Рішення
від 24.04.2025 по справі 405/6304/23
КІРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КІРОВОГРАДА

Справа № 405/6304/23

Номер провадження 2-о/404/265/23

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 квітня 2025 року Кіровський районний суд м. Кіровограда в складі:

головуючого судді - Іванової Н.Ю.

при секретарі - Коцюбі Т.С.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Кропивницькому в порядку окремого провадження цивільну справу за заявою ОСОБА_1 , заінтересована особа: Центрально-південне міжрегіональне управління Державної міграційної служби, про встановлення факту постійного проживання на території України у неповнолітньому віці станом на 1991 рік та встановлення особи

ВСТАНОВИВ:

У вересні 2023 року до Ленінського районного суду м. Кіровограда звернулась ОСОБА_1 із заявою про встановлення факту постійного проживання на території України у неповнолітньому віці станом на 1991 рік та встановлення особи, просила суд: встановити факт постійного її проживання у неповнолітньому віці на території України за станом на 1991 р., у тому числі за станом на 24 серпня 1991 року та 13 листопада 1991 року, разом з матір`ю ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , за адресою: Кіровоградська обл., Бобринецький р-н., с. Миколо-Бабанка; встановити особу ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , уродженки с. Петрешть, Унгенського району, Республіки Молдова фотозображення якої міститься у довідці Бобринецької спеціалізованої ЗОШ І-ІІ ступенів Кіровоградської обласної ради № 687 від 14 вересня 2017 року та посвідченні про взяття на облік № 518, виданому Кропивницьким міським центром обліку та тимчасового перебування бездомних громадян 19 грудня 2022 року.

Обґрунтовуючи підстави звернення до суду, заявник посилається на те, що вона ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , уродженка с. Петрешть, Унгенського району, Республіки Молдова, не була документована паспортом громадянина СРСР через недосягнення віку документування та не мала реєстрації місця проживання на території України за станом на 1991 рік, а тому на теперішній час не має можливості оформити документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство.

Для документування заявник звернулась до Кропивницького сектору УДМС України в Кіровоградській області, однак їй було відмовлено у підтвердженні належності до громадянства України та рекомендовано встановити факт постійного проживання на території України у неповнолітньому віці разом з матір`ю або батьком за станом на 1991 рік та встановити особу у судовому порядку.

Документи, що підтверджують проживання, у заявника відсутні, в зв`язку із чим вона вимушена звернутися до суду для встановлення факту постійного проживання у неповнолітньому віці на території України за станом 1991 р. та для встановлення особи.

Вказано, що фактично за станом на 1991 р., у тому числі 24 серпня 1991 та 13 листопада 1991р. Заявник проживала разом із своєю матір`ю ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 у с. Миколо-Бабанка, Бобринецький р-н, Кіровоградської області.

Факт відсутності реєстрації місця проживання заявника та її матері за станом на 1991 р. підтверджується листом Кетрисанівської сільської ради від 16 листопада 2022 року. Разом з тим, копіями погосподарських книг, доданих до листа, підтверджується фактичне постійне проживання сім`ї заявника у період з 1991 1995 р.

Відповідно до погосподарської книги №2 с. Миколо-Бабанка на 1991-1995 роки за особовим рахунком № НОМЕР_1 членами господарства, серед інших є: ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , яка є головою сім`ї, стать жіноча, національність українка, освіта середня, працює дояркою в колгоспі «Рассвет» в с. Миколо-Бабанка. ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , яка є донькою голови сім`ї, стать жіноча, національність українка, освіта початкова, навчається в школі інтернат.

Заявник вказує, що її прізвище було зазначено як « ОСОБА_4 », а по батькові « ОСОБА_5 » у по господарській книзі неправильно. Однак її свідоцтво було втрачене (дублікат отримано лише у 2014 році), а мати вирішила називати її саме так. Аналогічна інформація міститься у по господарській книзі №4 с. Миколо-Бабанка на 1991 1995 р. за особовим рахунком № НОМЕР_2 .

Факт проживання та навчання заявника на території України з 1987 року по 1996 рік підтверджується довідкою Бобринецької спеціальної ЗОШ- інтернату І-ІІ ступенів від 14 вересня 2017 року № 687.

Подальше проживання заявника із сім`єю на території України з 1996 по 2003 рік підтверджується довідкою Верхньоінгульської сільської ради від 28 жовтня 2019 року №318, відповідно до якої у по господарських книгах № 7 о/р № 389 та № 5 о/р № 207 міститься інформація, що ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , проживала із матір`ю, ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , у буд. АДРЕСА_1 без документів про посвідчення особи та без реєстрації місця проживання.

При цьому, відповідно довідки мати заявника була документована паспортом серії НОМЕР_3 , виданим Бобринецьким РВ УМВС України в Кіровоградській області 12 грудня 1996 року та мала реєстрацію місця проживання.

Факт наявності у матері заявниці громадянства СРСР, документування паспортом громадянина СРСР, а потім паспортом громадянина України підтверджується листом УДМС України в Кіровоградській області № 3501.3-536/35.1-23 від 31 січня 2023 р.

Відповідно до даного листа мати громадянки ОСОБА_1 ОСОБА_2 , уродженка Республіки Молдови паспортом громадянина України серії НОМЕР_3 , у зв`язку з обміном та на підставі паспорта колишнього СРСР зразка 1974 року серії НОМЕР_4 , виданого 15 листопада 1980 року в Республіці Молдова.

Особа заявника може бути підтверджена відповідними письмовими доказами, які містять її фотозображення та зазначення її даних « ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 »: посвідчення про взяття на облік № НОМЕР_5 , видане Кропивницьким міським центром обліку тимчасового перебування бездомних громадян 28 жовтня 2020 року; посвідчення про взяття на облік № НОМЕР_6 , видане Кропивницьким міським центром обліку тимчасового перебування бездомних громадян 19 грудня 2022 року; довідка № 687, видана Бобринецькою спеціальною ЗОШ- інтернатом І-ІІ ступенів Кіровоградської обласної ради від 14 вересня 2017 року. Також, особа заявника може бути підтверджена показами свідків.

Вказано, що факт неможливості документування заявника та необхідності отримати відповідне рішення про встановлення факту постійного проживання за станом на 1991 рік та про встановлення особи заявника підтверджується листом Кропивницького сектору УДМС України в Кіровоградській області № 3521-217/3521.1-23 від 04 квітня 2023 року.

Ухвалою судді від 18 вересня 2023 року цивільну справу передано на розгляд за територіальною юрисдикцією (підсудністю) до Кіровського районного суду м. Кіровограда.

Ухвалою судді Кіровського районного суду м. Кіровограда від 10 листопада 2023 року заяву залишено без руху та надано заявнику строк для усунення недоліків.

Ухвалою судді від 04 грудня 2023 року прийнято з Ленінського районного суду м. Кіровограда до розгляду матеріали справи, відкрито провадження у справі, призначено справу до судового розгляду за правилами окремого провадження в судовому засіданні.

22 січня 2024 року до суду від представника Центрально-південного міжрегіонального управління Державної міграційної служби надійшли письмові пояснення по справі.

Ухвалою Кіровського районного суду м. Кіровограда від 25 січня 2024 року замінено заінтересовану особу Управління державної міграційної служби України в Кіровоградській області, належною заінтересованою особою Центрально-південне міжрегіональне управління Державної міграційної служби.

У судовому засіданні заявник та її представник, адвокат Цуцман Н.Я. заявлені вимоги підтримали у повному обсязі та просили їх задовольнити на підставі наявних у справі доказів.

Представник заінтересованої особи Житняк Д.Ю. у судовому засіданні не заперечував проти задоволення заяви.

Заслухавши пояснення заявника, її представника, представника заінтересованої особи, допитавши свідків, дослідивши матеріали даної справи, матеріали справ про адміністративні правопорушення, оцінивши наявні у справі докази у їх сукупності, суд дійшов наступного висновку.

Згідно до ч. 1 ст. 293 ЦПК України, окреме провадження це вид непозовного цивільного судочинства, в порядку якого розглядаються цивільні справи про підтвердження наявності або відсутності юридичних фактів, що мають значення для охорони прав, свобод та інтересів особи або створення умов здійснення нею особистих немайнових чи майнових прав або підтвердження наявності чи відсутності неоспорюваних прав.

Відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 293 ЦПК України суд розглядає в порядку окремого провадження справи про встановлення фактів, що мають юридичне значення.

У відповідності до ч. 2 ст. 315 ЦПК України у судовому порядку можуть бути встановлені також інші факти, від яких залежить виникнення, зміна або припинення особистих чи майнових прав фізичних осіб, якщо законом не визначено іншого порядку їх встановлення.

Як роз`яснено у пункті 1 постанови Пленуму Верховного Суду України «Про судову практику в справах про встановлення фактів, що мають юридичне значення» від 31.03.1995 року № 5, в порядку окремого провадження розглядаються справи про встановлення фактів, якщо: згідно з законом такі факти породжують юридичні наслідки, тобто від них залежить виникнення, зміна або припинення особистих чи майнових прав громадян; чинним законодавством не передбачено іншого порядку їх встановлення; заявник не має іншої можливості одержати або відновити загублений чи знищений документ, який посвідчує факт, що має юридичне значення; встановлення факту не пов`язується з наступним вирішенням спору про право.

Судом установлено, що відповідно до дублікату свідоцтва про народження, яке видано 29 серпня 2014 року Службою цивільного стану, серія НОМЕР_7 , ОСОБА_1 народилась ІНФОРМАЦІЯ_4 в селі Петрешть, Унгенського району, Республіка Молдова. Її батьками вказані: батько - ОСОБА_6 , мати ОСОБА_2 . Номер свідоцтва про народження 33 від 25 квітня 1980 р.

Відповідно до довідки № 687 від 14 вересня 2017 року, ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 навчалася в Бобринецькій спеціальній загальноосвітній школі-інтернату І-ІІ ступенів з 1987 року по 1996 рік. Отримала свідоцтво про закінчення школи.

Факт відсутності реєстрації місця проживання заявника та її матері за станом на 1991 р. підтверджується листом Кетрисанівської сільської ради від 16 листопада 2022 року.

Копіями погосподарських книг, доданих до листа, підтверджується фактичне постійне проживання сім`ї заявника у період з 1991 1995 р.

Відповідно до погосподарської книги № 2 с. Миколо-Бабанка на 1991-1995 роки за особовим рахунком № НОМЕР_1 членами господарства, серед інших є: ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , яка є головою сім`ї, стать жіноча, національність українка, освіта середня, працює дояркою в колгоспі «Рассвет» в с. Миколо-Бабанка. ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , яка є донькою голови сім`ї, стать жіноча, національність українка, освіта початкова, навчається в школі інтернат. Аналогічна інформація міститься у погосподарській книзі № 4 с. Миколо-Бабанка на 1991 1995 р. за особовим рахунком № НОМЕР_2 .

Довідкою Верхньоінгульської сільської ради від 28 жовтня 2019 року за №318 підтверджується проживання заявника із сім`єю на території України з 31 жовтня 1996 р. по 11 вересня 2003 р., відповідно до якої у погосподарських книгах №7 о/р № НОМЕР_8 та № 5 о/р № 207 міститься інформація, що ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , проживала із матір`ю, ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 у буд. АДРЕСА_1 , без документів про посвідчення особи та без реєстрації місця проживання.

Мати заявника ОСОБА_2 мала паспорт НОМЕР_3 , виданий Бобринецьким РВ УМВС України в Кіровоградській області 12 грудня 1996 року, була зареєстрована та проживала на території Верхньоінгульської сільської ради з 31 жовтня 1996 року по 11 вересня 2003 р. (вибула в с. Трипілля Обухівського району без зняття з обліку).

Відповідно до листа УДМС України в Кіровоградській області № 3501.3-536/35.1-23 від 31 січня 2023 р., мати громадянки ОСОБА_1 ОСОБА_2 , уродженка Республіки Молдови паспортом громадянина України серії НОМЕР_3 , у зв`язку з обміном та на підставі паспорта колишнього СРСР зразка 1974 року серії НОМЕР_4 , виданого 15 листопада 1980 року в Республіці Молдова.

Посвідчення про взяття на облік за №417, видане Кропивницьким міським центром обліку тимчасового перебування бездомних осіб 28 жовтня 2020 року та посвідчення про взяття на облік за № 518, видане Кропивницьким міським центром обліку тимчасового перебування бездомних осіб 19 грудня 2022 року містять фотозображення та зазначення даних « ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

Заявник звернулась до Управління державної міграційної служби України в Кіровоградській області Кропивницький сектор з заявою щодо документування її паспортом громадянина України вперше, на що отримала відповідь за № 3521-217/3521.1.-23 від 04 квітня 2023 року. У відповіді вказано, що пунктом 1 розділу І Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсним та знищення паспорта громадянина України затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 р. № 302 (зі змінами) паспорт громадянина України (далі - паспорт) є документом, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України.

Згідно зі ст. 3 п.п. 1, 2 Закону України «Про громадянство України», громадянами України є усі громадяни колишнього СРСР, які на момент проголошення незалежності України (24 серпня 1991 року) постійно проживали на території України, та особи, які на момент набрання чинності Законом України «Про громадянство України» (13 листопада 1991 року) проживали на території України і не були громадянами інших держав.

Беручи до уваги, що вжитими заходами факт реєстрації, а також батьків (прописки) на вище вказані дати документально не підтверджується, документувати паспортом громадянина України не представляється можливим.

Відповідно до Порядку провадження за заявами і поданнями з питань громадянства та виконання прийнятих рішень, затвердженого Указом Президента України від 27 березня 2001 року № 215 (у редакції Указу Президента України від 27 червня 2006 року № 588), (далі - Порядок) для встановлення належності до громадянства України відповідно до п.п. 1,2 частини першої статті 3 Закону особа, яка за станом на 24 серпня 1991 року постійно проживала на території України чи станом на 13 листопада 1991 року проживала на території України та перебувала у громадянстві колишнього СРСР, але не має у паспорті громадянина колишнього СРСР відмітки про прописку, що підтверджує факт її постійного проживання на території України на зазначену дату, подає такі документи:

а) заяву про встановлення належності до громадянства України; б) копію паспорта громадянина колишнього СРСР. У разі відсутності паспорта громадянина колишнього СРСР подається довідка територіального органу Державної міграційної служби України про встановлення особи та про те, що за станом на 24 серпня 1991 року особа перебувала в громадянстві колишнього СРСР (за наявності документів, що підтверджують зазначений факт); в) судове рішення про встановлення юридичного факту постійного проживання особи на території України за станом на 24 серпня 1991 року або проживання на території України за станом на 13 листопада 1991 року.

Рекомендовано заявнику звернутись до суду та підтвердити факт постійного проживання на вказані дати на території України у неповнолітньому віці разом з матір`ю або батьком в судовому порядку.

Проінформовано заявника, що на підставі Порядку однією із умов встановлення належності до громадянства України на підставі рішення суду є наявність у заявника паспорта колишнього СРСР зразка 1974 року або заяви Ф-1 на його отримання, що підтверджує факт перебування у громадянстві колишнього СРСР. Посадова особа територіального підрозділу, яка приймає заяву на встановлення належності до громадянства України, формує встановленого зразка довідку, що передбачено пунктом 8 Порядку. Заявник паспортом колишнього СРСР зразка 1974 року документована не були, рекомендовано встановити особу також у судовому порядку.

Після вступу судового/судових рішень в законну силу, доцільно звернутись до будь-якого територіального підрозділу ДМС за адресою проживання по питанню встановлення належності до громадянства України, що надасть в подальшому право оформити паспорт громадянина України.

Згідно до листа Головного управління Національної поліції в Закарпатській області від 27 серпня 2024 року, обліково-статистичні картки та будь-які інші документи, що містять фотозображення щодо громадянки ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , відсутні.

Згідно постанови Мукачівського міськрайонного суду Закарпатської області від 10 березня 2022 року (справа № 303/1522/22) ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 визнано винною у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 184 КУпАП иа піддано адміністративному стягненню у вигляді попередження.

За постановою Компаніївського районного суду Кіровоградської області від 05 січня 2015 року (справа № 391/1184/14-ц) ОСОБА_1 визнано винною у вчиненні правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 184 КУпАП та призначено адміністративне стягнення у виді штрафу.

Постановою Кіровського районного суду м. Кіровограда від 22 листопада 2019 року (справа № 404/7016/19) ОСОБА_1 визнано винною за ст. 184 ч.1 КУпАП і накладено на неї адміністративне стягнення у виді попередження.

Аналізуючи вище викладене, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення заявленої вимоги заявником про встановлення факту, що має юридичне значення, а саме встановлення особи заявника.

Стосовно встановлення факту, що має юридичне значення, а саме факту постійного проживання на території України у неповнолітньому віці станом на 1991 рік та встановлення особи, просила суд: встановити факт постійного її проживання у неповнолітньому віці на території України за станом на 1991 р., у тому числі за станом на 24 серпня 1991 року та 13 листопада 1991 року, разом з матір`ю ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: Кіровоградська обл., Бобринецький р-н., с. Миколо-Бабанка, суд дійшов висновку про наступне.

Перелік справ про встановлення фактів, що мають юридичне значення визначено у ст. 315 ЦПК України.

За нормою частини другої ст. 315 ЦПК України передбачено, що у судовому порядку можуть бути встановлені також інші факти, від яких залежить виникнення, зміна або припинення особистих чи майнових прав фізичних осіб, якщо законом не визначено іншого порядку їх встановлення.

Порядок розгляду заяв щодо набуття громадянства України визначений Законом України «Про громадянство України», Указом Президента України від 27 березня 2001 року №215, яким затверджено Порядок провадження за заявами і поданнями з питань громадянства України та виконання прийнятих рішень.

Закон України «Про громадянство України» визначає правовий зміст громадянства України, підстави та порядок його набуття та припинення, повноваження органів державної влади, що беруть участь у вирішенні питань громадянства України, порядок оскарження рішень з питань громадянства, дій чи бездіяльності органів державної влади, їх посадових і службових осіб.

Громадянами України є усі громадяни колишнього СРСР, які на момент проголошення незалежності України (24 серпня 1991 року) постійно проживали на території України та особи, незалежно від раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних чи інших ознак, які на момент набрання чинності Законом України «Про громадянство України» (1636-1) (13 листопада 1991 року) проживали в Україні і не були громадянами інших держав.

Належність та набуття громадянства України встановлюється на підставі Закону України «Про громадянство України» і може пов`язуватися із фактом постійного проживання на території України певний час.

Указом Президента України від 27 березня 2001 року № 215 затверджено Порядок провадження за заявами і поданнями з питань громадянства України та виконання прийнятих рішень та передбачено, що для встановлення належності до громадянства України відповідно до пункту 2 частини першої статті 3 Закону особа, яка проживала на території України за станом на 13 листопада 1991 року і перебувала у громадянстві колишнього СРСР, але не має у паспорті громадянина колишнього СРСР відмітки про прописку, що підтверджує факт її проживання в Україні на зазначену дату, подає: а) заяву про встановлення належності до громадянства України; б) копію паспорта громадянина колишнього СРСР.

У разі відсутності паспорта громадянина колишнього СРСР подається довідка територіального органу Державної міграційної служби України про встановлення особи та про те, що за станом на 13 листопада 1991 року особа перебувала в громадянстві колишнього СРСР (за наявності документів, що підтверджують зазначений факт);в) судове рішення про встановлення юридичного факту проживання особи на території України; г) документ, який підтверджує факт відбування особою покарання у місцях позбавлення волі на території України за станом на 24 серпня 1991 року або на 13 листопада 1991 року.

Відповідно до ст.6 Закону України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства» відповідно до Конституції України та Закону України «Про громадянство» іноземці та особи без громадянства можуть набути громадянства України (натуралізуватись).

Питання встановлення, оформлення та перевірки належності до громадянства України, прийняття до громадянства України, оформлення, набуття громадянства України, припинення громадянства України, скасування рішень про оформлення набуття громадянства України, а також процедуру подання цих документів та провадження за ними врегульовано Законом України «Про громадянство України» (розділ ІІ) та Положенням про Комісію при Президентові України з питань громадянства України та виконання прийнятих рішень, затверджених Указом Президента України №215 від 27 березня 2001 року, зі змінами внесеними Указом Президента України від 27 червня 2006 року №588 «Про внесення змін до Указу Президента України від 27 березня 2001 року № 215», яким затверджений Порядок провадження за заявами і поданнями з питань громадянства України та виконання прийнятих рішень (далі по тексту Порядок).

Службу громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб становлять територіальні органи - управління (відділи) у справах громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб головних управлінь, управлінь МВС в Автономній Республіці Крим, областях, м. Києві та Севастополі, підрозділи - відділи (сектори) у справах громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб міських, районних управлінь, відділів МВС, пункти тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в Україні, керівним органом якої є Департамент. Державний департамент у справах громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб є урядовим органом, що функціонує у системі МВС, відповідальний перед Кабінетом Міністрів України, підзвітний та підконтрольний Міністрові внутрішніх справ.

Рішення про оформлення паспорта приймається територіальним органом/територіальним підрозділом ДМС за результатами ідентифікації особи та перевірки факту належності особи до громадянства України (у разі оформлення паспорта вперше із застосуванням засобів Реєстру) (абзац 4 пункту 50 Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсним та знищення паспорта громадянина України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2015 № 302. далі - Постанова № 302).

Ідентифікація особи, на ім`я якої оформляється паспорт у зв`язку з поданням заяви про втрату паспорта і стосовно якої відсутня інформація в базах даних Реєстру, здійснюється відповідно до наявних державних та єдиних реєстрів, інших інформаційних баз, що перебувають у власності держави або підприємств, установ та організацій.

За результатами проведення процедури встановлення особи, підтвердження факту видачі втраченого паспорта зразка 1994 року, перевірки факту належності до громадянства України особи, яка набула громадянство України відповідно до статті 6 Закону України «Про громадянство України», працівник територіального підрозділу ДМС складає висновок за формою, встановленою МВС. та приймає рішення про оформлення паспорта або про відмову в його оформленні (пункт 63 Постанови № 302).

Враховуючи вищезазначене, суд дійшов висновку щодо необхідності встановлення юридичного факту постійного проживання ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , у неповнолітньому віці на території України за станом на 1991 р., у тому числі станом на 24 серпня 1991 року та 13 листопада 1991 року, разом із матір`ю ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: Кіровоградська обл., Бобринецький р-н., с. Миколо-Бабанка.

Встановлення вказаного факту є лише одним з чинників, потрібних для отримання паспорта громадянина України у встановленому законом порядку.

Факт постійного проживання заявника та її особу підтвердили свідки ОСОБА_7 та ОСОБА_8 .

Таким чином, суд вважає, що встановлення вказаних фактів має для заявника юридичне значення та необхідні для підтвердження належності до громадянства України, у суду наявні докази, яких достатньо на підтвердження факту постійного проживання на території України за станом на 1991 рік, у тому числі станом на 24 серпня 1991 року та 13 листопада 1991 року, разом із матір`ю та встановлення особи заявника, а тому суд вважає заяву обґрунтованою та такою, що підлягає задоволенню.

Враховуючи викладене та керуючись ст. 4, 77-81, 263-265, 293, 315, 354 ЦПК України Цивільного процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

Заяву задовольнити.

Встановити факт постійного проживання ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , у неповнолітньому віці на території України за станом на 1991 рік, у тому числі станом на 24 серпня 1991 року та 13 листопада 1991 року, разом із матір`ю ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: Кіровоградська обл., Бобринецький р-н., с. Миколо-Бабанка.

Встановити факт, що ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , уродженка с. Петрешть, Унгенського району, Республіки Молдова, згідно дубліката свідоцтва про народження серії НОМЕР_7 , виданого 29 серпня 2014 року Службою цивільного стану (номер свідоцтва про народження 33, від 25 квітня 1980 р.) та довідки Бобринецької спеціальної ЗОШ І-ІІ ступенів Кіровоградської обласної ради № 687 від 14 вересня 2017 року, виданої на ім`я ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , посвідчення про взяття на облік № НОМЕР_6 , виданого Кропивницьким міським центром обліку та тимчасового перебування бездомних осіб 19 грудня 2022 року, на ім`я ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , - є однією і тією самою особою.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржено до Кропивницького апеляційного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення зазначений строк обчислюється з дня складання повного судового рішення.

Повний текст судового рішення складено 28.04.2025 року.

Суддя Кіровського Н. Ю. Іванова

районного суду

м.Кіровограда

СудКіровський районний суд м.Кіровограда
Дата ухвалення рішення24.04.2025
Оприлюднено29.04.2025
Номер документу126900689
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи окремого провадження Справи про встановлення фактів, що мають юридичне значення, з них: інших фактів, з них:.

Судовий реєстр по справі —405/6304/23

Рішення від 24.04.2025

Цивільне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Іванова Н. Ю.

Рішення від 24.04.2025

Цивільне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Іванова Н. Ю.

Ухвала від 09.07.2024

Цивільне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Іванова Н. Ю.

Ухвала від 25.01.2024

Цивільне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Іванова Н. Ю.

Ухвала від 25.01.2024

Цивільне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Іванова Н. Ю.

Ухвала від 04.12.2023

Цивільне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Іванова Н. Ю.

Ухвала від 10.11.2023

Цивільне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Іванова Н. Ю.

Ухвала від 18.09.2023

Цивільне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Шевченко І. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні