Герб України

Рішення від 05.05.2025 по справі 186/1990/24

Першотравенський міський суд дніпропетровської області

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

Справа № 186/1990/24

Провадження номер № 2/0186/186/25

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 травня 2025 року в м. Шахтарське Синельниківського району Дніпропетровської області Шахтарський міський суд Дніпропетровської області у складі:

головуючого судді - Демиденко С.М.,

секретар судового засідання - Фадєєва Т.Б.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Шахтарське в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін (у письмовому провадженні) цивільну справу за позовом ОСОБА_1 до ТОВ «КОЧУТ», третя особа ОСОБА_2 про захист прав споживачів та стягнення моральної шкоди,-

У С Т А Н О В И В:

ОПИСОВА ЧАСТИНА

Короткий зміст позовних вимог.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що 30 травня 2022 року ОСОБА_2 (далі - ОСОБА_2 ) та Відповідач за допомогою засобів дистанційного зв`язку, а саме веб-сайту (https://jewellery.kochut.org/) уклали на відстані договір купівлі-продажу. Предметом цього договору було майно, яке буде створене продавцем у майбутньому, а саме: каблучка бренду «Kochut», моделі «Есмеральда», розміру 16.3, вартістю 940 доларів США. ОСОБА_2 зобов`язання за договором виконав в повному обсязі сплативши суму еквівалентну 940 доларам США - 27512 гривень. Відповідач надіслав каблучку з биркою та паспортом прикраси за допомогою сервісу доставки «Нова Пошта». На бирці прикраси містилася наступна інформація: бренд «Kochut», модель «Есмеральда», серійний номер МО/03951, матеріал - паладієве золото 585 проби, вставки: смарагд 0,46 сt, діамант 0,12 сt, вага 3,57 г, розмір - 16,3. В паспорті прикраси зазначено, що на прикрасу надається гарантія 10 років з моменту покупки. 01 вересня 2022 року ОСОБА_2 подарував позивачу вказану каблучку з нагоди заручин. В листопаді 2022 року вона виявила на вставці (смарагді) пошкодження у вигляді сколів та припинила її носіння. 20 червня 2023 року вона звернулася через застосунок Instagram до Відповідача шляхом надіслання приватного повідомлення на його сторінку (ІНФОРМАЦІЯ_3), в якому описала проблему, а також запитала про можливість заміни каменю. Цього ж дня відповідач повідомив, що заміна на смарагд технологічно неможлива через те, що новий камінь не витримає перезакріпку через тиск та вплив температур. Можливе проведення заміни на інший камінь: сапфір або коньячний діамант, проте необхідний огляд майстром, а орієнтовна вартість складатиме 600-800 доларів США. Також запевнили, що прикраси виготовляються належної якості і проходять перевірку перед відправкою, на прикраси діє гарантія 50 років на виробничий дефект. 18 грудня 2023 року вона повідомила, що хоче направити каблучку на огляд експерта, а 10 січня 2024 року направила каблучку разом з паспортом прикраси. 15 січня 2024 року, після проведення огляду експертом, відповідач повідомив, що заміна на смарагд технологічно неможлива. При будь-якій маніпуляції камінь потрібно розколоти повністю та запропонували здати каблучку на лом, повідомивши, що приблизна вартість лому золота складатиме 136 доларів США та вартість діамантів (вартість діамантів без застосування руйнівного методу визначити неможливо). Також запропонували «переробити» на обручку моделі «Моє натхнення», використавши наявні діаманти, та віднявши ціну «лому золота», зазначивши, що необхідно буде доплатити 274 долари США або зберегти каблучку і використати дизайнерське рішення - на місці каменю зробити золоту пластинку, для чого необхідно доплатити орієнтовно 130 доларів США. Також відповідач повідомив, що на металі слідів деформації не виявлено, характер сколів дозволяє припустити, що вони відбулися в різний час і не пов`язані. Майстер припускає, що через тиск камінь надколовся та змістився з однієї сторони, а з іншої пошкодився через експлуатацію. Встановити точну причину неможливо. 02 травня 2024 року засобами поштового зв`язку позивач надіслала відповідачу претензію, а 14 травня цього ж року надіслала цю претензію на його електронну пошту. 16 травня 2024 року поштове відправлення вручене відповідачеві. В претензії позивач просила про пропорційне зменшення ціни товару та відшкодування моральної шкоди, а також зобов`язалася не звертатися до суду за захистом свого порушеного права. Відповіді на претензію відповідач не надав. 06 червня 2024 року засобами поштового зв`язку позивач надіслала відповідачу запит на інформацію про вартість матеріалів, використаних для обручки, та вартість роботи. 14 липня 2024 року відправлення повернуто, відправнику за закінченням строку зберігання. Відповіді на запит відповідач не надав.

Позивач вважає, що відповідач порушив її права споживача з огляду на наступне.

1. До укладення договору купівлі-продажу відповідач не надав ОСОБА_2 необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, яка б забезпечила можливість свідомого і компетентного вибору. Тобто відповідач не повідомив про основні властивості продукції, правила та умови її ефективного і безпечного використання. На офіційному сайті відповідача за посиланням: (ІНФОРМАЦІЯ_4) вказана така інформація щодо смарагду. Фактори якості смарагдів. Виділяють 4 фактори: колір, чистота, огранка, каратність. Найголовнішим з них вважається колір, адже саме він головна родзинка, за яку люди його так люблять. До того ж, колір визначає ціну.... Чистота. Одна з особливостей смарагдів це наявність включень, які видно неозброєним оком. Торговців і покупців прикрас включення не бентежать. Адже якщо вони є, то це одна з ознак натуральності смарагду. Багато хто міг помітити, що смарагдові включення створюють ефект моху, який нагадує сади. З цієї причини їх іноді називають французьким словом «Жардін» (Сад). Але коли включення чинять негативний вплив на прозорість і чистоту, то каміння різко знижуються в ціні. Огранка. Майстру з огранювання необхідно враховувати глибину кольору, міцність і включення. Чому це важливо? Здійснюючи помилки, камінь втрачатиме вагу. Каратність стане нижчою, ніж могла б бути, в результаті чого впаде цінність дорогоцінного каменю. Три характеристики смарагдових кристалів, які ускладнюють їх огранювання. По-перше, майже всі смарагди мають значні переломи (іноді називають тріщинками). Майстер повинен проектувати розріз, щоб мінімізувати вплив тріщини на готовий камінь. Другий фактор частково пов`язаний з цими вродженими переломами: смарагди більш крихкі, ніж дорогоцінні камені, подібні корунду. Це робить їх уразливими до пошкоджень під час огранки, полірування і закріпки. По- третє, оскільки колір дуже важливий для встановлення цінності смарагду, огранювання повинне максимізувати ефект відтінку, тону і насиченості. Майстер може впливати на колір, регулюючи пропорції смарагду і кількість граней. Він здатний як і освітлити, так і затемнити камінь. Каратність.. В інших джерелах міститься така інформація про фізичні властивості смарагду. Натуральні смарагди рідко бувають бездефектними, зазвичай вони мають тріщини і розколи, часто їх розсікає складна мережа тонких прожилок і тріщин. Підвищена крихкість - характерна особливість каменю: його твердість становить 7,5-8 одиниць за шкалою Мооса (у алмазу - 10), в поєднанні з тонкими тріщинами поперечної окремо це робить його дуже чутливим до здавлення і нагрівання. Характерна особливість каменю - підвищена крихкість, яка у поєднанні з тонкими тріщинками поперечної відокремленості, що часто зустрічається в смарагдах, робить цей камінь дуже чутливим до здавлення і нагрівання. Але стосовно кислот та інших реагентів він є стійким. Твердість і тріщинуватість. Це основна риса для зеленого берила. Важко знайти в природі мінерал, що не має тріщин, прожилок і невеликих включень. Твердість каменю досягає 7,5-8 за шкалою Мооса (при еталонних 10 у алмазу). Всі ці особливості роблять мінерал чутливим у нагріванні та здавлюванні. Тому і якість каменю перевіряють без використання збільшувальної апаратури, а як кажуть - на око. З наведених джерел висновується, що особливостями смарагду є невелика твердість та підвищена крихкість, викликана наявністю внутрішніх включень, прожилок і тріщин, що робить його особливо чутливим до впливу температур і здавлення. Натомість на сайті відповідача зазначено, що наявність включень це ознака натуральності каменю, яка може чинити негативний вплив на прозорість і чистоту, однак не повинна бентежити покупців. Наявність включень робить смарагди уразливими до пошкоджень під час огранки, полірування і закріпки. Оскільки ні на сайті відповідача, ні в паспорті прикраси не наведено жодної інформації про те, що наявність включень впливає на міцність каменю (робить його крихким) та будь-яким чином впливає на його експлуатацію, то відповідач не повідомив покупцеві дані про основні властивості продукції (фізичну властивість смарагду - підвищену крихкість), а також не надав жодних правил та умов ефективного і безпечного використання прикраси, чим порушив право споживача на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору.

2. На сайті відповідача розміщено інформацію про те, що на прикраси надається гарантія 50 років з моменту покупки. В паспорті прикраси зазначено, що на прикрасу надається гарантія 10 років. Водночас 20 червня 2023 року відповідач повідомив, що заміна на смарагд технологічно неможлива, оскільки камінь не витримає перезакріпку через тиск та вплив температур. Аналогічну інформацію відповідач надав і після проведення огляду його експертом, зазначивши, що заміна на смарагд технологічно неможлива, оскільки при будь-якій маніпуляції камінь потрібно розколоти повністю, а новий камінь не витримає перезакріпку. При цьому відповідач запропонував або «здати обручку на лом», або переробити на іншу обручку шляхом також «здачі на лом», або-замість каменю встановити пластинку та вказав суми доплати. Отже, з запропонованих відповідачем варіантів слідує, що ремонт каблучки фактично неможливий. При цьому така неможливість, за словами відповідача, обумовлена технологічними причинами, які в свою чергу пов`язані з тим, що новий камінь не витримає перезакріпку. Таким чином, відповідач взяв на себе гарантійне зобов`язання, яке завідомо для нього не могло бути виконане, чим ввів споживача в оману.

3. Каблучка є товаром неналежної якості. Проведеною відповідачем експертизою встановлено, що на металі слідів деформації не виявлено, характер сколів дозволяє припустити, що вони відбулися в різний час і не пов`язані. Майстер припускає, що через тиск камінь надколовся та змістився з однієї сторони, а з іншої пошкодився через експлуатацію. Встановити точну причину неможливо. З наведеного слідує, що причиною сколу є тиск, внаслідок якого камінь надколовся та змістився, водночас жодних слідів деформації на металі не виявлено. Вказане дає підстави стверджувати, що «надмірний» тиск на камінь спричинений неправильною закріпкою, тобто саме майстер допустив здавлювання смарагду, що в подальшому призвело до надколювання та зміщення каменю.

Ця каблучка становить для позивача особливу цінність, оскільки саме з нею пов`язана пропозиція її чоловіка укласти шлюб, а тому її непридатність до використання та неможливість відновлення призводять до душевних переживань. Пропозиція відповідача «здати на лом» є не просто неприйнятною, а образливою для позивача, та завдала додаткових переживань. Поведінка відповідача щодо ігнорування її законних вимог щодо пропорційного зменшення ціни каблучки та надання інформації про вартість викликала почуття несправедливості та завдає страждань. Крім того, для відновлення порушених прав позивач неодноразово вимушена звертатися до відповідача за допомогою різноманітних засобів, витрачати час на пошук інформації про смарагди, звернення до майстрів-ювелірів за консультаціями, написання претензії, запиту та цього позову, тобто витрачати особистий час на поновлення своїх прав. Зокрема, на написання претензії та її направлення витрачено 6 годин, на написання запиту та його направлення - 3 години, на самостійний пошук інформації про характеристики смарагдів - 4 години, на написання та направлення позову - 8 годин, на направлення на огляд каблучки та її отримання після огляду - 1 годину, на консультації з майстром - ювеліром - 1 годину, на переписку з відповідачем за допомогою додатка Instagram - 4 години. Всього позивачем витрачено 27 годин особистого часу. Вартість однієї години витраченого особистого часу складає 500 гривень. Моральна шкода, що підлягає стягненню, виходячи з кількості витраченого часу, складає 27 годин х 500 гривень=13500 (тринадцять тисяч п`ятсот) гривень. Крім того, за висновком відповідача ремонт каблучки неможливий, як наслідок, повністю відновити порушене право неможливо. Також наведене свідчить про нечесну підприємницьку практику щодо позивача зі сторони відповідача, яка полягала у введенні в оману щодо гарантійного зобов`язання та ненадання інформації про основні властивості продукції та умови її безпечного та ефективного використання, чим завдано моральної шкоди в розмірі 5000,00 (п`ять тисяч) гривень.

З врахуванням наведеного позивач просить стягнути з відповідача ні її користь в якості відшкодування пропорційного зменшення ціни неякісного товару суму, що становить різницю між вартістю каблучки «Есмеральда» з серійним номером МО/03951 та вартістю лому паладієвого золота 585 проби, вагою 3,57 г та вартістю діамантів (6 штук) загальною вагою 0,12 ct. Також просить стягнути на користь позивача моральну шкоду в сумі 18500 грн.

Короткий зміст відзиву.

Відповідач позовні вимоги не визнав, зазначив, що ТОВ «Кочут» не є належним відповідачем у даній справі, оскільки не укладав договору купівлі-продажу з третьою особою по справі, позивачка не довела, що вона є належним позивачем по справі і саме їй завдавано шкоду протиправними діями відповідача, що є самостійною підставою для відмови у задоволенні позовних вимог.

ТОВ «КОЧУТ» не здійснює виробництво та продаж ювелірних прикрас, основним видом діяльності товариства є виробництво та продаж меблів під відповідною торговельною маркою, в будь-яких відкритих джерел відсутні відомості про здійснення відповідачем по справі саме такої підприємницької діяльності.

Позивачка не надає як доказ по справі, укладений покупцем договір купівлі-продажу, який би свідчив про факт укладення такого договору саме з ТОВ «КОЧУТ», як юридичною особою, сплатою коштів на розрахунковий рахунок товариства, не надає до суду фіскальний документ, встановленого зразка про факт отримання відповідачем грошових коштів за придбаний товар, тощо, що свідчить про факт відсутності будь-якого зобов`язання відповідача на підставі по справі в силу відсутності правовідносин між сторонами взагалі та факту укладення такого договору купівлі-продажу.

В якості відповідних доказів позивачка посилається на копії електронної сторінки в соціальній мережі Instagram, який не може бути доказом укладення договору купівлі-продажу між сторонами, оскільки не відповідає вимогам цивільного законодавства.

Також позивачкою не доведено того факту, що саме вона є належним позивачем по справі і саме їй завдано шкоди внаслідок будь-яких протиправних дій відповідача по справі.

Позивачкою не доведено факту отримання в дар коштовної прикраси від третьої особи по справі, відповідно то факт, що вона є власником такої каблучки, відповідно саме вона є належним позивачем у даній справі.

З огляду на вищевказане, просить в задоволенні позовних вимог відмовити в повному обсязі.

МОТИВУВАЛЬНА ЧАСТИНА

Фактичні обставини справи, встановлені судом.

З наданих позивачем копій описів поштових вкладень та накладних поштових відправлень № 4000911696295 та №4001103261695 вбачається, шо 02 травня 2024 року засобами поштового зв`язку позивач надіслала відповідачу претензію, а 14 травня цього ж року надіслала цю претензію на його електронну пошту. 16 травня 2024 року поштове відправлення вручене відповідачеві. В претензії позивач просила про пропорційне зменшення ціни товару та відшкодування моральної шкоди, а також зобов`язалася не звертатися до суду за захистом свого порушеного права. Відповіді на претензію відповідач не надав. 06 червня 2024 року засобами поштового зв`язку позивач надіслала відповідачу запит на інформацію про вартість матеріалів, використаних для обручки, та вартість роботи. 14 липня 2024 року відправлення повернуто, відправнику за закінченням строку зберігання. Відповіді на запит відповідач не надав.

Також, позивачем на підтвердження позовних вимог надано копію паспорту прикраси датований 28.06.22 року на каблучку бренду «Kochut», моделі «Есмеральда», який не містить інформації про виробника, продавця та покупця цієї каблучки та роздруківку листування позивача в Instagram з користувачем (ІНФОРМАЦІЯ_3).

Норми права, застосовані судом та мотиви їх застосування.

Відносини між споживачами товарів, робіт і послуг та виробниками та продавцями товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг різних форм власності регулюються Законом від 12 травня 1991 р. № 1023-XII "Про захист прав споживачів" (далі - Закон № 1023-XII ). Цим Законом установлено права споживачів, а також визначено механізм їх захисту та основи реалізації державної політики у сфері захисту прав споживачів.

Згідно з п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону № 1023-XII споживач - це фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов`язаних із підприємницькою діяльністю або виконанням обов`язків найманого працівника.

Про факт придбання, замовлення товарів (послуг) у звичайний спосіб засобом доказування є розрахунковий документ - квитанція, товарний чи касовий чек, квиток, талон, розрахунковий документ, передбачений Законом України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", (п. 7 ч. 1 ст. 1 Закону N 1023-XII).

У п. 9 постанови Пленуму Верховного Суду України від 12 квітня 1996 р. N 5 "Про практику розгляду судами цивільних справ за поновами про захист прав споживачів" роз`яснено, що вимоги можуть заявляти споживачі, які мають на товари квитанцію, товарний чи касовий чек або інший письмовий документ. Втрата зазначених документів, неодержання їх при придбанні товару чи неможливість їх відновлення не позбавляє споживача права доводити факт купівлі-продажу з допомогою свідків.

Тобто, тягар доказування факту придбання, замовлення товарів (послуг) покладається на споживача.

Відповідно до Закону N 1023-XII укладення договору на відстані відбувається за допомогою засобів дистанційного зв`язку: телекомунікаційних мереж, поштового зв`язку, телебачення, інформаційних мереж, зокрема Інтернет (статті 1, 13 цього Закону).

Відповідно до п. 7, 8 ст. 1 цього Закону визначено, що договір це - усний чи письмовий правочин між споживачем і продавцем (виконавцем) про якість, терміни, ціну та інші умови, за яких реалізується продукція. Підтвердження вчинення усного правочину оформляється квитанцією, товарним чи касовим чеком, квитком, талоном або іншими документами (далі - розрахунковий документ); договір, укладений на відстані, - це договір, укладений продавцем (виконавцем) із споживачем за допомогою засобів дистанційного зв`язку.

Відповідно до частини першої статті 12 Цивільного процесуального кодексу /далі ЦПК/ України цивільне судочинство здійснюється на засадах змагальності сторін.

За загальними правилами доказування, визначеними статтями 12, 81 ЦПК України, кожна сторона зобов`язана довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом. Докази подаються сторонами та іншими особами, які беруть участь у справі. Доказування не може ґрунтуватися на припущеннях.

Згідно із частиною першою статті 76 ЦПК України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

Належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Предметом доказування є обставини, що підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення (частина перша та друга статті 77 ЦПК України).

Достовірними є докази, на підставі яких можна встановити дійсні обставини справи (стаття 79 ЦПК України).

Достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування (частина перша статті 80 ЦПК України).

Відповідно до частини першої статті 89 ЦПК України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.

Статтею 60 ЦПК України визначено, що кожна сторона зобов`язана довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, крім випадків, установлених ст. 61 цього Кодексу.

Указане правило діє, якщо в нормах матеріального права немає вказівки про перерозподіл обов`язків доказування.

При вирішенні спорів про захист прав споживачів слід ураховувати, що тягар доказування обставин, які звільняють від відповідальності за невиконання чи неналежне виконання зобов`язання, в тому числі й за спричинену шкоду, лежить на продавцеві (виготівникові).

Тягар доказування факту придбання, замовлення товарів (послуг) покладається на споживача.

Висновки суду.

У даній справі позивач посилається на те, що 30 травня 2022 року третя особа у справі - ОСОБА_2 (далі - ОСОБА_2 ) та Відповідач за допомогою засобів дистанційного зв`язку, а саме веб-сайту (https://jewellery.kochut.org/) уклали на відстані договір купівлі-продажу. Предметом цього договору було майно, яке буде створене продавцем у майбутньому, а саме: каблучка бренду «Kochut», моделі «Есмеральда», розміру 16.3, вартістю 940 доларів США. ОСОБА_2 зобов`язання за договором виконав в повному обсязі сплативши суму еквівалентну 940 доларам США - 27512 гривень. Відповідач надіслав каблучку з биркою та паспортом прикраси за допомогою сервісу доставки «Нова Пошта».

На підтвердження вказаних обставин позивач надав копії описів поштових вкладень про направлення претензії, копію паспорту прикраси датований 28.06.22 року на каблучку бренду «Kochut», моделі «Есмеральда», який не містить інформації про виробника, продавця та покупця цієї каблучки та роздруківку листування позивача в Instagram з користувачем (ІНФОРМАЦІЯ_3 ).

В той же час документу (квитанції або чеку чи іншого документу) про сплату вартості каблучки або товаротранспортну накладну позивач не надав.

Заперечуючи проти позову відповідач, серед іншого, посилається на те, що він ніколи не укладала будь яких угод з позивачем - ОСОБА_1 , що не здійснює виробництво та продаж ювелірних прикрас, основним видом діяльності товариства є виробництво та продаж меблів.

Оскільки матеріали справи не містять належних та допустимих доказів про те, що між сторонами був укладений договір купівлі-продажу та те, що покупцем каблучки був саме позивач, відповідач заперечує факт укладання договору з позивачем, суд приходить до висновку, що в задоволені позовних вимог слід відмовити.

Судові витрати.

У відповідності до ст.141 ЦПК України суд вирішує питання про розподіл судових витрат по справі.

Відповідно до ст.141 ЦПК України, витрати зі сплати судового збору слід залишити за позивачем.

Керуючись ст.ст. 12, 76-82, 89, 109, 141, 206, 258, 263, 264 ЦПК України,- суд

УХВАЛИВ:

В задоволені позовної заяви ОСОБА_1 до ТОВ «КОЧУТ», третя особа ОСОБА_2 про захист прав споживачів та стягнення моральної шкоди - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржене до Дніпровського апеляційного суду шляхом подання апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Учасник справи, якому рішення суду не було вручено у день його проголошення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення повного рішення суду.

Учасники справи:

Позивач - ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , (РНОКПП НОМЕР_2 , АДРЕСА_1 ).

Третя особа - ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ( АДРЕСА_2 ).

Відповідач - Товариство з обмеженою відповідальністю «КОЧУТ» (ЄДРПОУ 41907894), 88000, Ужгород, вул. Кошута, буд. 19).

СУДДЯ С.М. ДЕМИДЕНКО

СудПершотравенський міський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення05.05.2025
Оприлюднено08.05.2025
Номер документу127105017
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, пов’язаних із застосуванням Закону України «Про захист прав споживачів»

Судовий реєстр по справі —186/1990/24

Рішення від 05.05.2025

Цивільне

Першотравенський міський суд Дніпропетровської області

Демиденко С. М.

Ухвала від 06.12.2024

Цивільне

Першотравенський міський суд Дніпропетровської області

Демиденко С. М.

Ухвала від 03.12.2024

Цивільне

Першотравенський міський суд Дніпропетровської області

Демиденко С. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні