Герб України

Постанова від 08.05.2025 по справі 500/3485/24

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 травня 2025 рокуСправа № 500/3485/24 пров. № А/857/3363/25

Восьмий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

судді-доповідача Качмара В.Я.,

суддів Гудима Л.Я., Кузьмича С.М.,

розглянувши у порядку письмового провадження в м.Львові справу за позовом ОСОБА_1 до політичної партії «СИЛА ЛЮДЕЙ», Микулинецької селищної територіальної виборчої комісії Тернопільського району Тернопільської області про визнання протиправним та скасування рішення та постанови, провадження в якій відкрито за апеляційною скаргою ОСОБА_1 на рішення Тернопільського окружного адміністративного суду від 16 грудня 2024 року (суддя Мартиць О.І., м.Тернопіль), -

ВСТАНОВИВ:

У травні 2024 року ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до політичної партії «СИЛА ЛЮДЕЙ» (далі Партія), Микулинецької селищної територіальної виборчої комісії Тернопільського району Тернопільської області (далі Виборча комісія), в якому просив:

визнати протиправним та скасувати рішення двадцятого всеукраїнського з`їзду Партії від 29.03.2024 №03-3 про відкликання депутата Микулинецької селищної ради Тернопільського району Тернопільської області восьмого скликання ОСОБА_1 за народною ініціативою (далі Рішення, Селищна рада відповідно),

визнати протиправною та скасувати постанову Виборчої комісії від 14.05.2024 №1 на виконання Рішення (далі Постанова), яким прийнято рішення про відкликання депутата Селищної ради ОСОБА_1 за народною ініціативою.

Рішенням Тернопільського окружного адміністративного суду від 16 грудня 2024 року у задоволенні позову відмовлено.

Не погодившись із ухваленим рішенням, його оскаржив позивач, який із покликанням на неповне з`ясування обставин, що мають значення для справи, неправильне застосування норм матеріального права та порушення норм процесуального права просить рішення суду першої інстанції скасувати та ухвалити нове рішення про задоволення позову.

В доводах апеляційної скарги вказує, що відповідачі не надали допустимих доказів про будь-які порушення депутата Селищної ради ОСОБА_1 , які могли б стали підставою для прийняття спірних рішень. За час здійснення депутатських повноважень позивачем жодним чином не було порушено вимог Конституції, чинного законодавства України, в тому числі передбачених нормами Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» (далі Закон №93-IV). Зазначає, що депутатські обов`язки виконувалися належним чином. Позивач постійно підтримує зв`язок з виборцями, відповідною територіальною громадою, а також громадськими організаціями, трудовими колективами підприємствами, установами, організаціями, органами місцевого самоврядування, місцевими органами виконавчої влади, розташованими на відповідній території; структурними утвореннями партії, реалізовував з ними спільні заходи, зокрема, які були спрямовані на виконання передвиборчої програми партії.

Відповідачі відзиву на апеляційну скаргу не подали.

У відповідності до частини першої статті 311 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС), суд апеляційної інстанції вважає за можливе розглянути справу в порядку письмового провадження, так як апеляційну скаргу подано на судове рішення, що ухвалене в порядку письмового провадження (без повідомлення сторін) за наявними у справі матеріалами.

Переглянувши справу за наявними у ній матеріалами, перевіривши законність та обґрунтованість судового рішення в межах доводів та вимог апеляційної скарги, суд апеляційної інстанції приходить до переконання, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, з наступних підстав.

Відмовляючи у задоволенні позову, суд першої інстанції дійшов висновку, що оскаржувані Рішення є правомірними, правові підстави для визнання їх протиправними та скасування відсутні.

Такі висновки суду першої інстанції відповідають встановленим обставинам справи, зроблені з додержанням норм матеріального і процесуального права, з таких міркувань.

Судом першої інстанції встановлено та підтверджено матеріалами справи те, що 25.10.2020 ОСОБА_1 обраний депутатом Селищної ради від Тернопільської обласної партійної організації Партії.

30.01.2024, відповідно до витягу з протоколу №30/01/2024 конференції Тернопільської обласної партійної організації Партії (далі Конференція), на конференції, зокрема, розглядалося питання внесення пропозиції щодо відкликання депутата Селищної ради ОСОБА_1 за народною ініціативою.

За результатами голосування прийняте рішення про внесення пропозиції щодо відкликання депутата Селищної ради ОСОБА_1 за народною ініціативою Тернопільською обласною партійною організацією Партії.

29.03.2024 на двадцятому всеукраїнському з`їзді Партії (далі З`їзд Партії) прийнято Рішення.

Постановою на виконання Рішення прийнято рішення про відкликання депутата Селищної ради ОСОБА_1 за народною ініціативою, визнано обраним депутатом Селищної ради наступного за черговістю кандидата в депутати в Єдиному багатомандатному виборчому окрузі за єдиним виборчим списком від Тернопільської обласної організації Партії Домбрович А.І.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до статті 2 Закону України «Про політичні партії в Україні» (далі Закон №2365-III) політична партія - це зареєстроване згідно з законом добровільне об`єднання громадян - прихильників певної загальнонаціональної програми суспільного розвитку, що має своєю метою сприяння формуванню і вираженню політичної волі громадян, бере участь у виборах та інших політичних заходах.

Втручання з боку органів державної влади та органів місцевого самоврядування або їх посадових осіб у створення і внутрішню діяльність політичних партій та їх структурних утворень забороняється, за винятком випадків, передбачених цим Законом (частина третя статті 3 Закону №2365-III).

Правовий статус депутата сільської, селищної, міської, районної у місті, районної, обласної ради (далі - місцева рада) як представника інтересів територіальної громади, виборців свого виборчого округу та рівноправного члена місцевої ради визначається Законом №93-IV, який встановлює гарантії депутатської діяльності та порядок відкликання депутата місцевої ради.

Статтею 10 Закону №93-IV передбачено, що у виборчому окрузі депутат місцевої ради зобов`язаний: 1) підтримувати зв`язок з виборцями, місцевою організацією політичної партії, яка висунула його кандидатом у депутати місцевої ради, відповідною територіальною громадою, а також громадськими організаціями, трудовими колективами підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності, органами місцевого самоврядування, місцевими органами виконавчої влади, розташованими на відповідній території; 2) не рідше одного разу на півріччя інформувати виборців про роботу місцевої ради та її органів, про виконання планів і програм економічного і соціального розвитку, інших місцевих програм, місцевого бюджету, рішень ради і доручень виборців; 3) брати участь у громадських слуханнях з питань, що стосуються його виборчого округу, в організації виконання рішень ради та її органів, доручень виборців, у масових заходах, що проводяться органами місцевого самоврядування на території громади або виборчого округу; 4) вивчати громадську думку; вивчати потреби територіальної громади, інформувати про них раду та її органи, брати безпосередню участь у їх вирішенні; 5) визначити і оприлюднити дні, години та місце прийому виборців, інших громадян; вести регулярний, не рідше одного разу на місяць, прийом виборців, розглядати пропозиції, звернення, заяви і скарги членів територіальної громади, вживати заходів щодо забезпечення їх оперативного вирішення.

Депутат місцевої ради може бути в будь-який час відкликаний за народною ініціативою у встановленому цим Законом порядку.

Згідно з пунктом 1 частини першої статті 5 Закону №93-IV повноваження депутата місцевої ради припиняються достроково за наявності перелічених підстав, засвідчених офіційними документами, без прийняття рішення відповідної ради у разі: його відкликання за народною ініціативою у встановленому цим Законом порядку.

Спори щодо дострокового припинення повноважень депутата місцевої ради вирішуються судом (частина третя статті 5 Закону №93-IV).

Порядок відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою врегульовано розділом V Закону №93-IV.

Відповідно до статті 37 Закону №93-IV підставами для відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою можуть бути: 1) порушення депутатом місцевої ради положень Конституції України і законів України, що встановлено судовим рішенням, яке набрало законної сили; 2) пропуск депутатом місцевої ради протягом року більше половини пленарних засідань ради або засідань постійної комісії, невиконання ним без поважних причин обов`язків депутата місцевої ради у виборчому окрузі, передбачених статтею 10 цього Закону; 3) невідповідність практичної діяльності депутата місцевої ради основним принципам і положенням передвиборної програми місцевої організації політичної партії, від якої його обрано депутатом, чи програмі політичної партії, від місцевої організації якої його обрано; 4)невиконання депутатом місцевої ради передбачених статтею 16 цього Закону зобов`язань звітувати перед виборцями та проводити зустрічі з ними; 5) невходження депутата, обраного в багатомандатному виборчому окрузі, до фракції місцевої організації партії, за виборчим списком якої він обраний, або припинення членства депутата місцевої ради у фракції..

Згідно з частиною першою статті 38 Закону №93-IV право вносити пропозицію про відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою (не раніше ніж через рік з моменту набуття таких повноважень) мають місцева організація політичної партії, від якої його обрано депутатом, а також громадяни України, які є виборцями відповідного виборчого округу.

Рішення про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою місцевою організацією політичної партії, від якої його обрано депутатом, приймається на зборах (конференції) цієї організації, які проводяться у порядку, передбаченому статутом політичної партії. Таке рішення приймається не менше ніж двома третинами голосів присутніх учасників (делегатів) зборів (конференції).

Про дату, час і місце проведення зборів (конференції), на яких буде розглядатися питання про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою, місцева організація політичної партії повідомляє медіа. (частина дев`ята ст.38 Закону №93-IV).

Відповідно до частини другої статті 39 Закону №93-IV у триденний строк після дня проведення зборів (конференції) місцевої організації партії, на яких було прийняте рішення про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою, така організація партії повідомляє територіальну виборчу комісію, яка встановила результати відповідних місцевих виборів, про факт проведення зборів (конференції).

Голова, а в разі його відсутності - заступник голови, а в разі відсутності голови та його заступника - секретар територіальної виборчої комісії на наступний день з дня одержання повідомлення про проведення зборів виборців чи зборів (конференції) місцевої організації політичної партії, на яких було прийняте рішення про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою, інформує депутата та місцеву раду.

Протокол зборів (конференції), на яких було прийняте рішення про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою, місцевою організацією політичної партії надсилається політичній партії для розгляду питання про відкликання депутата місцевої ради її вищим керівним органом.

Згідно з частинами сьомою, дев`ятою статті 41 Закону №93-IV вищий керівний орган політичної партії розглядає звернення територіальної виборчої комісії щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою чи протокол зборів (конференції) місцевої організації політичної партії, на якому прийнято рішення про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою, та приймає рішення про відкликання такого депутата за народною ініціативою або про відмову в задоволенні цієї пропозиції.

На підставі рішення вищого керівного органу політичної партії про відкликання депутата, обраного шляхом висування місцевою організацією політичної партії, за народною ініціативою, а у разі якщо депутат був обраний шляхом самовисування, - на підставі свого рішення, передбаченого частиною п`ятою цієї статті, відповідна територіальна виборча комісія зобов`язана у порядку, передбаченому Виборчим кодексом України, визнати обраним депутатом наступного за черговістю кандидата у депутати від місцевої організації політичної партії або призначити проміжні вибори депутата у відповідному багатомандатному виборчому окрузі.

Про дату, час і місце проведення зборів (конференції) місцевої організації політичної партії, на яких буде розглядатися питання про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою, місцева організація політичної партії письмово повідомляє депутата, щодо якого розглядатиметься відповідне питання. Такий депутат має право на гарантований виступ на зборах (конференції) до моменту прийняття відповідного рішення для пояснення своєї позиції. Неприбуття на збори (конференцію) депутата місцевої ради, який був належним чином повідомлений про них, не перешкоджає розгляду питання про внесення пропозиції щодо його відкликання за народною ініціативою.

Депутат місцевої ради має право бути присутнім під час розгляду вищим керівним органом політичної партії звернення територіальної виборчої комісії щодо його відкликання за народною ініціативою чи протоколу зборів (конференції) місцевої організації політичної партії, на якому прийнято рішення про внесення пропозиції щодо його відкликання, та при прийнятті відповідного рішення, а також на засіданнях територіальної виборчої комісії при розгляді нею питань, що стосуються його відкликання (абзаци 3, 4 частини першої статті 48 Закону №93-IV).

Депутат місцевої ради має право давати пояснення щодо суті питань стосовно його діяльності, робити відповідні заяви на засіданнях ради та її органів, зборах виборців, зборах (конференціях) об`єднань громадян. У встановленому законодавством порядку депутат місцевої ради може використовувати для роз`яснення своєї позиції медіа.

Депутат має право звернутися до місцевої ради з усною або письмовою заявою з приводу обставин, що стали підставою для порушення питання про його відкликання (частини друга, третя статті 48 Закону №93-IV).

Зважаючи на суть та зміст спірних правовідносин у зіставленні з нормами Закону №93-IV, оскаржуване Рішення Партії, яким відкликано за народною ініціативою депутата Селищної ради ОСОБА_1 , є остаточним рішенням вищого керівного органу політичної партії про відкликання депутата, що, відповідно, може мати наслідком зміну складу місцевої ради.

Відтак, таке рішення може бути самостійним предметом судового розгляду.

Подібний висновок викладений у постанові Верховного Суду від 29 грудня 2020 року в справі №819/151/18 та від 2 листопада 2023 року у справі №460/37812/22.

Варто зазначити, що питання відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою чітко регламентовано законодавством.

Позивач, у свою чергу, має право на захист та перевірку судом дотримання здійсненої щодо нього відповідачем регламентованої законом процедури та правил відкликання депутата за народною ініціативою.

Аналогічна правова позиція застосована у постанові Верховного Суду від 31 липня 2024 року у справі №380/9838/22, де предметом судового контролю було рішення Політичної ради політичної партії про відкликання за народною ініціативою депутата обласної ради.

На підставі викладеного, цього апеляційний суд зазначає про те, що в рамках перевірки правомірності рішення вищого керівного органу політичної партії суд не може втручатись у дискреційні повноваження та впливати на свободу вільного вибору керівництва партії щодо ставлення до тих чи інших дій депутатів, обраних шляхом висування місцевою організацією політичної партії; натомість, до повноважень суду належить саме перевірка дотримання визначеної законодавством процедури прийняття рішення про відкликання депутата за народною ініціативою.

Отже, прийняття рішення про внесення пропозиції про відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою є рішенням, яке пов`язане із відносинами, що відповідно до Закону №2365-ІІІ віднесено до її внутрішньої діяльності та виключної компетенції партії, та такому рішенню не може бути надана оцінка судом.

Вказане також узгоджується з правовою позицією, викладеною у постанові Верховного Суду від 27 червня 2023 року у справі №380/16146/22.

Судом першої інстанції встановлено, що прийнявши пропозицію Конференції, З`їзд Партії як вищий керівний орган Партії погодився з рішенням від 30.01.2024, підставами прийняття якого визначені як незадовільна робота позивача як депутата від Партії, а саме: - постійна неетична поведінка; - індивідуальні та колективні скарги виборців; - голосування, які кидають тінь та ганьблять партію; - відсутність реакції на зауваження офіційного представника партії Сергія Матлаги; - офіційні обґрунтовані скарги від представників Селищної ради; - невиконання виборчої програми та не проведення звітів перед виборцями.

Стосовно доводів позивача щодо необґрунтованості причин, на основі яких були прийняті рішення Конференції та З`їзду, такі не підлягають оцінці судом, оскільки не стосуються дотримання процедури відкликання депутата місцевої ради, а відтак не можуть слугувати підставою для задоволення позову.

Апеляційний суд зазначає, що надання керівними органами політичної партії оцінки відповідності практичної діяльності депутата місцевої ради основним принципам і положенням передвиборної програми місцевої організації політичної партії та програмі політичної партії, прийняття або неприйняття пропозиції конференції належить до виключної компетенції таких органів відповідно до частини сьомої статті 41 Закону №93-IV, та надання судом висновків щодо обґрунтованості такої оцінки не буде відповідати правилам частини третьої статті 3 Закону №2365-III.

Таким чином, в цій категорії спорів суд перевіряє лише процедуру прийняття рішення.

Гарантії прав депутата місцевої ради при розгляді питання про його відкликання визначені статтею 48 Закону №93-IV та полягають у тому, що:

депутат має бути письмово повідомлений місцевою організацією політичної партії про дату, час і місце проведення зборів (конференції) місцевої організації політичної партії, на яких буде розглядатися питання про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою; депутат має право на гарантований виступ на зборах (конференції) до моменту прийняття відповідного рішення для пояснення своєї позиції;

депутат має право бути присутнім під час розгляду вищим керівним органом політичної партії протоколу зборів (конференції) місцевої організації політичної партії, на якому прийнято рішення про внесення пропозиції щодо його відкликання, та при прийнятті відповідного рішення, а також на засіданнях територіальної виборчої комісії при розгляді нею питань, що стосуються його відкликання;

депутат місцевої ради має право давати пояснення щодо суті питань стосовно його діяльності, робити відповідні заяви на засіданнях ради та її органів, зборах виборців, зборах (конференціях) об`єднань громадян; у встановленому законодавством порядку депутат місцевої ради може використовувати для роз`яснення своєї позиції засоби масової інформації;

депутат має право звернутися до місцевої ради з усною або письмовою заявою з приводу обставин, що стали підставою для порушення питання про його відкликання.

У постанові від 21 грудня 2023 року у справі №560/5385/22 Верховний Суд зазначив, що враховуючи правову природу процедури відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою та наслідків, які настають для відповідного депутата, гарантії прав депутатів мають бути дотримані усіма учасниками такого роду правовідносин, як вищим керівним органом політичної партії, місцевою організацією політичної партії, територіальною виборчою комісією тощо. Водночас депутат, щодо якого вирішується питання про відкликання, має дотримуватись визначених процедурою обов`язків та показати іншим учасникам правовідносин готовність сумлінно їх виконувати та реалізовувати надані права.

Матеріалами справи підтверджується, що пропозиція про відкликання позивача була внесена 30.01.2024 не раніше, ніж через рік з моменту набуття ним депутатських повноважень. Така підтримана не менше ніж двома третинами учасників Конференції згідно з витягом з протоколу від 30.01.2024, а оскаржуване Рішення розглянуте та затверджене З`їздом Партії як вищим керівним органом. Вказане відповідає вимогам статті 38 Закону №93-IV щодо порядку внесення пропозиції про відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою.

Щодо забезпечення гарантій прав депутата бути присутнім на Конференції Партії 30.01.2024, суд апеляційної інстанції зазначає, що матеріалами справи підтверджується направлення 19.01.2024 депутату Селищної ради Беньку І.М. повідомлення про проведення 30.01.2024 Конференції, на якій буде розглядатись питання про внесення пропозиції щодо відкликання останнього з депутатів Селищної ради, обраного за списками Партії. Крім того, оголошення про проведення вказаної Конференції було розміщене в газеті «Тернопіль Вечірній».

Отже, відповідач виконав свій обов`язок письмового повідомлення позивачу про дату, місце і час проведення Конференції, на якій розглядалось питання щодо прийняття рішення про внесення пропозиції про його відкликання, як депутата для забезпечення права участі останнього у Конференції, а також права на гарантований виступ на Конференції до моменту прийняття відповідного рішення для пояснення своєї позиції згідно з абзацом третім частини першої статті 48 Закону №93-IV. Водночас позивач вказаним правом не скористався, хоча був повідомлений про дату, час та місце проведення Конференції.

Стосовно незабезпечення участі позивача на З`їзді Партії, апеляційний суд не заперечує факт перебування позивача на стаціонарному лікуванні 28.03.2024, що підтверджується наявними медичними документами в матеріалах справи. Разом з тим, сам по собі цей факт не є безумовною підставою для визнання поважності причини неучасті у З`їзді Партії 29.03.2024.

Позивач, будучи обізнаним про рішення Конференції від 30.01.2024 та знаючи про дату проведення З`їзду Партії, з урахуванням незадовільного стану здоров`я та географічної віддаленості місця проведення останнього (м.Тростянець Охтирського р-ну, Сумська обл.), мав можливість заздалегідь повідомити відповідний орган Партії про неможливість своєї присутності, звернутися з обґрунтованим проханням щодо зміни дати його проведення або участі в інший доступний спосіб. Водночас, жодних доказів того, що позивач вчинив будь-які активні дії з цією метою, суду не надано.

Крім того, cтаном на 27.03.2024 позивач був присутній на пленарному засіданні сесії, що підтверджується підписом у журналі реєстрації.

Таким чином, позивач не був позбавлений можливості слідкувати за діяльністю Партії, отримати інформацію про планування проведення 30.01.2024 Конференції та 29.03.2024 ОСОБА_2 , та, за бажанням, взяти в них участь.

Відтак, доводи позивача щодо порушення процедури розгляду питання про його відкликання з посади депутата Селищної ради не знайшли свого підтвердження під час апеляційного розгляду справи та не спростовують правомірність оскаржуваного Рішення партійного органу. Натомість, відповідач вчинив всі можливі дії для забезпечення права позивача бути присутнім на Конференції та З`їзді Партії.

До того ж, матеріали справи не містять жодних доказів, які б свідчили про порушення процедури проведення Конференції та З`їзду Політичної партії, зокрема щодо cтроків, повноважень партії, кворуму чи недостатності кількості голосів для ухвалення рішень.

Таким чином, керівними органами Партії дотримано визначену законодавством процедуру прийняття рішення про відкликання депутата Селищної ради за народною ініціативою та за її наслідками не встановлено наявності порушень, що у своїй сукупності надавали б підстави для висновку про порушення відповідної процедури.

Інші зазначені апелянтом в апеляційній скарзі обставини, окрім вищеописаних обставин, ґрунтуються на довільному трактуванні фактичних обставин і норм матеріального права, а тому такі не вимагають детальної відповіді або спростування.

Відповідно до статті 316 КАС суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Підсумовуючи, враховуючи вимоги наведених правових норм, суд апеляційної інстанції приходить до висновку, що при ухваленні оскаржуваного судового рішення суд першої інстанції, правильно встановив обставини справи, не допустив порушень норм матеріального та процесуального права, які могли б бути підставою для його скасування, а тому апеляційну скаргу слід залишити без задоволення.

Керуючись статтями 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 КАС, суд,

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу ОСОБА_1 залишити без задоволення, а рішення Тернопільського окружного адміністративного суду від 16 грудня 2024 року - без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її ухвалення та не підлягає касаційному оскарженню, крім випадків, передбачених пунктом 2 частини п`ятої статті 328 КАС.

Суддя-доповідач В. Я. Качмар судді Л. Я. Гудим С. М. Кузьмич

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.05.2025
Оприлюднено12.05.2025
Номер документу127234695
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо статусу народного депутата України, депутата місцевої ради, організації діяльності представницьких органів влади, з них про статус депутатів місцевих рад

Судовий реєстр по справі —500/3485/24

Ухвала від 30.06.2025

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желєзний І.В.

Ухвала від 08.05.2025

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Постанова від 08.05.2025

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 14.02.2025

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 14.02.2025

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 27.01.2025

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Рішення від 16.12.2024

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мартиць Оксана Іванівна

Ухвала від 18.11.2024

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мартиць Оксана Іванівна

Ухвала від 14.10.2024

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мартиць Оксана Іванівна

Постанова від 18.09.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Мікула Оксана Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні