ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
79014,м.Львів, вул.Личаківська, 128
УХВАЛА
23.04.2025 Справа№ 914/925/24
Господарський суд Львівської області у складі головуючого судді Трускавецького В. П., секретаря судового засідання Шевчук О. О., розглянувши у відкритому судовому засіданні, матеріали справи
за заявою:Головного управління ДПС у Львівській області, м. Львів,про банкрутство:Товариства з обмеженою відповідальністю «Простіпобутпром» (79032, м. Львів, вул. Пасічна, буд. 93Б; ідентифікаційний код 32913368).
За участю представників учасників справи:ініціюючий кредитор:ГУ ДПС у Львівській області Несторович Б. В. представник,боржник:ТзОВ «Простіпобутпром» - не з`явився,ліквідатор: арбітражний керуючий - Пузирний Т. М.,кредитор:ГУ ДПС у Харківській області не з`явився.Судові процедури.
1. 09 квітня 2024 року ГУ ДПС у Львівській області звернулось до суду із заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство ТзОВ «Простіпобутпром».
2.Ухвалою суду (суддя Артимович В. М.) від 16.04.2024 подану заяву залишено без руху. Ухвалою суду від 22.04.2024 заяву ГУ ДПС у Львівській області про відкриття провадження у справі про банкрутство ТзОВ «Простіпобутпром» прийнято до розгляду та призначено підготовче засідання на 13.05.2024.
3.Розпорядження майном. Ухвалою суду (суддя Артимович В. М.) від 15.05.2024 відкрито провадження у справі про банкрутство ТзОВ «Простіпобутпром»; визнано вимоги кредитора - Державної податкової служби України в особі ГУ ДПС у Львівській області; введено мораторій на задоволення вимог кредиторів боржника; введено процедуру розпорядження майном боржника; призначено розпорядником майна боржника арбітражного керуючого Пузирного Т. М.; призначено попереднє засідання суду 03.07.2024.
Повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство оприлюднено на офіційному веб-порталі судової влади України 15.05.2024 за № 73202.
4.Заява Кредитора. 18.06.2024 ГУ ДПС у Харківській області подано заяву з кредиторськими вимогами до боржника у загальному розмірі 11220,00 грн. Ухвалою суду від 19.06.2024 заяву ДПС України в особі ГУ ДПС у Харківській області залишено без руху. ухвалою суду від 01.07.2024 вказану заяву прийнято до розгляду, повідомлено заявника про призначене судове засідання.
5. 03 липня 2024 року від розпорядника майна Пузирного Т. М. надійшов Звіт про результати інвентаризації майна боржника ТзОВ «Простіпобутпром».
6.Ухвалою суду від 03.07.2024 відкладено попереднє засідання на 14.08.2024.
7.Ухвалою суду від 14.08.2024 грошові вимоги ДПС України в особі Головного управління ДПС у Харківській області визнано в сумі 17 276,00 грн, які підлягають включенню до реєстру вимог кредиторів ТзОВ «Простіпобутпром» (ідентифікаційний код 32913368), з яких: 6 056 грн перша черга; 11 220,00 грн шоста черга.
8.Попереднє засідання. Ухвалою суду від 14.08.2024 визначено перелік та розмір визнаних вимог кредиторів ТзОВ «Простіпобутпром», які підлягають внесенню розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів боржника, з яких:
8.1.Державної податкової служби України в особі ГУ ДПС у Львівській області в сумі 30 772 749,81 грн, з яких: 18 664 304,36 грн основної заборгованості, 12 078 165,45 грн штрафних санкцій та пені (які не враховуються як підстава для відкриття провадження у справі про банкрутство) та 30 280,00 грн - судового збору;
8.2.Державної податкової служби України в особі ГУ ДПС у Харківській області в сумі 17 276,00 грн, з яких: 6 056 грн судового збору; 11 220,00 грн штрафних санкцій та пені;
призначено підсумкове засідання на 11.09.2024.
9.Підсумкове засідання. 04 вересня 2024 року розпорядником майна арбітражним керуючим Пузирним Т. М. подано клопотання про затвердження звіту про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат розпорядника майна у справі про банкрутство; клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури; клопотання про призначення ліквідатора ТзОВ «Простіпобутпром» а/к Пузирного Т. М. та заява останнього про участь у справі.
10.Ліквідаційна процедура. Постановою суду від 11.09.2024 клопотання розпорядника майна арбітражного керуючого Пузирного Т. М. про визнання ТзОВ «Простіпобутпром» банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури задоволено; припинено процедуру розпорядження майном боржника; припинено повноваження арбітражного керуючого Пузирного Т. М. як розпорядника майна; визнано ТзОВ «Простіпобутпром» банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру; призначено ліквідатором ТзОВ «Простіпобутпром» арбітражного керуючого Пузирного Т. М.; затверджено звіт арбітражного керуючого Пузирного Т. М. про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за виконання повноважень розпорядника майна за період з 15.05.2024 по 11.09.2024 в сумі 93 961,29 грн основної винагороди та в сумі 230,00 грн витрат арбітражного керуючого; судове засідання призначено на 23.10.2024.
Повідомлення про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури оприлюднено на офіційному веб-порталі судової влади України 13.09.2024 за № 74046.
11.Заява кредитора. Ініціюючим кредитором 23.09.2024 подано до суду заяву з кредиторськими вимогами до боржника у загальному розмірі 4 366 543,13 грн. Ухвалою суду від 30.09.2024 подану заяву прийнято до розгляду та повідомлено заявника про призначене на 23.10.2024 судове засідання.
14.10.2024 від ліквідатора арбітражного керуючого Пузирного Т. М. надійшло повідомлення про визнання вимог кредитора.
Ухвалою суду від 23.10.2024 грошові вимоги ДПС України в особі ГУ ДПС у Львівській області визнано в сумі 4 372 599,13 грн, які підлягають включенню до реєстру вимог кредиторів боржника, з яких: 6 056,00 грн перша черга; 4 366 543,13 грн шоста черга.
12. 01.10.2024 від арбітражного керуючого Пузирного Т. М. надійшло клопотання про стягнення грошової винагороди та відшкодування витрат за виконання повноважень розпорядника майна за період з 15.05.2024 по 11.09.2024 в сумі 93961,29 грн основної винагороди та в сумі 230,00 грн витрат арбітражного керуючого адже така сума не була виплачена.
Ухвалою суду від 16.10.2024 клопотання арбітражного керуючого Пузирного Т. М. від 01.10.2024 задоволено, стягнуто з ДПС України в особі Головного управління ДПС у Львівській області на користь арбітражного керуючого Пузирного Т. М. 93961,29 грн грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень розпорядника майна ТзОВ «Простіпобутпром» у справі № 914/925/24. На примусове виконання вказаної ухвали видано наказ від 23.10.2024.
13. 23 жовтня 2024 року ліквідатором подано проміжний звіт у справі 914/925/24, додатками до якого долучено Акт про відсутність юридичної особи за міцезнаходженням та копії поштової кореспонденції, яка скеровувалась директору боржника та повернулась без вручення (причина повернення: за закінченням терміну зберігання).
14.Ухвалою суду від 23.10.2024 розгляд справи відкладено на 29.11.2024. Ліквідатором 28.11.2024 подано клопотання про відкладення розгляду справи у зв`язку з тим, що ліквідаційна процедура не завершена. У судовому засіданні 29.11.2024 розгляд справи відкладено на 29.01.2025.
15.На підставі Розпорядження Керівника апарату Господарського суду львівської області № 22 від 13.01.2025 та Протоколу повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 13.01.2025, справу № 914/925/24 розподілено для розгляду судді Трускавецькому В. П.
16.Ухвалою суду (суддя Трускавецький В. П.) від 20.01.2025 прийняв справу № 914/925/24 до свого провадження та повідомив учасників справи, що розгляд справи призначено на 29.01.2025.
17. 29.01.2025 ліквідатором подано клопотання про відкладення розгляду справи для завершення ліквідаційної процедури та подано проміжний звіт у якому зазначено про те, що ліквідатором да дату подання цього звіту отримано інформацію з реєстрів обліку майна та проводиться інвентаризацію майна боржника.
18.Ухвалою суду від 03.02.2025 розгляд справи призначено на 19.03.2025.
19. 13 березня 2025 року ліквідатором подано звіт у справі № 914/925/24, додатками до якого долучено ліквідаційний баланс, реєстр вимог кредиторів, акт про відсутність юридичної особи за місцезнаходження, копії поштової кореспонденції до боржника, витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно, копії відповідей на запити ліквідатора, протокол засідання комітету кредиторів від 13.03.2025, тощо. Також, 13.03.2025 ліквідатором подано клопотання про затвердження звіту про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат арбітражного керуючого ліквідатора у справі № 914/925/24 додатками до якого долучено відповідний Звіт та копію протоколу засідання комітету кредиторів від 13.03.2025.
20.Ухвалою суду від 19.03.2025 судове засідання, у якому буде розглядатись звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс та звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат арбітражного керуючого Товариства з обмеженою відповідальністю «Простіпобутпром» призначено на 09.04.2025. Судове засідання 09.04.2025 не відбулось у зв`язку з тимчасовою непрацездатністю судді Трускавецького В. П. Ухвалою суду від 14.04.2025 відповідне засідання призначено на 23.04.2025.
21.У судовому засіданні 23.04.2025 заслухано звіт ліквідатора та думку присутннього представника кредитора, розглянувши Звіт та ліквідаційний баланс, судом постановлено вступну та резолютивну частини ухвали про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу, припинення юридичної особи банкрута.
Позиція суду.
22.Провадження у справі про банкрутство за своєю суттю є самостійним видом судового провадження, який характеризується особливим порядком розгляду справ, специфічністю цілей і завдань банкрутства, суб`єктного складу учасників, способів захисту учасників справи про банкрутство, тривалістю судового провадження тощо.
23.Процедура банкрутства за своєю суттю є конкурсним процесом, основною метою якого, зокрема, є пропорційне і якомога максимальне задоволення вимог всієї сукупності кредиторів неплатоспроможного боржника. Водночас однією з основних функцій господарського суду під час провадження у справі про банкрутство є дотримання балансу захисту публічного та приватного інтересів.
24.Тобто, процедура банкрутства щодо боржника переслідує не лише приватний, але й публічний інтерес. Захист приватного інтересу полягає в максимальному задоволенні вимог кредиторів, відновленні платоспроможності боржника або його ліквідації та продажу його майна у ліквідаційній процедурі з метою погашення вимог кредиторів. Захист публічного інтересу, в свою чергу, знаходить свій вияв у недопущенні фіктивного банкрутства (стаття 215 Господарського кодексу України, стаття 166-17 Кодексу України про адміністративні правопорушення), а також недопущення доведення боржника до банкрутства (стаття 219 Кримінального кодексу України).
25.Водночас, провадження у справі про банкрутство є однією з форм господарського процесу, тому в його межах повинні виконуватися завдання господарського судочинства та досягатися його мета - ефективний захист порушених, невизнаних або оспорюваних прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб, держави.
26.Як вказано у рішенні Європейського суду з прав людини від 12.07.2001 у справі «Принц Ліхтенштейну Ганс-Адам II проти Німеччини» право на доступ до суду, закріплене у статті 6 Конвенції, не є абсолютним, воно може бути піддане допустимим обмеженням, оскільки вимагає за своєю природою державного регулювання. Держави-учасниці користуються у цьому питанні певною свободою розсуду.
27.Відповідно до частини другої статті 65 Кодексу України з процедур банкрутства (далі КУзПБ), якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна або майно не виявлено чи відсутнє, господарський суд постановляє ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається державному реєстратору для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - банкрута, а також власнику майна.
28.Ліквідація боржника - це припинення існування суб`єкта підприємницької діяльності, визнаного господарським судом банкрутом. Ліквідаційна процедура, як стадія провадження у справі про банкрутство, є однією з найбільш ймовірних та прогнозованих процедур, які застосовуються до неплатоспроможного боржника та є механізмом виведення з ринку нерентабельних та неперспективних підприємств.
29.Звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс є підсумковими документами, які підтверджують належне проведення ліквідатором всіх необхідних заходів ліквідаційної процедури, вчинення адекватних дій щодо виявлення кредиторів та активів боржника, за результатами розгляду яких суд приймає ухвалу про ліквідацію боржника та закриття провадження у справі.
30.Отже, Кодексом України з процедур банкрутства передбачена певна сукупність дій, яку необхідно вчинити ліквідатору в ході ліквідаційної процедури та перелік додатків, які додаються до звіту ліквідатора і є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури, що проводиться за участю кредиторів (комітету кредиторів); подання звіту та ліквідаційного балансу здійснюється ліквідатором за наслідком всіх проведених ним дій в ході ліквідаційної процедури. Обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти заходів спрямованих на виявлення активів боржника, при цьому ні у кого не повинен виникати обґрунтований сумнів, щодо їх належного здійснення.
31.Звіт та ліквідаційний баланс, як підсумковий документ, що подається ліквідатором господарському суду в зв`язку з закінченням ліквідаційної процедури, не може бути затверджений господарським судом у відсутності доказів аналізу ліквідатором первісної бухгалтерської документації боржника, а також, у відсутності аналізу судом дій ліквідатора щодо виявлення майна банкрута, що підлягає включенню до ліквідаційної маси, а також, його дій щодо пошуку нерухомого, рухомого майна банкрута і дебіторської заборгованості (висновок викладений у постановах Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 29.03.2018 у справі № Б-39/134-10, від 26.07.2018 у справі № 904/9631/15, від 27.10.2020 у справі № 28/29-б-43/212-2012).
32.Разом з тим, ухвала суду про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу є судовим актом, який не тільки встановлює обставини відсутності майна боржника для задоволення вимог кредиторів, дає оцінку повноті дій ліквідатора в ході ліквідаційної процедури, але також підсумовує хід процедури банкрутства та закриває провадження у справі про банкрутство. В зв`язку з цим, у підсумковому засіданні суду необхідно дати оцінку в цілому здійсненій процедурі банкрутства.
33.Аналізуючи зміст процедури затвердження ліквідаційного звіту та ліквідаційного балансу у справі про банкрутству за положеннями Кодексу, слід зауважити на наступному:
-після завершення всіх, передбачених КУзПБ дій по здійсненню ліквідаційної процедури та розгляду всіх, за наявності поточних вимог, скарг, заяв та клопотань, суд призначає судове засідання у якому має розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, про час і місце судового засідання, господарський суд повідомляє ліквідатора та членів комітету кредиторів;
-ухвала суду про затвердження звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу є за своєю правовою природою судовим рішенням, яке підсумовує хід ліквідаційної процедури, в якому необхідно повно відобразити обставини, що мають значення для даної справи;
-затверджуючи звіт ліквідатора, господарський суд повинен дати оцінку належності проведення ліквідатором всієї ліквідаційної процедури, дотримання ним черговості задоволення вимог кредиторів, відповідності законодавству про банкрутство всіх обов`язкових додатків до звіту ліквідатора, зокрема, оцінити повноту пошуку, виявлення майнових активів банкрута, для включення їх в ліквідаційну масу, дати оцінку діям ліквідатора щодо пошуку, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб, надати оцінку повноті реалізації ліквідатором активів боржника, а також з`ясувати чи здійснювались ліквідатором заходи для виявлення та повернення дебіторської заборгованості банкрута;
-висновки суду про встановлені обставини і їх правові наслідки повинні бути вичерпними, відповідати дійсності та підтверджуватися достовірними доказами, дослідженими в судовому засіданні;
-розглядаючи ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора, в судовому засіданні господарський суд перевіряє обґрунтованість, правомірність та повноту дій ліквідатора, а також, достовірність змісту ліквідаційного балансу;
-ухвала про затвердження звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу та закриття провадження у справі у справі про банкрутство банкрута - юридичної особи є окремим процесуальним документом, можливість оскарження якої прямо передбачено статтею 9 КУзПБ.
(вказаної позиції дотримується Верховний Суд у складі палати для розгляду справ про банкрутство Касаційного господарського суду у постанові від 04.09.2024 у справі № 908/2504/22).
34.Як було зазначено у пунктах 19, 20 цієї ухвали, 13.03.2025 ліквідатором подано до суду звіт та ліквідаційний баланс, ухвалою суду від 19.03.2025 судове засідання, у якому буде розглядатись звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс та звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат арбітражного керуючого ТзОВ «Простіпобутпром» призначено на 09.04.2025. Ліквідатор та кредитори були повідомлені про дату та місце розгляду звіту та ліквідаційного балансу 27.03.2025, що підтверджується Довідками про доставку електронних листів до кабінету ЕС кожного з учасників справи. В подальшому, у зв`язку з тим, що судове засідання не відбулось з підстав, вказаних в ухвалі суду від 14.04.2025, відповідне судове засідання було призначене на 23.04.2025, повідомлення про, що учасники справи отримали в свої електронні кабінети в ЕС 15.04.2025.
35.Відповідно до частини першої статті 65 КУзПБ після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду (а в разі ліквідації страховика або кредитної спілки - також до Національного банку України) звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії документів, що підтверджують відчуження активів боржника під час ліквідаційної процедури (у тому числі протоколи про результати аукціону, договори купівлі-продажу, акти приймання-передачі майна, акти про придбання майна на аукціоні тощо); реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, що підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, видане Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів боргових цінних паперів - звіт про результати погашення цінних паперів.
36.Ухвалою Господарського суду Львівської області від 15.05.2024 у справі № 914/925/24 відкрито провадження у справі про банкрутство ТзОВ «Простіпобутпром»; введено мораторій на задоволення вимог кредиторів боржника; введено процедуру розпорядження майном боржника; призначено розпорядником майна арбітражного керуючого Пузирного Т. М.
Ухвалами суду від 15.05.2024 та від 23.10.2024 визнано вимоги кредитора Головного управління ДПС у Львівській області до боржника у загальному розмірі 35 145 348,94 грн.
Ухвалою суду від 14.08.2024 визнано вимоги кредитора Головного управління ДПС у Харківській області до боржника у розмірі 17 276,00 грн.
Постановою Господарського суду Львівської області від 11.09.2024 у справі № 914/925/24 припинено процедуру розпорядження майном банкрута, ТзОВ «Простіпобутпром» визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором призначено арбітражного керуючого Пузирного Т. М.
37.Ліквідатор на виконання завдань Кодексу України з процедур банкрутства, здійснив наступні дії.
37.1.Щодо формування ліквідаційної маси:
Арбітражний керуючий ліквідатор банкрута листами № 20-09-24/2 від 20.09.2024 звертався до керівника ТзОВ «Простіпобутпром» з вимогою передати майно, фінансові, бухгалтерські та інші документи що стосуються діяльності Товариства (копія листа додаток 1).Відповіді не отримав, листи повернулися відправнику.
Арбітражний керуючий встановив відсутність юридичної ТзОВ «Простіпобутпром» за місцезнаходженням: Україна, 79032, м. Львів, вул. Пасічна, буд. 93Б. Про що був складений Акт (копія акту - додаток 2).
Інвентаризація - це перевірка фактичної наявності майна підприємства і співставлення даних інвентаризації з бухгалтерським обліком. Згідно із Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» № 996-ХІУ від 16 липня 1999 р. (стаття 10) підприємства для забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності зобов?язані проводити інвентаризацію активів і зобов?язань, під час якої перевіряються і документально підтверджуються їх наявність, стан і оцінка. 3 огляду на вказане, ліквідатор зазначає, що організація та проведення інвентаризації майна ТзОВ «Простіпобутпром» є не можливим.
В частині виявлення майна банкрута шляхом здійснення запитів в органи реєстрації та інформації з реєстрів обліку майна, щодо виявлення майна останнього з метою забезпечення проведення інвентаризації майна, жодного майна, власником якого є ТзОВ «Простіпобутпром» (ідентифікаційний код 32913368) виявлено не було.
Відсутність майна підтверджується даними одержаними на запити ліквідатора ТзОВ «Простіпобутпром», а саме:
-Згідно витягу 5005055118798 від 06.03.2025 (копія витягу - додаток № 3) в Державному реєстрі речових прав міститься: Актуальна інформація про державну реєстрацію обтяжень є запис про обтяження: арешт нерухомого майна, Номер запису про обтяження: 38129265, Дата державної реєстрації: 11.09.2020, Відомості про суб??єктів обтяження: Особа, майно/права якої обтяжуються: Товариство з обмеженою відповідальністю «Фабер Інтернешенел», код ЄДРПОУ: 32913368; в Реєстрі прав власності на нерухоме майно, Державному реєстрі іпотек, Єдиному реєстрі заборон відчуження об??єктів нерухомого майна щодо суб?єкта юридична особа ЄДРПОУ 32913368 відсутня інформація;
-Згідно виписки № req2#000952380607 Дата видачі: 01.07.2024 ІПН/ЄДРПОУ: 32913368 Інформація щодо обтяження з Державного реєстру обтяжень рухомого майна (ДРОРМ) (копія виписки - додаток № 4) наявна інформація про: публічне обтяження податкова застава сума 30736974,77 гривень.; Обтяжувач: Головне управління ДПС у Львівській області, код: 43968090; - Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 01.07.2024 за кодом 70248365011 (копіявитягу - додаток № 5) по критерію пошуку: Код ЄДРПОУ засновника (учасника) юридичної особи 32913368 записів не знайдено;
-Філія «Головний інформаційно-обчислюваний центр АТ «Укрзалізниця» листом NєГІОЦ-50/1510 від 24.09.2024 повідомило про відсутність інформації щодо зареєстрованих за ТзОВ «Простіпобутпром» (код ЄДРПОУ 32913368) вагонів, локомотивів, під`їзних колій, тощо (копія листа - додаток № 6);
-Головний Сервісний Центр МВС листом Nє 31/29565289492024 від 02.10.2024 повідомило, що станом на 20.10.2024 в Єдиному державному реєстрі транспортних засобів відсутні відомості про реєстрацію транспортних засобів за боржником (копія листа - додаток № 7);
-Держводагентство України листом Nє5642/5/5/11-24 від 02.10.24 повідомило, що станом на 02.10.2024 дозволи на спеціальне водокористування та на проведення робіт на землях водного фонду для ТзОВ «Простіпобутпром» (код ЄДРПОУ 32913368) Держводагентством та його територіальними органами не видавалися (копія листа - додаток № 8);
-Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку листом № 10/02/17723 від 02.10.2024 повідомила, що станом на 23.09.2024 ТзОВ «Простіпобутпром», серед власників пакетів голосуючих акцій (5 відсотків і більше) акціонерних товариств, відсутнє (копія листа - додаток № 9);
-Державна організація «Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій», листом № 7416/3103-04-24 від 01.10.24 повідомило, що за результатами іменного інформаційного пошуку станом на 01.10.2024 відомостей про об?єкти інтелектуальної власності, що зареєстровані за Товариством з обмеженою відповідальністю «Простіпобутпром» (код ЄДРПОУ 32913368), не виявлено (копія листа додаток № 10).
-Регіональне відділення Фонду Державного майна України по Львівській, Закарпатській та Волинській областях листом Nє11-06-03794 від 01.10.2024 повідомило, що не виступало засновником, не здійснювало та не приймало участі у формуванні статутного капіталу ТзОВ «Простіпобутпром» (код ЄДРПОУ 32913368) та не здійснювало приватизацію підприємства (копія листа - додаток № 11).
-Державна авіаційна служба України листом № 12/12,5-3199-24 від 23.09.24 повідомила, що у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України за ТзОВ «Простіпобудпром» (код ЄДРПОУ 32913368) повітряні судна не зареєстровані (копія листа - додаток № 12);
-Державна служба морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства листом № 15521/06-2/15-24 від 30.09.2024 повідомила, що за наявною інформацією протягом останніх трьох років, яка міститься в електронних версіях Державного суднового реєстру України та Суднової книги України, відсутні відомості щодо зареєстрованих суден, власником або судновласником яких не було ТзОВ «Простіпобутпром», код ЄДРПОУ 32913368 (копія листа - додаток № I3);
-Державна інспекція архітектури та містобудування України листом № 4965/03/18-24 від 26.09.2024 повідомила, що шляхом перевірки відомостей, які містяться в Реєстрі будівельної діяльності, за параметром пошуку «замовник будівництва - ТзОВ «Простіпобутпром» (код ЄДРПОУ - 32913368)» інформації та документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, та документів, що засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об?єктів, змін до них, їх скасування чи анулювання станом на дату надання відповіді не виявлено (копія листа - додаток № 14);
-Державна митна служба України Львівська митниця листом № 7.4-3/17-03/8.19/26941 від 03.10.2024 повідомила, що відповідно до наявних в інформаційних ресурсах митниці даних відомості щодо об?єктів права власності, що підлягають реєстрації в митному реєстрі, а також щодо перебування майна Товариства з обмеженою відповідальністю «Простіпобутпром» (код ЄДРПОУ 32913368) на митних складах Львівської митниці відсутні (копія листа - додаток № 15);
-Львівська обласна державна адміністрація Департамент з питань цивільного захисту листом № 27-1657/0/2-24 від 07.10.2024 повідомив, що в департаменті з питань цивільного захисту облдержадміністрації відсутні відомості щодо обліку захисних споруд цивільного захисту за зазначеним товариством (копія листа - додаток № 16);
-Державна служба України з безпеки на транспорті листом № 9491/2.4//15-24 від 25.09.2024 повідомила, що станом на 24.09.2024 ТзОВ «Простіпобутпром» (ЄДРПОУ 32913368) не має чинної ліцензії на право провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом, а також ліцензії на право провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів залізничним транспортом (копія листа - додаток № 17);
-ГУ ДПС у Львіській області листом № 29669/6/13-01-54-01-04 від 07.10.2024 повідомило про те, що рахунки в банках закриті та про те, що за 2022 та 2023 роки фінансова звітність до ГУ ДПС у Львівській області не надходила (копія листа - додаток № 18).
-Державна служба геології та надр України (Держгеонадра) листом № 6037/07/2-24 від 24.09.2024 повідомлило, що відповідно до інформації, яка введена до бази даних Державного науково-виробничого підприємства «Державний інформаційний геологічний фонд України», інформація щодо наявності у Товариства з обмеженою відповідальністю «Простіпобутпром» (ЄДРПОУ 32913368) спеціальних дозволів на користування надрами відсутня. Також, в Держгеонадра відсутня наявна інформація щодо реєстрації за Товариством нерухомого майна на право власності (копія листа - додаток № 19);
-Головне управління Держпродспоживслужби у Львівській області листом № 03-06-24/14 від 03.06.2024 повідомило про відсутність зареєстрованих транспортних засобів на території Львівської області та у вказаний період реєстраційні дії не проводились (копія листа подана 23.04.2025);
-ГУ Держгеокадастру в областях повідомили про відсутність відомостей про реєстрацію земельних ділянок до 01.01.2013 за ТзОВ «Простіпобутпром» (копія листів - додаток № 21).
37.2.Щодо банківських рахунків ТзОВ «Простіпобутпром». ГУ ДПС у Львіській області листом №є29669/6/13-01-54-01-04 від 07.10.24 повідомило про те, що рахунки товариства в банках закриті (копія листа додаток №є18).
Отже, у ТзОВ «Простіпобутпром» відсутні будь-які активи, а вчиненні ліквідатором заходи щодо розшуку таких активів виявились безрезультатними.
37.3.Щодо документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню: документи, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню, ліквідатору не передавалися, місцезнаходження їх невідоме.
Ліквідатор не передавав документацію ТзОВ «Простіпобутпром» до архівної установи, оскільки жодної документації ТзОВ «Простіпобутпром» ліквідатору не передано.
37.4.Щодо реєстру вимог кредиторів: реєстр вимог кредиторів ТзОВ «Простіпобутпром» додається до звіту ліквідатора (реєстр - додаток №є22).
Згідно з поданим Реєстром у боржника наявні два кредитори. ГУ ДПС у Львівській області -загальний розмір визнаних судом вимог 35 145 348,94 грн, погашених вимог 0 (нуль) та ГУ ДПС у Харківській області - загальний розмір визнаних судом вимог 17 276,00 грн, погашений вимог 0 (нуль). Загальний розмір визнаних судом вимог кредиторів боржника складає 35 162 624,94 грн.
37.5.Щодо Ліквідаційного балансу.
Відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства, якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов`язаний окремо зазначити такі майнові активи у ліквідаційному балансі та подати до господарського суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.
Ліквідаційний баланс ТзОВ «Простіпобутпром» додається до звіту ліквідатора (ліквідаційний баланс додаток № 23), який засвідчує відсутність у банкрута майна.
Непогашеними залишились вимоги Головного управління ДПС у Львівській області до ТзОВ «Простіпобутпром» на суму 35 145 348,94 грн та вимоги Головного управління ДПС у Харківській області до ТзОВ «Простіпобутпром» на суму 17 276,00 грн. Інших кредиторів не виявлено. Зазначені вимоги не погашені у зв`язку з відсутністю у ТзОВ «Простіпобутпром» майна.
38.Частиною сьомою статті 64 Кодексу України з процедур банкрутства встановлено, що вимоги, не погашені у зв`язку з недостатністю майна, вважаються погашеними.
Пропозицій від інвесторів, засновників ТзОВ «Простіпобутпром» стосовно поліпшення фінансового становища Товариства чи відновлення його платоспроможності не надходило.
39.Комітетом кредиторів ТзОВ «Простіпобутпром» за наслідками розгляду звіту ліквідатора, вирішено схвалити звіт ліквідатора у справі № 914/925/24 про банкрутство ТзОВ «Простіпобутпром». Зазначене рішення оформлено протоколом засідання комітету кредиторів ТзОВ «Простіпобутпром» від 13.03.2025 № 3 (питання 3 протоколу).
40.Частиною першою статті 65 Кодексу України з процедур банкрутства встановлено, що господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки кредиторів постановляє ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
Представник комітету кредиторів ТзОВ «Простіпобутпром», котрий був присутній в судовому засіданні 23.04.2025, зазначив, що звіт ліквідатора схвалює та підтримує клопотання ліквідатора про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши звіт ліквідатора та пояснення представника кредитора, суд дійшов висновку, що звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс ТзОВ «Простіпобутпром» підлягають затвердженню.
41.Відповідно до ч. 2 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна або майно не виявлено чи відсутнє, господарський суд постановляє ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається державному реєстратору для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - банкрута, а також власнику майна.
У зв`язку з тим, що за результатами ліквідаційної процедури у ТзОВ «Простіпобутпром» відсутнє майно, ТзОВ «Простіпобутпром» підлягає ліквідації.
42.Згідно з п. 7 ч. 1 ст. 90 КУзПБ господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) у разі затвердження звіту ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом.
У зв`язку із затвердженням звіту ліквідатора, провадження у справі про банкрутство ТзОВ «Простіпобутпром» підлягає закриттю.
Керуючись ст. ст. 2, 60, 64, 65, 90 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. ст. 3, 42, 46, 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1.Звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю «Простіпобутпром» (79032, м. Львів, вул. Пасічна, буд. 93Б; ідентифікаційний код 32913368) затвердити.
2.Вимоги Головного управління ДПС у Львівській області (79003, м. Львів, вул. Стрийська, буд. 35; ідентифікаційний код ВП 43968090) до Товариства з обмеженою відповідальністю «Простіпобутпром» (79032, м. Львів, вул. Пасічна, буд. 93Б; ідентифікаційний код 32913368) на суму 35 145 348,94 грн вважати погашеними.
3.Вимоги Головного управління ДПС у Харківській області (61606, м. Харків, вул. Григорія Сковороди, буд. 46; ідентифікаційний код ВП 43983495) до Товариства з обмеженою відповідальністю «Простіпобутпром» (79032, м. Львів, вул. Пасічна, буд. 93Б; ідентифікаційний код 32913368) на суму 17 276,00 грн вважати погашеними
4.Вимоги кредиторів, які не були заявлені протягом провадження у справі № 914/925/24 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Простіпобутпром» (79032, м. Львів, вул. Пасічна, буд. 93Б; ідентифікаційний код 32913368) або відхилені господарським судом, вважати погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнати такими, що не підлягають виконанню.
5.Товариство з обмеженою відповідальністю «Простіпобутпром» (79032, м. Львів, вул. Пасічна, буд. 93Б; ідентифікаційний код 32913368) ліквідувати.
6.Провадження у справі № 914/925/24 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Простіпобутпром» (79032, м. Львів, вул. Пасічна, буд. 93Б; ідентифікаційний код 32913368) закрити.
7.Державному реєстратору провести державну реєстрацію припинення Товариства з обмеженою відповідальністю «Простіпобутпром» (79032, м. Львів, вул. Пасічна, буд. 93Б; ідентифікаційний код 32913368) та внести до Єдиного державного реєстру запис про проведення державної реєстрації припинення та запис щодо закриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Простіпобутпром» (79032, м. Львів, вул. Пасічна, буд. 93Б; ідентифікаційний код 32913368).
8.Копію ухвали надіслати кредиторам, ліквідатору, органу державної реєстрації, Головному управлінню статистики у Львівській області, Головному управлінню ДПС у Львівській області, Західному міжрегіональному управлінню Міністерства юстиції (Відділу з питань банкрутства), Личаківському відділу державної виконавчої служби у місті Львові Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції.
Ухвала набрала законної сили з моменту її прийняття та може бути оскаржена в апеляційному порядку у строк, встановлений статтею 256 Господарського процесуального кодексу України.
Веб-сторінка на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет, за якою учасники справи можуть отримати інформацію по справі, що розглядається: https://court.gov.ua/fair/sud5015.
Повна ухвала складена 28 квітня 2025 року.
Суддя Трускавецький В.П.
Суд | Господарський суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 23.04.2025 |
Оприлюднено | 02.05.2025 |
Номер документу | 126973733 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи |
Господарське
Господарський суд Львівської області
Трускавецький В.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні