Герб України

Постанова від 29.04.2025 по справі 320/37854/23

Шостий апеляційний адміністративний суд

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУДСправа № 320/37854/23 Суддя першої інстанції: Лисенко В.І.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 квітня 2025 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

Судді-доповідача Файдюка В.В.

суддів: Карпушової О.В.,

Мєзєнцева Є.І.,

При секретарі: Масловській К.І.

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу ОСОБА_1 на рішення Київського окружного адміністративного суду від 27 січня 2025 року у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві про визнання протиправними дій і зобов`язання вчинити дії, -

В С Т А Н О В И В :

У жовтні 2023 року ОСОБА_1 (далі - позивач, ОСОБА_1 ) звернувся до Київського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві (далі - відповідач, ГУ ПФ в м. Києві), в якому просив:

- визнати триваючу протиправну бездіяльність Головного управління Пенсійного фонду України в місті Києві щодо непроведення ОСОБА_1 перерахунку за період з січня по серпень 2016 року і не виплату пенсії у сумі 14418,07 грн, виходячи з розрахунку 80% суми грошового забезпечення 17 939,55грн, із складовими грошовою забезпечення: посадовий оклад 2714,00грн, оклад за військовим званням 130,00 грн, надбавка за вислугу років (40%) 1137,60 грн, надбавка за виконання особливо важливих завдань (70%) 2787,12 грн, надбавка за службу в умовах режимних обмежень (15%) 407,10 грн, премія (150%) 10763,73 грн, без врахування її максимального розміру і врахуванням раніше виплачених сум;

- зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в місті Києві провести ОСОБА_1 перерахунок і виплату пенсії за період з січня по серпень 2016 року у сумі 14418,07 грн, виходячи з розрахунку 80% суми грошового забезпечення 17 939,55 грн, із складовими грошового забезпечення: посадовий оклад 2 714,00 грн, оклад за військовим званням 130,00 грн, надбавка за вислугу років (40%) 1 137,60 грн, надбавка за виконання особливо важливих завдань (70%) 2 787,12 грн, надбавка за службу в умовах режимних обмежень (15%) 407,10 грн, премія (150%) 10 763,73 грн, без врахування її максимального розміру із врахуванням раніше виплачених сум;

- встановити судовий контроль за виконанням судового рішення в адміністративний справі і зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення і цифрову суму виплати пенсії за період з січня по серпень 2016 року у сумі 14418,07 грн, виходячи з розрахунку 80% суми грошового забезпечення 17 939,55 грн, із складовими грошового забезпечення: посадовий оклад 2 714,00 грн, оклад за військовим званням 130,00 грн, надбавка за вислугу років (40%), 1137,60 грн надбавка за виконання особливо важливих завдань (70%) 2 787,12 грн, надбавка за службу в умовах режимних обмежень (15%) 407,10 грн, премія (150%) 10 763,73 грн, без врахування її максимального розміру врахуванням раніше виплачених сум.

Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 27.01.2025 у задоволенні позову відмовлено повністю.

При цьому суд першої інстанції виходив з того, що наявними у матеріалах справи документами підтверджується врахування відповідачем при перерахунку пенсії позивача з 01.01.2016 по 03.08.2016 довідки Офісу Генерального прокурора від 21.10.2021 №21-835зп, та обчислення такої пенсії у розмірі 14 418,07 грн, про який і просить ОСОБА_1 , а відтак підстави для задоволення позовних вимог відсутні.

Не погоджуючись з прийнятим рішенням суду, позивач подав апеляційну скаргу, в якій просить змінити його як таке, що перешкоджає задоволенню позовних вимог.

В обґрунтування своїх доводів зазначає, що судом не було встановлено всі фактичні обставини справи, не перевірено всі наявні у матеріалах справи розрахунки складових пенсії позивача за спірний період, у зв`язку з чим зроблено помилковий висновок про правильність проведеного перерахунку за період з січня по серпень 2016 року.

Відзиву на апеляційну скаргу не надійшло.

Згідно п. 3 ч. 1 ст. 311 КАС України суд апеляційної інстанції може розглянути справу без повідомлення учасників справи (в порядку письмового провадження) за наявними у справі матеріалами, якщо справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів, у разі подання апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції, які ухвалені в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у порядку письмового провадження).

Приймаючи до уваги, що в суді першої інстанції справа розглядалась в порядку спрощеного провадження, враховуючи, що за наявними у справі матеріалами її може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів та з огляду на відсутність необхідності розглядати справу у судовому засіданні, справу призначено до розгляду в порядку письмового провадження.

Дослідивши матеріали справи, колегія суддів приходить до висновку, що апеляційна скарга позивача не підлягає задоволенню, виходячи з такого.

Як вбачається з матеріалів справи, ОСОБА_1 перебуває на обліку в ГУ ПФ в м. Києві та отримує пенсію за вислугу.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 30.09.2015 № 763 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 31.05.2012 №505 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників органів прокуратури» на адресу Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві 07.06.2016 з ІНФОРМАЦІЯ_1 надійшла довідка від 27.05.2016 №18-816зп про розмір грошового забезпечення 17335,20 грн (2714,00 грн - посадовий оклад, 130,00 грн - склад за військове звання, 995,40 грн - надбавка за вислугу років (35 %), 2687,58 грн - надбавка за виконання особливо важливих завдань (70 %), 407,10 грн - надбавка за службу в умовах режимних обмежень (15 %), 10401,12 грн - премія (150 %)).

На підставі вказаної довідки з 01.01.2016 було проведено перерахунок пенсії позивача у розмірі 70 % суми грошового забезпечення 17335,20 грн. Розмір призначеної пенсії складав 12201,07 грн, де: 12134,64 грн - розмір пенсії (17335,20 грн х 70 %), 66,43 грн - підвищення дитині війни.

З 01.09.2016 у зв`язку з набранням чинності постановою Кабінету України від 27.07.2016 № 488 «Про внесення зміни до пункту 1 постанові Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2015 р. № 1013» проведено перерахунок пенсії у розмірі 70 % суми грошового забезпечення 19588,84 грн, зазначеного у довідці від 24.10.2016 №18-1473зп про розмір грошового забезпечення, надісланої на адресу ГУ ПФ в м. Києві уповноваженим органом.

Відповідно до довідки від 24.10.2016 №18-1473зп грошове забезпечення у розмірі 19588,84 грн складається з: посадового окладу - 3393,00 грн, окладу за військове звання - 130,00 грн, надбавки за вислугу років (35%) - 1187,55 грн, надбавки за виконання особливо важливих завдань (70 %) - 3297,39 грн, надбавки за умовах режимних обмежень (15 %) - 508,95 грн, премії (130 %) - 11071,95 грн.

Розмір перерахованої пенсії з 01.09.2016 склав 13778,62 грн, де: 13712,19 грн розмір пенсії (19588,84 грн х 70 %), 66,43 грн - підвищення дитині війни.

Пенсію до виплати встановлено у максимальному розмірі, передбаченому законодавством, - 10740,00 грн (у 2016-2017 роках).

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №103 (далі - Постанова № 103) проведено перерахунок пенсії у розмірі 70 % суми грошового забезпечення 7032,50 грн, визначеного відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2017 № 704 «Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб», до складу якої посадовий оклад - 3440,00 грн; оклад за військове звання - 1410,00 грн; надбавка за вислугу років (45 %) - 2182,50 грн, зазначеного в довідці уповноваженого органу від 13.04.2018 №ФА 100324.

Розмір пенсії з 01.01.2018 склав 4989,18 грн, де: 4922,75 грн - розмір пенсії (7032,50 грн х 70 %), 66,43 грн - підвищення дитині війни.

Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 24.12.2020 у справі №640/21047/20, зокрема, зобов`язано Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві здійснити перерахунок та виплату пенсію ОСОБА_1 , виходячи з розрахунку 80% відповідних сум грошового забезпечення з 01 січня 2016 року без обмеження її максимальним розміром із врахуванням раніше виплачених сум.

На виконання рішення Окружного адміністративного суду міста Києві від 24.12.2020 у справі № 640/21047/20 позивачеві проведено перерахунок пенсії з 01.01.2016 в розмірі 80 % грошового забезпечення без обмеження пенсії максимальним розміром.

З урахуванням мотивувальної та резолютивної частин рішення суду від 24.12.2020 ГУ ПФ у м. Києві пенсію обчислено з грошового забезпечення 17335,20 грн, зазначеного у довідці від 27.05.2016 №18-816зп, та її розмір станом на 01.01.2016 становить 13 934,59 грн, де: 13868,16 грн - розмір пенсії (17335,20 грн х 80 %), 66,43 грн підвищення дитині війни.

Доплата пенсії 84649,17 грн за період з 01.01.2016 по 31.03.2021 обліковується в автоматизованих базах даних обробки пенсійної документації (електронній пенсійній справі) з датою набрання рішенням суду від 24.12.2020 законної сили 04.03.2021.

Судом першої інстанції також встановлено, що у листопаді 2021 року ГУ ПФ у м. Києві з урахуванням вимог частини другої статті 51 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» проведено перерахунок пенсії (за 12 місяців назад від надходження довідок про грошове забезпечення) у зв`язку з надходженням уточнюючих довідок про розмір грошового забезпечення, визначеного станом на 15.12.2015, - 17939,55 грн, та станом на 03.08.2016 - 20252,17 грн.

Пенсію було визначено у розмірі 14176,52 грн (20252,17 грн х 70 %) та нараховано доплату пенсії у сумі 6774,04 грн.

Оскільки при визначені розміру пенсії відповідачем не було враховано підвищення дитині війни, матеріали пенсійної справи було приведено у відповідність та встановлено пенсію у розмірі 14242,95 грн (14176,52 грн + 66,43 грн) та переглянуто розмір нарахованої доплати пенсії (8634,08 грн).

Виплату доплати пенсії по перерахунку за період з 01.08.2019 по 30.11.2021 у розмірі 8634,08 грн було забезпечено у грудні 2021 року.

Також, рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 16.05.2022 у справі №640/11789/21 зобов`язано Головне управління Пенсійного Фонду України в м. Києві перерахувати розмір пенсії ОСОБА_1 , виходячи з розрахунку 80% відповідних сум грошового забезпечення з 01.01.2017, та здійснити виплату пенсії з 01.01.2017 по грудень 2017 року без врахування її максимального розміру із врахуванням раніше виплачених сум.

На виконання вказаного рішення суду від 16.05.2022 проведено перерахунок пенсії з 01.01.2017 в розмірі 80% грошового забезпечення 19588,84 грн, зазначеного у довідці від 24.10.2016 № 18-1473зп.

З урахуванням мотивувальної та резолютивної частин рішення суду від 16.05.2022 розмір пенсії станом на 01.01.2017 склав 15737,50 грн, де: 15671,07 грн - розмір пенсії (19588,84 грн х 80 %), 66,43 грн - підвищення дитині війни.

Доплата пенсії 21634,92 грн за період з 01.01.2017 по 31.12.2017 обліковується в автоматизованих базах даних обробки пенсійної документації (електронній пенсійній справі) з датою набрання рішенням суду від 16.05.2022 законної сили 05.10.2022.

Також, рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 20.06.2022 у справі №640/18477/21 зобов`язано Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві провести перерахунок пенсії ОСОБА_1 з 01.01.2016 з обов`язковим врахуванням довідок Офісу Генерального прокурора від 11.06.2020 № 21-1197зп, № 21-1198зп, виходячи з розрахунку 80% грошового забезпечення без обмеження максимальним розміром, з урахуванням виплачених сум.

Розмір пенсії, визначений на виконання рішення суду від 20.06.2022 на підставі довідки від 11.06.2020 №21-1198зп, становить 14418,07 грн, де: 14351,64 грн - розмір пенсії (17939,55 грн х 80 %, де 17939,55 грн - розмір грошового забезпечення, значеного на підставі довідки Офісу Генерального прокурора від 11.06.2020 № 21-1198зп), 66,43 грн - підвищення дитині війни.

Розмір пенсії, визначений на виконання рішення суду від 20.06.2022 на підставі довідки від 11.06.2020 №21-1197зп, становить 16268,17 грн, де: 16201,74 грн - розмір пенсії (20252,17 грн х 80 %, де 20252,17 грн - розмір грошового забезпечення, визначеного на підставі довідки Офісу Генерального прокурора від 11.06.2020 №21-1197зп), 66,43 грн - підвищення дитині війни.

Доплата пенсії, визначена за період з 01.01.2016 по 31.12.2017 (до перерахунку пенсії на виконання Постанови № 103), становить 21300,94 грн та обліковується в автоматизованих базах даних обробки пенсійної документації (електронній пенсійній справі) з датою набрання рішенням суду від законної сили 27.10.2022.

Позивач, вважаючи, що вказані судові рішення ГУ ПФ в м. Києві неналежно виконані, у червні 2023 року звернувся зі скаргою на дії Пенсійного фонду України та ГУ ПФ в м. Києві до Директорату розвитку соціального страхування та пенсійного забезпечення Міністерства соціальної політики України, який листом від 20.06.2023 №2000/0/196-23 повідомив ОСОБА_1 про те, що судовий контроль за виконанням судових рішень в адміністративних справах здійснюється у порядку, встановленому ст. 382 Кодексу адміністративного судочинства України. Водночас, Пенсійному фонду України доручено разом з представниками ГУ ПФ в м. Києві забезпечити перевірку справи позивача та правильності проведення перерахунку пенсії.

На виконання доручення Директоратом розвитку соціального страхування та пенсійного забезпечення Міністерства соціальної політики України та перевіривши матеріали пенсійної справи ОСОБА_1 , Пенсійний фонд України повідомив позивача про те, що останній отримував пенсію за вислугу років за нормами Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб». Так, на виконання рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 24.12.2020 у справі № 640/21047/20 з 01.01.2016 проведено перерахунок пенсії ОСОБА_1 у розмірі 80% грошового забезпечення без обмеження пенсії максимальним розміром. З урахуванням мотивувальної та резолютивної частин рішення суду від 24.12.2020 пенсію обчислено з грошового забезпечення 17335,20 грн відповідно до довідки від 27.05.2016 №18-816зп. Пенсією у розмірі, визначеному на виконання рішення суду від 24.12.2020, ОСОБА_1 було забезпечено з квітня 2021 року. Сума пенсії, нарахована позивачу на виконання судових рішень, обліковується в електронній пенсійній справі та буде виплачена в межах бюджетних асигнувань на цю мету.

Також, листом Пенсійного фонду України від 20.07.2023 №27758-27789/Р-03/5-2800/23 повідомлено позивача про те, що рішення судів виконуються ГУ ПФ в м. Києві у межах повноважень. З 16.05.2023 позивач отримує пенсію за вислугу років за нормами Закону України «Про прокуратуру».

Проте, позивач, не погоджуючись з такою позицією відповідача, та вважаючи що останнім допущено триваючу протиправну бездіяльність щодо непроведення перерахунку пенсії з січня 2016 року по серпень 2016 року у розмірі 14 418,07 грн, звернувся з цим позовом до суду.

Надаючи правову оцінку обставинам справи, колегія суддів враховує таке.

Законом України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» держава гарантує гідне пенсійне забезпечення осіб, які мають право на пенсію, шляхом встановлення їм пенсій не нижче прожиткового мінімуму, визначеного законом, перерахунок призначених пенсій у зв`язку із збільшенням рівня грошового забезпечення, надання передбачених законодавством державних соціальних гарантій, вжиття на державному рівні заходів, спрямованих на їх соціальний захист.

Відповідно до ч. 3 ст. 43 указаного Закону пенсії, зокрема, особам, які мають право на пенсію за цим Законом обчислюються з розміру грошового забезпечення, враховуючи відповідні оклади за посадою, військовим (спеціальним) званням, процентну надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії в розмірах, установлених законодавством, з якого було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, а до 01 січня 2011 року - страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Частиною 18 статті 43 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» встановлено, що у разі якщо на момент призначення або виплати пенсії відбулася зміна розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення та/або були введені для зазначених категорій осіб нові щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії у розмірах, встановлених законодавством, пенсія призначається з урахуванням таких змін та/або нововведень, а призначена пенсія підлягає невідкладному перерахунку.

Таким чином, підставою для проведення перерахунку пенсії є фактична зміна розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, проведена на підставі рішення суб`єкта владних повноважень, наділеного правом установлювати чи змінювати види грошового забезпечення.

Питання перерахунку раніше призначених пенсій регламентовано статтею 63 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», згідно якої перерахунок раніше призначених пенсій військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за цим Законом та членам їх сімей у зв`язку із введенням в дію цього Закону провадиться за документами, що є у пенсійній справі, а також додатковими документами, поданими пенсіонерами на час перерахунку.

Якщо пенсіонер згодом подасть додаткові документи, які дають право на подальше підвищення пенсії, то пенсія перераховується за нормами цього Закону. При цьому, перерахунок провадиться за минулий час, але не більш як за 12 місяців з дня подання додаткових документів і не раніше, ніж з дня введення в дію цього Закону.

Усі призначені за цим Законом пенсії підлягають перерахунку у зв`язку з підвищенням грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, на умовах, у порядку та розмірах, передбачених Кабінетом Міністрів України. У разі якщо внаслідок перерахунку пенсій, передбаченого цією частиною, розміри пенсій звільненим із служби військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, є нижчими, зберігаються розміри раніше призначених пенсій.

Частиною третьою статті 51 наведеного Закону визначено, що перерахунок пенсій у зв`язку із зміною розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на такий перерахунок згідно з цим Законом, або у зв`язку із введенням для зазначених категорій осіб нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством, не проведений з вини органів Пенсійного фонду України та/або державних органів, які видають довідки для перерахунку пенсії, провадиться з дати виникнення права на нього без обмеження строком.

Як було правильно встановлено судом першої інстанції з огляду на наявні у матеріалах справи документи, саме державними органами було допущено невірний обрахунок вислуги років ОСОБА_1 , що призвело до зменшення його пенсійного забезпечення, а також неправильно визначено розмір посадового окладу станом на 03.08.2016.

Таке порушення встановлено судом у межах справи №640/18477/21, за наслідками розгляду якої Окружний адміністративний суд міста Києва дійшов до висновку про обґрунтованість позовних вимог та наявність підстав для задоволення позову у частині визнання протиправними дій Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві щодо перерахунку пенсії ОСОБА_1 з 01.01.2016 без урахування довідок Офісу Генерального прокурора від 11.06.2020 № 21-1197зп, № 21-1198зп та зобов`язання відповідача провести перерахунок пенсії ОСОБА_1 з 01.01.2016 з обов`язковим врахуванням довідок Офісу Генерального прокурора від 11.06.2020 № 21-1197зп, № 21-1198зп, виходячи з розрахунку 80% грошового забезпечення без обмеження максимальним розміром.

Натомість, як правильно зауважив Київський окружний адміністративний суд у межах розгляду справи №320/37854/23, предметом спору у ній позивачем визначено бездіяльність відповідача щодо нездійснення перерахунку з 01.01.2016 по 31.08.2016 та виплати пенсії у сумі 14418,07 грн, виходячи з розрахунку 80% від суми грошового забезпечення - 17 939,55 грн, із складовими грошовою забезпечення: посадовий оклад 2714,00грн, оклад за військовим званням 130,00 грн, надбавка за вислугу років (40%) 1137,60 грн, надбавка за виконання особливо важливих завдань (70%) 2787,12 грн, надбавка за службу в умовах режимних обмежень (15%) 407,10 грн, премія (150%) 10763,73 грн, без врахування її максимального розміру і врахуванням раніше виплачених сум.

У свою чергу колегія суддів звертає увагу, що на виконання рішення суду у справі №640/18477/21 відповідачем здійснено перерахунок позивача з 01.01.2016 з урахуванням довідок Офісу Генерального прокурора від 11.06.2020 № 21-1197зп, № 21-1198зп у розмірі 80% грошового забезпечення без обмеження пенсії максимальним розміром.

Відповідно до перерахунку пенсії від 01.01.2016 (а.с. 150) загальний розмір пенсії позивача становить 14 418,07 грн, який складається з: посадового окладу - 2714,00 грн; окладу за військове звання - 130,00 грн; надбавка за вислугу років - 40% - 1137,00 грн, надбавка за роботу з таємними виробами, носіями та документами - 15% - 407,10 грн; надбавка за особливо важливі завдання - 70% - 2787,12 грн; премія - 150% - 10763,73 грн та підвищення до пенсії як дитині війни у розмірі 66,43 грн.

Викладене свідчить, що при здійсненні перерахунку пенсії у період з 01.01.2016 до 03.08.2016 відповідачем враховано довідку Офісу Генерального прокурора від 21.10.2021 №21-835 зп, станом на 15.12.2015.

Крім того, як правильно наголошено судом першої інстанції, зазначені складові суми грошового забезпечення позивача у довідці Офісу Генерального прокурора від 21.10.2021 №21-835 зп, станом на 15.12.2015, які приймалися відповідачем для здійснення перерахунку пенсії з 01.01.2016 по 03.08.2016, повністю відповідають вимогам позивача у цій справі.

Посилання апелянта на те, що пенсія за період з 01.01.2016 про 03.08.2026 у розмірі 14 418,07 грн позивачу фактично не виплачувалася, що підтверджується довідкою АТ «Ощадбанк» від 10.02.2025 №10026/066, колегія суддів відхиляє у площині доводів про нездійснення відповідачем такого перерахунку взагалі, оскільки проведення такого перерахунку ГУ ПФ в м. Києві на виконання рішення суду у справі №640/18477/21 лише у грудні 2022 року об`єктивно унеможливлював проведення таких виплат відповідачем у 2016 році.

Більше того, матеріали справи свідчать, що розмір належної до виплати доплати до пенсії з урахуванням рішення суду у справі №640/18477/21 до її розміру в сумі 144 418,07 грн за період з 01.01.2016 по 03.08.2016 обчислений відповідачем та, як встановлено раніше, буде виплачений в межах бюджетних асигнувань на цю мету.

За таких обставин колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції про те, що будь-якої бездіяльності щодо обчислення пенсії позивача за спірний період, матеріалами справи не підтверджено.

Суд апеляційної інстанції вважає за необхідне зазначити, що згідно п. 41 висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського суду з прав людини очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах. З тим, щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 315 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін.

Приписи ст. 316 КАС України визначають, що суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись ст. ст. 242-244, 250, 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ :

Апеляційну скаргу ОСОБА_1 - залишити без задоволення.

Рішення Київського окружного адміністративного суду від 27 січня 2025 року - залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її ухвалення, є остаточною та подальшому оскарженню не підлягає відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 263, п. 2 ч. 5 ст. 328 КАС України.

Повне рішення виготовлено 29 квітня 2025 року.

Суддя-доповідач В.В. Файдюк

Судді О.В. Карпушова

Є.І. Мєзєнцев

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.04.2025
Оприлюднено02.05.2025
Номер документу126959961
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них осіб, звільнених з публічної служби

Судовий реєстр по справі —320/37854/23

Ухвала від 12.06.2025

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лисенко В.І.

Ухвала від 26.05.2025

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стеценко С.Г.

Постанова від 29.04.2025

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Файдюк Віталій Васильович

Ухвала від 13.03.2025

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Файдюк Віталій Васильович

Ухвала від 13.03.2025

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Файдюк Віталій Васильович

Ухвала від 24.02.2025

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Файдюк Віталій Васильович

Ухвала від 19.02.2025

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Файдюк Віталій Васильович

Рішення від 27.01.2025

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лисенко В.І.

Ухвала від 29.01.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лисенко В.І.

Ухвала від 27.10.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лисенко В.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні