Ухвала
від 29.04.2025 по справі 903/184/25
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

пр. Волі, 54а, м. Луцьк, 43010, тел./факс 72-41-10

E-mail: inbox@vl.arbitr.gov.ua Код ЄДРПОУ 03499885

УХВАЛА

29 квітня 2025 року Справа № 903/184/25 Господарський суд Волинської області у складі судді Вороняка А. С., за участі секретаря судового засідання Коритан Л. Ю., розглянувши матеріали по справі

за позовом Комунального підприємства Володимирське територіальне медичне об`єднання Володимирської міської ради

до відповідача: Приватного підприємства Ковелькомунпроект

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області

про стягнення 125791,46 грн,

за участю представників-учасників справи:

від позивача: Поліщук О. В., довіреність № 336/09-06/3/2.25 від 12.02.2025;

від відповідача: Півень Г. В., адвокат, ордер серія АС № 1134741 від 03.04.2025, Дубина В. В., директор, витяг з ЄДРПОУ;

від 3-ї особи: н/з.

Запис розгляду судової справи здійснюється за допомогою технічних засобів, а саме: підсистеми відеоконференцзв`язку ЄСІТС.

В с т а н о в и в:

18.02.2025 на адресу Господарського суду Волинської області надійшла позовна заява Комунального підприємства Володимирське територіальне медичне об`єднання Володимирської міської ради до Приватного підприємства Ковелькомунпроект про стягнення 125791,46 грн матеріальної шкоди.

При обґрунтуванні позовних вимог посилаються, що за результатами ревізії проведеної Управлінням Західного офісу Держаудитслужби встановлено завищення вартості проектних робіт за договорами на виконання проектно-вишукувальних робіт №409 від 11.07.2022, договорами №394/1 від 11.08.2023 Реконструкція зовнішніх мереж водопостачання та водовідведення корпусу №1 інфекційного відділення, №130 від 13.03.2023 Капітальний ремонт клініко-діагностичної лабораторії в корпусі №1 д3, №409 від 11.07.2022 Капітальний ремонт адміністративного корпусу, рентгенкабінетів та частини поліклінічного відділення, №109 від 11.02.2021 Капітальний ремонт частини терапевтичного відділення, у якому надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, №165 від 18.03.2022 Капітальний ремонт частини першого поверху в корпусі №1, №407 від 05.07.2022 Капітальний ремонт педіатричного відділення в корпусі №1 ПП Ковелькомунпроект невірно застосовано знижувальний коефіцієнт, чим порушено п. 1.8 Настанови з визначення вартості проектних робіт № 281.

Ухвалою суду від 24.02.2025 дану позовну заяву було залишено без руху та надано строк для усунення її недоліків, а саме подати суду письмову заяву із обґрунтованим розрахунком суми що стягується, а саме: 125791,46 грн.

05.03.2025 позивач подав заяву про усунення недоліків позовної заяви. Дана заява з додатками приєднана до матеріалів справи.

Ухвалою суду від 10.03.2025 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження; підготовче засідання призначено на 08.04.2025; запропоновано відповідачу надати відзив на позов, заперечення на відповідь на відзив; позивачу відповідь на відзив; залучено до участі у справі третьою особою, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області; запропоновано третій особі, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача подати суду: письмові пояснення щодо заявленого позову та наявні докази, відповідно до ст.168 ГПК України (протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення ухвали), копії яких з додатками надіслати іншим учасникам справи, докази надіслання (опис вкладення) надати суду.

24.03.2025 третя особа через відділ документального забезпечення та контролю суду подали пояснення № 130313-15/637-2025 від 17.03.2025 в яких просять позовні вимоги задовольнити. При цьому вказує, що Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області проведено планову виїзну ревізію окремих питань фінансово-господарської діяльності відповідача за період з 01.01.2021 по 31.08.2024, якою виявлено ряд порушень та недоліків, які відображені в акті ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності від 19.11.2024 № 130304-22/020. Ревізією встановлено, що позивачем протягом обревізованого періоду було укладено 8 договорів з відповідачем на розроблення проєктно-кошторисної документації для проведення робіт з реконструкції та капітального ремонту приміщень, договірна ціна робіт визначається на основі кошторису, що є невід`ємною частиною договору (п.2.1 договорів). В окремих кошторисах вартості проєктних (вишукувальних) робіт до розрахованої вартості об`єктів будівництва необґрунтовано застосовано знижувальний коефіцієнт на обсяг (об`єм) проєктних робіт 0.87, а необхідно 0,768. В порушення п. 1.8 Настанови з визначення вартості проєктних робі №281 та п. 2.3 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України №88 від 24.05.1995, в кошторисах та надалі в актах приймання-передачі робіт ПП Ковелькомунпроект завищено вартість проєктних робіт на суму 125791,46 грн, які оплачені відповідачем в повному обсязі, чим завдано підприємству матеріальної шкоди. Дані пояснення з додатками долучено до матеріалів справи.

01.04.2025 відповідач через відділ документального забезпечення та контролю суду подав відзив на позовну заяву в якому просить у задоволенні позову відмовити повністю. При цьому вказує, що усі роботи з розробки проектної документації, передбачені укладеними між сторонами договорами, виконані відповідачем з дотриманням договірних умов, жодних претензій щодо дотримання строків робіт, їх вартості та якості під час складення актів здачі-прийому проектної продукції позивачем не заявлялося. Разом з тим, позивач здійснив належну оплату за розроблену відповідачем проектну документацію. Щодо застосування коефіцієнту 0,87, яким завищено вартість проєктних робіт, то стверджує, що дане не відповідає дійсності, оскільки уся проєктна документація пройшла комплексну експертизу, зауважень від експертної організації не надходило, на всі об`єкти отримано позитивні висновки. Звертає увагу суду, на те що вартість робіт була встановлена за взаємною згодою сторін у договорах, які не визнавались недійсними, не розривались сторонами, замовник (позивач) оглянув та прийняв за актом здачі-прийому проектної продукції виконані роботи, погодився з їх отриманням без претензій та з їх вартістю, крім того після прийняття робіт позивач більше року не зверталося до відповідача з претензіями або з ініціативою спільного фіксування та встановлення факту наявності недоліків в роботі виконавця відповідача.

Ухвалою суду від 08.04.2025 постановлено відзив відповідача від 29.03.2025 - залишити без руху та запропонувати відповідачу протягом п`яти днів з дня отримання ухвали усунути вказані недоліки (подати докази надіслання відзиву до електронного кабінету третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача), попередивши, що у випадку невиконання даної ухвали вказані відзив не може бути досліджений судом під час розгляду справи та справа буде розглянута за наявними у ній матеріалами; запропоновано третій особі, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача подати суду: письмові пояснення щодо відзиву та наявні докази (в т.ч. акт за результатами ревізії №130304-22/020 від 19.11.2024) відповідно до ст.168 ГПК України (протягом п`яти днів з дня отримання відзиву), копії яких з додатками надіслати іншим учасникам справи, докази надіслання надати суду; запропоновано сторонам у строк 5 днів з моменту отримання письмових пояснень третьої особи щодо відзиву, подати суду письмові заперечення на них, копії яких з додатками надіслати іншим учасникам справи, докази надіслання надати суду; повідомлено учасників справи про те, що підготовче засідання відбудеться 29.04.2025.

14.04.2025 відповідач через відділ документального забезпечення та контролю суду, на виконання вимог ухвали суду від 08.04.2025, подав докази надіслання відзиву третій особі.

21.04.2025 третя особа через відділ документального забезпечення та контролю суду подала пояснення щодо відзиву в якому просить позов задовольнити повністю, підготовчі засідання проводити без участі третьої особи. При цьому вказує, що Управлінням було проведено планову виїзну ревізію окремих питань фінансово-господарської діяльності КП "Володимирське територіальне медичне об`єднання", якою було виявлено ряд порушень та недоліків. Було встановлено, що ПП Ковелькомунпроект при розробленні проєктно-кошторисної документації згідно договору невірно застосовано знижувальний коефіцієнт, чим порушено п. 1.8 Настанов з визначення проектних робіт, затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 N 281 та завищено вартість проектних робіт на суму 125791,46 грн. Дані пояснення з додатками долучено до матеріалів справи.

24.04.2025 позивач через систему «Електронний суд» подав клопотання про зменшення судових витрат на професійну правничу допомогу понесених відповідачем. Дане клопотання з додатками долучено до матеріалів справи.

29.04.2025 відповідач через відділ документального забезпечення та контролю суду подав клопотання про покладення судових витрат на позивача та долучення до матеріалів справи доказів понесених відповідачем на правничу допомогу. Дане клопотання з додатками долучено до матеріалів справи.

У судовому засіданні 29.04.2025 представник позивача позовні вимоги підтримала, представники відповідача позовні вимоги заперечили, також представники сторін вказали, що не заперечують проти закриття підготовчого провадження та призначення справи до розгляду по суті.

Відповідно до ст. 195 ГПК України суд має розпочати розгляд справи по суті не пізніше ніж через шістдесят днів з дня відкриття провадження у справі, а у випадку продовження строку підготовчого провадження - не пізніше наступного дня з дня закінчення такого строку.

Суд на виконання вимог ст. 195 ГПК України, враховуючи строки розгляду справи, постановив на місці закрити підготовче провадження та призначити справу до судового розгляду по суті на 13.05.2025.

Згідно із ч. 2 ст. 120 ГПК України, суд повідомляє учасників справи про дату, час і місце судового засідання чи вчинення відповідної процесуальної дії, якщо їх явка є не обов`язковою.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 120, 195, 234 ГПК України, господарський суд,-

постановив :

повідомити учасників справи про те, що розгляд справи по суті відбудеться 13 травня 2025 року о 14:30 год. в приміщенні Господарського суду Волинської області за адресою: пр-т Волі,54а, м. Луцьк, в залі судових засідань № 208.

Ухвала набирає законної сили з моменту її оголошення та не підлягає оскарженню.

Ухвала підписана 29.04.2025.

Суддя А. С. Вороняк

СудГосподарський суд Волинської області
Дата ухвалення рішення29.04.2025
Оприлюднено01.05.2025
Номер документу126945066
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають з правочинів щодо акцій, часток, паїв, інших корпоративних прав в юридичній особі надання послуг

Судовий реєстр по справі —903/184/25

Ухвала від 29.04.2025

Господарське

Господарський суд Волинської області

Вороняк Андрій Сергійович

Ухвала від 08.04.2025

Господарське

Господарський суд Волинської області

Вороняк Андрій Сергійович

Ухвала від 10.03.2025

Господарське

Господарський суд Волинської області

Вороняк Андрій Сергійович

Ухвала від 24.02.2025

Господарське

Господарський суд Волинської області

Вороняк Андрій Сергійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні