Постанова
від 22.04.2025 по справі 751/10076/24
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД

Справа № 751/10076/24 Головуючий у 1 інстанції Маслюк Н. В. Провадження № 33/4823/223/25 Категорія - ст. 485 МК України

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

22 квітня 2025 року місто Чернігів

Чернігівський апеляційний суд в складі:

головуючого судді - Оседача М.М.,

за участю представника Чернігівської митниці Держмитслужби Стрижака А.І.,

захисника адвоката Кривошея А.М. (в режимі відеоконференції),

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Чернігові в порядку дистанційного судового провадження (в режимі відеоконференції) справу про адміністративне правопорушення за апеляційною скаргою представника Чернігівської митниці Держмитслужби Стрижака А.І. на постанову Новозаводського районного суду м. Чернігова від 05 лютого 2025 року,-

В С Т А Н О В И В :

Цією постановою відносно громадянина України:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , проживаючого в АДРЕСА_1 ,

закрито провадження по справі про притягнення останнього до адміністративної відповідальності за ст. 485 Митного кодексу України (далі МК України), у зв`язку з відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення.

У своїй постанові місцевий суд зазначив, що згідно протоколу про порушення митних правил №0080/10200/24 від 23.10.2024 року вбачається, що 03.01.2023 року, о 08 год. 37 хв., через пункт пропуску «Угринів Долгобичув» Львівської митниці громадянином України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , (паспорт НОМЕР_1 , також використовує паспорт НОМЕР_2 ), на митну територію України ввезено у якості гуманітарної допомоги транспортний засіб марки «FORD RANGER», реєстраційний номерний знак НОМЕР_3 (країна реєстрації - Великобританія), VIN-код (номер кузова) НОМЕР_4 .

З метою з`ясування обставин ввезення на митну територію України даного транспортного засобу Чернігівською митницею направлено запит до Львівської митниці від 18.06.2024 року № 7.11-3/20-03/7/3130 щодо надання копій документів, на підставі яких транспортний засіб ввезено в Україну в якості гуманітарної допомоги.

Факт ввезення на митну територію України та оформлення у якості гуманітарної допомоги даного транспортного засобу підтверджується відомостями, що містяться у Автоматизованій системі митного оформлення «Інспектор» та копіями документів, які додані до відповіді Львівської митниці від 28.06.2024 року №7.4-4/28-07-05/7/17926 (вх. Чернігівської митниці від 01.07.2024 №5279/7/7.11-3/12), а саме: копією Декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою від 03.01.2023 року, копією звернення громадської організації «Перша волонтерська група ТРО» від 30.12.2022 року № б/н, копією паспорта громадянина України ОСОБА_1 , копією реєстраційного документа на транспортний засіб реєстраційний номер НОМЕР_3 .

Відповідно до наданої інформації Львівської митниці (вх. Чернігівської митниці від 01.07.2024 року № 5279/7/7.11-3/12) встановлено, що 03.01.2023 року при ввезенні на митну територію України транспортного засобу марки FORD RANGER, VIN-код (номер кузова) НОМЕР_4 громадянин України ОСОБА_1 подав Декларацію про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою (за формою, встановленою додатком до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.03.2022 року №174 «Деякі питання пропуску гуманітарної допомоги через митний кордон України в умовах воєнного стану» (зі змінами та доповненнями), у якій, зокрема, у графі 6 «Отримувач/Consignee» вказано «ГО «Перша волонтерська група ТРО» (код 44774302»), у графі 7 «Фактичне місце призначення розвантаження вантажу/Place of unloading of goods» вказано «м. Чернігів, Шевченка 29/20», у графі 9 «Вид допомоги/Type of assistance» вказано «FORD» WF0LMFE402W233307, 1шт, 1500 кг.

Чернігівською митницею з метою підтвердження чи спростування факту отримання даного транспортного засобу направлено запит до громадської організації «Перша волонтерська група ТРО» від 21.07.2023 року №7.11-3/7.11-20- 03/14/3935, на який отримано відповідь від 07.02.2024 року №б/н (вх. Чернігівської митниці від 07.02.2024 року № 1043/14/7.11-3/7.11-10-11/6), де громадська організація «Перша волонтерська група ТРО» повідомляє, що замовляла вищевказаний транспортний засіб, але оскільки транспортний засіб перетнув кордон у несправному стані, громадська організація відмовилася його забирати.

18.06.2024 року Чернігівською митницею було підготовлено та направлено лист керівникам митниць №7.11-3/20-03/7/3131, щодо проведення опитування ОСОБА_1

26.06.2024 року листом Львівської митниці №7.4-4/28-07-05/7/17740 (вх. Чернігівської митниці від 26.06.2024 року №5189/7/7.11-3/12) надіслано пояснення громадянина ОСОБА_1 , де він зазначає, що транспортний засіб марки FORD RANGER, VIN-код (номер кузова) НОМЕР_4 до громадської організації «Перша волонтерська група ТРО» доставлено не було, а вказаний транспортний засіб він передав за місцем свого проживання громадянину (представнику) ОСОБА_2 . Також пояснив, що підтверджуючі документи, щодо передачі транспортного засобу у нього відсутні. Подальше місце знаходження транспортного засобу йому не відоме, у чиєму володінні перебуває вказаний транспортний засіб він не знає.

16.07.2024 року Чернігівською митницею, з метою з`ясування інформації щодо того чи працює (працював) громадянин (представник) ОСОБА_3 у ГО «Перша волонтерська група ТРО», до даної організації направлено запит №7.11-3/20-03/14/3672, на який отримано відповідь від 16.07.2024 №б/н (вх. Чернігівської митниці від 17.07.2024 року № 5718/14/7.11- 3/10), що громадянин ОСОБА_3 не працює (і не працював) у ГО «Перша волонтерська група ТРО».

11.10.2024 року у приміщенні Чернігівської митниці керівник громадської організації «Перша волонтерська група ТРО» ОСОБА_4 надав письмове пояснення щодо факту ввезення транспортного засобу марки FORD RANGER, VIN-код (номер кузова) НОМЕР_4 . Він вказав, що громадська організація замовляла транспортний засіб марки FORD RANGER, VIN-код (номер кузова) НОМЕР_4 з метою передачі в підрозділ ЗСУ, однак його до громадської організації «Перша волонтерська група ТРО» доставлено не було у зв`язку з поломкою, яка сталася під час переміщення територією України. Про це ОСОБА_5 повідомили у телефонному режимі. Також, по телефону ОСОБА_5 повідомили, що у зв`язку з тим, що вказаний транспортний засіб потребував тривалого і вартісного ремонту місцевий благодійний фонд (назва і дані фонду не відомі, територія діяльності м. Луцьк, Волинська обл.) погодився його відремонтувати та надати керівнику ГО «Перша волонтерська група ТРО» ОСОБА_6 всі необхідні дані для оформлення акту приймання-передачі транспортного засобу до фонду, який буде займатися ремонтом. Однак, на сьогоднішній день інформацію, щодо даних фонду керівник ГО «Перша волонтерська група ТРО» ОСОБА_4 не отримав, а місцезнаходження та подальша доля автомобіля йому не відомі. Також ОСОБА_4 у своїх поясненнях зазначив, що він нікого не уповноважував вчиняти будь - які дії з транспортним засобом FORD RANGER, VIN-код НОМЕР_4 , який до цього часу до ГО «Перша волонтерська група ТРО» передано так і не було.

18.06.2024 року Чернігівською митницею громадянину ОСОБА_1 було направлено листи-запрошення вих. № 7.11-3/20-03/10/3127, вих. № 7.11-3/20-03/10/3126 та № 7.11-3/20-03/10/3125 з проханням з`явитись у строк до 12.07.2024 року до Чернігівської митниці для надання пояснень з приводу обставин переміщення вказаного транспортного засобу через митний кордон України або надіслати письмові пояснення на адресу Чернігівської митниці засобами поштового зв`язку або електронною поштою.

Відповідно до рекомендованих повідомлень про вручення поштового відправлення з ідентифікаторами №0600933657660, №0600933658810 та №0600933661692 громадянин ОСОБА_1 26.06.2024 року особисто отримав відправлення з листом-запрошенням від 18.06.2024 року №7.11-3/20-03/10/3127 та 27.06.2024 року особисто отримав відправлення з листом-запрошенням від 18.06.2024 № 7.11-3/20-03/10/3126, але у вказаний термін до Чернігівської митниці не з`явився, про причини неявки не повідомив.

25.07.2024 року Чернігівською митницею громадянину ОСОБА_7 було направлено листи вих. № 7.11-3/20-03/10/3841, вих. № 7.11-3/20-03/10/3849 та №7.11-3/20-03/10/3848 з проханням надати інформацію з приводу обставин передачі йому вказаного транспортного засобу громадянином ОСОБА_8 та інформацію щодо його місцезнаходження.

Станом на 23.10.2024 року додаткових пояснень та будь-яких документів, щодо обставин ввезення, передачі та місцезнаходження транспортного засобу FORD RANGER, VIN-код (номер кузова) НОМЕР_4 до Чернігівської митниці від громадянина ОСОБА_9 та громадянина Оконського Назара не надійшло.

Згідно зі службовою запискою управління митних платежів, контролю митної вартості та митно - тарифного регулювання ЗЕД Чернігівської митниці від 16.07.2024 року №15-02/15-01/3010 розмір митних платежів, які підлягали сплаті під час ввезення транспортного засобу FORD RANGER, VIN-код (номер кузова) НОМЕР_4 , станом на 03.01.2023 року становить 166 117,78 грн. (з яких ввізне мито - 15 360,09 грн.; акцизний податок - 97 471,25 грн.; ПДВ - 53 286,44 грн.).

Таким чином, громадянин України ОСОБА_1 здійснив протиправні дії, спрямовані на ухилення від сплати митних платежів на загальну суму 166 117,78 грн., шляхом використання товару: транспортний засіб «FORD RANGER», реєстраційний номерний знак НОМЕР_3 , VIN-код (номер кузова) НОМЕР_4 , щодо якого було надано пільги зі сплати митних платежів, в інших цілях, у зв`язку з якими було надано такі пільги.

Місцевий суд дійшов висновку, що митним органом не доведено факт використання ОСОБА_1 транспортного засобу «FORD RANGER», реєстраційний номерний знак НОМЕР_3 , стосовно якого було надано пільги щодо сплати митних платежів в інших цілях, ніж ті, у зв`язку з якими було надано такі пільги та не було доведено, що зазначений автомобіль не перейшов у розпорядження представника ГО «Перша волонтерська група ТРО».

Не погодившись з рішенням суду, представник Чернігівської митниці Стрижак А.І. подав апеляційну скаргу, в якій просив скасувати постанову місцевого суду та прийняти нову постанову, згідно з якою притягнути ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ст.485 МК України та накласти на нього адміністративне стягнення в межах санкції даної статті. Вважає, що місцевий суд прийняв передчасне та недостатньо обґрунтоване рішення, закриваючи провадження по справі у зв`язку з відсутністю у діях особи складу адміністративного правопорушення. Зазначає, що в матеріалах справи про порушення митних правил міститься достатньо доказів винуватості ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, яке виразилось у тому, що останній діючи лише і виключно на власний розсуд вчинив передачу автомобіля не за призначенням третій особі, яка явно не мала жодних підстав на його отримання. При цьому, зазначає, що доказів, які б свідчили про те, що автомобіль надійшов у розпорядження громадської організації «Перша волонтерська група ТРО», матеріали справи не містять.

В судове засідання апеляційної інстанції ОСОБА_1 не з`явився, про час і місце розгляду справи був повідомлений належним чином, заяв про відкладення розгляду справи не подавав.

При цьому, в судовому засіданні (в режимі відеоконференції) захисник зазначив, що ОСОБА_1 був поінформований належним чином про час та місце слухання справи та не заперечував щодо розгляду справи за його відсутності.

Відповідно до вимог ч.6 ст.294 КУпАП участь особи, яка подала скаргу, чи інших осіб, які беруть участь у провадженні справи про адміністративне правопорушення, в розгляді справи судом апеляційної інстанції, не є обов`язковою. Наведене положення відповідає практиці Європейського суду з прав людини, аналіз якої свідчить про те, що відсутність особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, під час розгляду справи судом апеляційної інстанції не може автоматично вважатися порушенням п.1 ст.6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод.

Заслухавши пояснення представника Чернігівської митниці Держмитслужби, який підтримав апеляційну скаргу та просив її задовольнити, з підстав наведених у ній, захисника (в режимі відеоконференції), який заперечував проти задоволення поданої апеляційної скарги та просив її залишити без задоволення, а постанову суду без змін, перевіривши матеріали справи та доводи скарги, апеляційний суд приходить до наступного висновку.

Згідно ст. 458 МК України порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України.

Усі питання щодо пропуску через митний кордон України товарів регулюються Митним кодексом України, затвердженим Законом України №4496-VІ від 13.03.2012, а також іншими нормативно - правовими актами з питань митної справи.

Відповідно до ст. 1 Закону України «Про гуманітарну допомогу», гуманітарна допомога - цільова адресна безоплатна допомога в грошовій або натуральній формі, у вигляді безповоротної фінансової допомоги або добровільних пожертвувань, або допомога у вигляді виконання робіт, надання послуг, що надається іноземними та вітчизняними донорами із гуманних мотивів отримувачам гуманітарної допомоги в Україні або за кордоном, які потребують її у зв`язку з соціальною незахищеністю, матеріальною незабезпеченістю, важким фінансовим становищем, виникненням надзвичайного стану, зокрема внаслідок стихійного лиха, аварій, епідемій і епізоотій, екологічних, техногенних та інших катастроф, які створюють загрозу для життя і здоров`я населення, або тяжкою хворобою конкретних фізичних осіб, а також для підготовки до збройного захисту держави та її захисту у разі збройної агресії або збройного конфлікту.

Отримувачі гуманітарної допомоги - юридичні особи, а також акредитовані представництва іноземних держав, міжнародних та іноземних гуманітарних організацій в Україні (без створення юридичної особи), визначені у встановленому Кабінетом Міністрів України порядку отримувачами гуманітарної допомоги.

Набувачі гуманітарної допомоги - фізичні та юридичні особи, які потребують допомоги і яким вона безпосередньо надається. Набувачі гуманітарної допомоги із статусом юридичної особи визначаються відповідно до підпунктів «а», «б», «в», «г», «ґ», «д», «е», «є» пункту 5 цієї статті.

Постановою Кабінету Міністрів України від 01.03.2022 № 174 «Деякі питання пропуску гуманітарної допомоги через митний кордон України в умовах воєнного стану» встановлено, що на період дії воєнного стану пропуск через митний кордон України гуманітарної допомоги здійснюється за місцем перетину митного кордону України шляхом подання в паперовій або електронній формі декларації, заповненої особою, що перевозить відповідний товар, за формою згідно з додатком 1 (декларацію про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою) без застосування заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності. Такі товари визнаються гуманітарною допомогою за декларативним принципом без прийняття відповідного рішення спеціально уповноважених державних органів з питань гуманітарної допомоги.

Положеннями ст. 3 Закону України «Про гуманітарну допомогу» визначено, що підставою для здійснення гуманітарної допомоги в Україні є письмова згода отримувача гуманітарної допомоги на її одержання. Отримувач гуманітарної допомоги має такі самі права на її використання, що і набувач гуманітарної допомоги.

Диспозиція статті 485 МК України передбачає адміністративну відповідальність за заявлення в митній декларації з метою неправомірного звільнення від сплати митних платежів чи зменшення їх розміру неправдивих відомостей щодо істотних умов зовнішньоекономічного договору (контракту), ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача товару, неправдивих відомостей, необхідних для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості, та/або надання з цією ж метою митному органу документів, що містять такі відомості, або несплата митних платежів у строк, встановлений законом, або інші протиправні дії, спрямовані на ухилення від сплати митних платежів, а так само використання товарів, стосовно яких надано пільги щодо сплати митних платежів, в інших цілях, ніж ті, у зв`язку з якими було надано такі пільги.

Отже, з об`єктивної сторони склад правопорушення митних правил, передбаченого ст. 485 МК України, характеризується наявністю дій, а з суб`єктивної у формі умислу. Склад адміністративного правопорушення, що визначений ст. 485 МК України передбачає спеціальну протиправну мету дій декларанта щодо заявлення неправдивих відомостей, а саме, неправомірне звільнення від сплати митних платежів чи зменшення їх розміру, і наявність спеціальної протиправної мети в диспозиції вказаної норми свідчить про те, що зазначене правопорушення може бути вчинене з умисною формою вини.

Тобто, для притягнення до відповідальності згідно ст. 485 МК України, необхідно доведення факту заявлення в митній декларації неправдивих відомостей та/або надання документів, що містять неправдиві відомості та наявність прямого умислу (постанова Верховного Суду від 27 січня 2022 року у справі №569/8213/17).

Відповідно до ст. 262 МК України товари, що переміщуються через митний кордон України, декларуються митному органу, який здійснює митне оформлення цих товарів.

Згідно з ч. 1 ст. 257 МК України декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення. При застосуванні письмової форми декларування можуть використовуватися як електронні документи, так і документи на паперовому носії або їх електронні (скановані) копії, на які накладено електронний підпис декларанта або уповноваженої ним особи.

Частиною 6 статті 264 МК України передбачено, що митна декларація приймається для митного оформлення, якщо вона подана за встановленою формою, підписана особою, яка її подала, і перевіркою цієї декларації встановлено, що вона містить всі необхідні відомості і до неї додано всі документи, визначені цим Кодексом

Факт прийняття митної декларації засвідчується посадовою особою митного органу, яка її прийняла, шляхом проставления на ній відбитка відповідного митного забезпечення та інших відміток (номера декларації, дати та часу її прийняття тощо).

З моменту прийняття митним органом митної декларації вона с документом, що засвідчує факти, які мають юридичне значення, а декларант або уповноважена ним особа несе відповідальність за подання недостовірних відомостей, наведених у цій декларації.

Згідно протоколу про порушення митних правил №0080/10200/24 від 23.10.2024 року, ОСОБА_1 здійснив протиправні дії, спрямовані на ухилення від сплати митних платежів на загальну суму 166 117,78 грн., шляхом використання товару: транспортний засіб «FORD RANGER», реєстраційний номерний знак НОМЕР_3 , VIN-код (номер кузова) НОМЕР_4 , щодо якого було надано пільги зі сплати митних платежів, в інших цілях, у зв`язку з якими було надано такі пільги.

На підтвердження вини у вчиненні адміністративного правопорушення до протоколу додано відповіді на запит ГО «Перша волонтерська група ТРО» від 07.02.2024 та 16.07.2024, де зазначено, що транспортний засіб «FORD RANGER», реєстраційний номерний знак НОМЕР_3 , VIN-код (номер кузова) НОМЕР_4 перетнув кордон України в несправному стані і його відмовилися забирати. Попередньо автомобіль був знайдений військовослужбовцем ОСОБА_10 і для перевезення його через митний кордон України був задіяний ОСОБА_1 . Одночасно вказано, що громадянин ОСОБА_11 не працює в ГО «Перша волонтерська група ТРО» (а.с.14-16, 31).

Проте, 11 жовтня 2024 року керівник ГО «Перша волонтерська група ТРО» ОСОБА_4 надав Чернігівській митниці особисті пояснення (а.с.34), щодо ввезення транспортного засосу «FORD RANGER», реєстраційний номерний знак НОМЕР_3 , (країна реєстрації - Великобританія), VIN-код (номер кузова) НОМЕР_4 , у яких підтвердив свої попередні заяви до митниці і вказав, що військовослужбовець ОСОБА_10 знайшов необхідне авто у Польщі, де його пофарбували і підготували до передачі. ГО «Перша волонтерська група ТРО» підготувала звернення до митниці про визнання автомобіля «FORD RANGER» реєстраційний номерний знак НОМЕР_3 гуманітарною допомогою для передачі в підрозділ ЗСУ. ОСОБА_10 дав керівнику фонду контакти особи, яка займалася пошуком водія для перевезення транспортного засобу та якій направлявся лист звернення ГО «Перша волонтерська група ТРО», ним виявився ОСОБА_1 . Для доставки транспортного засобу до м. Чернігова керівник ГО «Перша волонтерська група ТРО» залучив ОСОБА_12 , якому повідомили, коли він їхав на місце зустрічі, що авто несправне і до міста Чернігова не доїде. Надалі ОСОБА_13 поїхав на місце, де стояло авто, допоміг дістатися найближчого населеного пункту шляхом буксирування авто на СТО, де було зроблено діагностику і встановлено, що двигун вийшов з ладу та було вирішено авто залишити на СТО у м. Луцьк для подальшого ремонту. Представник ОСОБА_14 через місяць повідомив керівника ГО «Перша волонтерська група ТРО», що знайшли благодійний фонд, який відремонтує автомобіль (а.с.34).

Отже, із наданих пояснень вбачається, що транспортний засіб, за згодою керівника ГО «Перша волонтерська група ТРО» ОСОБА_4 , а саме представника ОСОБА_12 , залишено на СТО у м. Луцьк, що свідчить про те, що автомобіль перейшов у розпорядження представника ГО «Перша волонтерська група ТРО».

У своїх письмових поясненнях, наданих 19 червня 2023 року Львівській митниці про обставини ввезення автомобіля, ОСОБА_1 повідомив (а.с.28), що його знайомий волонтер з м. Дубровиця ОСОБА_15 попросив привезти автомобіль «FORD RANGER» VIN-код (номер кузова) НОМЕР_4 в якості гуманітарної допомоги на митну територію України. Даний транспортний засіб разом з декларацією про гуманітарну допомогу, належним чином оформлену в митних органах, він передав вдома представнику ОСОБА_16 (паспорт НОМЕР_5 ).

За зверненнями громадських організацій ОСОБА_1 неодноразово перевозив через митний кордон, як гуманітарну допомогу, транспортні засоби для ЗСУ (а.с.75-86).

При перетині державного кордону водієм ОСОБА_1 подано копію декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою від 03.01.2023 року, копію звернення громадської організації «Перша волонтерська група ТРО» від 30.12.2022 № б/н, копію паспорта громадянина України ОСОБА_9 , копією реєстраційного документа на транспортний засіб реєстраційний номер НОМЕР_3 (а.с.19-21).

Із розшукової бази МВС вбачається, що ОСОБА_16 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , є особою, яка звинувачується за ч. 5 ст. 191 КК України і переховується від органів досудового розслідування (а.с.69).

Також, на а.с.70 має місце інформація про те, що волонтери та військові розшукують ОСОБА_16 , який «кинув» їх на два мільйони доларів на дрони для ЗСУ та зник.

Таким чином, ОСОБА_1 при ввезенні на територію України транспортного засобу «FORD RANGER» VIN-код (номер кузова) НОМЕР_4 в якості гуманітарної допомоги виконував функцію водія, як безпосередньо заявив про це Чернігівській митниці керівник ГО «Перша волонтерська група ТРО» ОСОБА_17 . Свої обов`язки по переміщенню автомобіля через кордон України ОСОБА_1 виконав і був впевнений що ввіз автомобіль саме в якості гуманітарної допомоги. Подальшу долю транспортного засобу вирішували його замовник військовослужбовець ОСОБА_10 та керівник ГО «Перша волонтерська група ТРО» ОСОБА_4 , а тому він не є особою, яка відповідає за діяльність ГО «Перша волонтерська група ТРО».

При цьому, митним органом не доведено факт використання ОСОБА_1 транспортного засобу «FORD RANGER», реєстраційний номерний знак НОМЕР_3 , стосовно якого було надано пільги щодо сплати митних платежів в інших цілях, ніж ті, у зв`язку з якими було надано такі пільги та не було доведено, що зазначений автомобіль не перейшов у розпорядження представника ГО «Перша волонтерська група ТРО».

На підставі наведеного, апеляційний суд вважає вірним висновок суду першої інстанції про відсутність в діях ОСОБА_1 складу адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 485 МК України, у зв`язку з чим відсутні правові підстави для задоволення поданої апеляційної скарги представника Чернігівської митниці.

За таких обставин, постанова місцевого суду відповідає вимогам Закону, а доводи апеляційної скарги не дають підстав для її скасування.

На підставі викладеного, керуючись статтею 294 Кодексу України про адміністративні правопорушення, апеляційний суд

П О С Т А Н О В И В :

Апеляційну скаргу представника Чернігівської митниці Держмитслужби Стрижака А.І. залишити без задоволення, а постанову Новозаводського районного суду м. Чернігова від 05 лютого 2025 року, якою закрито провадження по справі про притягнення громадянина України ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ст. 485 МК України без змін.

Постанова апеляційного суду набирає законної сили негайно є остаточною і оскарженню не підлягає.

СуддяМ. М. Оседач

СудЧернігівський апеляційний суд
Дата ухвалення рішення22.04.2025
Оприлюднено25.04.2025
Номер документу126823923
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяСправи про порушення митних правил, які підлягають розгляду в судовому порядку Митний кодекс 2012 р. Дії, спрямовані на неправомірне звільнення від сплати митних платежів чи зменшення їх розміру, а також інші протиправні дії, спрямовані на ухилення від сплати митних платежів

Судовий реєстр по справі —751/10076/24

Постанова від 22.04.2025

Адмінправопорушення

Чернігівський апеляційний суд

Оседач М. М.

Постанова від 22.04.2025

Адмінправопорушення

Чернігівський апеляційний суд

Оседач М. М.

Постанова від 05.02.2025

Адмінправопорушення

Новозаводський районний суд м.Чернігова

Маслюк Н. В.

Постанова від 05.02.2025

Адмінправопорушення

Новозаводський районний суд м.Чернігова

Маслюк Н. В.

Постанова від 14.01.2025

Адмінправопорушення

Новозаводський районний суд м.Чернігова

Маслюк Н. В.

Постанова від 12.12.2024

Адмінправопорушення

Новозаводський районний суд м.Чернігова

Маслюк Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні