Герб України

Ухвала від 30.04.2025 по справі 947/10021/25

Кілійський районний суд одеської області

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

Справа № 947/10021/25

Провадження № 1-кс/947/5817/25

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30.04.2025 року м.Одеса

Слідчий суддяКиївського районногосуду містаОдеси ОСОБА_1 ,при секретарісудового засідання ОСОБА_2 ,власника майна ОСОБА_3 та йогозахисника,представника ПП«Васольбудстрой» адвоката ОСОБА_4 , розглянувши у судовому засіданні в м.Одесі клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_5 , погодженого з прокурором відділу Одеської обласної прокуратури ОСОБА_6 про арешт майна у кримінальному провадженні №42024162270000001 від19.01.2024, за ознаками кримінальних правопорушень, передбаченого ч.4 ст.191, ч.1 ст.366 КК України,

ВСТАНОВИВ:

Як вбачається з клопотання сторони обвинувачення про арешт майна, слідчим управлінням Головного управління Національної поліції в Одеській області здійснюється досудове розслідування кримінального провадження відомості про яке 19.01.2024 внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42024162270000001 за ознаками кримінальних правопорушень, передбаченого ч.4 ст.191, ч.1 ст.366 КК України.

Процесуальне керівництво досудовим розслідуванням у кримінальному проваджені здійснюється Одеською обласною прокуратурою.

В ході досудового розслідування встановлено, що 25.04.2023 між КНП «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради в особі генерального директора ОСОБА_7 (замовник) та ПП «Васольбудстрой» (зареєстровано за адресою: Одеська область, Арцизький район, с. Задунаївка, вул. Миру,164), в особі директора ОСОБА_3 (підрядник) укладено договір підряду №10-0423 про проведення капітального ремонту частини приміщень консультативно-діагнастичного відділення поліклініки (літ. А) КНП «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр Одеської обласної ради» з метою розміщення КТ за адресою: м.Одеса, вул.Нежданової,32.

Відповідно до наказу № 4-к ПП «Васольбудстрой» від 30.07.2017 ОСОБА_3 призначено на посаду директора ПП «Васольбудстрой».

Відповідно до п. 6.1 Статуту ПП «Васольбудстрой» (далі Статут) одноособовим виконавчим органом Підприємства, який здійснює керівництво його поточною діяльністю є директор Підприємства.

Відповідно до п. 6.3 Статуту до компетенції директора Підприємства належать усі питання діяльності Підприємства крім тих, що згідно з чинним законодавством, цим статутом належать виключно до компетенції іншого органу Підприємства.

Відповідно до п. 6.5 Статуту директор має право: без доручення представляти Підприємство у взаємовідносинах з фізичними та юридичними особами, органами державної влади та місцевого самоврядування, судовими закладами; відкривати рахунки Підприємства в банках та проводити операції за ними; укладати угоди від імені Підприємства на суму, що не перевищує 1 млн грн; видавати накази і розпорядження, обов`язкові для усіх співробітників Підприємства; здійснювати прийом та звільнення працівників, застосовувати до них стягнення та заохочення.

З огляду на викладене, у зв`язку із здійсненням підприємницької діяльності ПП «Васольбудстрой» при проведенні капітального ремонту частини приміщень консультативно-діагнастичного відділення поліклініки КНП «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр Одеської обласної ради» ОСОБА_3 , будучи наділеним організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими функціями, здійснював керівництво трудовим колективом, ділянкою роботи, виробничою діяльністю окремих працівників та здійснював управління приватним майном, використовував у своїй діяльності офіційні організаційно-правові документи у вигляді наказів, розпоряджень, вказівок, на правах єдиноначальності та в межах своєї компетенції, обов`язкові для виконання підлеглими, що слугують підставою для прийняття рішень, тобто відповідно до ст. 18 КК України, є службовою особою.

Відповідно до положень вказаного Договору, підрядник

ПП «Васольбудстрой» зобов`язується у відповідності до умов договору виконати роботи з «Капітального ремонту частини приміщень консультативно-діагнастичного відділення поліклініки (літ. А) КНП «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр Одеської обласної ради» з метою розміщення КТ за адресою: м. Одеса, вул. Нежданової, 32, код ДК 021:2015 45453000-7, а замовник зобов`язується прийняти ці роботи та оплатити.

Відповідно до п. 2.8 розділу 2 «Порядок виконання та приймання-передачi виконаних робіт» Договору, приймання-передача робіт здійснюється за Актом приймання-передачi виконаних робіт форми № КБ-2в (далі - Акт) i Довідками вapтості виконаних будівельних робіт i витрат форми №КБ-3 (Далі - Довідки). Після завершення виконання робіт Підрядник передає Замовнику два примірники Акту. Замовник протягом 5 робочих днів з моменту отримання Акту перевіряє обсяги виконаних робіт, їх якість та відповідність умовам Договору та підписує Акт, після чого повертає один екземпляр Акту Підряднику або надає Підряднику мотивовану письмову відмову від підписання Акту з вказівкою на недоліки, виявлені у виконаних роботах. Вказані недоліки підлягають усуненню Підрядником за його рахунок протягом тepміну, вказаного сторонами в Акті усунення недоліків, з моменту отримання письмової відмови Замовника. Акт при цьому підписується негайно після усунення відповідних недоліків Підрядником.

Відповідно до п 3.1, розділу 3 «Ціна Договору» Договору, Договірна ціна є динамічною, та загальна вартість проведення робіт складає 1 379 912, 81 грн.

Відповідно до п 6.1, розділу 6 «Права та обов`язки сторін» Договору, Замовник зобов`язаний: 6.1.1. Своєчасно i в повному обсязі оплачувати виконанні роботи; 6.1.2. Приймати виконані роботи, згідно акту КБ-2в та КБ-3; 6.1.3. Обсяг виконаних робіт та вартість приймається i підписується відповідальним інженером з технічного нагляду.

Відповідно до п 10.1, розділу 10 «Строк дії Договору» Договору, даний договір діє до 31.12.2023, а в частині розрахунків до повного виконання зобов`язань по Договору.

Форма акту приймання виконаних будівельних робіт №КБ-2в та довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати №КБ-3 мають статус примірних форм первинних документів з обліку в будівництві, які наведено в додатку Т та додатку У до Національного стандарту «Правила визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Під будівельними роботами мають на увазі будівельні, монтажні, ремонтно-будівельні, реставраційно-відновлювальні та пусконалагоджувальні роботи.

Відповідно до п. 1.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 цей стандарт обов`язковий при визначені вартості будівництва об`єктів, які споруджують за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Також п. 6.4.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачено, що при визначені вартості виконаних обсягів робіт і проведені взаєморозрахунків за виконані роботи по об`єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок державних коштів, застосовуються примірні форми первинних облікових документів «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (примірна форма №КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (примірна форма №КБ-3), які наведено у додатку Т та у додатку У.

У період 25.04.2023 по 08.09.2023 силами та засобами

ПП «Васольбудстрой», виконано роботи з капітального ремонту частини приміщень консультативно-діагнастичного відділення поліклініки (літ. А) КНП «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр Одеської обласної ради» з метою розміщення КТ за адресою: м. Одеса, вул. Нежданової, 32.

У подальшому, ОСОБА_3 перебуваючи на території Одеської області (більш точне місце у ході досудового розслідування не встановлено), у період часу з 25.04.2023 по 08.09.2023 (більш точного часу у ході досудового розслідування не встановлено), зловживаючи своїм службовим становищем, діючи умисно, маючи умисел на заволодіння коштами КНП «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради, усвідомлюючи суспільно небезпечний характер своїх дій і бажаючи настання шкідливих наслідків, керуючись корисливим мотивом, вніс до актів приймання виконаних будівельних робіт (примірної форми КБ-2в) №1 за квітень 2023 року від 27.04.2023 та акту примірної форми КБ-2в № 2 за травень-червень 2023 року від 08.09.2023, приймання виконаних будівельних робіт завідомо неправдиві відомості про види та вартість робіт, які фактично не виконувались та витрати на матеріали, які фактично не використовувались, завищивши обсяги фактично понесених ПП «Васольбудстрой» витрат на суму 311765, 26 грн, які засвідчив власним підписом від імені Підрядника та разом з

фінансово-бухгалтерською документацією передав до КНП «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради, що за адресою: м. Одеса, вул. Нежданової, 32, з метою безпідставного перерахування бюджетних коштів на рахунок ПП «Васольбудстрой» у розмірі 311765, 26 грн, спричинивши збитки «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради на вказану суму.

Крім того, у період часу з 25.04.2023 по 08.09.2023 ОСОБА_3 перебуваючи на території Одеської області (більш точне місце у ході досудового розслідування не встановлено), маючи умисел на заволодіння бюджетними коштами КНП «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради, усвідомлюючи суспільно небезпечний характер своїх дій і бажаючи настання шкідливих наслідків, керуючись корисливим мотивом, вніс до акту приймання виконаних будівельних робіт (примірної форми КБ-2в) №1 за квітень 2023 року від 27.04.2023 та акту примірної форми КБ-2в №2 за травень-червень 2023 року від 08.09.2023 та довідки про вартість виконаних будівельних робіт (примірної форми КБ-3), завідомо неправдиві відомості про види та вартість робіт, які фактично не виконувались та витрати на матеріали, які фактично не використовувались, завищивши обсяги фактично понесених ПП «Васольбудстрой» витрат на суму 311765, 26 грн, які засвідчив власним підписом.

На підставі вказаних документів, що містили завідомо недостовірні відомості, КНП «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради на розрахунковий рахунокПП «Васольбудстрой» НОМЕР_1 , відкритий в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» безпідставно перераховано бюджетні кошти у загальній сумі 311765, 26 грн.

Таким чином, ОСОБА_3 будучи службовою особою директором

ПП «Васольбудстрой» та виконуючи організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції, діючи умисно, з метою заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем вніс завідомо неправдиві відомості до офіційних документів, що стало підставою для необґрунтованого перерахування бюджетних коштів у загальній сумі 311765, 26 грн.

На підставі викладеного, 17.04.2025 ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , повідомлено про підозру у вчиненні злочину, передбаченого ч. 4 ст. 191 Кримінального кодексу України, за кваліфікуючими ознаками: заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчинене в умовах воєнного стану та у вчиненні злочину, передбаченого ч. 1 ст. 366 Кримінального кодексу України, за кваліфікуючими ознаками: службове підроблення, тобто внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей та видача службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів.

18.04.2025 КНП «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради визнано потерпілим у кримінальному провадженню.

18.04.2025 з КНП «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради надійшов цивільний позов до ОСОБА_3 .

Крім того, в рамках кримінального провадження №42024162270000001 здійснюється досудове розслідування за фактами скоєння кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191 КК України, при наступних обставинах.

Досудовим розслідуванням встановлено, що директор ПП «Васольбудстрой» ОСОБА_3 , разом із своєю дружиною ОСОБА_8 , та ОСОБА_9 , організували злочинну схему щодо заволодіння бюджетними коштами, залучивши до злочинної схеми посадових осіб відділу освіти Болградської міської ради Одеської області та КНП «Болградська центральна районна лікарня», а також інших фізичних та юридичних осіб, з метою привласнення бюджетних коштів підчас виконання робіт у сфері будівництва за бюджетні кошти.

Так, ОСОБА_8 , діючи за попередньою змовою з ОСОБА_3 , з метою завищення вартості виконаних робіт та будівельних матеріалів діючи для вчинення запланованого злочину протягом 2023-2024 рр. уклала ряд договорів з посадовими особами (замовниками) на розроблення проектно-кошторисної документації та супроводу замовника під час проходження експертизи проектів з будівництва, ремонту захисних споруд цивільного захисту в закладах освіти та медичних закладах, що розташовані в Одеській області.

В той же час, посадові особи відділу освіти Болградської міської ради Одеської області та КНП «Болградська центральна районна лікарня» діючи за попередньою змовою з ОСОБА_3 та іншими невстановленими слідством особами, з метою завищення вартості виконаних робіт та будівельних матеріалів діючи для вчинення запланованого злочину, в подальшому протягом 2023-2024 рр. з ПП «Васольбудстрой» в особі директора ОСОБА_3 (відповідно Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178) без застосування відкритих торгів укладено 15 договорів на капітальні ремонти захисних споруд цивільного захисту та ремонти приміщень що розташовані в Одеській області, на загальну суму більше 21 млн. грн.

Крім того до злочинної діяльності залучено інженерів з технічного нагляду, а саме ФОП ОСОБА_10 та директора ПП «У.Т.В.-Ізмаїл» ОСОБА_11 , які є відповідальним за здійснення технічного нагляду щодо виконання робіт на об`єктах.

Будівельні матеріали, що використовуються ПП «Васольбудстрой» в особі ОСОБА_3 на об`єктах будівництва закуповуються у підконтрольного ФОП ОСОБА_3 (тобто сам у себе) за заздалегідь завищеним цінам.

Так, 04.09.2023 між відділом освіти Болградської міської ради Одеської області та ПП «Васольбудстрой» укладено договір №172 про закупівлю робіт а саме: «Будівництво споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Табаківського ліцею Болградської міської ради Одеської області, за адресою: Болградський район, с. Табаки, вул. Гагаріна, 74». Ціна договору становила 9132454 грн. Строк виконання робіт до 01.12.2023.

На виконання зазначеного договору на рахунок ПП «Васольбудстрой» з місцевого бюджету Болградської міської ради Одеської області сплачено грошові кошти в повному обсязі.

Крім того 13.09.2024 між відділом освіти Болградської міської ради Одеської області та ПП «Васольбудстрой» укладено договір №144 про закупівлю робіт а саме: «Будівництво споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Табаківського ліцею Болградської міської ради Одеської області, за адресою: Болградський район, с. Табаки, вул. Гагаріна, 74». Коригування. Ціна договору становила 1344 899 грн. Строк виконання робіт до 31.12.2024.

Разом з цим встановлено, що фактично виконані роботи на об`єкті не відповідають роботам зазначеним в актах приймання виконаних будівельних робіт.

Крім того протягом 2023-2024 рр між КНП «Болградська центральна районна лікарня» Болградської міської ради Одеської області та ПП «Васольбудстрой» укладено три договори про закупівлю робіт з ремонту приміщень КНП «Болградська ЦРЛ» за адресою: Одеська область, м. Болград, вул. Ізмаїльська, 63». Загальна сума договорів складає 7 млн.735 тис. грн.

Разом з цим встановлено, що фактично виконані роботи на об`єктах

не відповідають роботам зазначеним в актах приймання виконаних будівельних робіт.

Таким чином, є підстави вважати, що службові особи Болградської міської ради Одеської області, відділу освіти Болградської міської ради Одеської області та ПП «Васольбудстрой», зловживаючи своїм службовим становищем в умовах воєнного стану здійснили розтрату та привласнення бюджетних грошових коштів.

02.04.2025 прокурором відділу Одеської обласної прокуратури кримінальні правопорушення за вказаними фактами об`єднанні в одне.

17.04.2025 слідчим на підставі ухвали Київського районного суду м.Одеси від 15.04.2025 проведено обшук за місцем здійснення діяльності підозрюваного ОСОБА_3 , за адресою: Одеська область, м.Ізмаїл, вул.Європейська, буд.7.

В ході обшуку виявлено та вилучено:

1.договір про закупівлю робіт № 105 від 18.0.2023, з додатками до нього, усього на 26 арк;

2.локальний кошторис № 02-01-02 на будівельні роботи по об`єкту «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) КНП «болградська ЦРЛ», усього на 6 арк.;

3.локальний кошторис № 02-01-03 на будівельні роботи по об`єкту «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) КНП «Болградська ЦРЛ», усього на 6 арк.;

4.локальний кошторис № 02-01-04 на будівельні роботи по об`єкту «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) КНП «Болградська ЦРЛ», усього на 5 арк.;

5.локальний кошторис № 02-01-05 на будівельні роботи по об`єкту «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) КНП «Болградська ЦРЛ», усього на 5 арк.;

6.локальний кошторис № 02-01-06 на будівельні роботи по об`єкту «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) КНП «Болградська ЦРЛ», усього на 3 арк.;

7.локальний кошторис № 02-01-06 на будівельні роботи по об`єкту «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) КНП «Болградська ЦРЛ», усього на 3 арк.;

8.локальний кошторис № 02-01-07 на будівельні роботи по об`єкту «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) КНП «Болградська ЦРЛ», усього на 7 арк.;

9.локальний кошторис № 02-01-08 на будівельні роботи по об`єкту «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) КНП «Болградська ЦРЛ», усього на 3 арк.;

10.підсумкова відомість ресурсів по об`єкту «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) КНП «Болградська ЦРЛ», усього на 17 арк.;

11.загальні виробничі витрати на будову по об`єкту «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) КНП «Болградська ЦРЛ», усього на 1 арк.;

12.договір про закупівлю робіт № 106 від 18.07.2023 з додатками, усього на 49 арк.;

13.локальний кошторис № 02-01-03 на будівельні роботи по об`єкту «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху головного лікувального корпусу КНП «болградська ЦРЛ», усього на 10 арк.;

14.локальний кошторис № 02-01-05 на будівельні роботи по об`єкту «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху головного лікувального корпусу КНП «болградська ЦРЛ», усього на 6 арк.;

15.локальний кошторис № 02-01-06 на будівельні роботи по об`єкту «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху головного лікувального корпусу КНП «болградська ЦРЛ», усього на 7 арк.;

16.локальний кошторис № 02-01-07 на будівельні роботи по об`єкту «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху головного лікувального корпусу КНП «Болградська ЦРЛ», усього на 9 арк.;

17.локальний кошторис № 02-01-08 на будівельні роботи по об`єкту «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху головного лікувального корпусу КНП «Болградська ЦРЛ», усього на 10 арк.;

18.локальний кошторис № 02-01-09 на будівельні роботи по об`єкту «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху головного лікувального корпусу КНП «Болградська ЦРЛ», усього на 10 арк.;

19.підсумкові відомість ресурсів по об`єкту «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху головного лікувального корпусу КНП «Болградська ЦРЛ», усього на 20 арк.;

20.загально виробничі витрати на будову по об`єкту «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху головного лікувального корпусу КНП «Болградська ЦРЛ», усього на 1 арк.;

21.акти на закриття прихованих робіт №, № 3, 2 1 по об`єкту «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху головного лікувального корпусу КНП «Болградська ЦРЛ», усього на 2 арк. та №, № 1, 2 «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) КНП «Болградська ЦРЛ»;

22.договір про закупівлю № 119 від 29.04.2024, з додатками, усього на 13 арк.;

23.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за травень 2024 від 03.05.2024 по об`єкту «Поточний ремонт на інші завершальні роботи частини приміщень першого поверху головного лікувального корпусу КНП «Болградська ЦРЛ», на 1 арк;

24.Акт (б/н) приймання виконаних робіт за травень 2024 від 03.05.2024 по об`єкту «Поточний ремонт на інші завершальні роботи частини приміщень першого поверху головного лікувального корпусу КНП «Болградська ЦРЛ», на 4 арк;

25.Підсумкова відомість ресурсів по об`єкту «Поточний ремонт на інші завершальні роботи частини приміщень першого поверху головного лікувального корпусу КНП «Болградська ЦРЛ», на 6 арк;

26.договір про закупівлю № 118 від 29.04.2024, з додатками, усього на 4 арк.;

27.акт приймання робіт по договору № 118 від 29.04.2024 на 1 арк;

Документи в яких містяться зразки почерку та підпису ОСОБА_3 та відтиски печатки ПП «Васольбудстрой»:

28.довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за травень 2024 до договору № 120 від 02.05.2024 на 1 арк.;

29.акт № 1 приймання виконаних робіт за травень 2024 до договору № 120 від 02.05.2024 на 18 арк.;

30.підсумкова відомість ресурсів за травень 2024 до договору № 120 від 02.05.2024 на 5 арк.;

31.розрахунок загальновиробничих витрат за травень 2024 до договору № 120 від 02.05.2024 на 1 арк.;

32.довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати б/н на 1 арк.;

33.акти приймання виконаних робіт б/н на 19 арк.;

34.розрахунок загальновиробничих витрат б/н на 1 арк.

35.довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати б/н на 1 арк.;

36.акти приймання виконаних робіт б/н на 14 арк.;

37.підсумкові відомість ресурсів на 9 арк.;

38.розрахунок загальновиробничих витрат б/н на 1 арк.

39.договір про проведення технічного нагляду № 205 від 17.11.2023 на 3 арк;

40.акт № 1 виконання робіт технічного нагляду за договором № 205 від 17.11.2023 на 1 арк;

41.Договір № 172 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 04.09.2023 з додатками, усього на 22 арк.;

42.локальний кошторис № 02-01-01 на будівельні роботи по об`єкту «будівництва споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Табаківського ліцею Болградської МР на 18 арк;

43.локальний кошторис № 02-01-02 на будівельні роботи по об`єкту «будівництва споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Табаківського ліцею Болградської МР на 10 арк;

44.локальний кошторис № 02-01-03 на будівельні роботи по об`єкту «будівництва споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Табаківського ліцею Болградської МР на 7 арк;

45.локальний кошторис № 02-01-04 на будівельні роботи по об`єкту «будівництва споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Табаківського ліцею Болградської МР на 6 арк;

46.локальний кошторис № 02-01-05 на будівельні роботи по об`єкту «будівництва споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Табаківського ліцею Болградської МР на 3 арк.

47.локальний кошторис № 02-01-06 на будівельні роботи по об`єкту «будівництва споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Табаківського ліцею Болградської МР на 2 арк;

48.локальний кошторис № 02-01-07 на будівельні роботи по об`єкту «будівництва споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Табаківського ліцею Болградської МР на 2 арк;

49.локальний кошторис № 02-01-09 на будівельні роботи по об`єкту «будівництва споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Табаківського ліцею Болградської МР на 1 арк;

50.локальний кошторис № 02-01-10 на будівельні роботи по об`єкту «будівництва споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Табаківського ліцею Болградської МР на 2 арк;

51.локальний кошторис № 02-01-011 на будівельні роботи по об`єкту «будівництва споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Табаківського ліцею Болградської МР на 3 арк;

52.локальний кошторис № 02-01-012 на будівельні роботи по об`єкту «будівництва споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Табаківського ліцею Болградської МР на 5 арк;

53.локальний кошторис № 02-01-013 на будівельні роботи по об`єкту «будівництва споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Табаківського ліцею Болградської МР на 3 арк;

54.локальний кошторис № 02-01-014 на будівельні роботи по об`єкту «будівництва споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Табаківського ліцею Болградської МР на 2 арк;

55.Підсумкова відомість ресурсів на 40 арк.;

56.Загально виробничі витрати на будову на 1 арк.

57.Акти на закриття прихованих робіт №, № 1 13;

58.Договір № FI-FR67/24 від 06.08.2024 на 8 арк.;

59.Сертифікат відповідності № в реєстрі UA 1.001.003642-13 з додатком усього на 8 арк.

60.Паспорт (інструкція з експлуатації) підіймальна платформа forstor, усього на 15 арк.;

61.Довідка про вартість виконаних робіт та витрати за липень 2023 від 09.08.2023 до договору № 105 від 18.07.2023 на 1 арк.;

62.Акт № 1 від 09.08.2023 за липень 2023 від 09.08.2023 до договору № 105 від 18.07.2023 на18 арк.

63.Підсумкова відомість ресурсів на 11 арк.;

64.Розрахунок загальновиробничих витрат до Акту КБ-2В на 1 арк;

65.Довідка про вартість виконаних робіт та витрати за липень 2023 від 09.08.2023 до договору № 106 від 18.07.2023 на 1 арк.;

66.Акт № 1 від 09.08.2023 за липень 2023 від 09.08.2023 до договору № 106 від 18.07.2023 на 38 арк.;

67.Підсумкова відомість ресурсів на 11 арк.;

68.Розрахунок загальновиробничих витрат до Акту КБ-2В на 1 арк;

69.Додаткова угода № 1 від 31.10.2023 до договору № 106 від 18.07.2023, з додатками, усього на 3 арк;

70.Додаткова угода № 2 від 31.10.2023 до договору № 106 від 18.07.2023, з додатками, усього на 3 арк;

71.Довідка про вартість виконаних робіт та витрати за листопад 2023 від 29.11.2023 до договору № 204 від 16.11.2023 на 1 арк.;

72.Акт від 29.11.2023 з за листопад 2023 до договору № 204 від 16.11.2023 на 3 арк.;

73.Підсумкова відомість ресурсів на 2 арк.;

74.Розрахунок загальновиробничих витрат на 1 арк.;

75.Договір про закупівлю робіт № 204 від 16.11.2023 з додатками усього на 15 арк;

76.Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкту будівництва на 2 арк;

77.Дефетний акт на 1 арк;

78.Договірна ціна на 2 арк»

79.Локальний кошторис на будівельні роботи№02-01-01 на 2 арк;

80.Підсумкова відомість ресурсів на 2 арк.;

81.Загальновиробничі витрати на будову на 1 арк;

82.Довідка про вартість виконаних робіт та витрати за листопад 2023 від 13.12.2023 до договору № 105 від 18.07.2023 на 1 арк.;

83.Акт б/н за листопад 2023 від 13.12.2023 до договору № 105 від 18.07.2023 на 6 арк.;

84.Підсумкова відомість ресурсів на 6 арк.;

85.Розрахунок загальновиробничих витрат на 1 арк.;

86.Довідка про вартість виконаних робіт та витрати за грудень 2023 від 21.12.2023 до договору № 105 від 18.07.2023 на 1 арк.;

87.Акт б/н за грудень 2023 від 21.12.2023 до договору № 105 від 18.07.2023 на 11 арк.;

88.Підсумкова відомість ресурсів на 6 арк.;

89.Розрахунок загальновиробничих витрат на 1 арк.;

90.Довідка про вартість виконаних робіт та витрати за грудень 2023 від 21.12.2023 до договору № 106 від 18.07.2023 на 1 арк.;

91.Акт б/н за грудень 2023 від 21.12.2023 до договору № 106 від 18.07.2023 на 24 арк.;

92.Підсумкова відомість ресурсів на 12 арк.;

93.Розрахунок загальновиробничих витрат на 1 арк.;

94.Договір № 7 на виконання проектних робіт від 22.08.2023, з додатками усього на 12 арк.

95.Експертний звіт№ 11/181-04/23 на 3 арк;

96.Рахунок № 181 на 1 арк.

97.Фіскальний чек від 07.04.2023 на суму 9900 грн.

98.Фіскальний чек від 03.04.2023 на суму 9900 грн.

99.Договір № 181 на проведення експертизи кошторисної частини проекту будівництва від 07.04.2023, з додатками, усього на 5 арк.;

100.Акт № 1 у двох примірниках на закриття прихованих робіт;

101.Акт № 2 у двох примірниках на закриття прихованих робіт;

102.Акт № 3 у трьох примірниках на закриття прихованих робіт;

103.Довідка про вартість виконаних робіт та витрати за квітень 2023 до договору № 10-0423 на 1 арк.;

104.Акт б/н за квітень 2023 до договору № 10-0423 на 8 арк.;

105.Підсумкова відомість ресурсів на 7 арк.;

106.Розрахунок загальновиробничих витрат на 1 арк.;

107.Довідка про вартість виконаних робіт та витрати за травень червень 2023 від 08.09.2023 до договору № 10-0423 від 25.04.2023 на 1 арк.;

108.Акт б/н за травень червень 2023 від 08.09.2023 до договору № 10-0423 від 25.04.2023, на 6 арк;

109.Підсумкова відомість ресурсів на 7 арк.;

110.Розрахунок загальновиробничих витрат на 1 арк.;

111.Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва № 23-04-3К по об`єкту «капітальний ремонт частини приміщень консультативно-діагностичного центру відділення поліклініки (літ. А) КНП «ОРПЦ» ООР, з додатками усього на 39 арк;

112.Заключна виписка за період 28.04.23 по 28.04.2024 ПП «Васольбудстрой» на 1 арк;

113.Видаткова накладна № РН-0001117 від 09.08.2023 на 1 арк;

114.Видаткова накладна № РН-0001116 від 28.04.2023 на 3 арк;

115.Розрахунок радіаційного захисту кабінету комп`ютерної томографії 3К по об`єкту «Капітальний ремонт частини приміщень консультативно-діагностичного центру відділення поліклініки КНП «ОРПЦ» ООР на 16 арк;

116.Договір поставки № 24-04-23 від 24.04.23з додатками на 5 арк;

117.Рахунок на оплату № ОП-00008253 від 05.05.24;

118.Рахунок фактура № 21 від 05.05.23;

119.Рахунок на оплату № 168 від 06.05.23

120.Рахунок на оплату №5 від 24.04.23

121.Договір поставки 24-04-23 від 24.04.2023 з додатками на 6 арк;

122.Довідка про вартість виконаних робіт та витрати за вересень 2024 від 23.09.2024 до договору № 144 від 13.09.2024 на 1 арк.;

123.Акт № 1 приймання виконаних робіт а вересень 2024 від 23.09.2024 до договору № 144 від 13.09.2024 на 9 арк.;

124.Підсумкова відомість ресурсів на 13 арк.;

125.Розрахунок загальновиробничих витрат на 1 арк.;

126.Пояснювальна записка на 1 арк;

127.Договірна ціна на 2 арк;

128.Дефектний акт на 3 арк;

129.Загально виробничі витрати на 1 арк;

130.Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 на 4 арк;

131.Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02 на 4 арк;

132.Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-03 на 2 арк;

133.Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-04 на 1 арк;

134.Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-05 на 2 арк;

135.Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-06 на 2 арк;

136.Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-07 на 2 арк;

137.Підсумкова відомість ресурсів на 11 арк.;

138.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати б/н по об`єкту «будівництва споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Табаківського ліцею Болградської МР на 2 арк;

139.Акт приймання виконаних будівельних робіт б/н по об`єкту «будівництва споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Табаківського ліцею Болградської МР на 4 арк;

140.Акт вартості устаткування придбання якого покладено на виконавця робіт б/н по об`єкту «будівництва споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Табаківського ліцею Болградської МР на 2 арк;

141.Підсумкова відомість ресурсів на 5 арк;

142.Догові поставки № 524-ПС від 30.11.2023 з доадтком на 8 арк.;

143.Договір поставки ДГ-0000040 від 27.02.23 на 2 арк;

144.Договір поставки та зберігання ДГ-0000040 від 27.02.23 на 2 арк;

145.Розрахунок фактура № СФ 000943 від 04.10.23 на 1 арк;

146.Видаткова накладна РН-0001008 на 1 арк;

147.Рахунок фактура № СФ-000984;

148.Видаткова накладна РН-0001009 на 1 арк;

149.Розрахунок фактура № СФ 000945 на 1 арк;

150.Видаткова накладна РН-0001010 на 1 арк;

151.Розрахунок фактура № СФ 000946 на 1 арк;

152.Видаткова накладна РН-0001011 на 1 арк;

153.Видаткові накладні з додатками до них №, № 23632, 21628, 280, 276, 278, 279, 277, 286, 288, 283, 25257, 21715, 21620,428, 289, 25256, 24896, 23447, 23446, 23448, 23445, 23630, 24184,24185, 5051, 1212;

154.Акт взаємозвірки між ТОВ «Майстер плюс» та ПП «Васольбстрой»;

155.Розрахунок фактура СФ-0000103, видаткова накладна № РН-0001244, розрахунок фактура СФ-0000102, видаткова накладна № РН-0001240, розрахунок фактура СФ-0000101, видаткова накладна № РН-0001243, розрахунок фактура СФ-0000100, видаткова накладна № РН-000121239, розрахунок фактура СФ-0000099, видаткова накладна № РН-0001237, розрахунок фактура СФ-0000115, видаткова накладна № РН-0001247, розрахунок фактура СФ-0000135, видаткова накладна № РН-0001268, розрахунок фактура СФ-0001046, видаткова накладна № РН-0001032, розрахунок фактура СФ-0001047, видаткова накладна № РН-0001026, видаткова накладна № РН-0001032, № РН-0001036, Товаро транспорті накладні № РН-0001161, № РН-0001161, № РН-0001268, № РН-0001247, № РН-0001244, № РН-0000172, № РН-0001240, № РН-0001243, № РН-0001239, № РН-0001237, видаткова накладна № РН-0000172, розрахунок фактура СФ-0000061, розрахунок фактура СФ-0000288, розрахунок фактура СФ-0000264,видаткова накладна № РН-00000270 ;

156.Видаткові накладні з додатками до них №, № 679, 24893, 20220, 22155,20222, 24894, 21799, 21822, 21831,21824,669, 21630;

157.Розхідні накладні №, № 16552, 1926, 16141,188, 17538, 1548, 17193, 1014, 1023, 261, 679, 15233, 16357, 16419, 80.

158.грошові кошти в сумі 61600 грн, (60 банкнот купюрами номіналом по 1000 грн, 1 банкнота номіналом 500 грн, 1 банкнота номіналом 200 грн, 9 банкнот номіналом 100 грн.)

159.Мобільний телефон марки Iphone 13 в корпусі синього кольору, ІМЕІ: НОМЕР_2 , з сім картою мобільного оператора за н.т. НОМЕР_3

160.мобільний телефон марки Iphone 11 в корпусі сірого кольору, ІМЕІ: НОМЕР_2 , з сім картою мобільного оператора за н.т. 098-5874-649.

161.Печатка «Інженера технічного нагляду реєстраційний номер №6551 ОСОБА_12 »

162.Комерційна пропозиція ФОП ОСОБА_8 у двох примірниках;

163.Лист № 165-15 від 13.02.2024,

164.Акт № 1 виконання робіт по договору б/н у двох примірниках на 2 арк;

165.Договір № 283-АП на проведення експертизи кошторисної частини проекту будівництва на 3 арк, з рахунком № НОМЕР_4 , акт прийому передачі виконаних робіт наданих послуг № 417 від 11.05.2023;

166.Договір № 189-АП на проведення експертизи кошторисної частини проекту будівництва на 3 арк, з рахунком № НОМЕР_5 , акт прийому передачі виконаних робіт наданих послуг № 310 від 22.02.2024;

167.Договір № 204-АП на проведення експертизи кошторисної частини проекту будівництва на 3 арк, з рахунком № НОМЕР_6 , акт прийому передачі виконаних робіт наданих послуг № 339 від 28.02.2024;

168.Договір № 308-АП на проведення експертизи кошторисної частини проекту будівництва на 3 арк, з рахунком № НОМЕР_7 , акт прийому передачі виконаних робіт наданих послуг № 472 від 20.03.2023;

169.Лист № 57 від 15.11.2024;

170.Лист № 37 від 27.05.2024;

171.Лист №19 від 29.11.2023. на 3 арк;

172.Лист № 20 від 29.11.2023, на2 арк;

173.Лист № 41 від 30.05.2024;

174.Копія наказу № 4-К ПП «Васольбудстрой»;

175.Копія квитанції на 2 арк ;

176.Витяг з Інформаційно аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної вілповідальності»

177.Ноутбук марки Lenovo model 80QQ S/N PF0P7A4L, з зарядним пристроєм до нього, на якому міститься документи стосовно ПП «Восольбустрой» та КНП «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр`ю

Слідчий зазначає, що вилучені речі та документи підтверджують протиправну діяльність ОСОБА_3 та групи осіб, причетних до скоєння кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст.191 КК України.

17.04.2025 вилучені речі та грошові кошти визнано речовими доказами та долучено до матеріалів кримінального провадження постановою слідчого.

Слідчий звертається з клопотанням про арешт майна з метою збереження речових доказів.

Прокурор та слідчий направили на адресу суду заяви про розгляд клопотання у їх відсутності, в яких просили клопотання задовольнити посилаючись на доводи викладені письмово.

Захисник ОСОБА_3 та представникПП «Васольбудстрой» адвокат ОСОБА_4 надала письмові заперечення на клопотання в яких зазначила, що пред`явлена ОСОБА_3 підозра є необґрунтованою, накладення арешту на речі та документи вилучені під час проведення обшуку перешкоджатиме подальшій правомірній господарській діяльності ПП «Васольбудстрой» і буде неприйнятно обтяжливим заходом забезпечення кримінального провадження та впливатиме на інших суб`єктів, яким надаються послуги підприємством. Зауважила, що клопотання надійшло для розгляду до слідчого судді з порушенням строків звернення з такого роду клопотаннями. В судовому засіданні заперечувала проти накладення арешту на вилучені грошові кошти, оскільки вони не мають жодного відношення до кримінального провадження, не отримані в результаті вчинення злочину, набуті легально, в результаті вчинення правочину, просила відмовити у задоволенні клопотання.

Власник майна ОСОБА_3 підтримав думку свого захисника, просив відмовити у задоволенні клопотання.

Вивчивши клопотання та матеріали, які обґрунтовують доводи клопотання, письмові заперечення, вислухавши думку учасників судового засідання, слідчий суддя вважає, що клопотання прокурорапідлягає частковому задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до п.1, п.2 ст.131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження. Заходом забезпечення кримінального провадження є, зокрема, арешт майна.

Згідно з ч.1 ст.170 КПК України, арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи.

У відповідності до ч.2 ст.170 КПК України, арешт майна допускається з метою забезпечення: 1) збереження речових доказів; 2) спеціальної конфіскації; 3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; 4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.

Відповідно до ч.10 ст.170 КПК України, арешт може бути накладений у встановленому цим Кодексом порядку на рухоме чи нерухоме майно, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковій формі, в тому числі кошти та цінності, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, видаткові операції, цінні папери, майнові, корпоративні права, щодо яких ухвалою чи рішенням слідчого судді, суду визначено необхідність арешту майна.

Не може бути арештовано майно, якщо воно перебуває у власності добросовісного набувача, крім арешту майна з метою забезпечення збереження речових доказів.

В судовому засіданні встановлено, що частина вилученого в ході обшуку майна відповідає критеріям ч.1 ст.98 КПК України, оскільки вилучене майно могло зберегти на собі сліди вчинення зазначеного у клопотанні кримінального правопорушення, є всі підстави вважати що могло бути знаряддям вчинення злочину, що в свою чергу свідчить про наявність необхідності в забезпеченні збереження вилученого майна.

Накладення арешту на вилучені під час обшуку мобільні телефони, ноутбук та фінансово-господарські документи потрібно для проведення їх детального огляду, призначення судових експертиз, які неможливо провести без наявності у органу досудового розслідування вилученого майна, з метою встановлення наявності доказів, що можуть мати суттєве значення для кримінального провадження.

Зв`язок даного майна із вчиненням злочинів, передбачених ч ч.4 ст.191, ч.1 ст.366 КК України, підлягає встановленню в процесі здійснення досудового розслідування, а отже арешт даного майна є виправданим.

Викладене в повній мірі підтверджується долученою до матеріалів клопотання постановою від 17.04.2025 року про визнання та залучення в якості речових доказів, згідно якої вищезазначене вилучене майно визнано речовими доказами у кримінальному провадженні.

В клопотанні про арешт майна прямо зазначено підставу та мету арешту майна, наведено відповідне обґрунтування, вказано обсяг та вид майна, яке визнано речовим доказом у кримінальному провадженні, а також зазначено про відповідність цього майна критеріям ст.98 КПК України.

При вирішенні питання про арешт майна слідчий суддя повинен враховувати: правову підставу для арешту майна; можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні; розумність та співмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження; наслідки арешту майна для підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб.

Таким чином, слідчий суддя вважає, що на даній стадії кримінального провадження існують достатні підстави для накладення арешту на зазначене майно, які виправдовують таке втручання у право власності та є співрозмірним із завданнями кримінального провадження.

Разом з тим, у клопотанні слідчого не зазначено, якими доказами підтверджуються доводи про те, що вилучені під час обшуку грошові кошти відповідають критеріям, передбаченим ч.1 ст.98 КПК України, тобто належним чином не вмотивовано, яке відношення вилучені гроші мають саме до цього кримінального провадження, зокрема не долучено жодних доказів незаконності джерела походження вилучених грошових коштів за місцем здійснення діяльності ПП «Васольбудстрой» та ОСОБА_3 , що за версією органу досудового розслідування може бути причетний до вчинення зазначених злочинів.

Також, органом досудового розслідування на підтвердження клопотання про накладення арешту на грошові кошти не надано доказів, що останні набуті кримінально протиправним шляхом, одержані внаслідок вчинення кримінального правопорушення або є доходами від такого майна.

За таких обставин, ініціювання стороною обвинувачення питання про накладення арешту на вилучені в ході обшуку грошові кошти, не відповідає положенням Конституції України, кримінального процесуального закону України та практиці Європейського суду з прав людини.

Так, вилучені під час обшуку грошові кошти на в сумі 61600 грн, є майном, що не має відношення до предмету розслідування кримінального провадження №42024162270000001 від19.01.2024, за ознаками кримінальних правопорушень, передбаченого ч.4 ст.191, ч.1 ст.366 КК України.

З урахуванням встановлених під час розгляду обставин, слідчий суддя констатує, що наразі відсутні законні підстави для застосування обмежувальних заходів щодо грошових коштів вилучених під час проведення обшуку за місцем здійснення діяльності ОСОБА_3 , за адресою: АДРЕСА_1 .

Щодо доводів адвоката ОСОБА_4 , про пропуск строку звернення з відповідним клопотанням до слідчого судді, зазначаю наступне: санкціонований ухвалою слідчого судді від 15.04.2025 року обшук за місцем здійснення діяльності ПП «Васольбудстрой» та ОСОБА_3 , за адресою: АДРЕСА_1 було проведено 17.04.2025 року. Клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_5 , погодженого з прокурором відділу Одеської обласної прокуратури ОСОБА_6 про арешт майна у кримінальному провадженні №42024162270000001 від19.01.2024, за ознаками кримінальних правопорушень, передбаченого ч.4 ст.191, ч.1 ст.366 КК України скеровано до Київського районного суду м.Одеси 18.04.2025 року. У зв`язку з вищевикладеним слідчий суддя вважає, що доводи захисника щодо пропуску строку звернення із клопотанням про накладення арешту на майно не знайшли свого підтвердження.

Таким чином, враховуючи наявність правових підстав для накладення арешту на вилучене майно, оскільки існує необхідність в забезпеченні його збереження, слідчий суддя приходить до переконання, що клопотання слідчого підлягає частковому задоволенню.

Керуючись ст.ст.170, 171, 172, 173, 309, 395 КПК України, слідчий суддя,-

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_5 , погодженого з прокурором відділу Одеської обласної прокуратури ОСОБА_6 про арешт майна у кримінальному провадженні №42024162270000001 від19.01.2024, за ознаками кримінальних правопорушень, передбаченого ч.4 ст.191, ч.1 ст.366 КК України задовольнити частково.

Накласти арешт на майно, яке вилучене 17.04.2025 під час проведення обшуку за місцем здійснення діяльності підозрюваного ОСОБА_3 , за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:

1.договір про закупівлю робіт № 105 від 18.0.2023, з додатками до нього, усього на 26 арк;

2.локальний кошторис № 02-01-02 на будівельні роботи по об`єкту «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) КНП «болградська ЦРЛ», усього на 6 арк.;

3.локальний кошторис № 02-01-03 на будівельні роботи по об`єкту «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) КНП «Болградська ЦРЛ», усього на 6 арк.;

4.локальний кошторис № 02-01-04 на будівельні роботи по об`єкту «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) КНП «Болградська ЦРЛ», усього на 5 арк.;

5.локальний кошторис № 02-01-05 на будівельні роботи по об`єкту «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) КНП «Болградська ЦРЛ», усього на 5 арк.;

6.локальний кошторис № 02-01-06 на будівельні роботи по об`єкту «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) КНП «Болградська ЦРЛ», усього на 3 арк.;

7.локальний кошторис № 02-01-06 на будівельні роботи по об`єкту «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) КНП «Болградська ЦРЛ», усього на 3 арк.;

8.локальний кошторис № 02-01-07 на будівельні роботи по об`єкту «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) КНП «Болградська ЦРЛ», усього на 7 арк.;

9.локальний кошторис № 02-01-08 на будівельні роботи по об`єкту «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) КНП «Болградська ЦРЛ», усього на 3 арк.;

10.підсумкова відомість ресурсів по об`єкту «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) КНП «Болградська ЦРЛ», усього на 17 арк.;

11.загальні виробничі витрати на будову по об`єкту «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) КНП «Болградська ЦРЛ», усього на 1 арк.;

12.договір про закупівлю робіт № 106 від 18.07.2023 з додатками, усього на 49 арк.;

13.локальний кошторис № 02-01-03 на будівельні роботи по об`єкту «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху головного лікувального корпусу КНП «болградська ЦРЛ», усього на 10 арк.;

14.локальний кошторис № 02-01-05 на будівельні роботи по об`єкту «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху головного лікувального корпусу КНП «болградська ЦРЛ», усього на 6 арк.;

15.локальний кошторис № 02-01-06 на будівельні роботи по об`єкту «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху головного лікувального корпусу КНП «болградська ЦРЛ», усього на 7 арк.;

16.локальний кошторис № 02-01-07 на будівельні роботи по об`єкту «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху головного лікувального корпусу КНП «Болградська ЦРЛ», усього на 9 арк.;

17.локальний кошторис № 02-01-08 на будівельні роботи по об`єкту «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху головного лікувального корпусу КНП «Болградська ЦРЛ», усього на 10 арк.;

18.локальний кошторис № 02-01-09 на будівельні роботи по об`єкту «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху головного лікувального корпусу КНП «Болградська ЦРЛ», усього на 10 арк.;

19.підсумкові відомість ресурсів по об`єкту «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху головного лікувального корпусу КНП «Болградська ЦРЛ», усього на 20 арк.;

20.загально виробничі витрати на будову по об`єкту «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху головного лікувального корпусу КНП «Болградська ЦРЛ», усього на 1 арк.;

21.акти на закриття прихованих робіт №, № 3, 2 1 по об`єкту «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху головного лікувального корпусу КНП «Болградська ЦРЛ», усього на 2 арк. та №, № 1, 2 «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) КНП «Болградська ЦРЛ»;

22.договір про закупівлю № 119 від 29.04.2024, з додатками, усього на 13 арк.;

23.Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за травень 2024 від 03.05.2024 по об`єкту «Поточний ремонт на інші завершальні роботи частини приміщень першого поверху головного лікувального корпусу КНП «Болградська ЦРЛ», на 1 арк;

24.Акт (б/н) приймання виконаних робіт за травень 2024 від 03.05.2024 по об`єкту «Поточний ремонт на інші завершальні роботи частини приміщень першого поверху головного лікувального корпусу КНП «Болградська ЦРЛ», на 4 арк;

25.Підсумкову відомість ресурсів по об`єкту «Поточний ремонт на інші завершальні роботи частини приміщень першого поверху головного лікувального корпусу КНП «Болградська ЦРЛ», на 6 арк;

26.договір про закупівлю № 118 від 29.04.2024, з додатками, усього на 4 арк.;

27.акт приймання робіт по договору № 118 від 29.04.2024 на 1 арк;

28.довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за травень 2024 до договору № 120 від 02.05.2024 на 1 арк.;

29.акт № 1 приймання виконаних робіт за травень 2024 до договору № 120 від 02.05.2024 на 18 арк.;

30.підсумкову відомість ресурсів за травень 2024 до договору № 120 від 02.05.2024 на 5 арк.;

31.розрахунок загальновиробничих витрат за травень 2024 до договору № 120 від 02.05.2024 на 1 арк.;

32.довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати б/н на 1 арк.;

33.акти приймання виконаних робіт б/н на 19 арк.;

34.розрахунок загальновиробничих витрат б/н на 1 арк.

35.довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати б/н на 1 арк.;

36.акти приймання виконаних робіт б/н на 14 арк.;

37.підсумкові відомість ресурсів на 9 арк.;

38.розрахунок загальновиробничих витрат б/н на 1 арк.

39.договір про проведення технічного нагляду № 205 від 17.11.2023 на 3 арк;

40.акт № 1 виконання робіт технічного нагляду за договором № 205 від 17.11.2023 на 1 арк;

41.Договір № 172 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 04.09.2023 з додатками, усього на 22 арк.;

42.локальний кошторис № 02-01-01 на будівельні роботи по об`єкту «будівництва споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Табаківського ліцею Болградської МР на 18 арк;

43.локальний кошторис № 02-01-02 на будівельні роботи по об`єкту «будівництва споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Табаківського ліцею Болградської МР на 10 арк;

44.локальний кошторис № 02-01-03 на будівельні роботи по об`єкту «будівництва споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Табаківського ліцею Болградської МР на 7 арк;

45.локальний кошторис № 02-01-04 на будівельні роботи по об`єкту «будівництва споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Табаківського ліцею Болградської МР на 6 арк;

46.локальний кошторис № 02-01-05 на будівельні роботи по об`єкту «будівництва споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Табаківського ліцею Болградської МР на 3 арк.

47.локальний кошторис № 02-01-06 на будівельні роботи по об`єкту «будівництва споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Табаківського ліцею Болградської МР на 2 арк;

48.локальний кошторис № 02-01-07 на будівельні роботи по об`єкту «будівництва споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Табаківського ліцею Болградської МР на 2 арк;

49.локальний кошторис № 02-01-09 на будівельні роботи по об`єкту «будівництва споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Табаківського ліцею Болградської МР на 1 арк;

50.локальний кошторис № 02-01-10 на будівельні роботи по об`єкту «будівництва споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Табаківського ліцею Болградської МР на 2 арк;

51.локальний кошторис № 02-01-011 на будівельні роботи по об`єкту «будівництва споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Табаківського ліцею Болградської МР на 3 арк;

52.локальний кошторис № 02-01-012 на будівельні роботи по об`єкту «будівництва споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Табаківського ліцею Болградської МР на 5 арк;

53.локальний кошторис № 02-01-013 на будівельні роботи по об`єкту «будівництва споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Табаківського ліцею Болградської МР на 3 арк;

54.локальний кошторис № 02-01-014 на будівельні роботи по об`єкту «будівництва споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Табаківського ліцею Болградської МР на 2 арк;

55.Підсумкова відомість ресурсів на 40 арк.;

56.Загально виробничі витрати на будову на 1 арк.

57.Акти на закриття прихованих робіт №, № 1 13;

58.Договір № FI-FR67/24 від 06.08.2024 на 8 арк.;

59.Сертифікат відповідності № в реєстрі UA 1.001.003642-13 з додатком усього на 8 арк.

60.Паспорт (інструкція з експлуатації) підіймальна платформа forstor, усього на 15 арк.;

61.Довідку про вартість виконаних робіт та витрати за липень 2023 від 09.08.2023 до договору № 105 від 18.07.2023 на 1 арк.;

62.Акт № 1 від 09.08.2023 за липень 2023 від 09.08.2023 до договору № 105 від 18.07.2023 на18 арк.

63.Підсумкову відомість ресурсів на 11 арк.;

64.Розрахунок загальновиробничих витрат до Акту КБ-2В на 1 арк;

65.Довідку про вартість виконаних робіт та витрати за липень 2023 від 09.08.2023 до договору № 106 від 18.07.2023 на 1 арк.;

66.Акт № 1 від 09.08.2023 за липень 2023 від 09.08.2023 до договору № 106 від 18.07.2023 на 38 арк.;

67.Підсумкову відомість ресурсів на 11 арк.;

68.Розрахунок загальновиробничих витрат до Акту КБ-2В на 1 арк;

69.Додаткову угоду № 1 від 31.10.2023 до договору № 106 від 18.07.2023, з додатками, усього на 3 арк.;

70.Додаткову угоду № 2 від 31.10.2023 до договору № 106 від 18.07.2023, з додатками, усього на 3 арк.;

71.Довідку про вартість виконаних робіт та витрати за листопад 2023 від 29.11.2023 до договору № 204 від 16.11.2023 на 1 арк.;

72.Акт від 29.11.2023 з за листопад 2023 до договору № 204 від 16.11.2023 на 3 арк.;

73.Підсумкову відомість ресурсів на 2 арк.;

74.Розрахунок загальновиробничих витрат на 1 арк.;

75.Договір про закупівлю робіт № 204 від 16.11.2023 з додатками усього на 15 арк;

76.Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкту будівництва на 2 арк;

77.Дефетний акт на 1 арк;

78.Договірна ціна на 2 арк»

79.Локальний кошторис на будівельні роботи№02-01-01 на 2 арк;

80.Підсумкова відомість ресурсів на 2 арк.;

81.Загальновиробничі витрати на будову на 1 арк;

82.Довідку про вартість виконаних робіт та витрати за листопад 2023 від 13.12.2023 до договору № 105 від 18.07.2023 на 1 арк.;

83.Акт б/н за листопад 2023 від 13.12.2023 до договору № 105 від 18.07.2023 на 6 арк.;

84.Підсумкову відомість ресурсів на 6 арк.;

85.Розрахунок загальновиробничих витрат на 1 арк.;

86.Довідку про вартість виконаних робіт та витрати за грудень 2023 від 21.12.2023 до договору № 105 від 18.07.2023 на 1 арк.;

87.Акт б/н за грудень 2023 від 21.12.2023 до договору № 105 від 18.07.2023 на 11 арк.;

88.Підсумкову відомість ресурсів на 6 арк.;

89.Розрахунок загальновиробничих витрат на 1 арк.;

90.Довідку про вартість виконаних робіт та витрати за грудень 2023 від 21.12.2023 до договору № 106 від 18.07.2023 на 1 арк.;

91.Акт б/н за грудень 2023 від 21.12.2023 до договору № 106 від 18.07.2023 на 24 арк.;

92.Підсумкову відомість ресурсів на 12 арк.;

93.Розрахунок загальновиробничих витрат на 1 арк.;

94.Договір № 7 на виконання проектних робіт від 22.08.2023, з додатками усього на 12 арк.

95.Експертний звіт№ 11/181-04/23 на 3 арк;

96.Рахунок № 181 на 1 арк.

97.Фіскальний чек від 07.04.2023 на суму 9900 грн.

98.Фіскальний чек від 03.04.2023 на суму 9900 грн.

99.Договір № 181 на проведення експертизи кошторисної частини проекту будівництва від 07.04.2023, з додатками, усього на 5 арк.;

100.Акт № 1 у двох примірниках на закриття прихованих робіт;

101.Акт № 2 у двох примірниках на закриття прихованих робіт;

102.Акт № 3 у трьох примірниках на закриття прихованих робіт;

103.Довідку про вартість виконаних робіт та витрати за квітень 2023 до договору № 10-0423 на 1 арк.;

104.Акт б/н за квітень 2023 до договору № 10-0423 на 8 арк.;

105.Підсумкову відомість ресурсів на 7 арк.;

106.Розрахунок загальновиробничих витрат на 1 арк.;

107.Довідку про вартість виконаних робіт та витрати за травень червень 2023 від 08.09.2023 до договору № 10-0423 від 25.04.2023 на 1 арк.;

108.Акт б/н за травень червень 2023 від 08.09.2023 до договору № 10-0423 від 25.04.2023, на 6 арк.;

109.Підсумкову відомість ресурсів на 7 арк.;

110.Розрахунок загальновиробничих витрат на 1 арк.;

111.Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва № 23-04-3К по об`єкту «капітальний ремонт частини приміщень консультативно-діагностичного центру відділення поліклініки (літ. А) КНП «ОРПЦ» ООР, з додатками усього на 39 арк;

112.Заключну виписку за період 28.04.23 по 28.04.2024 ПП «Васольбудстрой» на 1 арк;

113.Видаткову накладну № РН-0001117 від 09.08.2023 на 1 арк;

114.Видаткову накладну № РН-0001116 від 28.04.2023 на 3 арк;

115.Розрахунок радіаційного захисту кабінету комп`ютерної томографії 3К по об`єкту «Капітальний ремонт частини приміщень консультативно-діагностичного центру відділення поліклініки КНП «ОРПЦ» ООР на 16 арк;

116.Договір поставки № 24-04-23 від 24.04.23з додатками на 5 арк;

117.Рахунок на оплату № ОП-00008253 від 05.05.24;

118.Рахунок фактура № 21 від 05.05.23;

119.Рахунок на оплату № 168 від 06.05.23

120.Рахунок на оплату №5 від 24.04.23

121.Договір поставки 24-04-23 від 24.04.2023 з додатками на 6 арк;

122.Довідку про вартість виконаних робіт та витрати за вересень 2024 від 23.09.2024 до договору № 144 від 13.09.2024 на 1 арк.;

123.Акт № 1 приймання виконаних робіт а вересень 2024 від 23.09.2024 до договору № 144 від 13.09.2024 на 9 арк.;

124.Підсумкову відомість ресурсів на 13 арк.;

125.Розрахунок загальновиробничих витрат на 1 арк.;

126.Пояснювальну записку на 1 арк.;

127.Договірну ціну на 2 арк.;

128.Дефектний акт на 3 арк.;

129.Загально виробничі витрати на 1 арк.;

130.Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 на 4 арк.;

131.Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02 на 4 арк.;

132.Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-03 на 2 арк.;

133.Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-04 на 1 арк.;

134.Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-05 на 2 арк.;

135.Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-06 на 2 арк.;

136.Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-07 на 2 арк.;

137.Підсумкову відомість ресурсів на 11 арк.;

138.Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати б/н по об`єкту «будівництва споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Табаківського ліцею Болградської МР на 2 арк.;

139.Акт приймання виконаних будівельних робіт б/н по об`єкту «будівництва споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Табаківського ліцею Болградської МР на 4 арк.;

140.Акт вартості устаткування придбання якого покладено на виконавця робіт б/н по об`єкту «будівництва споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Табаківського ліцею Болградської МР на 2 арк.;

141.Підсумкову відомість ресурсів на 5 арк.;

142.Договір поставки № 524-ПС від 30.11.2023 з додатком на 8 арк.;

143.Договір поставки ДГ-0000040 від 27.02.23 на 2 арк.;

144.Договір поставки та зберігання ДГ-0000040 від 27.02.23 на 2 арк.;

145.Розрахунок фактуру № СФ 000943 від 04.10.23 на 1 арк.;

146.Видаткову накладну РН-0001008 на 1 арк.;

147.Рахунок фактуру № СФ-000984;

148.Видаткову накладну РН-0001009 на 1 арк.;

149.Розрахунок фактуру № СФ 000945 на 1 арк.;

150.Видаткову накладну РН-0001010 на 1 арк.;

151.Розрахунок фактуру № СФ 000946 на 1 арк.;

152.Видаткову накладну РН-0001011 на 1 арк.;

153.Видаткові накладні з додатками до них №, № 23632, 21628, 280, 276, 278, 279, 277, 286, 288, 283, 25257, 21715, 21620,428, 289, 25256, 24896, 23447, 23446, 23448, 23445, 23630, 24184,24185, 5051, 1212;

154.Акт взаємозвірки між ТОВ «Майстер плюс» та ПП «Васольбстрой»;

155.Розрахунок фактуру СФ-0000103, видаткова накладна № РН-0001244, розрахунок фактура СФ-0000102, видаткова накладна № РН-0001240, розрахунок фактура СФ-0000101, видаткова накладна № РН-0001243, розрахунок фактура СФ-0000100, видаткова накладна № РН-000121239, розрахунок фактура СФ-0000099, видаткова накладна № РН-0001237, розрахунок фактура СФ-0000115, видаткова накладна № РН-0001247, розрахунок фактура СФ-0000135, видаткова накладна № РН-0001268, розрахунок фактура СФ-0001046, видаткова накладна № РН-0001032, розрахунок фактура СФ-0001047, видаткова накладна № РН-0001026, видаткова накладна № РН-0001032, № РН-0001036, Товаро транспорті накладні № РН-0001161, № РН-0001161, № РН-0001268, № РН-0001247, № РН-0001244, № РН-0000172, № РН-0001240, № РН-0001243, № РН-0001239, № РН-0001237, видаткова накладна № РН-0000172, розрахунок фактура СФ-0000061, розрахунок фактура СФ-0000288, розрахунок фактура СФ-0000264,видаткова накладна № РН-00000270 ;

156.Видаткові накладні з додатками до них №, № 679, 24893, 20220, 22155,20222, 24894, 21799, 21822, 21831,21824,669, 21630;

157.Розхідні накладні №, № 16552, 1926, 16141,188, 17538, 1548, 17193, 1014, 1023, 261, 679, 15233, 16357, 16419, 80.

158.Мобільний телефон марки Iphone 13 в корпусі синього кольору, ІМЕІ: НОМЕР_2 , з сім картою мобільного оператора за н.т.

НОМЕР_8 .мобільний телефон марки Iphone 11 в корпусі сірого кольору, ІМЕІ: НОМЕР_2 , з сім картою мобільного оператора за н.т. 098-5874-649.

160.Печатку «Інженера технічного нагляду реєстраційний номер №6551 ОСОБА_12 »

161.Комерційну пропозицію ФОП ОСОБА_8 у двох примірниках;

162.Лист № 165-15 від 13.02.2024,

163.Акт № 1 виконання робіт по договору б/н у двох примірниках на 2 арк;

164.Договір № 283-АП на проведення експертизи кошторисної частини проекту будівництва на 3 арк., з рахунком № НОМЕР_4 , акт прийому передачі виконаних робіт наданих послуг № 417 від 11.05.2023;

165.Договір № 189-АП на проведення експертизи кошторисної частини проекту будівництва на 3 арк., з рахунком № НОМЕР_5 , акт прийому передачі виконаних робіт наданих послуг № 310 від 22.02.2024;

166.Договір № 204-АП на проведення експертизи кошторисної частини проекту будівництва на 3 арк., з рахунком № НОМЕР_6 , акт прийому передачі виконаних робіт наданих послуг № 339 від 28.02.2024;

167.Договір № 308-АП на проведення експертизи кошторисної частини проекту будівництва на 3 арк., з рахунком № 308-АП, акт прийому передачі виконаних робіт наданих послуг № 472 від 20.03.2023;

168.Лист № 57 від 15.11.2024;

169.Лист № 37 від 27.05.2024;

170.Лист №19 від 29.11.2023. на 3 арк.;

171.Лист № 20 від 29.11.2023, на2 арк.;

172.Лист № 41 від 30.05.2024;

173.Копію наказу № 4-К ПП «Васольбудстрой»;

174.Копію квитанції на 2 арк ;

175.Витяг з Інформаційно аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності»;

176.Ноутбук марки Lenovo model 80QQ S/N PF0P7A4L, з зарядним пристроєм до нього, на якому міститься документи стосовно ПП «Васольбустрой» та КНП «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр».

У задоволені клопотання в іншій частині - відмовити та повернути вилучене майно - його власнику.

Виконання ухвали покласти на старшого слідчого СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_5 .

Відповідно до ст.175 КПК України ухвала про арешт майна виконується негайно слідчим, прокурором.

Ухвала може бути оскаржена протягом п`яти діб з дня її проголошення до Одеського апеляційного суду.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКілійський районний суд Одеської області
Дата ухвалення рішення30.04.2025
Оприлюднено09.05.2025
Номер документу127169375
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —947/10021/25

Ухвала від 21.05.2025

Кримінальне

Одеський апеляційний суд

Артеменко І. А.

Ухвала від 21.05.2025

Кримінальне

Одеський апеляційний суд

Артеменко І. А.

Ухвала від 14.05.2025

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Тішко Д. А.

Ухвала від 30.04.2025

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Тішко Д. А.

Ухвала від 25.04.2025

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Тішко Д. А.

Ухвала від 25.04.2025

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Тішко Д. А.

Ухвала від 30.04.2025

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Тішко Д. А.

Ухвала від 30.04.2025

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Тішко Д. А.

Ухвала від 24.04.2025

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Тішко Д. А.

Ухвала від 24.04.2025

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Тішко Д. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні