відмову у призначенні ОСОБА_1 пенсії за віком відповідно до статті 26 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування».
Зобов`язано ГУ ПФУ в Івано-Франківській області зарахувати ОСОБА_1 до загального трудового стажу роботи період навчання з 01.09.1981р. по 21.07.1982р. в Вілейському технічному училищі №124 приладобудування, період роботи на Вілейському заводі «Зеніт» на посаді фрезерувальника ІІ розряду з 22.07.1982р. по 13.07.1983р., період роботи в КЛПУ «Донецький обласний госпіталь для ветеранів війни м.Мар`їнки» з 01.11.1995р. по 31.12.1998р.
Зобов`язано ГУ ПФУ в Івано-Франківській області повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 13.05.2024р. про призначення пенсії за віком відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» №1058-IV від 09.07.2003р.
В задоволенні решти позовних вимог відмовлено.
Стягнуто з ГУ ПФУ в Івано-Франківській області на користь ОСОБА_1 судовий збір у сумі 1211, 20 грн.
Не погоджуючись з вказаним рішенням ГУ ПФУ в Івано-Франківській області подало апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на не правильне застосування судом першої інстанції норм матеріального права та не повне з`ясування обставин справи, просить скасувати рішення від 28.02.2025р. з ухваленням по справі нового судового рішення про відмову в задоволенні позову ОСОБА_1 .
В своїй скарзі апелянт зазначає, що періоди трудової діяльності та інші періоди, що враховуються до стажу роботи для призначення пенсії до 01.01.2004р., зараховуються до страхового стажу в порядку і на умовах, передбачених законодавством, що діяло раніше, на підставі документів, визначених Порядком підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.1993р. №637, зокрема, трудової книжки. Станом на 13.05.2024р. у ОСОБА_1 відсутні додаткові документи, підтверджуючі період роботи з 01.11.1995р. по 31.12.1998р. З відомостей перевірки контрагентів YouControl юридичну особу КЛПУ «Донецький обласний госпіталь для ветеранів війни м.Мар`їнки» (код ЄДРПОУ 02006751) було зареєстровано 11.02.2004р. Судом першої інстанції не досліджено виписки з особових рахунків, платіжні відомості та інші документи про нараховану та сплачену заробітну плату, які є доказами щомісячної сплати страхових внесків у період роботи позивача на цьому підприємстві.
Справу розглянуто судом апеляційної інстанції в порядку письмового провадження на підставі п.3 ч.1 ст.311 КАС України.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши законність і обґрунтованість судового рішення в межах позовних вимог і доводів апеляційної скарги, колегія суддів доходить наступних висновків.
Судом першої інстанції встановлено та матеріалами справи підтверджено, що ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , є внутрішньо переміщеною особою, що підтверджується довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи від 30.03.2022р. №5105-7000394141. Зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 ; фактичне місце проживання/перебування: АДРЕСА_2 .
При досягненні 60-річного віку ОСОБА_1 13.05.2024р. звернулася до ГУ ПФУ в Одеській області із заявою про призначення пенсії за віком на підставі ч.1 ст.26 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування».
До вказаної заяви ОСОБА_1 , серед іншого, додала: довідку №390 від 27.12.2023р., із змісту якої вбачається, що ОСОБА_1 навчалася в Вілейському технічному училищі №124 приладобудування у період з 01.09.1981р. по 21.07.1982р.; довідку про період роботи №354 від 18.12.2023р., відповідно до якої позивач працювала на Вілейському заводі «Зеніт» на посаді фрезерувальника ІІ розряду у період з 22.07.1982р. по 13.07.1983р.
Відповідно до п.п.4.1 та 4.2 Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», затвердженого Постановою Правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005р. №22-1, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27.12.2005р. за №1566/11846, заяву позивача за принципом екстериторіальності передано для розгляду до ГУ ПФУ в Івано-Франківській області.
Рішенням ГУ ПФУ в Івано-Франківській області від 20.05.2024р. №155250028552 відмовлено в призначенні ОСОБА_1 пенсії за віком у зв`язку з відсутністю у неї необхідного страхового стажу, визначеного Законом України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» (31 рік).
Зокрема, у вказаному рішенні зазначено, що страховий стаж особи становить 25 років 06 місяців 28 днів. До страхового стажу зараховано періоди догляду за дітьми до досягнення ними трирічного віку, з урахуванням даних, що містяться в індивідуальних відомостях про застраховану особу (довідка Форми ОК-5). Документи про стаж заявниці відсутні.
Не погоджуючись з правомірністю рішення ГУ ПФУ в Івано-Франківській області про відмову у призначенні пенсії за віком ОСОБА_1 звернулася з даним позовом до суду.
Суд першої інстанції, задовольняючи частково позов, виходив з того, що період навчання позивача з 01.09.1981р. по 21.07.1982р. в Вілейському технічному училищі №124 приладобудування та період її роботи на Вілейському заводі «Зеніт» на посаді фрезерувальника ІІ розряду з 22.07.1982р. по 13.07.1983р. підтверджується наданими органу ПФУ довідками, які останнім не враховано та протиправно не зараховано відповідні періоди до страхового стажу ОСОБА_1 .
Апеляційна скарга ГУ ПФУ в Івано-Франківській області не містить обґрунтувань щодо помилковості висновків суду першої інстанції у відповідній частині.
Що ж до зарахування до страхового стажу позивача періоду її роботи в КЛПУ «Донецький обласний госпіталь для ветеранів війни м.Мар`їнки» з 01.11.1995р. по 31.12.1998р., то суд першої інстанції врахував, що у позивача відсутня трудова книжка, яка втрачена під час окупації м.Мар?їнка Донецької області, а також відсутня можливість надати відповідні підтверджуючі чи архівні довідки, у зв`язку із знаходженням підприємства на окупованій території та не переданням ним первинних документів на зберігання до архівних установ. Суд зазначив, що у такому випадку, на підставі положень Порядку №637, трудовий стаж ОСОБА_1 міг бути установлений на підставі показань не менше двох свідків. Натомість, при розгляді заяви позивача відповідач не запропонував їй підтвердити стаж роботи шляхом допиту свідків, чим порушив, на думку суду, принцип офіційності. У зв`язку з цим, судом здійснено заходи щодо допиту свідків, які працювали у спірний період разом з ОСОБА_1 в КЛПУ «Донецький обласний госпіталь для ветеранів війни м.Мар`їнки», які підтвердили її стаж роботи в госпіталі з 01.11.1995р. по 18.11.2015р.
З висновками суду першої інстанції у відповідній частині апелянт не погоджується та зазначає, що станом на 13.05.2024р. у ОСОБА_1 відсутні документи, підтверджуючі період роботи з 01.11.1995р. по 31.12.1998р., в той час як з відомостей перевірки контрагентів YouControl юридичну особу КЛПУ «Донецький обласний госпіталь для ветеранів війни м.Мар`їнки» (код ЄДРПОУ 02006751) було зареєстровано тільки 11.02.2004р.
Надаючи правову оцінку таким доводам апелянта колегія суддів виходить з наступного.
Принципи, засади і механізми функціонування системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування, призначення, перерахунку і виплати пенсій, визначені Законом України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» від 09.07.2003р. №1058-IV, який набрав чинності з 01.01.2004р. (далі - Закон №1058-IV).
Частиною першою статті 26 Закону №1058-IV передбачено, що особи мають право на призначення пенсії за віком після досягнення віку 60 років за наявності страхового стажу не менше 15 років по 31 грудня 2017 року.
Починаючи з 1 січня 2018 року право на призначення пенсії за віком після досягнення віку 60 років мають особи за наявності страхового стажу, зокрема, з 1 січня 2024 року по 31 грудня 2024 року - не менше 31 року.
Страховий стаж - період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок (ч.1 ст.24 Закону №1058-IV)
Згідно ч.2, ч.4 ст.24 Закону №1058-IV страховий стаж обчислюється територіальними органами Пенсійного фонду відповідно до вимог цього Закону за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку, а за періоди до впровадження системи персоніфікованого обліку - на підставі документів та в порядку, визначеному законодавством, що діяло до набрання чинності цим Законом, а також даних, включених на підставі цих документів до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування. Періоди трудової діяльності та інші періоди, що враховувалися до стажу роботи для призначення пенсії до набрання чинності цим Законом, зараховуються до страхового стажу в порядку і на умовах, передбачених законодавством, що діяло раніше, крім випадків, передбачених цим Законом.
Статтею 62 Закону України «Про пенсійне забезпечення» №1788-ХІІ визначено, що основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка. Порядок підтвердження наявного трудового стажу при відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній встановлюється Кабінетом Міністрів України.
На реалізацію вказаної норми Закону №1788-ХІІ Кабінет Міністрів України постановою від 12.08.1993р. №637 затвердив Порядок підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній.
Пунктами 1 та 2 Порядку №637 передбачено, що основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка. За відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній трудовий стаж встановлюється на підставі інших документів, виданих за місцем роботи, служби, навчання, а також архівними установами. У разі коли документи про трудовий стаж не збереглися, підтвердження трудового стажу здійснюється органами Пенсійного фонду на підставі показань свідків.
За відсутності трудової книжки, а також у тих випадках, коли в трудовій книжці відсутні необхідні записи або містяться неправильні чи неточні записи про періоди роботи, для підтвердження наявного трудового стажу приймаються довідки, виписки із наказів, особові рахунки і відомості на видачу заробітної плати, посвідчення, характеристики, письмові трудові договори і угоди з відмітками про їх виконання та інші документи, які місять відомості про періоди роботи (п.3 Порядку №637).
Згідно наявної в матеріалах справи довідки Мар?їнської міської військової адміністрації Покровського району Донецької області від 04.06.2024р. документи комунальної лікувально-профілактичної установи «Донецький обласний госпіталь для ветеранів війни м.Мар`їнки» не надходили на зберігання до архівного сектору, а тому немає можливості надати довідки про трудовий стаж ОСОБА_1 за період з 01.11.1995р. по 18.11.2015р.
Згідно листа Департаменту охорони здоров`я Донецької ОДА від 04.06.2024р. комунальна лікувально-профілактична установа «Донецький обласний госпіталь для ветеранів війни м.Мар`їнки» не здійснює фінансово-господарську діяльність, керівництво госпіталю відсутнє. Документи втрачені. До Державного архіву Донецької області документи щодо фінансово-господарської діяльності госпіталем не передавались, а тому немає можливості надати підтвердження стажу роботи ОСОБА_1 за період з 01.11.1995р. по 18.11.2015р.
Згідно листа Державного архіву Донецької області від 03.06.2024р. Держархів області розглянув запит ОСОБА_1 щодо надання архівної довідки про трудовий стаж за період роботи з 01.11.1995 до 18.11.2015р. у комунальній лікувально-профілактичній установі «Донецький обласний госпіталь для ветеранів війни м. Мар?їнки» на посаді сестри-господині неврологічного відділення. Документи з кадрових питань (особового складу) (накази, картки особових рахунків, відомості нарахування заробітної плати, особові справи) підприємств, установ, організацій, на підставі яких підтверджується трудовий стаж та заробітна плата, до Держархіву області на зберігання не надходять. Документи зберігаються на підприємстві (установі, організації) 75 років. Видача довідок громадянам про стаж роботи та заробітну плату проводиться підприємством. У разі реорганізації підприємства документи передаються правонаступнику, у разі ліквідації в трудові або приватні архіви. Згідно даних з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань комунальна лікувально-профілактична установа «Донецький обласний госпіталь для ветеранів війни м. Мар?їнки» (код юридичної особи - 02006751) зареєстрована за адресою: вул. Осипенка, буд. 29, м. Мар?їнка, Покровський район, Донецька область, 85600; у зв`язку з цим направити запит до зазначеної установи неможливо через те, що установа знаходиться/знаходилась на тимчасово окупованій Російською Федерацією території України.
З наведеного вбачається відсутність документів про наявний стаж роботи позивача в комунальній лікувально-профілактичній установі «Донецький обласний госпіталь для ветеранів війни м. Мар?їнки» і неможливість одержання їх внаслідок відсутності архівних даних з незалежних від неї причин.
З цих підстав колегія суддів не приймає до уваги посилання апелянта на те, що судом першої інстанції не досліджено виписки з особових рахунків, платіжні відомості та інші документи про нараховану та сплачену заробітку плату в комунальній лікувально-профілактичній установі «Донецький обласний госпіталь для ветеранів війни м. Мар?їнки» (код юридичної особи - 02006751), які є доказами щомісячної сплати страхових внесків у період роботи позивача на цьому підприємстві.
Згідно п.17 Порядку №637 за відсутності документів про наявний стаж роботи та неможливості їх одержання у зв`язку із стихійним лихом, аваріями, катастрофами або іншими надзвичайними ситуаціями стаж роботи, який дає право на пенсію, встановлюється на підставі показань не менше двох свідків, які б знали заявника по спільній з ним роботі на одному підприємстві, в установі, організації (в тому числі колгоспі) або в одній системі.
Пунктом 18 Порядку №637 передбачено, що за відсутності документів про наявний стаж роботи і неможливості одержання їх внаслідок ліквідації підприємства, установи, організації або відсутності архівних даних з інших причин, ніж ті, що зазначені в пункті 17 цього Порядку, стаж роботи установлюється на підставі показань не менше двох свідків, які б знали заявника по спільній з ним роботі на одному підприємстві, в установі, організації (в тому числі колгоспі) або в одній системі і мали документи про свою роботу за час, стосовно якого вони підтверджують роботу заявника.
У такому ж порядку підтверджується стаж роботи за відсутності документів у разі, коли підприємства, установи, організації або їх правонаступники розміщуються (розміщувалися) на тимчасово окупованій Російською Федерацією території України, в районі проведення антитерористичної операції або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, а також на територіях територіальних громад, що розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають/перебували в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), а також у разі, коли майно (документи) підприємств, установ, організацій або їх правонаступників (незалежно від місця їх реєстрації на території України) розташоване на території України та/або пошкоджене чи знищене внаслідок воєнних (бойових) дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації проти України, за умови документального підтвердження пошкодження чи знищення майна (документів).
З аналізу вказаних норм слідує, що у разі відсутності трудової книжки та інших документів про стаж, для підтвердження наявного трудового стажу приймаються додаткові докази, визначені Порядком №637, серед яких показання не менше двох свідків, які знали особу по спільній з нею роботі на одному підприємстві, установі, організації і мають документи про свою роботу за час, стосовно якого вони підтверджують роботу заявника.
Відповідно до п.4.2 Порядку №22-1 при прийманні документів працівник структурного підрозділу, який здійснює прийом та обслуговування осіб, серед іншого, проводить опитування свідків для підтвердження стажу відповідно до пунктів 17-19 Порядку №637. Опитування свідків проводиться згідно із пунктом 12 Порядку підтвердження періодів роботи, що зараховуються до стажу для призначення пенсії, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 10.11.2006р. №18-1.
Згідно п. 4.7 Порядку №22-1 право особи на одержання пенсії установлюється на підставі всебічного, повного і об`єктивного розгляду всіх поданих документів органом, що призначає пенсію.
Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що ГУ ПФУ в Івано-Франківській області при розгляді заяви ОСОБА_1 від 13.05.2024р. не дотримано вимог п.4.7 Порядку №22-1 щодо всебічного, повного і об`єктивного розгляду всіх поданих позивачем документів для призначення пенсії. Відповідач не запропонував позивачу підтвердити стаж роботи шляхом допиту свідків, врахуючи обставини окупації території України, де здійснювала свою трудову діяльність ОСОБА_1 , що стало причиною втрати трудової книжки та неможливості отримання архівних даних щодо стажу роботи.
Допитані в суді першої інстанції свідки ОСОБА_2 (працював на посаді головного лікаря КЛПУ «Донецький обласний госпіталь для ветеранів війни м.Мар`їнки» у період з 10.05.1995р. по листопад 2015 року) та ОСОБА_3 (завідуюча складом КЛПУ протягом 1995-2015 років) підтвердили період роботи ОСОБА_1 з 01.11.1995р. по 18.11.2015р. в КЛПУ «Донецький обласний госпіталь» на посаді сестри-господарки в неврологічному відділенні.
Колегія суддів не приймає до уваги посилання апелянта на те, що згідно відомостей перевірки контрагентів YouControl юридичну особу КЛПУ «Донецький обласний госпіталь для ветеранів війни м.Мар`їнки» (код ЄДРПОУ 02006751) було зареєстровано тільки 11.02.2004р.
Як вбачається з наявної в матеріалах справи довідки за формою ОК-5 період роботи ОСОБА_1 з 01.01.1999р. по 18.11.2015р. у вказаній юридичній особі (код ЄДРПОУ 02006751) ГУ ПФУ в Івано-Франківській області зарахувало до її страхового стажу, що спростовує доводи апелянта про реєстрацію комунального підприємства тільки у 2004 році.
На підставі викладеного у сукупності колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про протиправність рішення ГУ ПФУ в Івано-Франківській області №155250028552 від 20.05.2024р. та його скасування, із зобов`язанням відповідача повторно розглянути заяву ОСОБА_1 про призначення пенсії за віком.
Доводи апеляційної скарги ГУ ПФУ в Івано-Франківській області не спростовують правильність висновків суду першої інстанції в частині задоволення позову ОСОБА_1 , а тому підстав для задоволення апеляційної скарги відповідача колегія суддів не вбачає.
Оскільки судом першої інстанції правильно встановлено обставини справи та постановлено судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, тому, відповідно до ст.316 КАС України, за наслідками розгляду апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін.
З огляду на залишення рішення суду першої інстанції без змін, відповідно до приписів статті 139 КАС України, підстави для розподілу судових витрат відсутні.
Враховуючи, що дана справа правомірно віднесена судом першої інстанції до категорії незначної складності та розглядалась за правилами спрощеного провадження, тому постанова суду апеляційної інстанції, відповідно до ч.5 ст.328 КАС України, в касаційному порядку оскарженню не підлягає.
Керуючись ст.ст. 308, 311, п.1 ч.1 ст.315, ст.ст. 316, 321, 322, 325, 328 КАС України, колегія суддів, -
П О С Т А Н О В И Л А :
Апеляційну скаргу Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області залишити без задоволення, рішення Одеського окружного адміністративного суду від 28 лютого 2025 року залишити без змін.
Постанова апеляційного суду набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню в касаційному порядку не підлягає, крім випадків, передбачених п.2 ч.5 ст.328 КАС України.
Повний текст судового рішення виготовлений 22 квітня 2025 року.
Головуючий: І.Г. Ступакова
Судді: А.І. Бітов
О.В. Лук`янчук
Суд | Центральний апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 22.04.2025 |
Оприлюднено | 24.04.2025 |
Номер документу | 126786576 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них |
Адміністративне
П'ятий апеляційний адміністративний суд
Ступакова І.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні