ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА
01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
24 листопада 2010 року < Ч ас проголошення > № 2а-15059/10 /2670
Окружний адміністратив ний суд міста Києва у складі г оловуючого судді Васильчен ко І.П. при секретарі судового засідання Крушеніцькому В. р озглянувши у відкритому судо вому засіданні адміністрати вну справу
за позовом Державної податково ї інспекції у Дніпровському районі м. Києва
до Першої Київської Філ ії АКБ «Інтеграл»
про зобов' язання вчи нити дії
за участю представників с торін:
від позивача: Кривобок Ю. М. (діє на підставі довіре ності від 28.04.2010 року №2263/9/10)
від відповідача: Покр овська О. Ю. (діє на підставі довіреності вих.№100909-02-01/01 від 09.09.201 0 року)
На підставі частини 3 стат ті 160 Кодексу адміністративно го судочинства України в суд овому засіданні 24 листопада 20 10 pоку проголошено вступну та резолютивну частини постано ви.
ВСТАНОВИВ:
Державна податкова інсп екція у Дніпровському районі м. Києва (далі - ДПІ у Дніпров ському районі м. Києва, позива ч) звернулася до Окружного ад міністративного суду м. Києв а з позовом до Першої Київськ ої Філії АКБ «Інтеграл»про з обов' язання вчинити дії.
Позовні вимоги обґрунтов ані тим, що відповідачем, незв ажаючи на неодноразові запит и ДПІ у Дніпровському районі м. Києва надати до перевірки д окументи, не було їх надано, у зв' язку з чим позивач проси ть суд постановити рішення, я ким зобов' язати відповідач а надати необхідні до переві рки документи з питань прави льності обчислення та повнот и перерахування коштів до бю джету та державних цільових фондів за період з 01.07.2009 року по 30.06.2010 року.
Відповідач проти позову за перечив, зазначивши, що відпо відно до Закону України «Про банки і банківську діяльніс ть», інформація щодо юридичн их та фізичних осіб, яка місти ть банківську таємницю, розк ривається банками органам Де ржавної податкової служби Ук раїни на їх письмову вимогу з питань оподаткування або ва лютного контролю стосовно оп ерацій за рахунками конкретн ої юридичної особи або фізич ної особи-суб' єкта підприєм ницької діяльності за конкре тний проміжок часу. Банк відм овляє в розкритті інформації , що містить банківську таємн ицю, якщо за своєю формою або з містом вимога відповідного д ержавного органу не відповід ає нормам ч.2 ст.62 Закону Україн и «Про банки і банківську дія льність», а в листі ДПІ у Дніпр овському районі м. Києва від 24 .09.2010 року №2664/10/22-111 відсутнє посила ння на рахунки конкретної юр идичної особи або фізичної о соби-суб' єкта підприємниць кої діяльності.
Також, обґрунтовуючи свою позицію, відповідач зазначи в, що відповідно до п.9 ст.11 Зако ну України «Про державну под аткову службу», забороняєтьс я вилучення у суб'єктів госпо дарської діяльності докумен тів, що не підтверджують факт и порушення законів України про оподаткування.
Дослідивши наявні в матер іалах справи докази, оцінивш и їх в сукупності, заслухавши пояснення представників сто рін, всебічно і повно з' ясув авши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, су дом встановлено наступне.
Згідно план-графіка провед ення документальних перевір ок юридичних осіб на серпень 2010 року, позивачем запланован о проведення планової виїзно ї документальної перевірки П ершої Київської Філії АКБ «І нтеграл»за період з 01.07.2009 року п о 30.06.2010 року.
Відповідно до вимог ст. 11-1 За кону України «Про державну п одаткову службу», ДПІ у Дніпр овському районі м. Києва 19.08.2010 р оку направлено відповідачу п овідомлення №22089/10/22-111 від 18.08.2010 рок у про проведення з 31.08.2010 року по 11.10.2010 року планової виїзної пер евірки АКБ «Інтеграл Банк»з проханням забезпечити надан ня всіх необхідних документі в, що підтверджують дані пода ткових декларацій та розраху нків по податках та інших обо в' язкових платежах до бюдже ту та державних цільових фон дів (копії поштового чеку та п овідомлення містяться в мате ріалах справи).
Як вбачається з матеріалів справи, направлення №1622 від 31.08. 2010 року вручене керуючому Пер шої Київської Філії АКБ «Інт еграл»Кривецю В. В. 31.08.2010 рок у, що підтверджується розпис кою останнього про отримання вказаного направлення. Копі я розписки наявна в матеріал ах справи.
Під час проведення перевір ки ДПІ у Дніпровському район і м. Києва неодноразово зверт алася до відповідача з листа ми з проханням надати докуме нти до перевірки, а саме: лист №27246/10/22-111 від 24.09.2010 року, відповідно до якого просила відповідач а надати пояснення та підтве рджуючі документи про взаємо відносини між відповідачем т а ТДВ «СПК»Впевненість безпе ка (код ЄДРПОУ 31958460), ПАТ «СК»Про грес Фонд»(код ЄДРПОУ 30303336), ТДВ «Страховик»(код ЄДРПОУ 33500593), ТД В «УСК»Сучасний вибір»(код Є ДРПОУ 36018824) та ТДВ «СК»Зеніт»(ко д ЄДРПОУ 36757227) з посиланням на до говори та за якими операціям и було отримано дохід за пері од з 01.07.2009 року по 30.06.2010 року; лист в ід 14.09.2010 року відповідно до яког о просила відповідача надати в повному обсязі дані форми № 748 «Звіт про касові обороти ба нку», а саме дані за символами 34-38 та 66-95. Також даним листом бул о зобов' язано надати інформ ацію щодо великих та частого зняття готівкових коштів за всіма символами форми №748 із о бов' язковим значенням осіб , які проводили зняття сум гот івкових коштів, дати, номери р ахунків (рахунки, які кореспо ндують з рахунками каси), із за значенням джерел погодження м таких коштів (в тому числі, з яких дані кошти надійшли); лис т №27318/10/22-111 від 24.09.2010 року відповідн о до якого в рамках триваючої перевірки просила відповіда ча надати виписки 1001 рахунку, п рибуткові та видаткові касов і ордери за період з 01.07.2009 року п о 30.06.2010 року.
Проте, як вбачається з матер іалів справи, відповідачем н е було надано до перевірки до кументів, які витребовувала ДПІ у Дніпровському районі м . Києва, зокрема, відповідачем листом вих. №100915-01/02 від 15.05.2010 року п овідомлено ДПІ у Дніпровсько му районі м. Києва щодо надан ня інформації про осіб, які пр оводили зняття готівки, номе рів їх рахунків, джерел їх пох одження (в т. ч. рахунки, з яких д ані кошти надійшли), що відпов ідно до вимог ст.60 Закону Укра їни «Про банки і банківську д іяльність»зазначена інформ ація віднесена до категорії «банківська таємниця», розкр иття якої проводиться з дозв олу її власника або за рішенн ям суду. Листом вих. №101001-01/05 від 01.1 0.2010 року Перша Київська Філія А КБ «Інтеграл»повідомила поз ивача, що відповідно до п.4 ст.62 Закону України «Про банки і б анківську діяльність», інфор мація щодо юридичних та фізи чних осіб, яка містить банків ську таємницю, розкривається банками органам Державної п одаткової служби України на їх письмову вимогу з питань о податкування або валютного к онтролю стосовно операцій за рахунками конкретної юридич ної особи або фізичної особи -суб' єкта підприємницької д іяльності за конкретний пром іжок часу. Банк відмовляє в ро зкритті інформації, що місти ть банківську таємницю, якщо за своєю формою або змістом в имога відповідного державно го органу не відповідає норм ам ч.2 ст.62 Закону України «Про б анки і банківську діяльність ». Так, у листі ДПІ у Дніпровсь кому районі м. Києва від 24.09.2010 ро ку №2664/10/22-111 відсутнє посилання н а рахунки конкретної юридичн ої особи або фізичної особи-с уб' єкта підприємницької ді яльності. Також, як зазначив в ідповідач, відповідно до п.9 ст .11 Закону України «Про державн у податкову службу», органи д ержавної податкової служби у випадках, в межах компетенці ї та у порядку, встановлених з аконами України, мають право : при проведенні перевірок ви лучати у підприємств, устано в та організацій копії фінан сово-господарських та бухгал терських документів, які сві дчать про приховування (зани ження) об'єктів оподаткуванн я, несплату податків та зборі в (обов'язкових платежів), а пр и проведенні арешту активів платника податків на підстав і рішення суду - вилучати ориг інали первинних фінансово-го сподарських та бухгалтерськ их документів із складенням опису, який скріплюється під писами представника органу д ержавної податкової служби т а платника податків, і залише нням копій таких документів платнику податків. Забороняє ться вилучення у суб'єктів го сподарської діяльності доку ментів, що не підтверджують ф акти порушення законів Украї ни про оподаткування.
Враховуючи наведене, позив ач просить суд зобов' язати відповідача надати до переві рки вищеперелічені документ и.
Статтею 10 Закону України «П ро державну податкову службу »встановлені функції держа вних податкових інспекцій в районах, містах без районног о поділу, районах у містах, між районних та об'єднаних держа вних податкових інспекцій. Т ак, державні податкові інспе кції в районах, містах без рай онного поділу, районах у міст ах, міжрайонні та об'єднані де ржавні податкові інспекції в иконують такі функції: 1) здійс нюють контроль за своєчасніс тю, достовірністю, повнотою н арахування та сплати податкі в та зборів (обов'язкових плат ежів); 2) забезпечують облік пл атників податків, інших плат ежів, правильність обчисленн я і своєчасність надходження цих податків, платежів, а тако ж здійснюють реєстрацію фізи чних осіб - платників податкі в та інших обов'язкових плате жів; 3) контролюють своєчасніс ть подання платниками податк ів бухгалтерських звітів і б алансів, податкових декларац ій, розрахунків та інших доку ментів, пов'язаних з обчислен ням податків, інших платежів , а також перевіряють достові рність цих документів щодо п равильності визначення об'єк тів оподаткування і обчислен ня податків, інших платежів; 4) здійснюють у межах своїх пов новажень контроль за законні стю валютних операцій, додер жанням порядку проведення го тівкових розрахунків за това ри (послуги) у встановленому з аконом порядку, за наявністю свідоцтв про державну реєст рацію суб'єктів підприємниць кої діяльності, ліцензій на п ровадження видів господарсь кої діяльності, що підлягают ь ліцензуванню відповідно до закону, з наступною передаче ю матеріалів про виявлені по рушення органам, що видають ц і документи, за наявністю тор гових патентів; 5) ведуть облік векселів, що видаються суб'єк тами підприємницької діяльн ості при здійсненні операцій з давальницькою сировиною у зовнішньоекономічних відно синах та щомісяця подають ін формацію про це місцевим орг анам державної статистики; з дійснюють контроль за погаше нням векселів; видають суб'єк там підприємницької діяльно сті дозволи на відстрочення оплати (погашення) векселів і з зазначених операцій; 6) забез печують застосування та своє часне стягнення сум фінансов их санкцій, передбачених цим Законом та іншими законодав чими актами України за поруш ення податкового законодавс тва, а також стягнення адміні стративних штрафів за поруше ння податкового законодавст ва, допущені посадовими особ ами підприємств, установ, орг анізацій та громадянами; 7) ана лізують причини і оцінюють д ані про факти порушень подат кового законодавства; 8) прово дять перевірки фактів прихов ування і заниження сум подат ків та зборів (обов'язкових пл атежів) у порядку, встановлен ому цим Законом та іншими зак онами України; 9) за дорученням спеціальних підрозділів по боротьбі з організованою зло чинністю проводять перевірк и своєчасності подання та до стовірності документів, пов' язаних з обчисленням і сплат ою податків, інших платежів в порядку, встановленому зако ном; 10) передають відповідним правоохоронним органам мате ріали за фактами правопоруше нь, за які передбачено кримін альну відповідальність, якщо їх розслідування не належит ь до компетенції податкової міліції; 11) подають до судів по зови до підприємств, установ , організацій та громадян про визнання угод недійсними і с тягнення в доход держави кош тів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках - к оштів, одержаних без установ лених законом підстав, а тако ж про стягнення заборгованос ті перед бюджетом і державни ми цільовими фондами за раху нок їх майна; 11-1) подають до суд ів позови про застосування с анкцій, пов'язаних із заборон ою організації і проведення азартних ігор на території У країни; 12) проводять роботу, по в'язану з виявленням, обліком , оцінкою та реалізацією у вст ановленому законом порядку, безхазяйного майна, майна, що перейшло за правом успадкув ання до держави, скарбів і кон фіскованого майна; 13) контролю ють дотримання виконавчими к омітетами сільських і селищн их рад порядку прийняття і об ліку податків, інших платежі в від платників податків, сво єчасність і повноту перераху вання цих сум до бюджету; 14) роз глядають звернення громадян , підприємств, установ і орган ізацій з питань оподаткуванн я та, в межах своїх повноважен ь, з питань валютного контрол ю, а також скарги на дії посадо вих осіб державних податкови х інспекцій в порядку, встано вленому законом, здійснюють апеляційні процедури узгодж ення податкових зобов'язань; 15) подають відповідним фінанс овим органам та органам Держ авного казначейства України звіт про надходження податк ів, інших платежів; 16) здійснюю ть контроль за наявністю мар ок акцизного збору на пляшка х (упаковках) алкогольних нап оїв і на пачках (упаковках) тют юнових виробів під час їх тра нспортування, зберігання і р еалізації; 16-1) здійснюють конт роль за дотриманням суб'єкта ми підприємницької діяльнос ті, які здійснюють роздрібну торгівлю тютюновими виробам и, максимальних роздрібних ц ін на тютюнові вироби, встано влених виробниками або імпор терами таких тютюнових вироб ів;17) надавати відповіді на за пити платника податків із до держанням вимог, встановлени х Законом України "Про порядо к погашення зобов'язань плат ників податків перед бюджета ми та державними цільовими ф ондами" та іншими законами Ук раїни; 18) виконують функції, пе редбачені пунктом 17 статті 8, а також інші функції, пов'язані із здійсненням відповідними підрозділами податкової міл іції повноважень, передбачен их статтею 21 цього Закону; 19) пр и отриманні органом податков ої міліції інформації у випа дках, встановлених законом, п риймають рішення про проведе ння позачергової податкової перевірки платника податку без його попереднього попере дження, якщо органом податко вої міліції отримано інформа цію про ухилення такого плат ника від оподаткування.
Для здійснення зазначени х вище функцій, органам держа вної податкової служби надан і права, встановлені ст. 11 Зако ну «Про державну податкову с лужбу». Так, органи державної податкової служби у випадка х, в межах компетенції та у пор ядку, встановлених законами України, мають право: 1) здійсн ювати документальні невиїзн і перевірки (на підставі пода них податкових декларацій, з вітів та інших документів, по в'язаних з нарахуванням і спл атою податків та зборів (обов 'язкових платежів) незалежно від способу їх подачі), а тако ж планові та позапланові виї зні перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарах ування і сплати податків та з борів (обов'язкових платежів ), додержання валютного закон одавства юридичними особами , їх філіями, відділеннями, інш ими відокремленими підрозді лами, що не мають статусу юрид ичної особи, а також фізичним и особами, які мають статус су б'єктів підприємницької діял ьності чи не мають такого ста тусу, на яких згідно із закона ми України покладено обов'яз ок утримувати та/або сплачув ати податки і збори (обов'язко ві платежі), крім Національно го банку України та його уста нов (далі - платники податків); 2) здійснювати контроль за: до держанням порядку проведенн я готівкових розрахунків за товари (послуги) у встановлен ому законом порядку; наявніс тю свідоцтв про державну реє страцію суб'єктів підприємни цької діяльності, ліцензій н а провадження видів господар ської діяльності, що підляга ють ліцензуванню відповідно до закону, з наступною переда чею матеріалів про виявлені порушення органам, які видал и ці документи, торгових пате нтів; 3) одержувати у платників податків (посадових осіб пла тників податків) пояснення з питань, що виникають під час п еревірок та стосуються реалі зації повноважень органів де ржавної податкової служби, в становлених цим та іншими за конами України; перевіряти п ід час проведення перевірок у фізичних осіб документи, що посвідчують особу; 4) запрошув ати платників податків або ї х представників для перевірк и правильності нарахування т а своєчасності сплати податк ів та зборів (обов'язкових пла тежів) такими платниками под атків. Письмові повідомлення про такі запрошення направл яються не пізніше ніж за деся ть робочих днів до дня запрош ення рекомендованими листам и, в яких зазначаються підста ви запрошення, дата і час, на я кі запрошується платник пода тків (посадова особа платник а податків); 5) одержувати безо платно від платників податкі в, а також від установ Націона льного банку України та коме рційних банків у порядку, вст ановленому Законом України " Про банки і банківську діяль ність", довідки та/або копії до кументів про наявність банкі вських рахунків, а на підстав і рішення суду - про обсяг та о біг коштів на рахунках, у тому числі про ненадходження у вс тановлені терміни валютної в иручки від суб'єктів підприє мницької діяльності; 6) одержу вати безоплатно необхідні ві домості для формування інфор маційного фонду Державного р еєстру фізичних осіб - платни ків податків та зборів (обов'я зкових платежів) від платник ів податків, а також Націонал ьного банку України та його у станов - про суми доходів, випл ачених фізичним особам, і утр иманих з них податків та збор ів (обов'язкових платежів), від органів, уповноважених пров одити державну реєстрацію су б'єктів, а також видавати ліце нзії на провадження видів го сподарської діяльності, що п ідлягають ліцензуванню відп овідно до закону, - про видачу таких свідоцтв про державну реєстрацію та ліцензій суб'є ктам господарської діяльнос ті, від органів внутрішніх сп рав - про громадян, які прибули на проживання до відповідно го населеного пункту чи вибу ли з нього, від органів реєстр ації актів громадянського ст ану - про громадян, які померли ; 7) одержувати безоплатно від митних органів щомісяця звіт ні дані про ввезення на митну територію України імпортних товарів і справляння при цьо му податків та зборів (обов'яз кових платежів) та інформаці ю про експортно-імпортні опе рації, що здійснюють резиден ти і нерезиденти, за формою, по годженою з Державною податко вою адміністрацією України, та від органів статистики - да ні, необхідні для використан ня їх у проведенні аналізу фі нансово-господарської діяль ності підприємств, установ, о рганізацій усіх форм власнос ті; 8) вимагати від платників п одатків, діяльність яких пер евіряється, усунення виявлен их порушень податкового зако нодавства, контролювати вико нання законних вимог посадов их осіб органів державної по даткової служби, а також прип инення дій, які перешкоджают ь здійсненню повноважень пос адовими особами органів держ авної податкової служби; 9) при проведенні перевірок вилуча ти у підприємств, установ та о рганізацій копії фінансово-г осподарських та бухгалтерсь ких документів, які свідчать про приховування (заниження ) об'єктів оподаткування, несп лату податків та зборів (обов 'язкових платежів), а при прове денні арешту активів платник а податків на підставі рішен ня суду - вилучати оригінали п ервинних фінансово-господар ських та бухгалтерських доку ментів із складенням опису, я кий скріплюється підписами п редставника органу державно ї податкової служби та платн ика податків, і залишенням ко пій таких документів платник у податків. Забороняється ви лучення у суб'єктів господар ської діяльності документів , що не підтверджують факти по рушення законів України про оподаткування; 10) надавати від строчення та розстрочення по даткових зобов'язань, вирішу вати питання щодо податковог о компромісу, а також приймат и рішення про списання безна дійного боргу в порядку, пере дбаченому законом; 11) застосов увати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, с тягувати до бюджетів та держ авних цільових фондів суми н едоїмки, пені у випадках, поря дку та розмірі, встановлених законодавством, а також стяг увати до державного бюджету суми заборгованості суб'єкті в господарювання за кредитам и, залученими державою або пі д державні гарантії, бюджетн ими позичками та фінансовою допомогою, наданою на поворо тній основі, та нарахованої н а неї пені у порядку, передбач еному Законом України "Про по рядок погашення зобов'язань платників податків перед бюд жетами та державними цільови ми фондами"; 12) застосовувати д о платників податків, які у вс тановлений законом строк не повідомили про відкриття або закриття рахунків у банках, а також до установ банків, що не подали відповідним органам державної податкової служби в установлений законом стро к повідомлень про закриття р ахунків платників податків а бо розпочали здійснення вида ткових операцій за рахунком платника податків до отриман ня повідомлення відповідног о органу державної податково ї служби про взяття рахунку н а облік в органах державної п одаткової служби, фінансові (штрафні) санкції у розмірі дв адцяти неоподатковуваних мі німумів доходів громадян; 13) з а несвоєчасне виконання уста новами банків та іншими фіна нсово-кредитними установами рішень суду та доручень плат ників податків про сплату по датків та зборів (обов'язкови х платежів) стягувати з устан ов банків та інших фінансово -кредитних установ пеню за ко жний день прострочення (вклю чаючи день сплати) у порядку т а розмірах, встановлених зак онами України щодо таких вид ів платежів; 14) користуватися у службових справах засобами зв'язку, які належать підприє мствам, установам та організ аціям, з дозволу їх керівникі в; 15) вимагати від керівників п ідприємств, установ і органі зацій, що перевіряються в ход і планових та позапланових в иїзних перевірок, проведення інвентаризацій основних фон дів, товарно-матеріальних ці нностей та коштів, у разі відм ови у проведенні таких інвен таризацій або при проведенні адміністративного арешту ак тивів - звернутися до суду щод о спонукання до проведення т аких інвентаризацій, а до ухв алення відповідного рішення судом - у присутності понятих та представників підприємст в, установ і організацій, щодо яких проводиться перевірка, опечатувати каси, касові при міщення, склади та архіви на т ермін не більше 24 годин з моме нту такого опечатування, заз наченого в протоколі. Порядо к опечатування кас, касових п риміщень, складів та архівів встановлюється Кабінетом Мі ністрів України; 16) надавати і нформацію з Державного реєст ру фізичних осіб - платників п одатків та інших обов'язкови х платежів іншим органам дер жавної влади та органам Фонд у загальнообов'язкового держ авного соціального страхува ння України на випадок безро біття відповідно до закону; 17) звертатися у передбачених з аконом випадках до судових о рганів із заявою (позовною за явою) про скасування державн ої реєстрації суб'єкта підпр иємницької діяльності; 18) звер татися у передбачених законо м випадках до судових органі в із заявою (позовною заявою) п ро застосування санкцій, пов 'язаних із забороною організ ації і проведення азартних і гор на території України.
Позивач просить суд зобов ' язати відповідача надати д о перевірки документи.
Проте, підсумовуючи виклад ене вище, суд звертає увагу, що звернення до суду з адмініст ративним позовом про зобов' язання надати документи не п ередбачено Законом України « Про державну податкову служб у» та іншими законами як спос іб виконання органами держав ної податкової служби поклад ених на них законом функцій а бо як спосіб реалізації зако нних повноважень.
Відповідно до ч. 2 ст.19 Консти туції України, органи держав ної влади та органи місцевог о самоврядування, їх посадов і особи зобов'язані діяти лиш е на підставі, в межах повнова жень та у спосіб, що передбаче ні Конституцією та законами України.
Чинним законодавством Укр аїни не встановлено право ор ганів державної податкової с лужби на звернення з адмініс тративним позовом до юридичн ої особи, яка не є суб' єктом в ладних повноважень з вимогою про зобов' язання вчинити п евні дії, зокрема, надати доку менти.
Таким чином, беручи до уваги вищевикладене, суд приходит ь до висновку про безпідстав ність заявлених позовних вим ог.
Вирішуючи питання можливо го закриття провадження у сп раві, суд враховує наступне.
Перелік підстав для можлив ого закриття провадження у с праві визначений частиною пе ршою статті 157 Кодексу адмініс тративного судочинства Укра їни, є вичерпним і не підлягає розширеному тлумаченню. Від повідно до частини другої за значеної правової норми, у ви падку, якщо провадження у спр аві закривається з підстави, встановленої пунктом 1 части ни першої цієї статті, суд пов инен роз' яснити позивачеві , до юрисдикції якого суду від несено розгляд таких справ.
Статтею 17 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и встановлено, що юрисдикція адміністративних судів поши рюється на публічно-правові спори, зокрема, на спори за зве рненням суб' єкта владних по вноважень у випадках, встано влених Конституцією та закон ами України.
Частиною третьою зазначен ої правової норми визначено, що юрисдикція адміністратив них судів не поширюється на п ублічно-правові справи: що ві днесені до юрисдикції Консти туційного Суду України; що на лежить вирішувати в порядку кримінального судочинства; п ро накладення адміністратив них стягнень; щодо відносин, я кі відповідно до закону, стат уту (положення) об'єднання гро мадян віднесені до його внут рішньої діяльності або виклю чної компетенції.
Однією з Конституційних за сад судочинства є поширення юрисдикції судів на всі прав овідносини, що виникають у де ржаві, згідно з частиною друг ою статі 124 Конституції Україн и.
На підставі викладеного, су д приходить до висновків, що у випадку подання позову суб' єктом владних повноважень з перевищенням наданих повнов ажень, суд повинен відмовити у задоволенні позову.
Закриття провадження судо м вбачається можливим тільки у випадку відсутності владн их повноважень сторони проце су як суб' єкта владних повн оважень (а не відсутності кон кретних повноважень щодо зая влених вимог), або у випадку пр ямого визначення Законом інш ої юрисдикції заявлених вимо г.
Враховуючи викладене та к еруючись ст. ст. 71, 94, 97, 158-163 Кодексу адміністративного судочинс тва України, суд
ПОСТАНОВИВ:
В задоволенні адмініс тративного позову відмовити повністю.
Постанова набирає законн ої сили в порядку статті 254 Код ексу адміністративного судо чинства України.
Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції за правилами, встановл еними статтями 185-187 Кодексу адм іністративного судочинства України.
Суддя І.П. Васильченко
Дата складення та п ідписання постанови в повном у обсязі - 29.11.2010 року.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 24.11.2010 |
Оприлюднено | 09.12.2010 |
Номер документу | 12693082 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Васильченко І.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні