Справа № 420/1339/25
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
24 квітня 2025 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Бездрабка О.І., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовною заявою фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 до Одеської міської ради, третя особа: Департамент земельних ресурсів Одеської міської ради про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії,
встановив:
Фізична особа-підприємець ОСОБА_1 (далі - позивач) звернувся з позовною заявою до Одеської міської ради (далі - відповідач), в якій просить:
- визнати протиправною бездіяльність Одеської міської ради, яка полягає в ухиленні від розгляду у передбачений Земельним кодексом України способом клопотання фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 про надання згоди на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду строком на п`ять років, як власнику ОНБ, розташованого на такій земельній ділянці;
- зобов`язати Одеську міську раду прийняти рішення про надання фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1 згоду на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду строком на п`ять років, орієнтовною площею 0,35 га, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 , для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об`єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури, цільове призначення (02.03 Для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об`єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури).
В обґрунтування позовних вимог зазначає, що 14.11.2024 р. звернувся із заявою до Одеської міської ради про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду строком на п`ять років, орієнтовною площею 0,35 га, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 , для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об`єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури. У відповідь на вказану заяву отримав лист Департаменту земельних ресурсів Одеської міської ради від 11.12.2024 р. № 01-26/802, в якому зазначалося про те, що незастосування конкурсної процедури у виді земельних торгів допускається виключно у випадку, коли земельна ділянка державної або комунальної власності надається фізичним або юридичним особам виключно для обслуговування та експлуатації належних йому на праві власності об`єктів нерухомого майна, безпосередньо розташованих на такій земельній ділянці, а на іншу частину земельної ділянки землекористування може бути оформлено виключно за результатами торгів. Вважає таку бездіяльність протиправною, оскільки відповідачем не розглянуто заяву у встановлений законодавством спосіб на пленарному засіданні міської ради. Лист Департаменту земельних ресурсів Одеської міської ради не є тим рішенням, яке приймається міською радою у сфері земельних відносин, так як не відповідає вимогам п.34 ч.1 ст.26, ч.1 ст.59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".
Ухвалою від 16.01.2025 р. у справі відкрито спрощене провадження та надано відповідачу п`ятнадцятиденний строк для подання відзиву на позовну заяву.
31.01.2025 р. від відповідача надійшов відзив на позовну заяву, згідно якого просить відмовити в задоволенні позову. Вказує на те, що відповідно до ст.5 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" система місцевого самоврядування включає, зокрема, виконавчі органи міської ради. Частиною 3 статті 10 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" встановлено, що представницькі органи місцевого самоврядування, сільські, селищні, міські голови, виконавчі органи місцевого самоврядування діють за принципом розподілу повноважень у порядку і межах, встановлених цим та іншими законами. Рішенням Одеської міської ради від 30.11.2022 р. № 1008-VIII затверджено Положення про Департамент земельних ресурсів Одеської міської ради, який за приписами п.1.1 Положення є виконавчим органом Одеської міської ради та на якого покладено функції, зокрема, підготовки проєктів рішень Одеської міської ради з питань земельних відносин. Таким чином, Департамент земельних ресурсів Одеської міської ради є уповноваженим виконавчим органом ради з попереднього розгляду клопотань про надання дозволу на розробку проєктів землеустрою. Так, позивач звернувся до Одеської міської ради із заявою щодо надання згоди на розробку проекту землеустрою його відведення земельної ділянки, орієнтовною площею 0,35 га в оренду строком на п`ять років за адресою: АДРЕСА_1 , для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об`єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури. За дорученням першого заступника міського голови ОСОБА_2 розгляд заяви ФОП ОСОБА_1 доручено Департаменту земельних ресурсів Одеської міської ради. За інформацією, отриманою від Департаменту земельних ресурсів Одеської міської ради у листі від 24.01.2025 р. № 01-19/82, в рамках розгляду звернення ФОП ОСОБА_1 встановлено, що згідно відомостей Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у власності позивача за адресою: АДРЕСА_1 , знаходиться частина учбово-лабораторного корпусу загальною площею 20,2 кв. м. Даний об`єкт є об`єктом незавершеного будівництва (будівельна готовність 10 %) та не є об`єктом житлової нерухомості. Підставами виникнення права власності є договір про внесення змін до договору купівлі-продажу об`єкта незавершеного будівництва за некомерційним конкурсом від 04.11.2003 р. Враховуючи те, що у власності ФОП ОСОБА_1 знаходиться частина учбово-лабораторного корпусу, загальною площею лише 20,2 кв. м, отримання в оренду земельної ділянки площею 0,35 га, що значно перевищує площу належної позивачу частини об`єкту незавершеного будівництва, вимагає дотримання процедури проведення земельних торгів у порядку, визначеному положеннями ст.ст.134, 135 ЗК України. Зауважує, що Одеська міська рада як колегіальний представницький орган, який діє сесійно, має можливість вирішувати питання регулювання земельних відносин, віднесені до виключної компетенції місцевим рад, виключно в такому порядку: попередній розгляд клопотань фізичних та юридичних осіб з приводу надання їм у власність або користування земельних ділянок комунальної власності територіальної громади м.Одеси та підготовку відповідних проєктів рішень уповноваженим виконавчим органом міської ради з земельних правовідносин; розгляд відповідних проєктів рішень постійною комісією міської ради з питань землеустрою та земельних відносин; внесення проєкту рішення на розгляд пленарного засідання сесії Одеської міської ради. Жодного іншого механізму прийняття міськими радами рішень за результатами розгляду клопотань юридичних та фізичних осіб з земельних питань законодавством та локальними актами не визначено. Враховуючи те, що на пленарне засідання сесії Одеської міської ради не було внесено жодного проєкту рішення за результатами розгляду звернення ФОП ОСОБА_1 про надання йому згоди на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду, то Одеська міська рада позбавлена об`єктивної можливості розглянути та прийняти рішення з даного питання, що свідчить про відсутність протиправної бездіяльності з її боку.
10.02.2025 р. від позивача надійшла відповідь на відзив, в якій зазначає про безпідставність викладених у ньому обставин, оскільки законодавством не передбачено делегування виконавчим органам ради вирішення земельних питань, а формою прийняття рішення за клопотанням про надання згоди на розробку проекту землеустрою щодо надання земельної ділянки в оренди є рішення сесії ради, а не лист Департаменту.
18.02.2025 р. від відповідача надійшли заперечення на відповідь, згідно яких вказує на те, що пояснення та аргументи позивача, наведені у відповіді, мають суб`єктивний характер та не вказують на протиправну бездіяльність Одеської міської ради.
Ухвалою від 24.02.2025 р. залучено до участі у розгляді справи в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача, Департамент земельних ресурсів Одеської міської ради.
18.03.2025 р. від третьої особи надійшли пояснення, в яких зазначає, що листом від 11.12.2024 р. № 01-26/802, в межах строку, передбаченого законодавством, Департаментом надано відповідь ФОП ОСОБА_1 , у якій зазначено про неможливість відведення бажаної земельної ділянки, так як вона може бути передана в оренди виключно за умови проведення процедури, передбаченої ст.134 ЗК України.
18.03.2025 р. від позивача надійшли пояснення, в яких повторно вказав на існування єдиного порядку розгляду клопотань про надання згоди на розробку проекту землеустрою щодо надання земельної ділянки в оренди - на сесії міської ради шляхом прийняття рішення.
Відповідно до ч.5 ст.262 КАС України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.
Оскільки від сторін не надходило заяв про розгляд справи в судовому засіданні, суд розглядає справу в порядку письмового провадження.
Дослідивши наявні у справі докази, суд приходить до висновку про часткове задоволення позовних вимог виходячи з наступного.
Судом встановлено, що 14.11.2024 р. ФОП ОСОБА_1 звернувся до Одеської міської ради із заявою про надання дозволу на розробку проекту землеустрою для відведення земельної ділянки в оренду строком на п`ять років, орієнтовною площею 0,35 га, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 , для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об`єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури, цільове призначення (02.03 Для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об`єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури).
До клопотання було долучено копії паспорту, коду, свідоцтва про державну реєстрацію ФОП серії НОМЕР_1 , договору купівлі-продажу від 04.11.2003 р. з договором про внесення змін від 18.06.2024 р., договору про виконання містобудівної документації від 04.03.2016 р. № 279/16 з квитанцією про оплату, витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно від 10.09.2021 р., схеми-плану котловану, викопіювання з плану зонування, графічні матеріали розміщення земельної ділянки.
Листом від 11.12.2024 р. № 01-26/802 Департамент земельних ресурсів повідомив позивача, що за результатами розгляду заяви встановлено, що на запитуваній земельній ділянці, орієнтовною площею 0,3500 га за адресою: АДРЕСА_1 , розташовано частину учбово-лабораторного корпусу, загальною площею 20,2 кв. м, тип об`єкту незавершене будівництво, будівельна готовність 10 відсотків. Частиною 2 статті 124 ЗК України передбачено, що передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у комунальній власності, здійснюється за результатами проведення земельних торгів, крім випадків, встановлених частинами другою, третьою статті 134 цього Кодексу. Відповідно до абзацу 2 частини 2 статті 134 ЗК України не підлягають продажу на конкурентних засадах (земельних торгах) земельні ділянки комунальної власності або право на них у разі, зокрема, розташування на земельних ділянках об`єктів нерухомого майна (будівель, споруд), що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб. З вищенаведеного вбачається, що частина об`єкту нерухомого майна незавершеного будівництвом, не є будівлями та спорудами, вони є лише їх складовими частинами. Таким чином, незастосування конкурентної процедури у виді земельних торгів допускається виключно у випадку, коли земельна ділянка державної або комунальної власності надається фізичним або юридичним особам у користування виключно ля обслуговування та експлуатації належних йому на праві власності об`єктів нерухомого майна, безпосередньо розташованих на такій земельній ділянці. У своє чергу, на іншу частину земельної ділянки землекористування може бути оформлено виключно за результатами земельних торгів.
Вважаючи бездіяльність відповідача щодо не прийняття рішення за його заявою протиправною, позивач звернувся до суду з даною позовною заявою.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступних приписів законодавства.
Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно ч.ч.1, 2 ст.116 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.
Відповідно до ч.2 ст.123 ЗК України особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за документацією із землеустрою, звертається з заявою про надання дозволу на розробку документації із землеустрою до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки.
У заяві зазначаються орієнтовний розмір земельної ділянки та її цільове призначення. До заяви додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування та розмір земельної ділянки, письмова згода землекористувача, засвідчена нотаріально (у разі вилучення земельної ділянки). Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.
Частиною 3 статті 123 ЗК України визначено, що відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає заяву і дає дозвіл на розроблення документації із землеустрою або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування земельної ділянки вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, а також генеральних планів населених пунктів, іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
Повноваження органів виконавчої влади, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування щодо передачі земельних ділянок у власність або у користування, передбачені ст.122 ЗК України.
Так, згідно ч.1 ст.122 ЗК України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.
Статтею 25 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" передбачено, що сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.
Відповідно до п.34 ч.1 ст.26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються питання, зокрема, регулювання земельних відносин.
Частинами 1, 5 статті 46 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що сільська, селищна, міська, районна у місті (у разі її створення), районна, обласна рада проводить свою роботу сесійно. Сесія складається з пленарних засідань ради, а також засідань постійних комісій ради.
Сесія ради скликається в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал, а з питань відведення земельних ділянок та надання документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності - не рідше ніж один раз на місяць.
Відповідно до ч.ч.1-3 ст.59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.
Рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом. При встановленні результатів голосування до загального складу сільської, селищної, міської ради включається сільський, селищний, міський голова, якщо він бере участь у пленарному засіданні ради, і враховується його голос.
Рішення ради приймаються відкритим поіменним голосуванням, окрім випадків, передбачених п.п.4 і 16 ст.26, п.п.1, 29 і 31 ст.43 та ст.55, 56 цього Закону, в яких рішення приймаються таємним голосуванням.
Аналіз наведених норм свідчить про те, що відповідно до ст.123 ЗК України Одеська міська рада під час розгляду заяви позивача від 14.11.2024 р. про надання дозволу на розробку проекту землеустрою для відведення земельних ділянок в оренду на п`ять років, орієнтовною площею 0,35 га, розташованої за адресою: м.Одеса, вул.Мечникова, 16, для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об`єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури повинна перевірити цю заяву на відповідність її вимогам Земельного кодексу України і у місячний строк прийняти рішення про надання дозволу на розробку проекту землеустрою для відведення земельної ділянки в оренду або про відмову у наданні такого дозволу з наведенням відповідних мотивів.
При цьому, вирішення заяви повинно відбуватися в порядку, визначеному Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні", тобто на пленарному засіданні Одеської міської ради із прийняттям відповідного рішення, оскільки саме такий спосіб прийняття рішення з питань відведення земельних ділянок та надання документів дозвільного характеру передбачений законодавством.
Судом встановлено, що заяву ФОП ОСОБА_1 від 14.11.2024 р. № 27-Д-3942/2 розглянуто Департаментом земельних ресурсів Одеської міської ради, за результатами розгляду якої надав відповідь у вигляді листа від 11.12.2024 р. № 01-26/802.
Із змісту вказаного листа слідує, що заяву позивача від 14.11.2024 р. про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду на п`ять років, орієнтовною площею 0,35 га, розташованої за адресою: м.Одеса, вул.Мечникова, 16, для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об`єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури не розглянуто Одеською міською радою належним чином, рішення про надання дозволу на розробку проекту землеустрою чи про відмову у наданні такого дозволу не прийнято.
Таким чином, в даному випадку порушено процедуру розгляду і прийняття рішення щодо надання згоди на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у користування, оскільки за результатом розгляду заяви позивача від 14.11.2024 р. відсутнє рішення Одеської міської ради, а лист Департаменту земельних ресурсів Одеської міської ради від 11.12.2024 р. № 01-26/802 відповідно до норм Земельного кодексу України та Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" не є рішенням за результатами розгляду заяви позивача.
З огляду на вказане, суд вважає протиправною бездіяльність Одеської міської ради щодо не розгляду та не прийняття рішення за заявою позивача про надання дозволу на розробку проекту землеустрою для відведення земельної ділянки в оренду строком на п`ять років, орієнтовною площею 0,35 га, розташованої за адресою: м.Одеса, вул.Мечникова, 16, для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об`єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури.
Аналогічна правова позиція викладена в постановах Верховного Суду від 06.03.2019 р. у справі № 1640/2594/18, від 04.02.2019 р. у справі № 823/1121/16, від 31.01.2019 р. у справі № 815/2488/17, від 29.01.2019 р. у справі № 824/332/17-а, від 10.01.2019 р. у справі № 820/4555/17.
Поновлення порушеного права позивача суд вбачає в зобов`язанні Одеську міську раду розглянути по суті заяву позивача на черговому пленарному засіданні сесії та прийняти рішення за заявою позивача про надання дозволу на розробку проекту землеустрою для відведення земельної ділянки в оренду строком на п`ять років, орієнтовною площею 0,35 га, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 , для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об`єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури.
В той же час позовні вимоги ФОП ОСОБА_1 в частині зобов`язання відповідача прийняти рішення про надання згоди на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду є передчасними та задоволенню не підлягають, оскільки Одеською міської радою не розглядалась заява позивача від 14.11.2024 р. № № 37-Д-3942/2 та не приймалося жодного рішення за результатами її розгляду.
Згідно ч.1 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача (ч.2 ст.77 КАС України).
Відповідно до ч.1 ст.90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Враховуючи вищевикладене, позовні вимоги ФОП ОСОБА_1 підлягають частковому задоволенню.
Приписами ч.1 ст.139 КАС України визначено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Оскільки за результатами розгляду справи суд дійшов до висновку про часткове задоволення позовних вимог лише у зв`язку з неправильним формулюванням способу поновлення порушеного права, що не впливає на розмір судового збору, то з відповідача за рахунок його бюджетних асигнувань на користь позивача підлягає стягненню судовий збір у сумі 3028 грн.
Керуючись ст.ст.9, 14, 73-78, 90, 139, 143, 242-246, 250, 255, 262 КАС України, суд -
вирішив:
Позовну заяву фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 ( АДРЕСА_2 , рнокпп НОМЕР_2 ) до Одеської міської ради (65026, м.Одеса, пл.Біржова, буд.1, код ЄДРПОУ 44069166), третя особа: Департамент земельних ресурсів Одеської міської ради (65011, м.Одеса, вул.Успенська, буд.83/85, код ЄДРПОУ 44162529) про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії задовольнити частково.
Визнати протиправною бездіяльність Одеської міської ради (65026, м.Одеса, пл.Біржова, буд.1, код ЄДРПОУ 44069166) щодо не розгляду та не прийняття рішення за заявою фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 ( АДРЕСА_2 , рнокпп НОМЕР_2 ) від 14.11.2024 р. № 37-Д-3942/2 про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду строком на п`ять років, орієнтовною площею 0,35 га, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 , для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об`єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури.
Зобов`язати Одеську міську раду (65026, м.Одеса, пл.Біржова, буд.1, код ЄДРПОУ 44069166) розглянути на пленарному засіданні сесії заяву фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 ( АДРЕСА_2 , рнокпп НОМЕР_2 ) від 14.11.2024 р. № 37-Д-3942/2 про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду строком на п`ять років, орієнтовною площею 0,35 га, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 , для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об`єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури та прийняти відповідне рішення.
В решті позовних вимог відмовити.
Стягнути з Одеської міської ради (65026, м.Одеса, пл.Біржова, буд.1, код ЄДРПОУ 44069166) за рахунок її бюджетних асигнувань на користь фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 ( АДРЕСА_2 , рнокпп НОМЕР_2 ) судовий збір у сумі 3028 (три тисячі двадцять вісім) грн.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя О.І. Бездрабко
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.04.2025 |
Оприлюднено | 28.04.2025 |
Номер документу | 126848080 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Бездрабко О.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні