Конотопський міськрайонний суд сумської області
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяСправа № 592/7830/25
Провадження № 1-кс/592/3397/25
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
(РЕЗОЛЮТИВНА ЧАСТИНА)
16 травня 2025 року м.Суми
Слідчий суддя Ковпаківського районного суду міста Суми ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , слідчого ОСОБА_3 , директора КНП СОР «Обласний клінічний перинатальний центр» - ОСОБА_4 , розглянув у відкритому судовому засіданні в м.Суми, клопотання слідчого у кримінальному провадженні - слідчого відділення розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності СВ Сумського РУП ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 , про накладення арешту на майно у кримінальному провадженні №42024202510000124 від 06.08.2024 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 КК України,
ВСТАНОВИВ:
Виготовлення повного тексту ухвали вимагає значного часу, тому відповідно до ч.2 ст.376 КПК України суд вважає за необхідне обмежитися складанням і оголошенням лише резолютивної частини цієї ухвали, в якій зазначити час оголошення її повного тексту.
Керуючись ст.ст. 167, 170, 172, 173 КПК України,
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання слідчого у кримінальному провадженні - слідчого відділення розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності СВ Сумського РУП ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 , про арешт майна задовольнити частково.
Накласти арешт на вилучені 14.05.2025 року під час обшуку приміщення КНП СОР «Обласний клінічний перинатальний центр» предмети, речі та документи, які мають процесуальний статус речових доказів, шляхом позбавлення власника права відчуження, розпорядження та користування таким майном, а саме: лист КНП СОР «Обласний клінічний перинатальний центр» (далі Центр) від 02.08.2023 №461/01-01-13 на 1 арк.; лист Центру від 28.09.2023 №532/02-01-13 з додатком на 2 арк.; розпорядження Сумської ОДА №400-ОД від 16.08.2023 на 1 арк. (копія); довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік №03-13/52 на 1арк. лист Сумської обласної ради (далі СОР) №01-27/383 від 23.10.2023 на 1 арк. (копія); службова записка ОСОБА_5 від 01.08.2023 на 1 арк.; службова записка ОСОБА_5 від 25.09.2023 на 2 арк.; службова записка ОСОБА_6 від 29.08.2023 з додатком (інформація про необхідні технічні характеристики до системи ультразвукової) на 7 арк.; комерційна пропозиція ТОВ «Модем 1» 529002023 від 25.09.2023 з додатками на 3 арк. (копія); комерційна пропозиція GE НealthCare б/н на 2арк.; лист Центру №543/02/01-13 від 04.10.2023 з додатком (заявка замовника) на 2 арк.; протокол №247 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.10.2023 на 2 арк. з додатком (план); лист Центру №562/02/01-13 від 10.10.2023 з додатком (заявка замовника) на 2 арк.; інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до системи ультразвукової на 7 арк.; скарга ТОВ «Медтрейд+» щодо виявлених порушень від 14.10.2023 на 3арк. (паперова копія електронного документу); лист Центру від 06.09.2023 №506/1/01-01-13 від 06.09.2023 комерційна пропозиція ТОВ «Модем 1» 529002023 від 25.09.2023 з додатками на 3 арк. (паперова копія електронного документу) за вх. №477/1/01-12 від 26.09.2025; порядок денний засідання підсумкової медичної ради від 25.07.2023 на 2 арк.; результати роботи Центру за І півріччя 2023 року на 8 арк.; рішення медичної ради від 25.07.2023 «Про підсумки діяльності КНП СОР «ОКПЦ» за 6 місяців 2023 року на 3 арк.; порядок денний лікарської конференції від 22.09.2023 на 1 арк.; протокол лікарської конференції від 22.09.2023 на 1 арк.; доповідь ОСОБА_7 на 2 арк.; доповідь ОСОБА_8 на 2 арк.; лист ТОВ «Мега Мед Маркет» вих.№01 від 18.09.2023 з додатками на 4арк.; інформація щодо апарату Voluson E8 від MODEM1 на 2 арк.; список лікарів присутніх 22.09.2023 на 1 арк.; експертний висновок про відповідальність закладу стандартам акредитації від 22.09.2023 на 17 арк.; журнал вхідної документації (різна) Центру на 204 арк., розпочатий 16.06.2021 року з останнім записом від 03.01.2024 №2/01-12 на арк. №140; журнал вихідної документації (різна) Центру на 207 арк., розпочатий 02.09.2021 року з останнім записом від 23.02.2024 №153/03/01-14 на арк. №106; договір на поставку товару №640 від 30.10.2023 з додатком на 11 арк.; звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-10-09- 009404-а на 3 арк. (копія); видаткова накладна №13/12 від 13.12.2023 ТОВ «Модем1» (код ЄДРПОУ 16481651); акт введення в експлуатацію від 13.12.2023 апарату Voluson E8; лист Центру №562/02/01-13 від 10.10.2023; інформація про наявність апаратів УЗД станом на 01.01.2023 на 1 арк.; декларація про відповідність №UA/GE-21 технічним регламентам на 16 арк.; контракт з директором КНП СОР «Обласний клінічний перинатальний центр» від 04.04.2023 з додатком на 10 арк.; посадова інструкція заступника директора з економічних питань від 04.11.2019 на 3 арк.; посадова інструкція медичного директора від 04.11.2019 на 5 арк.; службовий комп`ютер (системний блок) секретаря керівника Центру у корпусі чорного кольору з логотипом марки «Vento A8 chassis» з маркуванням 90-PL8D1AF5D4-53C; D9X350021474, інвентарний номер №11280121; мобільний телефон директора Центру - ОСОБА_4 , а саме IPhone 11, IMEI НОМЕР_1 ; IMEI2: НОМЕР_2 , з встановленою SIM карткою з абонентським номером м.т. НОМЕР_3 ; документи Центру, що містять вільні зразки підпису ОСОБА_4 (директор Центру), зокрема: клопотання №601/07/01-13 на 1 арк.; лист Центру №599/20/01-13 від 02.11.2023; лист Центру №598/01/01-13-13 від 01.11.2023; лист Центру №597/03/01-13-13 від 31.10.2023; довідка від 31.10.2023 №595/05/01-13; лист Центру №595/01/01-13-13 від 30.10.2023; лист Центру №592/16/01-13-13 від 30.10.2023; лист Центру №591/01/01-13-13 від 27.10.2023; лист Центру №590/01/01-13-13 від 27.10.2023; лист Центру №590/04/01-13 від 16.10.2023; лист Центру №566/08/01-13 від 12.10.2023; лист Центру №565/08/01-13 від 12.10.2023; довідка від 06.10.2023 №559/05/01-13;довідка від 06.10.2023 №558/05/01-13;лист Центру №557/04/01-13 від 12.10.2023; лист Центру №556/07/01-13 від 05.10.2023; лист Центру №555/02/01-13 від 06.10.2023; лист Центру №554/02/01-13 від 06.10.2023; лист Центру №553/02/01-13 від 06.10.2023; лист Центру №513/03/01-13 від 20.09.2023; лист Центру №488/05/01-13 від 24.08.2023; лист Центру №487/04/01-13 від 24.08.2023; довідка №485/05/01-13 від 23.08.2023; клопотання Центру №482/13/01-13 від 22.08.2023; лист Центру №481/07/01-13 від 21.08.2023; клопотання Центру №480/05/01-13 від 22.08.2023; лист Центру №479/07/01-13 від 17.08.2023; лист Центру №621/13/01-13 від 14.11.2023; лист Центру №620/13/01-13 від 14.11.2023; лист Центру №619/07/01-13 від 13.11.2023; лист Центру №618/07/01-13 від 13.11.2023; документи Центру, що містять вільні зразки підпису ОСОБА_5 (медичний директор); інформація щодо запиту представника від 19.09.2023 №512/01/01/01-13; лист Центру №564/08/01-13 від 11.10.2023; лист Центру №563/08/01-13 від 11.10.2023; лист Центру №560/16/01-13 від 09.10.2023; лист Центру №573/20/01-13 від 17.10.2023 з додатками на 3 арк.; лист Центру №571/02/01-13 від 16.10.2023; лист Центру №568/02/01-13 від 12.10.2023; лист Центру №567/08/01-13 від 12.10.2023; клопотання Центру №574/07/01-13; лист Центру №575/02/01-13 від 18.10.2023; лист Центру №576/03/01-13 від 18.10.2023; лист Центру №577/02/01-13 від 18.10.2023; лист Центру №578/16/01-13 від 18.10.2023; лист Центру №582/16/01-13 від 20.10.2023; лист Центру №581/01/01-13 від 19.10.2023; довідка від 19.10.2023 №580/05/01-13; лист Центру №579/02/01-13 від 18.10.2023; лист Центру №583/03/01-13 від 23.10.2023; лист Центру №584/23/01-13 від 24.10.2023; лист Центру №593/01/01-13 від 30.10.2023; лист Центру №594/01/01-13 від 30.10.2023; лист Центру №678/03/01-13 від 05.12.2023; лист Центру №679/03/01-13 від 05.12.2023; лист Центру №680/07/01-13 від 06.12.2023; лист Центру №677/07/01-13 від 05.12.2023; лист Центру №676/07/01-13 від 05.12.2023; документи Центру, що містять вільні зразки підпису ОСОБА_9 (заступник директора з економічних питань Центру); форми щомісячного інформування про хід виконання договору про закупівлю за 2023 рік у кількості 20 од.; протокольне рішення №191 від 27.09.2024; протокольне рішення №145 від 24.05.2024; протокольне рішення №172 від 19.06.2024; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №244 від 27.09.2024; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №286 від 30.12.2024; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №43 від 05.02.2025; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №62 від 28.02.2025; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №63 від 03.03.2025; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №78 від 02.04.2025; службовий міні-комп`ютер (системний блок) директора Центру ОСОБА_4 марки Dell, Model D10U, з інвентарним номером 10460013; комерційна пропозиція ТОВ «Модем1» №21902023/1 (копія) на 3 арк.; комерційна пропозиція ProtechSolutions Ukraine (ТОВ «Протек Солюшнз Україна») на 2 арк. (копія); проєкти відповідей на скаргу у системі публічних закупівель у 5 різних варіантах (примірниках) без підписів та ідентифікуючих ознак; лист КУ «Сумський обласний фонд підтримки підприємництва» СОР від 09.12.2022 №30 на 2 арк. інформація щодо запланованих закупівель через ЦЗО у 2023 році по КНП СОР «ОКПЦ» на 3 арк. лист Центру від 19.12.2022 №468/02/01-13 на 1арк.; службовий комп`ютер (системний блок) у корпусі чорного кольору з логотипом марки «Vento A8» з маркуванням 90-PL881AF514--53C-; D6X350012619.
Встановити строк арешту майна - мобільного телефону директора Центру - ОСОБА_4 , а саме IPhone 11, IMEI НОМЕР_1 ; ІМЕІ2: НОМЕР_2 з встановленою SIM карткою з абонентським номером НОМЕР_3 один місяць.
Встановити строк арешту майна - службового комп`ютера (системний блок) секретаря керівника Центру у корпусі чорного кольору з логотипом марки «Vento A8 chassis» з маркуванням 90-PL8D1AF5D4-53C; D9X350021474, інвентарний номер №11280121; службового міні-комп`ютера (системний блок) директора Центру ОСОБА_4 марки Dell, Model D10U, з інвентарним номером 10460013; службового комп`ютера (системний блок) у корпусі чорного кольору з логотипом марки «Vento A8» з маркуванням 90-PL881AF514--53C-; D6X350012619 два місяця.
Апеляційна скарга на ухвалу може бути подана протягом п`яти днів з дня її оголошення безпосередньо до Сумського апеляційного суду. Якщо ухвалу слідчого судді було постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, то строк апеляційного оскарження для такої особи обчислюється з дня отримання нею копії судового рішення. Підозрюваний, обвинувачений, їх захисник, законний представник, інший власник або володілець майна, представник юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково.
Повний текст ухвали буде оголошений 19.05.2025 року о 09год.20хв.
Суддя ОСОБА_1
Суд | Конотопський міськрайонний суд Сумської області |
Дата ухвалення рішення | 16.05.2025 |
Оприлюднено | 19.05.2025 |
Номер документу | 127397776 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Ковпаківський районний суд м.Сум
Котенко О. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні