Герб України

Ухвала від 16.05.2025 по справі 592/7830/25

Ковпаківський районний суд м.сум

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

Справа № 592/7830/25

Провадження № 1-кс/592/3397/25

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 травня 2025 року м.Суми

Слідчий суддя Ковпаківського районного суду міста Суми ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , слідчого ОСОБА_3 , директора КНП СОР «Обласний клінічний перинатальний центр» - ОСОБА_4 , розглянув у відкритому судовому засіданні в м.Суми, клопотання слідчого у кримінальному провадженні - слідчого відділення розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності СВ Сумського РУП ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 , про накладення арешту на майно у кримінальному провадженні №42024202510000124 від 06.08.2024 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 КК України,

ВСТАНОВИВ:

В суд надійшло клопотання слідчого у кримінальному провадженні - слідчого відділення розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності СВ Сумського РУП ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 , про накладення арешту на вилучені 14.05.2025 року під час обшуку приміщення КНП СОР «Обласний клінічний перинатальний центр» предмети, речі та документи, які мають процесуальний статус речових доказів, шляхом позбавлення власника права відчуження, розпорядження та користування таким майном, а саме: лист КНП СОР «Обласний клінічний перинатальний центр» (далі Центр) від 02.08.2023 №461/01-01-13 на 1 арк.; лист Центру від 28.09.2023 №532/02-01-13 з додатком на 2 арк.; розпорядження Сумської ОДА №400-ОД від 16.08.2023 на 1 арк. (копія); довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік №03-13/52 на 1арк. лист Сумської обласної ради (далі СОР) №01-27/383 від 23.10.2023 на 1 арк. (копія); службова записка ОСОБА_5 від 01.08.2023 на 1 арк.; службова записка ОСОБА_5 від 25.09.2023 на 2 арк.; службова записка ОСОБА_6 від 29.08.2023 з додатком (інформація про необхідні технічні характеристики до системи ультразвукової) на 7 арк.; комерційна пропозиція ТОВ «Модем 1» 529002023 від 25.09.2023 з додатками на 3 арк. (копія); комерційна пропозиція GE НealthCare б/н на 2арк.; лист Центру №543/02/01-13 від 04.10.2023 з додатком (заявка замовника) на 2 арк.; протокол №247 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.10.2023 на 2 арк. з додатком (план); лист Центру №562/02/01-13 від 10.10.2023 з додатком (заявка замовника) на 2 арк.; інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до системи ультразвукової на 7 арк.; скарга ТОВ «Медтрейд+» щодо виявлених порушень від 14.10.2023 на 3арк. (паперова копія електронного документу); лист Центру від 06.09.2023 №506/1/01-01-13 від 06.09.2023 комерційна пропозиція ТОВ «Модем 1» 529002023 від 25.09.2023 з додатками на 3 арк. (паперова копія електронного документу) за вх. №477/1/01-12 від 26.09.2025; порядок денний засідання підсумкової медичної ради від 25.07.2023 на 2 арк.; результати роботи Центру за І півріччя 2023 року на 8 арк.; рішення медичної ради від 25.07.2023 «Про підсумки діяльності КНП СОР «ОКПЦ» за 6 місяців 2023 року на 3 арк.; порядок денний лікарської конференції від 22.09.2023 на 1 арк.; протокол лікарської конференції від 22.09.2023 на 1 арк.; доповідь ОСОБА_7 на 2 арк.; доповідь ОСОБА_8 на 2 арк.; лист ТОВ «Мега Мед Маркет» вих.№01 від 18.09.2023 з додатками на 4арк.; інформація щодо апарату Voluson E8 від MODEM1 на 2 арк.; список лікарів присутніх 22.09.2023 на 1 арк.; експертний висновок про відповідальність закладу стандартам акредитації від 22.09.2023 на 17 арк.; журнал вхідної документації (різна) Центру на 204 арк., розпочатий 16.06.2021 року з останнім записом від 03.01.2024 №2/01-12 на арк. №140; журнал вихідної документації (різна) Центру на 207 арк., розпочатий 02.09.2021 року з останнім записом від 23.02.2024 №153/03/01-14 на арк. №106; договір на поставку товару №640 від 30.10.2023 з додатком на 11 арк.; звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-10-09- 009404-а на 3 арк. (копія); видаткова накладна №13/12 від 13.12.2023 ТОВ «Модем1» (код ЄДРПОУ 16481651); акт введення в експлуатацію від 13.12.2023 апарату Voluson E8; лист Центру №562/02/01-13 від 10.10.2023; інформація про наявність апаратів УЗД станом на 01.01.2023 на 1 арк.; декларація про відповідність №UA/GE-21 технічним регламентам на 16 арк.; контракт з директором КНП СОР «Обласний клінічний перинатальний центр» від 04.04.2023 з додатком на 10 арк.; посадова інструкція заступника директора з економічних питань від 04.11.2019 на 3 арк.; посадова інструкція медичного директора від 04.11.2019 на 5 арк.; службовий комп`ютер (системний блок) секретаря керівника Центру у корпусі чорного кольору з логотипом марки «Vento A8 chassis» з маркуванням 90-PL8D1AF5D4-53C; D9X350021474, інвентарний номер №11280121; мобільний телефон директора Центру - ОСОБА_4 , а саме IPhone 11, IMEI НОМЕР_1 ; IMEI2: НОМЕР_2 , з встановленою SIM карткою з абонентським номером м.т. НОМЕР_3 ; документи Центру, що містять вільні зразки підпису ОСОБА_4 (директор Центру), зокрема: клопотання №601/07/01-13 на 1 арк.; лист Центру №599/20/01-13 від 02.11.2023; лист Центру №598/01/01-13-13 від 01.11.2023; лист Центру №597/03/01-13-13 від 31.10.2023; довідка від 31.10.2023 №595/05/01-13; лист Центру №595/01/01-13-13 від 30.10.2023; лист Центру №592/16/01-13-13 від 30.10.2023; лист Центру №591/01/01-13-13 від 27.10.2023; лист Центру №590/01/01-13-13 від 27.10.2023; лист Центру №590/04/01-13 від 16.10.2023; лист Центру №566/08/01-13 від 12.10.2023; лист Центру №565/08/01-13 від 12.10.2023; довідка від 06.10.2023 №559/05/01-13;довідка від 06.10.2023 №558/05/01-13;лист Центру №557/04/01-13 від 12.10.2023; лист Центру №556/07/01-13 від 05.10.2023; лист Центру №555/02/01-13 від 06.10.2023; лист Центру №554/02/01-13 від 06.10.2023; лист Центру №553/02/01-13 від 06.10.2023; лист Центру №513/03/01-13 від 20.09.2023; лист Центру №488/05/01-13 від 24.08.2023; лист Центру №487/04/01-13 від 24.08.2023; довідка №485/05/01-13 від 23.08.2023; клопотання Центру №482/13/01-13 від 22.08.2023; лист Центру №481/07/01-13 від 21.08.2023; клопотання Центру №480/05/01-13 від 22.08.2023; лист Центру №479/07/01-13 від 17.08.2023; лист Центру №621/13/01-13 від 14.11.2023; лист Центру №620/13/01-13 від 14.11.2023; лист Центру №619/07/01-13 від 13.11.2023; лист Центру №618/07/01-13 від 13.11.2023; документи Центру, що містять вільні зразки підпису ОСОБА_5 (медичний директор); інформація щодо запиту представника від 19.09.2023 №512/01/01/01-13; лист Центру №564/08/01-13 від 11.10.2023; лист Центру №563/08/01-13 від 11.10.2023; лист Центру №560/16/01-13 від 09.10.2023; лист Центру №573/20/01-13 від 17.10.2023 з додатками на 3 арк.; лист Центру №571/02/01-13 від 16.10.2023; лист Центру №568/02/01-13 від 12.10.2023; лист Центру №567/08/01-13 від 12.10.2023; клопотання Центру №574/07/01-13; лист Центру №575/02/01-13 від 18.10.2023; лист Центру №576/03/01-13 від 18.10.2023; лист Центру №577/02/01-13 від 18.10.2023; лист Центру №578/16/01-13 від 18.10.2023; лист Центру №582/16/01-13 від 20.10.2023; лист Центру №581/01/01-13 від 19.10.2023; довідка від 19.10.2023 №580/05/01-13; лист Центру №579/02/01-13 від 18.10.2023; лист Центру №583/03/01-13 від 23.10.2023; лист Центру №584/23/01-13 від 24.10.2023; лист Центру №593/01/01-13 від 30.10.2023; лист Центру №594/01/01-13 від 30.10.2023; лист Центру №678/03/01-13 від 05.12.2023; лист Центру №679/03/01-13 від 05.12.2023; лист Центру №680/07/01-13 від 06.12.2023; лист Центру №677/07/01-13 від 05.12.2023; лист Центру №676/07/01-13 від 05.12.2023; документи Центру, що містять вільні зразки підпису ОСОБА_9 (заступник директора з економічних питань Центру); форми щомісячного інформування про хід виконання договору про закупівлю за 2023 рік у кількості 20 од.; протокольне рішення №191 від 27.09.2024; протокольне рішення №145 від 24.05.2024; протокольне рішення №172 від 19.06.2024; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №244 від 27.09.2024; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №286 від 30.12.2024; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №43 від 05.02.2025; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №62 від 28.02.2025; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №63 від 03.03.2025; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №78 від 02.04.2025; службовий міні-комп`ютер (системний блок) директора Центру ОСОБА_4 марки Dell, Model D10U, з інвентарним номером 10460013; комерційна пропозиція ТОВ «Модем1» №21902023/1 (копія) на 3 арк.; комерційна пропозиція ProtechSolutions Ukraine (ТОВ «Протек Солюшнз Україна») на 2 арк. (копія); проєкти відповідей на скаргу у системі публічних закупівель у 5 різних варіантах (примірниках) без підписів та ідентифікуючих ознак; лист КУ «Сумський обласний фонд підтримки підприємництва» СОР від 09.12.2022 №30 на 2 арк. інформація щодо запланованих закупівель через ЦЗО у 2023 році по КНП СОР «ОКПЦ» на 3 арк. лист Центру від 19.12.2022 №468/02/01-13 на 1арк.; службовий комп`ютер (системний блок) у корпусі чорного кольору з логотипом марки «Vento A8» з маркуванням 90-PL881AF514--53C-; D6X350012619.

Клопотання обґрунтовується тим, що групою слідчих слідчого відділу Сумського районного управління поліції ГУНП в Сумській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №42024202510000124 від 06.08.2024 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що комунальною установою «Сумський обласний фонд підтримки підприємництва» Сумської обласної ради (код ЄДРПОУ 34592931) проведено тендер на закупівлю ультразвукової системи для потреб КНП СОР «Обласний клінічний перинатальний центр» (код ЄДРПОУ 36897937) очікуваною вартістю 7560000,00грн.

За результатом проведення тендерної процедури UA-2023-10-09- 009404-а від 18.10.2023 переможцем визначено ТОВ «МОДЕМ 1» (код ЄДРПОУ 16481651) з пропозицією вартості в розмірі 7 560 000,00 грн. з ПДВ.

30.10.2023 року між КНП СОР «Обласний клінічний перинатальний центр» та ТОВ "МОДЕМ 1" укладено договір №640 на поставку ультразвукового апарату «VOLUSON Е8», який в подальшому власне передано закладу охорони здоров`я, а вартість товару оплачена в повному обсязі з боку перинатального центру.

В той же час досудовим розслідуванням встановлені фактичні обставини, які можуть свідчити про штучне завищення ціни предмета закупівлі, а також створення дискримінаційних умов для перемоги у тендерній закупівлі обладнання саме ТОВ «МОДЕМ 1», що утворює окремі ознаки кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.

За таких обставин внаслідок закупівлі апарату УЗД марки «VOLUSON E8» можливо допущено нераціональне та неефективне використання бюджетних коштів чим завдано збитків відповідному бюджету

14.05.2025 на підставі відповідної ухвали слідчого судді Ковпаківського районного суду міста Суми проведено обшук приміщення КНП СОР «Обласний клінічний перинатальний центр» за адресою: м. Суми, вул. Санаторна, буд. 3.

В ході слідчої дії, в межах наданого слідчим суддею дозволу, виявлено та вилучено наступне майно: лист КНП СОР «Обласний клінічний перинатальний центр» (далі Центр) від 02.08.2023 №461/01-01-13 на 1 арк.; лист Центру від 28.09.2023 №532/02-01-13 з додатком на 2 арк.; розпорядження Сумської ОДА №400-ОД від 16.08.2023 на 1 арк. (копія); довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік №03-13/52 на 1арк.; лист Сумської обласної ради (далі - СОР) №01-27/383 від 23.10.2023 на 1 арк. (копія); службова записка ОСОБА_5 від 01.08.2023 на 1 арк.; службова записка ОСОБА_5 від 25.09.2023 на 2 арк.; службова записка ОСОБА_6 від 29.08.2023 з додатком (інформація про необхідні технічні характеристики до системи ультразвукової) на 7 арк.; комерційна пропозиція ТОВ «Модем 1» 529002023 від 25.09.2023 з додатками на 3 арк. (копія); комерційна пропозиція GE НealthCare б/н на 2арк.; лист Центру №543/02/01-13 від 04.10.2023 з додатком (заявка замовника) на 2 арк.; протокол №247 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.10.2023 на 2 арк. з додатком (план); лист Центру №562/02/01-13 від 10.10.2023 з додатком (заявка замовника) на 2 арк.; інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до системи ультразвукової на 7 арк.; скарга ТОВ «Медтрейд+» щодо виявлених порушень від 14.10.2023 на 3арк. (паперова копія електронного документу); лист Центру від 06.09.2023 №506/1/01-01-13 від 06.09.2023 комерційна пропозиція ТОВ «Модем 1» 529002023 від 25.09.2023 з додатками на 3 арк. (паперова копія електронного документу) за вх. №477/1/01-12 від 26.09.2025; порядок денний засідання підсумкової медичної ради від 25.07.2023 на 2 арк.; результати роботи Центру за І півріччя 2023 року на 8 арк; рішення медичної ради від 25.07.2023 «Про підсумки діяльності КНП СОР «ОКПЦ» за 6 місяців 2023 року на 3 арк. порядок денний лікарської конференції від 22.09.2023 на 1 арк.; протокол лікарської конференції від 22.09.2023 на 1 арк.; доповідь ОСОБА_7 на 2 арк.; доповідь ОСОБА_8 на 2 арк.; лист ТОВ «Мега Мед Маркет» вих.№01 від 18.09.2023 з додатками на 4арк.; інформація щодо апарату Voluson E8 від MODEM1 на 2 арк.; список лікарів присутніх 22.09.2023 на 1 арк.; експертний висновок про відповідальність закладу стандартам акредитації від 22.09.2023 на 17 арк.; журнал вхідної документації (різна) Центру на 204 арк., розпочатий 16.06.2021 року з останнім записом від 03.01.2024 №2/01-12 на арк. №140; журнал вихідної документації (різна) Центру на 207 арк., розпочатий 02.09.2021 року з останнім записом від 23.02.2024 №153/03/01-14 на арк. №106; договір на поставку товару №640 від 30.10.2023 з додатком на 11 арк.; звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-10-09- 009404-а на 3 арк.; видаткова накладна № 13/12 від 13.12.2023 ТОВ «Модем1» (код ЄДРПОУ 16481651); акт введення в експлуатацію від 13.12.2023 апарату Voluson E8 лист Центру №562/02/01-13 від 10.10.2023; інформація про наявність апаратів УЗД станом на 01.01.2023 на 1 арк.; декларація про відповідність №UA/GE-21 технічним регламентам на 16 арк.; контракт з директором КНП СОР «Обласний клінічний перинатальний центр» від 04.04.2023 з додатком на 10 арк.; посадова інструкція заступника директора з економічних питань від 04.11.2019 на 3 арк.; посадова інструкція медичного директора від 04.11.2019 на 5 арк.; службовий комп`ютер (системний блок) секретаря керівника Центру у корпусі чорного кольору з логотипом марки «Vento A8 chassis» з маркуванням 90-PL8D1AF5D4-53C; D9X350021474, інвентарний номер №11280121; мобільний телефон директора Центру - ОСОБА_4 , а саме IPhone 11, IMEI НОМЕР_1 ; IMEI2: НОМЕР_2 , з встановленою SIM карткою з абонентським номером м.т. НОМЕР_3 ; документи Центру, що містять вільні зразки підпису ОСОБА_4 , зокрема: клопотання №601/07/01-13 на 1 арк.; лист Центру №599/20/01-13 від 02.11.2023; лист Центру №598/01/01-13-13 від 01.11.2023; лист Центру №597/03/01-13-13 від 31.10.2023; довідка від 31.10.2023 №595/05/01-13; лист Центру №595/01/01-13-13 від 30.10.2023; лист Центру №592/16/01-13-13 від 30.10.2023; лист Центру №591/01/01-13-13 від 27.10.2023; лист Центру №590/01/01-13-13 від 27.10.2023; лист Центру №590/04/01-13 від 16.10.2023; лист Центру №566/08/01-13 від 12.10.2023; лист Центру №565/08/01-13 від 12.10.2023; довідка від 06.10.2023 №559/05/01-13; довідка від 06.10.2023 №558/05/01-13; лист Центру №557/04/01-13 від 12.10.2023; лист Центру №556/07/01-13 від 05.10.2023; лист Центру №555/02/01-13 від 06.10.2023; лист Центру №554/02/01-13 від 06.10.2023; лист Центру №553/02/01-13 від 06.10.2023; лист Центру №513/03/01-13 від 20.09.2023; лист Центру №488/05/01-13 від 24.08.2023; лист Центру №487/04/01-13 від 24.08.2023; довідка №485/05/01-13 від 23.08.2023; клопотання Центру №482/13/01-13 від 22.08.2023; лист Центру №481/07/01-13 від 21.08.2023; клопотання Центру №480/05/01-13 від 22.08.2023;лист Центру №479/07/01-13 від 17.08.2023; лист Центру №621/13/01-13 від 14.11.2023; лист Центру №620/13/01-13 від 14.11.2023; лист Центру №619/07/01-13 від 13.11.2023; лист Центру №618/07/01-13 від 13.11.2023; документи Центру, що містять вільні зразки підпису ОСОБА_5 ; інформація щодо запиту представника від 19.09.2023 №512/01/01/01-13; лист Центру №564/08/01-13 від 11.10.2023; лист Центру №563/08/01-13 від 11.10.2023; лист Центру №560/16/01-13 від 09.10.2023; лист Центру №573/20/01-13 від 17.10.2023 з додатками на 3 арк.; лист Центру №571/02/01-13 від 16.10.2023; лист Центру №568/02/01-13 від 12.10.2023; лист Центру №567/08/01-13 від 12.10.2023; клопотання Центру №574/07/01-13; лист Центру №575/02/01-13 від 18.10.2023; лист Центру №576/03/01-13 від 18.10.2023; лист Центру №577/02/01-13 від 18.10.2023; лист Центру №578/16/01-13 від 18.10.2023; лист Центру №582/16/01-13 від 20.10.2023; лист Центру №581/01/01-13 від 19.10.2023; довідка від 19.10.2023 №580/05/01-13; лист Центру №579/02/01-13 від 18.10.2023; лист Центру №583/03/01-13 від 23.10.2023; лист Центру №584/23/01-13 від 24.10.2023; лист Центру №593/01/01-13 від 30.10.2023; лист Центру №594/01/01-13 від 30.10.2023; лист Центру №678/03/01-13 від 05.12.2023; лист Центру №679/03/01-13 від 05.12.2023; лист Центру №680/07/01-13 від 06.12.2023; лист Центру №677/07/01-13 від 05.12.2023; лист Центру №676/07/01-13 від 05.12.2023; документи Центру, що містять вільні зразки підпису ОСОБА_9 (заступник директора з економічних питань Центру); форми щомісячного інформування про хід виконання договору про закупівлю за 2023 рік у кількості 20 год.; протокольне рішення №191 від 27.09.2024; протокольне рішення №145 від 24.05.2024; протокольне рішення №172 від 19.06.2024; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №244 від 27.09.2024; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №286 від 30.12.2024; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №43 від 05.02.2025; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №62 від 28.02.2025; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №63 від 03.03.2025; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №78 від 02.04.2025; службовий міні-комп`ютер (системний блок) директора Центру ОСОБА_4 марки Dell, Model D10U, з інвентарним номером 10460013; комерційна пропозиція ТОВ «Модем1» №21902023/1 (копія) на 3 арк.; комерційна пропозиція ProtechSolutions Ukraine (ТОВ «Протек Солюшнз Україна») на 2 арк. (копія); проєкти відповідей на скаргу у системі публічних закупівель у 5 різних варіантах (примірниках) без підписів та ідентифікуючих ознак; лист КУ «Сумський обласний фонд підтримки підприємництва» СОР від 09.12.2022 №30 на 2 арк.; інформація щодо запланованих закупівель через ЦЗО у 2023 році по КНП СОР «ОКПЦ» на 3 арк.; лист Центру від 19.12.2022 №468/02/01-13 на 1арк.; службовий комп`ютер (системний блок) у корпусі чорного кольору з логотипом марки «Vento A8» з маркуванням 90-PL881AF514--53C; D6X350012619.

В судовому засідання слідчий Сумського РУП ОСОБА_3 клопотання підтримав повністю.

В судовому засідання директор КНП СОР «Обласний клінічний перинатальний центр» ОСОБА_4 не заперечувала проти накладення арешту на вилучені документи. Щодо накладення арешту на вилучений у неї мобільний телефон та три службових комп`ютери вважала, що має бути встановлений строк арешту цього майна не більше одного місяця, враховуючи, що мобільний телефон належить їй особисто і є необхідним для спілкування з рідними та виконання професійних завдань, а службові комп`ютери використовуються в діяльності закладу, в тому числі щодо закупівлі обладнання.

Вислухавши думку слідчого у кримінальному провадженні - слідчого відділення розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності СВ Сумського РУП ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 , директора КНП СОР «Обласний клінічний перинатальний центр» ОСОБА_4 , вивчивши клопотання та додані матеріали, вважаю, що клопотання підлягає задоволенню, виходячи з наступного:

Згідно з ст.173 КПК України при вирішенні питання про арешт майна слідчий суддя повинен враховувати правову підставу для арешту майна; можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні; наявність обґрунтованої підозри у вчиненні кримінального правопорушення; розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням; розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження; наслідки арешту майна для підозрюваного, третіх осіб.

В провадженні слідчого відділу Сумського районного управління поліції ГУНП в Сумській області перебувають матеріали кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42024202510000124 від 06.08.2024 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 КК України, за фактом того, що досудовим розслідуванням встановлено, що комунальною установою «Сумський обласний фонд підтримки підприємництва» Сумської обласної ради (код ЄДРПОУ 34592931) проведено тендер на закупівлю ультразвукової системи для потреб КНП СОР «Обласний клінічний перинатальний центр» (код ЄДРПОУ 36897937) очікуваною вартістю 7560000,00грн.

За результатом проведення тендерної процедури UA-2023-10-09- 009404-а від 18.10.2023 переможцем визначено ТОВ «МОДЕМ 1» (код ЄДРПОУ 16481651) з пропозицією вартості в розмірі 7 560 000,00 грн. з ПДВ. 30.10.2023 року між КНП СОР «Обласний клінічний перинатальний центр» та ТОВ "МОДЕМ 1" укладено договір №640 на поставку ультразвукового апарату «VOLUSON Е8», який в подальшому власне передано закладу охорони здоров`я, а вартість товару оплачена в повному обсязі з боку перинатального центру. В той же час досудовим розслідуванням встановлені фактичні обставини, які можуть свідчити про штучне завищення ціни предмета закупівлі, а також створення дискримінаційних умов для перемоги у тендерній закупівлі обладнання саме ТОВ «МОДЕМ 1», що утворює окремі ознаки кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України. За таких обставин внаслідок закупівлі апарату УЗД марки «VOLUSON E8» можливо допущено нераціональне та неефективне використання бюджетних коштів чим завдано збитків відповідному бюджету

14.05.2025 на підставі відповідної ухвали слідчого судді Ковпаківського районного суду міста Суми проведено обшук приміщення КНП СОР «Обласний клінічний перинатальний центр» за адресою: м. Суми, вул. Санаторна, буд. 3.

В ході слідчої дії, в межах наданого слідчим суддею дозволу, виявлено та вилучено майно, документи, перелічені в мотивувальній частині ухвали.

Згідно з ч.1 ст.170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існують достатні підстави вважати, що воно є доказом злочину, для забезпечення цивільного позову. Відповідно до п.1 ч.2 ст.170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів.

З матеріалівкримінального провадженнявбачається,що вилучені 14.05.2025 року під час обшуку приміщення КНП СОР «Обласний клінічний перинатальний центр» предмети, речі та документи, які мають процесуальний статус речових доказів, є доказами у кримінальному провадженні, зберегли на собі сліди вчиненого кримінального правопорушення, в подальшому можуть бути використані, як докази та мають суттєве значення у кримінальному провадженні №42024202510000124 від 06.08.2024 року.

Враховуючи розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження вважаю необхідним накласти арешт на зазначені у клопотанні речі та документи.

Слідчим суддею враховується розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду кримінального провадження.

З метою забезпечення балансу інтересів власника майна та забезпечення виконання завдань кримінального провадження, слідчий суддя вважає необхідним встановити строк арешту майна - мобільного телефону директора Центру - ОСОБА_4 , а саме IPhone 11, IMEI НОМЕР_1 ; ІМЕІ2: НОМЕР_2 з встановленою SIM карткою з абонентським номером НОМЕР_3 один місяць; встановити строк арешту майна - службового комп`ютера (системний блок) секретаря керівника Центру у корпусі чорного кольору з логотипом марки «Vento A8 chassis» з маркуванням 90-PL8D1AF5D4-53C; D9X350021474, інвентарний номер №11280121; службового міні-комп`ютера (системний блок) директора Центру ОСОБА_4 марки Dell, Model D10U, з інвентарним номером 10460013; службового комп`ютера (системний блок) у корпусі чорного кольору з логотипом марки «Vento A8» з маркуванням 90-PL881AF514--53C-; D6X350012619 два місяця.

Керуючись ст.ст. 167, 170, 172, 173 КПК України,

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання слідчого у кримінальному провадженні - слідчого відділення розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності СВ Сумського РУП ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 , про арешт майна задовольнити частково.

Накласти арешт на вилучені 14.05.2025 року під час обшуку приміщення КНП СОР «Обласний клінічний перинатальний центр» предмети, речі та документи, які мають процесуальний статус речових доказів, шляхом позбавлення власника права відчуження, розпорядження та користування таким майном, а саме: лист КНП СОР «Обласний клінічний перинатальний центр» (далі Центр) від 02.08.2023 №461/01-01-13 на 1 арк.; лист Центру від 28.09.2023 №532/02-01-13 з додатком на 2 арк.; розпорядження Сумської ОДА №400-ОД від 16.08.2023 на 1 арк. (копія); довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік №03-13/52 на 1арк. лист Сумської обласної ради (далі СОР) №01-27/383 від 23.10.2023 на 1 арк. (копія); службова записка ОСОБА_5 від 01.08.2023 на 1 арк.; службова записка ОСОБА_5 від 25.09.2023 на 2 арк.; службова записка ОСОБА_6 від 29.08.2023 з додатком (інформація про необхідні технічні характеристики до системи ультразвукової) на 7 арк.; комерційна пропозиція ТОВ «Модем 1» 529002023 від 25.09.2023 з додатками на 3 арк. (копія); комерційна пропозиція GE НealthCare б/н на 2арк.; лист Центру №543/02/01-13 від 04.10.2023 з додатком (заявка замовника) на 2 арк.; протокол №247 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.10.2023 на 2 арк. з додатком (план); лист Центру №562/02/01-13 від 10.10.2023 з додатком (заявка замовника) на 2 арк.; інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до системи ультразвукової на 7 арк.; скарга ТОВ «Медтрейд+» щодо виявлених порушень від 14.10.2023 на 3арк. (паперова копія електронного документу); лист Центру від 06.09.2023 №506/1/01-01-13 від 06.09.2023 комерційна пропозиція ТОВ «Модем 1» 529002023 від 25.09.2023 з додатками на 3 арк. (паперова копія електронного документу) за вх. №477/1/01-12 від 26.09.2025; порядок денний засідання підсумкової медичної ради від 25.07.2023 на 2 арк.; результати роботи Центру за І півріччя 2023 року на 8 арк.; рішення медичної ради від 25.07.2023 «Про підсумки діяльності КНП СОР «ОКПЦ» за 6 місяців 2023 року на 3 арк.; порядок денний лікарської конференції від 22.09.2023 на 1 арк.; протокол лікарської конференції від 22.09.2023 на 1 арк.; доповідь ОСОБА_7 на 2 арк.; доповідь ОСОБА_8 на 2 арк.; лист ТОВ «Мега Мед Маркет» вих.№01 від 18.09.2023 з додатками на 4арк.; інформація щодо апарату Voluson E8 від MODEM1 на 2 арк.; список лікарів присутніх 22.09.2023 на 1 арк.; експертний висновок про відповідальність закладу стандартам акредитації від 22.09.2023 на 17 арк.; журнал вхідної документації (різна) Центру на 204 арк., розпочатий 16.06.2021 року з останнім записом від 03.01.2024 №2/01-12 на арк. №140; журнал вихідної документації (різна) Центру на 207 арк., розпочатий 02.09.2021 року з останнім записом від 23.02.2024 №153/03/01-14 на арк. №106; договір на поставку товару №640 від 30.10.2023 з додатком на 11 арк.; звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-10-09- 009404-а на 3 арк. (копія); видаткова накладна №13/12 від 13.12.2023 ТОВ «Модем1» (код ЄДРПОУ 16481651); акт введення в експлуатацію від 13.12.2023 апарату Voluson E8; лист Центру №562/02/01-13 від 10.10.2023; інформація про наявність апаратів УЗД станом на 01.01.2023 на 1 арк.; декларація про відповідність №UA/GE-21 технічним регламентам на 16 арк.; контракт з директором КНП СОР «Обласний клінічний перинатальний центр» від 04.04.2023 з додатком на 10 арк.; посадова інструкція заступника директора з економічних питань від 04.11.2019 на 3 арк.; посадова інструкція медичного директора від 04.11.2019 на 5 арк.; службовий комп`ютер (системний блок) секретаря керівника Центру у корпусі чорного кольору з логотипом марки «Vento A8 chassis» з маркуванням 90-PL8D1AF5D4-53C; D9X350021474, інвентарний номер №11280121; мобільний телефон директора Центру - ОСОБА_4 , а саме IPhone 11, IMEI НОМЕР_1 ; IMEI2: НОМЕР_2 , з встановленою SIM карткою з абонентським номером м.т. НОМЕР_3 ; документи Центру, що містять вільні зразки підпису ОСОБА_4 (директор Центру), зокрема: клопотання №601/07/01-13 на 1 арк.; лист Центру №599/20/01-13 від 02.11.2023; лист Центру №598/01/01-13-13 від 01.11.2023; лист Центру №597/03/01-13-13 від 31.10.2023; довідка від 31.10.2023 №595/05/01-13; лист Центру №595/01/01-13-13 від 30.10.2023; лист Центру №592/16/01-13-13 від 30.10.2023; лист Центру №591/01/01-13-13 від 27.10.2023; лист Центру №590/01/01-13-13 від 27.10.2023; лист Центру №590/04/01-13 від 16.10.2023; лист Центру №566/08/01-13 від 12.10.2023; лист Центру №565/08/01-13 від 12.10.2023; довідка від 06.10.2023 №559/05/01-13;довідка від 06.10.2023 №558/05/01-13;лист Центру №557/04/01-13 від 12.10.2023; лист Центру №556/07/01-13 від 05.10.2023; лист Центру №555/02/01-13 від 06.10.2023; лист Центру №554/02/01-13 від 06.10.2023; лист Центру №553/02/01-13 від 06.10.2023; лист Центру №513/03/01-13 від 20.09.2023; лист Центру №488/05/01-13 від 24.08.2023; лист Центру №487/04/01-13 від 24.08.2023; довідка №485/05/01-13 від 23.08.2023; клопотання Центру №482/13/01-13 від 22.08.2023; лист Центру №481/07/01-13 від 21.08.2023; клопотання Центру №480/05/01-13 від 22.08.2023; лист Центру №479/07/01-13 від 17.08.2023; лист Центру №621/13/01-13 від 14.11.2023; лист Центру №620/13/01-13 від 14.11.2023; лист Центру №619/07/01-13 від 13.11.2023; лист Центру №618/07/01-13 від 13.11.2023; документи Центру, що містять вільні зразки підпису ОСОБА_5 (медичний директор); інформація щодо запиту представника від 19.09.2023 №512/01/01/01-13; лист Центру №564/08/01-13 від 11.10.2023; лист Центру №563/08/01-13 від 11.10.2023; лист Центру №560/16/01-13 від 09.10.2023; лист Центру №573/20/01-13 від 17.10.2023 з додатками на 3 арк.; лист Центру №571/02/01-13 від 16.10.2023; лист Центру №568/02/01-13 від 12.10.2023; лист Центру №567/08/01-13 від 12.10.2023; клопотання Центру №574/07/01-13; лист Центру №575/02/01-13 від 18.10.2023; лист Центру №576/03/01-13 від 18.10.2023; лист Центру №577/02/01-13 від 18.10.2023; лист Центру №578/16/01-13 від 18.10.2023; лист Центру №582/16/01-13 від 20.10.2023; лист Центру №581/01/01-13 від 19.10.2023; довідка від 19.10.2023 №580/05/01-13; лист Центру №579/02/01-13 від 18.10.2023; лист Центру №583/03/01-13 від 23.10.2023; лист Центру №584/23/01-13 від 24.10.2023; лист Центру №593/01/01-13 від 30.10.2023; лист Центру №594/01/01-13 від 30.10.2023; лист Центру №678/03/01-13 від 05.12.2023; лист Центру №679/03/01-13 від 05.12.2023; лист Центру №680/07/01-13 від 06.12.2023; лист Центру №677/07/01-13 від 05.12.2023; лист Центру №676/07/01-13 від 05.12.2023; документи Центру, що містять вільні зразки підпису ОСОБА_9 (заступник директора з економічних питань Центру); форми щомісячного інформування про хід виконання договору про закупівлю за 2023 рік у кількості 20 од.; протокольне рішення №191 від 27.09.2024; протокольне рішення №145 від 24.05.2024; протокольне рішення №172 від 19.06.2024; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №244 від 27.09.2024; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №286 від 30.12.2024; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №43 від 05.02.2025; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №62 від 28.02.2025; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №63 від 03.03.2025; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №78 від 02.04.2025; службовий міні-комп`ютер (системний блок) директора Центру ОСОБА_4 марки Dell, Model D10U, з інвентарним номером 10460013; комерційна пропозиція ТОВ «Модем1» №21902023/1 (копія) на 3 арк.; комерційна пропозиція ProtechSolutions Ukraine (ТОВ «Протек Солюшнз Україна») на 2 арк. (копія); проєкти відповідей на скаргу у системі публічних закупівель у 5 різних варіантах (примірниках) без підписів та ідентифікуючих ознак; лист КУ «Сумський обласний фонд підтримки підприємництва» СОР від 09.12.2022 №30 на 2 арк. інформація щодо запланованих закупівель через ЦЗО у 2023 році по КНП СОР «ОКПЦ» на 3 арк. лист Центру від 19.12.2022 №468/02/01-13 на 1арк.; службовий комп`ютер (системний блок) у корпусі чорного кольору з логотипом марки «Vento A8» з маркуванням 90-PL881AF514--53C-; D6X350012619.

Встановити строк арешту майна - мобільного телефону директора Центру - ОСОБА_4 , а саме IPhone 11, IMEI НОМЕР_1 ; ІМЕІ2: НОМЕР_2 з встановленою SIM карткою з абонентським номером НОМЕР_3 один місяць.

Встановити строк арешту майна - службового комп`ютера (системний блок) секретаря керівника Центру у корпусі чорного кольору з логотипом марки «Vento A8 chassis» з маркуванням 90-PL8D1AF5D4-53C; D9X350021474, інвентарний номер №11280121; службового міні-комп`ютера (системний блок) директора Центру ОСОБА_4 марки Dell, Model D10U, з інвентарним номером 10460013; службового комп`ютера (системний блок) у корпусі чорного кольору з логотипом марки «Vento A8» з маркуванням 90-PL881AF514--53C-; D6X350012619 два місяця.

Апеляційна скарга на ухвалу може бути подана протягом п`яти днів з дня її оголошення безпосередньо до Сумського апеляційного суду. Якщо ухвалу слідчого судді було постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, то строк апеляційного оскарження для такої особи обчислюється з дня отримання нею копії судового рішення. Підозрюваний, обвинувачений, їх захисник, законний представник, інший власник або володілець майна, представник юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково.

Суддя ОСОБА_1

СудКовпаківський районний суд м.Сум
Дата ухвалення рішення16.05.2025
Оприлюднено20.05.2025
Номер документу127410331
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —592/7830/25

Ухвала від 16.05.2025

Кримінальне

Ковпаківський районний суд м.Сум

Котенко О. А.

Ухвала від 16.05.2025

Кримінальне

Ковпаківський районний суд м.Сум

Котенко О. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні