ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
пр. Волі, 54а, м. Луцьк, 43010, тел./факс 72-41-10
E-mail: inbox@vl.arbitr.gov.ua Код ЄДРПОУ 03499885
УХВАЛА
29 квітня 2025 року Справа № 903/74/25 Господарський суд Волинської області у складі судді Слободян О.Г., за участю секретаря судового засідання Мачульської Л.В,
представника кредитора Головного управління ДПС у Волинській області: Головатої І.В.,
представника кредитора ТОВ Агро Фонд: адвоката Дудчака В.Б.,
представника кредитора ФГ «Весела гора»: адвоката Суп М.Б.,
представника кредиторів ФГ «Курила» та СФГ Павлік: адвоката Шкварока Т.Р.
розглянувши у попередньому засіданні клопотання розпорядника майна ТОВ Омега Сталь Пак арбітражного керуючого Григор`єва Валерія Васильовича
про продовження строку на проведення інвентаризації, витребування інформації, копій документів та зобов`язання вчинити дії
у справі про банкрутство
за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю Лібрагруп
до боржника: Товариства з обмеженою відповідальністю Омега Сталь Пак
встановив: ухвалою суду від 18.02.2025 відкрито провадження у справі про банкрутство боржника ТОВ Омега Сталь Пак", попереднє найменування боржника - ТОВ Торгова група Зернарі (код ЄДРПОУ 43432677); визнано у встановленому порядку доведені кредиторські вимоги ТОВ Лібрагруп до ТОВ Омега Сталь Пак на загальну суму 1190727 грн 09коп та зобов`язано розпорядника майна включити вимоги до реєстру вимог кредиторів у наступній черговості: 96224грн - вимоги першої черги; 1067421грн 67коп - вимоги четвертої черги; 27081грн 42коп вимоги шостої черги; введено мораторій на задоволення вимог кредиторів боржника; введено процедуру розпорядження майном боржника строком на сто сімдесят календарних днів до 07 серпня 2025 року; розпорядником майна ТОВ Омега Сталь Пак призначено арбітражного керуючого Григор`єва Валерія Васильовича; зобов`язано розпорядника майна Григор`єва Валерія Васильовича повідомити органи державної виконавчої служби (приватних виконавців) за місцезнаходженням боржника та місцезнаходженням його майна про введення мораторію на задоволення вимог кредиторів. Докази повідомлення надати господарському суду; зобов`язати розпорядника майна Григор`єва Валерія Васильовича в строк до 03.04.2025: подати до господарського суду відомості про результати розгляду вимог кредиторів; скласти реєстр вимог кредиторів та подати його на затвердження до господарського суду в строк, який не повинен перевищувати одного місяця та двадцяти днів після проведення підготовчого засідання; разом з боржником організувати та забезпечити проведення інвентаризації усіх активів боржника, у тому числі встановити обсяг майна, що підлягає обов`язковій реєстрації, та визначити його вартість; документально оформлені результати проведеної інвентаризації та визначення вартості майна боржника подати у наступне судове засідання; проаналізувати фінансово-господарську діяльність, інвестиційне становище боржника та його становище на ринках; вчинити дії щодо виявлення ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства, докази чого надати у наступне судове засідання; надати до господарського суду: докази звернення з відповідною заявою до органу реєстрації для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про розпорядника майна боржника арбітражного керуючого Григор`єва Валерія Васильовича; витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань з внесеними до нього відомостями щодо розпорядника майна боржника арбітражного керуючого Григор`єва Валерія Васильовича; докази обсягу активів, які належать банкруту на праві власності, користування, повного господарського відання, зокрема, відповідні офіційні документи Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Державного підприємства "Український інститут промислової власності", Регіонального сервісного центру МВС у Волинській області, Державної служби України з безпеки на транспорті, Державної авіаційної служби України, територіального органу Державної служби праці України у Волинській області (щодо наявності/відсутності підіймальних споруд та котлів, об`єктів підвищеної небезпеки, великотонажних автомобілів, технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації у вулично-дорожній мережі, трубопроводів, об`єктів нафтогазового комплексу, ділянок надр, наданих для експлуатації та будівництва підземних споруд), Волинської митниці Державної фіскальної служби України, інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю (щодо наявності/відсутності дозволу на виконання будівельних робіт та переліку замовника будівництва), територіального органу Держгеокадастру у Волинській області, Державного космічного агентства України, Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області, ПАТ "Укрзалізниця" (щодо зареєстрованих вантажних вагонів); письмову довідку з документальним підтвердженням щодо дебіторської заборгованості боржника; докази того чи є боржник засновником інших юридичних осіб; повну інформацію про рух коштів на розрахункових рахунках боржника; додаткові докази про наявність/відсутність у банкрута майна на праві власності/користування; підтверджуючі документи подати суду. Вжити заходів щодо забезпечення вимог кредиторів шляхом заборони боржнику та власнику майна (органу, уповноваженому управляти майном) боржника приймати рішення щодо ліквідації, реорганізації боржника, а також відчужувати основні засоби та предмети застави. Розгляд справи в попередньому засіданні призначено 29 квітня 2025 року.
У відповідності до положень Кодексу України з процедур банкрутства 20.02.2025 на офіційному веб-порталі судової влади України судом було здійснено оприлюднення повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство ТОВ Омега Сталь Пак" (дата публікації на сайті ВС 20.02.2025 за №75349).
10.04.2025 на адресу суду від розпорядника майна ТОВ Омега Сталь Пак арбітражного керуючого Григор`єва Валерія Васильовича надійшло клопотання (вх..№01-75/1167/25) про продовження строку на проведення інвентаризації, витребування інформації, копій документів та зобов`язання вчинити дії, в якому він просить суд:
- продовжити строк для проведення інвентаризації майна боржника та надання інвентаризаційних відомостей господарському суду,
- зобов`язати солідарно ОСОБА_1 (РНОКПП: НОМЕР_1 ) та ОСОБА_2 ( НОМЕР_2 ) надати арбітражному керуючому Григор`єву Валерію Васильовичу (РНОКПП: НОМЕР_3 ) зазначені у клопотанні документи та інформацію.
- зобов`язати ОСОБА_2 (3237420863) визначити дату проведення інвентаризації активів ТОВ «Омега Сталь Пак», про що заздалегідь повідомити розпорядника майна шляхом надсилання відповідного листа на електронну пошту та поштовим відправленням, а також додатково у телефонному режимі. До дати проведення інвентаризації матеріальні цінності на складах згрупувати, розсортувати та розкласти за найменуванням, сортами і розмірами в порядку зручному для підрахунку. Зобов`язати працівників бухгалтерії до початку інвентаризації закінчити опрацювання всіх документів по надходженню і видатку матеріальних цінностей, визначити залишки на рахунках на день інвентаризації. До початку інвентаризації забезпечити наявність розписок від матеріально відповідальних осіб про те, що всі прибуткові і видаткові документи здані ними до бухгалтерії і що ніяких не оприбуткованих або не списаних на видаток цінностей у них немає. На день проведення інвентаризації забезпечити присутність матеріально відповідальних осіб. Для проведення інвентаризації стану розрахункових відносин з іншими суб`єктами господарювання, підготувати акти звіряння розрахунків з такими суб`єктами господарювання на дату звіряння. В порядку підготовки до проведення інвентаризації надати перелік активів ТОВ «Омега Сталь Пак» та їх балансову вартість,
- зобов`язати ОСОБА_2 (3237420863) здійснити реєстрацію в ЄРПН податкових накладних щодо поставлених та повністю проплачених кредитором товарів, зазначених у клопотанні згідно Договору № Т 05/02/24 від 05.02.2024 та Договору поставки № Т 29/05/24 від 29.05.2024.
Обгрунтовуючи подане клопотання арбітражний керуючий зазначає, що при здійсненні повноважень розпорядника майна боржника було встановлено, що після прийняття судом до розгляду заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство ТОВ «Торгова група Зернарі», за декілька днів до відкриття провадження у справі, відбулася зміна назви юридичної особи боржника з ТОВ «Торгова група Зернарі» на ТОВ «Омега Сталь Пак», зміна адреси реєстрації боржника, а також зміна керівника боржника, яким до 14.02.2025 була Федчук Іванна Олександрівна (РНОКПП: НОМЕР_1 ), а з 14.02.2025 року ним став ОСОБА_2 , що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
У зв`язку із цим, після призначення Григор`єва В.В. розпорядником майна боржника 21.02.2025 новому директору боржника Алі Чінару Хассану Алі, а також попередньому директору боржника Федчук Іванні Олександрівні, було направлено ряд запитів, якими, зокрема, було висловлене прохання: визначити дату проведення інвентаризації активів боржника про що заздалегідь повідомити розпорядника майна шляхом надсилання відповідного листа на електронну пошту та поштовим відправленням, а також додатково у телефонному режимі; до дати проведення інвентаризації матеріальні цінності на складах згрупувати, розсортувати та розкласти за найменуванням, сортами і розмірами в порядку зручному для підрахунку; зобов`язати працівників бухгалтерії до початку інвентаризації закінчити опрацювання всіх документів по надходженню і видатку матеріальних цінностей, визначити залишки на рахунках на день інвентаризації; до початку інвентаризації забезпечити наявність розписок від матеріально відповідальних осіб про те, що всі прибуткові і видаткові документи здані ними до бухгалтерії і що ніяких не оприбуткованих або не списаних на видаток цінностей у них немає; на день проведення інвентаризації забезпечити присутність матеріально відповідальних осіб; для проведення інвентаризації стану розрахункових відносин з іншими суб`єктами господарювання, підготувати акти звіряння розрахунків з такими суб`єктами господарювання на дату звіряння; підготувати та надати інформацію у вигляді таблиці щодо наявних відкритих банківських рахунків боржника та залишку коштів на них; з метою спрощення проведення інвентаризації у відповіді на даний лист коротко у формі таблиці навести перелік активів боржника та їх балансову вартість, а також в разі наявності вартість згідно останньої оцінки та надати копію відповідних висновків про оцінку.
Також арбітражний керуючий вказує, що 21.02.2025 з метою виконання ухвали суду від 18.02.2025 та положень КУзПБ в частині обов`язку розпорядника майна провести фінансовий аналіз в наведені дати попередньому та новому директору боржника було надіслано листи з проханням надати інформацію та документи банкрута, зокрема, для проведення фінансового аналізу, а також надати логіни, паролі та електронні підписи якими користується директор товариства для можливості входу в електронний кабінет платника податків; доступи до програмного забезпечення яким користуються працівники товариства, зокрема, але не виключено програм для ведення бухгалтерського та статистичного обліку, а також подання податкової та іншої звітності; електронні ключі товариства; інші електронні носії інформації товариства.
У зв`язку з відсутністю відповідей на попередні листи, 13.03.2025 та 02.04.2025 колишньому та теперішньому директору товариства були направлені повторні листи-вимоги.
Арбітражний керуючий зазначає, що йому, як розпоряднику майна, не надано боржником жодної відповіді на направлені листи-вимоги, а документи для проведення фінансового аналізу не передані ні новим, ні попереднім директором, що унеможливлює проведення інвентаризації та належне здійснення фінансового аналізу.
Крім того, листами від 17.03.2025 та 02.04.2025 директору ТОВ «Омега Сталь Пак» були направлені листи із вимогою невідкладно здійснити реєстрацію в ЄРПН податкових накладних згідно з Договором № Т 05/02/24 від 05.02.2024 року та Договору поставки № Т 29/05/24 від 29.05.2024 року, проте ці вимоги також були проігнорованими директором боржника, що може призвести до збільшення кредиторської заборгованості товариства, яке і так перебуває в процедурі банкрутства.
Арбітражний керуючи повідомляє, що у зв`язку із відсутністю з боку посадових осіб боржника будь-яких спроб вийти на контакт з розпорядником майна, відповідей на листи та вимоги розпорядника майна, 21.03.2025 року арбітражним керуючим було здійснено виїзд за вказаною в реєстрі адресою місцезнаходження товариства задля спроби комунікації з посадовими особами боржника, проте встановлено, що за даною адресою знаходиться житловий багатоквартирний будинок, будь-які вивіски чи абонентські скриньки ТОВ «Омега Сталь Пак» чи ТОВ «Торгова група Зернарі» за даною адресою відсутні, жодних ознак здійснення за такою адресою господарської діяльності боржника, а також перебування працівників, посадових осіб чи існування офісу ТОВ «Омега Сталь Пак» за вказаною адресою не виявлено. За фактом виїзду складено акт №01 від 21.03.2025 про неможливість проведення інвентаризації та зроблено фото.
Поряд із цим арбітражний керуючий зазначає, що документація та необхідні для виконання повноважень розпорядника майна дані, які не надаються новим керівником боржника на вимогу арбітражного керуючого, досі знаходяться в розпорядженні попереднього керівника боржника, а тому просить також зобов`язати Федчук Іванну Олександрівну, як попереднього керівника ТОВ «Омега Сталь Пак» передати усю запитувану в листах-вимогах до неї документацію та інші дані.
Бездіяльність керівника боржника спричиняє затягування розгляду справи, неможливість проведення передбачених КУзПБ заходів в процедурі розпорядження майном, а також порушує права учасників справи, при цьому ненадання відповіді на листи керівником боржника та відсутність сприяння керівника в проведенні інвентаризації спричинило неможливість її проведення станом на 10.04.2025, а ненадання запитуваних документів спричинило неможливість проведення станом на 10.04.2025 аналізу фінансово-господарської діяльності, інвестиційного становища боржника та його становища на ринках, а також вчинення дій щодо виявлення ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства.
У судовому засіданні 29.04.2025 представники кредиторів не заперечили щодо задоволення клопотання розпорядника майна ТОВ Омега Сталь Пак арбітражного керуючого Григор`єва Валерія Васильовича про продовження строку на проведення інвентаризації, витребування інформації, копій документів та зобов`язання вчинити дії.
Відповідно до ст. 2 КУзПБ провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.
Застосування положень Господарського процесуального кодексу України та інших законодавчих актів України здійснюється з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом.
Відповідно до ч. 1-4 ст.119 ГПК України суд за заявою учасника справи поновлює пропущений процесуальний строк, встановлений законом, якщо визнає причини його пропуску поважними, крім випадків, коли цим Кодексом встановлено неможливість такого поновлення. Встановлений судом процесуальний строк може бути продовжений судом за заявою учасника справи, поданою до закінчення цього строку, чи з ініціативи суду. Якщо інше не встановлено законом, заява про поновлення процесуального строку, встановленого законом, розглядається судом, у якому належить вчинити процесуальну дію, стосовно якої пропущено строк, а заява про продовження процесуального строку, встановленого судом, - судом, який встановив строк, без повідомлення учасників справи. Одночасно із поданням заяви про поновлення процесуального строку має бути вчинена процесуальна дія (подані заява, скарга, документи тощо), стосовно якої пропущено строк.
Відповідно до ст. 1 Кодексу України з процедур банкрутства, розпорядник майна - арбітражний керуючий, призначений господарським судом для здійснення процедури розпорядження майном.
Відповідно до ст. 12 Кодексу України з процедур банкрутства, арбітражний керуючий користується усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією, ліквідатора відповідно до законодавства, у тому числі має право звертатися із запитами арбітражного керуючого, у тому числі щодо отримання копій документів, до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових і службових осіб, підприємств, установ, у тому числі банків, небанківських надавачів платіжних послуг, емітентів електронних грошей, депозитарних установ та інших професійних учасників ринків капіталу, організацій, громадських об`єднань, а також до фізичних осіб.
Під час виконання повноважень арбітражний керуючий має право на безпосередній доступ до інформації про боржників, їхнє майно, доходи та кошти, у тому числі конфіденційної, що міститься в державних базах даних і реєстрах, у тому числі електронних. Порядок доступу до такої інформації з баз даних та реєстрів встановлюється центральними органами виконавчої влади, які забезпечують їх ведення.
Таким чином, арбітражний керуючий не має можливості провести інвентаризацію у встановлений в ухвалі від 18.02.2025 строк через бездіяльність керівника боржника, у зв`язку із чим виникла необхідність в його продовженні.
Водночас вказана бездіяльність унеможливлює виконання розпорядником майна вимог ухвали Господарського суду Волинської області від 18.02.2025 у відповідній частині, оскільки отримати будь-яку документацію боржника та витребувану судом інформацію шляхом подання письмових звернень неможливо.
З огляду на зазначене, з метою надання можливості розпоряднику майна ТОВ «Омега Сталь Пак» проведення інвентаризації та аналізу фінансової діяльності боржника, його становища на ринку, а також виявлення ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства, необхідністю здійснити ряд заходів щодо виконання повноважень розпорядника майна, суд вважає за необхідне задовольнити клопотання розпорядника майна ТОВ Омега Сталь Пак арбітражного керуючого Григор`єва Валерія Васильовича про продовження строку на проведення інвентаризації, витребування інформації, копій документів та зобов`язання вчинити дії.
Керуючись ст. 12 КУзПБ, ст.ст.119, 234-235 ГПК України, господарський суд
у х в а л и в :
1. Клопотання розпорядника майна ТОВ Омега Сталь Пак арбітражного керуючого Григор`єва Валерія Васильовича задовольнити.
2. Продовжити розпоряднику майна ТОВ Омега Сталь Пак арбітражному керуючому Григор`єву Валерію Васильовичу строк для проведення інвентаризації майна боржника - ТОВ Омега Сталь Пак та надання інвентаризаційних відомостей господарському суду.
3. Зобов`язати солідарно ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 ) та ОСОБА_2 ( АДРЕСА_2 , громадянство Іраку, 3237420863) надати арбітражному керуючому Григор`єву Валерію Васильовичу (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора № 310 від 12.03.2013, адреса: вул. Набережна, буд.4, м.Луцьк, Волинська область, 43010, РНОКПП НОМЕР_3 ) наступні документи та інформацію:
-копії квартальних балансів за весь період діяльності боржника;
-копії квартальних звітів про фінансові результати за весь період діяльності боржника;
-копії річних звітів про рух грошових коштів за весь період діяльності боржника;
-копії річних звітів про власний капітал за весь період діяльності боржника;
-копії приміток до річної фінансової звітності за весь період діяльності боржника;
-копії звітів про наявність та рух основних фондів, амортизацію (знос) за весь період діяльності боржника;
-копії звітів про фінансові результати і дебіторську та кредиторську заборгованість за весь період діяльності боржника.
-письмову довідку з документальним підтвердженням щодо дебіторської заборгованості боржника та повну інформацію про рух коштів на розрахункових рахунках боржника, в тому ж числі які було закрито.
-копії бухгалтерських документів, згідно яких оформлялися фінансово-господарські операції та складалася фінансова та податкова звітність, контактні дані осіб, які відповідальні та/або були відповідальні за фінансово-господарську діяльність, збереження бухгалтерських документів даного підприємства та їх надання.
-Ііформацію чи не вилучались бухгалтерські документи боржника правоохоронними та іншими органами за період з початку діяльності боржника по дату надання відповіді.
-копії договорів (контрактів), на підставі яких було придбано (реалізовано) ТМЦ (роботи, послуги тощо) (у разі укладення правочину в усній формі надати письмові пояснення);
-копії всіх укладених боржником рахунків-фактур, інвойсів;
-копії видаткових (прибуткових) накладних та інших документів, які підтверджують факт реалізації/придбання ТМЦ (робіт, послуг);
-копії платіжних доручень (банківські виписки), що підтверджують факт оплати отриманих (реалізованих) ТМЦ (робіт, послуг тощо);
-копії головних книг за період з початку діяльності боржника по 2025 рік, оборотно-сальдові відомості та інші регістри бухгалтерського обліку по всіх рахунках бухгалтерського обліку, що використовуються/використовувались товариством, в тому числі для обліку розрахунків з покупцями, постачальниками, іншими дебіторами/кредиторами, а також враховуються при формуванні доходів або витрат, із зазначенням сальдо на початок та кінець періоду;
-аналізи рахунків бухгалтерського обліку, що враховуються при формуванні доходів або витрат згідно із стандартами бухгалтерського обліку;
-письмову довідку довільної форми щодо: переліку виробничих засобів (потужностей) суб`єкта господарювання для ведення господарської діяльності, інформацію щодо передбачених законодавством ліцензій, патентів, сертифікатів, дозволів (у випадку їх необхідності для ведення господарської діяльності згідно з чинною нормативною базою), оборотні баланси по рахункам «запасів»;
-дані щодо відповідальних осіб за ведення фінансово-господарської діяльності боржника з початку діяльності по дату надання відповіді, а також накази про призначення та звільнення працівників;
-дані про наявність приміщень, що використовувались суб`єктом господарювання для здійснення своєї фінансово-господарської діяльності (з документальним підтвердженням в разі оренди та балансова вартість власних).
-належним чином засвідчені копії всіх правочинів укладених в період діяльності боржника.
- письмову довідку довільної форми щодо боржника, а саме, яка міститиме інформацію про: середню чисельність працівників, площу та правовий режим земельної ділянки, що належить або використовується підприємством; балансову вартість основних фондів; зношення основних фондів; балансовий прибуток; суму дебіторської заборгованості; суму кредиторської заборгованості; основні види продукції (робіт, послуг) та їх обсяг за останній фінансовий рік провадження діяльності, кількість працевлаштованих працівників станом на дату надання відповіді.
- логіни, паролі та електронні підписи якими користується директор товариства для можливості входу в електронний кабінет платника податків; доступи до програмного забезпечення яким користуються працівники товариства, зокрема, але не виключено програм для ведення бухгалтерського та статистичного обліку, а також подання податкової та іншої звітності; електронні ключі товариства; інші електронні носії інформації товариства.
4. Зобов`язати ОСОБА_2 ( АДРЕСА_2 , громадянство Іраку, НОМЕР_2 ) визначити дату проведення інвентаризації активів ТОВ «Омега Сталь Пак», про що заздалегідь повідомити розпорядника майна шляхом надсилання відповідного листа на електронну пошту та поштовим відправленням, а також додатково у телефонному режимі. До дати проведення інвентаризації матеріальні цінності на складах згрупувати, розсортувати та розкласти за найменуванням, сортами і розмірами в порядку зручному для підрахунку. Зобов`язати працівників бухгалтерії до початку інвентаризації закінчити опрацювання всіх документів по надходженню і видатку матеріальних цінностей, визначити залишки на рахунках на день інвентаризації. До початку інвентаризації забезпечити наявність розписок від матеріально відповідальних осіб про те, що всі прибуткові і видаткові документи здані ними до бухгалтерії і що ніяких не оприбуткованих або не списаних на видаток цінностей у них немає. На день проведення інвентаризації забезпечити присутність матеріально відповідальних осіб. Для проведення інвентаризації стану розрахункових відносин з іншими суб`єктами господарювання, підготувати акти звіряння розрахунків з такими суб`єктами господарювання на дату звіряння. В порядку підготовки до проведення інвентаризації надати перелік активів ТОВ «Омега Сталь Пак» та їх балансову вартість.
5. Зобов`язати ОСОБА_2 ( АДРЕСА_2 , громадянство Іраку, НОМЕР_2 ) здійснити реєстрацію в ЄРПН податкових накладних щодо поставлених та повністю проплачених Кредитором товарів згідно Договору № Т 05/02/24 від 05.02.2024 та Договору поставки № Т 29/05/24 від 29.05.2024, а саме:
- від 11 квітня 2024 року Соя, в кількості 24 тони на суму 395 999,88 грн. (в т.ч. ПДВ 48 631,56 грн.);
- від 11 квітня 2024 року Соя, в кількості 24,98 тони на суму 412 169,88 грн. (в т.ч. ПДВ 50 617,35 грн.);
- від 14 травня 2024 року Соя, в кількості 25,55 тони на суму 411 354,80 грн. (в т.ч. ПДВ 50 517,26 грн.);
- від 14 травня 2024 року Соя, в кількості 25,73 тони на суму 414 252,79 грн. ( в т.ч. ПДВ 50 873,15 грн.);
- від 10 травня 2024 року, Соя в кількості 31,38 тони на суму 542 873,69 грн. (в т.ч. ПДВ 66 668,70 грн.) ;
- від 24 травня 2024 року, Соя в кількості 27,59 тони на суму 444 198,78 грн. (в т.ч. ПДВ 54 550,73 грн.);
- від 27 травня 2024 року, Соя в кількості 26,46 тони на суму 426 005,79 грн. (в т.ч. ПДВ 52 316,5 грн.);
- від 23 травня 2024 року, Соя в кількості 25,71 тони на суму 429 356,92 грн. (в т.ч. ПДВ 52 728,04 грн.);
- від 23 травня 2024 року, Соя в кількості 25,77 тони на суму 414 896,80 грн. (в т.ч. ПДВ 50 952,24 грн.);
- від 17 травня 2024 року, Соя в кількості 24,32 тони на суму 413 439,98 грн. (в т.ч. ПДВ 50 773,33 грн.);
- від 29 травня 2024 року, Соя в кількості 19,09 тони на суму 307 348,85 грн. (в т.ч. ПДВ 37744,60 грн.).
Згідно ч.4 ст.9 Кодексу України з процедур банкрутств ухвали, прийняті господарським судом у справі про банкрутство, набирають законної сили з моменту їх прийняття, якщо інше не передбачено цим Кодексом.
Відповідно до ч.1 ст.9 Кодексу України з процедур банкрутства ухвали господарського суду, постановлені у справі про банкрутство за результатами розгляду господарським судом заяв, клопотань та скарг, можуть бути оскаржені в порядку, встановленому Господарським процесуальним кодексом України, з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом.
Ухвала може бути оскаржена до Північно-західного апеляційного господарського суду в порядку і строки встановлені ст.256, 257 Господарського процесуального кодексу України.
Ухвала набрала законної сили 29.04.2025.
Суддя О. Г. Слободян
Суд | Господарський суд Волинської області |
Дата ухвалення рішення | 29.04.2025 |
Оприлюднено | 05.05.2025 |
Номер документу | 127019200 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи |
Господарське
Господарський суд Волинської області
Слободян Оксана Геннадіївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні