Постанова
від 19.11.2010 по справі 2а-20042/10/0570
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

19 листопада 2010 р. спра ва № 2а-20042/10/0570

Приміщення суду за адре сою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвард ійської дивізії, 17

час прийняття постанови: 1 5.45

Донецький окружний адмін істративний суд в складі:

головуючого судді Бєломєс тнова О. Ю.

при секретарі Аврамч енко С.С.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі су дових засідань в м. Донецьку п о вул. 50-ї Гвардійської Дивізі ї, 17 адміністративну справу

за позовом Слов' янської транспортної біржі

до Слов' янської о б' єднаної державної податк ової інспекції

про визнання недійс ним податкового повідомленн я-рішення від 30.07.2010р.

№ 0001571740/0

за участю представника поз ивача не з' явився

представника відповідача Врублевської Т.В.

ВСТАНОВИВ:

Слов' янська транспортна біржа звернула ся до суду з позовом до Слов' янської об' єднаної державн ої податкової інспекції про визнання недійсним податков ого повідомлення-рішення від 30.07.2010р. № 0001571740/0.

В обґрунтування сво їх вимог позивач посилається на те, що за результатами поз ачергової перевірки Слов' я нської транспортної біржі з питань дотримання вимог пода ткового, валютного іншого за конодавства за період з 01.10.2009р. по 31.03.2010р. були встановлені пор ушення п. 7.1 ст. 7, п.п.8.1.1 п. 8.1 ст. 8, п.12.3 с т. 12 Закону України «Про подат ок з доходів фізичних осіб», а саме занижено податок з дохо дів фізичних осіб на суму 8245493,91 грн., у т.ч. періодам: жовтень 2009р .-144149,61 грн., листопад 2009р.-138784,77 грн., гр удень 2009р. -178776,42 грн., січень 2010 р. -146796 ,60 грн., лютий 2010 року -178837,70 грн., бер езень 2010 року -37198,81 грн., про що був складений акт № 5041/17-311-1-32599139 від 22.07. 2010р. На підставі цього акту від повідно до п.п. 17.1.9 п. 17.1 ст. 17 Закон у України «Про порядок погаш ення зобов' язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондам и» відповідачем було прийнят е податкове повідомлення-ріш ення № 0001571740/0 від 30.07.2010р., яким визна чено суму податкового зобов' язання (з урахуванням штрафн их (фінансових) санкцій) у розм ірі 2473631,73 грн., у тому числі за осн овним платежем 824543,91 грн., штрафн і (фінансові) санкції - 1649087,82 гр н.

Позивач не згоден з з азначеним рішенням в повному обсязі. Посилаючись на Госпо дарський кодекс України, Зак он України «Про податок з дох одів фізичних осіб», Закон Ук раїни «Про порядок погашенн я зобов' язань платників под атків перед бюджетами та дер жавними цільовими фондами» з азначає, що він не може вважат ися посередником у відносина х купівлі-продажу автомобілі в. Він є особливим суб' єктом господарювання, оскільки то варна біржа не займається ко мерційним посередництвом і н е має на меті одержання прибу тку. Відповідно до статуту по зивача біржові операції дозв олено здійснювати лише члена м біржі або брокерам. Позивач у, як юридичній особі ані зако нодавством України, ані стат утом біржі не надано право бу ти учасником біржових торгі в. Всі договори купівлі-прода жу автотранспорту, які зареє стровані на Слов' янській тр анспортній біржі, укладаютьс я між фізичними особами. В п. 2.1 типових договорів купівлі-п родажу автотранспорту, які з ареєстровані на Слов' янськ ій транспортній біржі зазнач ено, що продавець (фізична осо ба) отримав грошові кошти за а втотранспорт від покупця в п овному обсязі. Таким чином, гр ошові кошти за проданий авто транспорт через біржу не про ходять, а тому приписи п.12.3 ст. 12 Закону України «Про податок з доходів фізичних осіб» не п овинні застосовуватися. У зв ' язку з цим п.п.17.1.9 п. 17.1 ст. 17 Зако ну України «Про порядок пога шення зобов' язань платникі в податків перед бюджетами т а державними цільовими фонда ми» також не підлягає застос уванню. Що стосується оціноч ної вартості автомобілів, по зивач зазначає, що оціночний акт складається для реєстра ції автомобіля в МРЕВ на прох ання покупця не в день уклада ння біржового контракту, а че рез кілька днів. При укладанн і біржового контракту оціноч ний акт відсутній та не надає ться товарній біржі.

Представник позива ча в судове засідання не з' я вився, належним чином повідо млений про дату, час і місце ро згляду справи. Через канцеля рію суду надав клопотання пр о розгляд справи без його уча сті.

Представник відпов ідача в судове засідання з' явився, адміністративний поз ов не визнав з підстав, виклад ених у запереченнях. Посилаю чись на Закон України «Про по даток з доходів фізичних осі б», Закон України «Про порядо к погашення зобов' язань пла тників податків перед бюджет ами та державними цільовими фондами» вважає податкове по відомлення-рішення від 30.07.2010р. № 0001571740/0 законним та прийнятим на підставі норм діючого закон одавства. Зокрема зазначає, щ о позивач є податковим агент ом, оскільки автомобілі прод авалися за його посередництв ом. За його участю фізичній ос обі виплачувався дохід, з яко го позивач мав утримати пода ток з доходів фізичних осіб. Т акий податок частково сплачу вався фізичними особами, одн ак як база для його обрахунку використовувалася вартість автомобіля, що зазначена у до говорі купівлі-продажу, у той час як з метою оподаткування мала використовуватися оцін очна вартість транспортного засобу.

Заслухавши предста вника відповідача та досліди вши матеріали справи, суд вст ановив наступне.

Позивач - Слов' янс ька транспортна біржа зареєс трований 10.09.2003р. виконавчим ком ітетом Слов' янської місько ї ради, код ЄДРПОУ 32599139. Діє на пі дставі Статуту, який затверд жений зборами засновників ві д 20.08.2003р. та зареєстрований у ви конавчому комітеті Слов' ян ської міської ради №10780 від 10.09.2003 р.

Відповідно до ст. 1 С татуту Слов' янська транспо ртна біржа створена відповід но до Закону України «Про тов арну біржу», «Про власність» , «Про підприємництво» шляхо м об' єднання коштів засновн иків для надання послуг в укл аданні біржових операцій, ви явлення торгових цін, попиту і пропозицій на товари і прод укцію, вивчення, упорядкуван ня і опрошення товарообігу і пов' язаних з ним торгових о перацій.

На підставі направ лення від 06.07.2010 року № 000581 та рішен ня від 06.07.2010р. Слов' янською ОДП І була проведена позачергова перевірка фінансово-господа рської діяльності позивача з питань дотримання податко вого, валютного іншого закон одавства за період з 01.10.2009р. по 3 1.03.2010р.

Під час перевірки в ідповідачем були встановлен і порушення п. 7.1 ст. 7, п.п.8.1.1 п. 8.1 ст. 8, п.12.3 ст. 12 Закону України «Про п одаток з доходів фізичних ос іб», а саме позивачем занижен о податок з доходів фізичних осіб на суму 8245493,91 грн., у т.ч. за ж овтень 2009р.-144149,61 грн., листопад 2009р .-138784,77 грн., грудень 2009р. -178776,42 грн., сі чень 2010 р. -146796,60 грн., лютий 2010 року -17 8837,70 грн., березень 2010 року -37198,81 грн .. Результати перевірки відоб ражені у акті № 5041/17-311-1-32599139 від 22.07.2010р . (надалі - Акт перевірки).

Так, у акті перевірки в ідповідачем зазначено, що ві дповідно до п. 1.15 ст. 1 Закону Укр аїни «Про податок з доходів ф ізичних осіб» податковим аге нтом вважається - юридична ос оба (її філія, відділення, інши й відокремлений підрозділ) а бо фізична особа чи представ ництво нерезидента - юридичн ої особи, які незалежно від їх організаційно-правового ста тусу та способу оподаткуванн я іншими податками зобов'яза ні нараховувати, утримувати та сплачувати цей податок до бюджету від імені та за рахун ок платника податку, вести по датковий облік та подавати п одаткову звітність податков им органам відповідно до зак ону, а також нести відповідал ьність за порушення норм цьо го Закону. Як передбачено ст.12 Закону України «Про податок з доходів фізичних осіб» дох ід платника податку від прод ажу об' єкта рухомого майна протягом звітного податков ого року оподатковується за ставкою, встановленою п. 7.1 ст. 7 цього Закону. Як виняток із п . 12.1 ст. 12 цього Закону при продаж у об' єкта рухомого майна у вигляді легкового автомобіл я, мотоцикла, моторолера або моторного (парусного) човна п родавець звільняється від сп лати цього податку, за умови с плати (перерахування) ним сум и відповідного державного ми та до бюджету до або під час та кого продажу. Якщо об' єкт ру хомого майна продається за п осередництвом юридичної осо би (її філії, відділення, іншог о відокремленого підрозділу ) або представництва нерезид ента, то така особа вважаєтьс я податковим агентом платни ку податку стосовно оподатку вання доходів, отриманих так им платником податку від так ого продажу. Згідно з п.17.2 ст. 17 д аного Закону особою, відпові дальною за нарахування, утри мання та сплату (перерахуван ня) до бюджету податку з інши х доходів, є для оподатковува них доходів з джерелом їх пох одження з України - податко вий агент.

Відповідно до пункт у 1.2 статті 1 Закону України «Пр о податок з доходів фізичних осіб» термін «дохід» фізичн ої особи охоплює суму будь-як их коштів, вартість матеріал ьного і нематеріального майн а, інших активів, що мають варт ість, у тому числі цінних папе рів або деривативів, одержан их платником податку у власн ість або нарахованих на його користь протягом відповідно го звітного податкового пері оду з різних джерел як на тери торії України, так і за її межа ми.

Пунктом 4.2.6 статті 4 Зак ону встановлено, що доходи ві д операцій з майном (включаюч и і операції з рухомим майном ) включається до складу загал ьного місячного оподатковув аного доходу фізичної особи.

Пунктом 1.18 статті 1 Зако ну визначено, що рухоме майно -це майно, відмінне від нерухо мого. До рухомого майна, зокре ма, відносяться транспортні засоби.

Також у Акті перевірк и зазначено, що спільним нака зом Міністерства юстиції Ук раїни та фонду державного ма йна України від 24.11.2003 №142/5/2092, зареє строваним в Міністерстві юст иції України 24.11.2003 за № 1074/8395, затв ерджено Методику товарознав чої експертизи та оцінки дор ожніх транспортних засобів ( далі Методика).

Відповідно до пункту 1.4 Методика застосовується, з окрема, в цілях: визначення ри нкової вартості дорожніх тра нспортних засобів (далі ДТЗ), ї х складових у разі відчуженн я; в інших випадках, при визнач енні вартості відокремленог о ДТЗ для встановлення розмі ру обов' язкових платежів до бюджету.

З метою оподаткування опер ацій з продажу транспортних засобів, доходом платника по датку вважається дохід від п родажу такого транспортного засобу, який повинен визначи тися виходячи з цін, зазначен ої у договорі купівлі-продаж у, але як не може бути нижче оц іночної вартості цього транс портного засобу, визначеної у відповідності із вказаною Методикою. Відповідно до лис тів державної податкової ад міністрації України від 01.02.04р. № 23557/7/17-2117, від 10.02.05р. №1152/6/17-3116 при уклад ені на товарній біржі угод ку півлі-продажу рухомого майна , яке належить продавцю-фізич ній особі, податковим агенто м такого платника податків-ф ізичної особи стосовно опода ткування доходів, одержаних ним від такого продажу, є това рна біржа. Відповідно до спіл ьного роз' яснення Державно ї податкової адміністрації У країни та Міністерства юсти ції України від 18.01.05р. № 378/5/17-2116, №31-50/7 7, оподаткування операцій з пр одажу об' єктів рухомого май на здійснюється виходячи з ц іни, зазначеної в договорі ку півлі-продажу, але не нижче оц іночної вартості об' єкта ру хомого майна, визначеної в по ряду, передбаченому Законом України «Про оцінку майна, ма йнових прав та професійну оц іночну вартість в Україні».

Крім того, у Акті перевірки міститься посилання на лист Державної податкової адмін істрації України від 08.06.06р. № 6347/6 /17-0216, відповідно до якого при ук ладанні на товарній біржі уг од купівлі-продажу рухомого майна, яке належить продавцю - фізичній особі, податкови м агентом такого платника-фі зичної особи стосовно оподат кування доходів, одержаних н им від такого продажу, є товар на біржа. Агентські функції, я кі вона повинна виконувати в ідповідно до пункту 12.3 статті 12 Закону «Про податок з доход ів фізичних осіб», полягають у тому, що податок з доходів ф ізичних осіб сплачується про давцем самостійно до чи під ч ас реєстрації біржової угоди , а біржі під час реєстрації уг оди повинні проконтролювати (перевірити) правильність сп лати (перерахування до бюдже ту) належної суми податку, зді йснивши розрахунки (нарахува ння) сум оподатковуваного до ходу та належного до сплати п одатку. Копії документів, які підтверджують сплату податк у (платіжні доручення, квитан ції), залишаються у документа х біржі щодо реєстрації угод и. Тобто нарахування (обчисле ння) доходу та податку з нього є невід' ємним обов' язком податкових агентів, за посер едництвом яких фізичні особи здійснюють купівлю-продаж н алежного їм майна.

За таких підстав відповіда чем встановлено порушення п. 7.1 ст. 7, п.п. 8.1.1 п. 8.1 ст.8, п. 12.3 ст.12 Зако ну України «Про податок з дох одів фізичних осіб» та заниж ення податку з доходів осіб н а суму 824543,91 грн.

На підставі цього акт у, відповідно до п.п. 4.2.2 п..42 ст. 4, п .п. 17.1.9 п. 17.1 ст. 17 Закону України «П ро порядок погашення зобов' язань платників податків пер ед бюджетами та державними ц ільовими фондами» було прийн яте податкове повідомлення-р ішення №0001571740/0 від 30.07.2010р., яким поз ивачеві визначено суму подат кового зобов' язання (з урах уванням штрафних (фінансов их) санкцій) у розмірі 2473631,73 грн., у тому числі за основним плат ежем 824543,91 грн., штрафні (фінансо ві) санкції - 1649087,82 грн.

Відповідачем надана копія листа Відділу реєстра ційно-екзаменаційної роботи м.Слов' янська Управління Д АІ УМВС України в Донецькій о бласті від 23.09.2010 р. №1809 у якому від повідачеві повідомлялася ін формація про оціночну вартіс ть транспортних засобів, що б ули продані через Слов' янсь ку транспортну біржу. На вимо гу суду позивач супровідним листом від 27.09.2010 року надав копі ї: 183 біржових угод, 386 заявок, 386 до говорів на брокерські послуг и та квитанцій про сплату под атку. У судовому засіданні з' ясовано, що між сторонами від сутній спір щодо змісту вказ аних документів та дійсності наведеної у зазначеному лис ті ВРЕР м. Слов' янська інфор мації про оціночну вартість транспортних засобів. Тому п ри вирішенні даного спору су д виходить з того, що він стосу ється суто тлумачення норм п одаткового законодавства.

Дослідивши матеріали справи суд дійшов висновку, щ о позовні вимоги про визнанн я недійсним вказаного повідо млення-рішення є обґрунтован ими та такими, що підлягають з адоволенню з наступних підст ав.

Згідно з пунктом 1.15 статті 1 З акону України “Про податок з доходів фізичних осіб” пода тковий агент - юридична осо ба (її філія, відділення, інший відокремлений підрозділ) аб о фізична особа чи представн ицтво нерезидента - юридично ї особи, які незалежно від їх о рганізаційно-правового стат усу та способу оподаткування іншими податками зобов'язан і нараховувати, утримувати т а сплачувати цей податок до б юджету від імені та за рахуно к платника податку, вести под атковий облік та подавати по даткову звітність податкови м органам відповідно до зако ну, а також нести відповідаль ність за порушення норм цьог о Закону. Податковим агентом , зокрема, є фізична особа, що є суб'єктом підприємницької д іяльності чи здійснює незале жну професійну діяльність, я ка використовує найману прац ю інших фізичних осіб, щодо ви плати заробітної плати (інши х виплат та винагород) таким і ншим фізичним особам.

Пунктом 12.1 статті 12 вказаног о Закону встановлено, що дохі д платника податку від прода жу об'єкта рухомого майна про тягом звітного податкового р оку оподатковується за ставк ою, встановленою пунктом 7.1 ст атті 7 цього Закону.

За приписами пункту 12.3 статт і 12 цього ж Закону якщо об'єкт рухомого майна продається з а посередництвом юридичної о соби (її філії, відділення, інш ого відокремленого підрозді лу) або представництва нерез идента, то така особа вважаєт ься податковим агентом плат ника податку стосовно оподат кування доходів, отриманих т аким платником податку від т акого продажу.

Закон України “Про податок з доходів фізичних осіб” не р озкриває змісту посередницт ва як ознаки податкового аге нта.

Відповідно до частини перш ої статті 295 Господарського ко дексу України комерційне по середництво (агентська діяль ність) є підприємницькою дія льністю, що полягає в наданні комерційним агентом послуг суб'єктам господарювання при здійсненні

ними господа рської діяльності шляхом по середництва від імені, в інте ресах, під контролем і за ра хунок суб'єкта, якого він пред ставляє. Не є комерційними а гентами підприємці, що діют ь хоча і в чужих інтересах, ал е від власного імені (части на третя цієї статті).

Аналіз наведеної нор ми дає підстави для висновку , що посередництво означає д іяльність уповноваженого су б'єкта із вчинення юридичних дій в інтересах іншої особи від імені цієї особи або від власного імені.

Відповідно до частини перш ої статті 279 Господарського ко дексу України товарна біржа є особливим суб'єктом господ арювання, який надає послуги в укладенні біржових угод, ви явленні попиту і пропозицій на товари, товарних цін, вивча є, упорядковує товарообіг і сприяє пов'язаним з ним тор говельним операціям.

Товарна біржа не займаєтьс я комерційним посередництво м і не має на меті одержання пр ибутку (частина сьома цієї ст атті).

Згідно зі статтею 1 Закону У країни “Про товарну біржу” т оварна біржа є організацією, що об'єднує юридичних і фізич них осіб, які здійснюють виро бничу і комерційну діяльніст ь, і має за мету надання послуг в укладенні біржових угод, виявлення товарних цін, по питу і пропозицій на това ри, вивчення, упорядкування і полегшення товарообігу і пов'язаних з ним торговель них операцій.

Товарна біржа не займаєтьс я комерційним посередництво м і не має на меті одержання пр ибутку.

Обов'язками товарної біржі , як це передбачено частиною д ругою статті 280 Господарськог о кодексу України та статтею 4 Закону України “Про товарну біржу” є: створення умов для п роведення біржової торгівлі ; регулювання біржових опера цій; регулювання ціни на това ри, що допускаються до обігу н а біржі; надання членам і відв ідувачам біржі організаційн их, інформаційних та інших по слуг; збір, обробка і розповсю дження інформації, що стосує ться кон'юнктури ринку.

Статутом Слов' янської тр анспортної біржі закріплено (ст.3), що предметом діяльності біржі в тому числі є організа ція і проведення біржових то ргів.

Згідно з частиною першою ст атті 281 Господарського кодек су України основним докумен том, що регулює порядок здій снення біржових операцій, в едення біржової торгівлі та розв'язання спорів з цих п итань, є правила біржової тор гівлі.

Відповідно до підпунктів 2.3 , 2.13, 2.14 пункту 2 Правил біржової т оргівлі Слов' янської транс портної біржі (затверджені з агальними зборами засновник ів 01.10.2003р.) у біржових торгах при ймають участь члени біржі та уповноважені ними особи (бір жові брокери). Угоди укладают ься між членами біржі або їх б рокерами в результаті досягн утої під час біржових торгів згоди. Біржові торги здійсню ються за принципом подвійног о аукціону, тобто шляхом підв ищення цін покупців та пониж ення цін продавців.

Підпунктами 3.3., 3.4 пункт у 3 тих самих Правил біржова уг ода вважається укладеною з м оменту її реєстрації на бірж і у встановленому порядку. Оф ормлення угод здійснюється у формі біржових контрактів, я кі підписуються учасниками б іржових торгів, посвідчуютьс я підписом директора біржі т а печаткою біржі.

Частиною другою статті 15 За кону України “Про товарну бі ржу” встановлено, що угоди, з ареєстровані на біржі, не пі длягають нотаріальному посв ідченню.

Правовий статус товарної біржі свідчить, що вона здійс нює організацію торгового пр оцесу, забезпечує дотримання учасниками біржових торгів досягнутих домовленостей щ одо купівлі-продажу товарів, які продаються на цих торгах , засвідчує факт укладення бі ржових угод та гарантує їх ви конання. Така діяльність бір жі не є здійсненням юридични х дій в інтересах іншої особи , а тому не є посередництвом.

Та обставина, що зареєстров ані на біржі угоди не потребу ють нотаріального посвідчен ня, а приватні нотаріуси як ос оби, що здійснюють незалежну професійну діяльність, Зак оном України “Про податок з д оходів фізичних осіб” визнан і

податковими агентами, н е означає, що товарна біржа че рез схожість юридичних насл ідків реєстрації біржових угод з нотаріальним посвідч енням договорів має статус п одаткового агента.

Таким чином, товарна біржа н е здійснює посередницьку дія льність, а тому не є податкови м агентом у розумінні п. 12.3 ст. 3 З акону України “Про податок з доходів фізичних осіб”.

Крім того, ознакою податков ого агента у відповідності д о пункту 1.15 статті 1 Закону Укра їни “Про податок з доходів ф ізичних осіб” є обов' язок н араховувати, утримувати та с плачувати податок до бюджету від імені та за рахунок платн ика податку.

Як вбачається з пункту 9 ная вних у матеріалах справи бір жових договорів купівлі-прод ажу транспортного засобу, як і укладалися протягом період у, що перевірявся відповідач ем, обов' язок зі сплати пода тку з доходів фізичних осіб п окладений на продавця, який з обов' язаний сплатити його д о підписання угоди самостійн о, за свій рахунок з одержаног о прибутку.

Суд не приймає до уваги поси лання відповідача на Методик у товарознавчої експертизи т а оцінки дорожніх транспортн их засобів, яка затверджена с пільним наказом Міністерств а юстиції України та Фондом д ержавного майна України від 24.11.2003р. №142/5/2092, оскільки за відсутн ості у позивача статусу пода ткового агента визначення ро зміру доходу від продажу тра нспортного засобу для цілей оподаткування не має значенн я.

З огляду на наведені норми з аконодавства, матеріали спра ви та пояснення сторін у їх су купності, суд дійшов до висно вку про відсутність законних підстав для визначення пози вачу податкових зобов'язань за спірним податковим повідо мленням-рішенням, у зв' язку з чим позовні вимоги підляга ють задоволенню.

Правова позиція, аналогічн а тій, якою керувався суд при п остановленні даного судовог о рішення, викладена у Інформ аційному листі Вищого адміні стративного суду України від 20.07.2010 року №1112/11/13-10.

Судові витрати відповідно до ст. 94 КАС України підлягают ь стягненню з державного бюд жету України на користь пози вача.

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 2-15, 17-18, 33-35, 41-42, 47-51, 56-59, 6 9-71, 79, 86, 87, 94, 99, 104-107, 110, 122-143, 151-154, 158, 162, 163, 167, 185-186, 254 Код ексу адміністративного судо чинства України, суд-

П О С Т А Н О В И В:

Позов Слов' янсько ї транспортної біржі до Слов ' янської об' єднаної держа вної податкової інспекції пр о визнання недійсним податко вого повідомлення-рішення ві д 30.07.2010р. № 0001571740/0 задовольнити.

Визнати недійсним п одаткове повідомлення-рішен ня Слов' янської об' єднано ї державної податкової інспе кції від 30.07.2010р. № 0001571740/0.

Стягнути з Державно го бюджету України на корист ь Слов' янської транспортно ї біржі (84100, м. Слов' янськ, пер. Перспективний, 39, код ЄДРПОУ 3259 9139) судові витрати з судового з бору у розмірі 3,40 грн. (три грив ні сорок копійок).

Постанова може бути оскаржена в апеляційному по рядку до Донецького апеляцій ного адміністративного суду через Донецький окружний ад міністративний суд шляхом по дачі в 10-денний строк з дня її о тримання апеляційної скарги .

Постанова набирає за конної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У випадку подання апе ляційної скарги постанова, я кщо її не скасовано, набирає з аконної сили після закінченн я апеляційного розгляду спра ви.

Вступна та резолютив на частина постанови проголо шена у судовому засіданні 19 ли стопада 2010р. Постанова вигото влена в повному обсязі 24 лис топада 2010р.

Суддя Бєломєстнов О. Ю.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.11.2010
Оприлюднено09.12.2010
Номер документу12691404
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-20042/10/0570

Ухвала від 20.12.2010

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Юрченко В.П.

Ухвала від 20.12.2010

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Юрченко В.П.

Ухвала від 18.01.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Юрченко В.П.

Постанова від 19.11.2010

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Бєломєстнов О. Ю.

Ухвала від 19.11.2010

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Бєломєстнов О. Ю.

Ухвала від 27.09.2010

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Бєломєстнов О. Ю.

Ухвала від 27.09.2010

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Бєломєстнов О. Ю.

Ухвала від 07.09.2010

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Бєломєстнов О. Ю.

Ухвала від 25.08.2010

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Бєломєстнов О. Ю.

Ухвала від 12.08.2010

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Бєломєстнов О. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні